Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01310 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Halyqtar dostyǵy

  • Мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлық әлеуметтік-экономикалық даму үдерісін, нарықтық экономиканың құрылуын, инвестициялар тарту процесін тежейді. Демократиялық мемлекеттің саяси және қоғамдық институттарына кері әсерін тигізеді, елдің болашақ дамуына елеулі қауіп төндіреді. Қазақстанның мемлекеттік саясатының негізгі басымдықтарының бірі сыбайлас жемқорлықпен күрес болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлықпен күрес мәдениетінің негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, факторларын қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың моральдық санасының құндылықтарын іске асырады. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дидактика
    Несиелер: 3

    Дидактикалық оқыту барысында студенттерді әртүрлі тәрбие бағыттары бойынша тәрбие үдерісін қолдана отырып, жан-жақты білім беру жүйесіне сай тәрбиелеу. Дидактика арқылы тәрбие теориясын, тәрбие заңдылықтарын, оқытудың бірізділігін қалыптастыру барысында студенттерге патриоттық сананы қалыптастыру арқылы білім алушының бойына түрлі тәрбие құралдары арқылы сіңіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 4

    Психология және адам дамуы арқылы болашақ педагогға қазіргі заманғы психологиялық аспектілерді қолданудың тиімділігін арттыру. Жас ерекшелігіне сай психологиялық құзыреттіліктерді қолданудың түрлі психологиялық әдістерін білім алушының бойына сіңіру мен теориялық тұрғыдан қарастыру. Психология және адам дамуы пәні арқылы білім алушыға интербелсенді және белсенді әдістердің кеңінен қолдануын үйретіп, жас ерекшелігіне сай тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Білім беру кеңістігінде педагогикалық технологияларды қолдануды, педагогикадан алған білімді кәсіптік практиканы өту барысында қолдануды, сонымен қатар кәсіби міндеттерді шешуді, кәсіби іс-әрекетке байланысты алуан түрлі жағдайлар мен жағдаяттарда икемді және мобилді (ұтқыр) болу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 6

    Білім берудегі менеджменттің ұғымдық аппаратын,педагогикалық менеджмент саласындағы өзінің кәсіби қызметінің мақсатын, міндеттерін уақытылы анықтау үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын,менеджердің функционалдық - рөлдік репертуарын; -менеджмент технологияларын, өзін-өзі басқару мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 4

    Жас ерекшелік психологиясы арқылы болашақ мамандардың психологиялық кеңістігін нығайту барысында түрлі психологиялық ойындар, эксперименталды психологиялық негізде қазіргі заманғы интеграциялық әдітерді қолдануды үйрету. Білім алушыларға түрлң жанрдағы атап айтсақ жас ерекшелігіне байланысты психологиялық аспектілердің тиімділігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 6

    Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін білуін көрсетеді.Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда ең маңызды ережелер туралы білімді меңгеру дағдыларын меңгереді.Критериалды бағалау бойынша жалпы әдістемелік ұсынымдарды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Бағалау кезінде есептеулерді жүргізеді. Оқу және арнайы әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік педагогика үрдісінің аса маңызды сипаттамаларын көрсетеді; мектеп дамуының негізгі кезеңдерін және Қазақстанның педагогикалық ойларын сипаттайды; жекелеген халықтар мен өркениеттердің педагогика мен мектептің дамуына қосқан үлесін талдайды; қазіргі заманғы оқу-тәрбие проблемаларын шешуде осы тәжірибені қолдану мүмкіндігі тұрғысынан өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудің тарихи тәжірибесін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Сөйлеу әрекетінің ауызша және жазбаша түрлерінде тілдік материалды қарастырады. Шетелдік дереккөздерден ақпарат алу және өз көзқарасын дәлелді баяндау үшін кәсіби қызметте шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Сөздердің көп мағыналы екенін, сөздің сөздік контекстуалды мәнін, туған және шет тіліндегі интернационалдық сөздерді ажырата білудің практикалық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім берудің негізгі гуманистік, тұлғалық-бағдарлы парадигмаларын меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Педагогикадағы заманауи теорияның ғылыми-теориялық түсініктерін қолданады.Жаңартылған бағдарлама бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. Оқытуда диагностика және бақылау дағдыларын меңгереді. Заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын меңгереді. Мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын меңгеру дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" пәнінің басқа ғылымдардың арасында рөлі мен орнын қарастырады. Болашақ мамандарды кәсіби терминологиямен таныстыруға ықпал етеді. Кәсіби ойлау дағдыларын меңгереді. Шығармашылық қызметке қабілетті тұлғаны қалыптастырады. Алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолданады. Кәсібитерминологиянықолдануаясынкеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім берудегі өлшемдік бағалау
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасын іске асыру ерекшеліктерін қарастырады. Оқу жетістіктерін педагогикалық бағалаудың міндеттері мен функцияларын білуін көрсетеді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтау дағдыларын қалыптастырады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесінің талаптарына сыни ойлау және талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби шеберлігі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберлік мұғалім тұлғасының белгілі бір сапаларының жиынтығы, олар мұғалімнің психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейімен, әр түрлі педагогикалық ситуацияларда жылдам шешім таба алуына негізделеді. Педагогикалық шеберлік негіздері – педагогикалық техника. Педагогикалық шеберлікті «мақсаттар ағашы» ретінде қарастыруға болады, олардың әрбіреуін шешу (мақсаттарды) жиынтығы педагог өнерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте дүниетануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әлемді тану бойынша жаңартылған оқу бағдарламасын және оның жаңа мазмұнын, құрылымы мен ерекшеліктерін қарастырады.Бастауыш мектепте дүниетануды оқыту әдістемесі мен оқыту стратегиясын меңгерген.Әлемді тану бойынша оқу жоспарларын құрастырудың тәжірибелік іскерліктерін дамытады ұзақ мерзімді жоспар,орта мерзімді жоспар,қысқа мерзімді жоспар құрылымы. КСП әзірлеу әдістемесін білуін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүмкіндіктері шектеулі балалардың психологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы интеграцияға байланысты мүмкіндігі шектеулі балдарды оқытудың тиімділігін арттыру барысында, инклюзивті білім беру жүйесін қолдану. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиясы зерделеуде олардың жас және дара ерекшеліктеріне байланысты түрлі психологиялық, атап айтқанда ерекше балдарға психологиялық көмек көрсетудің тиімділігін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Оқытудың мазмұнын, технологиялары мен әдістерін, сондай-ақ білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін жобалауға бағытталған зерттеу міндеттерін дербес шешу үшін жеке креативті қабілеттілікті пайдалануды көрсетеді;педагогикалық зерттеуде сауалнама әдістерін әзірлейді және қолданады; ғылыми бақылауды жоспарлау, өткізуді ұйымдастырады, нәтижелерді тіркеу және қорытынды шығару;тестілеу жүргізу, қорытынды шығару, педагогикалық қорытынды жасау, ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Психикалық дамудың негізгі концепцияларын, психикалық дамудың кезеңдерін құру тәсілдерін. адам дамуының, өмірінің, қызметінің және оның психикалық белсенділігі тұрғысынан оның тұтану заңдылықтары, бірегей тұлға ретінде адам дамуының онтогенетикалық жолын көрсету; психикалық дамудың тәрбиемен және оқытумен өзара байланысының ерекшеліктері, адам психикасының жас және жеке ерекшеліктерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарының білімін көрсетеді. Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, зияткерлік бұзылыстары бар, эмоциялық-ерік саласы бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу іс-тәжірибесін дамытады. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру дағдыларын меңгереді. Білім беруде инклюзивті үдерістерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем жазу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Көркем жазу бойынша дидактикалық материалдарды іріктеу және әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Педагогикалық техниканы қолдану дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызметтің рефлексиясын жүзеге асырады.Көркем жазу дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру бойынша жұмыс жүйесін меңгеру дағдыларын тереңдетеді. Пән бойынша білім алушылардың жетістіктерінің қалыптасуының диагностикасын жүргізеді. Пайда болған қиындықтарды түзетеді. Оқушылардың жеке даму картасын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Этнопедагогикалық білімді кәсіби практикамен байланыстырады, тәрбие процесінде халықтық дәстүрлерді қолдануды, халық педагогикасының құралдарын меңгеруді; - педагогикалық дәстүрлерді салыстырмалы талдау, педагогикалық тәжірибені жинақтау дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дала тұлғаларының тарихы
    Несиелер: 3

    Ұлы даланың тарихын, салт-дәстүрін, өнер мен фольклорын, музыкасын, ұлы есімдерін, киносы мен телевизиясын, сондай-ақ тарихи сананы жаңғыртуға арналған ұстаным-тұжырымдарды саралау, тарихымызды тереңнен тануды дамытады. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерге қойылатын талап ұлттық рухани мәдениет құндылықтарын игерту негізінде берілген материалдарды пайдалану арқылы, студенттерге эстетикалық тәрбие беру, әлеуметтендіру және шығармашылығын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және қазақ тарихының мәселелері
    Несиелер: 3

    Халықтың барлық озық идеялары мен тәрбиелік-тәжірбиесі мол мәдениетімізде жинақталғандығын рухани мәдени құндылықтарын игерту эстетикалық тәрбие берудің қажеттілігін дәлелдейді. Өйткені, құндылық адамды тұлға деңгейіне көтеретін негізгі құрал болып саналады. Сондықтан да болашақ бастауыш сынып мұғалімдерге қойылатын талап ұлттық рухани мәдениет құндылықтарын игерту негізінде берілген материалдарды пайдалану арқылы, студенттерге эстетикалық тәрбие беру, әлеуметтендіру және шығармашылығын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының әдістері мен тәсілдері туралы білімдерін көрсетеді. Белгілі бір мерзімге сыныбы бар тәрбие ісінің бағдарлама-жоспарын әзірлеудің практикалық іскерлігін дамытады.Оқушылармен жан-жақты тәрбие жұмысы жүйесін меңгеру дағдыларын қалыптастырады.Сынып пен оқушылардың жеке басын диагностикалайды. Алынған зерттеу нәтижелерін талдайды.Тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және әдістемесі бойынша өткізу дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сауат ашу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін (сөйлеу,тыңдау, жазу, оқу) дамыту үшін негізгі анықтамалар мен ұғымдарды білуін көрсетеді. Сауатты оқытудың негізгі тиімді әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін (сөйлеу,тыңдау, жазу,оқу) дамыту үшін практикалық дағдыларды меңгереді.)

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 6

    Кәсіби қызметтің жаңа тәсілдерін, педагогикалық үрдіске қатысушылар арасындағы қарым-қатынастың рөлдік құрылымын, заманауи білім беру технологияларын меңгерудің практикалық іскерліктерін дамытады. Осы немесе басқа білім беру парадигмаларына негіз болған қазіргі заманғы философиялық және мәдениеттанулық тұжырымдамалар туралы түсінік қалыптастырады. 12 жылдық мектептің мәнін көрсететін нормативтік құжаттардың мазмұнын талдайды. Дағдыларына ие болады проблемаларды анықтау, педагогикалық қызмет. Педагогикалық қызметтің мақсатын қою және таңдау дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жазуға үйрету технологиясы
    Несиелер: 6

    Жазу кезінде жазу құралдарын отырғызу және пайдалану ережелерін білуін көрсетеді. Дәптердің бетінде кеңістіктік бағдарды анықтау дағдыларын меңгереді. Тік, көлденең және көлбеу (оңға) сызбалар туралы түсінік қалыптастырады. Сызықтарды - элементтерді орыс алфавитінің жазбаша әріптерінің графикалық жүйесінің құрылымдық бірліктері ретінде жіктейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогиканың бір саласы ретіндегі тәрбие үдерісін қолданудың тиімділігін студенттерге ұғындыру барсыныда оның әдістемесі мен теориясын практикалық тұрғыдан түсіндіру. Түрлі рөлдік ойындар ақылы немесе топтық ұйымдастырылған жүйе арқылы қазіргі заман тәрбие жұмысының тоериясы мен әдістемесіне сай дөңгелек үстелдер өткізу барысында тәрбие заңдылықтарын ендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • «Әдебиеттік оқуды» оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Әдебиеттік оқу» пәні – бастауыш сынып оқушыларының оқырмандық және қатысымдық дағдыларын қалыптастыруға, олардың адамгершілік және әдеби-эстетикалық құндылықтар жөнінде түсініктерін кеңейтуге, сөйлеу мәдениетін қалыптастырып, сөз өнерін сезінуге, көркем шығарманы оқуға деген қызығушылығын арттыруға мүмкіндік беретін негізгі пәндердің бірі. «Әдебиеттік оқу» пәнін оқу барысында бастауыш сынып оқушылары әлем туралы, жалпы адамзат туралы білім алады. Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне, мінез-құлқына, сөйлеген сөзіне талдау жасай отырып, адамдардың жан-дүниесін түсінуді және оған өз көзқарасын білдіруді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аудиовизуальды оқыту құралдарын қолдану әдістемесі
    Несиелер: 6

    Адамның аудиовизуалды ақпаратты қабылдауының психофизиологиялық негіздері білімін көрсетеді. Бастапқы ақпаратты алу үшін қазіргі заманғы ТСО меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Жинақталған ақпаратты түрлендіру үшін дәстүрлі ТСО меңгеру дағдыларын тереңдете түседі. Білім беру міндеттерін шешу үшін ТСО пайдалану дағдыларын меңгереді. Мультимедиялық оқыту презентацияларын жасау үшін алынған білімді практикада қолданады. Дидактикалық материалды интернет арқылы беру дағдысы бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 6

    Қазақ тілінде сөйлеу мәдениеті бойынша білімдерін көрсетеді. Фразеологиялық айналымдарды, мақал - мәтелдерді пайдалану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің практикалық дағдыларын дамытады. Әр түрлі ақпарат түрлерін білдірудің тілдік формаларын меңгеру дағдыларын қалыптастырады.Тұлғааралық және кәсіби коммуникацияларда қазақ тілін қолдану дағдыларын кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 6

    Өзін-өзі тану өмірдің адам үшін маңызды аспектілерін актуалдандырып, әрбір адамның жалпыбілімдік мүмкіндіктерін мейлінше кеңейтуге жағдай туғызады, атап айтқанда: жынысы, жасы, анатомиялық және психологиялық қажеттіліктері, тума қабілеттері мен бейімділігі, қажеттіліктері мен сұраныстары, мотивтері мен әр түрлі мәдени сипаттағы (этникалық, конфессиялық, гендерлік т.б.) қызығушылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану, оның мазмұны, құрылымы мен ерекшеліктері бойынша жаңартылған оқу бағдарламасының білімін көрсетеді. Бастауыш мектепте Жаратылыстану пәнін оқыту әдістері мен оқыту стратегиясын меңгерген. Жаратылыстану бойынша оқу жоспарының құрылымын (ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлар) қалыптастырады. Тәжірибелік-эксперименталды жұмысты жүргізу әдістемесін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш оқыту және тәрбиелеу бойынша болашақ мамандардың шығармашылық әлеуетін арттыруға ықпал етеді. Бастауыш мектептің математикалық есептерін шешеді. Бастауыш сынып оқушыларының математикасын оқытудың нақты процесінде орын алған оқу-тәрбие міндеттерін кәсіби шешу үшін студенттерді теориялық біліммен және практикалық шеберлікпен қаруландырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Менталды арифметика
    Несиелер: 6

    Балалардың зияткерлік қабілеттерін дамыту тәсілі ретінде ментальды арифметиканы сипаттайды. Қосу мен шегеруді бағалайды: аралас әдіс. Қарапайым қосу мен шегеруді қарастырады. Алдыңғы қатарлы көбейтуді жіктейді. Бейнелерді визуалдай білуді қалыптастырады. Сыни ойлауды талдайды.Стандартты емес тәсілдермен күрделі мысалдарды шешу дағдыларын меңгереді.Есептеу (есептеу) құралы ретінде абакуспен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызықты математика
    Несиелер: 6

    Коммуникацияның арнайы құралы ретінд ематематикалық тілдерді қолданады. Қазіргі жағдайда теориялық білімді меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Математиканың басқа ғылымдармен байланысын қарастырады. Сандық жиындар мен байланысты тапсырмаларды орындау кезінде математикалық индукция әдісін қолдану дағдыларын меңгереді. Математиканың арифметика, алгебра және геометрия бөлімдерінің ішкі байланыстарын көрсетеді. Командалық жұмыс әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сыныпта ағылшын тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білімдерін көрсетеді. Оқытудың әртүрлі әдістерін салыстыру дағдыларын қалыптастырады. Шетел тілін оқыту әдістемесінің негізгі түсініктері мен санаттарын бағалайды. Шет тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесін сипаттайды. Бастауыш мектепте шет тілін оқытудың мақсаттары мен міндеттерін, оқыту формалары мен әдістерін қарастырады.Сөйлеу іс-әрекетінің түрлерін оқытудың практикалық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғатану
    Несиелер: 6

    «Тұлғатану» пәні ежелгі дәуірден ХІХ ғасырға дейінгі Қазақстан тарихының қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына айрықша үлес қосқан тарихи қайраткерлердің өмірі мен шығармашылығы, отанын қорғаудағы ерлігі, еңбек жолы сипатталады. Мектеп бағдарламасымен салыстырғанда курста тарихи тұлғалар туралы ақпарат толықтырылып, әрқайсысы жөнінде жекелей мәлімет беріледі және оқулықта қамтылмаған тұлғалар жөнінде тың материал ұсынылған. Оқушыға тарихи қайраткерлердің қоғамдағы ролін толық, жан-жақты түсінуге мүмкіндік береді. Оқушылардың жас ерекшеліктері мен дайындық дәрежесі ескеріле отырып, білім беру, тәрбиелеу, дамытушылық жағынан қайраткерлеріміздің өміріндегі ең маңызды деректер, маңызды оқиғалар, құбылыстар, тарихи үрдістер іріктеліп алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі грамматикасы
    Несиелер: 6

    Табысты коммуникацияны құрудың ерекшеліктерін көрсететін лингвистикалық құралдардың базалық жиынтығын меңгеру дағдыларын қалыптастырады.Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл жасау мақсатында тіл құралдарын дұрыс іріктеудің практикалық дағдыларын дамытады. Әр түрлі стильдегі ауызша және жазбаша мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгереді.Тілдің негізгі бірліктері мен деңгейлерін көрсетеді.Тілдік бірліктерді қолданудың дұрыстығы, дәлдігі және орындылығы тұрғысынан талдау дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканың бастауыш курс негіздері
    Несиелер: 6

    Мәндермен мәтіндік есептерді шешу кезінде арифметикалық әрекеттерді таңдауды негіздейді.Дағдыларына ие болады-іс-қимылды орындау үстінде сандармен да позициялық санау жүйелерінде. Есептерді шешу кезінде шамалар арасындағы тәуелділік түрін белгілейді. Негізгі қарапайым функциялардың графиктерін құрастырады және зерттеулер жүргізеді. Алгебралық теңдеулерді, теңдікті,теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін шешеді. Алгебралық әдісті қолдану дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін басқару қызметіне дайындау технологиясы
    Несиелер: 6

    Бастауыш білім беру саласындағы басқару қызметіне мамандарды даярлаудың теориялық негіздерін, мазмұны мен құрылымын меңгеру дағдыларын меңгереді.Кәсіби қызмет үшін білім беру саласында мамандарды даярлаудың қазіргі заманғы мәселелері бойынша білімін көрсетеді.Маманның кәсіби құзыреттілігін, білім беру саласындағы мамандарды кәсіби даярлау жүйесін жобалау және модельдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикадан дидактикалық материалдар дайындау әдістемесі
    Несиелер: 6

    Кіші мектеп жасындағы балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру үшін дидактикалық материалдарды пайдалану қажеттілігі туралы білімдерін көрсетеді. Оқушылардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру көрсеткіштерін анықтау дағдыларын қалыптастырады. Кіші мектеп жасындағы балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру диагностикасының әдістерін меңгеру дағдыларын меңгереді. Математикадан диалактикалық материалдарды дайындау бойынша білік пен дағдыларды тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 6

    Қазақ дыбыстарының айтылу ерекшеліктерін ескере отырып, олардың білімдерін көрсетеді. Латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін анықтау дағдыларын қалыптастырады.Латын әліпбиі негізінде сауатты жазудың практикалық дағдыларын дамытады.Латын графикасын пайдалана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын жинақты мектептегі математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Математика пәні бойынша болашақ мамандардың шығармашылық әлеуетін кеңейтеді.Шағын жинақты бастауыш мектепте математикалық есептерді шешудің практикалық дағдыларын дамытады. Бастауыш сынып оқушыларының математиканы оқытудың нақты процесінде орын алған оқу-тәрбие міндеттерін кәсіби шешу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық іскерлікті меңгеру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептің жаңартылған мазмұнының әдістемелік негізі
    Несиелер: 6

    Жүйелі білім беру концепцияларын талдайды .Жаңартылған бағдарлама негізінде түрлі кәсіби міндеттерді шешу үшін педагогикалық диагностика әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Бастауыш мектеп оқушыларының ерекшеліктерін педагогикалық өзара әрекеттестікте анықтау дағдыларын меңгереді. Заманауи технологияларды қолдану арқылы білім беру процесін жобалайды. Педагогикалық үрдістің түрлі субъектілерімен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілін оқыту практикумы
    Несиелер: 6

    Тіл лексикасының стилистикалық қабаттасуын және ғылыми және ресми-іскерлік стильдің ерекшеліктерін өз мамандығының аясына бөле отырып қарастырады.Ауызша және жазбаша сөйлеу жанрларын меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Дағдыларына ие болады операция жасау лингвистикалық терминдер. Әр түрлі тілдік жағдайларда бағдарланады. Өзінің Коммуникативтік ниеттерін дұрыс іске асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта мәтін есептермен жұмыс жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Негізгі математикалық ұғымдардың білімін көрсетеді. Есеп шартын математикалық тілге аударады. Математикалық модель құру дағдыларын қалыптастырады. Тапсырманы шешу тәсілін анықтау дағдыларын меңгереді. Бөлікті тұтас және тұтас бөлігі бойынша қарайды. Жақындау жою жылдамдығы, өзіндік жылдамдық, ағыс жылдамдығы, ағыс жылдамдығы сияқты ұғымдарды меңгеру дағдыларын тереңдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латын графикасын үйрету технологиясы
    Несиелер: 6

    Кемінде 250 лексикалық және сөзжасау бірліктерін (ауызша және жазбаша түрде) меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Лексикалық бірліктердің мәнін өз бетінше жазу және ашу мақсатында графиканы ресімдеу дағдыларын меңгереді. Қазақ тілінің графикалық негіздерін латын әліпбиіне беру дағдыларын тереңдетеді. Түркі тілдес елдерде латын әліпбиіне көшудің негізгі кезеңдері мен ерекшелігін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте көркем еңбекке оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Педагогикалық ғылымның саласы ретінде бастауыш мектепте еңбекті оқытудың технологиясы, практикумы мен теориясын сипаттайды.Бастауыш мектепте еңбекке оқытудың теориялық негіздерін біледі. Бастауыш мектепте еңбекке оқытудың мақсаттары мен міндеттерінің жалпы сипаттамасын қалыптастырады. Мектептегі еңбек тәрбиесінің мазмұнын салыстырады. Пәндермен жұмыс істеу техникасы мен әдістемесін бағалау дағдыларын тереңдетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақ, орыс, шетел тілдері, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология, коммуникативті стратегия саласындағы білімдерді білу, конструкциялық диалог ауқымындағы біліктері мен дағдыларын тану, көпмәдениетті, көпэтникалы, көпконфессионалды қоғамдағы қарым- қатынас, педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті және толерантты түсіну.

  • Код ON2

    Гносеология, әдіснама, педагогика және психология саласындағы білімдерді тану, ақпараттарды басқару дағдылары мен біліктерін бағалау, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді маниторингті қолдану, педагогикалық рефлекцияға қабілетті жинақтау, зерттеу мәдениетін жетілдіруге қолдану.

  • Код ON3

    Педагогикалық инноватика, педагогикалық технология саласындағы білімдерді жинақтау, педагогикалық технологияларды пайдалану мен осы салада тану, бағалау, талдау және қолдану біліктері мен дағдыларын білу, жаңашылдыққа қабілетті жинақтау, педагогикалық шеберлікті жетілдіруді түсіну, ынталылығы мен еңбекқорлығын көрсете білу.

  • Код ON4

    Оқу – инструктивті құжаттамалар, білім беру саласындағы нормативті-құқықтық құжаттар туралы білімдерді қолдану, ағымдық оқу-ұйымдастыру құжаттамаларын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) жетілдіру біліктері мен дағдыларын білу, жоғары орындаушылық тәртібі мен ұйымдастырушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жинақтау.

  • Код ON5

    Заманауи педагогикалық антропология саласындағы білімдерді тану, жоғары кәсіби педагогтардың іс-тәжірибелерін оқып-білу, жинақтау, түсіну және қолдана білуі мен дағдыларын білу, педагогикалық қызметте жоғары мотивацияға ие болу, өз бетімен білім алуға және өзін-өзі тану.

  • Код ON6

    Пәндік, психологиялық – педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесін, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайды ескере отырып кәсіби қызметте теориялық білімдерді қолдана алу білктері мен дағдыларын түсіну, педагогтың кәсіби парызын білу,тану, педагогикалық қызмет нәтижесін бағалау.

  • Код ON7

    Синергетикалық, әлеуметтік, педагогикалықтжүйелер (жүйелік тұрғы, педагогикадағы жүйелік принципі) саласындағы білімдерді жинақтау, психологиялық-педагогикалық білімдер бойынша білу, формализациялау, құрылымдау және жүйелеу біліктері мен дағдыларын түсіну, педагогикалық болмысты тұтас қабылдауға және жүйелі ойлауға қабілетті болуды түсіну.

  • Код ON8

    Шығармашылық қызметтің теориялық негіздері, шығармашылық психологиясы саласындағы білімдерді меңгере білу, кәсіби қызметті қайта-қарау, білім берудегі авторлық жаңашылдық идеяларды іске асыру, стандартты емес және альтернативті шешім таба білу біліктері мен дағдыларын меңгеруді түсіну, сын тұрғысынан ойлауға, жаңа педагогикалық идеяларды генерациялауға қабілетті болуды жинақтау.

  • Код ON9

    Педагогикалық мақсат қою саласындағы білімдерді, біртұтас педагогикалық процесті жобалау және жүзеге асыру біліктері мен дағдыларын меңгеруді талдау, позитивті ойлауға қабілетті болуды білу, ұлттық құндылықтар жүйесінде орын алуды білу, этикалық құндылықтар жолын ұстана білу, ізгілікке және оптимизмге бейім болуды түсіну.

  • Код ON10

    Педагогикалық менеджмент саласындағы білімдерді меңгеру, педагогикалық мониторингті іске асыруды бағалау, педагогикалық өлшемдер мен индикаторлар жүйесін жасауды жинақтау, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіріп беру біліктері мен дағдыларын меңгеру, өзін-өзі бағалау мен өзін – өзі бақылауға, әділдікке, ақиқатқа ұмтыла білу.

  • Код ON11

    Педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімдерді меңгеруді білу, педагогикалық міндеттерді шешуге түрлі пәндер салаларындағы білімдерді біріктіру біліктері мен дағдыларын меңгеру, әлеуметтік серіктестікке және педагогикалық ынтымақтастыққа қабылетті білу.

  • Код ON12

    Адам құқықтары (білім беру мен баланы қорғау аясындағы халықаралық нормативті-құқықтық актілер мен Қазақстан Республикасының заңнамалары) саласындағы білімдерді меңгере білу, бала құқығы мен мүддесін қорғау біліктері мен дағдыларын тану, кәсіби абырой мен педагог қадір-қасиетін, сондай-ақ педагогикалық этика нормаларын сақтау, педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын ұғыну, балалардың азаматтық құқықтарын құрметтеуді білу.

Top