Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01540 Биология в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау технологиясы

    -Биологиялық жүйелердегі ақпараттық процестердің ерекшелігі, биологиялық объектілерді, процестер мен жүйелерді талдауға ақпараттық тәсілдерді қолдану тәжірибесін әзірлеу, ғылыми-ақпараттық қызметті жүзеге асыру, биология саласындағы кәсіби қызметте заманауи ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану туралы ақпараттың тұтас көрінісін қалыптастыру;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орнында биологияны оқыту әдістемесі

    Дүниетанымдық бағытта биологиядан білім берудің басты талаптарына: - бір кезеңнен екінші кезеңге көтерілу барысында биологиялык шындыкты терең үйрете отырып, биологиялык пәннің көзкарасындағы біртұтастыкты үйрету; - басты теориялар мен концепциялардын мазмұнындағы құбылыстарды белгілі бір деңгейде суреттеп, әдістемелік тұрғыдан түсіндіру; -Биологияны оқыту әдістемесі биологияны оқытудың заңдылықтарын белгілеу; -Биологияны оқытуда дамытылатын білімдер мен түсініктерді игеруді, сондай-ақ зерттеу әдістерін игеруді көрсете білуін қарастыру;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған оқыту технологиялары

    - Кәсіби-бағдарлы білім берудің негізгі технологияларын меңгеру және педагогикалық жұмысты технологияландыру жүйесінде магистранттардың қабілеттерін дамыту;. - Магистрант осы пәннің негізгі дидактикалық ұғымдарын игереді, жоғары технологиялық білім беру кеңістігінің жүйелік сипатын және гуманитарлық ұғым ретіндегі оқыту технологиясының маңыздылығын зерттейді,педагогикалық технологияларды қолданудың теориялық және практикалық дәстүрлерін зерттеу; -негізгі технологиялық білім беру жүйесінде қолдануды үйренеді. кәсіби педагогикалық іс-әрекеттегі әдістемелер мен әдістерді үйрету;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эволюциялық биология

    -Эволюциялық биология тіршіліктің пайда болуынан адамның шығу тегіне дейінгі мəселелерді талдап, тірі табиғаттың даму заңдылықтары туралы ұғым, түсінікті толықтыру; -Магистранттардың диалектикалық - материалистік көзқарасын, биологиялық ойлау қабілетін арттыру, ой өрісін кеңейту, табиғи құбылыстарды қазіргі заман (статистикалық) əдістері арқылы зерттеуді үйрету, биологиялық эволюцияның нəтижесі- тірі жүйелердің тіршілік жағдайына сəйкестігі, жəне табиғи жүйелердің байланыстарын меңгерту;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шетел тілін меңгеру деңгейін дамытады, шетелдік әріптестермен және серіктестермен қарым-қатынаста кәсіби және ғылыми саладағы әртүрлі әлеуметтік-коммуникативтік мәселелерді шешеді, сондай-ақ шет тіліндегі ресурстарды пайдалана отырып, танымдық және зерттеушілік әрекетін дамыту; Магистранттарға кәсіби (өндірістік және ғылыми) іс-әрекет процесінде, сондай-ақ өздігінен білім алу процесінде шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін деңгейде коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгерту;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектепте биология инновациялық оқытудың білім беру процесін жоспарлау

    -Білім беру жүйелері мен басқару негіздерінің инновациялық дамуының заманауи тенденцияларын қалыптастыру; -Инновациялық жобаларды жүзеге асыру кезіндегі өзгерістерді менгерту; -Инновацияның принциптері мен функцияларын, жергілікті, модульдік, жүйелік өзгерістердің стратегияларын құрудың әртүрлі теорияларын, тұжырымдамаларын, тәсілдерін талдау және сыни бағалау әдістерін жүзеге асыру;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    -Жоғары мектеп мұғалімінің кәсіптік-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, жоғары мектеп дидактикасын, білім беру теориясы мен білім беруді басқаруды меңгеру, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО-да педагогикалық құзіреттілікті қалыптастыру; - Жоғары мектепте тұтас педагогикалық үрдісті басқарудың теориялық және технологиялық аспектілері қарастырылған және магистранттарға білім алу барысында болашақ кәсіби әрекеттің жеке элементтерін модельдеуге мүмкіндік беру; -Кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруда, жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үрдістің әдіснамалық негіздері, нақты айтқанда қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерін меңгеру;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның адам өміріндегі және қоғамдағы рөлі мен маңызы туралы білімдерін қалыптастырады; қазіргі қоғамдағы ғылымның рөліне, ғалымның әлеуметтік және моральдық жауапкершілігіне байланысты этикалық мәселелер; білім берудің жаңа бағыттарының дамуын қалыптастырады, жоғары оқу орындарында оқытылатын тарихи, философиялық және жалпы теориялық пәндерді жалпылау және зерттеу;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    -Маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру, зерттеу ғылымды дамыту жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін зерделеу; Биологиялық ғылыми жобаларды ұйымдастыра отырып, ғылыми деректерін шет мемлекеттердің ғылыми басылымдарына шет тілінде мақала жазуын көздеу;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық белсенді заттардың химиясы және биотехнологиясы

    Бұл курс биологиялық белсенді заттардың химиясы мен биотехнологиясы саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер нәтижесінде алынған ағымдағы мәліметтерді жинақтайды. Биологиялық белсенді заттардың химиялық құрылымы мен олардың биологиялық белсенділігі мен химиялық құрылымына қарай жіктелу әдістері бөлек қарастырылады. Курс биологиялық белсенді заттардың өндірушілерін және мақсатты өнімді алу үшін оларды өсірудің биотехнологиялық әдістерін жеке зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    - Басқару психологиясының негізгі әдістері: бақылау, сауалнама, эксперимент, әңгіме, сұхбат, анкета, тестілеу, контент талдау, рөлдік және іскерлік ойындар, басқару іс-әрекетінің нәтижелерін талдау; -Адамдармен қарым-қатынасқа байланысты басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтау; -Басқару психологиясы аймағындағы зерттеулердің ғылыми-практикалық құндылығын дәріптеу;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыру

    -Зерттеу дағдыларын дамыту; шығармашылық ізденіс пен зерттеу процесінде аналитикалық және сыни, абстрактылы ойлауды қалыптастыру; -ғылыми зерттеулерді жүргізу кезінде қажетті ғылыми әдебиеттермен және ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; -ғылыми зерттеу, оның түрлері мен классификациясы, ғылыми танымның негізгі формалары: факт, теория, гипотеза, зерттеу тақырыбын таңдау, мақсат пен міндеттерді қою, дамыту; -проблемалық өріс және зерттеу мәселелері, ғылыми зерттеу кезеңдері, ғылыми зерттеу әдістері, ғылыми және ғылыми-көпшілік әдебиеттерді таңдау, дереккөздермен жұмыс істеу әдістерін талдау;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биологиялық зерттеулердің заманауи ғылыми әдістері

    -Заманауи ғылыми зерттеу әдістері саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыру, биологиялық объектілермен жұмыс істеудің заманауи тәжірибелік әдістерін қолдану; -Биологиялық зерттеулердің құрылымын, ғылыми зерттеулерін, ғылыми зерттеу кезеңдерін, салыстырмалы зерттеу әдістерін, олардың артықшылықтары мен шектеулерін, биологиялық білім тарихындағы салыстырмалы әдістің рөлін меңгеру; -ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биохимияның заманауи әдістері

    Курста Биохимия саласындағы заманауи әдістер мен негізгі процестер, өсімдіктердің фотосинтезінің егжей - тегжейлі кезеңдері және оның өсуге, дамуға және өнімділікке әсері, тыныс алу процестеріне, гликолизге және Ди_және трикарбон қышқылдарының цикліне назар аударылады. Ферменттерді, ақуыздарды және пептидтерді оқшаулау, тазарту және зерттеудің заманауи әдістеріне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы ғылыми-зерттеу әдістері мен методологиясы

    -Ғылыми білімнің әдіснамасы саласында іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру, ғылыми әдістемемен таныстыру; -магистратура процесінде жеке және ұжымдық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жүргізу және нәтижелерін ұсыну; -Ғылыми танымның философиялық аспектілері, әдіснамалық негіздері, ғылыми зерттеу жұмысының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерттеу; -Зерттеудің жаңалығы, зерттеу жоспарын құру, әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеу әдістерін таңдау, эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, оларды жүргізу және нәтижелерді өңдеу;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Микроорганизмдер генетикасы

    -Микроорганизмдер генетикасына тұқымқуалаушылық және өзгергіштік құрылысы бар биологиялық зерттеулер жүргізу; -Микроорганизмдердің қасиеті кез-келген басқа организмдер сияқты олардың генотипімен анықталады, яғни берілген дараның гендер жиынтығын оқытып үйрету; -Лаборатория жағдайында таза микроорганизмдер топтарының өзгергіштігін зерттеу;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биоритмология

    -Биологиялық ырғақтар (биоритмдер) биологиялық процестер мен құбылыстардың сипаты мен қарқындылығының мезгіл-мезгіл қайталанатын өзгерістерін зерттеу; -Организмдегі циклдік өзгерістердің пайда болуын қамтамасыз ететін «биологиялық сағаттың» арнайы механизмін зерттейтіндігін игерту;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Клеткалық биология

    - про жəне эукариотты клеткалардың атқарушы жəне реттеуші механизмдері,молекулалық ұйымдасуы, құрылымы туралы қазіргі кездегі көзқарастар мен фундаментальді негіздермен магистрлерді таныстыру; - Магистрлердің тірі клеткалардың молекулалық ұйымдасуы мен реттеуші механизмдерін, құрылысының фундаментальді негіздерін білу; Магистрлерде клеткалық эволюция, клетканың ортамен қарым-қатынасы, энергетика, клетканың қорғану механизмдер, клеткааралық байланыстар, клетканың репродукциясы жəне цитодифференцировка туралы түсініктерінің болуы;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиялық систематиканың негіздері

    -Биологиялық систематика – ғылыми пән, оның міндеттеріне тірі организмдерді жіктеу принциптерін әзірлеу; - Биологиялық принциптерді органикалық дүние жүйесін құруда іс жүзінде қолдану; -Биологиялық жіктеудің қазіргі және жойылып кеткен барлық организмдердің жүйесінде сипатталуы мен орналасуын білдіретіндігіне көз жеткізу;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық білім дамуының жаңа тұжырымдамасы

    -Биологиялық білім беруді дамытуды жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу жағдайында оқытушылардың педагогикалық шеберлігін арттыру,сондай-ақ магистранттардың жағдайды, оқу және ғылыми-зерттеу қызметін талдау және бағалау қабілеті туралы білім жүйесін қалыптастыру; Білім берудегі жаңа тәсілдерді дамытудың одан әрі дамуына ықпал ету;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі

    - ғаламшарда жойылып біткен және қазіргі кезде кездесетін барлық жануарды белгілі тәртіпке сәйкестендіріп, ретке келтіру; -Биоәртүрлілік түсінігі және оның табиғи кешендерді жүйелік талдаудағы рөлін зерттеу; -Жабайы фаунамен қарым-қатынасты оңтайландыру; -жануарлар дүниесін сақтаудың кешенді және жүйелі тәсілдерінің жалпы мәселелері, акклиматизация және репатриация шараларын жүргізу; - бөтен түрлер және фаунаның санын реттеу;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экоцитология

    - Биологияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, тірі объектілерде -болатын процестер туралы білу; организмнің дамуындағы морфологиялық, қызметтік, биохимиялық өзгерістер туралы білуі керек: - жасуша теориясының негізгі қағидаларын, жасушалар мен ұлпаларды зерттеу әдістерін;жасушалар мен жасушалық органеллалардың құрылысы мен қызметін меңгеру; -организмдердің жануарлар ұлпаларының жіктелуін, құрылымын, қызметтерін және генезисін түсінтіру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта және биологиялық алуан түрлілікті сақтау

    - Биологиялық әртүрлілік компоненттерін сақтау және тұрақты пайдаланудың негізгі тұжырымдамаларын, және мәселелерін, қоршаған ортаны басқару стратегияларын және биологиялық әртүрлілікті сақтаудың құқықтық негіздерін әзірлеу; -биологиялық әртүрлілікті сақтау; -биоәртүрлілік динамикасы; табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен биологиялық әртүрліліктің өзгеруі; -адамдардың табиғи ортамен және қоғаммен қауіпсіздігі мен тұрақты өзара әрекеттесуін қамтамасыз ету;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Теориялық және практикалық биологияның қазіргі мәселелері

    - Тірі материяның ұйымдасу деңгейлері мен тірі организмдердің эволюциясының негізгі кезеңдерін білу; - Биологиялық құбылыстарын түсіндіру барысында теориялықжәне практикалық биологияның заңдылықтарын қолдана білуді игеру; - Теориялық және практикалық биологияның заңдылықтарын ұғып алу; - Тіршіліктің физиолого биохимиялық мәнін түсіну;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оңтүстік Қазақстан өңіріндегі биологиялық өсімдіктер

    -Оңтүстік Қазақстан облысында сирек кездесетін өсімдіктердің түрлеріне ботаникалық, биологиялық, экологиялық сипаттама жасау; -Сирек кездесетін өсімдіктердің халық шаруашылығындағы маңыздылығына талдау жасау; -Сирек кездесетін өсімдіктерді қорғаудың тәрбиелік мәнін ұсыну; -Оңтүстік Қазақстан облысында сирек кездесетін өсімдіктердің жойылу қаупі, маңыздылығы, қорғау әдістерін анықтау; -Оңтүстік Қазақстан облысында кездесетін эндемикалы өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері және таралуын зертттеу;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру мен биологиядағы компьютерлік модельдеу

    -Білім беру жобасы үздік технологиялық шешімдер мен тиімді білім беру практикаларына негізделген әлемдік бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау, -Биологтарды компьютерлік технологиялар саласындағы жаңа дағдыларға үйретуге ықпал етуі;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық білім беру концепциясы

    -бір кезеңнен екінші кезеңге көтерілу барысында биологиялык шындыкты терең үйрете отырып, биологиялык пәннің көзкарасындағы біртұтастыкты үйрету; - басты теориялар мен концепциялардын мазмұнындағы құбылыстарды белгілі бір деңгейде суреттеп, әдістемелік түрғыдан түсіндіру жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жануарлар дүниесін ұтымды пайдаланудың ғылыми негіздері

    Кәсіби-бағдарлы білім берудің негізгі технологияларын меңгеру және педагогикалық жұмысты технологияландыру жүйесінде магистранттардың қабілеттерін дамыту;. -Магистрант осы пәннің негізгі дидактикалық ұғымдарын игереді, жоғары технологиялық білім беру кеңістігінің жүйелік сипатын және гуманитарлық ұғым ретіндегі оқыту технологиясының маңыздылығын зерттейді,педагогикалық технологияларды қолданудың теориялық және практикалық дәстүрлерін зерттеу; -негізгі технологиялық білім беру жүйесінде қолдануды үйренеді. кәсіби педагогикалық іс-әрекеттегі әдістемелер мен әдістерді үйрету;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы биологияның заманауи аспектілері

    -Биологиялық танымның теориялық және практикалық маңызын, әдістемелерін, замануи даму мүмкіндіктерін игерту; -Болашақта өздерінің ғылыми зерттеу жұмыстарында пайдалануға талпыныс алу; - Табиғи биологияның көптүрлілігінің биологиялық және экологиялық және таралу ерекшеліктерін көрсету;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы генетика

    -гендер экспрессиясының іс жүзінде тиімді механизмдерін талдауды жетік меңгерту; -молекулалық деңгейде тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік элементтерінің реттелу принциптерін қолдану; -жылдамдықты талдауға арналған тесттік инкубациялық жүйелерді құрастыру және жануар, өсімдік, микроорганизмдер клеткаларына тән гендер экспрессиясының ерекшеліктерін игеру; -курс тақырыптары бойынша зерттеулерге арналған заманауи виртуалды моделдерді талдауды меңгеру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру сферасындағы интернет-технологиялар

    -таным үрдісін оңтайландыру ретінде камтамасыз ететін,сондай-ақ кәсіби кызметте жеке стиль калыптастыратын окыту құралы ретінде; - зерттеу пәні ретінде кызметтегі ақпараттык үрдістерді ұйымдастыру ерекшелігін ескеретін ақпараттарды өңдеудің заманауи әдістерімен танысу; -өзінің қызметін ұйымдастыру, кәсіби есептердің орындалу әдістері мен тәсілдерін анықтау, сапасы мен тиімділігін бағалау; -кәсіби қызметте жиі ауыспалы технологиялар жағдайына бейімделу;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оңтүстік Қазақстан өңіріне аридтік өсімдіктерді жерсіндіру

    -Оңтүстік Қазақстан облысының құрғақ өсімдіктерінің құрылысы мен морфологиясын оқып білу; -Оңтүстік Қазақстан облысының құрғақ климаты мен шектеулі жағдайында құрғақ өсімдіктерді өсіру жағдайларын қарастыру; -Аймақтың климаттық жағдайын, топырақ типтерін және судың қолжетімділігін зерттеу; -Өсімдіктерді қызып кетуден және сусыздандырудан қорғау үшін көлеңкелі жерлерді пайдалану;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Хронобиология

    -Биологиялық жүйедегі циклдік процестерді ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде зерттейтін биология саласын зерттеу; -Зерттелетін құбылыстардың әмбебаптығы мен алуан түрлілігінен туындайтын биологиялық ырғақтарды зерттеудің ерекшеліктерінің бірі эксперименттер үшін әртүрлі, кейде мүлдем басқа «үлгі» организмдерді таңдауға болатындығына көз жеткізу;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Хронопатология

    Дененің физиологиялық ритақтары мен сыртқы уақыт датчиктерінің сәйкес келмеуінен туындаған биологиялық ритақтардың бұзылуын зерттеу, олардың арасында әлеуметтік факторларды зерттеу; -тәуліктік және маусымдық биоритмдердің уақыт факторы мен қоршаған орта жағдайларына сәйкестігін игеру; - тәуліктік биоритмнің бұзылу дәрежесін игеру және қалпына келтіру; -тәуліктік және маусымдық биоритмдерді ескере отырып, әртүрлі емдік факторлардың ағзаға әсер етуінің оңтайлы уақытын білу; -биоритмдерге экзогендік (гелиогеофизикалық және метеорологиялық) мовақтардың бұзылуының әсерін анықтау:

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми және өндірістік қызметте қолдану үшін әлеуметтік, гуманитарлық және педагогикалық пәндердегі соңғы тенденциялардың ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеуді және басқарушылық проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін пайдалана білу;
  • Биологиялық білім беру саласында жоғары педагогиканы дамытып, болашақ маманды қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық жағдайларын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізіп, тәжірибе негізінде алынған нәтижелерді жан-жақты пайдалану;
  • Тірі организмдердің тіршілік процестерін зерттей отырып, биологияның негізгі жетістіктері мен даму тенденцияларын талдау; тірі ағзалардың маңызды қосылыстарын зерттеу әдістерін әзірлеу; тіршілік процестерін зерттеуді ұйымдастыруды дағдыландыру;
  • Биология саласындағы зерттеу нәтижелеріне сапалық және сандық талдау жүргізу; биология тарихы мен биологияның өзекті әдіснамалық мәселелерді талдау, соның ішінде ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау;
  • Болашақ маманның кәсіби даму бағыттарын оқытуда, әлемдік және отандық ғылыми жетістіктерді зерттеуде, биология саласындағы өзекті мәселелерге өзіндік баға беру;
  • Биология саласындағы кәсіби халықаралық қарым-қатынастың мамандандырылған терминологиясы шеңберінде білімін жаңартып, өз пікірін қалыптастыру үшін, ақпараттық мәдениетін, шетел тілін меңгерту;
  • Биологиялық ғылыми түсініктер негізінде, табиғатты қалпына келтіру мен биоресурстарды пайдалану,қорғау салаларын басқаруда қолданбалы зерттеу әдістерін білу және практика жүзінде қолдану;
  • Биология саласында оқытудың заманауи ақпараттық технологияларын, ғылыми зерттеулер әдіснамасы білімін қолдану, жоғары мектеп педагогының еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни тұрғыдан бағалау;
  • Жаратылыстану ғылымдарының жаңа ғылыми-зерттеу нәтижелерін талдау, өнертапқыштық, коммерциалау жұмыстарын зерделеп оқыту және ғылыми тәжірибе жасау дағдыларын, биологиядағы заманауи зерттеу әдістерін қолдану;
  • Заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдап бағалайды; ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды тудыра білу;
Top