Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02201 Философия в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында магистранттар басқару психологиясын меңгереді, психологиялық жағдайларды талдауды жүзеге асырады, басқару ерекшеліктерін, психологиялық жағдайды диагностикалау мен болжауды, басқарудың ішкі жүйесінің өзгерістерін, бағынышты қызметтің бағдарламаларын қалыптастыруды, басқару қажеттіліктері мен қабілеттерін, диагностикалық құралдарды құру тәсілдерін, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеуді, консалтинг түрінде іс жүзінде іске асыруды зерделейді. Пән қоғамның қазіргі даму жағдайында басқару процесінің психологиялық мазмұнының теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады.

  • Тарихи келешектегі гуманизм мәселесі
    Несиелер: 5

    Арнайы курстың пәні қазіргі гуманизмді философиялық ұғыну, жаһандану жағдайындағы және келешектегі құндылықтық-мағыналық мазмұнын талдау, ойлау әдіснамасы мен стилі, еуропалық немесе жаңа жаһандық гуманизмнің тарихи перспективасындағы құндылықтық-дүниетанымдық доминанттарды философиялық талдау, гуманизм құндылықтарының жаһандануы, гуманистік дүниетанымның мәнін ұғыну болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Дін философиясы
    Несиелер: 5

    Пән дін тарихын (эмпирикалық деңгей) және дін философиясын (теориялық деңгей) зерттеуге бағытталған, оның құрылымдық бөлімдері дінтану білімінің құрылымындағы дін философиясының орны туралы теориялық білім, дін туралы философиялық білімнің қалыптасуы мен дамуы, діни сананың гносеологиясы, діни онтология мен антропологияның философиялық талдауы болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік дағдарыстарға философиялық талдау
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік-философиялық контексте дағдарысты онтологиялық және гносеологиялық мәселе ретінде ұғынуға; әлеуметтік дағдарыстардың мәнін, әлеуметтік дағдарыстарды зерттеудің әлеуметтік-философиялық әдіснамасын әлеуметтік-философиялық ұғынуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Өркениетті дамудағы ғылым мен техника
    Несиелер: 5

    Пән «Ғылым мен техника философиясы» оқу траекториясын таңдаған магистранттарға арналған. Пәннің мақсаты - адамзат тарихының контекстінде ғылым мен техниканың эволюциясын ұғыну, олардың қазіргі адам мен қоғам өміріндегі рөлін зерттеу. Пән ғылым мен техниканың дамуының философиялық мәселелері және ғылым мен техниканың дамуын талдаудағы өркениетті тәсілді жүзеге асыру саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік идеал мәселесіне тарихи-философиялық талдау
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік идеал проблемасының тұтас, ғылыми-негізделген, концептуалды көрінісімен, тарихи және қазіргі параметрлерде алынған елеулі байланыстарды толық ашуға ықпал ететін философиялық ой тарихындағы әлеуметтік идеалды жаңа әдіснамалық көзқарастар тұрғысынан ұғынумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік болжам философиялық мәселе ретінде
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік болжамдау мен жобалаудың тарихын, теориясын және тәжірибесін философиялық мәселе ретінде зерделеуге бағытталған: әлеуметтік болжамдау мен жобалаудың пайда болуы, қалыптасуы мен дамуының әдіснамалық және тарихи контекстін ұғыну; әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-саяси, әлеуметтік-мәдени және болжау мен жобалаудың басқа да формаларының негіздерін ұғыну.

    Селективті тәртіп
  • Постмодернизм мәдениетінің философиясы
    Несиелер: 5

    Пән мәдениет философиясындағы постмодернистік парадигманы, постмодернизм өкілдерінің мәдениет туралы негізгі тұжырымдамаларын, мәдениеттің қазіргі жағдайы мен даму үрдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми және әлеуметтік бағдарламалардың тұжырымдық талдауы
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда дайын ғылыми және әлеуметтік бағдарламаларды концептуалды деңгейде зерттеуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білімді қалыптастыруға, сонымен қатар жаңа ғылыми және әлеуметтік бағдарламаларды құруға, құрылған әлеуметтік және ғылыми бағдарламалардың құрылу принциптерін, мақсаттары мен мүмкіндіктерін, әлеуметтік контексті ескере отырып, олардың нақты әлеуетін бағалау критерийлерін талдауға, ғылыми зерттеуде концептуалды көзқарас саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Қазіргі антропологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі дәстүрлердегі антропологиялық идеяларды қарастыруға, тарихи қалыптасатын антропологиялық проблематиканы және оның тарихи-философиялық процесте ұсынылатын субстанциялық парадигмалар шеңберіндегі ерекшеліктерін талдауға арналған

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру дағдыларын дамытуға, сонымен қатар зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдау, бағалау және салыстыру, болашақ кәсіби дамуды жоспарлау және болжау, зерттеу тәжірибесі мен диссертациялық жұмыс бойынша есептер жасауға, ғылыми жұмыс нәтижелерін ұсыну және қорғау техникасын таңдау бойынша қабілеттерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Компаративистика
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық білімдегі салыстырмалы талдаудың теориясы мен әдіснамасын, компаративистиканың пәнаралық білім саласы ретінде қалыптасу тарихы мен логикасын зерттеуге бағытталған. Курсты меңгеру барысында магистранттар әдебиеттану ғылымында орын алған салыстырмалы тарихи әдіс туралы, әдебиетті басқа халықтардың әдебиетімен салыстыра зерттеудің және салыстырмалы әдебиеттанудың жеке әдеби фактілерді ұлттық тарихи контекстен, дүниетану жүйесінен, жазушы стилінен бөліп алып қараудың теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады.

  • Қазіргі заманғы жаратылыстану мен техниканың философиялық және методологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда табиғи шындық пен техникалық білімнің жаратылыстану-ғылыми танымының қазіргі жетістіктерінің дүниетанымдық маңыздылығы мен философиялық талдау негізінде біртұтас ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған; философия мен жаратылыстану терең байланыстарын анықтау негізінде әлемнің философиялық және ғылыми картиналарының бірлігін талдауға, сонымен қатар ғылыми зерттеудің негізі ретінде негізгі онтолого-гносеологиялық және философиялық-әдіснамалық идеялар мен принциптерді терең зерттеуге бағытталған; жаратылыстану-ғылыми ізденістегі философиялық білімнің рөлі.; болашақ адам өркениеті үшін жаратылыстану-ғылыми және техникалық ізденістердің салдарын объективті бағалау.

    Селективті тәртіп
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістері мен әдістемесін зерттеуге, зерттелетін процесс шарттарын қалыптастыру ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін проблеманың құрылымдық-мазмұндық теориялық моделін әзірлеуге, зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері негізінде тәжірибелік-эксперименталдық қызметті жүзеге асыруға, жаңа теориялық және практикалық ғылыми нәтижелерді алуға бағытталған. Пәнді оқу сондай-ақ білім алушылардың академиялық сауаттылығын дамытуға, олардың форматтары, өлшемдері, жанрлары, академиялық жазу стилінің ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдетуге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда ғылыми, кәсіби, зерттеу мәтіндерін жазу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, практикалық міндеттерді шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағдарламаларын өз бетінше құру құзыреттілігі дамиды.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік болжауды эпистемологиялық талдау
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік-мәдени дамуды болжаудың теориялық-әдіснамалық тәсілдерін эпистемологиялық талдауды болжайды; болжау теориясының діни, утопиялық және философиялық-тарихи тамырларын; "технологиялық болжамдау" концепцияларын және оның мәнін; технологиялық болжамдау әдіснамасын; гносеология және болжау логикасын; даму перспективаларын ғылыми зерттеуді болжайды.

    Селективті тәртіп
  • Философия мен дінтануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды философиялық пәндерді оқытудың теориялық принциптері мен әдістемелік дағдыларымен таныстырады; мәдениет тарихындағы әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді оқытудың тарихи формаларының ерекшеліктерімен; жоғары оқу орнында білім беру технологиялары мен нормативтік базамен, сонымен қатар оларды жоғары мектепте оқытуда жүзеге асырумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
  • Социогуманитарлық білімнің философиялық және әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру қоғамтанудың тарихи формаларының типологиясын қарастыруды, әлеуметтік-гуманитарлық танымның философиялық, әдіснамалық мәселелерін талдауды қажет етеді. Мақсаты: әлеуметтік-гуманитарлық білімнің дамуын белгілейтін негізгі зерттеушілік парадигмаларды танып-білу. Пән әлеуметтік-гуманитарлық білімдердің тұжырымдамалық негіздерін талдау кезінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Жалпы әлемдік рухани мәдениет контекстіндегі қазақ философиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі қазақ философиясының қалыптасу және даму кезеңдерімен, жалпы әлемдік рухани мәдениет контекстінде өткен және қазіргі қоғамымыздың өзекті мәселелеріне арналған Қазақстан философтарының негізгі зерттеулерімен таныстырады; қазақстандық қоғамның қоғамдық санасы мен тұлғаның өзіндік санасын қалыптастырады, қазіргі әлемдік философияның даму контекстінде оның ерекшеліктерін, сондай - ақ "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясы және "Рухани жаңғыру-Қоғамдық сананы жаңғырту" бағдарламасы аясындағы міндеттерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды грамматиканы, лексикалық материалды, әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшеліктерін (ресми-іскерлік, көркем, ғылыми-функционалдық), академиялық жазу нормаларын, оларды кәсіби және өзге де қызметте пайдалану мүмкіндіктерін оқу арқылы өзге тілді коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін; шет тіліндегі әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас, презентациялар, хабарламалармен және баяндамалармен сөз сөйлеу, кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын; кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша дағдыларын (іскерлік хат, хабар, кәсіби бағыттағы мәтіндерді талдау және т.б.); қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешу дағдыларын жүйелендіруге мүмкіндік береді.

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі әлеуметтік және тұлғалық болмыстың маңызды факторы ретінде Ғылым туралы жүйелік түсініктерді қалыптастыруға, тарихи дамудың негізгі тенденциялары мен негіздеріне, ғылымды зерттеуде негізгі ғылыми мәселелер мен пікірталас мәселелеріне, қазіргі ғылыми танымның әдіснамалық негіздеріне бағытталған. Курста ғылымның қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық, рухани процестерге ықпал ету мәселелері оқытылады.

  • Дінтанулық сараптаманың әдісі және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу негізінен ғылыми, мемлекеттік, сот салаларында тиімді сараптамалық қызметке қатысатын адамдарды дайындауға; дін саласындағы сараптамалық қызмет үлгілерін талдау және бағалауға, кәсіби дінтану сараптамасының теориялық мәселелерімен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Қазіргі заманғы философияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс Қазіргі заманғы философияның өзекті мәселелері және олардың қазіргі ғылым, мәдениет және қоғам мәселелерімен байланысы туралы түсініктерді қалыптастырады; философиялық ойлау мәдениетінің дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
  • Постмодернизм мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән постмодернизмді қазіргі мәдениеттің дамуының маңызды кезеңі ретінде терең зерттеуге, постмодернизмнің француз постструктурализмі мен постфрейдизмдегі философиялық-эстетикалық генезисі жолдарын; постмодернизмнің мәдениет феномені ретінде ерекшелігін анықтау мәселелерін; оның модернизммен, Авангардпен, бұқаралық мәдениетпен арақатынасын; постиндустриялық қоғаммен байланысын зерттеуге бағытталған. Әр түрлі өнер түрлеріндегі постмодернизмнің стильдік ерекшеліктерін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы іргелі білім алуға; кәсіби қызметте заманауи педагогика принциптері, дәстүрлі және инновациялық формалары, жұмыс әдістері, жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешуде әдістемелік тәсілдер туралы білімді қолдану қабілетін дамытуға, сонымен қатар жоғары кәсіби білім беру мәселелерін шешуге, оның әрі қарай даму перспективаларын анықтауға; адам туралы ғылым жүйесіндегі және педагогтың практикалық қызметіндегі жоғары мектеп педагогикасының орнын, рөлі мен маңызын түсіндіруге бағытталған.

  • Білім беру философиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім туралы базалық түсініктерді философиялық рефлексия объектісі ретінде қалыптастыруға бағытталған. "Білім философиясы" курсы білім беру жүйесінің қызметі мен дамуына, олардың құндылықтары мен нормаларының өзгеруіне байланысты философиялық идеялар призмасы арқылы білім беру мәселелерін қарастыруды ұсынады. Өркениеттің жаңа түрін — ақпараттық қоғамды қалыптастыру-білім беру жүйесінің алдына жаңа міндеттер қояды. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесінің реформасы жаңа уақыттың сын-қатерін ескеруі тиіс. Курс осы сын-қатерлерді ұғынуға, оларды шешу жолдарын табуға, жаңа құндылықтар мен білім берудің жаңа мазмұнын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Код ON9

    дін саласындағы зерттеу бағдарламалары мен жобаларын философиялық сараптама жүргізу

  • Код ON10

    тиісті басқарушылық шешімдерді ғылыми қамтамасыз ету нысаны ретінде мақсатты, бағдарламалық, жоспарлы, жобалық және ұйымдастырушылық болжамдарды құру

  • Код ON5

    мәдениеттің жаңа философиялық концепцияларының проблематикасын талдау

  • Код ON4

    ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын мәселелерді қалыптастыру

  • Код ON11

    философиялық болжау және сараптама әдістерімен практикалық міндеттер мен проблемалық жағдайларды шешу

  • Код ON8

    концептуалды ұғыну әлеуметтік идеал тарихындағы философиялық ойлау тұрғысынан жаңа әдіснамалық тәсілдерді алынған ретінде тарихи және қазіргі өлшемде

  • Код ON1

    қарастырылатын феномендердің, құбылыстардың, процестердің мәні мен логикалық байланыстарын, сондай-ақ ғылым ұғымдары мен категориялары арасындағы анықтауды

  • Код ON2

    қазіргі философияның негізгі мәселелерінде бағдарлау

  • Код ON12

    жоғары мектепте философиялық пәндер бойынша сабақ өткізу кезінде тереңдетілген мамандандырылған кәсіби білім мен іскерлікті пайдалану

  • Код ON3

    санаттары мен ұғымдары, ғылым аналитикалық аспаптармен пайдалану

  • Код ON7

    қоғамның қазіргі заманғы дамуы жағдайында басқару процестерінің мазмұнын талдау, басқару, диагностикалау және болжауды жүзеге асыру

  • Код ON13

    кәсіби қызметтің міндеттерін шет және мемлекеттік тілде шешу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану

  • Код ON6

    тарихи перспективада құндылық-дүниетанымдық доминанттарды философиялық талдау, гуманизм құндылығының жаһандануы

7M02201 Философия
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M050 Философия және этика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Философия
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M050 Философия және этика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Философия
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M050 Философия және этика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Философия
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M050 Философия және этика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Философия
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M050 Философия және этика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top