Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10110 Нутрициология в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Диетология және дұрыс тамақтану саласында терең білімі бар, ғылыми-педагогикалық және зерттеушілік қызмет дағдылары бар кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Тарих және ғылым философиясы
    Несиелер: 3

    Студенттерде жаңа дүниетаным мен жаңалықтардың пайда болуындағы ғылыми-технологиялық рационалдылықтың заманауи ғылыми дүниетаным түрін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білім педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық білімді олардың педагогикалық қызметінде қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі
    Несиелер: 4

    Магистратурада шет тілін оқытудың негізгі мақсаты күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін, сондай-ақ екі жақты аударма дағдыларын практикалық меңгеруге әрі қарай оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сактауды ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтау органдарын бақылау және қызмет ету. Денсаулық сақтау саласындағы функцияларды басқарудың әртүрлі деңгейлерінде бөлу. Қоғамдық денсаулық сақтау функциялары. Денсаулық сақтаудағы үкіметтік емес ұйымдардың рөлі. Медицинадағы жеке және мемлекеттік секторлар. Халықтың денсаулық жағдайының мониторингі. Денсаулық сақтаудағы заманауи ақпараттық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері
    Несиелер: 3

    Клиникалық эпидемиология ғылым ретінде. Негізгі терминдер мен ұғымдар. Эпидемиологиялық зерттеулер деректерін өңдеу және талдау. Дәлелді медицинаның терминологиясы, құралдары және әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биоэтика негіздері
    Несиелер: 2

    Пәнді оқу үрдісі келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: биоэтиканың негіздері мен принциптерін кәсіптік және әлеуметтік қызметте қолдана білу қабілеті, Жалпы биология және экология және медицинаның әлеуметтік-маңызды мәселелері бойынша пікір-талас жүргізу қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу медицинадағы негізгі статистикалық концепция мен дәлелдер концепциясын түсінуді және тұтас қабылдауды қалыптастыруға, зерттеу нәтижелерінің клиникалық және статистикалық маңыздылығына бағытталған. Медициналық-биологиялық статистиканың негіздері және оны фармакологиялық зерттеулерде қолдану, сипаттау және аналитикалық статистиканың әдіснамалық құралдары, медициналық-биологиялық зерттеулердің түрлері мен ерекшеліктері, фармакология саласындағы эксперименттік және клиникалық зерттеулер туралы білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент

    Менеджментке кіріспе: негізгі ұғымдар. Басқару үрдісінің функциялары, принциптері және элементтері. Менеджмент жүйелері: функциялары және ұйымдастыру құрылымдары. Менеджменттегі жоспарлау, SWOT-талдау және болжау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқарушылық тапсырмаларды шешу, конфликтерді басқару, білімді жетілдіру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зат алмасуының бұзылуы кезіндегі диетотерапия принциптері
    Несиелер: 4

    Семіздік кезіндегі Диетотерапия. Қант диабеті кезінде Диетотерапия. Эндокриндік жүйе аурулары кезіндегі Диетотерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жүрек-қантамыр жүйесі аурулары кезіндегі Диетотерапия
    Несиелер: 4

    Диета және атеросклероз. Артериялық гипертензия кезіндегі Диетотерапия. Жіті миокард инфарктісі бар науқастарды тамақтандыру. Жүрек жеткіліксіздігі кезінде Диетотерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тағамдық аллергия кезіндегі диетотерапия принциптері
    Несиелер: 3

    Тамақ аллергиясы кезінде Диетотерапия. Элиминациялық және гипоаллергенді диета. Лактазды жетіспеушілігі, патогенезі, түрлері. Тамақтану принциптері. Целиакия кезіндегі тамақтану. Муковисцидоз, патогенез, балалардың тамақтану ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Емдік тамақтануды ұйымдастырудың нормативтік-заңнамалық базасы
    Несиелер: 2

    `Мемлекеттік ұйымдардың тамақтану нормаларын бекіту туралы`Үкіметтің 2002 жылғы қаулысы. 2002 жылғы № 343 `емдеу-алдын алу мекемесінде емдік тамақтануды ұйымдастыру туралы`бұйрық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зәр шығару жүйесі аурулары кезіндегі диетотерапия
    Несиелер: 3

    Бүйрек жеткіліксіздігі кезінде диеталық түзету принциптері. Созылмалы бүйрек функциясының жеткіліксіздігі корригацияланатын диализбен ауыратын науқастардың диетотерапиясының ерекшеліктері. ХПН және несеп-тас ауруы кезінде Диетотерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықтың денсаулығын сақтаудағы алиментарлық фактордың рөлі.
    Несиелер: 10

    Ересек және балалар тағамындағы макро - және микронутриенттердің маңызы. ҚР халқының әртүрлі топтары үшін энергия мен тағамдық заттарға физиологиялық қажеттіліктердің нормалары. Гиповитаминоздар, клиникалық көріністер. Макро - және микроэлементтердің жеткіліксіздігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Features of the organization of medical nutrition
    Несиелер: 2

    Санаториялық-курорттық мекемелерде емдік тамақтануды ұйымдастыру. Стационарларда тамақтандыруды ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптар. Энтеральды тамақтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Емдік тамақтану принциптері
    Несиелер: 3

    Емдік тамақтанудың пәні, мақсаты, міндеттері. Емдік тамақтанудың негізгі принциптері. Диеталық үстелдердің номенклатурасы. Диеталық тағамдарды дайындау технологиясының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • АІЖ аурулары кезіндегі диетотерапия
    Несиелер: 4

    Асқазан мен ұлтабардың гастрит және жарасы кезіндегі диетотерапияның ерекшеліктері. Ішек аурулары кезінде Диетотерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қант диабеті мен подагра кезіндегі диетотерапия принциптері
    Несиелер: 3

    Қант диабеті кезіндегі диетотерапия принциптері. Подагра кезіндегі диетотерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • БЭН кезінде диетотерапия. Темір тапшылықты анемия кезіндегі диетотерапия.
    Несиелер: 4

    Ересектер мен балалардағы БЭН кезіндегі диетотерапия принциптері. Емдік тамақтану және ТЖА алдын алу. БЭН кезінде диетотерапия жүргізудің клиникалық хаттамалары күтті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гепатобиллиарлы жүйе және ұйқы безі аурулары кезіндегі диетотерапия.
    Несиелер: 2

    Бауыр аурулары кезінде Диетотерапия. Бауыр жеткіліксіздігі кезіндегі емдік тамақтану принциптері. Жіті және созылмалы панкреатиттер кезіндегі Диетотерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Семіздік және оны төмендету шаралары
    Несиелер: 3

    Ересектер мен балалар арасында семіздіктің таралуы. Олардың алдын алу себептері мен шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    ОН1 - Дәлелді медицина бойынша терең білімі бар, Сын Тұрғысынан Ойлауды, зерттеу процесін дұрыс ұйымдастыра білуді көрсетеді және осы дағдыларды жүйелі түрде көрсетеді;

  • Код ON2

    ОН2 - Озық ойлау дағдыларына ие, жаңа идеялар мен шығармашылық шешімдерді іздейді және жұмыспен байланысты идеялардың маңыздылығы мен маңыздылығын анықтай алады, кәсіби қызметпен байланысты өзіндік нанымдары мен құндылықтарын көрсете алады, денсаулық сақтауға деген ой-өрісін көрсете алады және қажет болған жағдайда оның өзгерістеріне ықпал етеді;

  • Код ON3

    ОН3 - Жобалау, зерттеу әдістемесі мен әдістемесін таңдау, талдау және ресурстарды пайдалану жоспарында зерттеу сапасының сенімділігін анықтауға қабілетті;

  • Код ON4

    ОН4 - Шет тілін еркін меңгерген, ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, кәсіби қызметте әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тиімді пайдаланады;

  • Код ON5

    ОН5 - Ғылыми қызмет философиясын анықтау және түсіндіруге қабілетті, өз қызметі саласында сыни талдау жасай алады;

  • Код ON6

    ОН6 - Зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті;

  • Код ON7

    ОН7 - Ұйымды құру және басқару, мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл тетіктері мәселелері бойынша білімін көрсетеді;

  • Код ON8

    ОН8 - Адам ағзасына және оның қажеттіліктеріне байланысты арнайы рационға тиісті қажеттілікті анықтай алады.

Top