6B01505 Математика мұғалімдерін даярлау в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы қоғамның сұраныстарына сәйкес қазіргі деңгейде математиканы оқыту процесін ұйымдастыру бойынша білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 260
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Бизнесті ұйымдастыру
Бизнесті ұйымдастыру кәсіпкерлікті оқытудың ерекше маңызды бөлігі ретінде қарастырылады. Біз бизнесті ұйымдастыру тарихынан бастап қазіргі заманғы бизнес түрлерінің жаңа кезеңіне көшу туралы айтып отырмыз. Қазақстанның орта және шағын бизнес ортасының қалыптасуы, бизнес-ортада инновацияларды пайдалану және пайда табу қабілеті, сондай-ақ салық төлемдерін төлеу туралы айтылады. Біз сондай-ақ шетелдік бизнестің түрлері және оның дамуы туралы айтып отырмыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқықтық, экономикалық, экологиялық қауіпсіздік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет теориясы
Бұл пәнаралық сипаттағы Интеграцияланған бағдарлама. Мемлекет пен қоғамда болып жатқан негізгі құқықтық ұғымдар мен санаттарды, экономикалық құбылыстар мен процестерді (оның ішінде кәсіпкерлік саласындағы) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің эстетикалық ұғымдары мен санаттары, мазмұны, ерекшеліктері мен мәнін, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимыл жасау тәсілдерін, төтенше жағдайлар кезінде ұйымдардың тұрақты жұмыс істеуі туралы білімді; кәсіпкерлік және ғылыми зерттеулерді зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
«Кәсіпкерлік негіздері» курсы барлық экономикалық емес мамандықтардың студенттеріне арналған негізгі пәндердің бірі болып табылады. «Кәсіпкерлік негіздері» курсының негізгі мақсаты – кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет туралы білімдерін кеңейту және нақтылау, өз ісін құру, коммерциялық қызмет, құқықтық құжаттарды құрастыру, бизнес-жоспар құру, бухгалтерлік есеп нысандарын толтыру дағдыларын қалыптастыру. шағын кәсіпкерлік және Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктері туралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пән студенттердің Болашақ педагог мамандығына деген қызығушылығын дамытуға және тәрбиенің мазмұнын, формалары мен әдістерін зерттей отырып, кейінгі кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдіруді ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің бойында: - педагогикалық процесті жоспарлау, болжауды ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; - орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тәрбие мен оқытудың түрлі әдістемелері мен технологияларын меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі менеджмент
"Білім берудегі Менеджмент" пәні тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін менеджменттің теориялық негіздері саласындағы білім мен дағдылар кешенін қалыптастырады. Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби қызмет түрі ретінде басқару туралы ғылыми идеяны тереңдетеді, білім беру ұйымында оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдылары мен дағдыларын дамытады, басшы, қызметкер, топ немесе топ мүшесі ретінде тиімді мінез-құлық дағдыларын дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жазу теориясы
Қазақ мәдениеті мен тарихында қолданылатын әліпбиді, оқушылар үшін емле ерекшеліктерін зерделеу және оларды сауатты жазуға үйрету. Тілдің пайда болу және қалыптасу заңдылықтарын, тіл мен қоғамның қарым-қатынасын, тіл білімі салаларын, тілдің жүйелі, генеалогиялық, типологиялық классификациясын құру қабілетін зерттеу. Ғылыми негізде этимологиялық және этнолингвистикалық белгілерді, сөзжасам жүйесін, грамматикалық құрылымдардың жеке және функционалдық, семантикалық себептері мен салдарын, сөздің сипаты мен сөйлем құрылымын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару
Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару курсы педагогикалық менеджмент теориясы мен практикалық тәжірибені, мектеп менеджері қызметінің моделін талдау негізінде жалпы білім беретін орта мектептердің практикасына менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын айқындайды; менеджменттің педагогикалық негіздерін және оны жалпы білім беретін мектепті басқару практикасына енгізу жолдарын меңгереді; болашақ педагогтарды педагогикалық менеджмент білімімен, іскерлігімен, дағдыларымен қаруландырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ жазуының тарихы
Жазу мәдениеті мемлекеттіліктің маңызды факторларының бірі болып табылады. Қазақ жазуының тарихы бүкіл халықтың тілін, мәдениетін және сауаттылығын дамытудың рөлін айқындайды. Қазақ тілінің орфографиялық ережелерін меңгеру, рухани құндылықтарымыздың негізіне айналған тарихи кезеңдерде қазақ жазуының қалыптасуын оқыту арқылы сауатты жазу мәдениетін насихаттау. Қазіргі латын графикасы негізінде қазақ әліпбиінің жобаларын талдау, объективті пікір қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Элементарлық математика
Бастауыш математика курсын оқыту барысында: мектеп математика курсы бойынша білім алушылардың білімін жүйелеу; математикалық тілдің ерекшеліктерін және математиканың негізгі ұғымдарының рөлін ашу; есептерді шешуге үйрету жүзеге асырылады. "Бастауыш математика" пәнін оқу процесі математикалық мәдениеттің негіздерін; математиканың негізгі идеялары мен әдістерін, Негізгі математикалық құрылымдардың жүйесі мен аксиоматикалық әдістерін; логикалық және алгоритмдік мәдениетті, математикалық ойлаудың негізгі әдістерін игеру бойынша негізгі құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математика тарихы
/"Математика тарихы" курсының негізгі мақсаты-студенттерді математиканың қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру. "Математика тарихы" курсының міндеттері: студенттерде математика дамуының негізгі тарихи кезеңдері туралы түсінік қалыптастыру; болашақ мамандарға математика мен басқа да оқытылатын пәндердің өзара байланысын түсінуге көмектесу; студенттерге математикалық идеяларды жалпы мәдени құндылықтармен, тарихтың оқиғалары мен фактілерімен байланыстыруға үйрету
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары алгебра
Курста алгебралық жүйе тұжырымдамасы негізінде негізгі алгебралық құрылымдар анықталады: топтар, сақиналар, өрістер, векторлық кеңістіктер, алгебралар. Осы құрылымдардың мысалдары қарастырылады. Бұл тәсіл классикалық алгебралық объектілерді зерттейді: детерминанттар және сызықтық теңдеулер жүйелері. Ерікті векторлық кеңістіктерде де, скалярлық көбейтіндісі бар кеңістіктерде де сызықтық операторлар теориясына, сондай-ақ квадраттық формалар теориясына, абстрактілі топтар теориясының негіздеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра және сандар теориясы
Курста бүтін сандар шеңберіндегі бөлу теориясы берілген. Мұнда бөлінгіштік қатынасының қасиеттері, бүтін сандардың GND-ін табуға арналған Евклид алгоритмі, жай сандар теориясы, Сандық жүйелер, Сандық функциялар және тізбек бөлшектері қарастырылады. Сақина теориясы жеке бөлім ретінде қарастырылады. Онда коммутативті сақиналардағы бөліну теориясы, атап айтқанда негізгі идеалдардың сақиналары, бүтін сандар сақинасындағы бөліну теориясы, идеал теориясы, сақиналар, гомоморфизмдер және фактор сақинасы көрсетілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия-бір-бірімен тығыз байланысты математикалық пәндер. Курста сызықтық алгебраның өте маңызды тақырыптары бар: матрицалар, детерминанттар, сызықтық теңдеулер жүйелері, n-өлшемді векторлар және n-өлшемді векторлық кеңістіктер, сызықтық кеңістіктер, Евклид кеңістігі, сызықтық кеңістіктегі функциялар (сызықтық операторлар, сызықтық, сызықтық және квадраттық формалар) және аналитикалық геометрияның негізгі тақырыптары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Белгілі математиктер еңбектері
Математика-күнделікті қаржылық шығындардың ең қарапайым есептеулерінен бастап, ең күрделі, жоғары дәлдіктегі есептеулерге дейін - біздің бүкіл өмірімізге енеді. Бұл ғылымда тарихқа енген, тіпті адам танымының осы күрделі саласынан алыс адамдар үшін символдық сипатқа ие болған әйгілі ғалымдар, аңызға айналған есімдер бар. Курста Математиканы оқыту процесінде жиі кездесетін математиктердің жұмыстары талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби ағылшын тілі 1
"Кәсіби ағылшын тілі 1" пәнін оқу практикалық, білім беру және тәрбиелік міндеттерді қамтиды. Студенттер кәсіби негіздерді алады мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тіліндегі құзыреттілік шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас нысандарының негіздерін меңгереді, ақпараттық қызмет және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу құралы ретінде қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдық және статистика
Қазіргі цифрлық әлемде ықтималдық пен статистика Практикалық қосымшалар тұрғысынан маңызды бола түсуде. Қоғам мен мемлекет өмірінің әртүрлі салаларынан деректерді жинау, талдау және ұсынудың негізгі принциптерімен танысу білім алушыларды қоғамдық мүдделерге баулиды. Ықтималдық пен статистиканы зерделеу кезінде білім алушылардың әлемнің заманауи бейнесі және оны зерттеу әдістері туралы түсініктері байытылады, статистиканың әлеуметтік маңызды ақпарат көзі ретіндегі рөлін түсіну қалыптасады және ықтималдық ойлаудың негіздері қаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психо-логопедагогикалық негіздер, ҚР-дағы инклюзивті және интеграцияланған білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеуді қарайды. Курс жаппай жалпы білім беретін мектеп жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайын болуға бағытталған. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Математикалық талдау-1
Нақты сандар жиыны және олардың қасиеттері туралы түсінік қалыптасады, жиындарға амалдарды қолдану мысалдары, функцияларды беру тәсілдері, кері функция, сандық және монотонды тізбектер, реттілік шектері және олардың қасиеттері, I және II жоғары шектердің мысалдары, сондай-ақ туынды және оның қолданылуы қарастырылады. Әр тақырыпты зерделеу кезінде басты назар білім алушылардың проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дінтану
Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру, діннің көзқарастары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің пайда болуы мен эволюциясы, негізгі діни конфессиялардың діні мен дінінің тарихы мен ерекшелігі, ұйымдастыру, қазіргі әлемдік және дәстүрлі емес діндер, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары. Дінтану діндердің пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, олардың құрылымы мен әртүрлі компоненттерін, қоғам тарихындағы алуан түрлі құбылыстарды, дін мен мәдениеттің басқа салаларының өзара байланысы мен өзара байланысын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту
Жазбаша белгілерді меңгеруді, жазбаша сөйлеу жұмысының мазмұны мен формасын қамтитын оқушылардың жазбаша коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады. Студенттерде қажетті графикалық автоматизмдерді, сөйлеу-ойлау дағдыларын және жазбаша стильге сәйкес ой тұжырымдау қабілетін қалыптастырады, білімі мен ой-өрісін кеңейтеді, жазбаша сөйлеу жұмысының мазмұнын құру мәдениеті мен интеллектуалдық дайындығын меңгерту, жазбаша мәтіннің пәндік мазмұны, сөйлеу стилі және графикалық формасы туралы шынайы идеялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
"Критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім нәтижелерін бағалауға критериалды тәсілді көрсетеді; құзыреттілік және тұлғаға бағытталған тәсіл логикасындағы критериалды бағалау технологиясын, білім берудің инновациялық дамуының қазіргі кезеңіндегі оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады. Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, оқушылардың критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру және оны жүзеге асыру әдістері, формалары мен құралдары сияқты мәселелерді шешуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Функция мен туынды
Бұл курста қарапайым функцияларды толық ұсынуға және өмірдегі процестер мен құбылыстарды түсіндіруге мүмкіндік беретін экспоненциалды функциялар қарастырылады. Нүкте мен интервалда үздіксіздікті талқылауға мүмкіндік беретін шек ұғымы енгізіледі. Шектеулер туындылар ұғымын қарастыруға, олардың қолданылуын кеңірек көрсетуге мүмкіндік береді. Студенттерге практикалық тұрғыдан туынды анықтамасы және оның мәні түсіндіріледі. Функциялардың туындыларымен қатар кері, гиперболалық және белгісіз функциялардың туындыларына қатысты мысалдар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдықтар теориясы математикалық ықтималдық модельдеріне негізделген кездейсоқ құбылыстардың нақты заңдылықтары мен әртүрлі қасиеттерін зерттейді. Математикалық статистика-статистикалық заңдылықтарды анықтау мақсатында бақылау нәтижелерін жинау, жүйелеу, өңдеу және түсіндіру әдістерін зерттейтін математикалық ғылым. Егер ықтималдық есептерін қою кезінде кездейсоқ шамалардың осындай сипаттамалары берілсе, онда математикалық статистика есептерінде, керісінше, кездейсоқ шамамен байланысты Тәуелсіз эксперименттердің (үлгілердің) нәтижелері бойынша
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық хат
Курс студенттерді сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады, ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрлары туралы білімдерін жүйелейді, академиялық және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді құру қабілетін қалыптастырады. Академиялық ортадағы қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгереді. Курс аясында студенттер академиялық мәтіндерді: реферат, эссе, ғылыми мақала, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация, рецензия жазу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қарапайым диференциалдық теңдеулер
Қарапайым теңдеулер егжей-тегжейлі және қатаң түрде қарастырылады. Үздіксіз теңдеулер мен теңдеулер жүйелерінің шешімділігі туралы жалпы теоремалар егжей-тегжейлі сипатталған. Сызықтық теңдеулер теориясы жүйелердің канондық формасының түпнұсқа экспозициясымен бірге жүреді. Осылайша, Осы курстың мазмұны бір белгісіз функциясы бар 1-ші ретті бір дифференциалдық теңдеудің функциясын қамтиды (есепті геометриялық түсіндіру және жалпылау, қарапайым дифференциалдық теңдеулер); қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесі (сызықтық жүйелердің жалпы теориясы, тұрақты коэффициенттері бар сызықтық жүйелер).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби ағылшын тілі 2
Кәсіби сипаттағы ақпарат алу және әңгімелесу қабілеті үшін кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызмет саласында ақпарат алуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгеру. Оқудың жетекші рөлінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алғашқы функция және интегралдар
Белгілі бір интеграл Риманның қосындысы ретінде түсіндіріледі, ал белгілі бір Интеграл мен туынды арасындағы байланыс Математикалық талдаудың негізгі теоремасы арқылы көрсетіледі. Антивирустық функциялар графикалық және сандық формаларда, олардың аналитикалық әдіспен құрылуы, Дифференциалдық теңдеу мен қозғалыс және Математикалық талдаудың екінші негізгі теоремасы қарастырылады. Интегралдау әдістерімен қатар дұрыс емес интегралды есептеудің сандық әдістері талқыланады. Геометрияда, физикада, экономикада және ықтималдықта интегралды қолдану ашылады. Полярлық координаттар жүйесі енгізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қиындығы жоғары есептер
Ұсынылған курсты зерделеу кезінде қарапайым математика әдістері, оның математикалық ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білім жүйеленеді; - абстрактілі ойлауды, кеңістіктік көріністерді, есептеу, алгоритмдік мәдениеттерді және жалпы математикалық мәдениетті дамыту жүзеге асырылады. "Қиындық деңгейі жоғары міндеттер" пәнін меңгеру педагогикалық практикадан өту және бітіру біліктілік жұмысын жазу үшін қажетті негіз болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Курс екі бөлікке нақты бөлінген: 1) Қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясы; 2) шеткі есептер және вариациялық есептеу. Бірінші бөлімде бастапқы деректері бар есеп, шешімнің болуы мен бірегейлігі теоремалары, арнайы шешімдер, дифференциалдық теңдеулердің сызықтық жүйелерінің жалпы теориясы, тұрақтылық теориясы қарастырылады. Курстың екінші бөлімінде екінші ретті дифференциалды оператор үшін меншікті мәндерге арналған шеткі есептер мен есептер теориясы бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикадан есептер шығару практикумы
Есептерді шешуге арналған практикум курсының мазмұнында сандар, теңдеулер мен теңсіздіктер және олардың жүйелері, функциялары мен графиктері, геометриялық фигуралар және олардың өлшемдері, Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері, олар мекеп математика курсының негізгі мазмұндық сызықтары болып табылады. Мәтіндік есептердің түрлері және оларды шешу әдістері мен әдістері де қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау-2
Дифференциалды және интегралды есептеу теориясы негіз болатын ақырлы сандарды талдау арқылы айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістері ұсынылған. Бастапқы функция, анықталмаған және анықталған интегралдар, сәйкес емес интегралдар, көп өлшемді функциялар ұғымдары берілген.Аталған ұғымдардың әрқайсысының мәнін ашатын негізгі теоремалар дәлелдермен келтірілген және сәйкесінше ұғымдар арасындағы негізгі байланыстар және олардың нақты мысалдар мен есептер жүйесін қолдана отырып әр түрлі қолданылуы қарастырылады. Бұл ретте мұнда басты назар білім алушылардың міндеттерді шешу дағдыларын дамытуға аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Бұл курсты оқу кезінде қазіргі білім жүйесіндегі және оның әртүрлі деңгейлеріндегі білім беру жүйесіндегі математиканың маңызы мен рөлі ашылады; Математиканы оқыту әдістемесінің негізгі ұғымдары, математиканы оқытудың формалары мен әдістері туралы білім қалыптасады; математиканы оқытуға, сыныптан тыс жұмыстарды жүргізуге қажетті практикалық дағдылардың негіздері қаланады, өзін-өзі тәрбиелеуге деген ұмтылыс ынталандырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби бағдары
Пән кәсіптік бағдар берудің теориялық негіздері туралы білімді кеңейтеді, жеке тұлғаның кәсіптік өзін-өзі анықтауын анықтауға көмектеседі; кәсіптік бағдар беру жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын, оның мазмұнын, кәсіптік бағдар беру нысандары мен әдістерін қалыптастырады; кәсіби қызметке Құзыретті көзқарасқа ықпал етеді. Пән білім алушыларға Кәсіптер әлеміндегі өз орнын анықтауға, өздерінің кәсіби қабілеттерін бағалауға, кәсіби қызметте жеке мағына табуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың математикадан жобалық іс-әрекеттерін ұйымдастыру
Жобалық қызметтің басты нәтижесі-оқушылардың жеке басын дамыту. Жобалық іс-шаралар мұғалімге оқушылардың әртүрлі топтарымен жұмысты ұйымдастыруға мүмкіндік береді, бұл белгілі бір дәрежеде әр оқушының білім деңгейінің төмендігінен жоғары деңгейге-репродуктивтіден шығармашылыққа өту жолдарын көрсетеді. Сондықтан курстың мазмұны Практикалық болып табылады және оны игеру барысында жобалық қызметтің негізгі мазмұны жан-жақты талқыланады және жинақталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
Курс халықаралық білім беру моделін, білім беру сапасын басқару мен бағалаудың халықаралық танылған стандарттарын енгізуді зерттейді, қазіргі білім беру үрдістеріне сәйкес оқу процесін ұйымдастыруды талап етеді. Курстың негізгі мақсаты студенттердің лингвистикалық, мәдениетаралық-коммуникативтік және кәсіби-бейімделу құзыреттіліктерін қалыптастыру, бакалаврларды болашақ филологиялық және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау, сыни ойлауды теориялық негіздерге, тіл теориясын дамытудың әртүрлі тәсілдері мен бағыттарына дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатика (Minor)
Жүйелілік принципіне сәйкес келетін "Информатика" пәндік саласының негізгі ұғымдары-бұл мәліметтер, ақпарат, ақпараттық процесс, Ақпараттық технологиялар, ақпаратты жинау, сақтау, беру, өңдеу және ұсыну әдістері, тәсілдері мен құралдарының жиынтығы және ақпараттық жүйе әр түрлі қызметті автоматтандыру құралы ретінде. Информатика курсының ерекшелігі, оқытудың әдістемелік жүйесінің ерекшеліктері, Оқыту құралдары Оқу пәнінің жекелеген бөлімдерінің оқу мазмұнын таңдауға әсер етуі мүмкін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді жобалау (Minor)
"Ақпараттық жүйелерді жобалау" пәні ақпараттық жүйелерді әзірлеу мен жобалаудың заманауи әдістері мен құралдарына арналған. Әзірлеудің кәсіби әдістеріне қажеттілік ақпараттық жүйелердің ауқымы мен күрделілігінің өсуіне, жоспарлау мен жобалау технологияларына қойылатын талаптардың артуына, сондай-ақ жұмыстардың орындалу сапасы мен қол жеткізілген нәтижелерге байланысты туындады. Оқу процесін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеу үшін цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау-3
"Математикалық талдау 3" курсын оқу кезінде студенттер іргелі математикалық білімнің ажырамас бөлігін құрайтын қатарлардың теориясы мен қолданылуы туралы білім алады. Пәннің негізгі міндеті-әртүрлі типтегі қатарларды зерттеуге байланысты теориялық мәселелерді зерттеу. Оқу процесінде Математикалық талдаудың әртүрлі мәселелерін шешуде қатарларды шығармашылық қолдану дағдыларын дамыту қажет. Бұл жағдайда әр тақырып бойынша тапсырмалар мен мысалдар кеңінен қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық логика негіздері
Курсты оқу кезінде студент математикалық ойлау логикасы заңдарының әмбебап сипатын, ғылым жүйесіндегі математикалық логиканың рөлі мен орнын түсінуге мүмкіндік алады; жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту. Сонымен бірге студенттердің ойлау мәдениеті математикалық логиканың заманауи әдістерін практикада қолдану тұрғысынан дамиды; оларда практикалық есептерді шешуде математикалық логика әдістерін қолдану тәжірибесін қалыптастыру және студенттердің зерттеу қызметін ынталандыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудағы цифрлық технологиялар
Математиканы оқытудағы цифрлық білім беру технологиялары-көрнекілікті қамтамасыз ететін электрондық жүйелерді пайдалануға негізделген математика бойынша оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық тәсілі. Математиканы оқытуда цифрлық технологияларды қолданудың мақсаты оқу процесінің сапасын, тиімділігін арттыру, сондай-ақ студенттерді табысты әлеуметтендіру болып табылады. Сондықтан бұл курс жоғары білікті математика мұғалімдерін даярлауда цифрлық білім беру технологияларының мүмкіндіктерін, сондай-ақ білім беру кеңістігіндегі цифрлық білім беру технологияларының рөлін ашуға бағытталған және цифрлық білім беру технологияларының негізгі түрлерін және оларды оқу процесінде қолдануды көздейді, "цифрлық білім беру ортасы", "цифрлық білім беру технологиялары" ұғымдарының мәнін зерттейді, оларды процесте қолдану қабілетін қалыптастырады Математиканы оқыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математикалық логика
Курс пайымдаулар туралы қарапайым мәлімдемеден басталады. Осы Тұжырымдаманың көмегімен күрделі мәлімдемелер анықталады және олардың ақиқат мәндерінің қарапайым мәлімдемелерге тәуелділігі мәселелері зерттеледі. Құрама мәлімдемелер мен логикалық функциялар арасындағы сәйкестік қарастырылады және математикалық логиканың қарапайым есебі туралы ақпаратты қамтиды, оның мағыналық түсіндірмесі мәлімдемелер алгебрасы болып табылады. Сонымен қатар, айтылым Алгебрасын толықтыратын логикалық жүйенің негізгі мәселелері, сондай-ақ ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында математикалық логиканы қолдану мәселелері қарастырылған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қатарлар
Математикалық талдаудың осы бөлімін зерделеу кезінде қатарлардың түрлері (сандық, функционалдық, қуат және т.б.) жеке қарастырылады, конвергенция тұрғысынан зерттеледі, сәйкесінше әртүрлі есептер шешіледі. Бұл жағдайда Фурье қатары бөлек қарастырылады. Мұнда сонымен қатар студенттердің қатар түрлерін бір-бірінен ажырата білу қабілетіне, сондай-ақ оларды конвергенция тұрғысынан зерттеу қабілетіне баса назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық ағылшын тілі
Пәннің мазмұны ағылшын тілінде кәсіби терминдерді, грамматикалық құрылымдарды, ғылыми дискурстардың сипаттамаларын білуді пайдалана отырып, шет тілін кәсіби және академиялық мақсаттарда қолдана білу, коммуникативті құзыреттіліктерді қалыптастыруға қатысты мәселелер кешенін қамтиды. Курстың мазмұны студенттердің кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін баяндамалар мен ғылыми жарияланымдарды ұсыну, ғылыми әдебиеттерге шолу жасау, ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдылары мен дағдыларын дамытады. Жоғарыда аталған құзыреттерді қалыптастыру үшін белсенді/интерактивті оқытудың келесі әдістері қолданылады: рөлдік ойындар, ақыл-ой картасы, топтық талқылау, шағын топтарда жұмыс және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау (Minor)
"Алгоритмдеу және бағдарламалау" пәнін игерудің мақсаты: - Қолданбалы информатика мен бағдарламалаудың заманауи әдістері, олардың ғылым жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру; - Қолданбалы информатика және бағдарламалау саласындағы ұғымдар мен дағдыларды кеңейту және тереңдету; - абстрактілі ойлауды, есептеу, алгоритмдік мәдениетті және жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту; Бұл курстың пәні-бағдарламалау тілдерінің өзі, олардың мүмкіндіктері мен ресурстары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың математикадан зерттеу іс-әрекеттерін ұйымдастыру
Зерттеу қызметі-бұл шығармашылық іс-әрекеттің бір түрі, сондықтан оны оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту проблемасының ажырамас бөлігі ретінде қарастырған жөн. Оқушының жеке басын, оның ақыл-ойын, сезімін, ерік-жігерін дамыту тек белсенді іс-әрекетте жүзеге асырылады. Сондықтан оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастырудың мазмұны, құралдары, әдістері мен формалары туралы мәліметтер осы курсты оқып-үйрену барысында келтіріліп, нақты іске асырудың мысалдары келтірілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оңтайландыру әдістері және оңтайлы басқару (Minor)
Курс материалдары зерттеуде қолданылады "оңтайландыру әдістері және оңтайлы басқару" - бұл көптеген баламалардың ішінен ең жақсы нұсқаларды табуға және анықтауға бағытталған және мүмкін нұсқаларды толық сұрыптауға және бағалауға жол бермейтін іргелі математикалық нәтижелер мен сандық әдістердің жиынтығы. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оңтайлы жобалау міндеттерін тұжырымдау, оларды шешу әдістерін таңдау және іске асыру дағдыларын игеруі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
5-9 сыныптарда математиканы оқытудың әдістемесі
Бұл курста 5-9 сыныптарда математиканы оқытуға қойылатын негізгі талаптар, математиканы тиімді оқытудың құрылған жүйесі қарастырылады; математикалық білім берудің мазмұндық-әдістемелік желілеріне сипаттама беріледі, негізгі жалпы білім беруді жүзеге асыратын математикалық бағдарламаның жекелеген тақырыптарын зерттеудің әдістемелік ерекшеліктері ашылады. 5-9 сыныптарда математиканы оқыту әдістемесінің сұрақтары оқытудың мазмұнына (пәндік аспект), содан кейін мұғалім мен оқушылардың осы мазмұнмен жұмыс істеу қызметіне (процессуалдық аспект) бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканы оқытудағы қолданбалы пакеттер
Әмбебап математикалық пакеттер білім беруді оның барлық кезеңдерінде – мақсатты оқыту мен білім беруден бастап білім алушыны кешенді даярлауға дейін жетілдіру үшін жаңа кең мүмкіндіктер ұсынады. Қолданбалы бағдарламалар пакеттері білім беруде, соның ішінде математиканы оқуда маңызды рөл атқарады. Күрделі мәселелерді шешуді жеңілдету және бұл процесті қызықты әрі қарапайым ету. Оларды оқу процесінде дұрыс пайдалану кезінде пакеттер математикалық білім берудің іргелі деңгейін арттыруды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалық геометрия
Проективті геометрия-проективті жазықтықтар мен кеңістіктерді зерттейтін геометрия бөлімі. Проективті геометрия проективті түрлендірулер класының инварианттық фигураларының қасиеттерін, сондай-ақ осы түрлендірулердің өзін зерттейді. Осы курстағы негізгі ұғымдармен қатар, проективті геометрияның маңызды теоремаларының қатарына қазіргі уақытта мектепте кеңінен қолданылатын Менелай мен Чев теоремасы жатады.Курста бұл екі теорема толығырақ қарастырылады және сәйкес есептер шешіледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 4
Бұл курсты оқу кезінде бірнеше интегралдар, үздіксіз функциялардың интегралдылығы, қос және үштік интегралдардың анықтамасы, қасиеттері және қолданылуы қарастырылады. Бұл жағдайда бірінші және екінші типтегі қисық сызықты интегралдардың анықтамасы, қасиеттері мен қолданылуы, Грин-Остроград формуласы және оның қолданылуы, беттік интегралдар зерттеледі. Бұл курсты оқу кезінде студенттердің негізгі міндеттерді шешу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикадан олимпиадалық есептерді шығару әдістері
Курстың мақсаты: студенттерді олимпиадалық есептерді шешудің негізгі әдістерімен, сондай-ақ әртүрлі математикалық жарыстарды өткізу әдістемесімен таныстыру. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі керек: математикалық жарыстардың негізгі түрлері және оларды өткізу ережелері; математикадан олимпиадалық есептерді шешудің негізгі әдістері мен әдістері; параметрлері бар есептерді шешу алгоритмдері; теңсіздіктер, теңдеулер және олардың жүйелері шешімдерінің санының параметр мәндеріне тәуелділігі; теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері шешімдерінің қасиеттері; олар: олимпиадалық есептерді шешуде үйренген әдістер мен әдістерді қолдана білуі керек; теңдеулерді, теңсіздіктерді, теңдеулер жүйесін және параметрлері бар теңсіздіктерді шеше білуі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп геометрия курсының құрылымы мен мазмұны
Мектеп геометрия курсының практикалық маңыздылығы оның объектісі нақты әлемнің кеңістіктік формалары мен сандық қатынастары болып табылатындығына байланысты. Геометриялық дайындық құрылғының принциптерін түсіну және заманауи әдістерді қолдану, ғылыми және техникалық тұжырымдамалар мен идеяларды қабылдау үшін қажет. Мектеп геометрия курсының маңызды міндеті-оқушылардың логикалық ойлауын дамыту. Сондықтан мектеп геометрия курсының мазмұны мен құрылымы, оны игерудің әдістері мен құралдары зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Комбинаторика
Комбинаторика-бұл әртүрлі объектілерді қалай біріктіруге болатындығы, оларды қалай біріктіруге болатындығы туралы ғылым. Бір жағынан, бұл белгілі бір типтегі комбинациялардың санын қалай есептеу керектігі туралы ғылым, ал екінші жағынан қандай да бір экстремалды комбинацияны, яғни қандай да бір оңтайлы қасиеттері бар комбинацияны қалай табуға болатындығы туралы ғылым. Сонымен қатар, комбинаторлық есептер мектептегі математика курсында кеңінен қамтылған. Сондықтан оны жеке курс ретінде оқыту тиімді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математикалық моделдеу негіздері
Бұл курста жалпы модельдеуге және атап айтқанда математикалық модельдеуге қатысты негізгі ұғымдар берілген. Сызықтық бағдарламалау модельдері, көлік құралдарының модельдері, динамикалық бағдарламалау модельдері, жаппай қызмет көрсету жүйелерінің модельдері туралы түсінік беріледі. Әр тапсырмада модельдердің мысалдары келтірілген, сондықтан оларды зерттеу әдістері қарастырылады. Осы тапсырмалардың мазмұны арқылы математикалық ұғымдар арасындағы байланыстар ашылады және математикалық білімді қолданумен танысады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалы функциялар
Бұл курс келесі тақырыптарды қамтиды: күрделі сандар. Күрделі сандар бойынша операциялар. Шексіздік және стереографиялық проекция. Күрделі айнымалы функциялар. Күрделі айнымалы функцияны саралау. Конформды карталар. Күрделі айнымалы функцияның интегралы. Коши теоремасы және формуласы. Күрделі айнымалы функцияның интегралы және оның қасиеттері. Осы тақырыптар аясында қарапайым функциялар қарастырылады. Бұл тақырыптар бойынша үлгілі есептерді шешу әдістерін көрсетеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жуықтау функциялары мен дифференциалдық теңдеулер
Бұл курсты оқып-үйрену кезінде қарапайым функцияларды Тейлор қатарына және Фурье қатарына бөлу арқылы шамамен есептеу идеясы түсіндіріледі. Сонымен қатар дифференциалдық теңдеулер ұғымы енгізіледі. Мұнда басты назар сандық есептеулерге, модельдеуге және оларды түсіндіру әдістеріне аударылады. Бұл курсты оқу кезінде әр түрлі математикалық есептерді шешу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометриялық есептерді шығару әдістемесі
Есептерді шешу-студенттердің математикалық білім жүйесін, атап айтқанда геометриялық ұғымдар мен олардың арасындағы қатынастарды дамытудың негізгі кезеңдерінің бірі. Геометриялық есептерді шеше отырып, оқушылар шығармашылық қабілеттерін, дербес ойлауын дамытады, геометрияның теориялық ережелерін практикалық қолдану дағдыларын игереді.. Осыған сәйкес ұсынылған курстың мазмұны геометриялық есептерді шешудің әдістері мен әдістерін егжей-тегжейлі қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі орта білім деңгейінде математиканы оқыту әдістемесі
Бұл курсты оқу кезінде студенттер 5-9 сыныптарда математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттерімен, оларды жүзеге асыру үшін математикалық білімнің мазмұнымен,оқытудың күтілетін нәтижелерімен танысады, қысқа мерзімді жоспар құра және жүзеге асыра алады. Сонымен қатар, 5-6 сыныптарда математика курсын, 7-9 сыныптарда алгебра және геометрия курстарын оқытудың әдістемелік ерекшеліктерімен танысады. Осы сыныптарда математика бойынша есептерді шешудің әдістері мен әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Комплекс айнымалы функциялар теориясы
Күрделі айнымалы функция теориясының негізгі ұғымдарын түсіндіреді: күрделі сандар, күрделі айнымалы функциялар, аналитикалық функциялар, аналитикалық функциялар қатарлары, ұғымдар: жиынтықтың қуаты, есептелетін және есептелмейтін жиындар, есептелетін жиындардың ақырлы және есептелетін тобының бірігуі, есептелетін жиындардың декарттық көбейтіндісі. Бұл курсты оқу кезінде студенттер күрделі айнымалы функция теориясының негізгі ұғымдарын біледі, күрделі айнымалы функцияны интеграциялау және саралау әдістерін, операциялық есептеу әдістерін, аналитикалық функциялар қатарымен жұмыс істеу әдістерін қолданады, есептерді шешуде осы ұғымдар мен әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық геометрия
Дифференциалдық геометрия-Жоғары математика салаларындағы фактілерді қолданатын синтетикалық ғылымдардың бірі Математикалық талдау ретінде, сызықтық алгебра, дифференциалдық теңдеулер және жалпы топология. Сондықтан курс қисықтар мен беттер теориясының негізгі ұғымдарымен таныстырады. Жалпы Дифференциалды геометрия дифференциалды есептеу аппаратын геометриялық мақсаттарда ұқсас қолдануды білдіреді. Осыған байланысты жаңа әдістермен шешілетін міндеттер ауқымы кеңеюде
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Параметрлі есептеді шығару әдістері
"Параметрлік есептерді шешу әдістері" пәнін игеру үшін келесі оқу пәндерін оқу барысында алынған және қалыптастырылған білім, білік, дағды, іс-әрекет әдістері мен көзқарастар қолданылады: "Математикалық талдау", "Алгебра", "Геометрия", "Қарапайым математика". "Параметрлік есептерді шешу әдістері" пәнін меңгеру педагогикалық практикадан өту және бітіру біліктілік жұмысын жазу үшін қажетті негіз болып табылады. Бұл студенттердің алған білімдерін жүйелеуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру менеджментін, білім экономикасының негіздерін, жобаларды жоспарлау, талдау, болжау және әзірлеу кезінде ұжымда жаңа идеяларды қалыптастыру және дамыту мүмкіндіктерін пайдалана білу. Жаңартылған білім беру мазмұнын ұтымды іске асыру үшін тәрбие мен оқытудың мазмұнын, принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын ескере отырып жұмысты жоспарлау.
- Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын түсіну, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру, интеллектуалдық, моральдық-адамгершілік, мәдени, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару дағдыларын дамытуға ұмтылу.
- Математиканы оқыту процесінде оқушының кең ой-өрісі мен ойлау мәдениетін дамытудың әдістерін қолдана білу
- Жұмыс берушілердің сұраныстары мен талаптарын талдай және қайта қарай білу, оларға сәйкес математиканы оқытудың заманауи тиімді әдістерін, тиісті жобалау құралдары мен технологияларын таңдай білу
- Қазіргі әлемнің алуан түрлілігін байланыстыра отырып, адам өміріндегі рухани мәдениеттің, діннің мәні мен мағынасын тұжырымдай білу
- Еліміздегі білім беру, инклюзивті оқыту саласын дамытудағы басқарушылық қызметтің мәнін түсіну, психологиялық және педагогикалық процестерді ажырату, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары мен оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын талдау.
- Математиканы оқыту процесінде білім алушының ой-өрісі мен ойлау мәдениетін дамытудың әдістері мен тәсілдерін қолдана білу, сондай-ақ алған білімдерін кәсіби қызметтегі қаржылық сауаттылық саласында қолдана білу.
- Математиканы басқа пәндермен кіріктірудің маңыздылығын түсіндіре білу, математика – физика, математика – шет тілі, математика - экономика, математика – информатика пәндерін кіріктіру арқылы оқу процесін ұйымдастыра білу, сондай-ақ оқушыларда аналитикалық және зерттеу дағдыларын дамыту.
- Математиканы оқытудың негізгі құралы, оқушылардың математикалық білімін бағалау құралы ретінде оқу тапсырмаларын құру немесе таңдай білу
- Әр түрлі әдістер мен әдістерді қолдана отырып, математиканы оқытудың заманауи технологияларын ұтымды қолдана білу және олардың өзара байланысын ашу.