Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04129 Білім берудегі менеджмент в ҚИНЭУ

Пәндер

  • Жоғары мектептің педагогикасы

    жоғары мектептегі инновациялық білім берудің негізгі үрдістерін, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын зерделеу, ЖОО магистранттарын кәсіби даярлауда ізгілендіру және демократияландыру мәселелерін қарау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    ғылым философиясы мен ғылым тарихының негізгі мәселелерінің, тақырыптарының ерекшеліктері мен өзара байланысын ашу, оның әлеуметтік-философиялық тұрғыдан ғылымның өзіндік санасын ашу, ғылым құбылысын кәсіп, әлеуметтік институт және тікелей өнімділік ретінде түсіну. жаратылыстану, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың пәндік өзін-өзі анықтауын, олардың ортақтығы мен айырмашылығын ашатын күш

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Жоғары мектеп психологиясының негізгі ұғымдарын, принциптерін, функцияларын, пәнін, міндеттері мен құрылымын, оқу процесінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясын, білім беру іс-әрекетінің әдістері мен құралдарын пайдаланудағы тиімділіктің психологиялық-педагогикалық мониторингі мен талдауын, тәрбие процесінің психологиялық негіздерін, кәсіби бағдарланған тұлғаның психодиагностикасы мәселелерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Болашақ магистрлердің кәсіби және академиялық мақсаттар үшін тілді ілгері деңгейде меңгеруі, бұл мамандықтың ғылыми-ұғымдық аппаратын еркін пайдалануға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі

    Отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің, эксперименттік деректерді өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерімен танысу; ғылыми-зерттеу және шығармашылық жобаларды орындауға қатысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру қызметінің құқықтық негіздері

    Білім беруді құқықтық реттеу объектісі, ҚР Білім беру қызметін ұйымдастырудың конституциялық қағидаттары, ҚР Білім туралы заңнама жүйесі, білім беру жүйесін құқықтық реттеу тетігі, білім беру процесін ұйымдастыру, өмір бойы үздіксіз білім берудің ерекшелігі мен нормативтік реттеу объектісі ретінде зерделеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік-эмпирикалық зерттеулер әдістері мен компьютерлік технологияларды қолдану

    Пәннің мақсаты-зерттеу және оқытушылық қызметте қолданылуы мүмкін Білім берудегі менеджмент процестеріне зерттеулер жүргізу үшін қолданбалы менеджментке қатысты мәселелерді зерттеу. Пән шеңберінде қолданбалы бағдарламалық технологиялар, зерттеулер жүргізу қағидаттары, менеджерлік категориялар жүйесі, сандық, атап айтқанда эконометрикалық, экономикалық деректер мен экономикалық модельдерді талдаудың негізгі тұжырымдамалары, сапалы талдау әдістерін, атап айтқанда терең сұхбаттар мен сауалнамаларды зерделеу оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • HR менеджмент

    персоналмен жұмыс істеу қағидаттарының, әдістерінің тұтас жүйесін пайымдауды қалыптастыру, оларды кәсіпорында кадр саясатын әзірлеу және іске асыру технологияларына оқыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде инновациялық үрдістер

    Басқару функциясы ретінде инновациялық қызмет білімін қалыптастыру: білім беру жүйесін басқару; білім берудегі инновациялық үдеріс ғылыми санат ретінде; ҚР білім беруді жаңғырту; оқыту мазмұны мен технологиясындағы жаңа енгізілімдер; тәрбие берудегі инновациялық тәсілдер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогтың кәсіби этикасы

    Магистранттарды кәсіби этика туралы базалық біліммен қамтамасыз ету және оның педагогикалық қызметте, оқытушының мәдениетінде және оның негізгі компоненттерінің, білім беру саласындағы педагогикалық мәдениеттің дамуына әсер ететін факторлар мен жағдайларда көрініс табуы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару шешімдерін қабылдау психологиясы

    Басқарушылық шешімнің түсініктері мен табиғатын, шешім қабылдаудың психологиялық теориясының пайда болуы мен дамуының тарихын, басқарушылық шешімдерді қабылдауды зерттеу тәсілдерін, басқарушылық шешімдердің типологиясын және оларға қойылатын нормативтік талаптарды, шешімдер қабылдау үдерістерін құрылымдық ұйымдастыруды, әрбір деңгейдегі шешім қабылдау үдерістерін психологиялық ұйымдастырудың негізгі феномендері мен заңдылықтарын, менеджердің жеке психологиялық қасиеттерінің шешім қабылдау процесіне әсерін игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім мекемесін басқару ерекшеліктері

    Магистранттарды білім берудегі менеджменттің теориялық негіздерін, білімдегі кадрларды басқару психологиясын және педагогикалық команданы қалыптастыруды; білім беру мекемелеріндегі коммуникацияны басқаруды, білім беру үдерісі субъектілерінің психикалық денсаулығын сақтаудың алдын алуды базалық біліммен қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық менеджмент

    Білім беру менеджменті жүйесіндегі ұйымдастырушылық қатынастар, құрылым және басқару мазмұнын, әлеуметтік-психологиялық негіздерді, қазіргі кезеңдегі отандық білім беруді дамытуды басқарудың негізгі үрдістері мен перспективаларын, білім беру менеджментінің кіші жүйесінің басқарушы элементі ретіндегі Қаржы-шаруашылық қызметті, Білім берудегі менеджменттің тиімділігін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім үрдісін басқару

    Білім беру процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздерін, білім беру мекемелерін (ұйымдарды) басқарудың ұйымдастырушылық аспектілерін, жалпы білім беретін білім беру мекемелерін (ұйымдарды) басқарудың ерекшеліктерін зерделеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар

    Ғылыми қызмет нәтижелерін өңдеу үшін білім мен ғылымды, акт ақпараттандыруды, білім беруді ақпараттандыру технологиясын, білім беру мен ғылыми қызметті ақпараттандыру әдістерін зерделеу. Жасанды интеллектті ғылыми қызметте үлкен көлемдегі деректерді жинау, талдау және түсіндіруде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі маркетинг

    Маркетингтің теориялық негіздерін, маркетинг концепциясын және оның қызмет ету ортасын зерттеу; маркетинг қызметін басқару технологиясы, маркетингтік зерттеулер жүйесі, білім беру қызметтері маркетингінің тұжырымдамасы, маркетингтік орта және оның нарық конъектурасына өзара іс-қимылы, білім беру қызметтері нарығын сегменттеу, білім беру қызметтері маркетингінің стратегиясы, білім беру саласындағы маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқару

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру ортасында келіспеушіліктерді басқару

    Білім беру мекемесінде ұйымдағы қақтығыстардың мәнін, табиғатын, нәтижелеріне әсерін, қақтығыстардың себептері мен салдарын, жанжалдарды шешу тәсілдерін: жанжалдарды шешудің құрылымдық әдістері мен тұлғааралық стильдерін зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дамуды басқару

    Дамудың өзгеру философиясы. Ұйым мақсатты даму объектісі ретінде. Құрылыс ұйымдарына жүйелі көзқарас. Ұйымдағы негізгі және элементтер мен қатынастардың сипаттамасы. Ұйымның қалыптасуына сыртқы ортаның әсері. Ұйымдық өзгерістердің сыртқы себептері. Даму мақсаттары. Ұйымдық даму модельдері. Ұйымның көлемі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сараптама

    Білім беру сапасының теориялық-әдіснамалық негізгі мәселелерін және оны сараптау мен сараптамалық бағалауды; функцияларды, міндеттерді, түрлерін, принциптерін, критерийлерін, мазмұнын, әдістерін сараптауды; сараптама институты мен сараптамалық қоғамдастықты; біліктілік сипаттамаларын, кәсіби және жеке ұстанымдарын; сараптаманың нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуін және әлеуметтік-ұйымдастырушылық тетігін білуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік басқару

    Корпоративтік мәдениетті әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде, білім беру мекемесінің корпоративтік мәдениетін: құрылымы мен мазмұнын; білім беру мекемесінің корпоративтік мәдениетін қалыптастыру мен дамытуды; білім беру мекемесінің корпоративтік мәдениетін басқарудың психологиялық әлеуетін зерделеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді стратегиялық жоспарлау

    Білім берудегі ғылыми болжаудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, білім берудегі стратегиялық жоспарлаудың технологиялық негіздерін, педагогикалық қызметтегі стратегиялық жоспарлауды және білім берудегі менеджментті зерделеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім бері сапасын басқару

    Білім беру сапасын контекстуалды анықтау білімін, Білім берудегі сапаны басқарудың теориялық негіздерін, білім беру мекемелерінің сапа менеджменті жүйесін жетілдіру тетіктерін қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • білім беру ортасындағы жанжалды жағдайларды шеше отырып, психологиялық қатынастарды дамытуға басқарушылық шешімдерді қолдану
  • Командалар құру, оларды білім беру мекемесіндегі жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктеріне дайындау
  • білім беру сапасын және менеджмент жүйесін жетілдіру механизмдерін анықтай отырып, инновациялық үдерістер мен оқыту технологиясына жаңашылдықты таңдау
  • білім беру қызметін құқықтық реттеуді, сараптамалық бағалауды жүзеге асыруға, кәсіби этика және олардың педагогикалық қызметте көрініс табуы туралы базалық біліммен қамтамасыз етуге дайын болу
  • білім беру үдерістерді, ғылым мен тілдерді дамыту бағыттарын әзірлеу саласындағы білімін көрсету
  • алған білімдерін беру мақсатында коммуникациялық дағдыларды қалыптастыру үшін жағдай жасау, көзқарасты қорғай білу
  • білім беру қызметтері маркетингінің тұжырымдамасын ескере отырып, корпоративтік мәдениеттің, басқарудың психологиялық әлеуетінің дамуын қайта қарау
  • білім беру процесінде пайдалану үшін қолданбалы, компьютерлік және ақпараттық технологияларды, ғылыми зерттеу әдістерін сыныптау
  • Білім беру стратегиясын жоспарлау кезінде білім беру ортасын анықтау арқылы мақсат қою.
  • жоғары мектеп педагогикасын түрлендіре отырып, білім беру менеджменті жүйесін ретке келтіру, танымдық қызметтің психологиялық негіздерін қалыптастыру
Top