Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01720 Шетел тілі: екі шет тілі в Halyqtar dostyǵy

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты: оқытудың инновациялық технологияларын оқу үрдісіне енгізу және бәсекеге қабілетті маман - педагогтарды дайындау арқылы, тәжірибелік дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар жоғары білікті кадрларды даярлауға бағытталған білімді іске асыру. * бітірушінің кәсіби қызметіне қажетті білімді, шеберлікті және құзыреттілікті қалыптастыру; • ғылыми-педагогикалық және шет тілді білім беру, қолданбалы және когнитивті лингвистика салаларындағы кәсіби қызмет қажеттіліктеріне сәйкес келетін жаңа формацияның жоғары білікті мамандарын даярлау, сондай-ақ шетел тілдерін оқыту теориясы мен мәдениетаралық коммуникацияда әлемнің қазіргі ғылыми бейнесін меңгеруге бағытталған.; • жалпыадамзаттық, әлеуметтік-тұлғалық және мәдени құндылықтарды қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән өзіне сатып алу саласындағы кәсіби қызметтің заңдылықтары тұрғысынан аналитикалық қабілеттерді қалыптастырудың негізгі аспектілерін, кәсіби қызметте психологиялық заңдарды қолдануды, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлқы технологиясын және тұлғааралық басқару функциясын және олардың кәсіби қызметке әсерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орындарында оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары мен әдістері
    Несиелер: 4

    Жоғарғы оқу орны студенттерге ғылым негіздері туралы нақты білім беретін, тәжірибеде және кейінгі өмірде қолданатын дағдыларды қалыптастыратын мекеме болып табылады. Оқытушы студенттерді оқытып қана емес, сонымен қатар оларды ынталандыру, бағыттау және оқыту процессін басқару қызметін атқаратын білім беру формаларын ұйымдастыру. Оқу бағдарламасына сәйкес тиімді әдістер мен оқу құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Магистратура түлектерінің мәдениетаралық қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру ағылшын тілінде кәсіби коммуникацияны дамыту, ағылшын тіліндегі магистратура таңдалған қызмет саласында табысты жұмыс істеуге мүмкіндік береді, ой-өрісін кеңейтіп, кәсіби шеберлік пен дағдыларды жетілдіру еңбек нарығында оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға жәрдемдеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепте ағылшын тілін оқытудағы заманауи әдістері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу басқа тілде коммуникативтік құзыреттіліктің болуын көздейді.оқушыларды мәдениетаралық қарым-қатынастың қажетті және жеткілікті деңгейде жүргізу үшін сабақтар ағылшын тілі орта мектепте. Табысты іске асырудың міндетті шарты пәнді меңгеру психологиялық-педагогикалық әдістемелік дайындықтың әдіснамалық негізін құрайтын пәндер циклі болып табылады. Пән педагогикалық тәжірибені болжай алады, бұл кәсіби қызмет жағдайында қалыптасқан теориялық білім мен іскерлікті қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілін оқыту әдіснамасында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
    Несиелер: 4

    Оқытушылар мен магистранттарға арналған интернет технологияларны шет тілін дамыту процессінде қолдану. Әдістемелік құзіреттілікті жоғарылату мақсатында, тілдік материалды жинау, тіл иесімен танысу және сөйлесу мақсатында интернет-технологияларды кеңінен қолдану. Бұл тәсіл шет тілін оқыту процесін қызық, шығармашылық, оқыту темпін сүйемелдейтін құрал болып табылады. Бұл технологияны жеке, жұптық және топтық оқыту формаларында қолдануға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқытудың цифрлық технологиялары мен ұқсас жүйелер
    Несиелер: 4

    Пән ақпараттық технологиялардың заманауи қоғамды толғандыратын барлық міндеттерді шешуге қабілетті екендігі туралы түсінік қалыптастырады. Бұдан басқа, роботтар мен персоналдың, роботтаушы өндірістер мен банк саласындағы процестердің бәсекелестігі туралы мәселе қойылды. Қазіргі білім берудегі сандық технологиялардың орны мен рөлін түсіну қажеттілігі жоғары және кәсіптік білім берудің әдіснамасы мен дидактикасы саласындағы қазіргі заманғы зерттеулерде көрініс табуы тиіс. Аталған зерттеудің мақсаты отандық ғылымда әзірленген мәдениеттанушылық тәсілге сүйене отырып, жоғары және кәсіптік білім беру ұйымдарының жұмысына ғылыми негізделген енгізу қажеттілігі туралы гипотезаға сүйене отырып, сандық технологиялар мүмкіндіктерін талдау негізінде білім беру процесін дамытудың басым бағыттарын анықтау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқытудағы қашықтықтан білім беру жүйесіне кіріспе
    Несиелер: 4

    Пән интернеттің мүмкіндіктерімен қамтамасыз етілетіен интербелсенділіктің жоғарғы деңгейін жүзеге асырады және ақпараттық жаңалықтардың мультимедиялық потенциалын ашады. Бұл пән кез-келген көлемдегі ақпаратты кез-келген қашықтыққа жедел түрде жеткізу мүмкіндігін қамтамасыз ететін білім беру формасын ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 3

    - болашақ мамандардың бірыңғай технология негіздерін меңгеруі - қазіргі педагогикалық технологиялар туралы түсініктерді қалыптастыру, жүзеге асырылатын ЖОО-да дамыту; саналы қарым-қатынас; - магистранттарды кәсіби шеберлікті қалыптастыруға ықпал ететін теориялық және практикалық негіздермен және педагогикалық технологиялармен таныстыру - дамудың негізгі технологиялары мен тұжырымдамаларымен танысу; - одан әрі дайындық үшін дидактикалық жағдайларды құру және дамыту технологияларын меңгеруге педагогикалық шеберлікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі оқытудағы сандық технологиялар
    Несиелер: 4

    Осы пән аясында шт оқытудың қазіргі әдістемесінің негізгі мәселелері қарастырылады: компьютерлік Оқу материалдары оқу материалының жаңа түрі ретінде, шт оқытушысының ғылыми-практикалық қызметіндегі ҰАТ құралдары. Оқыту үдерісіне Интернет-ресурстар енгізілген. Сондықтан бұл пән бакалавриат "Информатика", "шет тілін оқыту әдістемесі" және "ақпараттық технологиялар"пәндері аясында меңгерілген немесе параллель оқытылатын пәндермен тығыз байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясының пәні ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденциялары олардың тарихи дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызмет ретінде болып табылады. Ғылым философиясы жаратылыстану немесе әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдарды зерттеуге бағытталған, тарихи әлеуметтік-мәдени білім мәртебесіне ие. Ғылым философына ғылыми ізденіс, "ашылу алгоритмі", ғылыми білімнің даму динамикасы, зерттеу қызметінің әдістері қызықты. (Ғылым философиясы ғылымның ақылға қонымды дамуына қызығушылық танытатынына қарамастан, олардың ақылға қонымды дамуын тікелей қамтамасыз етуге беймәлім метанаука шақырылған. Егер ғылымның негізгі мақсаты ақиқат алу болса, онда Ғылым философиясы адамзат үшін оның интеллектін қолданудың маңызды салаларының бірі болып табылады, оның шеңберінде " ақиқатқа қалай жетуге болады".

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми қызметкерлерге арналған шетел тілінен арнайы курсы
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистранттың белгілі-бір тақырыпта өз ойын жоғары әрі ғылыми деңгейде жеткізуге көмектеседі. Бұл пән магистрантқа өзінің ғылыми жұмыстарын сауатты түрде орындауға және көптеген басқа ғалымдарға қолжетімді етуге мүмкіндік береді, кәсібі бойынша ғылыми лексикасын дамытуға, терминологияны дыбыстауда сенімділікті арттыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілін оқытудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады-қазіргі тұтынушының талаптарына сәйкес шет тілі сабақтарын өткізуге, кәсіби қызметтегі проблемалық педагогикалық жағдайларды шешуге, ғылыми қызметті жүзеге асыруға, өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі арттыруға дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасы "пәнінің міндеттері" : - студенттерді педагогиканың теориялық негіздерін білумен қамтамасыз ету-теориялық және педагогикалық шеберлік, білім беру процесін басқару - гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі және практикадағы гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі және практикадағы жоғары білім беру жүйесіндегі педагогиканың негізгі категориялары, орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік беру - қазіргі мұғалімнің негізгі принциптерін түсінуді қалыптастыру үшін педагогикалық мәселелерді шешуде педагогикалық және әдіснамалық көзқарасты үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Дербес ғылыми жұмыс, сондай-ақ ғылыми-зерттеу қызметінің құрамында бұл заманауи ғылыми-техникалық прогресс жағдайында ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін игермей мүмкін емес. Қазіргі уақытта күрделі жүйелерді оңтайландыру әдістері, өлшеуіш экспериментті жоспарлау әдістері, техникалық шешімдерді қабылдау әдістері, факторлық, регрессиялық және дисперсиялық талдау сияқты бағыттар бойынша белсенді теориялық және ғылыми-практикалық зерттеулер жүргізілуде. Пәннің мақсаты-магистранттарда ғылыми таным саласындағы дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы шетел тілін оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің міндеті-орта жалпы білім беретін мектептің жоғары сатысындағы магистранттардың білім беру және жеке саласының қарқынды дамуын қамтамасыз ететін тиімді оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру үшін қажетті білім, іскерлікпен магистранттарды қаруландыру, сонымен қатар магистранттардың педагогикалық ойлауын және оқытушының басқа да кәсіби құзыреттілігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім саласында ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы (ҒЗЖ) магистратураның негізгі білім беру бағдарламасының міндетті бөлігі болып табылады және жоғары кәсіби білім берудің федералды мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес білім алушылардың жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттардың ҒЗЖ мазмұны дайындық бағыты бойынша магистратураның негізгі білім беру бағдарламасының мазмұнына сәйкес анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілдік біліміндегі қатысымдық және танымдық аспекті
    Несиелер: 5

    Магистранттарда тұжырымдамалық-интерпретациялық әлеуеттің базалық лингвистикалық ережелерін қалыптастыру, бұл құзыреттілік тәсілге сәйкес өзіндік академиялық, ғылыми және кәсіби ғылыми-әдістемелік, оқытушылық, мәдени-ағартушылық, әлеуметтік-педагогикалық, гуманитарлық қызметте туындайтын проблемалық жағдайларды барабар шешуге ықпал етеді. Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінің негізін қалайтын лингвистикалық цикл пәндері жүйесіндегі теориялық курс болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілін оқыту әдісінің тарихы
    Несиелер: 4

    Бұл пән шет тілін бұрын (Рим, Греция, Еуропа) оқыту туралы түсінік береді, сондай-ақ түрлі аудармалармен таныстырады. Ол шов (Швейцария) лексико-аударма әдісімен, Жакато (Франция) табиғи әдісімен және т. б. таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілін интенсивті тұрғыдан оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды оқыту болып табылады. қажет болған жағдайда ағылшын тілін қарқынды оқытудың түрлі әдістерін таңдау үшін шетелдік оқу бағдарламасын іске асыру үшін ең тиімді әдістемелік жүйенің мақсаттары. Бағдарламада әдістеме саласындағы қазіргі заманғы ғылыми жетістіктер, сондай-ақ кәсіби-әдістемелік болашақ шет тілі мұғалімдерін дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шет тілінің теоретикалық фонетикасы мен грамматикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім беру саласындағы зерттеу мақсаттарын анықтау мен шешу жолында жүйеленген теориялық білімді қолдануға үйретеді. Пән келесі бағыттарда білім алуға мүмкіндік береді: тілдің фонетикалық жүйесі туралы, тілдің грамматикалық жүйесі, тілдің сөздік қоры, тілдің стилистикалық ерекшеліктері жайлы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ағылшын тіліндегі морфологиялық парадигма
    Несиелер: 5

    Бұл пән грамматикалық категориялардың сөйлеу формаларын зерттейді. Морфологиялық парадигма түбірлік сөздерді зерттейді: парадигма, парадигма, парадигма, парадигма, парадигма.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілін оқытудың әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 4

    Пән болашақ шетел тілі мұғалімінің кәсіби дағдылары мен іскерліктерін, атап айтқанда коммуникативтік - кәсіби,ұйымдастырушылық-әдістемелік, ғылыми-зерттеу, бақылау –түзету дағдылары мен іскерліктерін дамытуға ықпал етеді. Курс сондай-ақ педагогика, психология, шетел тілдерін оқыту әдістемесі саласындағы жаңа жетістіктерді басшылыққа ала отырып, шет тілін оқытудың ең тиімді тәсілдері мен тәсілдерін дербес анықтау және әзірлеу дағдылары мен біліктерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Газетпен жұмыс жасау
    Несиелер: 5

    Магистранттарды бұқаралық ақпарат құралдарында жұмысқа дайындау Пәннің міндеттері: - баспа басылымдарында жұмыс дағдыларын одан әрі меңгеру және бекіту үшін база құру ; - магистранттарды газетті тұтас ретінде қабылдауға үйрету; - магистранттарға газет нөмірін көптеген элементтер жүйесі ретінде көруге және бағалауға үйрету; ; - магистранттарға тақырыптың, жанрдың, стильдің және басылымның жалпы концепциясының өзара байланысын көруге үйрету.; - ақпаратты іздеу, іріктеу, талдау және өңдеу дағдыларын қалыптастыру; - баспа өнімдерінің сапасын талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әдеби мәтінді стилистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пән мәтіннің ерекшеліктеріне байланысты лингвистикалық бөлімдерді таңдау жолымен жүзеге асырылатын тұжырымдамалық сараптаманы зерттейді. Бұл пән мәтіннің стилі мен жанрларын, мәтіннің негізгі қызметін, мәтін пішінін, сөйлеу түрін, мәтінде берілген стильдің тілдік белгілерін зерттейді. Пән автордың бейнесін анықтау әдістерін, оның туындысының мақсатын, автордың стилистикалық стилін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шетел тілінің оқыту әдістемесіндегі заманауи білім беру технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-орта жалпы білім беретін мектептің жоғары сатысындағы бейіндік сынып оқушыларының тұлғалық және білім беру саласының қарқынды дамуын қамтамасыз ететін тиімді оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру үшін қажетті білім,іскерлікпен магистранттарды қаруландыру, сонымен қатар магистранттардың педагогикалық ойлауын және оқытушының басқа да кәсіби құзыреттілігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілін оқытудың жаңа әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистранттарға заманауи, түпнұсқалық, заманауи оқу материалдарын, болашақ жұмысы мен өмірінде шет тілін саналы түрде пайдалануға үйретеді. Білім берудегі келесі заманауи технологиялармен таныстырады: шет тіліне кәсіби бағытталған оқыту, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, шет тілінде білім беру бойынша компьютерлік бағдарламалар, қашықтықтан оқыту технологиялары, интернет-қорлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Магистранттың танымдық қызығушылықтарын арттыру, ойлау және сөйлеу қызметін, әлеуметтік белсенділікті, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Кез келген қызмет түрлеріне дербес дайындық дағдыларын арттыру. Мамандық бойынша кәсіби жұмысқа дайын бәсекеге қабілетті маман болу.

  • Код ON2

    Магистрант ғылыми материалдарды баяндау стилін, ғылыми жұмыстың мақсатын анықтауды, зерттеу нысаны мен мәнін, практика, бақылау және сараптама нәтижелеріне ғылыми қатынасты, ғылыми жарияланымдар, мақалалар, журналдардағы, жинақтардағы Жарияланымдар білуі тиіс.

  • Код ON3

    Магистрант жобалық оқыту әдісін, симуляция әдістерін және т.б. меңгеруі керек. Тілдік пәндерді оқу кезінде қателерді қалыпты деп санай отырып өз бетінше түзете білу. Қашықтықтан білім беру студенттің өзіндік жұмысын жоғары деңгейде белсендіру, жеке тапсырмаларды қашықтықтан орындау және тапсыру үшін жағдай жасау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON4

    Магистрант өзінің ғылыми еңбектері туралы түсінікке ие болуы, шет тіліндегі ғылыми әдебиеттерді таныстыру, ұсыну, шолу болуы, қызықтыратын тақырып бойынша шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасауы тиіс. Магистрант өзінің техникалық, қаржылық және тілдік білім деңгейіне сәйкес оқу нысанын таңдау керек.

  • Код ON5

    Келесі педагогикалық технологияларды игеру: А) деңгейлік оқыту; Б) әріптестікте оқыту; в) жеке оқыту; Г) сараланған оқыту; Д) жобалық оқыту. Оқытудың жаңа техникасымен оқытушының ойлауын дамыту: нақтылық, жүйелілік, әдістемелік тілдің айқындығы, жаңартылған Әдістемеге негізделген нормаларды қалыптастыру.

  • Код ON6

    Магистрант әртүрлі лингвистикалық парадигмалардың теориялық және әдістемелік аспектілерін талдай білуі тиіс. Магистрант өзінің ғылыми-зерттеу жұмысында теориялық және арнайы қолданбалы әдебиеттерді қолдана білуі керек. Магистрант қазіргі лингвистиканың теориялық және қолданбалы әдістері мен тәсілдерін меңгеруі керек.

  • Код ON7

    Магистрантқа нормативтік дыбысталу (айтылу) дағдыларын жинақтауға мүмкіндік беру. Магистрант пәннің терминдерін жақсы меңгеруі, оқу кешенінің материалына сәйкес түзету жаттығуларын дайындауы керек. Дыбысталу кезінде қателерді анықтауға және түзетуге қабілетті болу. Өз пікірін, гипотезасын, пікірлерін дәлелдей білу.

  • Код ON8

    Магитрант автор қандай себеппен және қандай себеппен мәтіннің мазмұнын белгілі бір тәсілмен оқырманға жеткізгенін анықтай алады. Мәтінді шағын тақырыптарға бөлу. Ауызша сөйлеу стилін анықтай білу. Белгілі бір белгілердің көмегімен авторлық бағалауды, эмоционалдық сезімді (леп белгісі және т. б.) тану. Мәтіндегі антоним, синонимдердің функцияларын анықтай білу.

  • Код ON9

    Магистрант аудио-лингвистикалық әдістің (Фриз, Ладо(ересектер үшін), жаһандық(тілдік курстарда қолданылатын) әдістерін жоғары деңгейде меңгерген. Шет тілін оқыту әдістерінің шығу тегі, міндеттері, қызметі туралы хабардар болу.

  • Код ON10

    Магистрант тілдік материалдарды таңдау, анықтамалық және ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырды. Зерттеу нәтижелерін кестелер, диаграммалар, графиктер түрінде ұсыну. Магистрант өз тақырыбы бойынша әдебиеттер тізімін құрастырып, оқылған ғылыми жұмыстарды талқылай алады. Магистрант туынды сөздерді құру процесін біледі, мәтіндегі кілт сөздерді оңай танып біледі, сөзжасам жолдарын, түрлерін, модельдерін біледі.

Top