Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01101 Кардиология ересектердің, балалардың в Астана медицина университеті

  • Ішкі аурулар,,
    Несиелер: 14

    Ішкі ағзалардың ауруларын диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, емдеу және алдын-алу (жиі кездесетін тыныс жолдары аурулары, ревматикалық аурулар, ас қорыту жүйесінің аурулары, зәр шығару жүйесі, гемопоэтические жүйесі аурулары, эндокриндік аурулар және метаболикалық бұзылулар), оның ішінде төтенше жағдайларда. Мақсаты - резиденттің коморбидті (полиморбидті) кардиологиялық науқасты басқарудағы білімі мен практикалық дағдыларын шоғырландыру және терапия және хирургия бөлімдерінде кеңестер жүргізу және терапевтикалық аурухананың қабылдау бөлімінде жұмыс істеу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар аурулары.
    Несиелер: 5

    Балалық шақтағы ауруларды диагностикалау, дифференциалды диагностика, емдеу және алдын-алу мәселелері (жиі кездесетін тыныс жолдары аурулары, ревматикалық аурулар, ас қорыту жүйесінің аурулары, зәр шығару жүйесі, гемопоэтическа жүйесі аурулары, эндокриндік аурулар және метаболикалық бұзылулар). Мақсаты - резиденттің коморбидті (полиморбидті) кардиологиялық науқасты басқарудағы білімдері мен практикалық дағдыларын шоғырландыру және балалар бөлімшелеріндегі кеңестер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы Кардиология, балалар кардиологиясы.
    Несиелер: 20

    Балалардағы кардиологиялық ауруларды (туа біткен жүрек-тамыр ақаулары, артериялық гипертензия және гипотония, кардиомиопатия, жүрек аритмиясы және өткізгіштік бұзылыстары, өкпе гипертензиясы, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі) диагностикалау және емдеу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы Кардиология, ересектер.
    Несиелер: 76

    Ересектердегі жүрек ауруларын (атеросклероз, артериялық гипертензия, қайталама артериалды гипертензия, жедел коронарлық синдром, созылмалы коронарлық синдром, жүрек қақпақшасы, аорта патологиясы, коронарогенді емес миокард аурулары, жүрек аритмиясы және өткізілуі, өкпе гипертензиясы, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі) диагностикалау және емдеу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кардиологиядағы электрофизиологиялық емдеу.
    Несиелер: 4

    Қосымша компоненттің мақсаты - жүрек соғуы мен жүрек аритмиясын емдеудің заманауи әдістерін терең зерттеу (уақытша және тұрақты кардиостимуляторды имплантациялау, кардиостимуляторды бағдарламалау), соның ішінде төтенше жағдайларда дәлелді медицина тұрғысынан.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қарқынды кардиология,ересек адамдар.
    Несиелер: 16

    Ересектердің кардиологиясындағы шұғыл жағдайларда қарқынды терапия мәселелері (есін жоғалту, кардиогенді өкпе ісінуі, кардиогенді шок, кенеттен жүрек өлімі, өкпе эмболиясы) қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жүрек электрофизиологиясы.
    Несиелер: 19

    Кардиологиядағы электрофизиологиялық зерттеу әдістері, оның ішінде интервенциялық (ЭКГ, Холтер ЭКГ, стресс ЭКГ тесті, жүрек-өкпе стресс-тесті, СМАД, ЛПИ, ЭФИ, ЭКС, КВД) сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кардиологиядағы шұғыл жағдайлар
    Несиелер: 4

    Қосымша компоненттің мақсаты - ауруханаға дейінгі және шұғыл кезеңдерінде жедел коронарлық синдромы бар науқастарды, соның ішінде байланысты патологияларды дәлелді медицина тұрғысынан басқаруды терең зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қарқынды кардиология, балалар.
    Несиелер: 10

    Балалардағы кардиологиядағы шұғыл жағдайдағы интенсивті терапия мәселелері (есінен тану, кардиогенді шок, комадағы жүрек-өкпе реанимациясы)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация.
    Несиелер: 24

    Кардиологиядағы инвазивті емес зерттеу (ЭхоКГ, ЧП ЭхоКГ, стресстік эхокардиография, МРТ, жүректің КТ, перфузиялық сцинтиграфия, ПЭТ, гибридті зерттеулер (PET-CT және SPECT-CT), тамырлы доплерді зерттеу) әдістерінің мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шұғыл кардиологиядағы ұтымды фармакотерапия
    Несиелер: 4

    Таңдау компонентінің мақсаты кардиологиядағы, соның ішінде дәлелді медицина тұрғысынан байланысты патологияны қоса, төтенше жағдайлардың фармакотерапиясын тереңдету болып табылады (әлсіздік, кардиогенді өкпе ісінуі, кардиогенді шок, жүрек соғысы, өкпе эмболиясы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кардиологиядағы Ультрадыбыстық диагностика,,
    Несиелер: 4

    Таңдау компонентінің міндеті - жүрек-тамыр жүйесі патологиясының ультрадыбыстық диагностикасының заманауи әдістерін (эхокардиография, стресс-эхокардиография, тамырлы ультрадыбыстық диагностика), соның ішінде төтенше жағдайларда дәлелді медицина тұрғысынан терең зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интервенциялық кардиология.
    Несиелер: 12

    Кардиологиядағы зерттеу (оң және сол жақ жүрек және өкпе артерияларын катетеризациялау, диагностикалық КАГ, ВСУЗИ, FFR, вентрикулография, шунтография, перикардиоцентез) мен емдеудің араласу әдістерінің мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Код ON1

    РО1. Науқастарды бақылау: дәлелді тәжірибеге сүйене отырып, клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, дифференциалды диагноз жүргізе алады, зерттеу және емдеу жоспарын тағайындай алады, емнің тиімділігін бағалайды, кардиологиялық науқаста амбулаториялық және стационарлық кезеңдерде дамуы мүмкін асқынуларды біледі

  • Код ON2

    РО2. Қарым-қатынас: пациент үшін жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның айналасындағылармен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасай алады

  • Код ON3

    РО3. Қауіпсіздік және сапа: қауіпсіздіктің және медициналық көмектің жоғары деңгейін қамтамасыз етудің тиімді әдістерін қолдана отырып, қауіп-қатерлерді бағалай алады.

  • Код ON4

    РО4. Қоғамдық денсаулық сақтау: кардиология мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдық шеңбер аясында әрекет ете алады, төтенше жағдайлар кезінде алғашқы көмек көрсете алады, ұлт денсаулығын нығайту саясатын іске асыру үшін кәсіпқой топтар құрамында жұмыс жасай алады.

  • Код ON5

    РО5. Ғылыми-зерттеу: адекватты зерттеу сұрақтарын құрастыруға, кәсіби әдебиеттерді бағалауға, өзінің күнделікті жұмысында халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, ғылыми-зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

  • Код ON6

    РО6. Білім алу және даму: өз бетінше білім алуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және кәсіптік дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті.

Top