Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01505 Математика және физика в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 4

    Педагогтердің адамгершілік көзқарастарын дамыту, жеке, кәсіби дамуында теориялық білім, практикалық дағды қалыптастыру, оқушылардың өзін-өзі дамытуына педагогикалық қолдау көрсету, студенттердің шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі жетілдіруін, өзін-өзі тануын, мамандардың кәсіби дамуға дайындығын дамыту, феномен жайлы түсінік қалыптастыру, педагогтің идеалды бейнесі – кәсіби өзін-өзі тану мен өзіндік дамуының бағдары, педагогикалық іс-әрекеті жетістігінің шарты болатындығын таныту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    түсінігі болу керек: экология,биосфера және оның тұрақтылығы,жер асты игеру объектілерінің жіктелуі, тау-кен жұмыстары процестерінің даму тәртібі, қалау жұмыстарының технологиясын, кен орындары мен шахталарда қолданылатын өңдеу жүйесін зерттеу.білу: нақты тау-кен геологиялық жағдайлар үшін ең қауіпсіз және тиімді игеру жүйесін таңдау. негізгі өндірістік үдерістерді ұйымдастыру, механизация және ұйымдастыру технологиясын таңдау және негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Міндеттері: сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның әр түрлі көріністері туралы білім беру; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетін дамыту, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет бойынша біліммен қаруландыру. Мазмұны: "сыбайлас жемқорлық" ұғымы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру; сыбайлас жемқорлық мінез-құлық табиғатының психологиялық ерекшеліктері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өміртіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Адам мен оның өмір сүру ортасын залалды әсерлерден қорғау жөніндегі шараларды әзірлеу, оны іске асыру; төтенше жағдай салдарын болжау және бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Білуі керек: - кәсіпорынның ұйымдастыру және қызмет етуінің теориялық негіздерін; - кәсіпкерлік шешімдерді қабылдау әдістерін; істей білуі тиіс: - теңгерімделген кәсіпкерлік шешімдерді қабылдауды; - кәсіпкерлік қызметтің оңтайлы құрылымын құруды жүзеге асыруды. Меңгеру: функционалды стратегиялардың өзара байланысын талдауға негізделген кәсіпкерлік идеяны таңдау әдістерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика негіздері
    Несиелер: 5

    білуі керек: нарықтық экономиканы реттеудің негізгі механизмдерін:тиімді іс-әрекеттерді анықтау үшін негізгі формалар мен құралдарды қолдана білуі керек: нарықтық экономикада қолданылатын терминологияны, ақпаратты іздеу, шоғырландыру, талдау және ұсыну әдістерін меңгеруі керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыру. Міндеттері: құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгеру, ұлттық құқықтың жетекші салалары саласында қажетті білім алу. Мазмұны: құқықтық қатынастар, конституциялық құқық, Әкімшілік, еңбек, отбасылық, азаматтық, қылмыстық құқық негіздері, Қылмыстық іс жүргізу құқығы негіздері, қаржылық құқық негіздері, салық, экологиялық, жер және халықаралық құқық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бір айнымалы функцияның математикалық талдауы
    Несиелер: 5

    Нақты айнымалы функциялар. Нүктедегі функцияның шегі, үздіксіздігі. Бір айнымалы функцияның туындысы және дифференциалы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Механикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Механиканың негізгі түсініктері мен заңдары және осы заңдардан туындайтын тепе-теңдікті зерттеу әдістері; материалдық нүктенің қозғалысы, қатты дене және механикалық жүйе (осы бағдарламаның шегінде), осы курста қамтылған механиканың әдістерін түсіну;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық есептеулер
    Несиелер: 5

    Нақты айнымалы функциялар. Нүктедегі функцияның шегі, үздіксіздігі. Бір айнымалы функцияның туындысы және дифференциалы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиканы оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Физиканы оқыту әдістерінің алуан түрлілігі, демонстрациялық экспериментті қою техникасы, негізгі физикалық құбылыстарды көрсету әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика бойынша ғылыми жобалар
    Несиелер: 3

    Физиканы оқыту әдістерінің алуан түрлілігі, демонстрациялық экспериментті қою техникасы, негізгі физикалық құбылыстарды көрсету әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Векторлық алгебра элементтері және координаттар әдісі; бірінші және екінші ретті геометриялық объектілердің барлық формалары мен теңдеулері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Механиканың негізгі түсініктері мен заңдары және осы заңдардан туындайтын тепе-теңдікті зерттеу әдістері; материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің (осы бағдарлама аясында) қозғалысы, осы курста қамтылған механиканың әдістерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Векторлық алгебра элементтері және координаттар әдісі; бірінші және екінші ретті геометриялық объектілердің барлық формалары мен теңдеулері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысынң теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Болашақ мектеп мұғалімдері бұл курс барысында кәсіби ойлау мен әрекет жасауды үйренеді, тәрбиенің теориялық негіздерін меңгереді, тұлғаны қалыптастырудың мәні мен негізгі жолдарымен танысады, тәрбие аңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары және формаларымен танысады, пән жеке тұлғалардың алға қойған педагогикалық идеяларының шоғырлануына, педагогикалық қызметке бейімделуіне әсерін тигізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интегралдық есептеулер
    Несиелер: 5

    Көп айнымалы функцияның туындысы және дифференциалы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдер физиологиялық дамуы, анатомиялық және физиологиялық сипаттамалары, қоршаған ортамен қарым-қатынасы, оқушылардың денсаулығының негіздері, салауатты өмір салтын қалыптастыру ережелерімен таныстыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көп айнымалы функциясының математикалық талдауы
    Несиелер: 5

    Нақты айнымалы функциялар, шектер, нүктедегі функцияның үздіксіздігі; бір және көп айнымалы функциялардың туынды және дифференциалы, жаратылыстану ғылымдарының, математика және информатиканың жалпы ғылыми базалық білімін көрсету, қолданбалы математика және информатикамен байланысты негізгі фактілерді, концепцияларды, теориялар принциптерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Молекулалық физикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Молекулалық физика және термодинамиканың теориялық негіздері, негізгі ұғымдары, заңдары мен модельдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Молекулярлық физика
    Несиелер: 5

    Теориялық негіздер, негізгі түсініктер, молекулалық физика және термодинамика заңдары мен модельдері; негізгі физикалық ақпараттарды түсіну, ұсыну және талдау, оны кәсіби мәселелерді шешу үшін пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Критериалды бағалаудың технологиясы
    Несиелер: 5

    Критерийлерді бағалау жүйесі; оқытудың қазіргі заманғы оқу үрдісінде бағалау орны білім беру мақсаттарына жету дәрежесін және жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді анықтау тәсілі ретінде; критериалды бағалаудың түрлері, олардың сипаттамалары және оларды пайдалану әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты:білім алушылардың әлеуметтенуі саласында болашақ педагогтардың құзыреттілігін қалыптастыруға және білім беру үрдісінің даму мақсаттарына қол жеткізуге ықпал ету.Мақсаты: - психологиялық қызметті ұйымдастыруға және білім беру ұйымындағы балалардың практикалық психологының іс–әрекеті туралы білім жүйесін қалыптастыру;-диагностикалық, түзету-дамыту, түзету-дамыту, кеңес беру әдістерімен және әдістемелерімен таныстыру., мектепке дейінгі жастағы балалармен психологтың алдын алу және мәдени-ағартушылық жұмыстарын ұйымдастыру;–қазіргі психологиялық-педагогикалық тәсілдер негізінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Нақты айнымалы функциялар. Нүктедегі функцияның шегі, үздіксіздігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математика есептерін шешу практикумы (алгебра)
    Несиелер: 5

    Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері; негізгі формулалар және олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің қағидалары, философиялық, әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отырған кедергілерін жою, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи моделдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірибе аймағында ұйымдастыру мен басқару құзіреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Магнетизмнің негізгі заңдылықтары, олардың теориялық және тәжірибелік негіздемесі, электромагнетизм теориясының даму тарихы және оның физикадағы орны, классикалық эксперименттер, электромагнетизм теориясын дамытуда маңызды рөл атқарды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жалпы білім берудегі математика курсының жалпы маңыздылығы және ғылыми дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру, сандық жүйелерді зерттеу әдісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электр және магнетизмге кіріспе
    Несиелер: 5

    Электр және магнетизмнің негізгі заңдары, олардың теориялық және эксперименталдық негіздемесі, Электромагнетизм теориясының даму тарихы және оның физикадағы орны, Электромагнетизм теориясының дамуында маңызды рөл атқарған классикалық эксперименттер; электр және магнетизмнің негізгі заңдары, олардың теориялық және эксперименталдық негіздемесі, электромагнетизм теориясының даму тарихы және оның физикадағы орны, Электромагнетизм теориясының дамуында маңызды рөл атқарған классикалық эксперименттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылымның пәні, пәні мен функциялары, педагогикалық ғылымның құрылымы, педагогикалық ғылымның негізгі ұғымдары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Оптика туралы негізгі заңдар; оптикалық табиғи құбылыстар; негізгі жарық құбылыстарының физикалық мағынасы және олардың қолданылу шектері; зерттелген бөлімдердегі негізгі формулалар мен үлгілер; оптикадағы өзара байланыс және оптика туралы математикамен, химиядан, технологиядан және басқа физика салаларымен байланысты туралы; оптикада қолданылатын математикалық аппарат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сабақтардың жіктелуі және түрлері - мәселелерді шешу жолдары мен әдістері; тақырыптық тест тапсырмаларын дайындау тәсілдері - белгілі бір тақырып бойынша тест тапсырмаларын құрастыру әдістері; физика оқыту принциптеріне сәйкес идеологиялық, танымдық және білім беру міндеттерін ескере отырып, күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды, сабақ жоспарларын құрастыру;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оптикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Оптика туралы негізгі заңдар; оптикалық табиғи құбылыстар; негізгі жарық құбылыстарының физикалық мағынасы және олардың қолданылу шектері; зерттелген бөлімдердегі негізгі формулалар мен үлгілер; оптикадағы өзара байланыс және оптика туралы математикамен, химиядан, технологиядан және басқа физика салаларымен байланысты туралы; Оптикада қолданылатын математикалық аппарат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық физиканың теңдеуі
    Несиелер: 5

    Математикалық физиканың классикалық теңдеулеріне арналған негізгі мәселелерді зерттеу және шешу әдістері; ең қарапайым табиғи-физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құрастыру және алынған математикалық есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық физика әдістері
    Несиелер: 5

    Білім беру саласындағы кәсіптік қызметтің құндылық негіздері; білім беру үдерістерінің мәні мен құрылымы; көпұлтты және көпұлтты қоғамдағы педагогикалық процесті жүзеге асыру ерекшеліктері; баланы оқыту және тәрбиелеу теориясы мен технологиясы; педагогикалық процестің әртүрлі пәндерімен оқытушының өзара әрекеттесу жолдары;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикадан есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері, Негізгі формулалар мен олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері, Математиканы оқыту мәселелерін шешуде алған теориялық білімдер; кәсіби дағдыларды жетілдіруді ғылыми іздеуге ұмтылысты дамыту;стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикадағы компьютерлік технологиялар әдістері
    Несиелер: 5

    Жаңа ақпараттық технологиялардың ерекшеліктерін меңгеру: бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, құру және сүйемелдеу және физиканы оқыту әдістемесі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық міндеттерді шешу технологиялары
    Несиелер: 5

    Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері; негізгі формулалар және олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиканы оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Кәсіби деңгейде ғылыми нәтижелерді ұсыну әдістерінің негіздері және физикалық мәселелерді шешу үшін компьютерлік үлгілеу және визуализация әдістері; физикалық проблемаларды шешу үшін ақпараттық технологияларды қолданады, ақпараттық желілерде кәсіби ақпаратты табады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математика есептерін шешу практикумы (геометрия, стереометрия)
    Несиелер: 5

    Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері; негізгі формулалар және олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін, білім беру мекемесіндегі тәжірибелік іс-әрекетін жүзеге асыра отырып басқарудағы кәсіптік құзіреттіліктерін қалыптастыру; білім берудегі менджменттің теориялық-әдістнамалық негіздерін қамтамасыздандыру, болашақ мұғалімдерді білім берудегі менеджменттің мәні және негізгі міндеттерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық есептерді шешудің негіздері
    Несиелер: 5

    Физиканың негізгі ұғымдары, физиканың негізгі заңдылықтары, негізгі заңдылықтар, инерция концепциясы, энергияның түрлері, әртүрлі орталарда ток ағынының түрі, атомның құрамы, газдарда, қатты денелерде, сұйықтарда кездесетін үлгілер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикадан көрнекілік тәжірибелер
    Несиелер: 5

    Ғылымдағы физикалық эксперимент жүйесінде және физика курсының мазмұны туралы; физикалық эксперимент негізінде физика ғылымының даму тарихы туралы; зертханалық жұмыс және физикалық практика үшін Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін және жалпы орта мектептері үшін физика пәні бойынша типтік бағдарламаның мазмұны;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық практика университеттің практика базасы ретінде таңдаған мектептерінде ұйымдастырылады. Маман моделіне сәйкес студенттердің практикасы мектептегі мұғалім жұмысына дайындығын шыңдауға бағытталады және келесі қызметтерді орындайды: құрылымдық жоспарлаушы, тәрбиелеуші, ұйымдастырушы, ынталандырушы, ақпараттық технологиялық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және комбинаторика
    Несиелер: 4

    Білуі керек: математикалық статистика және ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын, өзінің табиғаты бойынша әртүрлі математикалық есептерді сипаттау және модельдеу үшін қолданылатын математикалық статистика және ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын. Практикалық қызметте статистикалық әдістер мен ықтималдықты қолдану. Экономикалық жүйелер мен объектілердің математикалық модельдерін құру кезінде кешенді түсінік алу лояның ықтималдық және статистикалық әдістерінің сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Ядролық физика және бөлшектер физикасының терминологиясы; ядролық физикада қолданылатын физикалық мөлшердегі тапсырыстар; ядролық физика және элементар бөлшектер физикасының эксперименттік әдістері; энергетикалық массалық масштабтау, байланыстырушы энергия және ядраның жаппай ақаулығы; ядролық күштердің табиғаты және ядро ​​заманауи үлгілері; әлсіз өзара әрекеттесу; ядролық реакциялар; табиғатты қорғау туралы заңдар; ядролық физика және элементар бөлшектер физикасы саласындағы нақты мәселелерді шешу әдістері мен әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканың есептеу әдістері
    Несиелер: 5

    Кәсіби деңгейде ғылыми нәтижелерді ұсыну әдістерінің негіздері және физикалық мәселелерді шешу үшін компьютерлік үлгілеу және визуализация әдістері; физикалық проблемаларды шешу үшін ақпараттық технологияларды қолданады, ақпараттық желілерде кәсіби ақпаратты табады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі физикалық тәжірибе
    Несиелер: 5

    Ғылымдағы физикалық эксперимент жүйесінде және физика курсының мазмұны туралы; - Физикалық эксперимент негізінде физика ғылымының даму тарихы туралы. Әлемдегі қазіргі жаратылыстану ғылымы туралы білімді білім беру және кәсіптік қызметте қолданыңыз, математикалық ақпаратты өңдеу әдістерін қолданыңыз, теориялық және эксперименттік зерттеулер;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикадан физикалық практикум
    Несиелер: 5

    Физикалық зерттеу әдістері, экспериментті жоспарлау ережелері, нәтижелерді өңдеу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 4

    Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктері, табиғатта математикалық мәселелерді сипаттау және имитациялау үшін қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Есептеу кезіндегі қателіктер теориясының негізгі ұғымдары; аппроксимация және интерполяция есептерін қою және есептерді шешу кезінде оларды пайдаланудың негізгі әдістерін меңгеру; сандық дифференциалдау және интегралдаудың негізгі түсініктері мен әдістері және оларды тәжірибеде қолдана білу; Білу: - нақты математикалық есептерді шешудің сандық әдістері; - сызықты теңдеулер жүйесін шешу; - сандық талдау міндеттерін шешу; - әлеуметтік зерттеулер деректерін өңдеу кезінде аппроксимация және функциялардың интерполяциясы теориясын қолдану. Меңгеруі: - сызықты алгебра есептерін сандық шешудің негізгі түсініктері мен әдістері; - математикалық модельдеу әдістерімен;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атом және атом ядросының физикасына кіріспе
    Несиелер: 5

    ядролық физика және элементар бөлшектер физикасы; ядролық физикада қолданылатын физикалық шамалар тәртібі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикалық есептердің практикумы
    Несиелер: 5

    Физикалық зерттеу әдістері, экспериментті жоспарлау ережелері, нәтижелерді өңдеу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кешенді талдау
    Несиелер: 5

    Күрделі нөмірлер бойынша операциялар; экспоненттері; Коши формуласы; Коши аралық функция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Диплом алдындағы практика.
    Несиелер: 4

    Дипломалды практикасын өткізудің мақсаты білім беру бағдарламасы бойынша студенттердің білімі мен жұмыс дағдыларын жинақтау болып табылады. Дипломалды практикасы мұғалімдерді тілдер және әдебиетке даярлау саласы бойынша маман даярлаудың соңғы кезеңі болып табылады және бітірушінің бастапқы кәсіби тәжірибесін меңгеруі үшін, болашақ маманның өзіндік еңбек қызметіне кәсіби дайындығын тексеру және бітіру біліктілік жұмысын орындау мақсатында материалдар жинау үшін жүргізіледі. Бұл кезеңде күрделі міндеттерді шеше алатын білікті маманды қалыптастыру аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кванттық физика
    Несиелер: 4

    Кванттық механиканың негізгі ережелері, түсінік теориясының элементтері, кванттық механиканың қарапайым есептерін шешу, кванттық механиканың жуықталған әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Теориялық физика
    Несиелер: 4

    Есептерді шешуде, физикалық моделдеуде және экспериментте зерделенген заңдарды қолдану, мектеп және ЖОО курстары аясында физикалық құбылыстарды түсіндіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физика есептерін шешу практикумы
    Несиелер: 3

    Физикалық зерттеу әдістері, экспериментті жоспарлау ережелері, нәтижелерді өңдеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Стандартты емес есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 3

    Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері, Негізгі формулалар мен олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері; Математиканы оқыту мәселелерін шешуде алған теориялық білім; кәсіби дағдыларды жетілдіруді ғылыми ізденуге ұмтылысты дамыту; стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    Методология, Педагогика және психология саласындағы білімді, ақпаратты басқара білу, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтездеу негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу.

  • Код ON9

    Стандарттарды, математикалық модельдерді, бағдарламалау тілдерін, қолданбалы бағдарламалар пакеттерін білу және қолдану. Адам құқықтары саласындағы білімді, баланың құқықтары мен мүдделерін, педагогтың кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғау, сондай-ақ педагогикалық этика нормаларын сақтау дағдылары мен іскерліктерін меңгеру.

  • Код ON2

    Жаңа техника мен технологияны, рационализаторлық ұсыныстар мен өнертабыстарды енгізу.

  • Код ON1

    Физика-математикалық, педагогикалық мекеменің, өңірдің бастапқы деректерін дайындау. Ақпараттық технологиялар жүйесін қолдану арқылы есептерді құру. Техникалық құралдарды таңдау, ақпаратты жинау, беру және өңдеу.

  • Код ON5

    Коммуникацияның стратегиясын, конструктивті диалогтың дағдылары мен іскерлігін, көпмәдениетті, көпэтносты және көпмәдени қоғамдағы қарым-қатынасты білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу

  • Код ON3

    Педагогикалық мақсат қою саласындағы білімді, тұтас педагогикалық үдерісті жобалау және жүзеге асыру дағдысы мен іскерлігін, позитивті ойлауға қабілетті, ұлттық құндылықтар жүйесіне қосылған,этикалық құндылықтарға бейімді, гуманизм мен оптимизмге бейім болуы тиіс.

  • Код ON7

    Педагогикалық менеджмент саласындағы білімді, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен индикаторлар жүйесін әзірлеу, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға, әділдік пен объективтілікке ұмтылу

  • Код ON11

    Материалдық және еңбек шығындарының прогрессивті жоспарлы педагогикалық нормативтерін әзірлеу. Педагогикалық және әкімшілік қызметпен байланысты мақсаттарды, міндеттерді анықтау және қою

  • Код ON8

    Педагогикалық инновация, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық пен еңбекқорлықты көрсету.

  • Код ON10

    Нақты жағдайда психологиялық, педагогикалық және әдістемелік білім мен қолданбалы іскерлікті іске асыру.

  • Код ON12

    Әртүрлі типтегі есептер бойынша ақпаратты өңдеуді механикаландыру және автоматтандыру жобаларын құру. Ақпараттық технологиялар жүйесін қолдану арқылы есептерді құру. Техникалық құралдарды таңдау, ақпаратты жинау, беру және өңдеу.

Top