7M01720 Шет тілі: екі шет тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шетел тілін меңгеру деңгейлерінің еуропалық жүйесіне сәйкес шет тілін меңгерген, қазіргі заманғы шет тілін оқыту парадигмасының талаптарына сәйкес педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (Кәсіби)
Мақсаты: Коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары. Қалыптастыратын дағдылар: Музыкалық білім беру саласында шет тілін меңгеру дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары білім педагогикасы
Мазмұны: Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің қазіргі заманғы парадигмасы. Педагогиканың әдіснамасы. Кәсіби құзіреттілік. Университет оқытушысын оқыту теориясы. Қалыптасқан дағдылар: педагогиканың негізгі категорияларын, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиясын және педагогикалық шеберлікті әдіснамалық негізде қолдану дағдылары мен қабілеттерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясы - басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Диагностика және басқару және ішкі жүйенің өзгерістері туралы болжау; бағыныштылардың қызмет бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Көшбасшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін құру және басқару бойынша кеңес беру түріндегі практикалық іске асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Магистрлік диссертацияның әдістемелік және практикалық негіздері
Мақсаты: ғылыми білім құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертация бойынша жұмыс: фонологиялық шеберлікті дамыту: дидактикалық тәсілдер. Фонологиялық жүйені талдау, фонологиялық құзыреттілігін дамыту, «түзету» фонетикасы. Құзыреттері: алған білімдерін ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде және ұйымдастыруда қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Француз тілінің сипаттамасы: лингвистикалық және әдістемелік тәсілдер
Мақсаты: Грамматиканы лингвистикалық тұрғыдан ашу және оны әдістемеде беру. Мазмұны: Лингводидактика: шетел тілдерін оқыту теориясы. Француз тілін шетел тілі ретінде оқыту теориясы. Француз тілін шетел тілі ретінде оқыту теориясының практикалық аспектілері. Тілдік құзыреттілік. Тілдік материалды таңдау. Шетел тілдерін оқытудың құзыреттілік тәсілі Құзыреттіліктер: коммуникативті дағдыларды шетел тілі әрекетінде қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы контекстінде коммуникацияны модельдеу
Мақсаты: мәдениетаралық қарым-қатынасты модельдеу дағдыларын дамыту Мазмұны: Қазіргі ғылым мен тәжірибеде «модельдеу» түсінігін анықтаудың әртүрлі тәсілдері. Қарым-қатынасты модельдеудің қолданыстағы тәсілдері және оларды дидактикалық мақсатта пайдалану мүмкіндігі. Мәдениетаралық қарым-қатынасты модельдеу. Құзыреттіліктер: шет тілінде білім берудің заманауи тұжырымдамалық және әдістемелік негізделген моделін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби ортадағы шетел тілі сабақтарына мәдениетаралық көзқарас
Мақсаты: мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы контекстінде қарым-қатынасты модельдеу қабілетін дамыту Мазмұны: Мәдениетаралық қатынастың лингвистикалық құралдары. Мәдениетаралық қатынастың жағдаяттары, тақырыптары, лингвистикалық құралдары. Құзіреттіліктер: лингвистикалық, әлеуметтік лингвистикалық және прагматикалық құзыреттіліктерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Философия және ғылым тарихы
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативті технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Қалыптастырылатын дағдылар: сын тұрғысынан талдау, зерттеуді жобалау және жүзеге асыру, дербес ғылыми-зерттеу қызметі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Француз тілі сабағын жоспарлау және талдау
Курстың мақсаты – магистранттарды тілді меңгеру деңгейін, оқу контекстін, аудиторияны ескере отырып сабақты жоспарлауға және француз тілі сабағын талдауға үйрету. Мазмұны. Жоспар түрлері, жоспар құрылымы. Маршруттау. Сабақ жоспары. Сабақты талдау. Құзыреттіліктер: шетел тілі сабағының жоспарын құрастыра білу, мақсаттар мен білім беру міндеттерін тұжырымдау; оқу үлгерімін дамыту. Тілдік материалды баяндау әдістері мен тәсілдерін таңдау және шетел тілдерін оқытудың тиімділігін бақылау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттағы шетел тілі (екінші шетел тілі)
Мақсаты: шетел тілін оқыту мақсатында коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Академиялық оқу. Академиялық жазу. Зерттеу жұмысы. Тыңдау және жазып алу. Құзыреттіліктер: шетел тілінде дәрістерді конспектілеу, зерттеу тақырыбы бойынша материалды таңдау үшін әртүрлі ғылыми әдебиеттерді пайдалана білу, оқытылатын тілде ғылыми мақала жаза білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдерді оқытудың жалпы еуропалық анықтамалық жүйесі
Мақсаты: шет тілін оқытуда жалпыеуропалық құзыреттілікке заманауи көзқарас негіздерін меңгеру. Мазмұны: Жалпы еуропалық құзыреттер. Шетел тілін оқытудың деңгейлік моделі. Деңгей дескрипторлары. Деңгейлеп оқыту негізінде оқыту бағдарламалары мен құралдарын құру. Тіл мұғалімдеріне арналған еуропалық портфолио Құзыреттері: Халықаралық білім кеңістігінде танылған шет тілдерінде оқу процесін ұйымдастыру негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қатынастың лингвистикалық құралдары
Мақсаты: жоғары білім беру жүйесінің лингвистикалық пәндерді оқыту саласындағы кәсіби құзыреттілігін дамыту Мазмұны: Грамматикалық және лексикалық құзыреттілігін дамыту. Грамматика мен лексика қалай оқытылады? Тілдік материалды қалай ұсынуға болады? Коммуникативті бағыттағы грамматикалық және лексикалық тапсырмалардың әртүрлі түрлері Құзіреттіліктер: лингвистикалық пәндерді оқыту тәжірибесінде педагогикалық модельдеуді жүзеге асыру қабілетінен тұратын кәсіби құзыреттілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу. Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу. Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады, ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу процесін басқару
Мақсаты: оқу-тәрбие процесін басқару, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен өткізудің мақсаттарын, әдістерін таңдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Кредиттік оқыту технологиясын қолдана отырып оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері: сабақ оқу процесін ұйымдастырудың негізгі формасы ретінде, Шетел тілін оқытуды бақылау объектісі. Мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілік қалыптасу деңгейін өлшеудің критериалды-бағалау шкаласы. Құзыреттері: Білім беруді басқарудың заманауи жүйелерін өз бетінше зерттеп, талдай білу;жаңа білім беру мазмұнын, технологияларын және оқытудың нақты әдістерін құрастыра білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудағы инновациялық технологиялар
Мақсаты: Шетел тілін оқытуда инновациялық технологияларды меңгеру Мазмұны: Шетел тілін оқытудағы инновациялық технологиялар негіздері. Оқытудың соңғы құралдарын пайдаланатын инновациялық технологиялар. Шетел тілін арнайы мақсатта оқытудағы инновациялық технологиялар. Шетел тілін оқытудағы заманауи процестер. Құзыреттіліктер: прагматикалық құзыреттілікті меңгеру, шет тілін оқыту тәжірибесінде инновациялық технологияларды қолдана білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Магистрлік диссертацияны дайындау әдістемесі
Мақсаты: ғылыми зерттеу нәтижелерін магистрлік диссертацияда қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеудің кезеңдері. Ғылыми жұмысты ұйымдастыру. Ғылыми зерттеу мәтінін дайындау. Зерттеу әдістері. Оқу жұмысының ерекшелігі. Зерттеу жұмысын қорғау. Құзыреттері: теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу жұмысының тәжірибесінде қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Француз тілі сабағындағы түпнұсқа материалдар (әдебиет, комикс, т.б.)
Мақсаты: француз тілі сабағында түпнұсқа материалдарды қолданудың практикалық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Әдістемелік категория ретінде шынайылық, түпнұсқалық материалдардың түрлері және оларды шет тілі сабағында қолдану әдістері. Түпнұсқалық материалдарды пайдалану әдістері мен тәртібі. Құзыреттіліктер: сабақтың мақсатына сәйкес түпнұсқа материалды таңдап, дайындап, сабақта дұрыс пайдалана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өзара сабаққа қатысу шетел тілдерін оқытуда тәжірибе жинақтау тәсілі ретінде
Мақсаты: шетел тілдерін оқытудың қазіргі деңгейі туралы білім алу. Мазмұны: Сабақ барысын бақылау, сабақтың қазіргі халықаралық талаптарға сәйкестігін анықтау, сабақты жабдықтау, жоспарлау, оқушылардың тілді меңгеру деңгейіне және сабақтың алға қойған мақсатына сәйкес сабақтағы іс-әрекетін бақылау, оқушы. сабақ барысына қатысу. Сабақтарды талқылау Құзіреттіліктер: мұғалімнің кәсіби шеберлік деңгейін және оның заманауи талаптарға сәйкестігін анықтай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Француз тілін игерудің халықаралық сертификаты
Мақсаты: DELF – DALF халықаралық тестілеу негіздерін меңгеру Мазмұны: Халықаралық сараптамалардың құрылымы, мазмұны және әдістері. Халықаралық сынақтарды құру және өткізу әдістемесі. Халықаралық сынақтарға дайындық. Құзіреттіліктер: - әртүрлі деңгейдегі коммуникативті құзыреттердің дамуын бақылау үшін халықаралық тесттерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шетел тілін меңгерудің заманауи теориялары: психолингвистика, лингвистика, шет тілін оқытудағы дидактика
Мақсаты: магистранттар арасында мәдениетаралық коммуникативті құзыреттіліктерді меңгеру негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Лингвистика мен дидактикадағы, мультикультурализмдегі, психолингвистикалық тәсілдердегі теорияларды ұсыну (игерту). Қазіргі лингводидактика тұрғысынан сабақтар мен оқу материалын бақылау және талдау. Құзыреттері: Мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында және шетел тілдерін оқытуда мәдениетаралық коммуникативті құзыреттер мен коммуникативтік мінез-құлықты модельдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби мақсаттарға арналған француз тілі
Мақсаты: ФОЖ-ның белгілі деңгейінде шет тілін меңгеру: оқытылатын шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларын, қарым-қатынастың ғылыми стилін қалыптастыру. Медиация құзыретінің негіздерін қалыптастыру. Ғылыми әдебиеттерді оқу. Мазмұны: Ғылыми-техникалық француз тілі. Функционалды тіл. Француздар арнайы мақсаттарға арналған. Кәсіби француз тілі. Француз тілі сабақтарындағы коммуникативті құзыреттілік моделі. Құзыреттіліктер: Көрсетілген деңгейде лингвистикалық, әлеуметтік лингвистикалық және прагматикалық құзыреттіліктерді, күнделікті және ғылыми қарым-қатынас стильдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шетел тілі оқулығын жасаудың теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: шетел тілі оқулықтарын құрудың теориялық негіздері мен заманауи тәсілдері. Мазмұны: Оқу құралын талдау: жалпыеуропалық құзыреттілік талаптарына жауап беретін шетел тілі оқулығының талдау критерийлері, әдістемелік үлгісі. Қазіргі француз оқулықтары. Құзыреттері: Қазіргі заманғы шетел тілі оқулығын құрастыра білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- курс мақсаттарына сәйкес мәдениетаралық коммуникация субъектісінің негізгі құзыреттерін қалыптастыруға әсер ететін оқу сабақтарының (дәрістік, семинарлық, практикалық) мазмұнын айқындау және нысандарын, әдістері мен құралдарын таңдайды;
- жоғары білім берудің әлемдік үрдістері мен даму стратегияларын ескере отырып, студенттердің, зерттеушілердің жеке білім беру траекторияларын айқындайды;
- мәдениетаралық коммуникацияның лингвистикалық тетіктерін, тілдер мен мәдениеттерді бірлесіп зерделеудің парадигмасын қолдануға және өзге мәдениетке, өзге өмір салтына толеранттық қатынасты қалыптастырады;
- халықаралық қатынастар жүйесінде Қазақстан Республикасының сыртқы саяси бағытын білу мен түсінуді көрсетуге, шет тілді білім беру саласында идеялар мен ұсыныстар жасауға, Қазақстанның ұлттық басымдықтарын ескере отырып, оқу-тәрбие процесін құрады;
- педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды; білім алушылардың жеке басына құрмет көрсетеді; білім алушылармен қарым-қатынаста демократиялық стильді ұстанады; жоғары әлеуметтік құндылықтарға бейілділік танытады;
- теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолдана білу, болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана білу, сонымен қатар зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді синтездей білу; ғылыми нәтижелерді сипаттау, негіздеу және таныстырады;
- көптілді кадрларды даярлау шеңберінде білім беру ұйымының миссиясы мен мақсаттарына сәйкес өткізілетін пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін, арнайы курстарды әзірлейді;
- зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді өз бетінше пайдалану; шет тілді білім беру саласындағы зерттеулердің нәтижелерін енгізеді;
- білім алушылар мен зерттеушілердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырудың инновациялық технологияларын, жоғары мектепте оқытудың заманауи технологияларын, арнайы саладағы жаңа жетістіктерді пайдалана отырып, ЖОО-да сабақтардың барлық түрлерін өткізеді.