Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02102 Дизайн және компьютерлік графика в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Теориялық білімдердің тұтас жүйесі негізінде ББ бітірушілерінде дизайнерлік жобалау қызметінде шығармашылық процесті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті практикалық кәсіби дағдыларды (hard skills) қалыптастыру; жалпыадамзаттық және кәсіби құндылықтар негізінде оқыту процесінде өнер бакалаврлары тұлғасының шығармашылық өзін-өзі танытуы және кейіннен коллаборативті шығармашылық ортада және шығармашылық экономикада (soft skills) жағдайында тиімді кәсіби өзара іс-қимыл жасау үшін шығармашылық әлеуетін дамыту.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Сурет

    Сурет бейнелеу өнерінің негізі және өзіндік шығармашылық түрі ретінде. Графиканың мәнерлілік құралдары. Графикалық материалдар мен техника. Графикалық материалдармен жұмыс істеу тәсілдері. Жазықтықта үшөлшемді объектілерді бейнелеу ережелері. Пропорция теориясы. Жазықтықтағы кеңістік пен көлемді бейнелеудегі сызықтық және ауа перспективасының заңдары. Геометриялық денелерден оқу натюрмортының суреті. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік графика I

    Проекциялау әдістері. Нүктені проекциялау. Түзу сызық кесіндісін проекциялау. Жазықтық. Жалпы және жеке жағдайдағы жазықтықтар. Жазықтықтағы нүкте және түзу. Екі жазықтықтың өзара орналасуы. Түзудің жазықтықпен қиылысуы. Көп қырлы жазықтықпен қиылысуы. Көп қырлы, қисық беттердің өзара қиылысуы. Қисық беттердің жазықтықпен қиылысуы. Көп қырлы беттерді және қисық беттерді өрістету. Аксонометриялық проекциялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме 1

    Акварельді бояулармен жұмыс істеу тәсілдері – лессирлеу, шикі қағаз, пуантель, тұз қосылған акварель. Гризайль. Акварельмен натюрморттар этюдтары. Жабық бояулармен - гуашь және акрилмен жұмыс істеу тәсілдері. Гуашь (акрил) табиғатымен тақырыптық натюрморттардың этюдтері. Көркем жазықтықты ұйымдастыру ережелері – плановость, колорит. Стильденген натюрморт. Майлы бояулармен жұмыс істеу-Пейзаж репродукциясының көшірмесі; натурадан бұрғылаушының басының этюді. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме негіздері

    Кескіндеме өнер түрі ретінде. Түрлі техникада бояуларды араластыруға қойылатын жалпы технологиялық талаптар. Акварель техникасында оқу этюдтерін орындау. Оқу натюрморт қойылымын ұйымдастыру ережелері. Шығармашылық кескіндеменің мақсаттары мен міндеттері. Шығармашылық процестің нәтижесіне жету үшін экспрессивті құралдар мен стильді таңдау. Әр түрлі кескіндемелік техникалық тәсілдерді қолдана отырып, шығармашылық тақырыптық натюрмортты орындау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, интерактивті диалог әдісі, презентациялар мен демонстрациялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн және қаріптік графика негіздері

    Дизайн шығармашылық қызметтің ерекше түрі ретінде. Сәулет және графикалық дизайн саласындағы жобалау және шығармашылық жұмыстың негіздері. Объектілер мен алаңдарды (жиһаз объектілері, үй-жай) өлшеуді орындау ережесі. Қол графикалық материалдармен және аспаптармен пішу, сызбалар, сурет салу, қаріптік және композициялық жаттығуларды орындау. Қаріп түрлері мен түрлері. Қаріптерді құру принциптері және типографиялар. Қаріптік композициялар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы композиция

    Композиция теориясының негіздері. Жазықтық композициялар. Жазықтықтың күштік сызықтары. Жазық композицияны құру принциптері. Жазықтық композицияны қабылдаудың антропоморфизмі және анимизмі. Жазықтықтағы кеңістіктің көлемі мен тереңдігінің елесін бейнелеу. Үш өлшемді композициялар. Қашау. Модульдік. Идеалды пропорционалды қатынастар. Пропорция және пропорцияландыру жүйесі. Циклдік және сызықтық уақыт. "Хронотоп". Стиль және стилизация. Композиция теориясын практикада қолдану. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инжeнерлік графика 2

    Техникалық сызбалар, олардың түрлері. Нормативтік құжаттарды игеру (ЕСҚ), ҚНжЕ, МЕМСТ). AutoCAD бағдарламасындағы жұмыс принциптері. 2D-сызбаларды құру, дайын шаблондарды пайдалана отырып, қабаттармен жұмыс істеу. AutoCAD бағдарламасында сызбаларды оқу және құру. AutoCAD бағдарламасында 3D-сызбаларды құру. AutoCAD бағдарламасында ғимараттар конструкцияларының, қасбеттердің жоспарларын, қималарын және сызбаларын орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзілік өнер тарихы

    Көне әлемнің әртүрлі аймақтарындағы ежелгі кезең өнерінің эволюциясы (тас, қола, темір ғасыры). Ежелгі әлемнің өнері (Ежелгі Шығыс және батыс өркениеттері). Еуропа мен Шығыстағы орта ғасыр өнері. Итальяндық және Солтүстік Қайта өрлеу. Жаңа заман дәуіріндегі өнер эволюциясы (17-19 ғғ.). Соңғы кезеңдегі өнердің даму ерекшеліктері-авангард, поставангард, трансавангард. Контемпорари өнері және постиндустриалды кезеңдегі өнердің басқа бағыттары. Әдістері:" инверттелген сынып", тұлғаға бағытталған, case-study, проблемалық, презентациялар, пікірталастар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инжeнерлік графика 3

    Кеңістіктік нысандарды кез-келген бетке бейнелеу техникасы олардың өлшемдерінің айқын қысқаруына, пішіннің контурларының өзгеруіне және жарық-көлеңке қатынастарына сәйкес келеді. Нүктенің көрінісі, түзудің және жазықтықтың, паркеттердің және геометриялық денелердің, шеңбердің болашак көрінісін құру. Көлеңкелер теориясы. Жобалау және шығармашылық іс-әрекетте көленкелер теориясын және болашак көрінісін қолдану. Интерьер мен экстерьердің фронтальды және бұрыштық болашақ көрінісі. Ортогональды проекциялардағы көлеңкелер, аксонометрияда. Көленкенің құрылысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы және Қазақстан өнері

    Өнердің функциялары. Өнер түрлері мен жанрларының құрылымы. Әлемдік өнердің ежелгі кезеңнен ХХ ғасырдың аяғына дейінгі эволюциясы. Әлемдік өнердің стильдері мен бағыттарының өзара әрекеттесуі. Қазақстан аумағында өнердің пайда болуы мен дамуы - ерте және кеш көшпенділер дәуірінің өнері. Орталық Азияның ортағасырлық өнерінің мәдени доминанттары. Қазақ халық өнерінің эстетикасы. Қазақстандық бейнелеу өнері мектебінің қалыптасуы мен дамуы. Қазақстанның қазіргі өнері. Әдістері:" инверттелген сынып", тұлғаға бағытталған, case-study, проблемалық, презентациялар, пікірталастар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бренд стилін әзірлеу негіздері

    Фирмалық стилді анықтау. Фирмалық стильдің негізгі пакетінің құрамдас бөлігі-тауар белгісі, ұраны, фирмалық блок, визитка,бланк, папка, конверт, фирмалық түсті гамма, корпоративтік шрифт. Қосымша фирмалық стиль элементтері. "Бренд", "Брендбук" және "ребрендинг"ұғымдары. Фирмалық стильдің функциялары. Фирмалық стильдегі логотип рөлі. Логотипке қойылатын талаптар. Логотиптің түрлері, формалары. Логотиптегі қаріп және сурет. Логотип құру принциптері. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, АКТ, презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар негіздері

    Заманауи компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктері мен дизайн есептері. Растрлық және векторлық компьютерлік редакторлардың сипаттамалары. Photoshop, CorelDRAW, 3DS MAX компьютерлік бағдарламаларында жұмыс істеу дағдысының негіздерін меңгеру. Интерфейстер және Бағдарлама құралдары, олардың ерекшеліктері. Компьютерлік бағдарламалар құралдарын объектілердің жазық және көлемді компьютерлік бейнелерін жасауда және шығармашылық есептерді шешуде қолдану мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар

    «Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар" пәні студенттерді заманауи деректерді өңдеу және шешім қабылдау технологияларының негіздерімен таныстырады. Курс жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, соның ішінде машиналық оқыту және нейрондық желілерді, сондай-ақ олардың түрлі салалардағы қолданылуын қамтиды. Негізгі назар ЖИ-дің практикалық қолданылуына және оның пәнаралық мүмкіндіктеріне аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Түстану

    Дизайндағы түс. Түстанудың негізгі теориялық түсініктері мен терминдері; әртүрлі мәдениеттегі мәдени-тарихи түстік дәстүрлер мен түс символикасы; түстерді қабылдау психологиясы мен деңгейлері, түстік ассоциациялар. Ең танымал түс модельдері және түстану теориясы. Екі, үш, көпнотонды ахроматтық және хроматикалық композициялардың бейнелеу мүмкіндіктерінің теориясы, хроматикалық композицияларда түстердің үйлесімді үйлесімділігін ұйымдастыру принциптері. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Графикалық дизайн элементтері мен процестері

    Көрнекі тіл-графикалық дизайнның басты құралы. Графикалық дизайн мен жарнамада мағынаны қалыптастыру. Графикалық бейнені формалау тәсілдері. Графикалық дизайндағы Стилизация, символика және көрнекі метафора. Бейнені жасау тәсілдері. Іздеу-графикалық модельдеу әдісі. Визуалды коммуникация белгілерін, логотиптерді, фирмалық белгілерді, тауарды немесе өнімді қолмен және компьютерлік бағдарламалар құралдарын қолдана отырып орауды әзірлеу. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, АКТ, презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивке кіріспе: негіздер мен тәжірибе

    «Инклюзияға кіріспе: негіздер мен практика» пәнінің мақсаты - студенттерде инклюзияның негізгі принциптері мен әлеуметтік практикалары туралы түсінік қалыптастыру, бұл барлық азаматтарға, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған. Пән инклюзивті тәсілдің теориялық аспектілерін, сондай-ақ болашақ мамандарға өз мамандықтарына байланысты инклюзивті принциптерді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Графикалық дизайн нысандарын жобалау 1

    Жарнамалық қызметтің стратегиясы мен тактикасы. Баспа өнімдерінің әртүрлі түрлерінің функциялары мен міндеттері. Тиімді жарнама және баспа өнімдерін әзірлеу үшін графикалық дизайндағы көркем жобалаудың заманауи әдістері, формалары мен құралдары. Қолданбалы, баспа және жарнамалық графика объектілерін жобалау реттілігі. Баспа басылымдарының көркемдік-композициялық шешімі-буклеттер, күнтізбелер, парақшалар, сату орындарындағы жарнамалар және т. б. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы 3D модельдеу негіздері

    3dsMAX, Revit компьютерлік бағдарламаларында жұмыс істеу дағдысының негіздерін меңгеру. Интерфейстер және Бағдарлама құралдары, олардың ерекшеліктері. 3dsMAX компьютерлік бағдарламасындағы үшөлшемді объектілерді моделдеудің принциптері мен жүйелілігі. Үшөлшемді объектілерді Рендеринг-визуализациялау. 3dsmax, Revit компьютерлік бағдарламаларының құралдарын дизайн объектілерінің Үшөлшемді компьютерлік суреттерін жасауда және шығармашылық жобалық есептерді шешуде қолдану мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар 2

    AutoCAD, 3ds MAX компьютерлік бағдарламаларында оқу жобаларын орындау барысында жобалық және дизайнерлік тапсырмаларды шешуде дағдыларды қолдану. Lumion, SketchUP, Blender 3D бағдарламаларының интерфейсі мен құралдары, олардың үш өлшемді кескіндерді жасау мүмкіндіктері. Компьютерлік бағдарламалардағы үш өлшемді нысандарды модельдеудің принциптері мен дәйектілігі. Кәсіби компьютерлік бағдарламалардың көмегімен қоршаған ортаны ұйымдастыру жобаларын орындау. Әдістері:" төңкерілген сынып", тұлғаға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы

    Алғашқы қауымдық кезеңнің материалдық мәдениеті. Архитектураның пайда болуы. Ежелгі Шығыс және ежелгі Батыс өркениеттерінің материалдық мәдениеті мен архитектурасы. Әртүрлі аймақтардағы орта ғасыр дәуірінің материалдық мәдениеті мен архитектурасы. Қайта өрлеу және жаңа заман дәуірінің материалдық мәдениеті мен архитектурасы. 20 ғ. басындағы Батыс Еуропа мен Американың материалдық мәдениеті мен архитектурасы. 20 ғасырдағы еуропалық және американдық сәулет стильдері мен бағыттары. 20 – 21 ғғ. басындағы Қазақстан материалдық мәдениеті мен архитектурасы. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баспахана

    Типографиканың анықтамасы және сипаттамасы. Мәнерлі шрифт композицияларын құру принциптері. Типография және полиграфия-қаріптер және олардың сипаттамалары (гарнитуралар мен кегль, интерлиньяж, кернинг және трэкинг). Басып шығарудағы шрифт пішіндерінің стандартты жиынтығы Қаріп құрылымы. Шрифт композицияларындағы қаріптерді біріктіру ережелері. Шрифт композицияларындағы қаріптерді біріктіру ережелері. Каллиграфияның анықтамасы және сипаттамасы. Каллиграфияның тарихы және қазіргі дамуы. Каллиграфиялық композицияларды орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи дизайн тарихы мен теориясы

    Эстетикалық белсенділік пен техникалық шығармашылықтың ерекше түрі ретінде дизайнның пайда болуының тарихи алғышарттары. Әлеуметтік-экономикалық, ғылыми-техникалық, эстетикалық, аймақтық ықпал факторлары. Қазіргі дизайнның теориялық негіздері, олардың шығармашылық жобалау процесімен өзара байланысы. ХХ ғасырдың басындағы дизайнерлік мектептер. Қазіргі дизайндағы кеңістіктік концепциялар. Заманауи дизайнның негізгі стильдері, ағымдары, бағыттары мен персоналдары. Заманауи дизайнның даму тенденциялары. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар 1

    Photoshop, CorelDRAW Кәсіби компьютерлік бағдарламаларында жобалық және дизайнерлік есептерді практикалық шешуде жұмыс істеу дағдыларын қолдану. Кәсіби компьютерлік бағдарламалардың құралдарын қолдана отырып, оқу жобаларын орындау. Adobe Illustrator, Adobe After Effects (анимация жасау), Adobe Premiere Pro (бейнелерді орнату) бағдарламаларының интерфейсі мен құралдарын зерттеу. Кәсіби компьютерлік бағдарламалардың көмегімен графикалық дизайн жобаларын орындау. Әдістері:" төңкерілген сынып", тұлғаға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи интерьер дизайнының стильдері

    20 ғасырдың басында интерьерді ұйымдастыруда жаңа көзқарастардың қалыптасуы. Баухаус мектебі мен Стиль тобы өкілдерінің интерьерлері. 20 ғ.30-шы жылдардағы интерьер ұйымының эволюциясы - ағынды сызық, арт-деко. 20 ғасырдың екінші жартысындағы интерьер дизайнындағы классикалық және авангардтық бағыттың байланысы. Қазіргі заманғы интерьер дизайнының стильдері – неоклассика, арт-деко, минимализм, жоғары технологиялық, лифт, китч, бохо, кинфолк, фьюжн, Скандинавия, прованс, Шығыс және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Полиграфия және беттеу

    Баспа дизайнының сипаттамасы. Баспа дизайнының негізгі міндеті. Полиграфиялық өнімді әзірлеудің негізгі кезеңдері: дизайнды әзірлеу (өнім макетін графикалық ресімдеу, беттеу – басылымның беттерін (жолақтарын) қалыптастыру рәсімі). Орналасу бағдарламалары. Баспаға дейінгі дайындық (препресс) — макетті баспаға дайындау. Басып шығару алдындағы дайындық-фотоформаларды, баспа қалыптарын, кесуге арналған мөртабандарды дайындау және басқа да процестер. Басып шығару. Баспадан кейінгі өңдеу-түптеу, түптеу, желімдеу,ламинаттау, лактау, кесу, өрнектеу, конгрев және т. б. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сәулет графика негіздері

    Сәулет графикасының ерекшеліктері. Сәулет графика тарихынан. Архитектуралық графиканың мақсаты мен функциялары. Сәулет графикасының мәнерлі құралдары (сызық, түс түсі). Сәулет графикасындағы композицияның ерекшеліктері. Сәулет графикасының материалдары мен техникасы (түрлі бояулармен жуу техникасы – акварель, гуашь темперамен, қаламмен, тушамен, рейсфедермен, фломастермен жұмыс істеу, трафареттерді қолдану). Сәулеттік суреттер мен сызбаларды орындау тәсілдері. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалау объектілерін жобалау негіздері

    Дизайнерлік жобалаудың мақсаттары мен құралдары. Дизайн объектілерінің функциялары мен пішіндерінің байланысы (іс-әрекеттер, масштабы және масштабы, "аспаптық" және "нәтижелі" функциялар, кеңістіктік, көлемді және жазық есептер). Дизайнерлік жобалаудың базалық категориялары. Дизайн-объектінің бейнесін қалыптастырудағы эмоциялық бағдардың, масштабтың және тектоникалық құрылымның рөлі. Жобалау кезеңдері. Жобалау процесінде дизайнерлік идеяны іске асыруды бақылау. Жобалық тапсырмаларды орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Арнайы сурет

    Графикалық суреттегі формалар заңдары. Сәулет дизайнында нобайлауға қойылатын талаптар. Компьютерлік бағдарламаларда эскиздерді одан әрі өңдеу арқылы интерьер пәндік ортасының элементтері, адамдардың, өсімдіктердің, автокөліктердің және т. б. бейнелерін, функционалдық сұлбаларды графикалық орындау. Әртүрлі графикалық техникалардағы бейнелерді стилизациялау. Белгінің деңгейіне дейін бейнелеуді түсіру. Табиғи бейнені белгіге формальды түрлендіру принциптері. Натуралық суреттерді сәндеуге және түрлендіруге арналған тапсырмаларды орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн және эргономика объектілерін жобалау

    Құрастыру процесс ретінде, оның әдістері мен реттілігі. Конструкторлық құжаттама. Құрылым түрлері. Конструкциялардың функционалдығы. Құрылымдық схемалар. Дизайн объектілерін құру процесінде қолданылатын жабдықтар мен қазіргі заманғы материалдардың жіктелуі мен сипаттамалары. Эргономиканың ғылым ретіндегі мақсаттары мен міндеттері. Орта кеңістікті ұйымдастырудың эргономикалық принциптері. Адамның және оны қоршаған тұрмыстық, техникалық және ұйымдастырушылық пәндік-кеңістіктік жүйелердің өзара іс-қимылы. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Академиялық хат

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Интерьердің тарихы мен стильдері

    Интерьер дизайнының идеологиялық және утилитарлық компоненті. Ежелгі кезеңнен қазіргі уақытқа дейінгі интерьер стильдерінің эволюциясы. Египет және ежелгі интерьерлердің стилі. Орта ғасырлар, Қайта өрлеу және жаңа дәуір интерьерлері. Шығыс мәдениеттерінде кеңістікті ұйымдастырудың аймақтық ерекшеліктері. 20 ғ-да интерьер дизайнын дамыту. Функционалдылық және эстетика, интерьерді ұйымдастырудың эргономикалық талаптары. Өнеркәсіптік және постиндустриалды кезеңнің интерьер стильдері. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыларға бағытталған, есептер шығару, презентациялар, пікірталастар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнодизайн

    Пәннің мақсаты этнодезигнация теориясы мен практикасын және этномәдени дизайн саласындағы ғылыми жұмыс дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: дизайнда этномәдени тәсілдің шығу тегін зерттеу; 2) архетиптер теориясын зерттеу және архетиптің аймақтық жобалау өнімдерінде қолданылуын талдау; 3) тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру, этнодезигналдық және этномәдени талдау әдістері туралы білім, сондай-ақ этномәдени безендіру ерекшеліктері графикалық және экологиялық дизайнда және костюмдерді безендіруде, оның ішінде өңірлік дизайн бұйымдарының үлгісі бойынша.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графикалық дизайн нысандарын жобалау 2

    Визуалды коммуникация объектілері мен кешендерін жобалаудың жүйелілігі мен принциптері. Шығармашылық есепті шешудегі жоба алдындағы талдаудың рөлі-ақпаратты өңдеу, идеяларды іздеу, тұжырымдаманы әзірлеу, клаузурды орындау. Визуалды коммуникацияны жобалауда түсті белгілерді, символдар мен рәміздерді пайдалану. Мәтін мен суретті біртұтас жазықтықты композицияда қосатын жарнама хабарламаларын жобалау. Сыртқы жарнаманы әзірлеу принциптері (тепе-теңдік, пропорция, дәйектілік, бірлік, екпін). Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн нысандарын макеттеу

    Сәулет тәжірибесінде макеттеу. Макеттеу материалдары мен құралдары. Қалыптарды макетте жасау әдістері-қаттылық қабырғаларын жасау, бүктеу, Белгілеу, кесу, құрастыру және желімдеу. Түрлі материалдарды (Хан-Шатыр, Париждегі Нотр-Дам соборы, сарқырама үстіндегі Үй, Вилла Савой және т. б.) қолдана отырып, белгілі күрделі сәулет құрылысының сызбасы мен макеті ауқымында орындау.).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулеттік графика және макеттеу 1

    Сызықтық архитектуралық графиканың ерекшеліктері. Мәнерлі құралдар – нүктелер, штрихтер, сызықтар көмегімен жазықтықтар мен көлемді анықтау. Сызықтық графикалық техникадағы Антураж және стаффаж. Сызықтық архитектуралық графикадағы түс. Акварель мен дисперсиялық бояулармен жұмыс істеу ерекшелігі. Жуу техникасы. Қағаздан, картоннан макеттерді орындау тәсілдері. Қағаздан, картоннан, пластиктен, қол астындағы құралдардан құрылыс макеттерін орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнама және маркетинг психологиясы

    Бұқаралық коммуникация жүйесіндегі жарнама. Жарнамалық коммуникацияның негізгі элементтері мен кезеңдері. Жарнаманың жіктелуі. Жарнама психологиялық әсер ету құралы ретінде. Жарнамалық бейнені жасау әдістері. Ай-стопперлердің түрлері. Жарнаманың психологиялық қауіпсіздігі мәселесі. Жарнамалық қызметтің құқықтық нормалары. Маркетинг пен жарнама байланысы. Тұтынушылар мен тұтынушылық сұранысты зерттеу. Өнімді орау және оның функциялары. Жарнамалық хабарлама қажеттілікті ояту және күшейту тәсілі ретінде. Жарнама құралдарын таңдау. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыларға бағытталған, есептер шығару, презентациялар, пікірталастар, АКТ

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графикалық дизайн нысандарын жобалау 3

    Көзбен шолып байланыс объектілері мен кешендерін жобалаудың бірізділігі мен принциптері. Шығармашылық мәселені шешуде жоба алдындағы талдаудың рөлі — ақпаратты өңдеу, идея іздеу, тұжырымдама әзірлеу, сөйлемдерді орындау. Көрнекі байланысты безендіру кезінде белгілерді, символдарды және түрлі-түсті символизмдерді қолдану. Мәтін мен бейнені бір жазық құрамда біріктіретін жарнамалық хабарламаларды құрастыру. Жарнама объектілерін дамыту қағидаттары (тепе-теңдік, пропорция, бірізділік, бірлік, екпін). Әдістер: студенттік-орталықтандырылған оқыту, АКТ, проблемаға негізделген, жобаға негізделген, тұсаукесерлер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графикалық дизайн нысандарының типологиясы

    Объектіні жобалаудың түрлері мен түрлерін зерттеу. Композициялық ұйымдастырудың негізгі әдістерін, жолын кесу және тәсілдерін зерделеу. Типологиямен және баспа-жарнама қызметі эволюциясымен танысу, баспа және жарнама өнімдерін, баспа құралдарын жобалау, жіктеу. Жобалау типологиясының теориялық білімін, техниканы, дизайнда қолдануды, оларды әртүрлі жобалау жобалары бойынша жұмыста пайдаланудың практикалық дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экодизайн

    Курс оқушыларға өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық және биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, үй-жайдың немесе абаттандырылған аумақтың функционалдық мақсатына жауап беретін эстетикалық жағымды және жайлы орта құрудың ережелері мен әдістері туралы ой беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интерьер дизайнын жобалау элементтері мен процестері

    Интерьер дизайны жобасының кезеңдері мен дәйектілігі. Фотофиксация, үй-жайларды өлшеу, инженерлік коммуникацияларды бекіту. Техникалық тапсырманы құрастыру және қайта жоспарлау мен жоспарлауды келісу ережелері. Жоба тұжырымдамасын қалыптастыру және визуализациялау. Жобаның стилистикалық шешімін таңдау және үйлестіру. Құжаттар пакетін – сызбалар, жаймалар, Құрылыс және әрлеу материалдарының ерекшеліктерін, қалқалар мен конструкциялар жоспарларын, розеткаларды, жарықтандыру аспаптарын, төбелерді орнату және едендерді төсеу, жиһаз заттарын орналастыру жоспарларын орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • WEB-технологиялары

    Технология тарихы. Web ресурстар туралы түсінік. WEB-браузерлер. Интернет іздеу жүйелері. Желілік тілдер. Желілік хаттамалар мен технологиялар. Деректер базасына қол жеткізу үшін WEB-технологияларды пайдалану негіздері. WorldWideWeb үшін гипермәтіндік құжаттарды дайындау. Желілік мультимедиялық технологиялар. Бұлтты есептеу және қызметтер. Интернетті кең тарату қызметтері. Желілік қосымшаларға арналған қолданбалы пакеттер. Веб-сайтты құру процестері. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ішкі ортаның құрылымы мен жабдықтары

    Ішкі орта түсінігі. Әртүрлі мақсаттағы үй-жайларда навигация және адамның жұмыс істеуін оңтайландыру әдістері. Интерьер мақсаты-интерьер сипатын анықтайтын маңызды фактор. Ішкі орта көлемді-кеңістіктік құрылым ретінде. Интерьер құрылыс қабықшасының құраушылары. Кешенді жабдықтар элементтерінің номенклатурасы және тұрғын және қоғамдық мақсаттағы интерьерлерді, қалалық кеңістіктерді толтыру. Ішкі ортаның қазіргі заманғы жабдықтарының функционалдық-пайдалану және эргономикалық сипаттамалары. Жиһаз, тұрмыстық техника, шамдар, аксессуарлар, тоқыма, интерьердегі декор элементтері. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графикалық дизайн типологиясы

    Графикалық дизайн типологиясының негізгі түсініктері. Графика тарихы. Графиканың негізгі түрлері (сурет, баспа графигі, компьютерлік графика). Плакат графиканың бір түрі. Кітап графикасы графикалық өнердің бір түрі ретінде. Экслибрис. Газет-журнал графикасының ерекшелігі. Визуалды коммуникация белгілері. Қолданбалы және өнеркәсіптік графика. Логотип. Типографика және леттеринг. Каллиграфия. WEB-DESIGN. Графиканың бейнелі тілі. Графиканың мәнерлілік құралдары. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Эскиз және цифрлық кескіндеме

    Курс қолмен және графикалық редакторлардың көмегімен көркем-техникалық эскиздер жасайтын және жасайтын студенттерді зерттеуге бағытталған; Осыдан келіп, шығармашылық идея, эскиздегі идея, эскиз, эскиз, демек, әр түрлі графикалық тәсілдерде сурет салу, т.б. арқылы көркем идеяларды білдіруге арналған практикалық дағдылар жиынтығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерьер дизайнын жобалау 1

    Көп функциялы бөлменің интерьер дизайнын жасау және жүзеге асыру процесі. Функцияларға сәйкес бөлмені аймақтарға бөлуді жоспарлаудың оңтайлы шешімдері. Көп функционалды бөлменің тоналды және түс шешімі. Көп функциялы үй-жайдың интерьер дизайны жобасымен жұмыс істеу кезеңдері (техникалық тапсырманы әзірлеу, жоба тұжырымдамасын іздеу және әзірлеу, жобаны жоспарлау шешімдері, референцияларды іріктеу, жобаны 3D-визуализациялауды орындау, интерьер дизайны жобасының жұмыс құжаттамасының жиынтығын дайындау). Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Жарнама және баспа кестесі

    Жарнаманың негізгі ұғымдары. Мақсатты аудитория, аумақ, беру құралдары, функциялары мен мақсаттары бойынша жарнамаларды жіктеу. Визуалды тілдің негізгі құралдары. Семиотика-белгілер туралы ғылым. Қоғамдық белгілік жүйелер. Иконикалық белгілер. Жарнамалық бейнелер және олардың құрамдастары. Жарнамалық графиканың негізгі түрлері. Логотип. Фирмалық стиль. Корпоративтік сәйкестендіру. Бірегей сауда ұсынысындағы жарнама бейнесі (УТП). Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Интерьер дизайнындағы заманауи материалдар мен жабдықтар

    Интерьердегі жарықтандыру. Әр түрлі мақсаттағы үй-жайлар мен интерьер аймақтары үшін жарықтандыру деңгейінің нормалары және жасанды жарықтандыру көздерінің пульсация коэффициенттері. Жарықтандыру құрылғыларының жіктелуі. Ыңғайлы орта құруға арналған арнайы жабдық (желдету, озондау, ылғалдандыру, температураны реттеу және т.б.). Эргономикалық, экологиялық, техникалық, өртке қарсы, аллергияға қарсы және т.б. интерьердегі жабындарға қойылатын заманауи талаптар. Төбенің, еденнің, қабырға жабындарының заманауи материалдары. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Фотосурет

    Курс кәсіби және әуесқойлық суретке түсірудің көмегімен заманауи техникалық құралдарды, сондай-ақ фотографияның негізгі қағидаттарын және жоғары деңгейдегі кәсіби түсірілімдерді алу құпияларын мұқият түсінуді қамтамасыз етеді. Олар фотографияның дамуының ықтимал кезеңдерімен, қазіргі заманғы фотография жанрларымен, фотографияның техникалық және көркемдік құралдарын енгізумен танысады, жарық сезгіш материалдың негізгі қасиеттерін зерттейді, фотосуреттердегі композиция заңдарын меңгереді, жарықтың ауыспалы өлшемдерімен және фотосурет кезінде оны түзету әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Театрландырылған және сәндік кескіндеме

    Курс кескіндеме және сурет салу, театр және сәндік кескіндеме саласында бейнелеу өнерінің тәсілдері мен технологияларын зерттеуге, авторлық шығармаларды (қиял-ғажайып ойлауды және бейнелеу өнері құралдары арқылы өзінің шығармашылық ойларын білдіру қабілетін пайдалана отырып, спектакльді безендіруді көркем шешу жобасы) жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • UX/UI дизайны

    Пәннің мақсаты – оқушылардың UC дизайны саласындағы дизайнға дайындығын қалыптастыру (пайдаланушы интерфейсін жобалау), UX дизайнын дамытудағы негізгі үрдістерді зерделеу, графикалық интерфейс элементтерін жобалау дағдыларын меңгеру және пайдаланушы тәжірибесін жобалау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Сәндік өнерді жобалау негіздері

    Осы пән шеңберінде келесілер зерделенеді: Сәндік-қолданбалы өнер пәні. DPI шығу тегі, негізгі терминдер, ұғымдар. Сәндік өнердің ерекшелігі. Сәндік өнер түрлері. Сәндік өнерде қолданылатын материалдар. Текстураны, мүсіндерді, монументтік өнерді синтездеу. Сәндік өнердегі текстурасы мен текстурасы. Материалдарды сәндік өнерде қолдану ерекшеліктері. Түрлі графикалық құралдармен текстураларды дайындаудың технологиялық тәсілдері. Түрлі графикалық құралдармен фактілерді орындау ерекшеліктері мен тәсілдері. Өлшемдерді қабылдау техникасы (негізгі талаптар). Сәндік-қолданбалы және халықтық қолөнер туындыларының эскиздерін жасау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Анимация және графика

    Оқушылар растрлық және векторлық компьютерлік графиканың графикалық пакеттерінде жұмыс істеуді үйренеді, көлемдік модельдеу және анимация тәсілдерін, графикалық тәсілдерді, сурет салуды, кескіндемені, мүсінді, фотографияны, қаріпті және типографияны меңгереді. Оқудың соңына қарай олар компьютерлік ойындарға, мультфильмдерге, бейнероликтерге арналған интерфейстерді, өңдемелерді, орталарды, кейіпкерлерді және басқа да нысандарды дамыта алады. Түлектер журнал графикасы саласында, комикс кітап индустриясында, кинода және графикалық дизайнның басқа да көптеген салаларында жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ландшафтық дизайн негіздері 1

    Ландшафтық дизайн-сәулет, құрылыс және жобалау, ботаника және Өсімдік шаруашылығы сияқты үш бағыттың түйіскен жеріндегі өнер. Ландшафтық дизайн объектілерінің типологиясы. Ландшафт дизайнының даму тарихы. Ландшафт дизайнындағы тұрақты және еркін орналасу. Ландшафт дизайнының стильдері. Табиғи компоненттерді белсенді пайдалану арқылы аумақтың сыртқы түрін өзгертуге бағытталған аумақты абаттандыру бойынша арнайы іс-шаралар мен шешімдер кешені. Ландшафтық дизайн объектілерін жобалау ерекшеліктері. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнердегі дизайн теориясы мен әдістемесінің негіздері

    Осы пән шеңберінде келесілер зерттелуде: тұлғаның дамуындағы дәстүрлі көркем мәдениеттің рөлін анықтау; халықтық дәстүрлерді зерттеу және оларды қазіргі заманғы сәндік және утилитарлық нысандарды жасау процесінде шығармашылық қайта ойлау; әлсіз материалдармен жұмыс істеу дағдылары, білімдері мен дағдылары, бұйымдарды өндіру тәсілдері мен технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Бейне және қозғалыс дизайны

    Оқу пәндерінің мақсаты - күрделі коммуникативтік жобалау-ойлау және қозғалысты жобалауда жобалауға жүйелі көзқарасты және түрлі цифрлық технологияларды пайдалана отырып, түрлі жанрларды, күрделілік пен мақсаттың әртүрлі деңгейлерін, қозғалысты жобалау және анимация салаларында практикалық білім, дағдылар мен қабілеттерді алу. технология. Бағдарламалық өнер қағидаттарына негізделген модульдік ақпараттық-графикалық және анимациялық құрылымдарды жобалау және дамыту. Қозғалысты жобалауға қойылатын заманауи талаптарды анықтау және болашақта компьютерлік анимацияны дамыту үрдістері ұсынылды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Графикалық және цифрлық кескіндер

    Осы пән шеңберінде келесілер зерделенеді: Digital Ivography-ге кіріспе. Перспектива. Әшекей мен түс. Кескіндеме теориясы. Кескіндеме іс-тәжірибесі. Adobe Photoshop-да жұмыс істеу. Фигураның орналасуы. Жалпы көрсеткіш. Матадан сурет салу әдістері: Студенттік-орталықтандырылған оқыту, АКТ, проблемаға негізделген, Жобаға негізделген, Презентациялар.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • WEB дизайн

    Сандық ортаға арналған жарнаманы жобалау. Веб-сайттарды көркем жобалаудың заманауи құралдары мен формалары. Веб-сайттың бірыңғай графикалық бейнесін жасау әдістері-мамандандырылған сайттың басты және екінші беттері, ұран, кейіпкер, қаріп, түс схемасы, мәзір, сілтемелер парағы. WEB-дизайн жобасын орындау кезеңдері-техникалық тапсырма құрастыру, ақпаратты құрылымдау (юзабилити), графикалық редакторда жұмыс істеу - сайттың визуалды кеңістігін құрастыру, HTML және CSS технологияларын пайдалана отырып беттеу, вебмастеринг. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ландшафтық дизайн объектілерін жобалау және макеттеу 1

    Жасанды ортаның бөлігі ретінде Ландшафт дизайны қоршаған орта компоненттерінің сипаттамасы болып табылады. Еуропа мен Шығыстағы ландшафтық дизайндағы эстетикалық идеялардың эволюциясы. 18-19 ғасырлардағы Еуропаның бау-бақша ансамбльдері. Қытай мен Жапонияда сыртқы техногендік ортаны ұйымдастырудың ерекшеліктері. Заманауи ландшафт дизайнындағы "әдемі" және "пайдалы" тепе-теңдік. Ландшафтық дизайнның нормативтік-техникалық базасы. Таңдалған стильде ландшафтық дизайн объектілерін Компьютерлік жобалау. Ландшафтық дизайн объектілерінің ауқымды макетін орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі дәстүрлі техникаларды және графика және кескіндеме технологияларын қолдана отырып, бейнелеу және шрифт грамотасы, композиция және түстану теориясының негізгі ережелерін білу негізінде оқу және шығармашылық жұмыстарды орындау
  • Шығармашылық дизайнерлік қызмет өнімдерін жасау процесінде сандық технологияларды, ресурстарды және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді (AutoCAD, Photoshop, CorelDRAW,3dsMAX, Revit Adobe Illustrator және т.б.) пайдалану
  • Оқу саласында ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллект пен академиялық жазуды қолдану, кәсіби қызметте академиялық адалдық принциптерін ұстану, дене тәрбиесінің практикалық негіздерін білімін көрсету
  • Қолдан жасалгған ішкі ортаны ұйымдастыруға қойылатын техникалық, функционалдық, эргономикалық және эстетикалық талаптар, тарихи және қазіргі заманғы стильдер білімі мен жобалау алдындағы зерттеулер негізінде қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, әртүрлі мақсаттағы интерьер дизайнының жеке және командалық жобаларын әзірлеу
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін білу және түсіну, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникациялық дағдыларды қолдану
  • ҚР нормативтік-құқықтық актілерінің талаптарын ескере отырып, көрнекі қабылдау психологиясының теориялық білімдерінің, полиграфиялық материалдардың қасиеттерінің, жабдықтар функцияларының негізінде графикалық және WEB-дизайн нысандарын құру, зерттеу дағдыларын, Кәсіби компьютерлік бағдарламаларда жұмыс істеу дағдысын және жобалау процесін тиімді ұйымдастыру, жүзеге асыру және басқару білімін қолдана отырып
  • Шығармашылық бейнелеу және жобалау іс-әрекетінде қолдану үшін Өнертаным теориясының, материалдық мәдениет пен дизайнның дамуының негізгі ережелерін білуді интерпретациялау
  • Жобалау-графикалық іс-әрекет теориясы мен конструкциялау білімін дәстүрлі құралдармен және материалдармен, сондай-ақ Кәсіби компьютерлік бағдарламалар көмегімен сызбаларды және дизайнерлік жобалау жұмыстарын орындау кезінде практикада қолдану.
Top