Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01521 Физика-Информатика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01521-Физика-Информатика білім беру бағдарламасының мақсаты пәндік білімі, аналитикалық, зерттеу, этикалық, тіл және кәсіпкерлік дағдылары, қарым-қатынасты басқаруға дайын көшбасшылық қасиеттері бар физика және информатика мұғалімдерін дайындау болып табылады. ББ міндеттері: - физика және информатика саласында кәсіби білім мен түсінуді қалыптастыру; - физиктер-информатиктер білім алушылар өзін-өзі дамыту, өзін-өзі оқыту және өзін-өзі тәрбиелеу үшін жағдай жасау; - білім беру ортасының өзгеруіне бейімделу қабілетін дамыту; - кәсіпкерлік дағдыларды, көшбасшылық және басқарушылық қасиеттерді қалыптастыру; - патриотизм, төзімділік және эмпатия рухында тәрбиелеу.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Оқушылардың жас ерекшешік физиологиясы және психологиясы
Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Математикалық талдау
Экология және өмір қызметінің қауіпсіздігі
-
2 Оқу жылы
Жылу физикасы
Педагогика
Молекулалық физика және термодинамика
Алгебра және геометрия
Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
Механиканың таңдалмалы тараулары
Механика
Астрофизика
Математика негіздері
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Информатика негіздері
Астрономия және астрономияны оқыту әдістемесі
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
3 Оқу жылы
Бағдарламалау
Физиканың компьютерлік әдістері
Программалаудың технологиясы
Инклюзивті білім беру
Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
Физиканы оқыту әдістемесі
Физикалық процестерді компьютерлік моделдеу
Объектілі-бағытталған программалау
Кванттық физика
Атом және атом ядросының физикасы
Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
Электр және магнетизм таңдамалы тараулары
Білім беру роботехникасы
Электр және магнетизм
Ардуино платасымен құрастыру және бағдарламалау
Web-программалау
-
4 Оқу жылы
Информатиканы оқыту әдістемесі
Қатты дене физикасы
Электроника және радиотехника негіздері
Физика және информатика сабақтарындағы ақпараттық технологиялар
Физиканы оқыту әдістемесінің меншікті сұрақтары
Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету
Мектеп эксперимент техникасы
Физикалық эксперимент
Теориялық физикаға кіріспе
Оптика
Когерентті сәулеленудің оптикасы ағылшын тілінде
Кванттық механика
Оқыту нәтижелері
- Табиғаттағы және техникадағы физикалық құбылыстар мен процестерді озық білімге негізделген, білімі мен түсініктерін көрсетеді; кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтайды және түсіндіреді
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолданады, дәлелдерді қалыптастырды, сонымен бірге, дифференциалдық және интеграцияланған оқыту принциптері негізінде физиканы және информатиканы оқытуда инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану мәселелерін шешеді
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады
- Физиканы және информатиканы оқыту барысында білім алушылардың оқу, зерттеу, өзіндік, шығармашылық қызметін ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қолданады
- Эмоциялық интеллект компоненттері бар және оларды - өзін-өзі тану, өзін-өзі реттеу, мотивация, эмпатия және әлеуметтік дағдыларын одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қолдана алады
- Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық жазу сауаттылығын білу және оларды физиканы және информатиканы оқытуда қолданады
- Физика және информатиканы, физиканы және информатиканы оқыту әдістемесі бойынша фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті біледі және түсінеді
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынады.
- Білім алушының жеке дамуы мақсатында дидактикалық материалдарды әзірлеу үшін педагогикалық зерттеулер нәтижелерін қолданады; ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін адаптивті және жеке тұлғалық білім беру траекторияларын өндейді
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.