Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D11102 Туристік қызмет: басқарушылық форсайт в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өз бетімен туристік индустрияның дамуын ынталандыруға бағытталған тиімді шараларды анықтау мақсатында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті, сонымен қатар зерттеу шеңберінде негізделген басқарушылық шешімдерді әзірлеу және оларды жүзеге асыру дағдыларына ие жоғары мамандандырылған ғылыми-педагогикалық және басқарушы кадрларды дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D143 Туризм
  • Білім беру саласы 8D11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 8D111 Қызмет көрсету саласы
  • «Smart Сity» құрудағы сандық маркетингті қолдану
    Несиелер: 6

    Бұл курста маркетингте сандық технологияны қолдану, digital-маркетинг технологиясындағы: сегменттеу, маркетингтік әсері, интернет қолданушылардың әрекеттерін талдау, коллаборация, ремаркетинг, ойындардардағы жарнамалау және «Smart city» -ді «Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасына сәйкес дамыту қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектептің модернизациясы және Болон үдерісі
    Несиелер: 5

    Бұл курс Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарының жинақталған тәжірибесін және теориялық материалдарын талдау; бүкіл әлем елдеріндегі жоғары білім беруді дамыту принциптері мен жалпы стратегияларын талдау; жоғары білім саласындағы халықаралық ынтымақтастық үшін нормативтік негіздер бойынша білімін қалыптастыру; білім беру сапасын бағалаудың өлшемдерi мен әдістемесін таныстыру; оқытудың кредиттік жүйесі бойынша білім қалыптастыру, жалпы еуропалық білім беру кеңістігін құру міндетін, оқыту нәтижелерін баса назар аудара отырып Болон процесінің негізгі принциптеріне негізделген білім беру стандарттарын қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық экономикаға туризмді унификациялау
    Несиелер: 6

    Туризм индустриясында сандық технологиялар зерттеудің ерекше нысаны ретінде. Туризм индустриясында қолданылатын цифрлық технологияларды зерттеудің ғылыми көзқарастары. Туризм индустриясында қолданылатын сандық технологияларды зерттеу әдіснамасы. Туризм индустриясында қолданылатын сандық технологиялардың зерттеу әдістерін жіктеу. Туризм индустриясында пайдаланылатын цифрлық технологиялардың сандық және сапалы зерттеу әдістері. Туризм индустриясында қолданылатын цифрлық технологияларды зерттеу әдістерін таңдау критерийлері мен факторлары. Қазақстан Республикасының туризм индустриясында және шетелде қолданылатын цифрлық технологияларды зерттеу әдістерін қолдану тәжірибесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризмдегі ғылыми зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Бұл курста туристік жүйелердің құрылымы мен мазмұнының тұрақтылығын қалыптастырудың әдістемелік принциптері, туризм саласындағы ғылыми зерттеулер теориясы және әлемдік әлеуметтік құбылыс ретінде туризмді зерттейтін методологиялық негіздер мен ғылыми мектептер қарастырылады. Туризм саласындағы ағымдық зерттеулердің жай-күйін ақпараттық-аналитикалық шолу және қазіргі зерттеу мәселелерін қалыптастыру мен туристік қызметтің әлеуметтік, экономикалық және профилактикалық тиімділігінің жалпы сипаттамаларын және туризмді ғылыми зерттеудің инновациялық әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Институционалды талдау: теория және практика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу экономикадағы жаңа бағытты және кәсіпорын теориясының заманауи экономикалық процестерін зерделеудің практикалық бағытын және өзекті іргелі мәселелер (институционалдық теорияның әдісі мен құрылымы, норма, меншік, идеология, мемлекеттік теория, мәмілелер және транзакциялық шығындар, келісімшарттар) мен қазіргі заманғы экономиканың қолданбалы аспектілерін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетингтегі коммуникация трендтері
    Несиелер: 6

    Осы курсты оқу барысында брендтер мен туристік фирмалардың имиджіне немесе беделіне назар аудару, мақсатты аудиторияның негізін кеңейту және нығайту, брендке және оның қызметіне жаңа тұтынушыларды тартуға назар аударылады. Стратегиялық маркетингтегі қарым-қатынас үрдістері туризмдегі маркетингтік жобаларды әзірлеу мен енгізудің инновациялық шешімі ретінде қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм индустриясындағы форсайт басқару
    Несиелер: 6

    Курста туризм индустриясының әлеуметтік-экономикалық және инновациялық дамуының стратегиялық бағыттарын сараптау әдістерінің жүйесі, орта және ұзақ мерзімді перспективада туризм индустриясына әсер етуі мүмкін технологиялық жетістіктерді анықтау қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туристік саладағы кластеризация: тәсілдер мен әдіснамалар
    Несиелер: 5

    Бұл элективті курс инновациялық туристік кластерлерді жобалаудың әдіснамалық тәсілдерін анықтауды ұсынады, бұл рекреациялық жүйелердің аумақтық бөлінуінің жалпыланған сапалы моделін құруға мүмкіндік береді. Кластер әдісімен дамудың жаңа ұсынылған үлгісі туризмді экономикалық зерттеулерге қызығушылық танытатын қазіргі заманғы экономика мен басқаруды кеңістіктік объект ретінде қарастыруға мүмкіндік береді. Turkluster әртүрлі әлеуметтік-мәдени нысандарда, белгілі бір уақыт пен орын жағдайында, бірақ әмбебап және статикалық кеңістіктік құбылыс ретінде емес, объектілер мен демалыс субъектілеріне назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аймақтық туристік дестинациялардың бәсекеге қабілеттілігі
    Несиелер: 6

    Курста аумақтардың бәсекеге қабілеттілігі өзара бір-бірімен байланысты салалардың кластерінің бар болуына тәуелділігінен аймақтық туристік дестинациялардың бәсекеге қабілеттілігі қарастырылады. Тиісті факторлар есебінен интеграцияланған бәсекелестік артықшылықтарды құруға мүмкіндік беретін М.Портердің халықаралық бәсекеге қабілеттілігінің детерминаторлар жүйесі қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туристік-рекреациялық аудандастыру мен зоналау
    Несиелер: 5

    Бұл курс туристік-рекреациялық функцияларды іске асыру барысында еңбектің аумақтық бөлінісінің ерекшеліктерін, өзіндік мәні мен мазмұны бойынша (объектілер мен құбылыстардың сапалық және сандық қамтылуы), аймақтық туристік-рекреациялық функцияларды жүзеге асырумен байланысты бірқатар айрықша ерекшеліктерді қарастырады. Туристік-рекреациялық аудандастыру мен аймақтарға бөлудің мәні төрт аспектіде қарастырылады: әлеуметтік; экономикалық; географиялық; экологиялық. Мақсатты және өңірлік бағдарламаларды әзірлеу кезінде аумақтық баланстарды құру үшін негіз ретінде ұсынылады; экономиканы дамытудың аумақтық пропорцияларын жетілдірудің алғышарты; туристік-рекреациялық саланы өңірлік басқаруды ұйымдастыруға негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмнің тұрақты дамуы және айналмалы экономика
    Несиелер: 5

    Айналмалы экономиканы дамытудың әлемдік тәжірибесін зерттеу негізінде осы курста оны енгізудің озық тәжірибесі оқытылады. Әрбір елдің осы тұжырымдамаға көшуінің ұлттық ерекшеліктері ғана емес, сондай-ақ артықшылықтары мен тәуекелдер жиынтығымен негізделген іске асырудың әртүрлі басым бағыттары да бар. Курсты оқу кезінде туризмдегі өндіріс пен тұтынудың айналмалы жүйесін қамтамасыз ететін инновациялық бизнес-модельдерге ерекше назар аударылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасыл экономика жағдайындағы қазіргі туризм
    Несиелер: 5

    Жасыл экономикаға көшу барысында туристік аумақтардың әлеуетін бағалаудың әдістемелік құралдары зерттеледі. Жасыл туризмнің жағдайын бағалау басқару, экономикалық даму, әлеуметтік-мәдени аспектілер және қоршаған ортаға әсер ету сияқты төрт топқа топтастырылған индикаторлық, экономикалық және әлеуметтік әдістердің көмегімен іске асатындығы қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи экономикадағы City- туризм және оны жобалау
    Несиелер: 5

    Бұл элективті курс қала туризмін жеке бағыт ретінде және жеке қаланың ғана емес, сонымен қатар онымен жақын өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуына ықпал ететін фактор ретінде қарастырады. Пәнді оқиғалық, конгрестік, іскерлік, мәдени-танымдық, ойын-сауық және туризмнің білім беру түрлері контекстінде оқу жоспарланады. Сапалы сервисті, қолжетімді бағаларды, ойластырылған қалалық инфрақұрылымды, жергілікті халықтың ұсынысын, қалалық іс-шаралармен қанағаттануын, туристік анимацияны және тиімді маркетингті ескере отырып, қалалық туризмді қалыптастыру әдістемесімен оқыту қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON4

    Туризм саласында зерттеудің пәнаралық теориялық, эмпирикалық, фундаменталдық, қолданбалы, әлеуметтік-экономикалық әдістерін игеру

  • Код ON5

    Халықаралық білім беру саласында қолданылатын ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін меңгеру.

  • Код ON6

    Туризм индустриясында заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану

  • Код ON7

    Кластерлік бастамаларды қолдана отырып, инновациялық туристік аймақтардың ұйымдық құрылымын талдай білу

  • Код ON8

    Туристік өнімнің өмірлік циклында туризмді дамытудың тиімділігін қамтамасыз ету.

Top