Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01522 Физика-Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Қазіргі күнгі білім берудің негізгі гуманистік тұлғаға бағдарланған парадигмаларын анықтау. Қазіргі заманғы теория мен педагогиканың ғылыми-теориялық ұғымдарын қолдану. Білім беру бағдарламасы бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарға талдау. Оқытудағы диагностика мен бақылау, заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру, мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 6

    Пәнде классикалық механиканың негізгі ұғымдарының анықтамасы беріледі – кеңістік, уақыт, орын ауыстыру, жылдамдық, үдеу, масса, күш, им��ульс моменті және импульс моменті-физиканың ең танымал проблемасын шешу үшін-ғаламшардың қозғалысы; механика принциптерін және импульсті сақтау заңдарын қолдану, импульс моментін және күш қозғалысын сипаттау және болжау үшін күш және энергия моментін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    Физика және информатиканың мектеп курсының мазмұны және олардың негізгі ұғымдары, теориялары және заңдары шет тілінде қарастырылады,зертханалық жұмыстар және физики информатиканың есептері, олардың шығарылу жолдары, мектеп және демонстрациялық экспериментінің жасалуы, физика информатика курсының маңызы шет тілінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарын білу және түсіну. Векторлық Алгебра элементтерін жазықтықта және кеңістікте, түзуді тапсырманың әр түрлі тәсілдерін түсіну. Екінші ретті сызықтар мен беттерді, жазықтықты тапсырманың әр түрлі тәсілдерін білу және түсіну. Канондық теңдеулер бойынша екінші ретті зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаттары мен міндеттерін ашады. ЖОО-да оқу үдерісін, ғылымды ұйымдастыруды сипаттайды. Студенттің жеке ресурстарын тиімді пайдалану әдістерін ашады. Маркетингтік теория мен тәжірибенің қалыптасу, даму кезеңдерін сипаттайды. Экономикалық, әлеуметтік, әлеуметтік-психологиялық, философиялық, маркетингтік теория және практика негіздерін білдіреді. Маркетинг бойынша заңнамалық, әдеби ақпараттық ресурстарды бөледі. Маркетингтің кәсіби қызметінің бағыттарын, түрлерін сипаттайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперименттік механика
    Несиелер: 6

    Бұл пән негізінен механика саласының практикалық қолдануларына көп көңіл бөледі, механикаға эксперимент, демонстрация, компьютерлік экспериментке сабақта, үйде жасауға арналған. Бұл сабақта тәжірибе жасаудың әдістемесі, оның нәтижелерін өңдеуге арналады, механикадан жасалған көптеген нәтижелер талданады, оның практикалық мағынасына көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пәнде анализге кіріспе, белгісіз және анықталған интеграл, көптеген айнымалылардың функциясын дифференциалды есептеу және түсініктер, қос, үш, қисық сызықты және беттік интегралдарды есептеу әдістері баяндалады. Сандық, функционалдық және дала қатарының негізгі ұғымдары келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық физика және термодинамика
    Несиелер: 5

    Пәнде молекулалық физика мен термодинамиканы зерттеудің теориялық негіздері, негізгі ұғымдары мен заңдары, модельдері мен физикалық әдістері; осы әдістерді қолданбалы мақсатта қолдану; эксперименталды ақпаратты өңдеу және талдау әдістері; физиканың практикалық міндеттерін шешу; физикалық құбылыстарды демонстрациялауға арналған қарапайым өлшеу аспаптарын қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Дыбысталу ерекшеліктері есебімен қазақша дыбыстарды қалыптастыру, латын графикасы негізінде қазақша сөздер мен сөзтіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу, латын әліппесі негізінде сауатты жазу машықтарын дамыту, латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абаеведение//+
    Несиелер: 3

    Қазақ халқы мен адамзаттың ұлы ұлы А. Құнанбаевтың шығармашылық, рухани және философиялық мұрасын зерттеу. М.Әуезовтың ғылыми еңбектерін қазақ фольклорына, революцияға дейінгі әдебиет тарихына үйрету. Қазақстандағы білім, шынайы патриоттық сезіммен, өздерінің ауылына, қаласына, жеріне, тарихына, мәдениетіне, дәстүріне және өміріне деген сүйіспеншілігімен, мақтанышпен және адалдықпен, Отанға деген моральдық борышпен көрінетін//+

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • /Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы талданады, оның Абайтану ғылымының негізін салушы, жырдың "Манас"зерттеушісі ретіндегі шығармашылығымен оның өмірбаяны талданады. М. Әуезов көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысады. М. Әуезовтың әлемдік және Шығыс әдебиетіндегі әдеби мұрасы талданады. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Әдеби қазақ тілінің нормаларын білу. Қазақ тілінде сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, фразеологиялық айналымдарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Тұлғааралық және кәсіби коммуникацияларда қазақ тілін қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Ең жақсы дәстүрлерді білу-жаңғырту жетістігінің маңызды шарты, XXI ғасырдағы ұлттық сананы қалыптастырудың негізгі теориялық ережелері. Елдегі жағдайды талдай білу, ақпаратты өз бетінше іріктей білу, ойды анық тұжырымдау, рухани-адамгершілік әлеуетті пайдалана отырып қорытынды жасау және жалпылау. Азаматтық және саяси сараланған мінез-құлықтың, өзінің саяси көзқарастары мен іс-қимылдарын түзетудің дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Термодинамика және кинетика
    Несиелер: 5

    Пәнде макроскопиялық жүйелердің тепе-тең қасиеттері, термодинамиканың басталуы және олардың салдары және практикалық қолданылуы, тепе-теңдік теорияның нақты есептерінде термодинамикалық потенциалдарды қолдану қарастырылады; газ қоспасындағы және ерітінділердегі реакциялардың химиялық тепе-теңдігімен байланысты есептер шешіледі, қарапайым химиялық реакциялардың жылдамдығы анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикадағы электромагнетизм
    Несиелер: 6

    Пәнде электромагниттік өрістер, электромагниттік сәулелену, басқарылатын толқындар, резонанс, акустикалық аналогтар, электромагниттік күштер мен энергия қарастырылады; есептерді шешу, эксперименттерді жүргізу әдістері талданады; электрмагниттік құбылыстардың практикалық қолданылуы: сымды, сымсыз, оптикалық байланыс, электрмагниттік құрылғылардың сұлбалары, микротолқынды байланыс, радар, антенналар, генераторлар, Қозғалтқыштар мен датчиктер, оптикалық және акустикалық аспаптар, электр энергиясын өндіру және беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Borland C++ ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздері, Алгоритмдеу және деректерді сипаттау құралдары, бағдарламалау технологиясы; нақты әлемнің объектілері үлгілеледі, объектілі–бағытталған бағдарламалау көмегімен тек электрондық ортада ғана бар виртуалды объектілер генерацияланады; кластардың қазіргі заманғы дайын кітапханалары, технологиялар және аспаптық құралдар қолданылады; Borland C++бағдарламалау бойынша жоба құрылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • /Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Фирманы ұйымдастыру, кәсіпкерлік қызметті жүргізу туралы білімді қалыптастырад�� . Ө��імді өндіру мен сатуда бизнес-жоспарлау, нарықтарға талдау жүргізу; пайданы, кірісті, рентабельділікті, төлем қабілеттілігін, фирманың өтімділігін есептеу дағдыларын әзірлейді. Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, факторларын қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты, мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың моральдық санасының құндылықтарын іске асырады. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Borland Delphі ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 4

    ООП концепциясы, тұқым қуалауды қолдану, полиморфизм, инкапсуляция және әдістерді шамадан тыс жүктеу мақсаттары мен принциптері талқыланады. БҚП (мысалы, интерфейстер және API) және бағдарламаларды тиісті құрылымдаудың (мысалы, қолжетімділікті бақылауды, түсіндірмелердің көмегімен автоматты құжаттаманы, қателерді өңдеуді пайдалана отырып) әдістерін пайдалана отырып қолданбалы бағдарламалар құрылады. Borlanddelphi бағдарламалау жобасы құрылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Білім беру теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін білу және түсіну; білім беру мен тұлғаны дамытудың негізгі теориясы; заңдар мен принциптер, білім беру нысандары мен әдістері қазіргі заманғы теория мен практиканың практикалық мәселелерін анықтау қабілеті; білім мен өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; білім беру қызметін жүзеге асыруға мотивациялық және әдістемелік дайындығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электромагнетизм
    Несиелер: 6

    Пәнде Электромагнетизм ұғымдары мен заңдары қарастырылады; электр, магнетизм және электродинамиканың іргелі заңдары негізінде жатқан негізгі эксперименттер көрсетіледі; физикалық аспаптарда электромагниттік құбылыстарды қолдану тәсілдері; Электромагнетизм заңдары негізінде жатқан заманауи технологиялар түсіндіріледі; электр және магнит өрістерінің затпен өзара әрекеттесуінің теориялық модельдері талданады; Электромагнетизм есептерін шешудің негізгі әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықтың, бәсекелестіктің, сұраныстың, ұсыныстың дамуындағы мемлекеттің рөлі, өндіріс факторларының, факторлық табыстың нарықтарын сыни зерттеу қарастырылады. Құқық бойынша білім қалыптасады. Шығындарды, кірісті, айналым және капитал айналымының көрсеткіштерін есептеу, болып жатқан оқиғалардың заңдылығын стандартты емес жағдайларда талдау, нормативтік актілерге жүгіну дағдысы игеріледі. Құқықтық сананың, құқықтық мәдениеттің деңгейі артады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәліметтер қорын құрастыру және меңгеру
    Несиелер: 6

    Қазіргі таңда кәсіпорындарды революциялайтын Web базасында ұсынылатын және функционалдық бай қосымшалар негізінде жатқан деректер базасының жобаланған жүйелері қарастырылады; қарапайым, нақты анықталған жүйелер үшін мәндер қатынастарының диаграммаларын пайдалана отырып, үшінші қалыпты формада деректер базасының логикалық схемалары әзірленеді; мәндік қатынастардың диаграммаларын (ER) пайдалана отырып, деректер модельдерінің схемалары құрылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    Жобалаудың, әзірлеудің және бағдарламалаудың негіздері, озық және жаңа тақырыптар (сақталатын рәсімдер, деректер қоймасы және т. б.) тал��ыланады; реляциялық деректер базасының теориясы, әдістері мен технологиялары және олардың дамуы қарастырылады; Интернетке бағытталған деректер базасының жүйесі және таңдалған ДҚАЖ бойынша жоба құрылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехникаға кіріспе
    Несиелер: 4

    Студенттердің роботтарды құрастыру және бағдарламалау бойынша білімі мен іскерлігін қалыптастыру.Робототехникалық конструкторлардың конструкциялық және электрондық бөлшектерінің мақсатын пайдалану.Роботтың қозғалысы бағдарламасын көрсету және робот реакциясын датчиктерге қосу және бағдарламалау.Роботты құрастыру бойынша жоба жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы оптика
    Несиелер: 4

    Пәнде қазіргі заманғы оптика негіздері, жарықтың таралу заңы және бейнелердің қалыптасуы, оптикалық сәуленің қасиеттері, оның затпен өзара әрекеттесуі; оптикалық жүйелердің сипаттамалары, олардың элементтік базасы қарастырылады; қарапайым оптикалық жүйелердің құрылысы мен әрекетінің негізгі принциптері көрсетіледі; оптикалық жүйенің сипаттамаларын анықтау мысалдары және оптикалық жүйе элементінің бейненің қалыптасуына әсерін бағалау келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Түрлі білім мекемелеріндегі педагогикалық үрдісті ұйымдастырудағы психологиялық-педагогикалық көмек туралы білу, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың жастық анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарымен танысу, кәсіби міндеттерді шешу үшін оқушылар мен сынып ұжымының психологиялық ерекшеліктерін зерттеуді іске асыру машығы, оқу-тәрбие үрдісін жобалау кезінде тұлғаның дербес-психологиялық ерекшеліктерінің есебі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оптика негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнде жарықтың затпен өзара әрекеттесуімен байланысты құбылыстардың физикалық негіздері; оптикалық құбылыстар саласындағы негізгі эксперименталды нәтижелер; геометриялық және толқынды�� оптиканың негізгі заңдары, оптика есептерін шешу әдістері, оптикалық құбылыстар мен заттарды зерттеу үшін қазіргі заманғы эксперименталды аппаратураның жұмыс принциптері және құрылысы, оптикалық әдістер арқылы талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ықтималдылық теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 4

    Ықтималдылықтар теориясының негізгі түсініктері мен теоремаларын, математикалық статистика элементтерін білу және түсіну. Тәуелсіз сынақтар, кездейсоқ шамалар тізбегінің мәнін түсіну. Кездейсоқ оқиғалар ұғымдарын және олардың ықтималдығын, ықтималдық қасиеттерін, комбинаторика элементтерін білу және түсіну. Кездейсоқ шамалар ұғымдарын және олардың сандық сипаттамаларын білу. Ықтималдылықтар теориясының есептерін шешу үшін негізгі формулаларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пәнде қазақ (орыс) тілінде физика ғылымының негізгі ұғымдары мен терминдері, математика мен физиканың мазмұны қарастырылады; физикадан сабақ жүргізудің ерекшеліктері баяндалады; физика сабақтарында арнайы кәсіби бағытталған материалды қолдану талқыланады; мәтіндерді талдау жүргізіледі; кәсіби қызметте тілді қолдану мысалдары келтіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде дифференциалды теңдеуге алып келетін есептер қарастырылады, квадратты интегралданатын бірінші ретті дифференциалды теңдеулер, туындыға қатысты шешілмейтін жоғары ретті дифференциалды теңдеулер, жоғары ретті дифференциалды теңдеулер, бұл теңдеулердің ретін төмендетуге болады, жоғары ретті бір текті және бір текті емес диффер.теңдеулер.Дифференциалды теңдеулер жүйесін интегралдау әдістері көрсетілген, кейбір интегралды теңдеулердің шығару жолдары көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • IT технологияға кіріспе
    Несиелер: 4

    IT технологиясын, жүйелер мен желілерді басқару принципі;- ОЖ құрамдас бөліктерін тағайындау;- есептеу үрдістерін, сұраныстарды, ЭЕМ деректері мен ресурстарын, жүйелер мен желілерді басқару бағдарламаларын құру принциптері;- жүйелік бағдарламалық құралдардың даму мәселелері мен бағыттары;- бағдарламалау технологиясының мәселелері мен Даму бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы астрономия
    Несиелер: 4

    Пәнде Ғаламның құрылысы мен дамуы туралы түсініктердің эволюциясы сипатталады; негізгі эксперименталды фактілер, астрономия заңдары; астрономиялық зерттеу әдістері және олардың ғаламдағы эволюци��лық үрдістердің құрылысы мен динамикасын танудағы рөлі; орта жалпы білім беру мекемелерінде астрономияны оқыту әдістемесі баяндалады; астрономиялық құралдардың құрылысы және практикалық астрономия есептерін шешу түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде физиканы оқыту әдістемесінің заманауи концепциясы, физикадан оқу жұмысын ұйымдастыру мәселелері,физиканы оқытудың әдістері, демонстрациялық эксперименттер,зертханалық жұмыстар, физикадан есеп шығару әдістемелері, оқушылардың білімін қадағалау жолдары, оқытудың жаңа технологиялары, мектептегі физиканың бөлімдерін оқыту әдістемелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде информатика саласының пәндер арасындағы ролі, оның маңызы, информатиканың әлеуметтік салада, ғылымда, статистикада, математикада, тағы сол сияқты көптеген салаларда алатын ролі сипатталады.Информатиканы оқытудың әдістемесі, оның заманауи есептеу техникасында, бағдарлама жасау саласында, IT технологияда, банк сферасында, экономикада қаншалықты маңызды болатыны көрсетіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы астрофизика курсы
    Несиелер: 4

    Пәнде галактикалық емес және галактикалық астрономия сипатталады; галактиканың пайда болуы және эволюциясы; космология және космогония принциптері талданады; жұлдыздардың тууы, өмірі және өлімі қарастырылады; Күн жүйесінің пайда болуы және ерте эволюциясы туралы қазіргі заманғы түсініктер баяндалады; ғаламшардың пайда болуы және әлемнің өмірі түсіндіріледі; және практикалық астрофизика міндеттерін шешу баяндалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Пәнде атомдық, ядролық физика және элементар бөлшектер физикасының негізгі ұғымдары; қолданылатын физикалық шамалардың тәртіптері; негізгі эксперименттер жә��е негізгі эксперименталды нәтижелер қарастырылады, Атомдық және ядролық физиканың эксперименталды әдістері талданады; тәжірибелік есептерді шешу және зертханалық жұмыстарды жүргізу кезінде Атомдық және ядролық физика заңдарын қолдану түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, балаларды жалпы білім беру үрдісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалдық бұзылулармен, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды.Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырады. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Наноэлектроникаға кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәнде молекулалық масштабқа жақын электронды құрылғылар қарастырылады. Нанодеңгейдегі электрондардың мінез-құлқын сипаттау үшін кванттық механиканың принциптері қарастырылады: квантталу шарттары, толқындық-бөлшектік екі жақтылық, толқындық функциялар, Шредингер теңдеуі. Металдардағы, оқшаулағыштар мен жартылай өткізгіштердегі энергетикалық аймақтардың түзілуін қоса алғанда, молекулалардың, көміртекті нанотүсіргіштер мен кристалдардың электрондық қасиеттері қарастырылады. Баллистикалық және көлемді МОП-транзисторлар салыстырылады және бағаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Нанотехнологияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәнде нанотехнологияның қалыптасу тарихы; нанотехнологияны жүзеге асырудың экологиялық және токсикологиялық аспектілері қарастырылады; нанотехнологияның теориялық базасы қорытылады; курстың спецификалық терминологиясы баяндалады; нанотехнологияны жүзеге асырудың әлемдік тәжірибесі және Материалтанудағы нанотехнологияны жүзеге асыру әдістері талданады; қазіргі заманғы наноматериалдар өндірісінің нанотехнологиясын дамыту жетістіктері мен үрдістеріне талдау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы ядролық физикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде иондалған сәуле шығарудың затпен әсерлесуі қарастырылады, ядролық модельдер, ядролық кұштер,радиоактивтілік, радиацияны анықтау әдістері сипатталады. Сонымен қатар радиациялық қорғаныс, радиацияның адам ағзасына әсері, ядролық реакцияның бөлінуі және қосылуы негізіндегі энергетикалық жүйелер,қарастырылады.Практикалық есептер және ядролық физиканың медицинада және өндірісте қолданылулары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Пәнде физика ғылымының негізгі ұғымдары мен терминдері, мамандық бойынша физика және математиканың ағылшын тіліндегі мазмұны қарастырылады; физика пәні бойынша ағылшын тілінде сабақ жүргізудің ерекшеліктері баяндалады; физика сабақтарында арнайы кәсіби бағытталған материалды қолдану талқыланады; ағылшын тіліндегі мәтіндерді талдау жүргізіледі; кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары келтіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Оқушылар онтогенезінің негізгі заңдылықтарын, олардың даму физиологиясының теориялары мен қағидаларын білу және түс��ну, тірек-қозғалыс аппаратын, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қантамыр, асқорыту және зәр шығару жүйелерін дамыту, балаларды дамытудың әлеуметтік факторлары, топта және дербес практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасауда, орындау мен түрлендіруде, міндеттерді шешуде оларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі өлшемдік бағалау
    Несиелер: 3

    Баланың (психикалық, тұлғалық, әлеуметтік) даму диагностикасын білу: түзетпелі-дамытушылық бағыттағы дербес және топтық сабақтар бағдарламаларын жүзеге асыру, бағалау жүйесі арқылы баланың даму деңгейіне қойылатын талаптар және оқу мен даму үшін тиісті мүмкіндіктер тұрғысынан білім ортасын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (Минор)-қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында білім алушыларға оқу үшін анықталатын пәндер мен модульдер және оқу жұмысы��ың басқа да түрлерінің жиынтығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикадағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнде сабақ өткізу кезінде физикалық құбылыстарды компьютерлік моделдеуді қолдану қарастырылады; сабақты ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу және ғылыми эксперимент (мультимедиа технология) процесінде аудио - теле, визуалды және виртуалды коммуникациялардың қазіргі заманғы құралдарын пайдалану талданады; оқытушылар арасындағы қарым-қатынас үшін желілік технологияларды пайдалану және білім алушылардың пайдалы ақпаратқа қашықтан қол жеткізуін қамтамасыз ету (онлайн-технология).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері/
    Несиелер: 3

    Төтенше жағдайлар саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасын білу; «адам-қоршаған орта» жүйесінде өмір қауіпсіздігінің теориялық негіздері; қоршаған ортамен адамның өзара іс-қимылының негіздері және қызметтің ұтымды шарттары; техникалық құралдардың қауіпсіздігі мен тұрақтылығын арттырудың құралдары мен әдістері. Теріс әсер ету параметрлерін бақылау және олардың деңгейлерін бағалау мүмкіндігі; Құтқару жұмыстарын жоспарлау және қатысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнаулы педагогика
    Несиелер: 3

    Арнайы педагогиканың негізін, педагогикалық білім құрылымында оның орны, арнайы білім беру мен арнайы педагогиканың даму тарихы, дидактиканың негіздері, мүгедектігі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу технологиялары мен әдістері туралы білу; жалпы және арнайы білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу мүмкіндігі; арнайы білім беру қызметін жүзеге асыру үшін кәсіби дағдыларға ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Пәнде бағалаудың құрылымы мен мазмұны; оқушылардың білімін бағалаудың принциптері, әдістері, мінде��тері мен құралдары; білім алушылардың оқу жетістіктерін формативті және жиынтық бағалау процестерін жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері қарастырылады; физиканың кейбір бөлімдері үшін критериалды бағалауды қолдану мысалдары талданады; тоқсан мен жыл үшін бағаларды қою механизмі талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Альтернативті энергия көздері
    Несиелер: 5

    Пәнде негізгі анықтамалар мен тұжырымдар; жаңартылатын және жаңғыртылмайтын энергияның баламалы көздерімен байланысты теориялық аспектілер; энергияны түрлендіретін құрылғылардың негізінде жатқан әсерлер мен құбылыстардың физикалық принциптері; энергияның қандай да бір көзінің тиімділігін есептеудің негізгі әдістері қарастырылад

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикадан олимпиада есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде есептердің жіктелуі және оларды оқу процесінде қолдану мүмкіндіктері қарастырылады; математикалық әдістер мен әдістерді қолдануды қоса алғанда, күрделілігі жоғары есептерді шешудің әртүрлі технологиялары; мектептегі физикалық экспериментте қолданылатын аспаптар; республикалық олимпиадалардың әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын физика бойынша теориялық және эксперименттік есептерді шешу талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнде оқытудың инновациялық технологиялары және сабақта оқыту үдерісін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін қолдану; оқытудағы құзыреттілік көзқарас; оқушылардың оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыру; физиканы оқытуда инновациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері; оқу және сабақтан тыс технологияларды қолдану талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Web сервистер және бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Интернет желісінің жұмысы, пакеттерді коммутациялау принципі, TCP/IP прототоколы, HTML тілі, Web-сайттар және Web-беттер, HTML тілін форматтау Тэги, HTML фреймінде фреймді пайдалану, селектор және сипаттама - CSS негізі, логикалық форматтау технологиясы, HTML-құжатқа кірістіру, JavaScript тілінің элементтері: синтаксис, константа, айнымалы және Литер, РНР бағдарламалау тәсілдері талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орта мектепте физикадан демонстрациялық эксперименттер
    Несиелер: 5

    Пәнде демонстрациялық эксперименттің дидактикалық функциялары, физиканы оқыту әдісі ретінде демонстрациялық эксперименттің әдістемесінің негіздері, физиканың мектептегі курсына үйрету демонстрациялық эксперименттің жүйесі, демонстрациялық тәжірибелерді қою техникасы мен технологиясы талданады, физика кабинеті жабдықтарының элементтері және жеке демонстрацияларды қою технологиясы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Криптография және деректерді шифрлау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде криптография саласы және деректерді шифрлау жолдары терңінен қарастырылады. Бұл пәнде негізінен қолданушылардың аутентификациялы алгоритмдері демонстрацияланып сипатталады, оның практикалық маңызына да көп көңіл бөлінеді. Сонымен қатар ақпараттық жүйелердің қорғалуына қойылатын көптеген талаптар айтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физика тарихы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде физика ғылымының негізгі даму тарихының этаптары баяндалады, әрбір этаптағы физиканың дамуының негізгі факторлары қарастырылады, яғни дамуға қандай себептер болғаны айтылады, физикадағы негізгі тәжірибелер баяндалады,физика менен техниканың, ғылымның байланысы көрсетіледі, әрбір ашылған жаңалықтың маңызы, физикаға, ғылымға әсері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оқу физикалық экспериментінің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәнде физиканы оқытудың эксперименттік әдісі талданады; ғылыми және оқу физикалық экспериментінің құрылымы мен міндеттері; дидактикалық ��ункциялар және оқу физикалық экспериментке қойылатын талаптар және оның ерекшеліктері, техника мен оны өткізу технологиясына қойылатын талаптар; зертханалық сабақтардың тақырыптары; физика кабинеттерін оқу жабдықтарымен жинақтау принциптері; эксперимент қою үшін қажетті аспаптардың әрекет ету принципі сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютер жүйелерде ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Компьютерлік ақпаратты қорғаудың ұйымдастырушылық, техникалық, алгоритмдік және басқа да әдістері мен құралдарын осы саладағы заңнама мен стандарттарға сәйкес қазіргі заманғы криптожүйелермен тәжірибе жүзінде қолдану. - Дары: - Негізгі ОЖ қауіпсіздік модельдері. - Желілерді басқару. - Корпоративтік желілерді көп деңгейлі қорғау. - Желілердегі ақпаратты қорғау. - Ақпаратты қорғау жүйелеріне қойылатын талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физикалық процестерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құру әдістері, олардың сапалық талдауы, құбылыстың моделінің мәнін құрайтын теңдеулерді шешу алгоритмдерін жасау баяндалады; компьютерлік үлгілеу негіздерін талдау жүргізіледі; молекулалық динамиканы моделдеу бойынша пакеттермен жұмыс және визуализация қарастырылады; компьютерлік экспериментті жүргізу принциптері және оның нәтижелерін талдау; бағдарламалық пакеттердің көмегімен есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орта мектепте физика есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде физикалық есептердің түрлері мен құрылымы, оларды оқу процесінде қолдану әдістемесі қарастырылады; әртүрлі типтегі есептерді шешу әдістемесі, стандартты есептерді шешудің жалпы және жеке алгоритмдері талданады; әртүрлі бөлімдердің есептерін шешу әдістері және мектеп физикасының әртүрлі бөлімдері бойынша есептерді шешудің жеке алгоритмдері; стандартты есептерді шығармашылық есептерді түрлендіру мысалдары келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орта мектепте оқыту мен бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдері
    Несиелер: 4

    Пәнде формативті (қалыптастырушы) бағалаудың тиімділігі талқыланады; қалыптастырушы бағалауды жоспарлау: сабақ жоспарындағы бағалау критерийлерін талдау, оқыту мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін құру, бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырманы таңдау; критериалды бағалау Құралдары; сабақ жоспарын бағалау критерийлері, дескрипторлар мен айдарлар; кері байланыс ұғымы мен түрлері, кері байланыстың маңыздылығы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Java-да бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 4

    - кіріктірілген әзірлеу ортасы (IDE) және Java EE әзірлеу және өрістету үшін қосымшалар серверлері қолданылады; - Java EE технологиясы сипатталады; -Java-технологиялардың қосымшалары жазылады, бағдарламалаудың маңызды қабілетін көрсетеді; - қолданыстағы Java-код біріктіріледі (бар кластарды қайта пайдалану)); -гипермәтіндік белгілеу (HTML), JSP (JavaServerPages) тілі немесе басқа веб-презентациялар технологиясы арқылы веб-бет құрылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физиканың компьютерлік әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнде MATLAB бағдарламалау ортасы туралы жалпы түсінік қарастырылады; екі және үш өлшемді графиктерді форматтау; MathCAD және MATLAB жүйесінің графиктерімен жұмыс істеу және арнайы графиктерін құру; MATLAB жүйесіндегі физикалық құбылыстарды анимациялау және талдау; MathCAD және MATLAB бағдарламалау Паскаль тілінде есептер шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физика және ғылыми-техникалық прогресс
    Несиелер: 4

    Пәнде адам өркениетінің дамуындағы ғылымның рөлі; физика мен аралас ғылым арасындағы байланыс; қазіргі заманғы физика мен техниканың дамуының негізгі бағыттары; қоршаған орта туралы түсініктердің өзгеруіне әкелетін негізгі эксперименттер; дене ғылымының көрнекті өкілдерінің негізгі жетістіктері; физикалық эксперименталды құрылғылардың техникалық конструкциялау негіздері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік білімді, деректерді математикалық өңдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерді, нормативтік құжаттарды және экономикалық талдау элементтерін көрсету.

  • Код ON11

    белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалану.

  • Код ON1

    қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби орта мен социумда еркін коммуникациялауға болады.

  • Код ON8

    есептеу жабдығының техникалық жай-күйін тексеру және қажетті алдын алу рәсімдерін жүзеге асыру, ЭЕМ модульдерін және перифериялық жабдықтарды қосу және баптау

  • Код ON10

    Оқыту нәтижесінің мониторингінің жаңа формаларын, орта білім беру саласының жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес критериальды бағалау жүйесін қолдану

  • Код ON5

    Физиканы және информатиканы оқыту әдістемесінен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және орындау.

  • Код ON6

    Білім беру ұжымдарындағы мектеп мұғалімінің қызметі жайлы жүйелі түрде көзқарас қалыптастыру.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON7

    Физика тарихы, информатиканың дамуы және физиканың заманауи даму бағыты жайлы және физиканы оқыту әдістемесі жайлы білімі бар екенін көрсете білу, физиканың теориясы және негізгі заңдарын, олардың білім беру саласында қолданылуларын көрсете білу.

  • Код ON3

    ақпараттық және есептеу сауаттылығына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау біліміне, мақсатты қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау біліміне ие болу.

  • Код ON4

    Физикалық процесстердің жүруінің және физикалық құбылыстардың негізгі заңдылықтарын түсіндіру, алынған білімдерді кәсіби саладағы есептерді шығаруға, тұжырымдар жасауға және күнделікті өмірде пайдалану.

  • Код ON9

    Физика, информатика сабақтарында пән аралық байланыстарды қолдану, оқытудың инновациялық технологияларын, физика және информатиканың ғылыми – техникалық алға жылжудың байланысын қолданып өткізу және жоспарлау.

Top