Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10103 Мейірбике ісі в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Мейірбике ісі» мамандығы бойынша магистратурада білім алудың негізгі мақсаты - медициналық көмек, мейірбике ісі саласындағы қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын, медицинада, ғылым мен практикада озық инновациялық технологияларды қолдана және дамыта алатын, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін қолдана алатын, білікті мамандарды даярлау. мейірбикелік менеджмент және денсаулық сақтау жүйесінің өзгеретін жағдайларына бейімделуге дайын, оны қолдану өмір бойы оқу процесін пайдалану.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M141 Мейірбике ісі
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Мейірбикелік білім берудегі педагогика теориясы мен принциптері
    Несиелер: 5

    Мейірбикелік білім берудің педагогикалық негіздері.Медициналық білім берудегі педагогикалық ғылымның функциялары. Оқытудың мақсаты мен мазмұны .Оқыту модельдері мен принциптері. Студенттің өзіндік оқу жұмысының құраушылары.Білім беру диагностикасы-педагогикалық бақылау және өзін-өзі бақылау.Тәрбие және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелері. Оқытудағы тұлғалық-бағытталған тәсіл принциптері.Оқыту әдістері және оқу процесін ұйымдастыру нысандары.Оқу мәтінімен жұмыс. ЖОО-дағы жазбаша жұмыс.Ауызша сөз сөйлеу-тіректер және ережелер.Коммуникативтік құзыреттілік дағдылары.Білім берудегі студенттік ұжымның рөлі .Бірлескен іс-әрекет оқыту диалогының негізі ретінде.Оқытушының сабақ барысындағы шеберлігі.Оқытушылар мен студенттердің қарым-қатынас мәдениеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәлелді медбикені енгізу
    Несиелер: 5

    Дәлелді медицинаның анықтамасы және негізгі принциптері. Клиникалық эпидемиологияның принциптері мен әдістері. Дәлелді медицинаның тарихы. Дәлелді медицинаны дамытудың әлемдік тәжірибесі. Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдерінде және шетелде клиникалық тәжірибеде дәлелді медицина мен дәлелді медбикелік іс-тәжірибенің орны. Мейірбике ісі саласындағы жобалық зерттеулер тұжырымдамасы. Мейірбике ісі саласындағы ғылыми зерттеулердің жіктелуі. Дәлелдеменің дәстүрлі иерархиясы. Дәлел деңгейлері. Мейірбике ісін жоспарлау. Зерттеу нәтижелері туралы есеп беру. Медициналық мақала жазу дағдылары. Дәлелді медицинаның бес кезеңі. Интернеттен және электрондық мәліметтер базасынан ақпарат іздеңіз. Медициналық ақпаратты сыни тұрғыдан талдау. Мейірбике ісіндегі клиникалық зерттеулердің әдіснамалық сапасын бағалау. Дәлелге негізделген мейірбике ісі және дәлелді медбикелік практикадағы этикалық мәселелер. Зерттеудегі пациенттердің рөлі мен құқықтары. Мейірбике ісіндегі клиникалық нұсқаулар. AGREE жүйесін қолдана отырып, клиникалық нұсқаулықтардың сапасын бағалау. Медициналық аудит. Күтімнің сапасын арттырудағы мейірбикенің рөлі. Дәлелді медбикелік практиканы жылжытудың стратегиялары мен әдістері. Зерттеу мәліметтерін мейірбикелік тәжірибеге енгізу. Ұйымдастырушылық өзгерістер модельдері. Практикаға өзгерістер енгізудегі кедергілерді жеңу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбикедегі дамудың қазіргі парадигмалары
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы тақырыптардан тұрады: `Парадигма`, `ғылыми парадигма` түсінігі мен мәні. Зерттеу үлгілерін анықтауға арналған заманауи парадигмалар. Томас Кунның Тұжырымдамасы. Т. куннің теориясының кезеңдері мен кезеңдері. `Метапарадигма` ұғымы және мәні. Мейірбикелік күтім парадигмалары. Мейірбикелік істегі басым парадигмалар. Маргарет Ньюман Теориясы. Парадигмалардың жіктелуі. Мінез-құлық, интерактивтік, жүйелі және эволюциялық парадигмалардың төрт санаты. Эмпирикалық парадигма. Эмпирикалық парадигманың теориялық дамуы. Интерпретирующая парадигмасы. Интерпретациялаушы парадигманың мазмұны, зерттеулері, кемшіліктері, теориялық дамуы. Сыни парадигма. Мазмұны, зерттеулері, кемшіліктері, сыни парадигманың теориялық дамуы. Мейірбике ісіндегі дәлелді медицина. Клиникалық зерттеулердің сапасын бағалау дағдыларын пысықтау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен мейірбике ісің даму теориялары
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы тақырыптардан тұрады: `Мейірбике ісі тұжырымдамасының` түсінігі мен мәні. `Мейірбике ісі теориясы` түсінігі мен мәні. Мейірбике ісінің тұжырымдамаларын талдау және әзірлеу. Мейірбикелік іс теориясын талдау және әзірлеу. `Тұжырымдаманың атрибуттарын`талдау. Вирджиния Хендерсон `қажеттілік теориясы`. Күтімнің заманауи концепциялары. Роджерс Теориясы. Біртұтас адамдардың теориясы. Уокер мен Авант ұсынған тұжырымдамалық талдау. Dorotey Э. Орем, өзіне-өзі қызмет көрсету теориясы. Роджерс әзірлеген тұжырымдамаларды талдаудың эволюциялық әдістері. Бетти Ньюман Теориясы. Тұжырымдамалар дерексіз (қамқорлық, құрмет, ынтымақтастық). Мадлен Лейнингер Мейірбике ісі теориясының `Трансмәдени бикелік қызмет`. Нақты тұжырымдамалар (қызба, ауырсыну, шаршау). Патриция Беннер : жаңа бастап сарапшыға дейін. Күтім теориясындағы жалпы концепциялар. Тұлға концепциясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Мамандық бойынша мәтіндерді танысу, іздеу, зерделеу және қарау дағдыларын қалыптастыру; лингво-мәдениеттану кешендерін жүзеге асыру; диалогтік, монологиялық сөйлеу, резюмалау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмыстармен байланысты баяндамалар жасау және мамандық бойынша әңгіме жүргізу; ақпараттық және кәсіби сипаттағы хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Курстың пәндік мазмұны когнитивті-лингвокультурологиялық кешендерде ұйымдастырылады.: * коммуникативтік сала, • Кәсіби бағытталған сала.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасына кіреді: Философия және ғылым әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Мәдениет пен қазіргі өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы және оның дамуының негізгі кезеңдері. Ғылыми таным құрылымы. Ғылым динамикасы жаңа білімнің қалыптасу үдерісі ретінде. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар. Ғылыми рационалдықтың түрлері. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Медициналық ғылым: методологияның ерекшеліктері. Ғылым философиясы ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын олардың тарихи дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызмет ретінде қарастырады. Пән негізгі назарды ғылымның философиялық анализіне білімнің спецификалық жүйесі, рухани өндіріс нысандары және әлеуметтік институт ретінде аударады. Ғылым дамуының жалпы заңдылықтары, оның генезисі мен тарихы, құрылымы, деңгейлері мен ғылыми зерттеудің әдіснамасы ұсынылған. Емшілік өнерін дамытудың философиялық детерминанттары, медицинаның өзекті философиялық мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбике ісінде жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы тақырыптардан тұрады: Жобалық менеджменттің пайда болу тарихы. Жобаларды басқарудың дамуына себепші болатын факторлар мен алғышарттар. Шетелде жобаларды басқару әдістерінің даму эволюциясы. Жобаның түсінігі және мәні. `Жоба` терминінің анықтамасы. Жобаның ерекше белгілері. Идеяны қалыптастыру және жоба тұжырымдамасын әзірлеу. Жобаларды басқарудың мәні. Жобаның өмірлік циклі. Жобалардың түрлері. Жобаның мақсаты мен стратегиясы. Жобалардың түрлері. Жобаның ортасы. Жобаға қатысушылар. Жобаны жоспарлаудың мәні. Жоспарлау процестері, жобаларды басқару үрдістері арасындағы олардың орны мен рөлі. Жұмыстарды бөлу құрылымы (СРР). Әр кезеңге жауаптыларды тағайындау. Жоспар түрлері. Жоспарлау принциптері. Жоспарлаудың негізгі және көмекші рәсімдері. Жобаның мазмұнын жоспарлау. Жобаны басқарудағы менеджердің рөлі. `Менеджер`анықтамасы. Менеджердің сипаттамалары. Жоба тиімділігінің негізгі көрсеткіштері. Жоба тиімділігінің түрлері және категориялары. Жобаның тиімділігін бағалау схемасы. Жобаның тиімділігін бағалауға тәуекел мен белгісіздіктің әсері. Инвестициялық жобаның тәуекелдерін бағалау. Тәуекелдердің инвестициялық жобаның тиімділігіне әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Статистикалық бағдарламада жұмыс істеу
    Несиелер: 2

    Пәннің бағдарламасына мыналар кіреді: Статистикалық ықтималдық, таралу, халық саны. Сенімділік түсінігі. Статистикалық байқылаулардың түрлері. Таралу түрлері. Жалпылау коэффициенттері. Вариациялық қатарлар және оның сипаттамалары. Параметрлік салыстыру әдістері. Параметрлік емес салыстыру әдістері. Корреляциялық талдау. Регрессиялық талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбикелік ісінде зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы келесі тақырыптарды қамтиды: Мейірбике ісінің ғылыми негіздері. Мейірбикелік зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі принциптері. Мейірбике ісіндегі зерттеу процесі. Сандық және сапалық зерттеу әдістері. Мейірбикелік зерттеулердегі мәліметтерді сандық және сапалық талдау. Дәлдігі және сенімділігі. Мейірбике ісіндегі ғылыми этика. Денсаулық сақтау және мейірбике ісі саласындағы жобаның мақсаты, міндеттері мен объектілері. Жобалау және зерттеу әдістері. Ғылыми жобаның құрылымы, ғылыми жобаның кезеңдерін сипаттау.Мәліметтерді жинау және талдау.Медицина ғылымындағы жобалардағы этикалық мәселелер. Жобаны басқару. Ғылыми басылымдардың түрлері. Ғылыми мәтіндерге сыни талдау. Ғылыми мәтіннің қасиеттері. Презентациялар мен презентациялар құру ережелері мен принциптері. Ғылыми мақала мен диссертация жұмысының негізгі кезеңдері, библиография, негізгі жобалау рәсімдері. Баға қою. Экспозиция факторлары туралы түсінік. Хирш индексі. Шетелдік басылымдарда жарияланымдарды безендіруге арналған негізгі ұсыныстар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейірбикедегі қазіргі заманғы үрдістер
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы тақырыптардан тұрады: `Тенденция` түсінігі мен мәні. Мейірбикелік істің қазіргі заманғы теориясы. Мейірбикелік істің негізгі модельдері. ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің Нормативтік-құқықтық актілері. Мейірбикелік істің негізгі концепциялары. Мейірбикелік іс (күтім) тұжырымдамасы. Хильдегард Пеплаутерия психодинамикалық күтім. Мейірбикелік істің негізгі концепциялары. Денсаулық тұжырымдамасы.Мейірбике ісінің моделі Ф. Найтингейл. Мейірбике ісі теориясына кіріспе. `Мейірбике ісі теориясы` түсінігі мен мәні. Мейірбикелік істің негізгі функциялары.Мейірбикелік істің негізгі мақсаттары.Мейірбикелік істің негізгі міндеттері. Мейірбикелік іс теориясының негізгі даму кезеңдерінің периодизациясы және хронологиясы. Мейірбике ісінің теориясы мен модельдері туралы түсінік. Мейірбикелік үдерісте медициналық құжаттарды жүргізудің маңыздылығы. Мейірбикелік практиканың халықаралық стандарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоэтика
    Несиелер: 3

    Биоэтика – сынау субъекттерді және зерттеушілердің қорғау құқығы тәрізді. Зерттелушілердің құқықтарын қорғау жүйесінің тарихы. Этикалық комитеттің құрылу тарихы. Этика бойынша комитеттің функциялау комитеті. Биоэтика саласында халықаралық нормативті актілері. Биоэтика саласында отандық нормативті- құқықтық база. Биоэтиканың негізгі принциптері мен ережелері. Этикалық экспертизаның жүйенің үйлесімдеу перспективасы. Биомедициналық зерттеуде этикалық принциптерді өткізу. Стандартты жұмыс процедуралар. Зерттеу дизайны. Биомедициналық зерттеу әдістеріне этикалық баға беру. Клиникалық зерттеулердің негізгі принциптері. Халықтың өте осал топтарына өткізілетін зерттеулер. Биомодельдер мен зертханалық жануарларды зерттеу. Биомедициналық зерттеуге қатысушылардың сақтандыру қорғау сұрақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 6

    Практикадан өту шеңберінде: мейірбикелік білім беруге педагогикалық үдерістерді енгізу және бағалау жүргізіледі. Үздік оқытушылар тәжірибелеріне негізделген қазіргі заманғы технологияларды, педагогикалық әдістер мен оқу құралдарын пайдалану.Білім беру теориясына негізделген және оқытудың нақты әдістеріне негізделген заманауи педагогикалық стратегияларды меңгеру. Оқушылардың бірегей қажеттіліктеріне негізделген стратегияны таңдау.Білім алушының оқу процесін жақсарту үшін білімге негізделген оқыту үшін қолайлы теория негізінде теориялық және бағалау стратегияларын іске асыру. Мейірбикелік білім беру үшін заманауи технологиялар мен онлайн-ортаны сыни талдау. Оқыту және бағалау әдістерімен байланысты әдіснаманы әзірлеу. ЖОО-да оқу - әдістемелік жұмыс жүйесімен танысу-әдістемелік қамтамасыз етумен танысу ; тәжірибелі оқытушылардың сабақтарына қатысу, сабақтарды талдау, әдістемелік конференцияларға қатысу, мейірбикелік конференцияларға қатысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару үлгілері. Ұйымда топты басқару. Жетекші басқару субъектісі ретінде. Жетекшінің қызметі. Көшбасшылықтың пайда болу теориясы.Ұйымдастыру мәдениеті. Басқарушылық қарым-қатынас. Ұйымдағы кіші топты басқару. Ұйымдағы орындаушы. Қазіргі ұйымның басшысы және көшбасшысы. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының қызметі. Басшылық және көшбасшылық стилі. Кадрлық процестерді басқару. Басшының имиджі. Жеке имиджді басқару әдістері Кәсіби бейімделу. Жария сөз сөйлеу технологиясы. Қарым-қатынастың бейвербальды құралдары, оларды басқару қарым-қатынасында қолдану. Коммуникативтік құзыреттілік түсінігі. Коммуникативтік құзыреттілік деңгейлері. Тиімді келіссөз процесінің психологиясы. Қызметкерлерді ынталандыру. Персоналды ынталандыру теориясы. Стресс. Эмоционалдық жағдайларды реттеу. Қақтығыстарды басқару. Орындаушылардың психологиялық түрлері. Басқару стилінің тиімділігі мәселесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Педагогика ғылымы және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі ролі. Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары білім берудің жаңа моделі және кредиттік оқыту жүйесі. Жоғары білім педагогикасының әдістемесі. Жоғары білім беретін оқытушының кәсіби - педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық байланыс. Жоғары білім берудің педагогикалық процесінің теориясы. Жоғары білім дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Оқыту процесін басқару. Жоғары білім берудің әдістері мен формалары. Оқыту әдістерінің жіктелісі. Оқытудың инновациялық және белсенді әдістері. Жоғары мектептің тәрбиелеу теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейірбике ісіндегі және денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар мен сандық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы тақырыптардан тұрады: Денсаулық сақтауды ақпараттандыру саласын мемлекеттік реттеуді зерделеу, қолданыстағы автоматтандырылған ақпараттық жүйелерге қысқаша шолу жүргізу жүйелер (ИС) . Стратегиялық даму жоспары Қазақстан республикасының 2025 Жылға дейін. Денсаулық сақтау жүйесіне шолу: Қазақстан. Медициналық ұйымдарда Автоматтандыру және цифрландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми жариялау әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы тақырыптардан тұрады: Ғылыми жарияланымдардың түрлері. Ғылыми мәтіндерді сыни талдау. Ғылыми мәтіннің қасиеттері. Презентацияларды құру және презентацияларды ұсыну ережелері мен принциптері. Ғылыми мақала және тезиспен жұмыстың негізгі кезеңдері Библиография, жобалаудың негізгі процедуралары. Цитата келтіру. Әсер ету факторларының түсінігі. Хирша Индексі. Шетелдік басылымдарда жарияланымдарды рәсімдеу бойынша негізгі ұсыныстар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Коммуникация және этика құзыреті: Магистрант этикалық мәселелерді шешіп, барлық мүдделі тараптармен бірлесе отырып, олардың шешіміне үлес қосады. Магистрант этикалық және моральдық мәселелер бойынша коммуникациялық стратегиялар мен әдістерді жүзеге асырады. Магистрант кәсіби этикалық қағидаларды ұстанады. Магистрант кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген. Магистрант ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, кәсіби қызметте әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тиімді пайдаланады.

  • Код ON2

    Мейірбике ғылымы: Магистрант мейірбике ісі философиясының терең білімі мен түсінігін және мейірбике ғылымын зерттеу әдіснамасын көрсетеді. Магистрант мейірбике ісінің ғылыми, дәлелді көздерінен ақпаратты қолданады, талдайды, синтездейді және олардың негізінде шешім қабылдайды.

  • Код ON3

    Мейірбикелік істегі зерттеулер: Магистрант мейірбикелік зерттеулерді жоспарлауға, жүргізуге және бағалауға сенімділігін көрсетеді.Магистрант сыни бағалау жүргізеді және денсаулық сақтау сапасын жақсарту үшін мейірбике ісінде зерттеулер қолданады. Магистрант мейірбикелік іс саласында жаңа білім беріп, ұлттық және халықаралық деңгейде зерттеуші-медбикелермен ынтымақтасады.

  • Код ON4

    Мейірбике ісіндегі менеджмент және көшбасшылық: Магистрант мейірбике ісі процестерін түсінеді және денсаулық сақтау ұйымдарында мейірбикелік қызметті үйлестіреді. Магистрант сапаны қамтамасыз ету процесін түсінеді, мейірбикелік процестердің сапасын бағалайды және дамытады. Магистрант мейірбикелік қызметті қаржылық жоспарлау басқармасын жүргізеді. Магистрант денсаулық сақтауды басқаруды стратегиялық жоспарлауды жүргізеді. Магистрант Денсаулық сақтау саласындағы саясат пен қызмет көрсетуді дамыту мәселелері бойынша ұлттық пікірталастарға қатысып, таныстырады.

  • Код ON5

    Мейірбике ісіндегі педагогика: Магистрант мейірбикелік білім беруде педагогикалық үрдістерді енгізуге және бағалауға қабілетті. Магистрант үздік оқытушылар тәжірибелеріне негізделген заманауи технологияларды, педагогикалық әдістер мен оқу ортасын қолданады. Магистрант топ пен студенттердің кәсіби өсуін қолдайды. Магистрант ұлттық және халықаралық деңгейде мейірбикелік білімді дамытуға қатысады.

Top