Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01730 Шетел тілі: екі шет тілі в Halyqtar dostyǵy

  • Психология және педагогика мамандығына кіріспе
    Несиелер: 3

    Қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын әлеуметтік-мәдени-психологиялық модуль пәндерінің негізгі білім жүйелеріндегі интеграциялық процестердің өнімі ретінде түсіну; психологиялық институттардың сипаттамаларын олардың қазақстандық қоғамды модернизациялаудағы рөлі тұрғысынан талдау; қоғамдағы, оның ішінде кәсіби қоғамдағы жанжалды жағдайларды шешуге арналған бағдарламалар құру; әлеуметтік мәні бар өз пікірін дұрыс жеткізе және қорғауға дағдыланады. Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің әлеуметтік мақсаты мен рөлі туралы білімдерін көрсетеді; болашақ мұғалімнің қызмет нысаны туралы; мұғалімнің үздіксіз кәсіби және тұлғалық қалыптасуының ф��кторлары туралы. Педагогикалық процесте педагогикалық байланыс пен өзара әрекеттесуді жүзеге асырады. Оның педагогикалық қарым-қатынас және сөйлеу мәдениеті, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу негіздері бар. Педагогикалық жағдаяттарды талдайды және оларға негіздеме береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Білім алушыда коммуникативтік құзыреттілік деңгейін қалыптастыру, яғни қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, оқу-еңбек, әлеуметтік-мәдени салаларында өзінің Коммуникативтік ниеттерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру, студенттерді сипаттау және баяндау, сөйлеуді түсіну, мәтінді тыңдау түрінде монологиялық сөйлеуге үйрету, студенттердің техникалық дағдылары мен өзге тілді мәтінді оқу, жазбаша сөйлеуін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мемлекеттік саясат
    Несиелер: 5

    Бұл өмірдің түрлі салаларында сыбайлас жемқорлықты тудыратын және қоректендіретін себептер мен жағдайларды жою (азайту) мақсатында осы мемлекет қабылдаған конституциялық құрылыс негіздері шеңберінде мемлекет пен қоғамның жан-жақты және дәйекті шараларын әзірлеу және тұрақты жүзеге асыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат-ҚР Заңы-сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендетуге, қоғамның мемлекеттік органдардың қызметіне сенімін арттыруға бағытталған құқықтық, әкімшілік және ұйымдастырушылық шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі шетел тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің дауысты және дауыссыз дыбыстарының фонетикалық теориясының негізгі ережелерін, фонетикалық және фонологиялық сипаттамаларын қарастырады; теориялық фонетика бойынша оқу-әдістемелік және ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын дамытуға, тыңдау, оқу және сөйлеу дағдыларын игеруге, оларды әртүрлі коммуникативтік жағдайларда қолдана білуге мүмкіндік береді; Ол фонетиканың өзекті мәселелері бойынша соңғы жарияланымдарды талдау мүмкіндігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық фонетика
    Несиелер: 5

    Шетел тілі фонетикасы пәні. Шет тілінің фонетикалық жүйесінің негізгі компоненттері. Оқытудағы сөйлеу нормалары. Сөйлеу механизмдері. Шетел тіліндегі екпінсіз вокализм. Оқытылатын тілдің фонетикасы мен фонологиясы. Сөйлеу дыбыстарының фонологиялық аспектісі. Сөздердің буындық және Акцент құрылымы. Сөйлемнің интонациялық құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайластыққа қарсы мәдениеттің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастырады және осы құбылысқа қатысты осы негізде азаматтық ұстанымды тұжырымдайды. Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, факторларын қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы моральдық сананың құндылықтарын іске асырады. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздерінің моделін қарастырады.Әр түрлі санаттағы мүмкіндігі шектеулі балалардың инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың жағдайларын зерттейді, сенсорлық, қозғалтқыш, зияткерлік, эмоционалды және ерікті салалары бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосуды сипаттайды.Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыруды енгізеді. Ол білім берудегі инклюзивті процестерді басқаруда сыни ойлау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үйде оқу
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты - көркем мәтінді оқу, талдау және түсіндіру жұмыстарын жетілдіру. Курстың негізгі міндеттері: - көркем мәтінді өзіндік жұмыс ретінде және дағды мен дағдыны қалыптастыру құралы ретінде зерттеу; - мәтінді интерпретациялау және мәтіннен ақпаратты шығару, белгілі бір оқу технологияларын қолдана отырып, сөйлеу бойынша белгілі бір мәселені шешу үшін қажет болатындай дәрежеде жетілдіру; - студенттерде мәтінмен жұмыс жасауда ғылыми көзқарас қалыптастыру және оның нәтижелерін ағылшын тілінде ауызша да, жазбаша түрде де дұрыс ұсыну дағдыларын қалыптастыру; - студенттердің алған теориялық білімін практикалық оқытуда және ағылшын тілінде сөйлеу әрекеттерін қолдана білу дағдыларын дамыту; - шетел тіліндегі әдебиеттерді оқу барысында ұлттың тілі мен мәдениетінің өзара тығыз байланысын көрсету; - студенттерде ғылыми сыни ойлауды дамыту, көркем әдебиетпен жұмыс жасау дағдылары, күрделі мәселелер бойынша әр түрлі көзқарастарды сыни тұрғыдан талдай білу және өзіндік ұстанымын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің фонетикасы (неміс,француз,араб,қытай)
    Несиелер: 4

    Тіл дыбыстарының пайда болуының физиологиялық тәсілдерін, олардың акустикалық сипаттамасын, сондай-ақ олардың сөйлеу ағынындағы өзгеру заңдылықтарын зерттейтін лингвистикалық пән. Студенттердің кәсіби фонетикалық құзыреттілігін қалыптастыру және жетілдіру. Фонемалар мен аллофондардың жіктелуі. Фонематикалық және аллофоникалық транскрипцияның символдары. Слог және буындардың түрлері. Ана тілімен салыстыруда оқылатын шет тіліндегі жаңа жыл ережелері. Сөз екпінінің табиғаты, екпін орны мен дәрежесі. Оқытылатын шет тілінің буындарын ана тілімен салыстыру. Оқытылатын шет тілінің фонетикалық құрылымының интонациялық компоненті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің грамматикасы
    Несиелер: 4

    Неміс тілінің грамматикалық жүйесі туралы білімді кеңейту, осы тілдің нормаларына сәйкес грамматикалық құрылымдар мен тілдік құралдарды қолдана білуді жетілдіру, алынған сөздік қорын еркін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Теориялық грамматика
    Несиелер: 5

    Студенттерді ағылшын әдеби тілінің дұрыс айтылуына үйрету. Студенттердің айтылуын түзету; олардың кәсіби дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру. Педагогикалық жоғары оқу орындары студенттерінің шетел тілінде кәсіби сөйлеуін қалыптастыру практикалық қажеттілігімен ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын белсендіруге назар аударылады. Бұл курстың ерекшелігі-тілді грамматикалық және фонетикалық дұрыс шетел тілі дағдылары арқылы қарым-қатынас құралы ретінде түсіну. Бұл курс теориялық ережелерді (ережелерді) және практикалық бөлімді (жаттығуларды) қамтиды. Теориялық бөлімде сөйлемнің интонациялық рәсімделуінің принциптері мен заңдылықтары қысқаша баяндалады, олар тақ��рыптық грамматикалық құрылымдарды қарастыру кезінде бастапқы болып табылады. Тақырыптың теориялық бөлігін меңгеру коммуникативтік жаттығулардың көмегімен тексеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық қарым-қатынастың негіздерін зерттейді және зерттелетін тілдегі елдің рухани құндылықтарын құрметтеуге ықпал етеді дерексіз / нақты тақырыптар бойынша түпнұсқалық материалдардың жалпы мазмұнын түсіну дағдыларын дамытуға, сонымен қатар әр түрлі пікірлердің артықшылықтары / кемшіліктерін талдаумен негізгі проблема бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасауға және өз пікіріңізді ауызша / шет тілінде жеткізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілінің грамматикасы
    Несиелер: 5

    Коммуникативті жағдайларда байқалатын грамматикалық құрылымды, грамматикалық құбылыстарды қарастырады; ана және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әр түрлі формаларын / түрлерін қолдану, морфологиялық және синтаксистік құрылыстарды грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолдану, сонымен қатар ауызша және жазбаша сөйлеудегі грамматикалық қателіктерді талдау мен тәуелсіз түзету дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Шеттілдік білім берудің теориялық негіздері. Мәдениетаралық коммуникация теориясы контекстіндегі қарым-қатынасты моделдеу. Қазіргі шеттілік білім беру процесі: басқару, ұйымдастыру, оқыту технологиясы. Оқуға үйрету. Обучение говорению. Аудиттеуге үйрету. Жазуға және жазбаша сөйлеуге үйрету. Шетел тілдерін оқытудағы бағалау және бағалау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскерлік корреспонденцияға оқыту
    Несиелер: 3

    Іскерлік хат-хабарларды оқыту арнайы терминологиямен танысу және іскерлік әріптеспен ресми хат-хабар жүргізу дағдыларын дамыту болып табылады. Лексикалық қанықтығы, грамматикалық әдептілік (орфография және пунктуация ережелерін сақтау). Тезисті тұжырымдау, оның мазмұндық және лексикалық аспектісі. Фактілерді, оқиғаларды, оқылған, тыңдалған немесе қаралған материалдарды жазбаша түрде дәйекті түрде баяндау. Іскерлік хат жазу. Өзге тілді жазбаша мәтінді ұйымдастыру ережелерін сақтау (ресми хат, эссе, мақала, пікір және т.б.); жазбаша түрде фактілер, оқиғалар, оқылған немесе қаралған материалдарды дәйектілікпен баяндау; мазмұндалған көзқарасты қамтитын баянда��аны жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы мақсаттағы ағылшын тілі (В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Сәлемдесу. Танысу. Мамандық. Өмірбаяны. Отбасы. Отбасының күнделікті өмірі. Отбасылық қатынастар. Род занятий. Үй, пәтер мекен-жайы. Азық-түлік. Азық-түлік дүкені. Қоғамдық тамақтану орындары. Киім Сатып Алу. Супермаркеттер мен бутиктер. Уақыты. Жыл мезгілдері. Күн тәртібі. Демалыс, бос уақыт, хобби, менің өмірімдегі спорт. Әлем картасы. Қазақстан тілдердің және Мерекелер, салт-дәстүрлер. Оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің лексикографиясы (неміс,француз,араб,қытай)
    Несиелер: 4

    Тілдің сөздік құрамының стратификациясының белгілері, сөздіктегі лексикографиялық ақпараттың түрлері және сөздіктердің жалпы типологиясы. Екінші шетел тілінің дәстүрі туралы тарихи анықтама. Сөздіктердің жалпы сипаттамасы. Лингвистикалық және энциклопедиялық сөздіктер; аралас сөздіктер. Лингвистикалық сөздіктердің типологиясы. Бір тілді сөздіктер. Сөздіктерді құрастыру мәселелері. Екі тілді және көптілді сөздіктер, олардың сипаттамалары. Оқу сөздіктері. Түсіндірме сөздіктер. Түсіндірме сөздіктердің құрылымы. Түсіндірме сөздіктегі сөздік мақаланың құрылымы. Екінші шетел тілінің негізгі түсіндірме және арнайы сөздіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны Білім беру және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытады. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, мақсаттар мен коммуникациялық жағдайлар негізінде коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамытады. Бұл кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу әрекеті бағдарламасын құру процесінде шығармашылық, жаңашылдық, алқалылық қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің лексикологиясы неміс,француз,араб,қытай)
    Несиелер: 4

    Сөздің семантикалық эволюциясы және лексикографиялық (сөздік) талдау саласында базалық білімді қалыптастыру; лексикологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары мен әдістерін зерделеу; қазіргі неміс тілі құрамының өзгеруін бақылау қабілетін қалыптастыру; лексикографиялық (сөздік) талдау әдістеріне оқыту. Теориялық және қолданбалы лексикология. Лексикологияның тіл білімінің басқа бөлімдерімен байланысы. Сөз лексикалық жүйенің негізгі бірлігі ретінде. Номинацияның тілдегі негізгі тәсілдері. Функциялық аспектідегі сөздің мәні. Мәндерді ажырату және мән компоненттерін аны��тау әдістері. Ана және Оқытылып жатқан шет тілдердегі арақатынас сөздердің мағыналық құрылымының ұлттық-мәдени ерекшелігі. Сөздің мағыналық құрылымының тарихи өзгергіштігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Базалық шетел тілінің практикалық курсы (В1 деңгейі) шет тілді құзыреттілікті одан әрі дамытуға (тілдік, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық), тілдік іс-әрекеттің төрт негізгі түрлерінде коммуникативтік дағдыларды жетілдіруге және өзінің тілдік және тілдік емес мінез-құлқын жоспарлауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілі (екінші)
    Несиелер: 6

    В1 деңгейінде қарастырылған екінші шет тілінің сөйлеуінің грамматикалық категориялары мен фонетикалық ережелерін қарастырады; зерттелетін грамматикалық, фонетикалық материалды және коммуникативтік құзіреттілікті ең көп кездесетін жағдайларда қолдануға қажетті лексикалық минимумды қолдану дағдыларын дамытуға, сонымен қатар түпнұсқалық материалды көрген, оқыған немесе тыңдаған мазмұнын және негізгі стилистикалық ерекшеліктерін талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Іскерлік ағылшын тілі студенттердің тілдік, коммуникативтік-сөйлеу, әлеуметтік-мәдени және криминалдық тәжірибесін одан әрі жүйелеу және жалпылау болып табылады. Студенттердің шетел тілін оқытудың осы сатысында олардың іскерлік ағылшын тілінің негіздерін, сондай-ақ техникалық аударма негіздерін меңгеруі жүзеге асырылады, оның барысында студенттерді тәрбиелеу, дамыту және білім беру жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Білім беру бағдарламалық материалдағы кәсіби бағдарланған мәтіндер, сонымен қатар кәсіби саладағы дәрістердің, сөйлеулер мен әңгімелердің мазмұны қарастырылады. Кәсіби бағытталған тақырып аясында сөйлеу қабілеті мен дағдысын қолданады. Тыңдалған / оқылған мазмұнын жеткізеді. Өз пікірін және ризашылығын білдіреді, кәсіби тақырыпта әңгімелесуге қатысады, шет тілінде дәлелдер келтіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл елінің елтануы (екінші шетел тілі: ағылшын / француз / неміс)
    Несиелер: 5

    Физикалық географиясы. Экономикасы. Халыққа білім беру жүйесі. Мәдениеті: салт-дәстүрлері, мерекелері. Оқытылатын тіл елінің қалыптасу тарихы. Оқытылатын тіл елінің саяси жүйесі. Мемлекеттік құрылым және институттары. Қазіргі әлемдегі Оқытылатын тіл елінің тілі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (В2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Студенттердің лингвистикалық, мәдениетаралық, әлеуметтік-мәдени танымдық құзыреттіліктері қалыптасады. Шет тілді мәтінді оқу техникасы, сондай-ақ В2 деңгейіндегі әр түрлі мәтіндерден ақпарат алу қабілеті дамиды. Ауызша және жазбаша қарым-қатынастың фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тілдік құралдарын меңгеру; түпнұсқалық материалдарды талдау кезінде өнімді және рецептивті лексикалық минимумның, сөйлеу этикетінің клишелерінің дамуына ықпал етеді (коммуникативтік міндетке сәйкес);

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша тәжірибесі (B1 деңг.)(неміс,француз,араб,қытай)
    Несиелер: 5

    Студенттердің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық деңгейлерде жүйелі-құрылымдық білім беру ретінде қазіргі заманғы Неміс тілінің нормаларын меңгеру. Неміс тіліндегі жалпы және кәсіби коммуникация саласында базалық фонетикалық дағдыларды, лексикалық құзыреттілікті қалыптастыру; неміс тілінің грамматикасы бойынша білімді меңгеру және тиісті грамматикалық Дағдылар мен біліктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Англия Тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттерді нақты фактілерді тереңдетіп зерттеу негізінде студенттердің ежелгі дәуірден бастап Стюарт ережесіне дейінгі Англия тарихи дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру, сонымен қатар оның компоненттерінің (лингвистикалық, лингвистикалық, зерттеу, лингвистикалық-әдіснамалық және әлеуметтік-мәдени) студенттердің сыртқы коммуникативті құзіреттілігін одан әрі қалыптастыру. Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері бойынша дағдылар кеңейтілген және әр түрлі тілдік материалдар негізінде жетілдірілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шет тілінің практикалық курсы (B1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Екінші шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынастың фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тілдік құралдарын қарастырады; Екінші шет тілінде ұсынылған түпнұсқалық материалдарды талдау кезінде лексикалық минимумды, сөйлеу этикетінің клишесін игеруге мүмкіндік береді; ресми және бейресми қарым-қатынас жағдайында (сөйлеу этикетінің нормаларын сақтай отырып) диалог пен полилогтың барлық түрлерін жүргізе білуді дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы мақсаттағы ағылшын тілі (В2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Шет тілді құзыреттілікті одан әрі дамытуға бағытталған (сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық), тілдік іс-әрекеттің төрт негізгі түрлерінде коммуникативтік дағдыларды жетілдіруге және өзінің тілдік және тілдік емес мінез-құлқын жоспарлай білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Англия әдебиеті
    Несиелер: 5

    Модуль ағылшын әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін қамтиды, әлемдік әдебиеттегі тарихи-әдеби және философиялық маңызы бар шынайы романдардың даму ерекшеліктерін қарастырады. Студенттерді атақты ағылшын жазушыларының көркем бағыттарымен және шығармаларымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің оқыту әдістемесі (неміс,француз,араб,қытай)
    Несиелер: 4

    Әдістеме ғылым ретінде. Шетел тілдерін оқыту теориясының мәселелері. Шетел тілдерін оқыту әдістерінің тарихи дамуының негізгі кезеңдері. Шетел тілін оқыту жүйесі. Шетел тілін оқытудың мазмұны. Оқыту әдістері, құралдары. Шетел тілін оқытудың заманауи технологиялары. Оқу үдерісін жоспарлау. Сабақ типтерінің жіктелуі. Тілдің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құралдарына оқыту. Сөйлеу қызметінің түрлеріне оқыту: (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу). Оқытудың әртүрлі кезеңдерінде шет тілін оқытуды бағалау критерийлері. Шетел тілін оқытуда бақылаудың заманауи формалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Америка тарихы
    Несиелер: 3

    АҚШ-тың әлеуметтік-саяси, мәдени және экономикалық тарихы бойынша қажетті базалық білім алу. Курс студенттерді АҚШ тарихы мен мәдениетінің дамуының негізгі кезеңдерімен, оның тұрғындарының мәдени қызметінің түрлі салаларындағы жетістіктерімен, американдық мәдениеттің көрнекті қайраткерлерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Америка әдебиеті
    Несиелер: 3

    Хабардар дамыту қарастырылады американдық әдебиет аяғынан 18 ғасырдың ортасына дейін 20 ғасырдың ортасына дейін. Тарихи-мәдени контекстке, американдық менталдықты, америкалық құндылықтарды қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Әртүрлі философиялық ағымдар және олардың әдебиеттегі сынуы қарастырылады. Курста елтану аспектісі үлкен орын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттағы шетел тілі (С1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Мамандық бойынша кәсіби терминдер тілінің ерекшеліктері қарастырылады; мамандандырылған мәтіндік сөздіктерді қолданбай / қолданбай мамандандырылған мәтіндердің тілдік құралдарын таңдау және қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді; өз тіліңізде, іскерлік және кәсіби қарым-қатынасыңызда өз ойларыңыз бен пікірлеріңізді шет тілінде білдіру дағдыларын игеруге, сонымен қатар мамандық бойынша мәтіндерге аннотация жасауға мүмкіндік береді. С1 деңгейінің грамматикасы мен лексикасы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби терминдерді кәсіп бойынша аударудың ерекшеліктерін қарастырады; мамандандырылған терминологиялық сөздіктерді қолданбай / пайдаланбай мамандандырылған мәтіндерді аударуда тілдік құралдарды таңдау және қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді; өз тіліңізде, іскерлік және кәсіби қарым-қатынасыңызда өз ойларыңыз бен пікірлеріңізді шет тілінде білдіру дағдыларын игеруге, сонымен қатар мамандық бойынша мәтіндерге аннотация жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша тәжірибесі (B2 деңг.)(неміс,француз,араб,қытай)
    Несиелер: 3

    В2 деңгейінде қарастырылған екінші шетел тілінің сөйлеуінің грамматикалық категорияларын, фонетикалық ережелерін қарастырады; зерттелетін грамматикалық, фонетикалық материалды, сонымен қатар коммуникативті құзіреттілікті ең көп кездесетін жағдайларда қолдануға қажетті дағдыларды игеруге мүмкіндік береді; көрілген, оқылған немесе естіген материалдардың мазмұнын талдау дағдыларын және негізгі стилистикалық ерекшеліктерін дамытуға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Отандық және кәсіби деңгейде тілді белсенді қолдану үшін лингвистикалық, коммуникативті, әлеуметтік-мәдени және одан әрі шет тілдерінің кәсіби коммуникативті құзіреттерін дамыту. Ауызша және жазбаша түрдегі күнделікті және кәсіби қарым-қатынастың жаңа жағдайларында шетел тілінде коммуникативтік қызметті жүзеге асыру мүмкіндігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Казіргі ағылшын тілі (С1 )
    Несиелер: 5

    Тілдік қызметтің әртүрлі түрлерін, лексикалық және грамматикалық материалдарды меңгеруді, сондай-ақ оқу және кәсіби міндеттерді шешу үшін шетел тілінде білім алу, бағалау және қолдану үшін шетел тілін қолдануға дайын болуды болжайтын, оқылатын шетел тілі бойынша коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру арқылы кәсіби қызметті одан әрі жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Студенттердің негізгі танымдық-коммуникативтік қажеттіліктерін және оларды неміс тілін тасымалдаушы халықтардың мәдени құндылықтарына тарту мүмкіндігін қамтамасыз ететін неміс тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Сөйлеу, тілдік, морфологиялық және синтаксистік дағдыларын қалыптастыру. Курс ғылыми-техникалық ақпараттың негізгі түрлерін аударудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.Бұл курстың мақсаты студенттерді ғылыми-техникалық мәтіндерді аудару нормаларымен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Функционалды стилистика
    Несиелер: 6

    Тілдің мәнерлі құралдары мен стилистикалық мысалдар ұғымы, олардың өзара қарым-қатынасы мен функциялары. Оқытылатын тілдің сөздік құрамының стилистикалық жіктелуі. Фонетикалық, лексикалық және синтаксистік мәнерлі құралдар және стилистикалық тәсілдер. Қазіргі оқытылатын тілдің функционалдық стильдері. Функционалдық стильдердің типологиясы. Функционалдық стильдерді бөлу критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқытудың қазіргі әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің міндеттері: әдістемелік құзіреттілікті қалыптастыру - орта мектепте шетел тілінен сабақты қазіргі тұтынушының талаптарына сәйкес жүргізуге, кәсіби қызметтегі проблемалық педагогикалық жағдайларды шешуге, ғылыми жұмыстарды жүргізуге, үнемі өзінің әдістемелік шеберліктерін жетілдіруге қабілеттілік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқып жатқан елдердің әдебиеттерінің көркемдік даму кезеңдері
    Несиелер: 5

    Студенттердің «Әлемдік әдебиет тарихының негізгі кезеңдері», «Зерттеліп жатқан тілдегі ел тарихының негізгі кезеңдері» пәндері бойынша білімін жетілдіру және «Стилистикалық мәтінді талдау әдістері» және «Стилистикалық мәтінді талдау әдістері» сияқты пәндерді оқып-үйрену үшін негіз құруға арналған. Мәтінді түсіндіру ». «Оқытылатын тілдегі елдің классикалық әдебиеті» пәндері «Тіл білімі және өлкетану» курсы үшін бірқатар іргелі. Олар болашақ шетел тілінің оқытушысын филологиялық дайындауда маңызды рөл атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқытудың қазіргі заманғы шетелдік әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән педагогиканың негізгі концепцияларын, жоспарлаудың заманауи технологияларын, оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру мен диагностикалауды қарастырады; қоғам дамуының қазіргі кезеңінде отбасылық тәрбиенің ерекшеліктерін қарастырады, әлемдік қоғамдастыққа ықпалдасуға бағытталған қоғамның жаһандануы жағдайында педагогтың жаңа миссиясымен таныстырады. Курстың негізгі мақсаты-мектепте шет тілін оқыту саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, ағылшын тілі материалында шет тілін оқыту әдістемесі теориясының негізгі ережелерін студенттердің меңгеруі, оқытудың озық отандық және шетелдік тәжірибелерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Казіргі ағылшын тілі (С2)
    Несиелер: 7

    С2 деңгейінің негізгі міндеті педагогикалық мамандықтың тетіктерін, формаларын, стратегияларын және тактикасын меңгерудің халықаралық стандартты, жалпы ғылыми және кәсіби деңгейіне қол жеткізу; Кәсіби шетел тілді қарым-қатынас процесінде психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және ұйымдастыру тақырыбы бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика
    Несиелер: 6

    Стилистикалық ресурстар мен функционалды-стильдік жүйе туралы заманауи идеяларды түсінуге ықпал ететін ағылшын әдеби тілінің стилистикалық құралдары жүйесін қарастырады: стилистиканың тұжырымдамалық аппараты, лингвистикалық-стилистикалық талдау әдістері және оларды әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдауда практикалық қолдану, әр түрлі деңгейдегі тілдік құралдардың стилистикалық мүмкіндіктері (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық). қазіргі ағылшын тілінің функционалды стильдерін талдау қабілетіне негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша тәжірибесі (C1 деңг.)
    Несиелер: 7

    Оқушылардың тілдік, мәдениаралық, әлеуметтік-мәдени танымдық құзыреттіліктері сияқты коммуникативті және кәсіби құзыреттіліктері қалыптасады. Шетел тіліндегі мәтінді оқу әдістері, сонымен қатар В2 деңгейінің әртүрлі мәтіндерінен ақпарат алу мүмкіндігі дамытылуда. Ауызша және жазбаша қарым-қатынастың фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тілдік құралдарын меңгеру; түпнұсқа материалдарды талдауда нәтижелі және рецептивті лексикалық минимумды, сөйлеу этикетінің дамуына ықпал етеді (коммуникативті тапсырмаға сәйкес);

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Риторика
    Несиелер: 6

    Оқу курсының бағдарламасына сәйкес дәріс тақырыбы атап өтіледі. Осы тақырыпты меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар "қазіргі орыс тілі" және "тіл мәдениеті және стилистика" курсын оқыған филолог-студенттің кәсіби құзыреттілігін ескере отырып құрастырылған. Әрбір нақты жағдайда диалектикалық көзқарасты талап ететін негізгі теориялық ұғымдар белгіленеді; тақырыптың мазмұндық даму мүмкіндіктері, оның теориялық түсіндірілуі және практикалық әзірлемелері көрсетіледі; проблемалы мәселелерді шешудің жалпы тәсілдері мен олардың риторикадағы сыналуы шектеледі; нақты мәселенің канондық риторика мен классикалық риториканың үш негізімен байланысы байқалады; қажетті жағдайларда тиісті тақырыпты зерделеу кезінде қолдануға болатын арнайы көздер көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің жалпы ғылыми лексикасы
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми-техникалық әдебиеттерді аударуға бағытталған, онда аудармашының "жалған достар" санатына жататын жалпы ғылыми сөздерді аудару бойынша әдістемелік нұсқаулар мен ұсыныстар беріледі. Ғылыми-техникалық мәтіндерде олардың жұмыс істеу ерекшеліктері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттағы шетел тілі (С2 деңгейі)
    Несиелер: 7

    Мамандық бойынша кәсіби терминдер тілінің ерекшеліктері қарастырылады; мамандандырылған мәтіндік сөздіктерді қолданбай / қолданбай мамандандырылған мәтіндердің тілдік құралдарын таңдау және қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді; өз тіліңізде, іскерлік және кәсіби қарым-қатынасыңызда өз ойларыңыз бен пікірлеріңізді шет тілінде білдіру дағдыларын игеруге, сонымен қатар мамандық бойынша мәтіндерге аннотация жасауға мүмкіндік береді. Біз С2 деңгейінің грамматикасы мен лексикасын зерттейміз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы (С1 деңгейі)
    Несиелер: 7

    Курс тіл тасымалдаушылардың сөздеріне ұқсас кең, дәлелді сөйлеуді, сленгті түсінуді, неміс тілінің негізгі диалектілерін ажырата білуді көздейді. Студенттер шуға, кедергілерге, мүмкін болатын сөйлеу кемістіктеріне қарамастан, неміс тілінде сөйлеуді кедергісіз түсінуге; ғылыми қызметпен айналысуға; өз пікірін айтуға және пікірге үйретуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілі оқытылатын елдердің ХХ ғасыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді Англия және Америка әдебиетімен таныстырады-олардың тілдері негізгі немесе екінші шетел тілі ретінде оқытылады. Сонымен қатар ол ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің әдебиет эволюциясының негізгі кезеңдерін және ірі шығармаларды анықтайды. ХХ ғасырдағы тарихи-мәдени дәуірлердің , әдеби бағыттар мен стильдердің ауысуындағы ақын-жазушылардың шығармалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби ортада және қоғамда еркін қазақ, орыс және шетел тілдерін үйрену. Шетел тілінде оның барлық функцияларының бірлігінде (ауызша-сөйлеу және жазбаша), реттеушілік, құндылық-бағдарлы, этикеттік қарым-қатынас жасау;

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, деректерді статистикалық өңдеу әдістерін, теориялық және эксперименталды зерттеулерді, нормативтік құжаттарды және лингвистикалық талдау әдістерінің негіздерін көрсету:

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеуіш сауаттылыққа, ауызша және жазбаша ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсатты қою және оның оқылатын шетел тілінде қол жеткізу жолдарына ие болу:

  • Код ON4

    Критериалды бағалауды есепке ала отырып, кәсіби қызметті ұйымдастыруда тіл білімі және шетел тілді оқыту әдістемесі саласындағы қазіргі теориялық концепциялар мен ережелерді қолдану:

  • Код ON5

    Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып оқу процесін ұйымдастыру. заманауи ақпараттық технологиялардың білімі мен дағдыларын меңгеру; мультимедиялық ақпараттық көздерді, TS-технологияларды, Интернет-желінің мүмкіндіктерін пайдалану; оқыту бағдарламаларын, электрондық оқулықтарды пайдалану:

  • Код ON6

    Теориялық лингвистикалық ғылымдардың білімін, кәсіби қызметпен байланысты міндеттерді шешудің әртүрлі, оның ішінде балама нұсқаларын әзірлеу, ұсыну білігі мен дағдысын көрсету:

  • Код ON7

    Педагогикалық үдерісті шетел тілі мұғалімінің функционалдық міндеттері шеңберінде басқару, кәсіби білімді дамытуға және кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапкершілікке қабылдау. Тіл коммуникациясының түрлі салаларына қатысты оқылатын шетел тілдер жүйесін және оның қызмет ету принциптерін іс жүзінде меңгеру: лингвистикалық, коммуникативтік және кәсіби-бейімделген құзыреттіліктер:

  • Код ON8

    Шетел тілін оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін, құралдарын өз бетінше таңдау, сондай-ақ ғылыми-педагогикалық ақпаратты іздеу. Арнайы әдебиетпен жұмыс істей білу, нақты фактілермен және кәсіби шындық құбылыстарымен пәннің ұғымдық аппаратын байланыстыру, практикалық кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық ережелерді шығармашылықпен қолдана білу:

  • Код ON9

    Білім алушының психологиялық және педагогикалық даму ерекшеліктерін білу, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар және олардың әр түрлі жас кезеңінде оқу процесінде көрініс табуы. Келесі педагогикалық технологияларды игеру: А) деңгейлік оқыту; Б) әріптестікте оқыту; в) жеке оқыту; Г) сараланған оқыту; Д) жобалық оқыту. Оқытудың жаңа техникасымен оқытушының ойлауын дамыту: нақтылық, жүйелілік, әдістемелік тілдің айқындығы, жаңартылған Әдістемеге негізделген нормаларды қалыптастыру.

  • Код ON10

    Әр түрлі әлеуметтік және оқу жағдайларындағы оңтайлы шешімдерді табу және бағдарлай білу, кәсіби қарым-қатынас барысында әр түрлі жас және әлеуметтік топтарда қарым-қатынас пен өзара іс-қимылды педагогикалық сауатты құру. Шетел тілі мұғалімі автор қандай себеппен және қандай себеппен мәтіннің мазмұнын белгілі бір тәсілмен оқырманға жеткізгенін анықтай алады. Мәтінді шағын тақырыптарға бөлу. Ауызша сөйлеу стилін анықтай білу. Белгілі бір белгілердің көмегімен авторлық бағалауды, эмоционалдық сезімді (леп белгісі және т. б.) тану. Мәтіндегі антоним, синонимдердің функцияларын анықтай білу:

  • Код ON11

    Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік дағдылары мен жұмыс дағдыларын пайдалану. Шетел тілі пәнінің мұғалімі өзінің ғылыми еңбектері туралы түсінікке ие болуы, шетел тіліндегі ғылыми әдебиеттерді таныстыру, ұсыну, шолу болуы, қызықтыратын тақырып бойынша шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасауы тиіс. Педагог өзінің техникалық, қаржылық және тілдік білім деңгейіне сәйкес оқыту нысанын таңдауы тиіс:

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану. Шетел тілі мұғалімі пәннің терминдерін жақсы меңгеруі, оқу кешенінің материалына сәйкес түзету жаттығуларын дайындауы тиіс. Дыбысталу кезінде қателерді анықтауға және түзетуге қабілетті болу. Өз пікірін, гипотезасын, пікірлерін дәлелдей білу:

Top