Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01440 Дене шынықтыру және спорт в Halyqtar dostyǵy

  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Таңдалған спорт түрімен таныстыру, техниканы игеру, оқыту техникасы техникасын, физикалық қасиеттер мен қабілеттерді IVS қолдану арқылы тәрбиелеу әдісі, IVS-де жаттығулар мен төрешілер сайыстарын ұйымдастыру. Ол IVS техникалық элементтерін, IVS негізгі және көмекші жаттығуларын түсіндіру және көрсету әдістерін жетік біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай дәуірінің тарихи, мәдени және әдеби контекстін зерттейді; Абайдың өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы; Абай шығармаларының қазақ және орыс тілдерінде; түпнұсқа мен аударманы салыстырмалы талдау. Ол біздің заманымыздың әдеби мәтіндерінің көркемдік ерекшелігін зерделей отырып, студенттерге эстетикалық талғамын тәрбиелейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагогтың зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, біртұтас педагогикалық процесс және тұлғаның даму факторлары. Білім туралы түсінік. Тәрбие түрлері (адамгершілік, еңбек, физикалық, ақыл-ой, эстетикалық, этникалық, экологиялық және т.б.). Негіздері, функциялары, принциптері, заңдылықтары. Қазақ халық педагогикасы. Қазіргі әлемдік білім беру кеңістігінің дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    Нарықтық экономикадағы еңбек жекелеген адамдардың, сонымен бірге тұтастай қоғамдастықтардың, немесе жалпы алғанда бүкіл мемлекеттің өмірінде өзінің әлеуметтік маңыздылығы бойынша ерекше орын алады. Қазіргі кезеңнің адамдары өз өмірінің басым бөлігін өз әл-ауқаттарының көзі болып табылатын дәл осы жұмысқа, еңбекке арнайды. Осыған орай еңбекті қорғаудың маңыздылығы арта түседі және неғұрлым дәл және толық зерттеп, зерделеуді талап етеді, соның ішінде, құқықтық ғылым тұрғысынан.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы өркениеттің экологиясы мәселелерімен, жалпы экологияның негіздерімен, ҚР экологиялық саясатымен, Қазақстандағы экологиялық білім беру және тәрбиелеу, экологиялық мәдениеттің қалыптасуымен таныстырады. Адамның тіршілік ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимыл негіздерімен, қауіпті және төтенше жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен таныстырады. Авариялық-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Студенттер әр түрлі функционалдық стильдер мен жанрлардағы түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару сияқты ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады және жетілдіреді, кәсіби сипаттағы әңгімеге қатыса білу, коммуникативтік ниеттердің кең тізілімін білдіру, сөйлеу этикетінің ережелерін сақтай отырып, монологтық сөйлеудің негізгі түрлерін меңгерген, іскерлік жазудың негізгі түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ДШ мен С анатомиясы
    Несиелер: 5

    Жас, Конституциялық, спорттық морфология, адам ағзасының негіздерін зерттейді; Спорттық қызметпен байланысты органдар құрылымының өзгеруі туралы, жалпы органдар жүйесін құрудың жалпы белгілері, зерттеудің морфологиялық әдістері туралы білім. Зерттелетін материалды талдау және синтездеу, адам ағзасының қалыптасуының себеп-салдарлық байланысын анықтау және ашу, алынған білімді медициналық-биологиялық пәндерді және практикалық қызметті зерделеуде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Емдік бейімделу дене тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесінің анатомо-физиологиялық, гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздерін, емдік дене шынықтыру және массаж әдістемесін зерттейді; Халықтың әртүрлі топтарымен Сауықтыру дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесін сипаттайды; Аурудың этнологиясы мен патогенезін, емдік дене шынықтыру мен массаждың кешенді емдеу мен оңалтудағы маңызын таныстырады; ЕДШ және ішкі ағзалар аурулары, тірек-қимыл аппаратының жарақаттары кезінде массаж әдістерін дағдыландырады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі мен спортты басқарудың теориялық негіздерін, дене тәрбиесі мен спортты басқару жүйесін қарастырады; дене шынықтыру мен спортты басқарудың функциялары, принциптері мен әдістері; студенттерді Халықаралық спорт қозғалысын ұйымдастырумен таныстырады. Идеясы бар: қазіргі менеджмент және оның өзектілігі, қазіргі жағдайдағы практикалық маңызы туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары дәрежелі спортшылардың жаттықтыру үрдісіндегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Компьютерлік және телекоммуникациялық жабдықтардың жетістіктері негізінде қалыптасқан жаттықтырушының құжаттарын құру технологиясын, жаттықтырушының ақпараттық мәдениетін, электронды технологияларды қолдану арқылы білім беру қызметін басқаруды қарастырады. Спорт және дене шынықтыру тәжірибесінде ақпарат пен коммуникацияны түрлендіруге арналған заманауи компьютерлік және бағдарламалық құралдарды қолдану дағдылары бар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 5

    Балалардың ағзалары мен жүйелерінің дамуының анатомиялық және физиологиялық заңдылықтарын, қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, мектеп гигиенасының нормаларын зерттейді. Онтогенездегі физиологиялық даму ерекшеліктерінің педагогикалық әсерге әсерін сипаттайды. Баланың психологиясының, қабылдауының, есте сақтауының, сөйлеуінің, моторикасының ерекшеліктерін ұсынады. Психофизиологиялық мінез-құлық, мидың аналитикалық және синтетикалық белсенділігі, балалармен тәрбие жұмысын ұйымдастыра білу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жанғыру және қазақ тарихының мәселелері
    Несиелер: 3

    Ол модернизацияның бағыттары мен принциптерін зерттейді. Қазіргі ұрпақтың өзіндік көзқарасын (бейнесін) қалыптастыру. «Туған жер» - «Кішкентай Отаным» «Жаңа гуманитарлық білім», жаңа әліпбиге кезең-кезеңмен көшу, «Қазақстанның рухани күйлері», «Жаһандық әлемдегі заманауи қазақстандық мәдениет», «Қазақстанның 100 жаңа тұлғасы». Оқуда партизандық сезімі дамуда туған жер, оның табиғаты, қаласы, ауылы, ауданы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқытушы-тренердің ақпараттық мәдениеттілігі
    Несиелер: 5

    Адамның өмір бойы ақпараттық мәдениетін қалыптастыруы, ол болашақ маман үшін олардың кәсіби білімалу аралығында қаланады. Мамандар даярлаудағы алғашқы сатысына олардың өздігінен білімалуына бағытталған шараларды ұйымдастыру ісі пайда болады. Қазіргі ақпараттық технологияларды жоғары білім беру жүйесіне енгізгенде, оқыту материалдарының педагогикалық мазмұндылығы мен әркімнің өздігінен оқып үйренуіне жағдай жасаудың маңызы зор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытады . Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамытады . Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікті үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дала тұлғаларының тарихы
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының рухани мұрасының ғылыми-зерттеу жұмысы ХVІІІ ғасырда басталады, ал орыс және еуропалық, шығыс саяхатшылары мен тарихшылардың қоғам қайраткерлерінің еңбектерінде ол дәл орта ғасырларда, XV-XVI ғасырларда жазылғаны белгілі. Бұл көрсеткіште негізінен ғылыми мақсатта жазылған әдебиет, түрлі кеңсе, мұрағат жазбалары, сондай-ақ әдеби, көркем шығармалар жинақталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 3

    Оқушыларды психикалық құбылыстардың дамуы мен жұмысының психологиялық қамтамасыз етілуіне, білім беру ұйымдары мен спорттық ұйымдардың тәрбиеленушілерінің жағдайлары мен сапаларына байланысты кәсіби мәселелерді шешуге дайындау. Дене шынықтыру, сауықтыру, оқу-жаттығу сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлау және жүргізу дағдылары, олардың психологиялық-педагогикалық қолдауы болған жағдайда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Күрес, оқыту әдісімен
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы дене шынықтыру мен спортты, спорттық күрестің дамуын, спорттық күрес сабақтарындағы қауіпсіздік техникасын,гигиеналық білім мен дағдыларды үйренеді. Жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша ұсыныстар. Жекпе-жекті жүргізу дағдылары қалыптасады және дене шынықтыру бойынша мектеп бағдарламасына кіретін әртүрлі спорт түрлерін өткізу үшін база құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық дайындықты басқару үрдісі
    Несиелер: 5

    Жаттығуларды дұрыс таңдау, дене, техникалық және тактикалық дайындық білімін қалыптастыру үшін креативті ойлауды дамытуды қарастырады, таңдаған спорт түріндегі дене және техника-тактикалық дайындықтың маңызы мен рөлін түсінуді қалыптастырады. Шұғылданушылардың дайындық деңгейін ескере отырып, әр түрлі сабақ түрлерін таңдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гимнастиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Өзіндік педагогикалық қызметке қажетті гимнастика бойынша теориялық және әдістемелік білімді меңгеру. Студенттерде гимнастика бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, сабақтардағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Дене шынықтыру бойынша гимнастикалық бөлім жаттығуларын орындау техникасы мен оқыту әдістемесін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Онда балалар мен жасөспірімдердің спорт жүйесі жұмысының тақырыптары қарастырылады, спорттық қабілеттер мен дарындылықты, жас спортшыны оқыту және тәрбиелеу, жаттығулар жүктемесінің жас кезеңі, жас спортшының сабақтарын ұйымдастыру және өмір салтын анықтайды. Педагогикалық жағдайға байланысты белгілі бір құралдарды, әдістерді, формаларды таңдау технологиясын біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 4

    Ғылыми дүниетанымын, кәсіби-педагогикалық бағытты қалыптастыру, педагогикалық ойлауды дамытуға ықпал ету Студенттерді болашақ кәсіби-педагогикалық қызмет жағдайында дене шынықтыру және педагогикалық шындықты эмоционалды-құндылықты қабылдау саласындағы шығармашылық белсенділік тәжірибесімен қызықтыру. Оқу процесін негіздерді құру бойынша арнайы ұйымдастырылған әрекет ретінде диагностикалау тұтас педагогикалық тұлғадағы жаңа тұлға мәдениеті процесс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іс-тәжірибе әдістемесінің негізі (педагогикалық және жаттықтыру)
    Несиелер: 5

    Іс-тәжірибе (педагогикалық және коучинг) негіздерінің әдіснамасымен таныстырады, жоғары кәсіби білімнің мемлекеттік стандартына сәйкес заманауи тұжырымдамаларға негізделген білім, білік минимумын белгілейді. Спортшыларды даярлау саласындағы білімді (жаңа теориялар, түсіндірулер, әдістер мен технологиялар) оқыту мен коучингте қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу процесін жоспарлауда, ұйымдастыруда, құруда педагогикалық білімнің негізін құрайды, коммуникативті қарым-қатынас жасау қабілетін дамытады, педагогикалық ойлауды дамытады. Ол студенттердің болашақ кәсіби қызметімен, әлеммен, оның объектілерімен, жеке тұлға ретінде өздеріне деген эмоционалды және құндылық қатынастарын дамытады, адамның физикалық және моральдық-адамгершілік денсаулығы үшін жауапкершілікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Компьютерлік және телекоммуникациялық техниканың жетістіктері негізінде оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастырудың ақпараттық мәдениетін, электрондық технологиялардың көмегімен оқу қызметін басқаруды, құжаттаманы құру технологиясын, ақпараттық мәдениетті қарастырады. Спорт және дене шынықтыру практикасында ақпаратты түрлендірудің қазіргі заманғы компьютерлік және бағдарламалық құралдарын қолдану және коммуникациялық қарым-қатынас дағдыларын меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Футбол оқыту әдісімен
    Несиелер: 4

    Мектептегі білім беру жүйесінде таңдаған спорт түрін зерттейді. Футболды мектепте, кіші, орта, жоғары сыныптарда таңдаған спорт түрін оқыту әдістемесімен таныстырады. Таңдаған спорт түрі сабақтарында физикалық қасиеттерді тәрбиелеу, мектептегі спорттық-бұқаралық жұмыс. Тұлғалық, метапредмет және пәндік нәтижелерге қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану қабілеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі және спорттағы жаппай сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұқаралық-сауықтыру жұмысы саласында креативті ойлауды қалыптастыру және дамыту. Қоғамдағы бұқаралық-сауықтыру жұмысының рөлі мен мәнін қалыптастыру және түсіну. дене және техника-тактикалық дайындық. Шұғылданушылардың дайындық деңгейін ескере отырып, әр түрлі сабақ түрлерін таңдай алады. жаттығуларды дұрыс таңдау, дене, техникалық және тактикалық дайындық білімін қалыптастыру үшін, Түзету мектебінде дене тәрбиесінің құрамдас бөлігі: сыныптан тыс спорттық-бұқаралық және дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары болып табылады. Осы жұмыс шеңберінде мектепте әртүрлі формалар қолданылады: үйірмелер мен секциялар, ойындар, жа��ыстар, экскурсиялар, туристік жорықтар, спорттық мерекелер және т. б. өткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі гимнастика мен жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    "Гимнастика және жеңіл атлетика" пәні студенттерді жүгірудің, секірудің, лақтырудың негізгі тәсілдері, Президент сынамасы мен жалпы білім беретін мектеп бағдарламасына енгізілген мектептегі жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін оқыту әдістемесі туралы дағдыларға және білімге үйретеді. Мектепте жеңіл атлетика бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесінің анатомо-физиологиялық, гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздерін, емдік дене шынықтыру және массаж әдістемесін зерттейді; Халықтың әртүрлі топтарымен Сауықтыру дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесін сипаттайды; Аурудың этнологиясы мен патогенезін, емдік дене шынықтыру мен массаждың кешенді емдеу мен оңалтудағы маңызын таныстырады; ЕДШ және ішкі ағзалар аурулары, тірек-қимыл аппаратының жарақаттары кезінде массаж әдістерін дағдыландырады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдап алған спорт түрінен дене, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Физикалық қасиеттерді дамытудың және функционалды жаттығуды оңтайландырудың құралдары мен әдістерін зерттейді. Студенттерді әртүрлі спорт мекемелеріндегі жалпы және арнайы дене шынықтыру негіздері бойынша кәсіби педагогикалық және коучинг жұмыстарына дайындайды. Дене тәрбиесі, спорттық дайындық (физикалық, техникалық, тактикалық, ақыл-ой және функционалдық) процесін жоспарлау, бақылау және басқару дағдыларын алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биомеханика
    Несиелер: 5

    Биомеханика тірі организмнің қозғалыс ғылымы, оның ішінде бұлшықеттер, сүйектер, сіңірлер және линиялар қалай қозғалыс жасауға арналған. Биомеханика кинезиологияның үлкен саласының бөлігі болып табылады, әсіресе қозғалыс механикасына назар аударады. Ол негізгі және қолданбалы ғылым болып табылады, оның зерттеулері мен оның нәтижелерін практикалық қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Анатомия және спорттық морфология негіздер
    Несиелер: 5

    Адам ағзасын, жастық, конституциялық, спорттық морфологияның негіздерін үйренеді; Функциясына байланысты органдар құрылымының өзгеруі туралы білім, жалпы органдар жүйесі құрылысының жалпы белгілері, зерттеудің морфологиялық әдістері. Зерттелетін материалды талдау және синтездеу, адам ағзасының қалыптасуының себеп-салдарлық байланысын бөліп, ашу, алған білімдерін практикалық қызметте пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Базалық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 5

    Мектепте білім беру жүйесінде спорттың базалық түрлерін үйренеді. Мектепте, кіші, орта, жоғары сыныптарда спорттың базалық түрлерін оқыту әдістемесімен таныстырады. Негізгі спорт түрлері сабақтарында физикалық қасиеттерді тәрбиелеу, мектепте спорттық-бұқаралық жұмыс. Тұлғалық, метапредмет және пәндік нәтижелерге қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану қабілеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдап алған спорт түрінің негіздері
    Несиелер: 5

    Таңдаған спорт түрлері жүйесінің қызмет ету тақырыптарын қарастырады, әлеуметтік-кәсіби қызметке дайындық, таңдаған спорт түріндегі спорттық қабілеттерді, жаттығу жүктемелерін, спортшының сабақтарын және өмір режимін ұйымдастыруды анықтайды. Таңдаған спорт түрінің белгілі бір құралдарын, әдістерін, сабақ түрлерін таңдау технологиясын меңгерген. Физиология, педагогика және психология бойынша білім мен дағдыларды кеңейтуге және тереңдетуге ықпал етеді. Таңдаған спорт түрі бойынша студенттің жеке тұлғасын дене тәрбиесін қалыптастыру, өзін-өзі жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық тренажерлер
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт саласында спорт тренажерларын пайдалану кезінде жүйелі білімді қалыптастыру және консультациялық көмек көрсету. Спортпен айналысуға және кең бұқаралық-спорттық жұмыстарға арналған спорттық тренажерлерді жобалаудың, пайдаланудың жалпы негіздерін зерделейді. Техникалық шарттарға, ережелер мен нормаларға сәйкес спорттық тренажерларға қойылатын жалпы гигиеналық талаптарды бағалау саласында білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі мен спорт гигиенасы саласында жүйеленген білімді, дене шынықтыру мен спортпен айналысу процесінде гигиеналық факторларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ профилактикалық медицина саласында білім алуды қалыптастыру. Спорттық киім мен аяқ киімге, спорттық құрал-жабдықтарға, жабдыққа және еден жабындарына қойылатын жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық-педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберлік үнемі жетіліп отыруды қажет ететін балаларды оқыту мен тәрбиелеу өнері. Ол өнерге балаларды сүйетін және өз қалауымен жұмыс істейтін әр педагогтің қолы жетуі мүмкін. Педагог — өз ісінің шебері, жоғары мәдениетті, өз пәнін терең меңгерген, ғылым мен өнердің тиісті салаларынан хабардар, жалпы, әсіресе балалар психологиясының мәселелеріне қанық, оқыту мен тәрбиенің әдістемесін жетік игерген маман.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорт негізі және дене шынықтырудағы ҒЗЖ
    Несиелер: 5

    ғылыми негізделген жоспарлау, бақылау, ағзаның функциялық, дене, әдіс-тәсілдік, психологиялық, интеллектуалдық дайындығын және спорттық жетістіктерін түзету; жоғары спорттық нәтижелерге жету мақсатында дене шынықтырумен шұғылданушылардың денсаулығын сақтауға және зиян келтірмей нығайту үшін түрлі жастағы, жыныстағы спортшылардың бойында ерік-күш сапаларын, отан сүйгіштігін тәрбиелеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейімделу дене тәрбиесі және массаж
    Несиелер: 4

    ҚҚҚ сабақтарын өткізуге негізгі түсініктерді, құралдар мен әдістерді, көрсеткіштер мен қарсы айғақтарды зерттеу; ағза функцияларының әртүрлі бұзылулары кезінде сабақтарды ұйымдастыра білу, АФҚ-ның ең тиімді әдістерін іс жүзінде қолдана білу; шұғылданушылардың негізгі кемістігі мен психофизиологиялық жағдайын ескере отырып, сабақтар үшін топтарды жинақтай білу; оңалтудың жеке бағдарламаларын қолдану, жоспарлау, арнайы мекемелерде сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Университет ұсынған Minor білім беру бағдарламаларының каталогынан студент таңдай алатын қосымша дайындық бағыты (мамандық) бағдарламасы. Minor қосымша білім беру бағдарламасы бойынша оқудың толық курсы аяқталғаннан кейін бітірушіге белгіленген нысанға сәйкес қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) бойынша дипломға қосымша беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық құрылыстар
    Несиелер: 5

    Ол тұрғылықты жерінде, өндірісте, медициналық және денсаулық сақтау мекемелерінде, мектепке дейінгі және мектеп мекемелерінде кеңінен таралған бұқаралық спорт түрлерімен айналысуға арналған спорт нысандарын жобалаудың, салудың, жөндеудің және пайдаланудың жалпы негіздерін зерттейді. Нормативтік, техникалық және жобалық құжаттамаға ие, спорттық объектілер желісінің құрамын есептейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттың негізі және қолданбалы дене тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Студенттің жеке басының дене мәдениетін қалыптастыру, әлеуметтік және кәсіби қызметке дайындық, денсаулықты сақтау және сақтау. Бұл физиология, педагогика және психология саласындағы білім мен дағдылардың кеңеюі мен тереңдеуіне ықпал етеді. Жеке және денсаулықты нығайтудың, физикалық өзін-өзі сауықтырудың, табысты әлеуметтік және кәсіби қызмет үшін жеке тұлғаның физикалық мәдениетінің құндылықтары мен әдістеріне ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорт қондығырлар
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт саласында спорттық снарядтарды пайдалану кезінде жүйелі білім мен консультациялық көмек көрсетуді қалыптастыру. Снарядтардың жобалық қызметін зерттеу. Техникалық шарттарға, ережелер мен нормаларға сәйкес спорттық снарядтарға және спорттық мүкәммалға қойылатын жалпы гигиеналық талаптарды бағалау саласында білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру мұғалімінің, жаттықтырушының кәсіби қызметіне қажетті адамның қозғалыстары мен құрылысы механикасы туралы білім алады. Қозғалу іс-қимылдарын үйрету және оқушылардың дене және психикалық қасиеттерін жетілдіру үшін қажетті психологиялық-педагогикалық, медициналық-биологиялық, ұйымдастыру-басқару білімі мен дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрінен жаттықтырушылық дағдыларын жетілдіру
    Несиелер: 5

    Спортшының жаттығу жүктемелерін жоспарлау принциптерін; ағзаның негізгі жүйелерінің физиологиялық сипаттамаларын; жаттығу процесінде модельдеу принциптерін; спортшылардың функционалдық жағдайын бағалау әдістерін зерттейді. Жаттығу процесін жоспарлау, жарыс қызметін ұйымдастыру, спортшылардың техникалық, функционалдық тактикалық, зияткерлік, теориялық және қазіргі жаттықтырушыға қажетті басқа да салаларда дайындық деңгейін бағалау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ұлттық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі мәселелерін зерттеу, әр түрлі контингентпен шұғылданатын жаттықтырушы оқытушысының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгеру. Оқу-жаттығу жұмыстарын жоспарлау және есепке алу дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқушының оқу жетістігін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін зерттейді; оқушының оқу жетістігін бағалаудағы маңызды ережелер туралы білімі бар; Бағалау кезінде есептеулер жасай білу; рейтинг жүйесінің негізгі әдістері мен әдістерін түсінеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Волейболдың ілімі мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бағдарлама студенттердің волейбол командаларының спорттық жаттығуын, волейболды оқыту әдістемесі мен ілімін оқып- үйренуін, әр түрлі дене тәрбиесі мекемелерінде және спорттық қозғалыстарда өз бетінше жаттықтырушылық, оқытушылық, ұйымдастыру жұмыстарын атқаруы үшін кәсіби- педагогикалық дағдылары қалыптастыруды қарастырады. Волейболдан оқу жұмыстары, дәрігер, семинар, әдістемелік және тәжірибелік сабақтар, педагогикалық- ұйымдастыру тәжірибелі, спорттық шеберлікті көтеру сабақтары және студенттердің өзіндік жұмыстары түрінде өткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық күрес және жекпе-жектер
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы дене шынықтыру мен спортты, спорттық күрестің дамуын, спорттық күрес сабақтарындағы қауіпсіздік техникасын,гигиеналық білім мен дағдыларды үйренеді. Жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша ұсыныстар. Жекпе-жекті жүргізу, оның негізінде дене шынықтыру бойынша мектеп бағдарламасына кіретін спорттың әртүрлі түрлерін өткізу үшін база құру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттың таңдаған түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру
    Несиелер: 5

    Спортшының жаттығу жүктемесін жоспарлау принциптерін біледі; организмнің негізгі жүйелерінің физиологиялық сипаттамасы; оқу процесінде модельдеу принциптері; спортшылардың функционалдық жағдайын бағалау әдістері. Жаттығу процесін жоспарлау, бәсекелік іс-шараларды ұйымдастыру, қазіргі заманғы жаттықтырушыға қажетті техникалық, функционалдық тактикалық, интеллектуалдық, теориялық және басқа салалардағы спортшылардың дайындық деңгейін бағалау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық - жаттықтырушылық жұмыста интерактивті технологияны қолдану
    Несиелер: 5

    Ақпараттық кеңістіктегі танымдық дербестікті дамыту және өздігінен білім алу қажеттілігін спорттық-жаттықтырушылық жұмыста интерактивті технологияларды пайдалануды қалыптастырады. Оқу үрдісіне рефлексивті көзқарасты, дене шынықтыру саласында және спорттық-жаттықтырушылық жұмыста ілгерілеуді барынша жекелендіруді пайдаланады. Қазіргі спортшының спорттық шеберлігін арттыруда оқытушының, жаттықтырушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдап алған спорт түрінен арнайы дайындық
    Несиелер: 5

    Берілген пән денешынықтыру және спорт жүйесінде маман даярлауда маңызды орны бар. Өйткені таңдап алған спорт түрінің оқыту әдістемесі бойынша жас маман меңгерген білімдері, біліктіліктері және дағдылары арқылы арқылы оқу- жатттықтыру сабақтарын жүргізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдап алған спорт түрі бойынша техникалық-тактикалық дайындық
    Несиелер: 5

    Спорттағы техникалық, тактикалық дайындық ұғымдарымен, олардың спорттық дайындық жүйесіндегі орны, спорттық дайындықтың басқа түрлерімен өзара байланысымен танысу. Әр түрлі спортпен шұғылданатын контингенті бар таңдаған спорт түріндегі жаттықтырушы оқытушысының өз бетінше жұмыс істеу дағдысын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON4

    Педагогика және психология саласындағы білімді меңгеру, ақпаратты басқару, психологиялық - педагогикалық диагностика, талдау және синтездеу негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу.

  • Код ON5

    Дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі буындарында, дене шынықтыру мен спортты бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуде, елде дене шынықтыру мен спортты дамытуды жоспарлауда, болжауда, үйлестіруде ұйымдастыру-бұқаралық жұмыстарды қолдану.

  • Код ON6

    Спорт ғимараттарының жіктелуін, сипаттамасын, санаттылығын білу. Спорттық ғимараттар мен тренажерлерді сауатты жоспарлап қолдану.

  • Код ON7

    Оқу-жаттығу процесінде, СӨС жүргізу барысында жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктердің шектеулілігін ескере отырып мүшелер мен жүйелердің физиологиялық жағдайын анықтау дағдыларын меңгеру. Дене тәрбиесінің тәсілдерін адекватты қолдану, таңдаған спорт түріндегі жаттығу және жарыс жүктемелерін нормалау және бақылау тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON8

    Жаттықтырушылық жұмыстың ерекшеліктері мен тәуекелдеріне байланысты дене шынықтыру және спорт саласында болашақ жаттықтырушының (спорттық педагогтардың) кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Білім беру, жаттығу, қызмет етудің жеке және топтық траекторияларын әзірлеу бойынша дағдыларды меңгеру, таңдаған спорт түрінің оқу-жаттығу жұмыстарының нәтижелерін талдау.

  • Код ON9

    Дене шынықтыру және спорттың теориялық және әдістемелік негіздерін, таңдаған спорт түрін оқыту әдістемесін және жарыс ережесін білу. Кәсіптік денгейде меңгеру.

  • Код ON10

    Дене шынықтыру мен спорттың білім беру, тәрбиелік, сауықтыру және тарихи маңызын, басқа мемлекеттермен өзара қарым-қатынаста спорттың маңызын түсіну. Адамгершілік саласында Отанға деген сүйіспеншілікті және барлық халықтарға деген құрметін арттыру.

  • Код ON11

    Белгісіздік жағдайында зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалану.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.

Top