7M01610 Тарих в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу бағдарламасының мақсаты: дәстүрлі тарихи пәндер саласындағы дайындығын, жаңа білімді зерттеу мәселелерін шешу үшін қолдана білуімен үйлестіре отырып, тарих саласындағы концептуалды білімі бар жоғары білікті магистрлерді дайындау; жаңа білім алу және оларды кәсіптік қызметке қолдану үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
-
Қазақстандағы археологиялық ескерткіштер
Несиелер: 4Қазақстанның археологиялық ескерткіштері туралы алғашқы мәліметтер ортағасырлық ғалымдар, тарихшылар, географтар және саяхатшыларға тиесілі. Өздерінің еңбектерінде олар қазіргі заман оқиғаларынан бұрын өздері көрген немесе оқиғалардан білген ерекше заттар, суреттер туралы айтқан. Археология ғылымы хронология саласында үлкен нәтижелерге қол жеткізді және деп аталатын соңғы жаратылыстану әдістері салыстырмалы және абсолютті кездесу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Этнологияның іргелі мәселелері
Несиелер: 4Этнологияның іргелі мәселелерін зерттеу тарих магистрлерін даярлаудың ғылыми-педагогикалық жүйесінде маңызды орын алады. Бұл пәнді оқыту жас мамандардың теориялық және әдістемелік маңыздылығын қамтамасыз ететін негізгі кәсіби дағдыларды қалыптастырады. Бұл курс негізгі теориялық мәселелерді зерттеуге, әр түрлі ғылыми мектептер тұжырымдамаларының этнологиялық бағыттарын зерттеуге бағытталған. Бұл курс фундаменталды теориялық мәселені зерттеуге бағытталғандықтан, әр түрлі ғылыми мектептер тұжырымдамаларының этнологиялық бағыттарын зерттеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы және философиясы
Несиелер: 3Ғылым тарихы мен философиясы ғылыми зерттеудің негізгі стратегиялары мен ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты ғылымның тарихын және философиясының өзекті мәселелері туралы ғылымның табиғатын философиялық түсінудің қазіргі әлемдік дәстүрі ретінде түсінікті қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әлем халықтарының салт-дәстүр тарихы
Несиелер: 4Бұл курстың мақсаты - әлем халықтарының мәдени дәстүрлерінің пайда болуы мен даму ерекшеліктері, әртүрлі өркениеттердің ерекшеліктері және олардың магистранттар арасындағы қарым-қатынасы туралы түсінік қалыптастыру. Білімді қалыптастыру: - әлем халықтарының мәдени дәстүрлерін зерттеудің мәні, принциптері және әдістері; - олардың мақсаттары мен міндеттері; - негізгі түсініктер; - осы пәнді оқып-үйренудің ерекшеліктері; - осы білім саласының қазіргі тенденциялары. адамзаттың әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени тарихын олардың синтезінде қазіргі ғылыми көзқарастар тұрғысынан қарастыру; - әр түрлі конъюктуралық себептерге байланысты әлем халықтарының мәдени дәстүрлерін бұрмалайтын жеке тарихи зерттеулерге сыни көзқарас.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетелдік тарихнамасындағы жаңа бағыттар
Несиелер: 3Тарихнаманың пәні тарихи білім мен тарихи ғылымның дамуын зерттейтін ерекше тарихи пән ретінде. Отандық және шетелдік тарихнамадағы мектептер мен бағыттардың қалыптасуы мен эволюциясы, олардың идеологиялық және саяси бағыттармен байланысы. Ірі тарихшылардың шығармашылық мұрасы. Әр түрлі бағыттағы тарихнамадағы негізгі тарихи және әлеуметтік мәселелер.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Археологияның іргелі мәселелері
Несиелер: 4Гуманитарлық білім жүйесіндегі теориялық археология бағыттар. Археологиялық ұғымдарды қалыптастыру және қалыптастыру процесі. «Археологиялық мәдениет» түсінігінің қалыптасуы. ғылым археологияда ғылыми әдістерді қолдану. Дүниежүзілік археология Тілдік және антропологиялық деректер археологияда қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ІV-ІХ ғасыр түркілердің далалық өркениеті
Несиелер: 4Ежелгі түріктер өркениеттің өзіндік ортасын құрды. Онда сапалы түрде жаңа формалар пайда болды, жаңа коммуникативті құралдар - халықтың бір бөлігінің отырықшы және урбанизациялануы, қалалардың салынуы және діни мақсаттар буддизм, христиан және кейінгі ислам сияқты әлемдік діндердің пайда болуына әкелді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Басқару процестері мен құбылыстарын психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін қарастырады. Әр түрлі басқарушылық мәдениеттер арасындағы байланыс жағдайында коммуникативті дағдылармен іскерлік және тұлғааралық дағдыларды дамытады. Өмірдің теориялық заңдылықтарын және басқару жүйелерінің динамикасын игеруге мүмкіндік береді; Басқару және психологиялық кеңес беру әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Ұжым құрылымын және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуалды сыни тұрғыдан талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тарихи түркітану мәселелері
Несиелер: 4«Тарихи түркология мәселелері» - бұл жоғары оқу орнында жақында зерттелген пән. Бұл курста түркі тілдерінің генетикалық, типологиялық, реттеуші ерекшеліктері, орфографиясы мен пунктуациялары кеңінен қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 3Бұл сізге шетел тілінде ауызекі сөйлеу дағдыларын, мәдениаралық құзыреттіліктерді, іскери хат алмасу дағдыларын дамытуға, шетелдік түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін игеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша хабарламалар дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентация, пікірталас, рефераттар мен мақалалар. шет тілі, ғылыми мәтінге аннотация, түйіндеме жазу
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазақстанның мұражай және мұрағат ісі
Несиелер: 5Музей заттары мен архивтік құжаттама арқылы әлеуметтік ақпаратты сақтау, таным мен эмоциялардың берілуін сақтау процестерін зерттейтін пән. Мұражайтану және мұрағат ісі пәнін оқудың мақсаты - студенттердің теория, тарих, музей және мұрағат ісі саласындағы идеялары мен ғылыми білімдерін қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Несиелер: 5«Ғылыми зерттеулер негіздері» отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі тарихи аспектілері, теориялық принциптері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдістері туралы білім алуға және ғылыми зерттеулер, ғылыми зерттеулер, талдау тақырыптарын таңдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. тәжірибе жасау, мәліметтерді өңдеу, ақпараттық технологияны қолдана отырып, тиімді шешімдер алу.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қашықтан білім берудегі контент құрудың инновациялық технологиялары
Несиелер: 3Мамандық үлгісі жəне мемлекеттік тапсырыспен сəйкес қалыптасатын, инновациялық білім беру жəне білім алушылардың инновациялық технологиялары игеруі. Əлеуметтік сұраныстың педагогикалық үлгісі ретіндегі оқыту мазмұны. Оқыту үрдісі, əдістері мен ұйымдастыру түрлерінің жүзеге асырылуы оқыту мазмұнымен анықталады. Қашықтан оқыту білім беру қызметін пайдаланушылардың белгілі бір түрінің объектісі болып табылады (студенттер, тыңдаушылар, оқушылар жəне т.б.), қашықтан білім алушылардың дəстүрлі түрдегі студенттерден өзгешелігі, олардың қайсарлықтары, білімге деген құштарлықтары, ұйымдастырушылық қабілеттері, өз бетімен жұмыс істей білу дағдылары, компьютермен жұмыс істей білуі жəне телекоммуникациялық байланыс құралдарын қолдана білулері болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақстандағы тарихи өлкетану, оқу үрдісін ұйымдастыру мәселелер
Несиелер: 5Қазақстандағы білім беру процесі - бұл адамгершілік, зияткерлік, мәдени, дене бітімін дамыту және кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылатын білім беру мен оқытудың үздіксіз процесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғарғы мектептің педагогикасы
Несиелер: 3Болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблематикасымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, ЖОО-ның білім беру үдерісінде оқытушы мен субъективті өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қашықтықтан оқыту жүйесінде оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастырудың әдістемесі
Несиелер: 3Ғылымның барлық саласында білім мазмұны мен көлемі қауырт өсіп отырған қазіргі әлемдік жаһандану кезіндегі осы мақсат, өздігінен оқу іс-әрекетін тиімді ұйымдастыруға да тікелей байланысты. Осыдан келіп, оқушылардың өздігінен оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың оңтайлы әдістері мен тәсілдерін, оқыту түрлерін, нысандарын іздестіру өзекті сипатқа ие болады. Сондықтан, оқушылардың өздігінен орындайтын жұмыстарының педагогикалық жүйесін оқу іс-әрекетінде арнайы ұйымдастыру – оқу процесін жетілдірудің негізгі шарты болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тарихнама мен деректанудың теориялық және методологиялық мәселелері
Несиелер: 5Тарихты басып шығарудың теориялық және әдіснамалық мәселелері және тарихтың қайнар көздері тарих ғылымының тарихи-теориялық негіздері, қалыптасуы мен даму тарихы, әдіснамасы және оны ғылыми төңкерісте жүзеге асыру, әр елдің егжей-тегжейін кеңінен көрсететін тарихи деректерді сыни талдау арқылы қамтамасыз етеді. Бұл белсенді жауап қайтаруда да үлкен көмек болатыны анық.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Отан тарихының іргелі мәселелері
Несиелер: 5Ел тарихының өзекті мәселелері, ежелгі тарихтың теориялық, әдіснамалық мәселелері, ежелгі дәуірдегі Қазақстан туралы жаңа әдебиеттер. Ежелгі дәуірдегі Қазақстанның экономикалық дамуына сипаттама. Қазақстан аумағындағы өркениеттің негізгі орталықтары және рулық одақтардың саяси-этникалық тарихына қатысты тарихи тұжырымдар зерттелген. Моңғол ұлысы, ортағасырлық мемлекеттер мен Қазақ хандығы арасындағы этникалық және саяси сабақтастық мәселелері шығармашылық тұрғыдан талданды. Кеңес өкіметі мен әкімшілік билік жүйесінің қалыптасуы мен нығаюының тарихи тәжірибесі талданды. Қазақстандағы мемлекеттік құрылыс, әлеуметтік-экономикалық жаңғырту мәселелері зерттелуде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Егеменді Қазақстанның әлеуметтік саясаты
Несиелер: 5Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздігін алуы «әлеуметтік бағдарланған нарықтық экономикасы бар мықты егеменді мемлекет құру» міндетін қойып, түбегейлі жаңа әлеуметтік қатынастардың қалыптасуын айқындады. Сонымен бірге, экономиканы ырықтандыру процесін жандандыруға баса назар аударылды. Бұл процестің күші неғұрлым көп болса, экономикалық реформалар соғұрлым сәтті жүреді, ел жедел әлеуметтік-экономикалық дағдарыс кезеңінен тезірек шығады деп болжалды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жоғары мектепте тарихты оқытудың инновациялық әдістері
Несиелер: 5Жоғары білімнің қазіргі парадигмаларын қарастырады. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Жоғары білім беретін оқытушының кәсіби құзіреттілігі. Жоғары оқу орындарында кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу процесін ұйымдастыру. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың әдістері мен формалары. Орта мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік мекемесі ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелері
Несиелер: 5КОКП-нің 26-конгресі елдің әлеуметтік ғалымдарын КОКП-ның революциялық қайта құру іс-тәжірибесінің қорытындысын шығаруға, дамыған социализмнің теориялық мәселелерін зерттеуге, оның материалдық-техникалық базасын, аграрлық теорияның, демографияның мәселелерін, әлеуметтік құрылымның мәселелерін, жетілгендердің саяси жүйесін жетілдіруге бағыттауға бағыттады. социализм және социалистік демократия, коммунистік білім, социалистік өмір салты, анти-коммунизмді, буржуазиялық және ревизионистік тұжырымдамаларды сынға алу, марксизм-ленинизмнің жалғандықтарын әшкерелеу. Бұл міндеттер толығымен Қазақстанның қоғамтанушыларына, атап айтқанда тарих��ыларға қатысты. Қазақстандағы тарих ғылымы орыс тарихнамасының ажырамас бөлігі ретінде марксизм-ленинизмнің мызғымас идеялық және теориялық негізінде дамыды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тарихи педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдіснамасы
Несиелер: 5Тарихи-педагогикалық зерттеулерде жүйелік көзқарас тарих ғылымының қағидаларының жиынтығы арқылы жүзеге асырылады, оның сақталуымен тарихи-педагогикалық өткеннің мәселелері мен оқиғаларын зерттеуде қатаң ғылыми сипат пен объективтілік қамтамасыз етілуі мүмкін.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
ЖОО-дағы тарихты оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Дамудың әр түрлі кезеңдері, университетте тарихты оқыту принциптері қарастырылған. Тарихты оқыту процесінде, тарихи білім, білік және дағдыларды қалыптастыруда АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері зерттелуде. Оқытудың әдістемелік тәсілдері талданады, оларды тиімділігіне қарай классификациялау жолдары, тарихты зерттеу бойынша жұмысты ұйымдастыру формалары және нәтижеге бағытталған тарихтық білім беруді көпшілікке көрсету тетіктері сипатталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Әлем тарихының іргелі мәселелері
Несиелер: 5Пәннің мазмұны оқу орындары тарихының тиісті курстарында оқытылатын, дүниежүзілік тарихтың ең өзекті мәселелері туралы қазіргі заманғы ғылыми түсініктің қалыптасуына бағытталған. Тарих ғылымының қазіргі заманғы концептуалды аппаратын қалыптастыру мәселесі пәнді оқытуда үлкен орын алады. Пәннің мазмұны жетекші тұжырымдамаларға және әлемдік тарихтың әртүрлі кезеңдерімен байланысты ең өзекті зерттеу мәселелеріне талдау жасайды. Тарих ғылымының қазіргі жағдайы және оның дамуының негізгі бағыттары сипатталған. Тарихшы-зерттеуші жұмысының шығармашылық табиғаты, қазіргі тарихи зерттеулердегі ғылыми принциптер мен шығармашылық ізденістердің арақатынасы көр����етілген.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қазақстандағы археологиялық ескерткіштер
Несиелер: 4Болашақта археология негіздерінің барлық мәселелері бойынша «археология» пәнін зерттейтін болашақ тарихшылар мен тарихшылар мен тәрбиешілердің мамандарын даярлау және үйрету, олар болашақта қоғамның тарихи дәуірден тас ғасырына дейінгі орта ғасырларға дейінгі тарихи дамуын көрсету үшін лекциялар мен ғылыми жұмыстарға көмектеседі. Археология туралы алғашқы ақпараттық материалдар болады. Мақсат - археологияның орны мен рөлін көрсету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қазақстанда археологиялық зерттеулер тарихы
Несиелер: 4Қазақстанның археологиялық ескерткіштері туралы алғашқы мәліметтер ортағасырлық ғалымдар, тарихшылар, географтар және саяхатшыларға тиесілі. Өздерінің еңбектерінде олар қазіргі заман оқиғаларынан бұрын өздері көрген немесе оқиғалардан білген ерекше заттар, суреттер туралы айтқан.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON1
табысты жүзеге асыру, сондай-ақ ғылым, білім және мәдениет саласындағы халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін мемлекеттік және бір шет тілін білу.
-
Код ON2
жаңа және күрделі білім мен идеяларды сыни тұрғыдан талдай, бағалай және түсіндіре білу.
-
Код ON3
ұйымның стратегиясын, қызметін анықтай білу, ғылым және білім саласындағы бөлімдер деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктер қабылдау.
-
Код ON4
тарих ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерін, әлемдік және ұлттық тарихтың қазіргі даму тенденцияларын білу
-
Код ON5
зерттелетін мәселенің мазмұнын, оның тарихи білімдегі орны мен маңызын анықтай білу
-
Код ON6
белгілі бір зерттеу міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдай білу, зерттеу гипотезаларын ұсыну және тарихи зерттеудің қажетті әдістерін таңдай білу
-
Код ON7
Тәжірибелік-зерттеу жұмысының алынған нәтижелерін өз бетінше өңдеу, оларды талдау және интерпретациялау, орындалған жұмыс нәтижелерін есептер, диссертациялар, талдамалық жазбалар, рефераттар мен мақалалар түрінде ресімдеу дағдыларына ие болу.
-
Код ON8
жоғары оқу орындарындағы оқу процесін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, әдістемесі мен технологиясын білу
-
Код ON9
жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жоспарлай және жүзеге асыра білу
-
Код ON10
жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын жеткілікті түрде қорғау, әрекеттерін түзету және әртүрлі әдістерді қолдану.