Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01610 Тарих в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Қазақстандағы археологиялық ескерткіштер

    Қазақстанның археологиялық ескерткіштері туралы алғашқы мәліметтер ортағасырлық ғалымдар, тарихшылар, географтар және саяхатшыларға тиесілі. Өздерінің еңбектерінде олар қазіргі заман оқиғаларынан бұрын өздері көрген немесе оқиғалардан білген ерекше заттар, суреттер туралы айтқан. Археология ғылымы хронология саласында үлкен нәтижелерге қол жеткізді және деп аталатын соңғы жаратылыстану әдістері салыстырмалы және абсолютті кездесу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Этнологияның іргелі мәселелері

    Этнологияның іргелі мәселелерін зерттеу тарих магистрлерін даярлаудың ғылыми-педагогикалық жүйесінде маңызды орын алады. Бұл пәнді оқыту жас мамандардың теориялық және әдістемелік маңыздылығын қамтамасыз ететін негізгі кәсіби дағдыларды қалыптастырады. Бұл курс негізгі теориялық мәселелерді зерттеуге, әр түрлі ғылыми мектептер тұжырымдамаларының этнологиялық бағыттарын зерттеуге бағытталған. Бұл курс фундаменталды теориялық мәселені зерттеуге бағытталғандықтан, әр түрлі ғылыми мектептер тұжырымдамаларының этнологиялық бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы ғылыми зерттеудің негізгі стратегиялары мен ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты ғылымның тарихын және философиясының өзекті мәселелері туралы ғылымның табиғатын философиялық түсінудің қазіргі әлемдік дәстүрі ретінде түсінікті қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлем халықтарының салт-дәстүр тарихы

    Бұл курстың мақсаты - әлем халықтарының мәдени дәстүрлерінің пайда болуы мен даму ерекшеліктері, әртүрлі өркениеттердің ерекшеліктері және олардың магистранттар арасындағы қарым-қатынасы туралы түсінік қалыптастыру. Білімді қалыптастыру: - әлем халықтарының мәдени дәстүрлерін зерттеудің мәні, принциптері және әдістері; - олардың мақсаттары мен міндеттері; - негізгі түсініктер; - осы пәнді оқып-үйренудің ерекшеліктері; - осы білім саласының қазіргі тенденциялары. адамзаттың әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени тарихын олардың синтезінде қазіргі ғылыми көзқарастар тұрғысынан қарастыру; - әр түрлі конъюктуралық себептерге байланысты әлем халықтарының мәдени дәстүрлерін бұрмалайтын жеке тарихи зерттеулерге сыни көзқарас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетелдік тарихнамасындағы жаңа бағыттар

    Тарихнаманың пәні тарихи білім мен тарихи ғылымның дамуын зерттейтін ерекше тарихи пән ретінде. Отандық және шетелдік тарихнамадағы мектептер мен бағыттардың қалыптасуы мен эволюциясы, олардың идеологиялық және саяси бағыттармен байланысы. Ірі тарихшылардың шығармашылық мұрасы. Әр түрлі бағыттағы тарихнамадағы негізгі тарихи және әлеуметтік мәселелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Археологияның іргелі мәселелері

    Гуманитарлық білім жүйесіндегі теориялық археология бағыттар. Археологиялық ұғымдарды қалыптастыру және қалыптастыру процесі. «Археологиялық мәдениет» түсінігінің қалыптасуы. ғылым археологияда ғылыми әдістерді қолдану. Дүниежүзілік археология Тілдік және антропологиялық деректер археологияда қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ІV-ІХ ғасыр түркілердің далалық өркениеті

    Ежелгі түріктер өркениеттің өзіндік ортасын құрды. Онда сапалы түрде жаңа формалар пайда болды, жаңа коммуникативті құралдар - халықтың бір бөлігінің отырықшы және урбанизациялануы, қалалардың салынуы және діни мақсаттар буддизм, христиан және кейінгі ислам сияқты әлемдік діндердің пайда болуына әкелді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқару процестері мен құбылыстарын психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін қарастырады. Әр түрлі басқарушылық мәдениеттер арасындағы байланыс жағдайында коммуникативті дағдылармен іскерлік және тұлғааралық дағдыларды дамытады. Өмірдің теориялық заңдылықтарын және басқару жүйелерінің динамикасын игеруге мүмкіндік береді; Басқару және психологиялық кеңес беру әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Ұжым құрылымын және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуалды сыни тұрғыдан талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи түркітану мәселелері

    «Тарихи түркология мәселелері» - бұл жоғары оқу орнында жақында зерттелген пән. Бұл курста түркі тілдерінің генетикалық, типологиялық, реттеуші ерекшеліктері, орфографиясы мен пунктуациялары кеңінен қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Бұл сізге шетел тілінде ауызекі сөйлеу дағдыларын, мәдениаралық құзыреттіліктерді, іскери хат алмасу дағдыларын дамытуға, шетелдік түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін игеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша хабарламалар дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентация, пікірталас, рефераттар мен мақалалар. шет тілі, ғылыми мәтінге аннотация, түйіндеме жазу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның мұражай және мұрағат ісі

    Музей заттары мен архивтік құжаттама арқылы әлеуметтік ақпаратты сақтау, таным мен эмоциялардың берілуін сақтау процестерін зерттейтін пән. Мұражайтану және мұрағат ісі пәнін оқудың мақсаты - студенттердің теория, тарих, музей және мұрағат ісі саласындағы идеялары мен ғылыми білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    «Ғылыми зерттеулер негіздері» отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі тарихи аспектілері, теориялық принциптері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдістері туралы білім алуға және ғылыми зерттеулер, ғылыми зерттеулер, талдау тақырыптарын таңдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. тәжірибе жасау, мәліметтерді өңдеу, ақпараттық технологияны қолдана отырып, тиімді шешімдер алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қашықтан білім берудегі контент құрудың инновациялық технологиялары

    Мамандық үлгісі жəне мемлекеттік тапсырыспен сəйкес қалыптасатын, инновациялық білім беру жəне білім алушылардың инновациялық технологиялары игеруі. Əлеуметтік сұраныстың педагогикалық үлгісі ретіндегі оқыту мазмұны. Оқыту үрдісі, əдістері мен ұйымдастыру түрлерінің жүзеге асырылуы оқыту мазмұнымен анықталады. Қашықтан оқыту білім беру қызметін пайдаланушылардың белгілі бір түрінің объектісі болып табылады (студенттер, тыңдаушылар, оқушылар жəне т.б.), қашықтан білім алушылардың дəстүрлі түрдегі студенттерден өзгешелігі, олардың қайсарлықтары, білімге деген құштарлықтары, ұйымдастырушылық қабілеттері, өз бетімен жұмыс істей білу дағдылары, компьютермен жұмыс істей білуі жəне телекоммуникациялық байланыс құралдарын қолдана білулері болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстандағы тарихи өлкетану, оқу үрдісін ұйымдастыру мәселелер

    Қазақстандағы білім беру процесі - бұл адамгершілік, зияткерлік, мәдени, дене бітімін дамыту және кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылатын білім беру мен оқытудың үздіксіз процесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы мектептің педагогикасы

    Болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблематикасымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, ЖОО-ның білім беру үдерісінде оқытушы мен субъективті өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қашықтықтан оқыту жүйесінде оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастырудың әдістемесі

    Ғылымның барлық саласында білім мазмұны мен көлемі қауырт өсіп отырған қазіргі әлемдік жаһандану кезіндегі осы мақсат, өздігінен оқу іс-әрекетін тиімді ұйымдастыруға да тікелей байланысты. Осыдан келіп, оқушылардың өздігінен оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың оңтайлы әдістері мен тәсілдерін, оқыту түрлерін, нысандарын іздестіру өзекті сипатқа ие болады. Сондықтан, оқушылардың өздігінен орындайтын жұмыстарының педагогикалық жүйесін оқу іс-әрекетінде арнайы ұйымдастыру – оқу процесін жетілдірудің негізгі шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихнама мен деректанудың теориялық және методологиялық мәселелері

    Тарихты басып шығарудың теориялық және әдіснамалық мәселелері және тарихтың қайнар көздері тарих ғылымының тарихи-теориялық негіздері, қалыптасуы мен даму тарихы, әдіснамасы және оны ғылыми төңкерісте жүзеге асыру, әр елдің егжей-тегжейін кеңінен көрсететін тарихи деректерді сыни талдау арқылы қамтамасыз етеді. Бұл белсенді жауап қайтаруда да үлкен көмек болатыны анық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Отан тарихының іргелі мәселелері

    Ел тарихының өзекті мәселелері, ежелгі тарихтың теориялық, әдіснамалық мәселелері, ежелгі дәуірдегі Қазақстан туралы жаңа әдебиеттер. Ежелгі дәуірдегі Қазақстанның экономикалық дамуына сипаттама. Қазақстан аумағындағы өркениеттің негізгі орталықтары және рулық одақтардың саяси-этникалық тарихына қатысты тарихи тұжырымдар зерттелген. Моңғол ұлысы, ортағасырлық мемлекеттер мен Қазақ хандығы арасындағы этникалық және саяси сабақтастық мәселелері шығармашылық тұрғыдан талданды. Кеңес өкіметі мен әкімшілік билік жүйесінің қалыптасуы мен нығаюының тарихи тәжірибесі талданды. Қазақстандағы мемлекеттік құрылыс, әлеуметтік-экономикалық жаңғырту мәселелері зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Егеменді Қазақстанның әлеуметтік саясаты

    Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздігін алуы «әлеуметтік бағдарланған нарықтық экономикасы бар мықты егеменді мемлекет құру» міндетін қойып, түбегейлі жаңа әлеуметтік қатынастардың қалыптасуын айқындады. Сонымен бірге, экономиканы ырықтандыру процесін жандандыруға баса назар аударылды. Бұл процестің күші неғұрлым көп болса, экономикалық реформалар соғұрлым сәтті жүреді, ел жедел әлеуметтік-экономикалық дағдарыс кезеңінен тезірек шығады деп болжалды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте тарихты оқытудың инновациялық әдістері

    Жоғары білімнің қазіргі парадигмаларын қарастырады. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Жоғары білім беретін оқытушының кәсіби құзіреттілігі. Жоғары оқу орындарында кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу процесін ұйымдастыру. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың әдістері мен формалары. Орта мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік мекемесі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелері

    КОКП-нің 26-конгресі елдің әлеуметтік ғалымдарын КОКП-ның революциялық қайта құру іс-тәжірибесінің қорытындысын шығаруға, дамыған социализмнің теориялық мәселелерін зерттеуге, оның материалдық-техникалық базасын, аграрлық теорияның, демографияның мәселелерін, әлеуметтік құрылымның мәселелерін, жетілгендердің саяси жүйесін жетілдіруге бағыттауға бағыттады. социализм және социалистік демократия, коммунистік білім, социалистік өмір салты, анти-коммунизмді, буржуазиялық және ревизионистік тұжырымдамаларды сынға алу, марксизм-ленинизмнің жалғандықтарын әшкерелеу. Бұл міндеттер толығымен Қазақстанның қоғамтанушыларына, атап айтқанда тарих��ыларға қатысты. Қазақстандағы тарих ғылымы орыс тарихнамасының ажырамас бөлігі ретінде марксизм-ленинизмнің мызғымас идеялық және теориялық негізінде дамыды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тарихи педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдіснамасы

    Тарихи-педагогикалық зерттеулерде жүйелік көзқарас тарих ғылымының қағидаларының жиынтығы арқылы жүзеге асырылады, оның сақталуымен тарихи-педагогикалық өткеннің мәселелері мен оқиғаларын зерттеуде қатаң ғылыми сипат пен объективтілік қамтамасыз етілуі мүмкін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • ЖОО-дағы тарихты оқыту әдістемесі

    Дамудың әр түрлі кезеңдері, университетте тарихты оқыту принциптері қарастырылған. Тарихты оқыту процесінде, тарихи білім, білік және дағдыларды қалыптастыруда АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері зерттелуде. Оқытудың әдістемелік тәсілдері талданады, оларды тиімділігіне қарай классификациялау жолдары, тарихты зерттеу бойынша жұмысты ұйымдастыру формалары және нәтижеге бағытталған тарихтық білім беруді көпшілікке көрсету тетіктері сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлем тарихының іргелі мәселелері

    Пәннің мазмұны оқу орындары тарихының тиісті курстарында оқытылатын, дүниежүзілік тарихтың ең өзекті мәселелері туралы қазіргі заманғы ғылыми түсініктің қалыптасуына бағытталған. Тарих ғылымының қазіргі заманғы концептуалды аппаратын қалыптастыру мәселесі пәнді оқытуда үлкен орын алады. Пәннің мазмұны жетекші тұжырымдамаларға және әлемдік тарихтың әртүрлі кезеңдерімен байланысты ең өзекті зерттеу мәселелеріне талдау жасайды. Тарих ғылымының қазіргі жағдайы және оның дамуының негізгі бағыттары сипатталған. Тарихшы-зерттеуші жұмысының шығармашылық табиғаты, қазіргі тарихи зерттеулердегі ғылыми принциптер мен шығармашылық ізденістердің арақатынасы көр����етілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы археологиялық ескерткіштер

    Болашақта археология негіздерінің барлық мәселелері бойынша «археология» пәнін зерттейтін болашақ тарихшылар мен тарихшылар мен тәрбиешілердің мамандарын даярлау және үйрету, олар болашақта қоғамның тарихи дәуірден тас ғасырына дейінгі орта ғасырларға дейінгі тарихи дамуын көрсету үшін лекциялар мен ғылыми жұмыстарға көмектеседі. Археология туралы алғашқы ақпараттық материалдар болады. Мақсат - археологияның орны мен рөлін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақстанда археологиялық зерттеулер тарихы

    Қазақстанның археологиялық ескерткіштері туралы алғашқы мәліметтер ортағасырлық ғалымдар, тарихшылар, географтар және саяхатшыларға тиесілі. Өздерінің еңбектерінде олар қазіргі заман оқиғаларынан бұрын өздері көрген немесе оқиғалардан білген ерекше заттар, суреттер туралы айтқан.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • табысты жүзеге асыру, сондай-ақ ғылым, білім және мәдениет саласындағы халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін мемлекеттік және бір шет тілін білу.
  • жаңа және күрделі білім мен идеяларды сыни тұрғыдан талдай, бағалай және түсіндіре білу.
  • ұйымның стратегиясын, қызметін анықтай білу, ғылым және білім саласындағы бөлімдер деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктер қабылдау.
  • тарих ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерін, әлемдік және ұлттық тарихтың қазіргі даму тенденцияларын білу
  • зерттелетін мәселенің мазмұнын, оның тарихи білімдегі орны мен маңызын анықтай білу
  • белгілі бір зерттеу міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдай білу, зерттеу гипотезаларын ұсыну және тарихи зерттеудің қажетті әдістерін таңдай білу
  • Тәжірибелік-зерттеу жұмысының алынған нәтижелерін өз бетінше өңдеу, оларды талдау және интерпретациялау, орындалған жұмыс нәтижелерін есептер, диссертациялар, талдамалық жазбалар, рефераттар мен мақалалар түрінде ресімдеу дағдыларына ие болу.
  • жоғары оқу орындарындағы оқу процесін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, әдістемесі мен технологиясын білу
  • жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жоспарлай және жүзеге асыра білу
  • жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын жеткілікті түрде қорғау, әрекеттерін түзету және әртүрлі әдістерді қолдану.
Top