Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02211 Тарих в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануы
    Несиелер: 5

    Тарихты зерттеу оның түпнұсқа ісін талдаусыз мүмкін емес. Өткенді объективті қайта құру мәселесі тарихшыдан әртүрлі дерек көздеріне терең талдау жасауды талап етеді. Қазақстанның тарихының бастапқы базасы алыс және жақын шет елдердің мұрағат қорларынан алынған жаңа құжаттармен толықтырылды. Тәртіп студенттерді Отан тарихына қатысты әртүрлі дереккөздермен таныстырады.

  • «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы және рухани жаңғыру негіздері
    Несиелер: 4

    «Мәңгілік Ел» идеясының мәні, бастаулары, басты құндылықтары, «Қазақстан – 2050» стратегиялық бағдарламасы мақсаты мен маңызы, қазақстандық патриотизм, «Бес институционалдық реформа жүзеге асырудың 100 нақты қадамы» атты Ұлт жоспарының міндеттері, Қазақстандағы саяси-әлеуметтік тұрақтылық пен этносаралық келісім, Н.Ә.Назарбаевтың бағдарламалық мақаласындағы рухани жаңғыру мақсаты және одан туындайтын басты міндеттер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 4

    Ежелгі дүние тарихы бойынша негізгі деректер түрлері мен типтерін; алғашқы және ежелгі тарих пен мәдениеттің негізгі кезеңдерін; ежелгі Шығыс және антикалық әлем елдерінің экономикалық, саяси және мәдени дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін; ежелгі өркениеттердің қоғамдық дамуының негізгі заңдылықтарын; ежелгі әлем елдері тарихының маңызды тарихнамалық мәселелерін зерттеу;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі және ортағасырлар тарихы тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі және орта ғасырлардағы Қазақстан тарихын объективті тарихи процессі ретінде, оның нәтижесінде қазақ мемлекеттілігінің, қазақ этносының, халықтардың, өзіндік материалдық, шаруашылық және рухани мәден��еттің қалыптасуы болғанын есепке ала отырып, зерттеу. Ежелгі Қазақстан тарихының кезеңділігін зерттеу, Қазақстан аумағындағы тарихи процестің даму ерекшеліктерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығыс елдерінде ертефеодалдық мемлекеттерінің құрылуы
    Несиелер: 5

    Викингтердің Ресейге келуімен ескі Ресей мемлекетінің дамуының негізгі заңдылықтарын және ерекшеліктерін зерттеу; шығыс елдеріндегі ерте феодалдық мемлекет тарихы туралы тарихи деректер; Славян қоғамын қарабайыр-коммуналдан феодалдық жүйеге көшірудің әлеуметтік-экономикалық процестері нәтижесінде ескі Ресей мемлекетінің пайда болуы. әртүрлі дәуірдегі құқықтар мен мемлекеттер; мемлекеттің негізгі тарихи түрлері мен формалары құқықтары, ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары) 2019
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсінігі. Құқық салалары. Сыбайлас жемқорлық түсінігінің теориялық-методологиялық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттін қалыптасуы. Мәдениаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникациянын құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық коммуникация саласындағы заманауи иновациялық үрдістер. Кредиттік оқыту технологиясынын негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық 2019
    Несиелер: 3

    Отандық тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері, құқықтық және демократиялық мемлекеттің құндылықтары, қоғамдағы саяси қатынастардың қазіргі жағдайы; мемлекет пен құқықтың негізгі ұғымдары, тарихи кезеңдердегі мемлекеттің мемлекеттік-құқықтық және Конституциялық дамуы; ҚР конституциялық құрылымы және оның нақты қолданылу саласын айқындайтын нормативтік-құқықтық актілердің мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өлкетану - туған өлкенің, жергілікті жердің қала берді аймақтардың өзіндік ерекшеліктерін, табиғатын, тарихын, халқы мен шаруашылығын, ұлттық, демографиялық, экологиялық мәселелерді, өңірдің тарихи және мәдени мұраларын зерттейді, студенттердің жалпы мәдени, білім беру, денсаулық және спорттық әлеуетін арттырып , Отанға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 5

    Археологиялық зерттеулер тарихын зерделеу, археологиялық ескерткіштердің негізгі түрлері және археологиялық кезеңдеу, археологиялық деректерді зерттеудің негізгі әдістері. Археологиялық ғылымның методологиясы мен әдістемесі арқылы археологиялық білімнің шынайылығын дәлелдеуді білу. Зерттеу әдістерін, археологияның, сонымен қатар ол пайдаланатын басқа да ғылымдарды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқықPP-5-2019
    Несиелер: 3

    Негізгі теориялық тұжырымдамалар мен санаттар, іскерлік құқық институттары; бизнестің құқықтық формалары мен ұйымдастырылуы; бизнесте қолданылатын келісімшарт түрлері, бизнесті ұйымдастыру үшін құжаттар пакетін жасау; шешім қабылдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    М.Х.Дулатидің өмір салты, қызметі мен шығармашылығын, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, адамгершілік сипатын зерттеу. Үлкен ғалым, қоғам қайраткері, тарихшы, командир мен ақынның мұрасын толық түсіну. М.Х.Дулатиге арналған тарихи жазбаша дереккөздерді және ғылыми зерттеулерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өркениеттілік дамудың Қытайлық тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Қытайлық саясат пен тарих мәселелерін зерттеу, жаңғырту теориясы, әлемдік тарих, салыстырмалы саяси ғылым және жаһандық зерттеулер; XIX ғасырдың ортасынан қазіргі уақытқа дейінгі Қытайдың әлеуметтік-саяси және әлеуметтік-мәдени трансформациясының мәселелері; қытай және батыс еуропа тілдеріндегі кең таралған көздер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    ҚМемлекеттің экономикалық дамуының маңызды мәселелерін зерттеу, Қазақстандағы рухани мәдениетті, қоғамдық-саяси жағдайды дамыту мен жаңа және қазіргі тарих кезеңіндегі қазақ зиялыларының қызметі, ҚР Тәуелсіздігі туралы Конституциялық заңды қабылдау туралы мәліметтер, нарықтық қатынастарды қалыптастыру кезеңдері, ҚР Мемлекеттік жүйесін қалыптастыру, ҚР Тұңғыш Президентінің еңбектері мен жолдаулары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кеңес өкіметі кезеңіндегі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 4

    Тарихи процестердің тұтастығы мен дәйектілігін сипаттайтын негізгі фактілерді, процестер мен құбылыстарды, тұжырымдамаларды, теорияларды, гипотезаларды зерттеу; кеңестік кезеңде Қазақстанның даму ерекшеліктері; негізгі тарихи фактілер мен әлеуметтік-экономикалық оқиғалар Қазақстанның ХХ ғасырдағы саяси өмірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Еуропа мен Америка елдерінің жаңа тарихын зерттеуге және оқытуға қалыптасу және өркениеттік тәсілдерді зерттеу; аграрлық капиталистік эволюция модельдері; абсолютизмнің ұлттық нұсқалары; қазіргі заманғы Еуропа мен Америка елдеріндегі буржуаздық мемлекеттіліктің эволюциясы; өнеркәсіптік революцияның ұлттық нұсқалары; халықаралық қатынастардың эволюциясы және қазіргі уақытта Еуропа мен Американың отарлық саясаттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ортағасырлардағы Батыс елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Ортағасырлық дәуіріндегі Еуропадағы тарихи процестің қозғаушы күші мен заңдылықтарын зерттеу; еуропалық орта ғасыр тарихының күндері мен кезеңдерін, сондай-ақ тарихи процестің тұтастығын сипаттайтын негізгі фактілер мен құбылыстарды; еуропалық орта ғасыр тарихының көрнекті қайраткерлерін; тарихи даму барысында қалыптасқан мәдениет пен құндылықтар жүйесінің маңызды жетістіктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 4

    Тарих, терминология және қосалқы тарихи пәндер кешенінің әдістемесі арқылы тарихи дереккөзге қатысты қосалқы тарихи пәндердің техникасын кешенді пайдаланудың теориялық білімдерін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Көмекші тарихи пәндер - тарихи дереккөздердің белгілі бір түрлерін немесе белгілі бір нысандарын және мазмұнын зерттейтін пәндер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Антропология
    Несиелер: 5

    Деректанудың қалыптасу және даму негіздерін зерттеу. Тарихи материалмен жұмыс істеу және талдау формалары мен әдістері. Әртүрлі ғасырлар мен халықтар көздерінің өзара байланысы және олардың әлемдік қауымдастықты зерттеудегі рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұрағат ісі және құжаттама
    Несиелер: 4

    Архивтік құжаттармен жұмыс істеудің барлық процестерінде мұрағат ғылымының ғылыми-әдістемелік негіздерін зерттеу: құжаттарды қабылдау, тіркеу, ұйымдастыру, сақтау, жазу, толтыру және пайдалану; анықтамалық-іздестіру жүйелерін (ғылыми-анықтамалық аппаратураларды) жинақтау және жүргізу, бухгалтерлік құжаттар, жобалық қызмет; соңғы ақпараттық технологияларды пайдалану негізінде құжаттаманы басқару және мұрағаттық басқару технологиясын жетілдіру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика негіздері
    Несиелер: 4

    Экономиканың негізгі категориялары мен ұғымдары; өндірістің ресурстары мен факторлары; экономикалық жүйелердің типтері, меншік нысандары, өндірістік қызметті жандандырудағы экономикалық қажеттіліктердің рөлі, сұраныс пен ұсыныстың нарықтық тетіктері, экономикадағы бәсекелестіктің рөлі мен түрлері, нарықтық экономикадағы мемлекеттің рөлі мен функциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби-бағытталған шетел тілі тілінің барлық формаларының іскерліктерін жетілдіру, сонымен қатар болашақ мамандардың коммуникативтік және мәдени құзыреттілігін дамыту, коммуникативтік дағдылар мен іздеу, қарау және танысу оқу іскерліктерін дамыту, Кәсіби-бағытталған мәтіндерді шифрлеу үшін жазбаша сөйлеуді меңгеру, кәсіби-бағдарлы сөйлеу іскерлігін одан әрі жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 4

    Табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлардың пайда болу себептері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсер ететін негізгі қауіптіліктер мен сипаттамалар және зақымдаушы факторлар, сонымен қатар, өздерінің кәсіби бағдарына сәйкес қолданылатын қорғау шаралары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау OT-4-2019
    Несиелер: 4

    Еңбек жағдайының қауіпсіздігі саласындағы нормативтік-құқықтық мәселелерді зерттеу, сондай-ақ еңбек жағдайларын қамтамасыз ету және өндірістік жарақаттардың алдын алу үшін дұрыс шешімдер қабылдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 3

    Графикалық ақпаратты деректер базасына енгізу және дайындау бойынша, археологиялық зерттеулерді орындау кезінде мәтіндік және графикалық құжаттарды рәсімдеу үшін қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалану бойынша дағдыларды қалыптастыру, кәсіби сипаттағы құжаттарды жасау және олармен жұмыс істеу; ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау; қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ зиялыларының азаттық күрес тарихы
    Несиелер: 5

    Алаш қозғалысының қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін, жағдайларын және ерекшеліктерін зерттеу; идеялық мазмұн мен саяси құндылықтар, Алаш қозғалысының либералды бағдары, қазақ халқының ұлттық-азаттық күресіндегі тарихи рөлі және Алаш қозғалысының объективті мәні; Алаш интеллигенциясының талаптары мен саяси бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қайта өрлеу дәуірі тарихы
    Несиелер: 4

    Орта ғасырлар мен Ренессансты осы кезеңдегі еуропалық өнердің күрделілігімен, көп деңгейлі және ұлттық ерекшеліктерімен әдеби дәуір ретінде зерттеу. Әдеби ойлауды қалыптастыру - білім беру мақсаттары мен міндеттеріне әлеуметтік-мәдени идеяларды, моральдық-этикалық нормаларды, сұлулықты сезінуді, мәдениеттілік сезімін және эстетикалық дәмді дамыту, тереңдету және жетілдіру кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ(орыс) тілі 2019
    Несиелер: 3

    Тіл, мәдениет, қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсіби қатынас жағдайларында тіл жүріс-тұрыстың бағдарламасын құру. Жалпы қабылданған нормаларға сәйкес тұрмыс, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыру. Қатынастың әртүрлі салаларының түрлі жағдайларында коммуникацияларға қатысу. Кәсіби қатынастың міндеттерін шешу мақсатында тілдік тәсілдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырлар тарихы (Шығыс)
    Несиелер: 5

    Батыс және Орталық елдердің тарихын зерттеу Еуропа, сондай-ақ V ғасырдан бері Византия. XVII ғасырдың ортасына дейін; феодалдық қатынастардың тууы, қалыптасуы, өркендеуі және ыдырауы; ұлттар мен ұлттардың пайда болуы, қазіргі заманғы Еуропа мемлекеттері, капитализм генезисі және дайындық процесі жаңғырту; христиан доктринасының негізін қалыптастыру және Рим-католик, православиелік және протестанттық шіркеулерді ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Теориялық деректану
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы тарихи білім тарихының қалыптасу және даму негіздерін, тарихи материалмен жұмыс істеу және талдау формалары мен әдістерін, әртүрлі ғасырлар мен халықтар көздерінің өзара байланысын және олардың әлемдік қауымдастықты зерттеудегі рөлін, тарихи деректерді зерттеу әдіснамасын, теориялық деректануды ғылым ретінде оқытудың ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы
    Несиелер: 5

    Негізгі теориялық-әдіснамалық ағымдарды, бағыттар мен модельдерді зерттеу; тарихи процесс тұжырымдамасының мазмұны; нақты-тарихи зерттеудің негізгі принциптері мен әдістері. Тарихи зерттеулердің сыни талдауын қалыптастыру; тарихи зерттеудің әдіснамасының принциптерін шығармашылық тұрғыдан қолдану. Бастапқы көздермен, құжаттық материалдармен жұмыс істеу дағдысын; тарихи зерттеу принциптерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өлкетанудың тарихи қалыптасуы
    Несиелер: 5

    Жергілікті тарихтың тарихи білімінің қалыптасуының негізгі кезеңдері, қалыптасу жағдайы мен өзекті мәселелері мен зерттеулеріндегі бағыттарын, Мәдени мұра туралы ғылыми көзқарасты қалыптастырудың негізгі кезеңдерін, тарихи нақты кезеңдерде оны зерделеу мен сақтаудың ерекшелігін зерделеу; жергілікті тарихи-мәдени мұраларды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 3

    менеджментті мультимедиялық ақпараттық қамтамасыз ету міндеттерін шешуде жүйелік тәсілдің ерекшеліктері; әлеуметтік-экономикалық жүйелерді зерттеу ерекшеліктері; бейнеадаптерлермен және дыбыстық карталармен төмен, орта және жоғары деңгейде жұмыс істеу құралдары мен әдістері; wimp, SILK және компьютерлік қосымшалардың биометриялық интерфейстерін құру принциптері; мультимедиа-компьютерлерді жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету компоненті ретінде кодекстердің мақсаты мен түрлері; екі өлшемді және үш өлшемді графиканың, сандық аудиофайлдардың, сандық кинематографтың, компьютерлік анимацияның және сандық видеолар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастар тарихы және Қазақстанның сыртқы саясаты
    Несиелер: 5

    Қазақстанның және әлемнің жетекші мемлекеттерінің сыртқы саяси қызметінің негізгі оқиғаларын көрсете отырып, халықаралық қатынастардың дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын зерттеу. Мемлекеттің қайшылықтары мен ынтымақтастығының негізгі желілерін зерттеу; ішкі саясаттың қарама-қайшылықтары мен өзара байланысының эк��номикалық негіздерін көрсете білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Алғашқы қоғам тарихы
    Несиелер: 4

    Антропологиялық, әлеуметтік-мәдени даму үдерістерін және адамзаттың тарихи дамуының негізгі жолдарын қазіргі заманғы адамның ең байырғы ата-бабаларының пайда болуынан бастап алғашқы өркениеттердің қалыптасуына зерттеу; қарабайыр қоғамның тарихын кезең-кезеңмен және негізгі санаттарды жіктеу көздер;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл экономика+
    Несиелер: 4

    Адамзаттың тұрақты дамуының қазіргі концепциялары мен стратегиялары. биосфераның тұрақтылығын сақтау; күнделікті қызметте тірі организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің заңдылықтары туралы білім. Тұрақты дамудан жасыл экономикаға көшу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропа және Америка елдерінің өзекті проблемалары (жаңа және қазіргі заман)
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-экономикалық кешенді зерттеу негізінде Батыс өркениетінің жаңа және қазіргі уақыттағы тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу. Батыс қоғам тарихының саяси, рухани-құндылық және мәдени аспектілерін зерттеу. Арнайы әдебиеттерді зерттеу, соның нәтижесінде дәрістер мен семинарлар барысында тарихшы-маманның білімі мен кәсібилігі пайда болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ортағасырдағы қалалар мен ғұламалар тарихы
    Несиелер: 4

    Орта ғасырдағы ғалымдардың өмірін, қызметін, шығармашылығын зерттеу және олардың ғылым мен мәдениеттің дамуына, сондай-ақ қазіргі Қазақстан аумағындағы қалалардың дамуы мен білім беру тарихына қосқан үлесі. Қазақстан қалаларының саяси-экономикалық және мәдени мұрасын зерттеу. Қазақстан тарихындағы ортағасырлық қалалардың рөлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Менеджмент және экономиканы мемлекеттік басқару негіздері OMGRE-4-2019GM
    Несиелер: 4

    Экономиканы мемлекеттік реттеу жүйесін ұйымдастырудың және оның жұмыс істеуінің теориялық, әдіснамалық және құқықтық негіздері; мемлекеттік реттеудің халықаралық және отандық тәжірибесі, негізгі бастапқы басқару ұғымдары, басқарушылық мәдениет; мемлекеттік мақсатты бағдарламаларды жасау және талдау, басқару саласындағы жетістіктер туралы ақпаратты жинақтау және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік қызметтің негізгі және стандартты емес мәселелерін шешу үшін кәсіпкерлік қызметтің негіздерін зерделеу, кәсіпкерлік процесін талдау, жаңа бизнестік концепциялардың өміршеңдігін және мүмкіндігін анықтау; экономикалық және ұйымдастырушылық шешімдерді қабылдау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия және Африка елдерінің ұлт-азаттық күрес тарихы
    Несиелер: 5

    Азия және Африка тарихы бойынша жаңа және қазіргі уақыттағы тарихи деректер мен мәліметтерді зерттеу, империалистік отаршылдық жүйенің күйреуі және тәуелсіз мемлекеттердің пайда болуы және олардың даму жолдары. Азия мен Африканың тәуелсіз мемлекеттерінің қалыптасуының маңызды оқиғаларын жариялау, олардың қазіргі жай-күйінің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мұражай ісі және ескерткіштерді қорғау
    Несиелер: 5

    ТӘртүрлі бейіндегі мұражайлардың, галереялардың, көрме залдарының, тарихи-этнографиялық және туристік кешендердің; мәдени-тарихи мұраны зерделеуді, сақтауды, игеруді және насихаттауды жүзеге асыратын ғылыми-зерттеу және жобалау ұйымдарының, тарих және мәдениет ескерткіштерін басқару және қорғау органдарының; мұражайлар желісін құратын және дамытатын мемлекеттік, қоғамдық және коммерциялық ұйымдардың және тарих пен мәдениет ескерткіштерін қорғау органдарының жұмысын зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ресейдің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Капиталистік қатынастарды қалыптастыру, дамыту және трансформациялау кезеңінде Ресейдегі негізгі тарихи процестерді зерттеу; қазіргі Ресейдің дамуының әлеуметтік-экономикалық, мәдени және саяси жағдайлары. Пән тәрбие жұмысын атқарады, үлкен оқу жүктемесі бар, адамгершілік қалыптастыруға көмектеседі тұлға, патриоттық сезім дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіз Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік және еуразиялық тарихи процесс мәнмәтініндегі Тәуелсіз Қазақстан мемлекеттілігінің қалыптасу кезеңдері мен тарихи негіздерін зерделеу; ҚР Тәуелсіздігі туралы Конституциялық заңды қабылдау туралы мәліметтер, нарықтық қатынастарды қалыптастыру кезеңдері, ҚР Мемлекеттік жүйесін қалыптастыру. ҚР Тұңғыш Президентінің еңбектері мен жолдаулары. Маңызды тарихи оқиғаларды талдау және бағалай білу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін тарихы
    Несиелер: 5

    20-30 жж. Қазақстандағы қоғамдық-саяси жағдайды зерттеу және талдау. ХХ ғ.республикадағы саяси қуғын-сүргіндермен тікелей байланыста аймақтың тарихи және саяси даму ерекшеліктеріне, Қазақстан жағдайындағы Кеңес өкіметінің жазалау органдарының мәніне байланысты зерттелуі, сондай-ақ Қазақстандағы саяси қуғын-сүргіннің ауқымы анықталды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Халықтың рухани мұрасын зерттеу ауызша халық шығармашылығында, музыкалық, әдеби, философиялық, тарихи жұмыстарда, мәдениет эволюциясының заңдылықтарын түсінуге, қазақ халқының мәдениетінің мән-маңызына, қазақ фольклорының құндылығына, жыраулар, ақындар, биілер, жазбаша әдеби ескерткіштер, халықтың діни өмірінің мазмұны, білім беру, салт-дәстүр, этникалық және эстетикалық идеалдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарих ғылымының теориясы, әдістемесі және әдіснамасы саласындағы базалық білімдерді тарихи зерттеулерде қолдану қабілетін, тарихи пәндер саласындағы базалық білімдерді тарихи зерттеулерде қолданудың негізгі тәсілдерін оқу. Болашақ педагогтың шеберлігін қалыптастыру: оқытудың тиімді әдістерімен, формаларымен және құралдарымен жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының түп деректері
    Несиелер: 5

    Тарихтың корпусын зерттеу Қазақстан, әртүрлі дереккөздер мен қазақстандық, ресейлік тарихшылардың зерттеулері; көздерді анықтау және бағалау әдістері; жас зерттеушілердің көздеріне ғылыми көзқарас қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы этносаралық қатынастардың тарихы
    Несиелер: 5

    Қазіргі этносаралық процестерді дамытудағы негізгі үрдістерді зерттеу; біздің заманымыздың этникалық проблемаларын теориялық білу; ұлттық-мәдени қоғамдық бірлестіктердің қызметі. Элективті төзімділікті қалыптастыру мәселесі, жас ұрпақтың қазақстандық патриотизмі, сондай-ақ заманауи әлемдегі этносаралық және саяси үдерістерді сауатты түсіну мәселесінің өзектілігіне байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркі мемлекеттерінің тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақстанның түркі тілдес халықтары тарихының мәселелерімен айналысатын аса көрнекті тарихшылардың тиісті кезеңдерінде түркі тілдес мемлекеттер тарихының даму ерекшеліктерін, ғылымды дамытудың негізгі мәселелері бойынша әртүрлі зерттеушілердің көзқарастарының ерекшеліктері туралы зерттеу. Түріктердің тарихы - түркі халықтарының өткенін зерттейтін және үйрететін пән. Қазақстан тарихындағы түркі кезеңіндегі мемлекеттердің рөлін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасы дүниежүзілік қауымдастықта
    Несиелер: 5

    Халықаралық процестердің мәнін және олардың саяси және экономикалық дамуындағы рөлін зерттеу, нақты Халықаралық міндеттерді шешу және Қазақстан Республикасының орнын анықтау үшін саяси талдау әд��стеріне оқыту. Шет мемлекеттердің сыртқы саяси қызметін және ҚР-мен екіжақты қарым-қатынастарды талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Университеттегі оқу үрдісін ұйымдастырудың академиялық қағидаларын білу, экономикалық саладағы білімді басқару, экономика секторларының жұмыс істеу ерекшеліктері, Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздері, Қазақстан Республикасында кәсіпкерлікті ұйымдастырудың құқықтық негіздері мен принциптері, іскерлік құқықтың негізгі теориялық принциптері, іскерлік құқықтық қатынастарды реттейтін заңдар, нақты жағдайдағы қажетті ережелерді қолдану, кәсіпкерлік саласындағы құқықтық мәселелерді талдау және шешу

  • Код ON2

    Кәсіби бағдарланған қазақ (орыс) және шет тілдерін білу, сөзді қалыптастыру, морфология және синтаксис; таңдаған мамандығы үшін лексикалық және грамматикалық минимум, арнайы ауызша аудармалар, маманның жазбаша және ауызша кәсіби сөзіне тән фразеологизмдер, сертификаттау талаптары бойынша әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-саяси, ресми бизнестегі және кәсіби салалардағы мәтіндердің стилистикалық және жанрлық ерекшелігін түсіндіру, кәсіби тақырыптар, тезистер, рефераттар, аннотациялар, шолулар, шолулар, эсселер мен кәсіби әңгімелер жасау.

  • Код ON3

    Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін түсіну, ақпаратты және байланыс процестерін енгізу әдістері; Интернет ресурстарын, бұлтты және т.б. ақпаратты пайдалану мүмкіндіктері, ақпарат іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін мобильді қызметтер; әртүрлі қызмет түрлерін талдау және деректерді басқару құралдарын әзірлеу үшін сандық технологияларды пайдалану; деректер жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық құралдарын пайдалану дағдысы.

  • Код ON4

    М. Х. Дулати өмірі мен шығармашылық мұрасын, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, ізгілікті сипатын терең білу. "Мәңгілік Ел" ұлттық идеясының, оның үш маңызды құрамдас бөлігі (этносты қалыптаушы, азаматтық, жалпыұлттық) мәнмәтініндегі мәнін, ұлттық идеалды; Қазақстан тәуелсіз мемлекетінің мәртебесіне барабар рухани құндылықтар жүйесін; ұлттық идеяны ұлттық шындық пен халықтың тарихи тағдырына айналдыратын негізгі факторларды білу. Мерзімдік басылымдар және интернет материалдарымен, тарихнамамен, деректермен жұмыс істей білу.

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасының қоршаған ортаны қорғаудың негізгі заңдылықтары мен қағидаларын, қоршаған ортаға әсерін бағалауға, қоршаған ортаға экологиялық және экологиялық сараптаманы жүргізуге, қоғамның экономикалық дамуына, заңнаманы және еңбек қорғау жүйесін қоса алғанда, жаһандық экологиялық мәселелерді өндірісте тексеру қабілетін білу және түсіну.

  • Код ON6

    Адамзаттың ежелгі тарихының нақты кезеңдері және олардың өзгеру ерекшеліктері, Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы оқиғаларының себептері мен салдарларын тарихи сипаттау және талдау тәсілдері туралы білім; тарихи өткенді және дәлелді ақпаратты талдау негізінде қазіргі заманғы проблемаларды, жаңа және ең жаңа дәуірде Еуропа мен Америка елдерінде орын алған негізгі оқиғалар мен әлеуметтік-экономикалық, саяси және рухани өмірінің үдерістерін, тарихи даму барысында қалыптасқан мәдениет пен құндылықтар жүйесінің маңызды жетістіктерін ықтимал шешуді ұсыну. Ғылыми құжаттама мен есептерді дайындау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    Археологиялық зерттеулер тарихы туралы білім, археологиялық ескерткіштердің негізгі түрлері және археологиялық кезеңдеу; өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде археологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін қолдану. Мұрағаттар мен мұражайларда, кітапханаларда жұмыс істей білу, мәдениет ұйымдары мен мекемелерінде тарихи-мәдени және тарихи-өлкетану аспектілерін пайдалану. Қазіргі тарихи және археологиялық ғылымның әдістерін және оларды тарихи зерттеулерде қолдану дағдыларын меңгеру.

  • Код ON8

    Әлемдік мұражай желісінің құрылуы және даму тарихын, әлемдік өнер тарихындағы кезеңдер мен дәуірлерді, мұражай мекемесі қызметінің ерекшеліктерін, мәдениет, мұражайтану және ескерткіштерді қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік актілер мен құжаттарды; археологиялық зерттеулер тарихын, археологиялық ескерткіштердің негізгі түрлерін және археологиялық кезеңділікті білу. Мұражайлық бағалауды және заттарды сараптауды жүргізе білу; өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде археологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін қолдану. Ойлау мәдениетін меңгеру, қорыту және талдау қабілеті.

  • Код ON9

    ҚР сыртқы саясатының тұжырымдамалық негіздерін, қазіргі саяси үдерістің даму жағдайындағы қалыптасу кезеңдері мен эволюциясын; ҚР сыртқы саяси ведомствосының қызметін ұйымдастыруды; антропологияның маңызды ұғымдары мен әдістерін; антропологияны дамытудың негізгі кезеңдерін білу; Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастықтағы сыртқы саясатының рөлін бағалай білу; ОА аймағындағы халықаралық үдерістерді талдай білу; антропология бойынша қазіргі заманғы зерттеулерге бағдарлау

  • Код ON10

    Қазақстан және әлемдік тарихтың басты мәселелері, бағыттары, теориялары мен әдістері; қазақ халқының ұлттық-азаттық күрестегі тарихи рөлі және Алаш қозғалысының объективті мәні; шет елдердің тарихы бойынша дереккөздерді талдау әдістемесі туралы білімді көрсету. Тарихи үрдістерге талдау жасай білу; зерттеу жұмыстарында тарихнамалық шолуларды жазу үшін пәнді оқу кезінде алынған білімді қолдана білу; Оқу-іздеу жұмысының дағдыларын меңгеру.

  • Код ON11

    Азия, Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және рухани өмірінің негізгі оқиғалары мен процестерін; тарихи даму барысында қалыптасқан мәдениет пен құндылықтар жүйесінің маңызды жетістіктерін; дүниежүзілік және еуразиялық тарихи процесс мәнмәтінінде тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасу кезеңдері мен тарихи негіздерін білу. Тарихи фактілерді талдай білу, жалпылау, бағалау, тарихи құбылыстар арасындағы себеп-салдар байланысын анықтай білу. Ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын меңгеру.

  • Код ON12

    Қазақстанның ұлттық саясатының қалыптасуының негізгі кезеңдері мен бағыттары туралы білімді көрсету; ұлтаралық қатынастар мен ұлттық саясаттың негізгі ғылыми тұжырымдамалары; Қазақстандағы ұлтаралық қатынастардың негізгі сипаттамалары. Маңызды тарихи оқиғаларды талдау және бағалай білу; олардың себеп-салдарлық байланыстарын түсіндіру; тарихи деректердегі ақпаратты талдау әдістерін меңгеру.

  • Код ON13

    Тарихи, деректану және тарихнамалық зерттеудің заманауи әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдерін, қосалқы тарихи пәндер саласындағы зерттеу практикасын; тарих курсын оқытудағы педагогикалық қызметтің негіздерін; оқу орындарында тарихты оқыту әдістемесі мен педагогика дамуының негізгі кезеңдерін білу. Ақпаратты анықтау үшін көздермен және әдебиетпен жұмыс істей білу.

  • Код ON14

    Халықтың мәдени мұрасы, оның ауызша халық шығармашылығында музыкалық, әдеби, тарихи шығармалары туралы білім, қазақ ұлттық мәдениетінің мәні мен ерекшелігін түсіну; құжаттану және мұрағаттану саласындағы негізгі мәселелерді ұғыну. Қазақтардың рухани мәдениетіне қатысты тарихи-мәдени зерттеудің салыстырмалы әдісін қолдана білу; жарияланымдардың әр түрлері мен типтеріне арналған құжаттарды анықтау және іріктеу.

  • Код ON15

    Тарихи үдерістің қозғаушы күші мен заңдылықтарын, тарихи үдерістегі адамның орнын түсіну, тарихи үдерістің барысын талдау және болжау, түркі мемлекеттері тарихының қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері; түрлі ғасырлар мен халықтар көздерінің өзара байланысы және олардың әлемдік қауымдастықты зерттеудегі рөлі; ҚР сыртқы саясатының негізгі бағыттары; әлемдік қоғамдастықтағы ҚР рөлі мен орны; тарихи дереккөздерді зерттеу әдістемесі. Түрлі тарихи зерттеулерден ақпаратты алу және жүйелеу; деректерді жинау және талдау әдістерін меңгеру

Top