Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01520 Физика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01520 "Физика" білім беру бағдарламасының мақсаты пәндік білімі, аналитикалық, зерттеу, этикалық, тіл және кәсіпкерлік дағдылары, қарым-қатынасты басқаруға дайын көшбасшылық қасиеттері бар физика мұғалімдерін дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Механиканың таңдалмалы тараулары
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Элементарлық математика
Математика тарихы
Механика
Марғұлантану
-
2 Оқу жылы
Дифференциалды теңдеулер
Педагогика
Электр және магнетизм таңдамалы тараулары
Молекулалық физика және термодинамика
Жас ерекшелік және педагогикалық психология
Физиканың математикалық аппараты
Электр және магнетизм
Жылу физикасы
Экология және өмір қауіпсіздігі (ағылшын тілінде)
Физикалық есептерді шешу практикумы
Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
Физиканың компьютерлік әдістері
Оптика
Когеренті сәулеленудің оптикасы
-
3 Оқу жылы
Кванттық механика
Физикалық есептерді шешу практикумы 2
Астрономия және астрономияны оқыту әдістемесі
Астрофизика
Физиканы оқыту әдістемесі
Сыныпты басқару
Қатты дене физикасы
Жалпы физика мен астрономияның практикалық курсы
Физикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Ағылшын тіліндегі мектеп физика курсы
Элементар бөлшектері физикасы
Инклюзивті білім беру
Білім берудегі зерттеулер
Физиканы оқыту әдістемесінің меншікті сұрақтары
Атом және атом ядросының физикасы
Физиканы ағылшын тілінде оқыту әдістемесі
Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
Жобаларды басқару
-
4 Оқу жылы
Қолданбалы математика
Жанжалдарды басқару
STEM-технологиялары
Сыни тұрғыдан ойлау
Мектеп эксперимент техникасы
Білім беру роботехникасы
Білім берудегі көшбасшылық
Математикалық физика әдістері
Деректерді көрнекілендіру
Цифрлық контенттің ыңғайлылығы
Жоғары математика
Физикалық эксперимент
Цифрлық білім беру әдістемесі
Физикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы
Медиапедагогика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушының жеке дамуы мақсатында дидактикалық материалдарды әзірлеу үшін педагогикалық зерттеулер нәтижелерін қолданады; ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін адаптивті және жеке тұлғалық білім беру траекторияларын өндейді
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынады.
- Елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайдың түсінігін көрсетеді
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолданады, дәлелдерді қалыптастырды, сонымен бірге, дифференциалдық және интеграцияланған оқыту принциптері негізінде физиканы оқытуда инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану мәселелерін шешеді
- Эмоциялық интеллект компоненттері бар және оларды - өзін-өзі тану, өзін-өзі реттеу, мотивация, эмпатия және әлеуметтік дағдыларын одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қолдана алады
- Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық жазу сауаттылығын білу және оларды физиканы оқытуды қолданады
- Табиғаттағы және техникадағы физикалық құбылыстар мен процестерді озық білімге негізделген, білімі мен түсініктерін көрсетеді; кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтайды және түсіндіреді
- Физиканы оқыту барысында білім алушылардың оқу, зерттеу, өзіндік, шығармашылық қызметін ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қолданады
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.
- Физика және физиканы оқыту әдістемесі бойынша фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті біледі және түсінеді
- Үш тілді оқыту жағдайында физиканы оқыту және тәрбиелеу үрдістерін модельдейді, бағалайды, мәселелерді анықтайды