Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01139 Терапия в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Терапия" мамандығы бойынша әмбебап және кәсіби құзыреттер жүйесі бар, дербес кәсіби қызметке: алғашқы медициналық-санитарлық көмекке, шұғыл, сондай-ақ мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық медициналық көмекке қабілетті және дайын білікті бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R039 Терапия
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Ауруханадағы терапия-1

    Пән барлық ерекшеліктерін ескере отырып, заманауи емдеу әдістерін қолдана отырып, диагноз қою, арнайы тексерулер жүргізу, науқасты (пульмонологиялық, кардиологиялық, нефрологиялық) қауіпсіз және тиімді басқару бойынша тереңірек білім мен дағдыларды зерттейді, кенеттен туындаған жедел терапиялық ауруларға шұғыл көмек көрсетуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 34
  • Амбулаторлы-емханалық терапия-1

    Пән емхана мен амбулаториялық бөлімшелердің, стационарлық науқастарды алмастыру қызметтерінің жұмысының негізгі принциптері мен міндеттерін, скринингтік және диспансерлік тексерулер жүргізу, амбулаториялық деңгейде ересектердегі төтенше жағдайлар, болжамын, оңалту, еңбекке қабілеттілігін тексеру, ересек тұрғындар арасында дәлелді медицина деректерін ескере отырып, медициналық көмектің тиімділігін бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 32
  • Ішкі ағзалардың ауруларын сараланған терапияның геронтологиялық аспектілері

    Клиникалық көріністің атиптілігін және пациенттердің полиморбидтілігін ескере отырып, егде жастағы және кәрілік жастағы адамдарда ішкі ағзалардың әртүрлі ауруларының ерекшеліктерін зерттейді. Клиникалық фармакологияның ерекшеліктерін және геронтологияда дәрілік препараттарды қолдану тактикасын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Биостатистика

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Ауруханадағы терапия-2

    Пән қан түзілу, ас қорыту, эндокриндік және тірек-қимыл аппараты ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникасы, жіктелуі, дифференциалды диагностикасы, емдеу және алдын алу туралы заманауи ойлар, сондай-ақ дәлелдік медицина тұрғысынан ересек тұрғындарға негізделген диагностика мен емдеудің ұтымды алгоритмдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 54
  • Амбулаторлы-емханалық терапия-2

    Пән халықаралық нұсқауларды, клиникалық хаттамаларды, стационарлық бөлімшеге жатқызуға көрсетілімдер мен қарсы көрсеткіштерді пайдалана отырып, ересек тұрғындарды амбулаториялық-емханалық емдік қызметке енгізу ерекшеліктерін, бөлімшеде стационарлық көмек көрсетудегі жалпы тәжірибелік дәрігердің рөлін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 14

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Терапиялық профильдегі науқастар үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқастпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады.
  • «Терапия» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
  • Өз бетінше білім алуға және терапиялық кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға, талқылауларға, конференцияларға және терапия саласының үздіксіз кәсіби дамуының басқа нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
  • Терапиялық профильдің адекватты зерттеу сұрақтарын құрастыра алады, терапия бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, күнделікті қызметінде халықаралық деректер қорын тиімді пайдалана алады, терапиялық бағыттағы зерттеу тобының жұмысына қатыса алады.
  • Терапиялық бағыттағы клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті.
  • Ішкі аурулар кезіндегі медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті.
Top