Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01460 Құқық және экономика негіздері в Павлодар педагогикалық университеті

  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және өмір қызметінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология негіздері. Экожүйелер тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Атмосфераны, гидросфераны, литосфераны қорғау. Экологиялық бақылаудың объектісі ретінде әлеуметтік-табиғи экожүйе. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфера ластанудың көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, экологиялық менеджмент пен экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логика
    Несиелер: 3

    Ғылымның пәні - логика. Логиканың қалыптасуының негізгі бағыттары мен кезеңдері. Ойлау мен тіл, олардың бірлігі мен айырмашылығы. Логиканың негізгі заңдылықтары. Тұжырымдаманың жалпы сипаттамасы. Тұжырымдама түрлері. Анықтау ережелері. Пайымдаудың жалпы сипаттамасы. Пікір және ұсыныс. Сұрақтар мен жауаптардың қисыны. Қарапайым категориялық силлогизм. Индуктивті инерциялардың жалпы сипаттамасы. Дәлелдеу және теріске шығару. Логикалық мәдениет туралы түсінік

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың жас ерекшешік физиологиясы және психологиясы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық және психикалық процестердің негізгі заңдылықтары. Жас ерекшелікке сай ағза мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, жеке даму кезеңдерінде оларды реттеу механизмдері. Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының жас ерекшеліктері. Оқушылардың психикалық іс-әрекеті мен мінез-құлқының физиологиялық негіздері. Пубертатты кезеңнің психофизиологиялық ерекшеліктері. Оқушылардың салауатты өмір салтын, денсаулық мәдениетін қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогика. Тәрбиенің әлеуметтік шарттылығы. Жеке тұлғаны тәрбиелеу. Орта білім мазмұнын жаңартудың нормативтік-құқықтық базасы. Жаңартылған білім беру мазмұнының білім беру кеңістігі. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында ата-аналармен жұмыс. Оқытудың мәні. Мақсаттандыру. Оқытудағы жоспарлау. Білім беру бағдарламаларын құрудың шиыршық тәрізді қағидасы. Оқытудағы бағалау. Жаңа сабақ форматы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Саяси-құқықтық ілімдер тарихы
    Несиелер: 10

    Пәнге кіріспе. Саяси және құқықтық идеялардың тарихын зерттеу әдістемесі. Ежелгі және орта ғасырдағы саяси және құқықтық ілімдері. Жаңа және жаңа уақыттың саяси және құқықтық идеялары. Отандық саяси және құқықтық ойдың тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мемлекет және құқық теориясы
    Несиелер: 10

    Мемлекет және құқық пайда болу, қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттейтін оқу пәні. Бұл пән мемлекет және құқық институттардың мазмұнын, себепті-салдарлы байланысын терен талдап қарастырады. Мемлекет және құқық теориясы курсының мемлекеттік құқықтық құбылыстардың қалыптасуы туралы негізгі ұғымдарды, даму заңдылықтарын оқытатын заң ғылымдарының негізі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықаралық құқық
    Несиелер: 5

    Халықаралық құқықтың түсінігі мен ерекшеліктері. Халықаралық құқықтың және оның ғылымының даму тарихы. Халықаралық құқық нормалары, көздері және жүйесі. Халықаралық құқық субъектілері. Халықаралық-құқықтық тану. Мемлекеттердің құқықтық мирасқорлығы. Территория және халықаралық құқық. Дауларды шешудің бейбіт құралдары. Халықаралық құқықтағы жауапкершілік және санкциялар. Халықаралық шарттардың құқығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 8

    Пән, зерттеу әдістері және функциялары. Экономикалық теорияның пайда болуы. Экономикалық теорияның ғылым ретінде қалыптасу кезеңдері. Экономикалық теорияның негізгі бағыттары. Қазіргі экономикалық теорияның мәні, шаруашылық жүйелердің барлық түрлерінің жағдайы мен даму тенденциялары. Әлемдік тәжірибе және әлемдік стандарттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономикалық ілімдер тарихы
    Несиелер: 8

    Әкімшілік құқық субъектісі заңды болып табылады: атқарушы және әкімшілік органдардың ұйымдастыру; атқарушы билік әкімшілік қызметі; әкімшілік - юрисдикциялық қызмет; судьялардың әкімшілік билік жүзеге асыру; Мемлекеттік басқару қызметі; Жергілікті билік органдарының әкімшілік қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ҚР Конституциялық құқығы
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының Конституциясы-заң ғылымының саласы. Конституциялық-құқықтық нормалар, институттар мен принциптер. Қазақстан Республикасы Конституциясының жалпы сипаттамасы. Адам және Қазақстан азаматының конституциялық ережелері. Қазақстан Республикасының Президенті. Қазақстан Республикасының Парламенті. Жергілікті мемлекеттік басқарудың конституциялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 3

    Диагностика. Диагностика туралы жалпы түсінік. Психологиялық-педагогикалық диагностика: салыстырмалы талдау. Педагогикалық және психологиялық диагностиканың даму тарихы. Диагностикалық әдістер: байқау, психологиялық-педагогикалық эксперимент, ауызша сауалнама, жазбаша сауалнама, сараптамалық бағалау әдісі, мазмұнды талдау. Өлшеу техникасына қойылатын жалпы талаптар. Мұғалімнің кәсіби қызметін психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың этикалық нормалары. Психологиялық-дагогикалық өлшемдерді бағалау критерийлері. Психологиялық-педагогикалық диагноз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесінің міндеттері, қазіргі жағдайы және жетілдіру бағыттары. Оқыту тенденциялары, принциптері, өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемесі. Құқық және экономика негіздері сабағы, әдістемелік тәсілдері, педагогикалық технологияны пайдалану. Қазіргі мұғалімнің тұлғасы. Құқық және экономика негіздерін оқыту үрдісінде оқушыларды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономикалық білім негіздері
    Несиелер: 7

    Макро және микро орта факторларын зерттеу, тауар нарығын кешенді зерттеу әдістерін, бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету тетігін қарастыру. Экономикалық ғылымдар жүйесіндегі қаржы туралы ғылым, теориялық негіздер, қоғамдық ұдайы өндіруде қаржыны пайдалану. Қазақстан Республикасындағы экономикалық қатынастарды реттеу. Жоғары мектепті модернизациялаудағы маркетингтің рөлі. Жоғары мектептегі маркетинг. ЖОО маркетингтік ортасы. Білім беру қызметінің нарығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқықтық білім негіздері
    Несиелер: 8

    Мемлекеттің, мемлекеттік биліктің түсінігі мен мәні. Мемлекеттің типтері мен формалары. Мемлекеттік аппарат. Мемлекеттің функциялары, қоғамның саяси жүйесіндегі мемлекет. Әкімшілік құқыққа кіріспе. Әкімшілік құқық пәні мен әдісі. Әкімшілік құқық көздері. Әкімшілік-құқықтық нормалар мен қатынастар. Қылмыстық құқық пәні, түсінігі, міндеттері және жүйесі. Қылмыстық-құқықтық қатынастар. Қылмыстық саясат, оның мазмұны мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық процесс шеңберіндегі мектеп мұғалімінің кәсіби қызметіндегі диагностиканың рөлі мен маңызы. Мұғалімнің диагностикалық қызметін жүзеге асырудың ерекшелігі; оқу процесінде психологиялық-педагогикалық әдістерді тиімді қолдануға ықпал ететін психодиагностикалық мәдениеттің компоненттері. Баланың оң ішкі әлеуетін тану және анықтау, оның адамдар мен заттар әлемімен өзара әрекеттесу процесінде оның жеке мәселелерін жаңарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесінің міндеттері, қазіргі жағдайы және жетілдіру бағыттары. Оқыту тенденциялары, принциптері, өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемесі. Құқық және экономика негіздері сабағы, әдістемелік тәсілдері, педагогикалық технологияны пайдалану. Қазіргі мұғалімнің тұлғасы. Құқық және экономика негіздерін оқыту үрдісінде оқушыларды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен формалары. Жобалық-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және ұсыну. Академиялық жазудың құрылымы. Академиялық жазудың негізгі түсініктері мен түрлері. Академиялық мәтіндердің пунктуациясы мен емлесі. Плагиат. Автордың дәектелген материалға қатынасы. Екінші көзден алынған дәйексөз. Эссе. Баяндама. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті
    Несиелер: 5

    Ғылым туралы жалпы мәліметтер. Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми білімнің эмпирикалық және теориялық деңгейлері. Зерттеуді ұйымдастыру. Зерттеу туралы жалпы мәліметтер. Зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Экономика саласындағы эксперименттік зерттеулер. Тәжірибелік мәліметтерді өңдеу. Зерттеу жұмысының нәтижелерін таныстыру. Ұсынылған гипотезаға сүйене отырып, зерттеу бағдарламасын, ғылыми зерттеу жолын құру. Ғылыми міндеттерді жүзеге асырудың өзіндік әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 8

    Жоспарлау бизнесті басқару құралы ретінде. Курстың тақырыбы мен міндеттері. Бизнесті жоспарлаудың мәні. Кәсіпкерлік бизнес-идеяны жүзеге асыру ретінде. Бизнес-жоспардың жалпы құрылымы және қысқаша мазмұны. Қысқаша мазмұны Қаржылық жоспар және тәуекелдерді бағалау. Бизнес-жоспарды ұсыну нысаны. Бизнес-жоспарға сараптама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесінің құқықтық негіздері
    Несиелер: 7

    Білім құқықтық реттеу объектісі ретінде. Білім беру саласындағы қатынастарды реттейтін заңнама. Білім беруді құқықтық реттеу. Білім беру мекемелері қызметінің ұйымдастыру-құқықтық негіздері. Білім беру процесін ұйымдастыру. Білім беру үрдісіне қатысушылардың құқықтық жағдайы. Кәмелетке толмаған білім алушылардың құқықтық мәртебесінің ерекшеліктері. Педагогикалық қызметкерлердің құқықтық жағдайы. Болон процесі және білім беру жүйесін реформалау жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 8

    Жоспарлау бизнесті басқару құралы ретінде. Курстың тақырыбы мен міндеттері. Бизнесті жоспарлаудың мәні. Кәсіпкерлік бизнес-идеяны жүзеге асыру ретінде. Бизнес-жоспардың жалпы құрылымы және қысқаша мазмұны. Қысқаша мазмұны Қаржылық жоспар және тәуекелдерді бағалау. Бизнес-жоспарды ұсыну нысаны. Бизнес-жоспарға сараптама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек құқығы
    Несиелер: 5

    Құқық салалары жүйесіндегі еңбек құқығының дамуы және орны. Еңбек құқығының принциптері, функциялары және жүйесі. Еңбек құқығының қайнар көздері, олардың тән ерекшеліктері, еңбек құқығы көздерінің түрлері. Еңбек құқығындағы жергілікті нормативтік актілер; еңбек құқығының бірлігі мен саралануы (еңбек туралы жалпы және арнайы заңнама). Еңбек құқығының субъектілері, олардың жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесінің құқықтық негіздері
    Несиелер: 8

    Білім құқықтық реттеу объектісі ретінде. Білім беру саласындағы қатынастарды реттейтін заңнама. Білім беруді құқықтық реттеу. Білім беру мекемелері қызметінің ұйымдастыру-құқықтық негіздері. Білім беру процесін ұйымдастыру. Білім беру үрдісіне қатысушылардың құқықтық жағдайы. Кәмелетке толмаған білім алушылардың құқықтық мәртебесінің ерекшеліктері. Педагогикалық қызметкерлердің құқықтық жағдайы. Болон процесі және білім беру жүйесін реформалау жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ювеналдық құқық
    Несиелер: 5

    "Ювеналдық құқық" ұғымы: пәні, әдісі және жүйесі. Ювеналдық құқық Ресей құқығының кешенді саласы ретінде. Ювеналдық құқық ғылым және оқу тәртібі ретінде. Ювеналдық құқық ғылымының пәні. Ювеналды құқық ғылымының негізгі міндеттері. Кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау саласындағы халықаралық саясат. АҚШ-та, Англияда, Францияда, Германияда ювеналды әділет дамуының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономикалық білім негіздері
    Несиелер: 8

    Макро және микро орта факторларын зерттеу, тауар нарығын кешенді зерттеу әдістерін, бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету тетігін қарастыру. Экономикалық ғылымдар жүйесіндегі қаржы туралы ғылым, теориялық негіздер, қоғамдық ұдайы өндіруде қаржыны пайдалану. Қазақстан Республикасындағы экономикалық қатынастарды реттеу. Жоғары мектепті модернизациялаудағы маркетингтің рөлі. Жоғары мектептегі маркетинг. ЖОО маркетингтік ортасы. Білім беру қызметінің нарығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқықтық білім негіздері
    Несиелер: 8

    Мемлекеттің, мемлекеттік биліктің түсінігі мен мәні. Мемлекеттің типтері мен формалары. Мемлекеттік аппарат. Мемлекеттің функциялары, қоғамның саяси жүйесіндегі мемлекет. Әкімшілік құқыққа кіріспе. Әкімшілік құқық пәні мен әдісі. Әкімшілік құқық көздері. Әкімшілік-құқықтық нормалар мен қатынастар. Қылмыстық құқық пәні, түсінігі, міндеттері және жүйесі. Қылмыстық-құқықтық қатынастар. Қылмыстық саясат, оның мазмұны мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім алу құқығы
    Несиелер: 5

    Білім беру құқығы ұғымы. Білім беру құқығының көздері. Білімдік құқықтық қатынастардың объектісі. Білім беру құқығы қатынастарының қатысушылары. Білім беру жүйесін басқарудың құқықтық негіздері. Білім беру мекемесін басқарудың құқықтық негіздері. Білім беру саласындағы экономикалық және еңбек қатынастарының құқықтық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 7

    Кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздері; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және оның тиімділігін бағалау процесі; кәсіпкерліктің дамуын реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін айқындау және қолдану, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметті жоспарлау және нормативтік-құқықтық базаны зерттеу саласындағы қабілеттерді дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 8

    Менеджмент басқару ғылым ретінде. Педагогикалық менеждменттін қызметтері, заңдылықтары, қағидалары, әдістері. Мектептегі инновацияларды басқару. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісті жоспарлау және диагностау.Әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестациялау. Мектеп ұжымың басқару. Қақтығыстарды басқару. Менеджер көшбасшы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР Білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы
    Несиелер: 5

    ҚР Білім беру жүйесінің қалыптасу тарихы. ҚР қалыптасуы мен дамуындағы білім беру жүйесінің рөлі. ҚР Білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы. Несие жүйесі-білім беруді дамыту жолындағы ең тиімді тәсіл. Білім беру жүйесін дамытудың халықаралық стандарттары, Болон үдерісіне ҚР қатысуы. ҚР Білім беру жүйесінің жалпы сипаттамасы. ҚР Білім беру жүйесінің қалыптасу тарихы. ҚР қалыптасуы мен дамуындағы білім беру жүйесінің рөлі. ҚР Білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы. Несие жүйесі-білім беруді дамыту жолындағы ең тиімді тәсіл. Білім беру жүйесін дамытудың халықаралық стандарттары, Болон үдерісіне ҚР қатысуы. ҚР Білім беру жүйесінің жалпы сипаттамасы. ҚР Білім беру жүйесінің қалыптасу тарихы. ҚР қалыптасуы мен дамуындағы білім беру жүйесінің рөлі. ҚР Білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы. Несие жүйесі-білім беруді дамыту жолындағы ең тиімді тәсіл. Білім беру жүйесін дамытудың халықаралық стандарттары, Болон үдерісіне ҚР қатысуы. ҚР Білім беру жүйесінің жалпы сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері және кәсіпкерлік ойлау
    Несиелер: 7

    Кәсіпкерлік қызметтің түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Кәсіпкерлік қызметтің мәні. Кәсіпкерлік қызметтің негізгі белгілері. Функциялары кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтің субъектілері мен объектілері. Кәсіпкерлік орта. Кәсіпкерліктің типологиясы. Кәсіпкерліктің жіктелуі. Шағын кәсіпкерлік. Жеке кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы-құқықтық білім
    Несиелер: 8

    Азаматтық құқық түсінігі және принциптері. Реттеу пәні мен әдісі. Азаматтық заңнама және азаматтық құқық көздері. Азаматтық құқықтық қатынастар: түсінігі мен түрлері. Отбасылық құқық ұғымы және жүйесі. Отбасы құқығының пәні мен әдісі. Отбасы құқығының принциптері. Отбасы құқығының қайнар көздері. Отбасылық құқықтық қатынастар. Отбасы құқығының субъектілері мен объектілері. Баланың жеке құқықтары мен бостандықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Персоналды басқару
    Несиелер: 6

    Персонал менеджменті және оның білім беру жүйесіндегі ұйым қызметін басқарудағы рөлі. Еңбек ресурстарын басқару жүйесінің құрамдас бөлігі ретінде персоналды басқару. Білім беру жүйесіндегі персоналды басқару жүйесін ұйымдастыру ерекшеліктері. Персоналды басқару принциптері мен әдістерінің мазмұны. Персоналды басқару стратегиясы, мәні және мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тәуекелдік басқару
    Несиелер: 6

    Белгісіздік және тәуекел. Тәуекел факторлары. Тәуекелдік шешімдер стратегиялары және тәуекелдерді басқарудың негізгі әдістері. Тәуекелді өлшеу және тәуекелді шешімдерді қабылдау критерийлері. Ұзақ мерзімді инвестициялар жобаларының сезімталдығын талдау. Ұзақ мерзімді инвестициялық жобалардың тәуекелін өлшеу. Ұзақ мерзімді инвестициялық жобаның тәуекелдерін жедел басқару. Нақты опциондар арқылы ұзақ мерзімді инвестициялар жобаларының тәуекелдерін басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Арнайы-экономикалық білім
    Несиелер: 10

    Экономикалық игіліктер және сұраныстың қалыптасуы. Тұтынушылық мінез-құлық теориялары. Бәсекелестік және монополия. Микроэкономикалық ғылымның пәні мен базалық концепциялары. Нарықтық тұжырымдамалар. Сұраныс, ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі. Тұтынушылық таңдау. Экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық модельдері. Монополияға қарсы реттеу. Салық жүйесі. Бюджет жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесінің халықаралық стандарттары
    Несиелер: 10

    Білім беру жүйесінің стандарты түсінігі. Білім беру жүйесінің негізгі халықаралық стандарттары. Білім беру жүйесінің мекемелерін аккредиттеуді жүргізуге уәкілетті ұйымдар. Білім беру мекемелерін аккредиттеу және лицензиялау. Аккредиттеуден кейінгі бақылау. Мәліметтерді SWOT-талдау және өңдеу. Оқыту нәтижелерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    экономикалық және құқықтық саладағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген құқықтық және экономикалық пәндер бойынша білім мен түсіністік танытады

  • Код ON2

    білім мен түсіністі кәсіби деңгейде қолдана отырып, студенттердің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, заң және экономикалық дайындық мәселелерін шешеді

  • Код ON3

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, тұжырымдар жасау үшін құқық және экономика саласындағы ақпараттарды жинайды және түсіндіреді

  • Код ON4

    теориялық және практикалық білімдерін экономикалық және құқықтық салалардағы оқу, практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін қолданады

  • Код ON5

    құқықтық және экономикалық пәндер бойынша одан әрі оқуды дербес жалғастыру үшін қажетті дағдылары

  • Код ON6

    ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен академиялық жазудың негіздерін біледі және оларды құқықтық және экономикалық пәндерді оқытуда қолданады

  • Код ON7

    құқықтық және экономикалық құбылыстар саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы анықталған күрделі тәуелділіктер туралы білімді және түсінуді қолданады

  • Код ON8

    барлық ғылыми қызмет барысында академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді

  • Код ON9

    инклюзивті орта жағдайын жасау үшін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді

  • Код ON10

    пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолданады

Top