Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01137 Неврология ересектердің, балалардың в Астана медицина университеті

  • Стационардағы неврология (ересек, балалар)
    Несиелер: 82

    Пәнді меңгерудің мақсаты: клиникалық неврологиялық ойлау қабілеті, өз бетінше диагноз қою қабілеті ең жиі кездесетін неврологиялық аурулар, көмек көрсету жүйке жүйесі ауруларының шұғыл жағдайларда. Үйрету білім алушыларға үйрету неврологиялық тексеру және нерв жүйесінің зақымдану симптомдарын анықтау, симптомдарды синдромдарға біріктіру және топикалық диагноз қою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Неврологиядағы шұғыл жағдайлар және нейрореанимация
    Несиелер: 12

    Неврология және нейрореимациядағы шұғыл жағдайлар` пәнін меңгеру мақсаты:жетекші этиологиялық және патогенетикалық механизмдерді, неврологиядағы шұғыл жағдайлардың клиникалық көріністерін, оларды диагностикалау принциптерін және ауруханаға дейінгі және госпитальдық кезеңдерде жүргізу тактикасын зерттеу. АТП және нейрореимация жағдайындағы неврологтың жұмысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері
    Несиелер: 19

    Дұрыс диагностикалық бағытты таңдау, дұрыс емдеу, емдеу перспективаларын бағалау, ауру ағымын болжау үшін невролог-дәрігер орталық жүйке жүйесінің функционалдық диагностика әдістеріне бағытталуы керек, қандай да бір әдістің көмегімен алуға болатын нәтижелер туралы түсініктері болуы керек.Неврологиядағы зерттеудің функционалдық әдістері (УЗДГ, ЭЭГ, ЭНМГ).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Амбулаториялық-емханалық неврология (ересек, балалар)
    Несиелер: 7

    Амбулаториялық-емханалық неврологияны зерттеудің мақсаты неврологиялық аурулармен ауыратын науқастарды анықтау, емдеу және медициналық оңалтуға, халықтың өмір сүру ұзақтығын арттыруға, өмір сүру сапасын жақсартуға, аурушаңдықты, мүгедектікті және өлімді азайтуға бағытталған іс-шараларды уақытында өткізу. Амбулаторлық қабылдауда неврологиялық тексерудің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейрореабилитация
    Несиелер: 6

    Бұл пән теориялық негіздерді оқуға, вербалды және вербалды емес функциялардың бұзылуларын қалпына келтірудің практикалық әдістері мен жаттығуларын игеруге бағытталған. Нейропсихологиялық оңалтудың дұрыс ұйымдастырылған жүйесі адамның медициналық-психологиялық және әлеуметтік-психологиялық бейімделу мәселелерін шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Нейровизуализация-мидың құрылымын, функцияларын және биохимиялық сипаттамаларын визуализациялауға мүмкіндік беретін бірнеше әдістердің жалпы атауы. Бұл медицинаның бөлімі болып табылатын салыстырмалы жаңа пән, ал нақты — неврология, нейрохирургия және психиатрия.).Неврологиядағы нейровизуализациялық зерттеу әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау (КТ, МРТ, ПЭТ-КТ).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаңа туылған нәресте және сәбилер неврологиялық ауру
    Несиелер: 4

    Бұл пән ерте диагностиканы, емдеуді және оңалтуды жүзеге асыру үшін жаңа туған балалар мен бірінші жастағы балалардағы орталық жүйке жүйесінің зақымдану ерекшеліктерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Нейрогенетика
    Несиелер: 4

    Нейрогенетика-бұл классикалық және молекулалық генетика, нейрофизиология және этологияның жетістіктері мен әдіснамасын синтездейтін заманауи білім саласы. Нейрогенетика жүйке жүйесінің дамуы мен жұмыс істеуіндегі генетиканың рөлін зерттейді . Ол нейрондық сипаттамаларды фенотиптер (яғни өлшенетін немесе өлшенетін көріністер, адамның генетикалық макияжының көріністері) ретінде қарастырады және негізінен жеке тұлғалардың жүйке жүйелері, тіпті бірдей болуы мүмкін емес. Нейрогенетика контекстінде зерттелгендердің неврологиялық аурулары, мінез-құлқы және тұлғасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    ОН1. Науқасты бақылау: клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті.

  • Код ON2

    ОН2. Коммуникация және коллаборация:Науқастың үздік нәтижелері үшін оның ортасымен,денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара көрсеткіш болып табылады.

  • Код ON3

    ОН3. Қауіпсіздік пен сапа: қауіп-қатерлерді бағалауға, жоғары қауіпсіздік деңгейін және медициналық көмек сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті.

  • Код ON4

    ОН4. Қоғамдық денсаулық: өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру өрісі шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON5

    ОН5. Зерттеулер: жеткілікті (адекватты) зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті.

  • Код ON6

    ОН6. Оқыту және дамыту: өз бетінше оқуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.

  • Код ON7

    ОН7.Тәжірибе: неврология бойынша медициналық көмек көрсетудің, оның ішінде балалар бойынша деңгейіне сәйкес келетін әртүрлі клиникалық базаларда (оның ішінде өңірлік) клиникалық/практикалық(тәжірибелік) тәжірибе алу. Неврология, оның ішінде балалар саласындағы тәжірибелік дағдыларды, іс-шараларды, шараларды меңгеру.

  • Код ON8

    ОН8. Дағдылар: зертханалық және аспаптық диагностикалық зерттеулерге дайындық бойынша дағдыларды көрсете білу. Диагностикалық мәліметтерді интерпретациялау (зертханалық, аспаптық және т.б.). Неврология саласындағы, оның ішінде балалар саласындағы маманның тәжірибесінде кездесетін қажетті іс- шаралар мен рәсімдерді жүргізу.

  • Код ON9

    ОН9. Жедел көмек: өмірге қауіп төндіретін жағдайларда көмек көрсету және жағдайды тқрақтандыру.Диагностика, ажыратпалы диагностика, жедел көмектің көрсетілуі.

Top