Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02140 Кескіндеме в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Олар жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерін зерттейді. Негізгі психологиялық тұжырымдамалар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымның қалыптасуы, психологиялық ғылым туралы ойларды дамыту, пәннің мазмұнын анықтау. Жеке тұлғаның психологиялық зерттеулерінің дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру, тәжірибелік-психологиялық зерттеулердің негізгі әдістерімен танысу және психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тақырыптық кескіндеме композициясы
    Несиелер: 4

    Пән сюжеттік суреттегі композиция мен мазмұнды құрудағы кәсіби дағдыларды дамыту, көркем-бейнелік ойлаудың шығармашылық қабілеттерін дамыту, орындаушылық шеберлікті, көркем шығарманың композициясын құрудағы шеберлікті және кәсібилікті дамыту мақсатын қояды. Пәнді игерудің негізгі тақырыптары: Композиция түрлері. Тақырыптық кескіндеме жанрында көркем шығармамен жұмыс істеу әдістемесі.. Тақырыптық кескіндеме жанрында кескіндеме туындысын жүргізу реті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Табиғи және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы қарастырылады. Мәдениет пен өркениеттің жаңа еуропалық ғылымы, ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы, ғылыми білімнің құрылымы, нақты ғылымның философиялық мәселелері. ХХІ ғасырдағы коммуникациялық технологиялар, қазіргі ғылымдағы рөлі. Қазіргі заманғы жаһандық өркениеттің дамуының философиялық мәселелері. Табиғи және әлеуметтік ғылымдар мен гуманитарлық ғылымдардың заманауи әдіснамалық және философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістемесін ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Дәріс сабақтарының тақырыптары қарастырылады: көп деңгейлі жоғары білім беру жүйесіндегі магистрлік дайындық Қазақстан Республикасындағы көп деңгейлі жоғары білім беру жүйесіндегі магистрлік дайындық. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдіснамасы. Ғылыми зерттеу ғылыми жұмыстың негізгі түрі ретінде. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі ұғымдары. Ғылыми зерттеу барысының жалпы сұлбасы. Ғылыми таным әдістерін қолдану. Логикалық заңдар мен ережелерді қолдану. Логика заңдары мен ережелері. Диссертацияны жазуға дайындау және ғылыми ақпаратты жинақтау. Әдебиеттерді зерттеу және нақты материалдарды іріктеу. Диссертациялық жұмыстың тілі мен стилі жазбаша ғылыми сөйлеудің бір бөлігі ретінде. Ғылыми тілдің грамматикалық ерекшеліктері. Ғылыми сөйлеу синтаксисі. Диссертациялық жұмысты рәсімдеу. Диссертацияны қорғау тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс білімсаласындағықұзыреттіліктәсіліненгізудіқарастырады. Жеке оқу, интеграцияланған, блок жәнепаразиттікоқытутехнологиясы. Мультимедиялықтехнологиялардыоқыту. Мәселелікжағдайлардыжәнеістердіталдаужәнешешуарқылыарнайыпәндердіоқыту. Топтықжобанықұрастыру, рөлдікойындаржүргізуарқылыпроблемалардышешу. Логикалықәдістер мен әдістер. Жоғарыбілімберудегіоқуүдерісінұйымдастыру, жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері және әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Ғылыми танымның әдіснамалық негіздерімен байланысты сұрақтар қарастырылады. Одан әрі дәрістік сабақтардың тақырыптары: ғылыми таным әдістері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесі. Зерттеу мәдениеті мен шеберлігі. Ғылым әдіснамасы әлеуметтік – технологиялық процесс ретінде. Диссертациялық зерттеудің әдіснамасы. Ғылыми мақаланы дайындау және жариялау. Диссертацияның авторефераты және қорғауға дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны әртүрлі дәрежеде шетел түпнұсқа дерек көздерін оқудың негізгі түрлерін меңгеруді қамтиды. Мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша байланыстар дайындау дағдыларын дамыту: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша рефераттар, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді реферат жазу, ғылыми мәтінді аннотациялау, қысқаша сипаттама. Түпнұсқалық жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары қарастырылады. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғарғы мектептің мұғалімінің кәсіби біліктілігі. Жоғары білім берудің кредиттік жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқыту әдістері мен формалары. Жоғары білім берудегі жаңа білім беру технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кескіндеме
    Несиелер: 4

    Пән шығармашылық қабілеттерін, креативті ойлауды, кәсіби көркем білім мен дағдыларды игеруді, өзін жеке шығармашылық тұлға ретінде сезінуді көздейді. Пәнді практикалық меңгерудің негізгі тақырыптары: интерьердегі ерлер моделінің көркем ұзақ этюді. Интерьердегі әйел моделінің әдемі ұзақ этюді. Интерьердегі модельдің тақырыптық қойылымы (Тарихи костюмде) (интерьер элементтері: терезе, жиһаз, ыдыс, драпировка, натюрморт. Интерьердегі екі фигуралы тақырыптық қойылым (қазіргі костюмдегі тұрған және отыратын фигуралар) (интерьер элементтері: тұрмыс заттары, драпировка, натюрморт).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Станоктық кескіндеме
    Несиелер: 4

    Пән бейнелеу өнері бойынша практикалық сабақтарды, бейнені композициялық шешуге шығармашылық көзқарасты және композицияның жалпы түс-реңін шешуді, алған білімдерін , іскерліктерін және дағдыларын шығармашылық және мәдени - ағартушылық қызметте қолдануды; көркем бағыттардың негізгі типологиялық ерекшеліктерін анықтауды; көркем шығармаларды талдауды, олардың көркемдік-стилистикалық және мазмұндық аспектілерін түсіндіруді; кескіндеме өнерінің қазіргі даму жағдайында бағдарлауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кескіндеме өнеріндегі композиция
    Несиелер: 4

    Пәнді теориялық және практикалық игерудің келесі мәселелерін қарастырады: кескіндемедегі Композиция. "Композиция" ұғымы. Кескіндемедегі композицияның теориялық аспектілері. Композицияның негізгі заңдары, композиция ережелері, композициялық тәсілдер, композиция құралдары, Көркем композиция заңдарын практикалық меңгеру. Сюжеттік-тақырыптық картинаның композициялық құрылымының ерекшеліктері. Композиция теориясының негізгі тарихи даму кезеңдері. Қайта өрлеу дәуіріндегі композиция туралы ғылым. ХХ ғасыр өнерінің көркем бағыттарындағы композицияны жаңа түсіну. Шығармашылық жұмыс тәжірибесін алу. Композициямен жұмыс істеу кезеңдері. Графика және кескіндеме материалдарында композициялық шешімдер жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет
    Несиелер: 5

    Пән шығармашылық қабілеттерін дамытуды, кәсіби көркем білім мен дағдыларды игеруді, өзін шығармашылық өзіндік бірлік ретінде сезінуді көздейді. Сурет техникасында дағдыларды жетілдіру. Күрделі композициялық шығармашылық есептерді шешу. Ойдың шығармашылық ойлауы. Пәнді практикалық меңгерудің негізгі тақырыптары: интерьердегі ерлер моделінің суреті, интерьердегі әйелдер моделінің суреті, екі фигуралы қойылымның суреті (тұрған және отыратын фигуралар), тақырыптық қойылымның суреті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндемелік сурет
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың қоршаған ортаны, оның заттары мен адамдарын бейнелеу кезінде бейнелеу грамотасының ережелерін және тәсілдерін, ұзақ мерзімді (көпеанстық) және қысқа мерзімді суреттерді жүргізу әдістемесін меңгеруін мақсат етеді. Пәнді практикалық игерудің негізгі тақырыптары: кескіндеме суретінде адамның киінген фигурасының бейнесі кескіндеме суреттегі жалаңаш фигураның бейнесі кескіндеме суреттегі күрделі фигуралық қойылым

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндеме майлы бояуының техникасы мен технология тарихы
    Несиелер: 5

    Пән өзінің мақсаты-майлы кескіндеме үшін көркем материалдар мен құралдарды, сондай-ақ материалдар мен құралдардың қасиеттерін зерттеу; оқу процесінде майлы кескіндеме материалдарын қолдану әдістерін зерттеу; майлы бояулардың, қылқаламдардың, сұйылтқыштардың, лактардың, майлардың, кенептердің және жазу тәсілдерінің қасиеттерін зерттеу; майлы кескіндеме дамуының тарихын зерттеу; көркем жұмыстарды сақтау, консервациялау және қалпына келтіру мәселелерін тәжірибелік өңдеу. - майлы кескіндеме тәсілдерінің алуан түрлілігін ашу. Пән теориялық және практикалық меңгерудің Келесі тақырыптарын қарастырады: майлы кескіндеме тарихы, техникасы және технологиясы туралы негізгі мәліметтер. Көркем Материалдардың техникалық және химиялық қасиеттері. Майлы кескіндеме техникасында жұмыс істеу реті мен жоспарлылығы. Қысқа мерзімді және ұзақ этюдтарды орындау техникасы мен технологиясы. Ескі шеберлердің шығармаларының кескіндеме техникасы мен технологиясының тарихы. Көркем тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Портреттік кескіндеме
    Несиелер: 6

    Түс пен тонның көмегімен портретті құрастыру, түс - кеңістіктік ойлауды дамыту, кескіндемедегі тонды түсіну. Пәнді игерудің негізгі тақырыптары: "адам фигурасының кескіндемесі" оқу қойылымдарының мақсаттары мен міндеттері, майлы кескіндеме техникасындағы адам фигурасының кескіндемеімен жұмыс істеу әдістемесі, майлы кескіндеме техникасындағы адам фигурасының ұзақ этюді, майлы кескіндеме техникасындағы адам фигурасының қысқа мерзімді этюді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік және қазіргі заман бейнелеу өнер тарихының теорялық тұжырымдамалары
    Несиелер: 4

    Курста қазіргі заманғы өнердің қалыптасуы, қазіргі заманғы өнер және модернизм, постмодернизм альтернативасы қарастырылады. Концептуалды өнер мен минимализмді дамыту. Өнердегі Феминизм, Бұқаралық мәдениет бейнелері — кэмпизм, ист-виллиджа өнері, нео-поп. Фотосуреттің өнерде гүлденуі. Қазіргі заманғы өнер галереяларымен, жеке коллекционерлермен, коммерциялық корпорациялармен, мемлекеттік көркем ұйымдармен,қазіргі заманғы өнер мұражайларымен, арт-студиялармен немесе artist-run space суретшілерінің өздері экспонаттайды. Қазіргі өнердегі ағымдары мен бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Майлы бояу кескіндеме техникасы бойынша адам суретінің бейнесі
    Несиелер: 6

    Пән композициялық ойлауды дамыту, түс пен тонның көмегімен портретті құрастыру, түс - кеңістіктік ойлауды дамыту, кескіндемедегі тонды түсіну. Пәнді игерудің негізгі тақырыптары: "адам фигурасының кескіндемесі" оқу қойылымдарының мақсаттары мен міндеттері, майлы кескіндеме техникасындағы адам фигурасының кескіндемеімен жұмыс істеу әдістемесі, майлы кескіндеме техникасындағы адам фигурасының ұзақ этюді, майлы кескіндеме техникасындағы адам фигурасының қысқа мерзімді этюді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәстүрлі кескіндеме материалдарының техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән теориялық және практикалық игерудің Келесі тақырыптарын қарастырады: кескіндеме материалдары, олардың қасиеттері, суретшілердің қолданатын негізгі және көмекші құралдары. Танымалы шеберлердің репродукцияларын зерттеу мысалында натураны эмоциялық қабылдауды және түс сезімдерін жетілдіруді дамыту. Табиғат пен адамның түс бейнесінің заңдылықтарын зерттеу. Акварельмен жұмыстың негізгі тәсілдері. Гуашь кескіндеме техникасы мен технологиясы. Темперлік кескіндеме: материалдар және технология. Маймен кескіндеме негіздері. Пастель көркем материал ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы бейнелеу өнер теориясы
    Несиелер: 4

    Пән негізгі тақырыптардың теориялық және практикалық қаралуын мақсат етеді: XX ғасырдың модернистік стильдік бағыттарындағы көркемдік эстетиканың негізі. Батыс Еуропа өнеріндегі экспрессионизмнің көркем эстетикасы. Батыс Еуропа өнеріндегі кубизмнің теориялық тұжырымдамасы. Батыс еуропалық өнер тарихындағы Футуризм. Батыс еуропалық кескіндемедегі Сюрреализм. Дизайн теориясының қалыптасуындағы модернистік стильдік бағыттар. Еуропадағы функционализмнің қалыптасуы. ХХ ғасырдың басындағы еуропалық өнердегі Авангард ағымдарының дамуы және олардың дизайнерлердің шығармашылығына әсері. Баухауз мектебінің эстетикасындағы ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы заманауи стильдік бағыттар. Поп-арт және кинетикалық өнер. Постиндустриялық кезеңнің дизайнындағы модернистік стильдік бағыттар. "Жаңа дизайндағы" Хай-тек " жоғары технологиялардың стилі. ХХ және XXI ғғ. тоғысындағы заманауи өнер мен дизайнды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық үрдістер
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі талаптарға сәйкес дизайн-білім беруде оқытудың негізгі инновациялық әдістерін қалыптастыру, дизайндағы инновациялық дамудың қазіргі тенденциялары негізінде білім беру үрдісінің инновациялық технологияларын қолдана отырып, дизайнерлік курс пәндері бойынша сабақ жүргізудің оқу-әдістемелік ерекшеліктерін қарастыру; көркем білім берудің инновациялық процесінің мәні, оның құрылымы; инновациялық үдерістерді басқару механизмдері; көркем білім берудегі инновациялық үдерістердің критерийлері; педагогикалық инноватиканың теориялық негіздері; көркем-педагогикалық инновациялардың типологиясы; инновациялық ��дерістің негізгі кезеңдерін жоспарлау және ұйымдастыру іскерліктері; көркем-педагогикалық білім беруде жобалық, зерттеу және инновациялық қызмет тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндеме стилизациясы
    Несиелер: 4

    Пән сәндік кескіндеме туындыларын құру, шығармашылық белсенділікті тәрбиелеу, орындаушылық шеберлікті қалыптастыру және тиісті кәсіби құзыреттіліктерді меңгеру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатын қояды. Пәнді теориялық және практикалық меңгерудің негізгі тақырыптары: кескіндеме өнеріндегі стильдеу ерекшеліктері мен эстетикалық мәні. Стильденген көркем композицияларды жасаудың әртүрлі тәсілдері мен әдістері. Сәндік кескіндемедегі кескіндеме материалдары кескіндемедегі Стилизация және стильдер. Көркем сурет шеберлерінің авторлық стилі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сәндік кескіндеме
    Несиелер: 4

    Пән декоративті кескіндеме туындыларын құру процесі туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатын қояды. қосымша шеберлікті сатып алу. Пәнді теориялық және практикалық игерудің негізгі тақырыптары: кескіндемедегі декоративтіліктің эстетикалық мәні. Сәндік кескіндеме стилизациясының ерекшеліктері. Әр түрлі жанрда сәндік көркем композицияларды жасаудың әртүрлі тәсілдері мен әдістері. Сәндік кескіндемедегі көркем материалдар. Сәндік кескіндеме стильдері мен стильдері. Кескіндеме шеберлерінің авторлық стилі. Сәндік кескіндеме туындысы бойынша жеке әдіс және жеке стиль.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем білім берудегі жобалық қызмет және инновациялық үрдістер
    Несиелер: 4

    Пән білім алушылардың Жобалық іс-әрекет негіздерін меңгеруін, көркем білім беруді дамыту процесін жобалауды және ұйымдастыруды, білім алушыларды білім берудегі қазіргі инновациялық үдерістермен таныстыруды мақсат етіп қояды. Сабақтар сабақтың дәрістік және практикалық формасын, студенттердің өзіндік жұмысын қарастырады: педагогикалық ғылым мен практикадағы жаңашылдық және жаңашылдық білім берудегі инновация және инновациялық үдерістер туралы түсінік. Білім беру мекемелерінің инновациялық қызметінің бір бағыты ретінде даму жобаларын әзірлеу. Инновациялық процестерді басқару. Білім берудегі инновациялық үдерістерді іс жүзінде іске асыру тәсілдері. Бейнелеу циклы пәндерін оқытудағы жобалау қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндеме заманауи материалдармен
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы көркем материалдар технологиясы саласында теориялық білімдерді игеруді мақсат етеді; түрлі көркем материалдармен практикалық жұмыс істеу дағдысы; педагогикалық практикада кәсіби көркем білімдер мен дағдыларды қолданудың негізгі әдістері мен әдістерімен танысу. Практикалық игеру процесінде қарастырылатын негізгі тақырыптар: кескіндеме техникалары: акварель, гуашь жұмыстарының негізгі тәсілдері. Темперлік кескіндеме: материалдар және технология. Маймен кескіндеме негіздері. Пастель көркем материал ретінде. Акрилмен кескіндеме. Заманауи көркем технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Суретшінің жобалау, ғылыми және білім беру қызметіндегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Пән өз мақсатын дизайндағы заманауи компьютерлік технологиялармен танысу және оларды кәсіби қызметтің практикалық, шығармашылық, ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін қолдану және ақпараттық жүйелер мен ақпараттық технологияларды қарастыру. Ақпараттық жүйелер мен технологияларды бағдарламалық қамтамасыз ету. Ғылым мен білімдегі ақпараттық технологиялар. "Мультимедиялық технологиялар". Ғылым мен білім берудегі мультимедиялық технологиялардың ерекшеліктері. Мультимедиа дыбыстық, графикалық және бейне файлдары. Берілген дыбыстық және бейне ақпаратты қысу принциптері. МРЗ қысу технологиясы. Ақпаратты ағындық жаңғырту технологиясы. Бұқаралық ақпарат құралдары қызметіндегі Медиа-технологиялар. Мультимедиялық электрондық каталогтар мен басылымдарды жасау.. Ақпаратты сақтау, іздеу және сұрыптау технологиясы. Жасанды интеллект технологиясы. Желілік ақпараттық технологиялар. Ақпараттық-есептеу желілерінің түрлері ашық жүйелердің өзара әрекеттесу моделі. Ақпараттық-есептеу желілерін техникалық қамтамасыз ету. Жергілікті есептеу желілері. Ғаламдық ақпараттық интернет желісі. Корпоративтік компьютерлік желілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заман кескіндеме технологиялары
    Несиелер: 4

    Курс студенттердің кескіндеме техникаларында орындалған бейнелеу өнері туындыларының материалдық және технологиялық құрылымын кәсіптік оқып-үйренуіне арналған. Негізгі технологиялық жүйелердің логикасын анықтаудың қасиеттері мен құрамын, көркем шығарманы техникалық жасау процесінде олардың жүйелі ұйымдастырылуын зерттеу. Бейнелеу өнерінің белгілі бір техникасында орындалған нақты көркем туындыға ойдың материалдық жүзеге асуының ерекшеліктерін зерттеу. Заманауи өнердің жаңа мәнерлі құралдарын іздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 4

    Оқу курсы магистранттарға қазіргі заманғы білім беру технологияларымен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды интеграциялау арқылы оқушыларды тұлғалық-бағдарлы оқытуды жүзеге асыруға көмектеседі. Курстың тақырыбы болып табылады: сыныпта аудиовизуалды технологияларды қолдану; оқушылар мен педагогтардың зерттеу қызметін, қарым-қатынасты, ынтымақтастықты, нәтижелі өзара іс-қимылды тиімді жүргізу үшін қашықтықтан оқыту жүйелерін пайдалану; білім беру контентін жобалау және әзірлеу құралдары; электрондық портфолионды қалыптастыру және таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету.

  • Код ON2

    ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON3

    ұйымда қызметкерлердің дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.

  • Код ON4

    білім беру дизайны саласында оқытудың тиімді әдістемелерін, ғылыми зерттеулер әдіснамасы білімін қолдану, Жоғары мектеп педагогының ғылыми еңбегін сыни бағалау.

  • Код ON5

    командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқарушылық және көркемдік-шығармашылық шешімдерді қабылдау кезінде шығармашылық көзқарас пен логикалық ойлау қабілетін көрсету.

  • Код ON6

    заманауи мәдениет пен өнердің теорияларында, тәсілдерінде, мектептерінде, тұжырымдамаларында бағдарлану;

  • Код ON7

    дайындық материалдарын жинау, талдау және жалпылау бойынша жұмыстарды жүргізу; көркем шығарманың әрбір шығармашылық міндеті үшін жаңа көркем-пластикалық шешімдер табу

  • Код ON8

    сурет және кескіндеме құралдарын, олардың бейнелеу-мәнерлі мүмкіндіктерін, кескіндеме техникаларын және көркем шығармаларды жасауда кескіндеме материалдарының технологияларын шығармашылықпен

  • Код ON9

    ақпараттық ресурстарды тарта отырып, талдау жұмысын жүргізу; ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертацияның нәтижелерін қорытындылау.

  • Код ON10

    пәнаралық туыстық білім саласындағы проблемаларды талдау үшін алған білімдері мен іскерліктерін қолдану; тәжірибелік зерттеулерді өз бетінше орындау, мамандармен және кең аудиториямен талқылау кезінде зерттеу нәтижелерін негіздеу.

Top