Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01310 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты бастауыш білім беру саласында сапалы білімі, аналитикалық, зерттеу, этикалық, тіл және икемді дағдылары, көшбасшылық қасиеттері бар жоғары білікті бастауыш сынып мұғалімдерін дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Кәсіпкерлік негіздері
Экономика және құқық негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Білім берудегі менеджмент
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Бастауыш білім беруде дидактикалық ойындарды ұйымдастыру әдістемесі
-
2 Оқу жылы
Цифрландыру жағдайында білім беру ұйымдарын басқару
Әліппе және ана тілін оқыту әдістемесі
Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі
Бастауыш мектепте дүниетануды оқыту әдістемесі
Сыныптан тыс оқытудың әдістемесі
Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Жас ерекшелік психологиясы және физиологиясы
Психология және адам дамуы
Математиканы оқыту әдістемесі
Педагогикалық акмеология
-
3 Оқу жылы
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Арнайы педагогика
Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
Бастауыш мектепте музыкалық тәрбиенің технологиясы
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістемесі
Цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептің оқу процесінде арт-технологияларды қолданудың әдістемесі
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту
Инклюзивтік білім берудегі өлшемдік бағалау
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Ғылыми және педагогикалық зерттеулерді жобалау
Бастауышта оқытудың жаңартылған білім берудегі инновациялық әдіс-тәсілдердің технологиясы
Minor бағдарламасы
Қаржылық сауаттылық негіздері
-
4 Оқу жылы
Педагогикалық менеджмент
Бастауыш мектептің жаңартылған мазмұнының әдістемелік негізі
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін басқару қызметіне дайындау технологиясы
Бастауыш білім берудегі жобалау технологиялары
Заманауи бастауыш білім педагогикасы
Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқыту әдістемесі
"Көркем еңбек" пәнінен дидактикалық материал дайындау әдістемесі
Отбасындағы бала тәрбиесінің педагогикалық аспектілері
Салыстырмалы педагогика
Педагогтың кәсіби шеберлігі
Бастауышта қазақ тілін оқыту әдістемесі
Креативті педагогика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Болашақ мамандарды балаларды тәрбиелеу мен әлеуметтендірудің педагогикалық технологияларын практикада қолдану жобасын әзірлеуге үйрету;
- Типтік және жоғары оқу орындарында жобалық, перспективалық арнайы әдістері негізінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;
- Кіші мектеп жасындағы оқушылардың физиологиялық жас ерекшеліктерін ескере отырып, қарым-қатынаста психология мен педагогиканың теориялық негіздерін қолданып, оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауды жүзеге асыру;
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, цифрлық білім беру ресурстарын оқытудың интерактивті әдістерін белсене қолдану;
- Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі, психология, физиология және балаларды әлеуметтік-эмоционалдық қолдау жүйесінің нормативтік-құқықтық негіздерін зерттейтін білім мен түсініктерді көрсетуді жоспарлау;
- Кәсіби міндеттерді шешуде білім беру ортасын зерттеудің ғылыми негіздерін, әдістері мен тәсілдерін жобалап қарастыру.
- Біліктері мен дағдыларының дамуын мониторингтеуде оқушылардың зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастырудың инновациялық технологияларын бағалау;
- Педагогтің жеке кәсіби өсуі мен білім беру траекториясын жобалап, бастауышта білім беру кеңістігінде практикалық қызметінің ерекшеліктерін зерделей алу дағдысын дамыту;
- Бастауыш сынып оқушыларының жеке және топта тілдік, эмоционалдық, әлеуметтік, когнитивтік қарым-қатынас жасау қабілетін анықтау.
- Заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып, ұлттық және әлемдік мәдени құндылықтарды игеру;
- Бастауышта оқитын балалардың танымдық, зияткерлік және тұлғалық дамуына бағытталған іс-әрекеттерді интеграциялай отырып, оқу-әдістемелік құжаттамалар әзірлеу;
- Жоғары білімді, бәсекелестікке түсе алатын маман үшін қажетті іскерліктер: диагностикалық, мақсаттылық, ұйымдастырушылық, жобалаушылық, коммуникативтілік, аналитикалық және өзін-өзі дамыту ерекшеліктерін айқындау.