Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01139 Терапия в Астана медицина университеті

  • Гематология
    Несиелер: 5

    Пән өзіне заманауи ұсыныстарға сәйкес стационарлық кезеңде қан аурулары бар пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын оқып-үйренуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нефрология
    Несиелер: 5

    Пән өзіне заманауи ұсыныстарға сәйкес стационарлық кезеңде несеп бөлу мүшелерінің аурулары бар пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын оқып-үйренуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кардиология
    Несиелер: 16

    Пән қазіргі заманғы ұсыныстарға сәйкес стационарлық кезеңде жүрек-қантамыр жүйесі аурулары бар пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын оқып үйренуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гастроэнтерология
    Несиелер: 13

    Пән өзіне заманауи ұсыныстарға сәйкес стационарлық кезеңде асқазан-ішек жолдарының аурулары бар пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын оқып-үйренуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ревматология
    Несиелер: 6

    Пән заманауи ұсынымдарға сәйкес стационарлық кезеңде ревматикалық аурулары бар пациенттердің диагностикасын, дифференциалды диагностикасын және жүргізу тактикасын оқып үйренуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эндокринология
    Несиелер: 8

    Пән қазіргі заманғы ұсыныстарға сәйкес стационарлық кезеңде ішкі секреция бездерінің аурулары бар пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын оқып үйренуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пульмонология
    Несиелер: 13

    Пән өзіне заманауи ұсыныстарға сәйкес стационарлы кезеңде тыныс алу мүшелерінің аурулары бар пациенттердің диагностикасын, дифференциалды диагностикасын және жүргізу тактикасын оқып-үйренуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Амбулаториялық-емханалық кезеңдегі гематология
    Несиелер: 6

    Пән қазіргі заманғы ұсыныстарға сәйкес амбулаториялық – емханалық кезеңде қан аурулары бар пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүкті әйелдердің ішкі ағзалары ауруларын диагностикалау және емдеу ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    Білім алушыларда жүктілерде жүрек, өкпе, бауыр, асқазан-ішек жолдары мен бүйрек патологияларын диагностикалау және емдеу дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Амбулаториялық-емханалық кезеңдегі Гастроэнтерология
    Несиелер: 15

    Пәнде қазіргі заманғы ұсыныстарға сәйкес амбулаториялық-емханалық кезеңде асқазан – ішек жолдары аурулары бар пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын оқып үйрену кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ішкі аурулар клиникасындағы шұғыл жағдайлар
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде ішкі аурулардың асқынулары кезіндегі диагностика мен жедел көмек көрсету оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ішкі аурулар клиникасындағы функционалды диагностика
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде кардиологиядағы және пульмонологиядағы аспаптық диагностиканың ерекшеліктері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Амбулаториялық-емханалық кезеңдегі нефрология
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі заманғы ұсыныстарға сәйкес амбулаториялық – емханалық кезеңде несеп бөлу органдары аурулары бар пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын оқып үйренуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Амбулаториялық-емханалық кезеңдегі пульмонология
    Несиелер: 10

    Пән қазіргі заманғы ұсынымдарға сәйкес амбулаториялық – емханалық кезеңде тыныс алу мүшелерінің аурулары бар пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Амбулаториялық-емханалық кезеңдегі кардиология
    Несиелер: 10

    Пәнде қазіргі заманғы ұсыныстарға сәйкес амбулаториялық – емханалық кезеңде жүрек-қантамыр жүйесі аурулары бар пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын оқып үйрену кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Амбулаториялық-емханалық кезеңдегі ревматология
    Несиелер: 10

    Пәнге қазіргі заманғы ұсыныстарға сәйкес амбулаториялық – емханалық кезеңде пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Амбулаториялық-емханалық кезеңдегі Эндокринология
    Несиелер: 10

    Пәнде қазіргі заманғы ұсыныстарға сәйкес амбулаториялық – емханалық кезеңде ішкі секреция бездерінің аурулары бар пациенттердің диагностикасын, сараланған диагностикасын және жүргізу тактикасын зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    РО1. Науқастарды бақылау: дәлелді медицина негізіне сүйене отырып, науқастарға терапиялық көмек көрсетудің әр сатысында клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, емдеу жоспарын тағайындап және оның тиімділігін бағалай алады.

  • Код ON2

    РО2. Коммуникация және коллаборация: терапиялық көмек көрсетудің әр сатысында пациент үшін жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның айналасындағылармен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасай алады

  • Код ON3

    РО3. Қауіпсіздік және сапа: қауіпсіздіктің және медициналық көмектің жоғары деңгейін қамтамасыз етудің тиімді әдістерін қолдана отырып, ішкі ағзалар аурулары кезінде терапиялық көмек көрсетудің әр сатысында қауіп-қатерлерді бағалай алады.

  • Код ON4

    Қоғамдық денсаулық сақтау: «Терапия» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдық шеңбер аясында әрекет ете алады, төтенше жағдайлар кезінде алғашқы көмек көрсете алады, ұлт денсаулығын нығайту саясатын іске асыру үшін кәсіпқой топтар құрамында жұмыс жасай алады.

  • Код ON5

    Зерттеу: адекватты зерттеу сұрақтарын құрастыруға, терапиялық кәсіби әдебиеттерді бағалауға, өзінің күнделікті жұмысында халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, ғылыми-зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

  • Код ON6

    Білім алу және даму: өз бетінше білім алуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және кәсіптік дамудың басқа да түрлеріне «Терапия» мамандығы аясында белсенді қатысуға қабілетті.

  • Код ON7

    Менеджмент: медициналық ұйымдармен және олардың құрылымдық бөлімшелерінде терапиялық көмек көрсетуде ұйымдастыру және басқарудың негізгі принциптерін қолдана алады

  • Код ON8

    Психологиялық-педагогикалық қызмет: тұрғындарда, пациенттерде және олардың жанұясындағы адамдарда өзінің және қасындағылардың денсаулық сақтауға және денсаулығын нығайтуға бағытталған ынталандыруды қалыптастыра алады.

Top