Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01531 Математика-Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Анықтауыштар теориясы
    Несиелер: 3

    Анықтауыштар теориясының негіздері және олардың негізгі қасиеттері қарастырылады. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешу үшін Крамер формуласын қолдана білу. Анықтағыштардың арнайы түрлерін еркін меңгеру: Вронский, Вандермонд, грамм, Якоби анықтаушысы. Анықтауыштарды есептеудің ең жақсы әдісін таңдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 3

    Векторлық Алгебра, жазықтықтағы және кеңістіктегі Аналитикалық геометрия элементтері, екінші ретті сызықтар мен беттер қарастырылады. Векторлардың скаляр, векторлық, аралас көбейтіндісін таба білу; Аналитикалық геометрия бойынша есептерді шешуде алған білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Онтогенездің негізгі заңдылықтарын, оқушылардың даму физиологиясының теориялары мен ережелерін білу және түсіну: тірек-қимыл аппаратының, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту, бөліп шығару жүйесінің дамуы, балалардың дамуының әлеуметтік факторлары және оларды міндеттерді шешу, қою, орындау, талдау және топта және жеке практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру кезінде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәнде информатика пәні мен міндеттері баяндалады, информатиканың дамуындағы заңдылықтар , информатиканың өндіріспен байланысы, информатиканың дамуының басқа ғылымдардың дамуымен өзара байланысы қарастырылады, танымның эмпирикалық және теориялық деңгейде негізгі әдістері сипатталады, информатиканың қазіргі мәселелері мен даму перспективаларын талдау және бағалау келтіріледі, Информатика кафедрасының ғылыми-зерттеу жұмысының бағыттарымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    шет тілін күнделікті академиялық (оқу) қарым-қатынас жағдайында лингвострантанушылық аспектілерді ескере отырып қолдану, яғни жалпы тілдік, оқу және кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру CLIL білім алушыларға басқа ЖОО пәндерін оқу барысында шет тілі білімін тереңдетіп үйренуге мүмкіндік береді, сол арқылы олардың шет тілі біліміне деген сенімділігін арттырады, қарым-қатынаста тілдік кедергілерді жояды және шет тілді құзыреттілікті меңгеруде мотивацияның өсуіне ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    ОЖ жобалаудың іргелі принциптері; компьютерлік ресурстарды басқару принциптері; заманауи операциялық жүйелердің виртуализациясы мен ұтқырлығының принциптері қарастырылады; Процестер мен ағындарды жоспарлаудың және синхрондаудың базалық алгоритмдерін іске асыру біліктілігі; ОЖ орнату, пайдаланушының жұмыс ортасының параметрлерін баптау, аппараттық құрылғыларды қосу және баптау, дискілерді және файлдық жүйелерді басқару, желілік параметрлерді баптау дағдылары қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Қазақ халқы мен бүкіл адамзат үшін ортақ А.Құнанбаевтың шығармашылық, рухани және философиялық мұрасын таныстырады. Қазақ фольклорының әдеби мұрасын, революцияға дейінгі әдебиет тарихын қарастырады. Студенттерде өз ауылына, қаласына, өлкесіне, оның тарихына, мәдениетіне, салт-дәстүрі мен өмір салтына деген сүйіспеншілік, мақтаныш және адалдығынан, Отан алдындағы адамгершілік борышынан көрінетін шынайы патриотизм сезімін тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелерді жүйелік әкімшілендіру
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы ОЖ-ның жұмыс істеуін ұйымдастыру саласында базалық түсініктерді, білім мен іскерлікті қалыптастыру, пайдаланушы ОЖ-да Есептеу ресурстарын басқару үшін тиімді бағдарламалық қамтамасыз етуді құру және пайдалану іскерлігін қалыптастыру; қазіргі ОЖ-ның жұмыс істеуі саласында базалық, теориялық білім алу, Енгізу/шығару және мультипрограммалық жұмысты ұйымдастыру принциптері, сондай-ақ ОЖ-ны әкімшілендірудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақ дыбыстарын олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып қалыптастыру, латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу қабілеті. Коммуникативтік дағдылар мен сөйлеу біліктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шексіз аздар теориясы
    Несиелер: 4

    Бірінші және екінші тамаша шектер қарастырылады. Шексіз кіші функцияларды салыстыра білу, эквивалентті шексіз кіші функцияларды қолдана білу. Айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерін, шексіз шағын талдау. Жоғары ретті туындылар, айқын емес және параметрлік берілген функциялардың туындысын таба білу, логарифмдік дифференциалдау, функцияның дифференциал ұғымын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі
    Несиелер: 4

    Функциялардың шектерінің теориясы, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері, негізгі элементар функциялардың туындысы қарастырылады. Туынды функцияларды табу кезінде дифференциалдау және дифференциалдау формулаларын қолдану. Функциялардың шектерін, күрделі функциялардың туындысын (белгіленген айқын емес, параметрлік) табуға есептерді шеше білу, туынды көмегімен функцияны зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    - Педагогикадағы заманауи теорияның ғылыми-теориялық түсініктерін қолданады. - Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. - Оқытуда диагностика мен бақылау дағдыларын үйретеді. - - Заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданады. - Мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • C++ бағдарламалау тілі
    Несиелер: 5

    С++ тілінде бағдарламалаудың негізгі түсініктері қарастырылады. Бағдарламаны әзірлеудің жалпы методологиялық негіздері туралы түсініктерді, алгоритмдердің құрылымын түсінуді, программалау тілінің құрылымы және мәліметтердің негізгі түрлері туралы білімдерді білу. Студенттердің бағдарламаларды әзірлеудегі практикалық дағдыларын, программалаудың жалпы әдістемелік негіздері қалыптастыру; жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау бойынша білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    Әртүрлі математикалық әдістер қарастырылады: алгебралық түрлендірулер, айнымалыны ауыстыру, функциялардың және т.б. қасиеттерін қолдану. бүтін рационалды теңдеулерді, бөлшек-рационалды, иррационалды, көрсеткіштік, логарифмдік, тригонометриялық теңдеулерді, планиметриялық және стериометриялық есептерді шешу үшін. Стандартты емес міндеттерді шешуді іздеудің негізгі принциптерін меңгеру және болашақ кәсіби қызметте қажетті проблемалық жағдайларды модельдеу және шешу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 3

    Алгебра және сандар теориясының негізгі ұғымдары; Жорданның қалыпты формасы туралы теориялық білім қарастырылады. Топ теориясын, топ үстіндегі іс-әрекеттермен практикалық дағдыларды меңгеру. Математикалық есептерді шешу үшін алгебра және сандар теориясы әдістерін қолдану; әртүрлі қолданбалы есептерді зерттеу үшін алгебра әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау сапасын қамтамасыз ететін негізгі принциптер. Программалау тілдерінде құрылымдаудың концепцияларын дамыту. Деректер типтері мен құрылымы. Алгоритмдер. Программалау әдістері, технологиялары және аспаптық құралдары. Процедуралық, логикалық, функционалдық және объектілі-бағытталған бағдарламалау. Деректерді тиімді сақтау және өңдеу тәсілдері. Бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау. Пайдаланушы интерфейсі. Бағдарламалардың сенімділігі. Верификация. Компиляция. Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шығару практикумы
    Несиелер: 3

    Геометриялық фигуралардың қасиеттерін түсіну. Математикалық ойлау стилін қалыптастыру, геометриялық есептерді шеше білу. Ойды ауызша және жазбаша түрде сауатты баяндай білу; тапсырманың шарттарын дұрыс талдай білу; тапсырманың сауатты сызбасын орындау. Тапсырманы шешудің ең тиімді әдісін таңдайды; күрделі есептерді стандартты есептер дәйектілігіне орналастыра білу.Стереометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Фирманы ұйымдастыру, кәсіпкерлік жұмыс жүргізу туралы білім береді. Өндірісті бизнес-жоспарлау мен өнімдерді сатудың, нарық талдауын жүргізу, фирма пайдасын, рентабелділігін, төлемқабілеттілігі мен ликвидациясын есептеу машықтарын дамытады.. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен мәдениетті қалыптастырады. Жемқорлыққа деген азаматтық ұстанымды реттеп, жемқорлыққа қарсы әрекет етудің рухани санасының құндылықтарын, жемқорлық құбылыстарын сыни талдау машықтарын дарытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    -- Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен құқықтық негіздерін қарастырады. - Мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейді. -Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, интеллектуалдық бұзылыстары бар, эмоциялық-ерік саласы бар балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын сипаттайды. - МШ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу ұйымымен таныстырады. - Білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын үйретеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеулері
    Несиелер: 4

    Интегралдау операциялары, алғашқы функция ұғымдары, белгісіз интеграл және оның қасиеттері қарастырылады. Есептерді шешу кезінде интегралдаудың қолайлы әдісін таңдай білу (бөліктер бойынша интегралдау, айнымалыны ауыстыру, рационалды функцияларды, иррационалдылықтарды, дифференциалды биномдарды, тригонометриялық және трансценденттік функцияларды интегралдау); негізгі анықталмаған интегралдардың кестесін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін; жеке тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың базалық теорияларын; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін, нысандары мен әдістерін білу және түсіну; тәрбиенің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесінің өзекті мәселелерін анықтай білу; тәрбиелеу мен өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; тәрбие қызметін жүзеге асыруға уәждемелік және әдістемелік дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Операторлық түрлендірулер
    Несиелер: 3

    Лаплас түрлендіруі және оның қасиеттері, ыдырау теоремасы, түпнұсқа мен бейнені дифференциалдау және интегралдау, суреттер мен түпнұсқаларды көбейту түсініктері қарастырылады. Өтпелі процестерді операторлық әдіспен есептеуді жүргізе білу, алынған білімді есептерді шешуде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 3

    Қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен анықтамалары; бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интеграциялау әдістері; Дифференциалдық теңдеулер шешімдерінің өмір сүру теоремалары қарастырылады. Тұрақты коэффициенттері бар екінші және жоғары ретті сызықты біртекті және біртекті емес дифференциалдық теңдеулерді және олардың жүйелерін интегралдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бір өлшемді интегралдардың қолданылуы
    Несиелер: 4

    Интегралды соманың шегі және олардың қасиеттері қарастырылады, студент белгілі интегралдың геометриялық және физикалық мәнін түсіндіреді. Белгілі интегралды есептеу үшін Ньютон-Лейбниц формуласын қолдана білу. Интегралдық есептеудің негізгі теоремаларын дәлелдеу қабілеті. Интегралды есептеу теориясын қолдануды талап ететін геометрия мен физиканың кейбір есептерін шеше білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Cызықтық алгебра
    Несиелер: 3

    Сызықты алгебраның негізгі ұғымдары мен теоремалары қарастырылады. Сызықты теңдеулер жүйесін Крамер және Гаусс әдісімен, Гребнер базисі көмегімен есептеу; матрицаның кері матрицасы мен рангасын табу, Көпмүшелерді қалдықпен бөле білу; Евклид алгоритмін, Горнердің сызбасын, сызықтық алгебра есептерін шешу кезінде Штурм әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қатарлар теориясы
    Несиелер: 4

    Сандық қатарлардың негізгі ұғымдары, геометриялық прогрессиялар қатарлары, сандық қатарлардың жинақталуының қажетті және жеткілікті белгілері қарастырылады. Белгісіздік және белгісіздік қатарларды зерттей білу. Функционалдық және дала қатарлары ұғымдарын функцияны ыдыратуға қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • C++ ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау, объектілі-бағытталған бағдарламаларды жобалау әдістері, программалау стилі туралы түсінік қарастырылады. Объектілі-бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін, кластарды құру принциптерін, кластардың дұрыс құрылуын тексеру критерийлерін, объектілі-бағытталған бағдарламалау технологияларын дамыту саласындағы негізгі үрдістерді зерттеу. Күрделілігі әртүрлі деңгейдегі бағдарламалық жүйелерді кодтауда объектілі-бағытталған бағдарламалаудың қазіргі заманғы әдістерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі өлшемдік бағалау
    Несиелер: 3

    -Инклюзивті білім тұжырымдамасын іске асыру ерекшеліктерін қарастырады. - Педагогикалық оқу жетістіктерін бағалаудың міндеттері мен функциялары сипаттайды. - Білім беруде оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау негіздерін, психологиялық-педагогикалық критериалды бағалау қажеттіліктерін айқындайды. -Ерекше білім беру қажеттіліктеріне қарай оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау және сыни тұрғысынан ойлау жүйесінің білім, білік, дағдыларын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • /Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықты, бәсекелестікті, сұранысты, ұсынысты дамытудағы мемлекеттің рөлін қарастырады. Шығындарды, кірісті, айналым және капитал айналымының көрсеткіштерін есептеу дағдыларын үйретеді. Өндіріс факторларының нарықтарын, факторлық табыстарды сыни зерттеуге мүмкіндік береді. Құқық бойынша білім қалыптастырады. Болып жатқан оқиғалардың заңдылығын талдау дағдысын, нормативтік актілерге жүгінуді үйретеді. Құқықтық сана, құқықтық мәдениет деңгейін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнаулы педагогика
    Несиелер: 3

    - - Заманауи білім берудің негізгі гуманистік, тұлғалық-бағдарлы парадигмаларын бөледі. - - Педагогикадағы заманауи теорияның ғылыми-теориялық түсініктерін қолданады. - Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. - Оқытуда диагностика мен бақылау дағдыларын үйретеді. - Заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданады. - Мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі
    Несиелер: 4

    Көп айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеуінің негізгі түсініктері мен әдістері, Фурье сандық және функционалдық қатарының теориялары қарастырылады. Дифференциалдау, экстремумға бірнеше айнымалылардың функцияларын зерттеу, функциялардың шекті мәнін есептеу, функциялардың жуықтап алынған мәнін есептеу, сандық және функционалдық қатарларды зерттей білу. Басқа математикалық пәндерді үйрену үшін қажетті теориялық материалдарды еркін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Borland Delphi ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау тұжырымдамасын білу. Отладка құралдарын меңгеру. Delphi бағдарламалау ортасында қосымшалар жасау және құру мүмкіндігі; тапсырманың талаптарына байланысты түрлі деректер құрылымдарын қолдану; қосымшалар жасау туралы идеяны білу; объектілі-бағдарланған бағдарламалау ортасында қосымшаларды әзірлеу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық к��мек туралы білім.Мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарымен таныстыру. Кәсіби міндеттерді шешу үшін оқушылар мен сынып ұжымдарының психологиялық ерекшеліктерін зерделеуді жүзеге асыра білу; Оқу-тәрбие процесін жобалау кезінде жеке-психологиялық ерекшеліктерін ескеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жазықтықтағы геометриялық есептер
    Несиелер: 4

    Негізгі геометриялық ұғымдар мен анықтамалар қарастырылады. Теориялық жағдайларды дәл және сауатты тұжырымдай білу және жазықтықта есептерді шешу барысында өз ойларын баяндай білу. Есептер шарттарымен берілетін геометриялық фигураларды суреттеу, есептерді шешу кезінде толық негіздеуді жүргізу, геометриялық түрлендірулердің қасиеттерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геометриялық есептерді шығару практикумы
    Несиелер: 4

    Геометриялық фигуралардың қасиеттерін түсіну. Математикалық ойлау стилін қалыптастыру, геометриялық есептерді шеше білу. Ойды ауызша және жазбаша түрде сауатты баяндай білу; тапсырманың шарттарын дұрыс талдай білу; тапсырманың сауатты сызбасын орындау. Тапсырманы шешудің ең тиімді әдісін таңдайды; күрделі есептерді стандартты есептер дәйектілігіне орналастыра білу.Стереометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топология
    Несиелер: 3

    Евклид кеңістігіндегі сызықтар мен беттер, топология элементтері, топологиялық кеңістік, гомеоморфизм түсінігі, аймақтар, топологиялық алуан түрлілік қарастырылады. Еркін меңгеруі ұғымдармен шарттары туралы гомеоморфизма, бірөлшемді, двумерных және жинақы двумерных көптүрлілігі. Көп қырлы Эйлер теоремасын түсіндіре білу. Есептерді шеше білу және Дифференциалдық геометрия және топология теориясы бойынша бекітулерді дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дискретті математика
    Несиелер: 4

    Дискретті математиканың негізгі ұғымдары мен әдістері қарастырылады. Білу есептеуге қалыпты нысанын қолдануға алгебру тұжырымдарды құруға, модельдер теориясы, тексеруге непротиворечивость, тәуелсіздік жүйесінің аксиома. Логикалық қайта құрулар техникасын білу, шығару ережелерін пайдалана отырып, өз бетінше тұжырымдау және пікірлерді есептеу формулаларын дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математика пәнінің мақсаты мен міндеттері, мектепте математиканы оқыту мазмұны қарастырылады. Математиканы оқытудың ғылыми әдістерін, принциптерін ажырата білу және талдай білу. Теоремаларды, теоремаларды дәлелдеу әдістерін баяндай білу, қазіргі заманғы талаптарға сәйкес математикадан сабақты жоспарлай білу; математикадан оқу процесін ұйымдастыру. Математикалық материалды түсіндіру әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Информатиканы оқыту әдістемесі" пәнінің ерекшелігін ескере отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асыруға дайын болуы тиіс орта мектептерде болашақ информатика пәнінің мұғалімін әдістемелік дайындаудан тұрады; әлеуметтендіруге, тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, кәсіптік білім беру бағдарламаларын саналы таңдау мен кейіннен меңгеруге ықпал ету; әртүрлі тәсілдерді, әдістер мен құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" пәнінің басқа ғылымдардың арасында рөлі мен орнын қарастырады. Болашақ мамандарды кәсіби терминологиямен таныстыруға ықпал етеді. Кәсіби ойлау дағдыларын меңгереді. Шығармашылық қызметке қабілетті тұлғаны қалыптастырады. Алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолданады. Кәсіби терминологияны қолдану аясын кеңейтеді. - Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тшығармашылық, инновациялық құзіреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық логика
    Несиелер: 4

    Сөйлемдер алгебрасы мен предикаттар алгебрасының негізгі ұғымдары мен әдістері, комбинаторика, бульдік функциялар теориясы, алгоритмдердің формальды құрылысы, графтар теориясы, кодтау теориясы қарастырылады. Логикалық символиканы қолдана отырып математикалық бекітулерді жазу, кванторлар мен предикаттары бар формулаларды түрлендіре білу. Математикалық формулаларды жазу, оларды сипаттау бойынша буль функцияларын құруды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциялдық геометрия
    Несиелер: 3

    Қисықтар теориясының негізгі ұғымдары, беттердің теориялары, Гаусс қисығы, Бонне теоремалары, Гаусс теоремалары, ковариантты дифференциалдау және Гаусс-Бонне формулалары қарастырылады. Қалыпты қималардың бірінші және екінші квадраттық пішінін және қисығын есептей білу. Эйлер-Лагранж теңдеуін және деривациялық теңдеуді шеше білу. Ғылыми зерттеулерде Дифференциалдық геометрия әдістерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графтар теориясы
    Несиелер: 3

    Графтар теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады. Бағдарлы және бағдарланбаған бағандарды айыра білу; баған элементтерін анықтау, графтарды тапсыру тәсілдерін түсіну. Инциденция матрицасы, шыңдардың көршілік матрицасы, шыңның дәрежесі, Тізбек және жол, цикл және контурлар, ағаштар, Эйлер бағандары түсініктерін еркін қолданады. Графтар теориясының есептерін шешу үшін негізгі формулаларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • /Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы өркениеттің экологиясы мәселелерімен, жалпы экологияның негіздерімен, ҚР экологиялық саясатымен, Қазақстандағы экологиялық білім беру және тәрбиелеу, экологиялық мәдениеттің қалыптасуымен таныстырады. Адамның тіршілік ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимыл негіздерімен, қауіпті және төтенше жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен таныстырады. Авариялық-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Автоматты басқару теориясы
    Несиелер: 5

    Автоматты басқару теориясы " (ТАУ) - автоматты басқару жүйелерін (АБЖ) құру және жұмыс істеуінің жалпы принциптерін оқу, сондай-ақ АБЖ талдау және синтездеудің негізгі әдістерін меңгеру. - АБЖ тұрақтылығы мен сапасын талдау - автоматты басқару есептерін шешу үшін есептеуіш техниканың қазіргі заманғы құралдарын пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (Минор)-білім алушыларға қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатын��а анықталған пәндер мен мод��льдер және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы жаңартылған бағдарлама бойынша оқыту
    Несиелер: 4

    Пәнде жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымы, мазмұны, мақсаттары; жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес педагогикалық тәсілдер, оқу материалдары; жаңартылған білім беру бағдарламасының оқу мақсаттарына жету үшін критериалды бағалау жүйесін қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 4

    Жаңартылған бағдарламада қолданылатын кері байланыс түрлерін зерттеу және олардың қалай қолданылатынын талдау. Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарда стратегияларды қолдану. Жаңартылған бағдарлама аясында сабақта жаңа инновациялық педагогикалық тәсілдерді тиімді пайдалану жолдарын талқылау; инновациялық педагогикалық тәсілдердің ерекшелігін талдау; жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарда инновациялық педагогикалық тәсілдерді тиімді пайдалануды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 3

    Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады: аксиоматика, кездейсоқ оқиғалар. Күрделі оқиғалардың ықтималдығын анықтаудың негізгі тәсілдері мен әдістерін, кездейсоқ шамаларды сипаттау және анықтау әдістерін, Ықтималдықтар теориясының шекті теоремаларын қолдана білу. Кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын табу, математикалық статистика есептерін шешу. Ғылыми зерттеулерде ықтималдық әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Пән информатиканың негізгі ұғымдары мен терминдерін, информатика курсының ағылшын тіліндегі мазмұнын; мамандық бойынша әдебиеттерді шолуу, жинақтау және аудару әдістерін қамтиды; информатика сабағында арнайы кәсіби-бағытталған материалды қолдану талқыланады; ағылшын тіліндегі мәтіндер талданады; кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары келтіріледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Робототехника және IT технология негіздері
    Несиелер: 4

    IT-технологиялардың негізгі ұғымдары, робототехникадағы заманауи платформалар, датчиктерді бағдарламалау әдістері қарастырылады. Робототехникалық конструкторлардың конструкциялық және электрондық бөлшектерінің мақсатын зерттеу; роботтың қозғалысы бағдарламасын көрсету және робот реакциясын датчиктерге қосу және бағдарламалау. Роботты құрастыру бойынша жоба жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өрістер теориясы
    Несиелер: 3

    Өріс теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады: жартас өрісі, бет және деңгей сызықтары, бағыт бойынша туындылар, градиент, векторлық өріс, ағын, дивергенция, Остроградский-Гаусс формуласы, циркуляция, ротор, Стокс формуласы, Гамильтон операторы, бірінші және екінші ретті векторлық дифференциалдық операциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 4

    Электронды оқытуды оқу-бұл ақпаратты жеткізудің интерактивті электрондық құралдары: компакт-дискілер; корпоративтік желілер; Internet қолданылатын оқу үдерісі. Жаһандық жоспарда бұл Интернет желісінің дамуы мүмкін болды, ол басқа желі пайдаланушыларымен online режимінде еркін сөйлесуге және ақпаратты Интернет-сайттарда орналастыруға мүмкіндік берді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Криптография және деректерді шифрлау
    Несиелер: 4

    Пайдаланушыларды аутентификациялау алгоритмдері білу. Ақпаратты қорғау жүйелеріне қойылатын талаптарды білу. Компьютерлік ақпаратты қорғаудың ұйымдастырушылық, техникалық, алгоритмдік және басқа да әдістері мен құралдарын осы саладағы заңнама мен стандарттармен, қазіргі заманғы криптожүйелермен тәжірибе жүзінде қолдану тәсілдерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Lazarus ортасында бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Визуалды бағдарламалау технологиясын оқу қажетті қасиеттерді іске асыратын арнайы компоненттерден болашақ бағдарламаның интерфейсін құруға мүмкіндік береді. Lazarus тілінің негізінде XX ғасырдың 60-шы жылдарының соңында Николас Виртпен әзірленген Pascal классикалық тілінен бастау алатын Free Pascal бағдарламалау тілі жатыр. Lazarus ортасында бағдарламалау жобасын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп математикасына бейіналды және бейіндік дайындық
    Несиелер: 4

    12 жылдық мектепте бейіналды және бейіндік оқытудың ерекшеліктері қарастырылады. Оқу материалын іріктеу принциптерін, пәннің базалық және бейінді мазмұнының өзара байланысын ұйымдастыру, сонымен қатар, оқу бейінінің аспектісінде оқушылардың белсенді танымдық, зерттеу және тәжірибелік қызметін қамтамасыз ететін оқытудың оңтайлы жолдарын анықтау. Бейініне сәйкес математика бойынша оқу процесін ұйымдастыра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 4

    Жүйелерді модельдеудің негізгі ұғымдары.Жүйелерді модельдеудің аспаптық құралдары.Классикалық (индуктивті) тәсіл. Жүйелерді модельдеудің математикалық сұлбалары.Объектінің математикалық моделі. Жүйелердің жұмыс істеу процестерін формализациялау және Алгоритмдеу.Эксперименттерді жоспарлау әдістері.Жүйелерді нейрожелілік модельдеу. Оқыту және қорыту режимдерінде нейрондық желілердің жұмыс істеуі.Типтік машина сұлбаларын пайдаланып жүйелерді модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мультимедиа және интернет технология
    Несиелер: 5

    Мультимедиялық технологиялардың аппараттық және бағдарламалық құралдары. Компьютерлік (бағдарламалық) графика. Динамикалық мәтіндік блоктар. Анимация. Видео. Видеостандарты. Бейнемонтаж жүйелері. Дыбыстың негізгі ұғымдары. AdobeFlashCS6-мен танысу. Графикалық объектілермен жұмыс. Анимацияны қосу. Мәтінмен жұмыс. Дыбыспен және бейнемен жұмыс. Flash-мазмұнды жүктеу және басқару. Flash-жобаларды жариялау. Қабаттар. Интерактивті фильмдер жасау. Flash қосымшаларын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпаратты қорғаудың заманауи әдістері
    Несиелер: 4

    Компьютерлік ақпаратты қорғаудың ұйымдастырушылық, техникалық, алгоритмдік және басқа да әдістері мен құралдарын осы саладағы заңнама мен стандарттармен, қазіргі заманғы криптожүйелермен тәжірибе жүзінде қолдану; яғни - негізгі ОЖ қауіпсіздік модельдері; - желілерді басқару; - корпоративтік желілерді көп деңгейлі қорғау; - желілердегі ақпаратты қорғау; - ақпаратты қорғау жүйелеріне қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудың дербес әдістемесі
    Несиелер: 3

    Математика бойынша оқу бағдарламаларының мазмұндық ерекшеліктері мен құрылымы, математиканы оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формалары қарастырылады. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау ерекшеліктерін ажырата білу. Қазіргі талаптарға сәйкес математика бойынша сабақты жоспарлай білу, математика бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру. Математикалық материалды түсіндіру әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Үздіксіз кәсіптік білім беру жүйесінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Қашықтан оқыту технологияларын қолдану мақсаттары тұжырымдалады. Электрондық оқытуды ұйымдастырудың құралдарын таңдау критерийлері жасалады. Moodle ортасын пайдалануға негізделген қашықтықтан оқыту жүйесінің құрылымы мен мазмұны сипатталады. Үздіксіз білім берудің қашықтықтан оқыту жүйесіндегі оқу процесіне қатысушылардың функциялары анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 4

    Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарда инновациялық педагогикалық тәсілдерді тиімді пайдалануды меңгеру; инновациялық педагогикалық тәсілдердің ерекшелігін талдау; сыни ойлаудың тиімді тәсілдерін анықтайды. Smart оқыту, зияткерлік қолдану принциптері және Smart мақсаты. Бағалаудың критериалды есептері және дескрипторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • MatLab ортасында қолданбалы математика есептерін моделдеу
    Несиелер: 4

    MATLAB бағдарламалау ортасы туралы жалпы түсінік қарастырылады; екі және үш өлшемді графиктерді форматтау; графиктермен жұмыс істеу және MATLAB жүйесінің арнайы графиктерін құру; MATLAB жүйесінде физикалық құбылыстарды анимациялау және талдау; MATLAB бағдарламалау ортасында физикалық есептерді шешу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіби қызметтегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 4

    Заманауи цифрлық технологияларды, білім беруде оқытудың сандық құралдарын, бұлтты технологияларды пайдалану қарастырылады.Цифрлық технологиялардың түрлері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері, қолдану саласы. Желілік білім беру ресурстарының сипаттамасы. Интернет желісіндегі білім беру ресурстарын іздеу әдістері. Цифрлық технология бойынша оқу үдерісін жоспарлау әдістемесі. Компьютерлік оқыту бағдарламаларын әзірлеу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Математика тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Материалды баяндау сапасын арттыру мақсатында математиканың даму тарихы мен әдіснамасы қарастырылады. Математиканың даму дәуірін, математикалық ғылымдағы ашылымдардың мазмұнын, қазақ математикасының негізін қалаушылардың жетістіктерін, математика мен т. б. негіздеріне байланысты математикалық жетістіктердің ерекшеліктерін сипаттай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мазмұны Python тілінде базалық бағдарламалау тәсілдерін, стандартты алгоритмдерді және тұрақты өрнектерді құрайды. Мәтіндік деректерді сақтау үшін қолданылатын форматтар туралы түсінік, алгоритмдерді жүзеге асыру үшін Python тілінің құралдары, практикалық есептерді шешу үшін Python тілінде бағдарламалаудың жеткілікті дағдыларын меңгеру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Комплексті анализ
    Несиелер: 3

    Негізгі түсініктер, формулалар, теоремалар және комплекс айнымалы функциялардың теориясын анықтау; комплекс санның жазуының әртүрлі формалары; комплекс жазықтықтағы қатарлар; функцияны есептеу. Кешенді айнымалы функциялардың интегралдануын және интегралдануын; Коши теоремасын; Коши интегралын және Коши интегралды формуласын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON3

    Педагогикалық шеберлік және инклюзивті білім беру негіздерін білу; білім берудің жаңартылған мазмұны аясында білім алушылардың оқу жетістіктерін инклюзивті оқытуда критериалды бағалау технологиясын қолдана білу. Математика және информатиканы интеграцияланған оқытудың дидактикалық материалдарын, электрондық білім беру ресурстарын әзірлеуге қабілетті болу.

  • Код ON4

    Педагогика және психология саласындағы білімді меңгеру, критериалды бағалауды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану, ақпаратты басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу; педагогтың кәсіби борышын, педагогикалық қызмет нәтижелеріне жауапкершілікті сезіну.

  • Код ON5

    Математика және информатика саласындағы теориялық концепциялармен интеграциялаудағы дидактиканың классикалық ережелерін білу; математика және информатиканы оқыту әдістемелерін меңгеру; жаңа тәсілдерді ескере отырып, оқыту мазмұнын жоспарлау мен құрылымдауды білу; критериалды бағалау технологиясын қолдана білу.

  • Код ON6

    Мектеп математикасы мен информатиканың негіздерін білу; өзінің кәсіби қызметінде ойлаудың математикалық тәсілдерін пайдалану; Орта мектептің жаңартылған мазмұны аясында математикалық білім мен іскерлікке ие болу; тұлғаны дамытуға бағытталған математика мен информатиканы оқыту мен оқытуда оқу үдерісін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін, әдістерін, технологияларын қолдануға қабілетті болу;

  • Код ON7

    Математикалық талдау мен геометрияның негізгі ұғымдарын,олардың өзара байланысын, өзара тәуелділігін және олардың математиканың басқа бөлімдерінің түсініктерімен өзара әсерін білу; Математикалық ғылым негіздері: геометрия, алгебра және сандар теориясы, Математикалық талдау бойынша білімді көрсету.

  • Код ON8

    Дербес электронды - есептеу машинасының аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілуін, бағдарламалық және техникалық және педагогикалық білімді жетілдіру үшін қажетті интернет-ресурстарды білу; орта мектеп біліміндегі дербес компьютердің бағдарламалық қамтамасыз етілуін білу; бағдарламалау негіздерін білу; қолданбалы есептерді шешуге оларды қолдана білу, ақпаратты өңдеудің базалық алгоритмдері, алгоритмдердің күрделілігін бағалауды орындау, бағдарламалау, ақпараттық жүйені құру, алынған нәтижелердің дәлдігін бағалау және бағдарламаларды тестілеу.

  • Код ON9

    Жаңа кәсіби құзыреттіліктерді меңгеру: робототехниканы құрастыру дағдыларын меңгеру; кәсіби қызметте ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдана білу; компьютерлік-математикалық модельдеу әдістерін білу; мектеп бағдарламасында қарастырылған білім беруде цифрлық технологиялардың әдістері мен тәсілдерін пайдалану дағдыларын меңгеру.

  • Код ON10

    Өз біліктілігін және оның қажеттілігін сыни бағалау, жинақталған практикалық тәжірибені қайта ойлау, қажет болған жағдайда өзінің кәсіби қызметінің түрі мен сипатын өзгерту қабілеті.

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

Top