Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01540 Биология в Halyqtar dostyǵy

  • Әлемнің флорасы мен фаунасы
    Несиелер: 4

    Өсімдіктер мен жануарлар бірлестігінің географиялық таралуын және орналасуын зерттейді. Флора мен фаунаны тиімді пайдалану жағдайларын және ғылыми түсініктер негізінде биоресурстарды қалпына келтіру әдістерін пайдалануға дағдыланады. Жергілікті жердің биогеографиялық картасын жасап, биоресурстарды тиімді пайдалануды, ондағы өзгерістерге баға бере алатын жан-жақты біліктілікті меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эволюциялық биология
    Несиелер: 3

    Эволюцияның заңдылықтарын жаңа тұрғыдан толықтыратын биологияның әр түрлі салаларының (молекулалық генетика, даму генетикасы, цитогенетика) жетістіктері негізінде эволюциялық биология тұжырымдарымен танысады. Табиғи құбылыстарды қазіргі заман (статистикалық) әдістері арқылы зерттейді және осы құбылыстардың себеп-салдарлы байланыстарын анықтайды. Эволюциялық процестердің анализдеу және модельдеу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Шет тілін меңгеру деңгейін, шетел әріптестерімен және серіктестермен қарым-қатынаста кәсіби және ғылыми саладағы әр түрлі әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ шет тілінде ресурстарды пайдалана отырып когнитивтік және зерттеу іскерліктерін дамыту үшін шет тілін меңгеру деңгейін, шет тілді коммуникативтік құзыреттілік деңгейін арттыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясының басты мәселелерінің мазмұны мен мағынасы; ғылымның негізгі теориялық және қолданбалы аспектілері; Тарихи контекстегі ғылыми білім; адам мен қоғам өміріндегі ғылымның рөлі мен маңызы; қазіргі қоғамдағы ғылымның рөліне, ғалымның Әлеуметтік және моральдық жауапкершілігіне байланысты этикалық мәселелер; ғылыми зерттеудің әдістері мен заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәрілік өсімдіктер
    Несиелер: 4

    Дәрілік өсімдіктердің оқу курсының мақсаты магистранттарда дәрілік өсімдіктердің ресурстарын тиімді пайдалану бойынша ғылыми білім мен іскерлікті қалыптастыру. Дәрілік өсімдіктерді зерттеу барысында екі негізгі міндет шешіледі: - магистранттар дәрілік өсімдіктер туралы түсінік алады, адамның қоршаған табиғи ортасын қайта құру бойынша мүмкіндіктерін зерттейді; - теориялық негіздермен және адамның практикалық іс-әрекетінде білімді қолданумен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оңтүстік аймақтарда өсетін дәрілік өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    биология курсында дәрілік өсімдіктерді оқытудың педагогикалық шарттарын анықтау. Педагогикалық жағдайлар педагогикалық жүйенің негізгі компоненті ретінде. Биологияның курсында дәрілік өсімдіктерді оқыту үшін педагогикалық жағдай жасау үдерісі. Гипотеза: білім алушылардың дәрілік өсімдіктер туралы білімін кеңейту үшін жасалған педагогикалық жағдайлар олардың білім сапасын арттыруға ықпал етеді деп болжаймыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биогеография
    Несиелер: 4

    Биогеография-бұл организмдер мен олардың қауымдастықтарының географиялық таралу заңдылықтары туралы ғылым; Биосфера туралы ғылым қатарына жатады. Өсімдік жамылғысының (ботаникалық география) және жануарлар тұрғындарының таралу заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Паразитология
    Несиелер: 4

    Магистранттарды адам мен жануарлардың паразиттерін, олардың биологиялық ерекшеліктерін, көбею, даму циклдерін, жұқтыру тәсілдерін, сондай-ақ паразит ағзасының және иесі ағзасының өзара әрекеттесуін зерттейтін Зоология бөлімімен таныстыру. Паразитологияны-ұйымаралық қарым-қатынастың ерекше түрін зерттейтін экологияның бір бөлігі ретінде қарастыру. Магистранттарды жалпы және медициналық паразитология саласындағы есептерді шешудің теориялық негізі болып табылатын паразитологияның негізгі мәселелері мен бағыттарымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару мен басқару психологиясының теориясы мен практикасының эволюциясы және қалыптасу мәселелерін білу, ұйымның жұмыс істеуін қамтамасыз етудің психологиялық аспектілерін меңгеру, ұйымдағы кадрларды басқарудың психологиялық аспектілері, ұйымдағы қақтығыстарды басқару, менеджмент процесін келісу, маркетингтік зерттеулер, басқарудағы қоғамдық қатынастар. Кәсіби қарым-қатынасты және корпоративтік басқаруды көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микроорганизмдер систематикасы
    Несиелер: 4

    Микроорганизмдер систематикасы - ағзаларды олардың морфологиялық ұқсастығы мен айырмашылықтары тұрғысынан зерттейтін, ағзалардың шығу тегі (филогенез) және тарихи дамуы негізінде олардың арасындағы жалпы белгілері мен туыстық дәрежесін анықтайтын, организмдерді топтар-жүйелі санаттар бойынша бөлетін биология бөлімі. Тірі организмдердің табиғи-ғылыми жіктелуін (жүйеленуін) анықтау оларды зерттеуді айтарлықтай жеңілдетеді. Микроорганизмдерді олардың өмірлік көріністері мен өзара байланыстарының барлық алуан түрлерінде зерттеу қажеттілігі белгілі таксономиялық категорияларды және микробтар әлемінде белгілеуді талап етті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клеткалық биология
    Несиелер: 3

    Клетканың құрылысы мен физиологиясының негізгі заңдылықтары, ағзадағы негізгі ұлпалар жүйесі мен жіктелуі туралы түсініктерді қалыптастырады. Жасуша пролиферациясы мен дифференциациясы, ұлпалар мен органдардың регенарациясы, жасушаның тозуы мен бағдарланатын жасушаның жойылуының механизмдерін бақылайды. Клетканың негізгі компоненттері мен тұтас клетканың құрылымы мен функциясын, клеткааралық, молекулалық өзара әсерлердің формаларын, генетикалық процестердің механизмдерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру сферасындағы интернет-технологиялар
    Несиелер: 3

    Салыстырмалы геномиканы зерттеу (ген биоинформатика) ғарыштық стратегияда ақуыз құрылымын болжау үшін алгоритмдер мен компьютерді (құрылымдық биоинформатика) талдау үшін математикалық әдістерді әзірлеу, ғылыми компьютер, сондай-ақ ақпараттық күрделіліктің биологиялық жүйелері, биоинформатика саласындағы барлық негізгі қазіргі ғылыми жетістіктерді орталық бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гүлді өсімдіктердің эволюциясы мен систематикасы
    Несиелер: 5

    Курста бұрын және қазіргі заманғы гүл өсімдіктерінің жүйедегі жағдайын анықтайтын негізгі сипаттамалары; гүл өсімдіктерінің алуан түрлілігі, құрылымы, кеңістіктік таралуы, құрылысы мен эволюциясы; экологиялық жүйелердегі гүл өсімдіктерінің орны мен рөлі, шаруашылық және табиғи маңызы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы флористика
    Несиелер: 5

    Органикалық әлем жүйесіндегі олардың жағдайын анықтайтын әртүрлі жүйелі топтардың су өсімдіктерінің құрылымдық ерекшеліктерін, негізгі сипаттамаларын білу және көрсету. Өсімдік әлемінің алуан түрлілігі және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтары, құрылымы, кеңістіктік таралуы, құрылысы және эволюциясы. Тірі табиғаттың күрделі құрылымы, молекулалық, жасушалық,организмдік, Популяциялық-түрлік, биоценотикалық және биосфералық деңгейлердің бөлінуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Қоғамның заңдарын зерттеу және түсіну; мотивацияның негізгі ұғымдарын, басқарушылық мәселелерді шешуге көшбасшылық пен билікті қолдану, оқытудың әдістері мен әдістерін игеру, кәсіби білім негізінде топтық жұмысты ұйымдастыру. Педагогикалық коммуникативтік қарым-қатынастың негізгі түрлерінің болуы. Ойлау мәдениетін меңгеру, ақпарат жинақтау, талдау, қабылдау, мақсат пен жетістіктерді белгілеу, жеке күшті және әлсіз жақтарын сыни бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта және биологиялық алуан түрлілікті сақтау
    Несиелер: 5

    Экологиядағы түйінді мәселелердің туындау себебін және оларды шешудің жолдарын қарастырады. Қазіргі экологиядағы қолданылатын зерттеу әдістерін, сонымен қатар табиғи және антропогенді мониторингтік зерттеулерді жүргізеді. Қоршаған ортаның заманауи күйін бағалайды, биогеоценотикалық жүйелердің құрылымдық-қызметтік ұйымдасуын талдайды. Қоршаған ортаны қорғаудың негізгі тәсілдері мен жолдарын тәжірибе жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хронобиология
    Несиелер: 4

    Пән биологиялық ырғақтардың пайда болу жағдайларын, табиғатын, заңдылықтарын және мәнін зерттейді, тірі организмдердің әртүрлі деңгейлеріндегі ырғақтық үрдістерді зерттейді. Биология саласы ретінде мезгіл-мезгіл қайталанатын биологиялық үдерістер мен уақыт бойынша әртүрлі биологиялық жүйелердің мінез-құлықтарын жүзеге асыру заңдарын әзірлейді; ол физиологиямен, биохимиямен, биофизикамен, экологиямен және т. б. табиғи ғылымдармен тығыз байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хронопотология
    Несиелер: 4

    негізгі патофизиологиялық терминдер мен анықтамалар, жануарларға патофизиологиялық зерттеулер жүргізу принциптері, клиникалық сынақтарда дәрілік заттардың патофизиологиясын зерттеу туралы теориялық білімді меңгеру, сондай-ақ дәрілік заттардың токсикалық әсерінің негізгі клиникалық синдромдарын және оларды емдеу принциптерін білу.; істей алу керек:- берілген пән бойынша жаңа білімді өз бетінше алу, оларды талдау, алған білімді практикада және басқа пәндерді оқу кезінде қолдану; сонымен қатар фармацевтика саласындағы өзекті практикалық міндеттерді шешу үшін;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оңтүстік Қазақстан өңіріндегі биологиялық өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Зерттеу жүргізілген өсімдіктерге көкжөтел және көкжөтел элления жатады, олар дала тұқымының эллену түрлеріне, қарақұмық тұқымының сағызына, ақуыз Сағыз, Қызыл, Қызылқұм, коптикен, майдажемис, кәдімгі және Медуза тұқымдарына, ағаш тектес өсімдіктерге жүздің туысының қылқан жапырақты түрі, Сексеуіл тұқымдарының түріне және сексеуілдің қара сексеуіл тұқымдарына жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биоэнергетикалық процесстредің эволюциясы
    Несиелер: 5

    материалистік дүниетаным тұрғысынан байқалатын биологиялық құбылыстарды түсіндіруді; - популяцияларды, түрлерді және макроэволюциялық оқиғаларды түрлендіруде эволюцияның қозғаушы күші мен факторларының рөлін негіздеуді; - тірі жүйелердің салыстырмалы талдауын жүргізуді, оларды ұйымдастырудың мақсаттылығының туындауын түсіндіруді; - нақты биологиялық пәндердің мәліметтерін талдау үшін эволюциялық тәсілді қолдануды; - табиғат қорғау процестерін шешуде эволюция заңдылықтарын және онтогенездерді қалыптастыруды басқару мүмкіндіктерін қолдануды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Салыстырмалы генетика
    Несиелер: 5

    Заманауи экологиялық қолайсыз орта салдарынан жаңа мутациялардың туындауына, оларға әсер ететін түрлі мутагендік факторларды, тұқым қуалаушылыққа байланысты аурулардың санының артуына талдау жасайды. Гендік, хромосомдық, геномдық мутациялар салдарынан туындайтын аурулар, олардың түрлері, әртүрлі ағзаларда кездесуі жиіліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Биологиялық білім беру саласында білім алушылардың оқу-зерттеу қызметін басқару және зерттеу мәселелерін шешу үшін жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттарда қабілеттерді қалыптастыру: - қазіргі ғылымның тенденцияларын түсіндіру; - ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын талдау; - кәсіби қызметте зерттеудің эксперименталды және теориялық әдістерін қолдану; - ғылыми-әдістемелік жұмыстардың негізделген жоспарын жасау және ұсыну; - ғылыми ізденісті ұйымдастыру, зерттеу жүргізу, педагогикалық шығармашылықтың көрінісі саласындағы іскерлікті жетілдіру. - зертте��ді одан әрі дамыту бағыттарын анықтау; - ғылыми-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру мен жоспарлаудағы ең тиімді әдістерді анықтау. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқу-зерттеу қызметі; білік, құзыреттілік; биологияны оқытуда оқушылардың зерттеу іскерліктерін дамыту әдістемесінің үлгілері; ғылыми-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері; оқушылардың теориялық және практикалық зерттеу іскерліктерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экоцитология
    Несиелер: 5

    Биологияның негізгі ұғымдары мен заңдары, тірі объектілерде өтетін үрдістер туралы; ағзаның даму процесіндегі,морфологиялық, функционалдық, биохимиялық өзгерістер туралы. білуге тиіс: жасушалық теорияның негізгі жағдайын, жасушалар мен ұлпаларды зерттеу әдістерін; жасушалар мен жасушалық органоидтардың құрылымы мен қызметін; организмдердің жануарлар ұлпаларының жіктелуін, құрылысын, қызметі мен генезисін; су алмасуының, тыныс алудың, минералды қоректендірудің, Фотосинтездің және өсімдіктердің орта факторларының әсеріне төзімділігі мен ерекшеліктерін;;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оңтүстік Қазақстан өңіріне аридтік өсімдіктерді жерсіндіру
    Несиелер: 5

    Негізгі ұғымдарды - талдау әдістерін, қазіргі кезеңдегі міндеттерді және оның тәжірибелік қызмет үшін маңызын; -дәрілік өсімдіктер саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі даму кезеңдерін, қазіргі заманғы бағыттарын; дәрілік өсімдіктердің шикізат базасының сипаттамасын; -дәрілік өсімдіктерді тиімді пайдалану және қорғау бойынша мемлекеттік іс-шаралар жүйесін.; теориялық және эксперименталды мәліметтерді талдай білу, классикалық және қазіргі биология мен биологиялық құбылыстың ғылыми, әлеуметтік, экологиялық және өзге де талаптарын ескере отырып, кәсіби саладағы мәселелерді шешу тәсілдерін өз таңдауын негіздеу; биологиялық зер��теу әдістері; биологияның басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологиялық зерттеулердің заманауи ғылыми әдістері
    Несиелер: 5

    Биологияның түрлі салаларында әртүрлі зерттеу әдістерін қолдану ерекшеліктерін ажырату. Зерттеу туралы ғылыми есепті ресімдеуге қойылатын қажетті талаптарды қолдана отырып, оқу-ғылыми зерттеуді мақсат қоюдан қорытындыларға дейін жүргізу. Микроскопиялық және субмикроскопиялық деңгейлерде тірі және тіркелген жасушалардың құрылымы мен функцияларын зерттеуге мүмкіндік беретін әдістердің алуан түрлілігі бар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жануарлардың ғылыми жүйелеудің негізі және эволюциясы
    Несиелер: 5

    зоологиялық жүйелеудің тарихы мен негізгі бағыттары, оның пәні мен міндеттері; -таксономиялық зерттеулердің методологиясы, жүйелеудегі классикалық және заманауи әдістерді білуі; - жануарлардың қазіргі заманғы жіктелуі; - жіктеу процедурасы;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Қазіргі жаратылыстану концепцияларын, тарих және ғылым философиясы мәселелерін, жоғары мектеп педагогикасын, басқару психологиясын, шет тілінде диалогтық және монологты сөйлеуді, практикалық қызмет жағдайында идеяларды дамыту үшін алған білімді қолдану. Жоғары мектеп және білім беру оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, басқару стилін, заманауи білім беру технологияларын, іскерлік этикет дағдыларын меңгеру.

  • Код ON2

    Биологиялық білім беру бойынша жоғарғы мектеп педагогикасын,болашақ маман ретінде қалыптасудың педагогикалық- псхологиялық шарттарын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жасайды, тәжірибе жүргізу негізінде негізінде нәтижесін, жан-жақты қолданады.

  • Код ON3

    Табиғат, қоғам туралы түсініктерді, биология ғылымының мәселелері мен концепциясының арақатынасы мен өзара әрекеттесуін ғылыми тұрғыда негіздеу; мамандану шеңберінде тәжірибелерді іргелі ғылым ретінде дәлелдеуге дайындық; тірі организмдердің тіршілікке қатысты процестерін зерттеу, мәнін ашу; биологияның дамуының негізгі жетістіктері мен үрдістерін талдау; тірі организмдердің маңызды қосылыстарын зерттеу әдістерін дамыту; тіршілік әрекетіндегі процестерді зерттеуді ұйымдастыру; педагогикалық технология, психологиялық зерттеу тұрғысынан кәсіби маман ретінде қалыптасу.

  • Код ON4

    Биологияның салалары бойынша зерттеу нәтижелерін сапалы және сандық талдау жүргізу; алынған мәліметтерді талдау, салыстыру; биологиялық білім беуге қатысты оқыту әдістерін таңдайды, тірі ағзаның қоршаған ортаға қатысты сипатын анықтайды; өзара әректтесу негіздерін ғылыми зерттеулер жүргізеді биологияны инновациялық оқытумен айналысады.

  • Код ON5

    қазіргі заманғы биологияны оқытудың инновациялық үдерістерін, пәнді оқыту бойынша әдістемелік талдау жасау, болашақ маманның кәсіби даму бағыттары мен қалыптасу заңдылықтарын зерттеу; жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымды ғылыми таным методологиясы тұрғысынан талдау; белгілі бір саладағы әлемдік және отандық ғылыми жетістіктерді зерттеу.

  • Код ON6

    кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындай білу; кәсіби білім, білік және дағды жиынтығын меңгеру, тиісті кәсіби ортада мінез-құлық ережелері мен нормаларын сақтау.

  • Код ON7

    Өсімдіктердің биологиялық әртүрлілігін зерттеу, ілгерілеу бойынша іс-шараларды әзірлеу және іске асыру.

  • Код ON8

    биологиялық терминологияны, заманауи ақпараттық технологияларды меңгеру, жоғары және орта оқу орындарында сабақ беруді үйрету, заманауи биологиялық міндеттерді шеше білу.

  • Код ON9

    Биология саласындағы ғылыми дүниетаным, игерілген зерттеу технологиялары негізінде кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру. Дербес биологиялық зерттеуді жүзеге асыру үшін қажетті кешенді бағдарламалар технологияларын қолдану.

  • Код ON10

    Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу; кәсіби биологиялық қызмет саласында қолдануды үйрену.

Top