Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01520 Физика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарын білу және түсіну. Векторлық алгебра элементтерін жазықтықта және кеңістікте қарастыру, түзуге байланысты есептердің әр түрлі тәсілдерін түсіндіру. Екінші ретті түзулер мен беттерді, жазықтықты тапсырманың әр түрлі тәсілдерін білу және түсіну. Канондық теңдеулер бойынша екінші ретті жазықтарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 6

    Пәнде классикалық механиканың негізгі ұғымдары – кеңістік, уақыт, орын ауыстыру, жылдамдық, үдеу, масса, күш, импульс, күш моменті және импульс моменті – физикада өзекті болып табылатын ғаламшардың қозғалысы мәселелерін шешу үшін –механика принциптерін және импульсті сақтау заңдарын қолдану, импульс моментін және денелердің қозғалыстарын сипаттау үшін күш пен энергия моментін қолдану қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперименттік механика
    Несиелер: 6

    Бұл пән практикалық бағыттылыққа ие және үйде және сабақта өткізілетін демонстрациялар, эксперименттер мен компьютерлік эксперименттер арқылы механикалық көзқарасты жүзеге асырады. Онда эксперимент жүргізу әдістемесі және оның нәтижелерін өңдеу қарастырылады; механика заңдары баяндалады және механиканың әр түрлі бөлімдері бойынша іс жүзінде қолданылуы бар эксперименттер талданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    -Заманауи білім берудің негізгі гуманистік, тұлғалық-бағдарлы парадигмаларын бөледі. - Педагогикадағы заманауи теорияның ғылыми-теориялық түсініктерін қолданады. - Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. - Оқытуда диагностика мен бақылау дағдыларын үйретеді. - Заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданады. - Мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәнде физика пәні мен міндеттері баяндалады, физиканың дамуындағы заңдылықтар, физиканың өндіріспен байланысы, физиканың дамуының басқа ғылымдардың дамуымен байланысы қарас��ырылады, эмпирикалық және теориялық деңгейде танымның негізгі әдістері сипатталады, физиканың қазіргі мәселелері мен даму перспективаларын талдау және бағалау келтіріледі, Физика кафедрасының ғылыми-зерттеу жұмысының бағыттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пәнде анықталмаған және анықталған интеграл талдауына кіріспе, көп айнымалылардың функциясын дифференциалды есептеу және түсіндіру, Қос, үш, қисық сызықты және беттік интегралдарды есептеу әдістері баяндалады. Сандық, функционалдық және дәрежелік қатарының негізгі ұғымдары келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    Пәнде мектептегі физика курсының мазмұны және оның негізгі ұғымдары, теориялары мен шетел тіліндегі физика заңдары қарастырылады; шетел тілінде зертханалық жұмыстар мен физика міндеттері сипатталады; шетел тілінде физика есептерін шешу әдістері; оқу мектептік және демонстрациялық эксперименттерді өткізу; шетел тілінде физика курсының мазмұнына талдау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Пәнде газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негіздері, молекулалық физиканың негізгі модельдері және олардың заңдылықтары, макрожүйелердің статистикалық заңдылықтары, жылусыйымдылық теориясының негіздері, Тасымалдау құбылыстары, термодинамиканың бастамалары, сұйықтардың қасиеттері, қатты денелер және фазалық ауысулар; термодинамикалық жүйелердің негізгі параметрлерін бағалау жүргізіледі, есептерді шешімін талдау, зертханалық жұмыстарды жүргізу және термодинамика заңдарын практика жүзінде қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Термодинамика және кинетика
    Несиелер: 5

    Пәнде макроскопиялық жүйелердің тепе-тең қасиеттері, термодинамиканың басталуы және олардың салдары және практикада қолданылуы, тепе-теңдік теорияның нақты есептерінде термодинамикалық потенциалдарды қолдану қарастырылады; газ қоспасындағы және ерітінділердегі реакциялардың химиялық тепе-теңдігімен байланысты есептер шешіледі, қарапайым химиялық реакциялардың жылдамдығы анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Ең жақсы дәстүрлерді білу-жаңғырту жетістігінің маңызды шарты, XXI ғасырдағы ұлттық сананы қалыптастырудың негізгі теориялық ережелері. Елдегі жағдайды талдай білу, ақпаратты өз бетінше іріктей білу, ойды анық тұжырымдау, рухани-адамгершілік әлеуетті пайдалана отырып қорытынды жасау және жалпылау. Азаматтық және саяси сараланған мінез-құлықтың, өзінің саяси көзқарастары мен іс-қимылдарын түзетудің дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абаеведение//+
    Несиелер: 3

    Қазақ халқы мен адамзаттың ұлы ұлы А. Құнанбаевтың шығармашылық, рухани және философиялық мұрасын зерттеу. М.Әуезовтың ғылыми еңбектерін қазақ фольклорына, революцияға дейінгі әдебиет тарихына үйрету. Қазақстандағы білім, шынайы патриоттық сезіммен, өздерінің ауылына, қаласына, жеріне, тарихына, мәдениетіне, дәстүріне және өміріне деген сүйіспеншілігімен, мақтанышпен және адалдықпен, Отанға деген моральдық борышпен көрінетін//+

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақ дыбыстарын олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып қалыптастыру, латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу қабілеті. Коммуникативтік дағдылар мен сөйлеу біліктерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • /Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы талданады, оның Абайтану ғылымының негізін салушы, жырдың "Манас"зерттеушісі ретіндегі шығармашылығымен оның өмірбаяны талданады. М. Әуезов көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысады. М. Әуезовтың әлемдік және Шығыс әдебиетіндегі әдеби мұрасы талданады. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Әдеби қазақ тілінің нормаларын білу. Қазақ тілінде сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, фразеологиялық айналымдарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Тұлғааралық және кәсіби коммуникацияларда қазақ тілін қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Оқушылар онтогенезінің негізгі заңдылықтарын, олардың даму физиологиясының теориялары мен қағидаларын білу және түс��ну, тірек-қозғалыс аппаратын, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қантамыр, асқорыту және зәр шығару жүйелерін дамыту, балаларды дамытудың әлеуметтік факторлары, топта және дербес практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасауда, орындау мен түрлендіруде, міндеттерді шешуде оларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электромагниттік энергия
    Несиелер: 4

    Пәнде электрмагниттік және кванттық-механикалық принциптерді классикалық және қазіргі заманғы құрылғыларда қолдану қарастырылады; энергия мен энергия ағынын макроскопиялық және кванттық электр және электромеханикалық жүйелерде (электр қозғалтқыштар мен генераторлар, Электр тізбектерінің элементтері, кванттық туннельді құрылымдар мен аспаптар) түрлендіру; электрмагниттік сәулеленудің оптоэлектронды құрылғылардағы заттармен өзара әрекеттесуі (күн элементтері, дисплейлер және лазерлер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 7

    Пәнде электромагнетизмнің негізгі ұғымдары қарастырылады: заряд, электр және магнит өрісі, олардың кернеулігі мен потенциалы, ток, электромагнитті тербелістер мен толқындар; электромагнетизмнің негізгі заңдары мен теоремалары, магниттік қабылдағыштығы бойынша заттардың жіктелуі баяндалады; заттардың электромагнитті өрістермен өзара әрекеттесуі кезіндегі негізгі параметрлері сипатталады және практикалық есептерді шешу үшін электромагнетизм заңдарын қолданылуы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • /Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Фирманы ұйымдастыру, кәсіпкерлік қызметті жүргізу туралы білімді қалыптастырад�� . Ө��імді өндіру мен сатуда бизнес-жоспарлау, нарықтарға талдау жүргізу; пайданы, кірісті, рентабельділікті, төлем қабілеттілігін, фирманың өтімділігін есептеу дағдыларын әзірлейді. Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, факторларын қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты, мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың моральдық санасының құндылықтарын іске асырады. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Білім беру теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін білу және түсіну; білім беру мен тұлғаны дамытудың негізгі теориясы; заңдар мен принциптер, білім беру нысандары мен әдістері қазіргі заманғы теория мен практиканың практикалық мәселелерін анықтау қабілеті; білім мен өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; білім беру қызметін жүзеге асыруға мотивациялық және әдістемелік дайындығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықты, бәсекелестікті, сұраныс, ұсынысты дамытудағы мемлекет рөлін қарастырады. Шығыстарды, кірістерді, айналым және капитал айналымы көрсеткіштерін; нарықтық экономика субъектілерінің бәсекеге қабілеттілік факторларын есептеу дағдыларын үйретеді. Құқық бойынша білімді қалыптастырады. Оқиғалардың заңдылығын талдау, нормативтік актілерге сілтеме жасау дағдыларын үйретеді. Құқықтық сана, құқықтық мәдениет деңгейін көтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикадағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнде сабақ өткізу кезінде физикалық құбылыстарды компьютерлік моделдеуді қолдану қарастырылады; сабақты ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу және ғылыми эксперимент (мультимедиалық технология) процесінде аудио - теле, визуалды және виртуалды коммуникациялардың қазіргі заманғы құралдарын пайдалану талданады; оқытушылар арасындағы қарым-қатынас үшін желілік технологияларды пайдалану және оқушылардың ақпаратқа қашықтан қол жеткізуін қамтамасыз етуі (онлайн-технология) қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 4

    Ықтималдықтар теориясының негізгі түсініктері мен теоремаларын, математикалық статистика элементтерін білу және түсіну. Тәуелсіз сынақтар, кездейсоқ шамалар тізбегінің мәнін түсіну. Кездейсоқ оқиғалар ұғымдарын және олардың ықтималдығын, ықтималдық қасиеттерін, комбинаторика элементтерін білу және түсіну. Кездейсоқ шамалар ұғымдарын және олардың сандық сипаттамаларын білу. Ықтималдықтар теориясының есептерін шешу үшін негізгі формулаларды қолдана білу қарастыралады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баламалы энергия көздері
    Несиелер: 5

    Пәнде негізгі анықтамалар мен тұжырымдар; жаңартылатын және жаңғыртылмайтын энергияның баламалы көздерімен байланысты теориялық аспектілер; энергияны түрлендіретін құрылғылардың негізінде жатқан әсерлер мен құбылыстардың физикалық принциптері; энергияның қандай да бір көзінің тиімділігін есептеудің негізгі әдістері қарастырылады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электродинамика
    Несиелер: 4

    Пәнде вакуумдағы және тұтас орталардағы электромагниттік өріс теориясы, микроскопиялық және макроскопиялық электродинамика заңдары мен теңдеулері және оларды қолдану саласы; электродинамикалық жүйелердің модельдері, электромагниттік сәулеленуді генерациялау және тарату теориясы; физикалық құбылыстарды сипаттауға өріс тәсілдерінің идеялары мен әдістері қарастырылады; типтік және практикалық есептерді шешу талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
    Несиелер: 4

    Пәнде дифференциалдық теңдеулер, бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, квадратураларда интегралданатын есептер қарастырылады; туындыға қатысты рұқсат етілмеген теңдеулер, жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер, ретті төмендетуге жол беретін; жоғары ретті сызықтық біртекті және біртекті емес дифференциалдық теңдеулер жазылады. Дифференциалдық теңдеулер жүйесін интегралдаудың негізгі әдістері, интегралдық теңдеулерді шешудің кейбір әдістері келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикадағы электромагнетизм
    Несиелер: 7

    Пәнде электрмагниттік өрістер, электрмагниттік сәулелену, басқарылатын толқындар, резонанс, акустикалық аналогтар, электрмагниттік күштер мен энергия қарастырылады; есептерді шешу, эксперименттерді жүргізу әдістері талданады; электрмагниттік құбылыстардың практикалық қолданылуы: сымды, сымсыз, оптикалық байланыс, электрмагниттік құрылғылардың сұлбалары, микротолқынды байланыс, радар, антенналар, генераторлар, Қозғалтқыштар мен датчиктер, оптикалық және акустикалық аспаптар, электр энергиясын өндіру және қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оптика
    Несиелер: 7

    Пәнде жарықтың затпен өзара әрекеттесуімен байланысты құбылыстардың физикалық негіздері; оптикалық құбылыстар саласындағы негізгі эксперименталды нәтижелері; геометриялық және толқындық оптиканың негізгі заңдары, оптика есептерін шешу әдістері, оптикалық құбылыстар мен заттарды зерттеу үшін қазіргі заманғы эксперименталды құрылғылардың жұмыс істеу принциптері және құрылысы, оптикалық әдістер арқылы талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Түрлі білім мекемелеріндегі педагогикалық үрдісті ұйымдастырудағы психологиялық-педагогикалық көмек туралы білу, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың жастық анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарымен танысу, кәсіби міндеттерді шешу үшін оқушылар мен сынып ұжымының психологиялық ерекшеліктерін зерттеуді іске асыру машығы, оқу-тәрбие үрдісін жобалау кезінде тұлғаның дербес-психологиялық ерекшеліктерінің есебі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп экспериментінің техникасы
    Несиелер: 5

    Пәнде физиканы оқытудың эксперименталды әдісі; ғылыми және оқу физикалық экспериментінің құрылымы мен міндеттері; дидактикалық функциялар және оқу физикалық экспериментке қойылатын талаптар және оның ерекшеліктері, техника мен оны өткізу технологиясына қойылатын талаптар; зертханалық сабақтардың тақырыптары; физика кабинеттерін оқу жабдықтарымен жабдықтау принциптері; эксперимент қою үшін қажетті аспаптардың әрекет ету принципі сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта мектептегі физикадан демонстрациялық эксперименттер
    Несиелер: 5

    Пәнде демонстрациялық эксперименттің дидактикалық функциялары, физиканы оқыту әдісі ретінде демонстрациялық эксперименттің әдістемесінің негіздері, физиканың мектептегі курсына үйрету демонстрациялық эксперименттің жүйесі, демонстрациялық тәжірибелерді қою техникасы мен технологиясы талданады, физика кабинеті жабдықтарының элементтері және жеке демонстрацияларды қою технологиясы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пәнде қазақ (орыс) тілінде физика ғылымының негізгі ұғымдары мен терминдері, математика мен физиканың мазмұны қарастырылады; физикадан сабақ жүргізудің ерекшеліктері баяндалады; физика сабақтарында арнайы кәсіби бағытталған материалды қолдану талқыланады; мәтіндерді талдау жүргізіледі; кәсіби қызметте тілді қолдану мысалдары келтіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы оптика
    Несиелер: 7

    Пәнде заманауй оптика негіздері, жарықтың таралу заңы және бейнелердің қалыптасуы, оптикалық сәулелену қасиеттері, оның заттармен өзара әрекеттесуі; оптикалық жүйелердің сипаттамалары, олардың элементтік базасы қарастырылады; қарапайым оптикалық жүйелердің құрылысы мен әрекетінің негізгі принциптері көрсетіледі; оптикалық жүйенің сипаттамаларын анықтау мысалдары және оптикалық жүйе элементінің бейненің қалыптасуына әсерін сипаттау келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика тарихы
    Несиелер: 4

    Пәнде физика ғылымының дамуының негізгі кезеңдері баяндалады; ғылымның дамуындағы қандай да бір бағыттардың даму стимулдарының әр кезеңдерде физиканың дамуын анықтайтын негізгі факторлар қ��растырылады; физика мен техника және басқа да ғылымдардың дамуының өзара байланысы көрсетіледі; физика мен техниканың дамуындағы нақты ашылулар мен зерттеулердің рөлін бағалау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру/ Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    - Инклюзивті білім ұйымның моделін және құқықтық негіздерін қарастырады. -Инклюзивті білім - түрлі санаттағы кемтар балаларды ұйымдастыру шарттарын зерттейді. - Жалпы білім беру процесіне интелект, тірек-қимыл аппараты, эмоционалды-ерік сферасы бұзылысы бар балаларды қосады. - Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық ұйыммен таныстырады. Инклюзивті білім беру сыни ойлау процестерін басқару жөніндегі дағдыларды құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық механика
    Несиелер: 5

    Пәнде Лагранж және Гамильтон механикасы, тұйық жүйелер, қатты дененің динамикасы, тербелістер, орталық күштер, қозу теориясы және үздіксіз жүйелер қарастырылады; Лагранж, Гамильтон немесе Гамильтон-Якоби теңдеулерін шешетін типтік есептерді шешу талданады; турбуленттілікті қоса алғанда, идеалды және тұтқыр сұйықтық механикасының негіздерін, типтік және практикалық есептерді шешуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы ядролық физикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнде ядролық физика және элементар бөлшектер физикасы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, микрофизикадағы негізгі құбылыстар мен процестер, олардың ғаламның эволюциясындағы рөлі; осы құбылыстар мен процестерді қолданбалы пайдалану мүмкіндіктері; ядроның құрылымына, Радиоактивті ыдырау заңдары мен ядролық реакцияларға, элементар бөлшектердің негізгі қасиеттеріне және бөлшектердің өзара әсерлеуін қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық механиканың негізгі принциптері
    Несиелер: 5

    Пәнде динамиканың тура және кері есептерін шешу, бөлшектің орталық өрісіндегі шашырауы мен қозғалысы есептері, бірінші және екінші текті Лагранж теңдеулері арқылы абсолютті қатты дененің тербелісі мен қозғалысы есептері, Гамильтон функциясы, Гамильтон теңдеулері, Гамильтон-Якоби теңдеулері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде мектептегі физиканы оқытудың міндеттері мен қазіргі концепциясы; физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары; физиканы оқытудың әдістері мен тәсілдері; демонстрациялық эксперимент, физика бойынша зертханалық сабақтар; физика есептерін шешу әдістемесі; оқушылардың білімі мен іскерлігін бақылау түрлері; оқытудың жаңа технологиялары, мектептегі физика бөлімдерін оқыту әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Пәнде бағалаудың құрылымы мен мазмұны; оқушылардың білімін бағалаудың принциптері, әдістері, міндеттері мен құралдары; білім алушылардың оқу жетістіктерін формативті және жиынтық бағалау процестерін жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері қарастырылады; физиканың кейбір бөлімдері үшін критериалды бағалауды қолдану мысалдары талданады; тоқсан мен жыл үшін бағаларды қою механизмі талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физика және ғылыми-техникалық прогресс
    Несиелер: 4

    Пәнде адам өркениетінің дамуындағы ғылымның рөлі; физика мен аралас ғылым арасындағы байланыс; қазіргі заманғы физика мен техниканың дамуының негізгі бағыттары; қоршаған орта туралы түсініктердің өзгеруіне әкелетін негізгі эксперименттер; дене ғылымының көрнекті өкілдерінің негізгі жетістіктері; физикалық эксперименталды құрылғылардың техникалық конструкциялау негіздері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Пәнде атомдық, ядролық физика және элементар бөлшектер физикасының негізгі ұғымдары; қолданылатын физикалық шамалардың тәртіптері; негізгі эксперименттер және негізгі эксперименталды нәтижелер қарастырылады, Атомдық және ядролық физиканың эксперименталды әдістері талданады; тәжірибелік есептерді шешу және зертханалық жұмыстарды жүргізу кезінде Атомдық және ядролық физика заңдарын қолдану түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы негізгі міндеттері, оның ғылым ретінде білуге экология бөлімдер басқару құқықтық аспектілер табиғатты қорғау. Экологиялық ұғымдар мен заңдылықтарды табиғи жүйелердің жұмыс істеуін, қоршаған орта мониторингінің негізгі сипаттамасы. Экономикалық ынталандыру табиғат қорғау қызметінің мәселелері қаралады, заңды және экономикалық санкциялар өндірістік зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнаулы педагогика
    Несиелер: 3

    Арнайы педагогиканың негізін, педагогикалық білім құрылымында оның орны, арнайы білім беру мен арнайы педагогиканың даму тарихы, дидактиканың негіздері, мүгедектігі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу технологиялары мен әдістері туралы білу; жалпы және арнайы білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу мүмкіндігі; арнайы білім беру қызметін жүзеге асыру үшін кәсіби дағдыларға ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі өлшемдік бағалау
    Несиелер: 3

    -Инклюзивті білім тұжырымдамасын іске асыру ерекшеліктерін қарастырады. - Педагогикалық оқу жетістіктерін бағалаудың міндеттері мен функциялары сипаттайды. - Білім беруде оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау негіздерін, психологиялық-педагогикалық критериалды бағалау қажеттіліктерін айқындайды. -Ерекше білім беру қажеттіліктеріне қарай оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау және сыни тұрғысынан ойлау жүйесінің білім, білік, дағдыларын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Пәнде физика ғылымының негізгі ұғымдары мен терминдері, мамандық бойынша физиканың ағылшын тіліндегі мазмұны қарастырылады; физика пәні бойынша ағылшын тілінде сабақ жүргізудің ерекшеліктері баяндалады; физика сабақтарында арнайы кәсіби бағытталған материалды қолдану талқыланады; ағылшын тіліндегі мәтіндерді талдау жүргізіледі; кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары келтіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы қарастырылған, онда профильге жатпайтын таңдалған салада қосымша құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында студенттер анықтаған пәндер жиынтығы және (немесе) модульдер және басқа да оқу жұмыстарының түрлері анықталған. Білім алушылар білімнің даралануын алады, білім алушылардың ынтасын арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Астрофизика
    Несиелер: 5

    Пәнде галактикалық және сыртқы галактикалық астрономия сипатталады; галактиканың пайда болуы мен эволюциясы; космология мен космогонияның негізгі ұғымдары мен принциптері; жұлдыздардың тууы, өмірі мен өлімі; Күн жүйесінің пайда болуы мен ерте эволюциясы туралы қазіргі заманғы түсініктер баяндалады; ғаламшардың шығу тегі мен әлемнің өмірі түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Пәнде Ғаламның құрылысы мен дамуы туралы түсініктердің эволюциясы сипатталады; негізгі эксперименталды фактілер, астрономия ұғымдары мен заңдары; астрономиялық зерттеу әдістері және олардың ғаламдағы эволюциялық процестердің құрылысы мен динамикасын танудағы рөлі; орта жалпы білім беру мекемелерінде пәнді оқыту әдістемесі баяндалады; астрономиялық құралдардың құрылысы және практикалық астрономия есептерін шешу түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электрлік және оптикалық шамаларды өлшеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнде өлшеулердің классификациясы; физикалық шамаларды өлшеудің қазіргі принциптері, әдістері мен құралдары қарастырылады; өлшеуіш есептерінің қойылымы талданады (өлшенетін қасиеттер, талап етілетін дәлдік, нәтижені ұсыну формалары); электр және оптикалық шамаларды өлшеудің электр тізбектері, заттардың электрлік қасиеттері; фотометриялық шамалар; заттардың, материалдардың және ортаның оптикалық қасиеттері топтарына жататын өлшеу мысалдары келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қолданбалы кванттық және статистикалық физика
    Несиелер: 5

    Пәнде қарапайым кванттық механика және статистикалық физика ұғымдары қарастырылады: Шредингер теңдеуі, туннельді эффекті, гармоникалық осциллятор және сутегі атомы, Вариациялық әдістер, Ферми-Дирак, Бозе-Эйнштейн және Больцманның таралу функциялары; металдар, жартылай өткізгіштер және электронды микроскоптар, сканерлейтін туннельді микроскоп, термоэмиттерлер, атомдық-күштік микроскоп және осы қондырғыларда эксперименттер жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физикалық шамаларды өлшеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнде өлшеудің физикалық негіздерінің терминдері, анықтамалары, ұғымдары; өлшеудің түрлері мен әдістері; қателіктер теориясы және өлшеу нәтижелерін математикалық өңдеу; өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістері; есептеуді орындау ерекшеліктері және зертханалық жұмыстардағы қателіктерді анықтау; зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру принциптері; зертханалық аспаптар және белгілі физикалық шамаларды өлшеу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физикадан олимпиада есептерін шығару әдістері
    Несиелер: 6

    Пәнде есептердің жіктелуі және оларды оқу процесінде қолдану мүмкіндіктері қарастырылады; математикалық әдістер мен әдістерді қолдануды қоса алғанда, күрделілігі жоғары есептерді шешудің әртүрлі технологиялары; мектептегі физикалық экспериментте қолданылатын аспаптар; республикалық олимпиадалардың әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын физика бойынша теориялық және эксперименттік есептерді шешу талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орта мектепте оқыту мен бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пәнде формативті (қалыптастырушы) бағалаудың тиімділігі талқыланады; қалыптастырушы бағалауды жоспарлау: сабақ жоспарындағы бағалау критерийлерін талдау, оқыту мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін құру, бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырманы таңдау; критериалды бағалау Құралдары; сабақ жоспарын бағалау критерийлері, дескрипторлар мен айдарлар; кері байланыс ұғымы мен түрлері, кері байланыстың маңыздылығы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Статистикалық механика
    Несиелер: 5

    Пәнде статистикалық механиканың принциптері мен әдістері және олардың конденсирленген күй физикасына қатысты қарастырылады; типтік және практикалық есептерді шешу, макроскопиялық жүйелерді сипаттаудың статистикалық әдістері; термодинамика заңдарының және статистикалық әдістердің байланысы; статистикалық механика мен термодинамиканың негізгі теңдеулерінің математикалық формасы, әртүрлі құбылыстарды сипаттауда оларды қолдану ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Статиcтикалық физика және термодинамика
    Несиелер: 5

    Пәнде есептерді қою және шешу принциптері, әдістері, термодинамика және статистикалық физика модельдері; термодинамикалық шамалар мен қатынастар; идеал және идеалды емес газдар; фазалардың тепе-теңдігі және фазалық ауысулар; тепе-тең емес процестері мен физикалық кинетика әдістері қарастырылады; жүйенің макроскопиялық параметрлерін есептеу және типтік есептерді шешу мысалдары көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде оқытудың инновациялық технологиялары және сабақта оқыту үдерісін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін қолдану; оқытудағы құзыреттілік көзқарас; оқушылардың оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыру; физиканы оқытуда инновациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері; оқу және сабақтан тыс технологияларды қолдану талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физиканың компьютерлік әдістері
    Несиелер: 6

    Пәнде MATLAB бағдарламалау ортасы туралы жалпы түсінік қарастырылады; екі және үш өлшемді графиктерді форматтау; MathCAD және MATLAB жүйесінің графиктерімен жұмыс істеу және арнайы графиктерін құру; MATLAB жүйесіндегі физикалық құбылыстарды анимациялау және талдау; MathCAD және MATLAB бағдарламалау ортасында Паскаль тілінде физика есептерін шешу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Пәнде кванттық механиканың іргелі ұғымдары: толқындық қасиеттері, белгісіздік принциптері, Шредингер теңдеуі, операторлық әдіс қарастырылады. Кванттық механиканың негізгі қосымшалары талданады: бір өлшемді потенциалдар (гармоникалық осциллятор), центросимметриялық потенциалдар (сутегі атомы), бұрыштық моменттер және спин; аппроксимация әдістері қарастырылады: квазиклассикалық жақындау, Вариациялық принцип және қозу теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орта мектепте физика есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнде физикалық есептердің түрлері мен құрылымы, оларды оқу процесінде қолдану әдістемесі қарастырылады; әртүрлі типтегі есептерді шешу әдістемесі, стандартты есептерді шешудің жалпы және жеке алгоритмдері талданады; әртүрлі бөлімдердің есептерін шешу әдістері және мектеп физикасының әртүрлі бөлімдері бойынша есептерді шешудің жеке алгоритмдері; стандартты есептерді шығармашылық есептерді түрлендіру мысалдары келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физикалық процестерді модельдеу
    Несиелер: 6

    Пәнде физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құру әдістері, олардың сапалық талдауы, құбылыстың моделінің мәнін құрайтын теңдеулерді шешу алгоритмдерін жасау баяндалады; компьютерлік үлгілеу негіздерін талдау жүргізіледі; молекулалық динамиканы моделдеу бойынша пакеттермен жұмыс және визуализация қарастырылады; компьютерлік экспериментті жүргізу принциптері және оның нәтижелерін талдау; бағдарламалық пакеттердің көмегімен есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    Физика сабақтарында пән аралық байланыстарды қолдану, оқытудың инновациялық технологияларын, физика менен ғылыми – техникалық алға жылжудың байланысын қолданып өткізу және жоспарлау.

  • Код ON7

    Физика тарихы және физиканың заманауи даму бағыты жайлы және физиканы оқыту әдістемесі жайлы білімі бар екенін көрсете білу, физиканың теориясы және негізгі заңдарын, олардың білім беру саласында қолданылуларын көрсете білу.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON4

    Физикалық процесстердің жүруінің және физикалық құбылыстардың негізгі заңдылықтарын түсіндіру, алынған білімдерді кәсіби саладағы есептерді шығаруға, тұжырымдар жасауға және күнделікті өмірде пайдалану.

  • Код ON10

    Оқыту нәтижесінің мониторингінің жаңа формаларын, орта білім беру саласының жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес критериальды бағалау жүйесін қолдану

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON6

    Білім беру ұжымдарындағы мектеп мұғалімінің қызметі жайлы жүйелі түрде көзқарас қалыптастыру.

  • Код ON8

    Физика сабақтарында заманауи педагогикалық технологияларды қолдана білу.

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON5

    Физиканы оқыту әдістемесінен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және орындау.

Top