Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10104 Стоматология в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Химия
    Несиелер: 3

    Химия-заттар, олардың қасиеттері, заттардың түрленуі мен құбылыстары туралы ғылым. Міндеттер: * заттарды зерттеу, олардың қасиеттері халық шаруашылығында заттарды пайдалануды болжау; * халық шаруашылығында қажетті түрлі заттарды алу; * жаңа энергия көздерін әзірлеу және пайдалану; * қоршаған ортаны қорғау; * органикалық және бейорганикалық шикізат көздерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын тілі
    Несиелер: 3

    "Латын тілі" пәні кез келген медициналық мамандықты оқытудың ажырамас бөлігі. Латын тілін оқытудың мақсаты анатомия, фармакология, клиникалық пәндер сияқты пәндердің терминологиясын оқып үйрену болып табылады. Бұл пәнді меңгеру медицина және фармация саласындағы терминологиялық сауатты маманды қалыптастыруға ықпал етеді - аурулардың атауларын, анатомиялық және клиникалық терминдерді, дәрілік шикізаттың атауларын, ботаникалық терминдерді және химиялық қосылыстардың атауларын оқу кезінде

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе.
    Несиелер: 3

    Болашақ мамандықпен танысу болашақ дәрігердің дұрыс таңдауын анықтайды және таңдаған мамандығының құндылығын анықтайды, дәрігер-стоматолог жұмысының негізгі деңгейлерімен таныстырады. Таңдалған мамандыққа деген қызығушылықты ынталандырады, білім алушыларда оқу сабақтарына, сондай-ақ кәсіби білім алудың заманауи тәсілдеріне саналы көзқарасты қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология және медициналық генетика
    Несиелер: 5

    Молекулалық биология нуклеин қышқылдарының құрылысы мен функцияларын, тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру принциптері мен механизмдерін, сондай-ақ жасушалардың құрылымы мен функцияларының молекулалық негіздерін, өсу, даму, бөлу, ісік трансформациясы мен жасушалардың өлу процестерін зерттейді. Медициналық генетика тұқым қуалайтын аурулардың пайда болу және даму себептерін, олардың диагностикасын, алдын алу мен емдеуді зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық биофизика
    Несиелер: 3

    Биофизика іргелі биологиялық пәндердің бірі болып табылады, ол үш ғылымның - физика, химия және биологияның жемісті бірігуі негізінде өмірлік үдерістердің негіздерін түсінуге мүмкіндік береді. Биофизика заңдарын білу ғылыми зерттеу мен талдаудың жаңа әдістерін әзірлеуге мүмкіндік береді. Қазіргі уақытта көптеген биофизикалық әдістер ағзаға сыртқы және ішкі орта факторларының әсер ету механизмін анықтау үшін кеңінен қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық химия
    Несиелер: 3

    Ол тірі затты жасушалық деңгейден бастап дененің тұтастай жұмыс істеуіне дейін құрайтын қосылыстардың негізгі кластары мен құрылымы туралы білім қалыптастырудың негізгі міндеттерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия
    Несиелер: 5

    Анатомия-адам денесінің құрылымын, оның жүйелерін, ағзалары мен ұлпаларын, макро-микроскопиялық анатомияға, физиологияға, биологияға, дененің жеке, жыныстық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, пренаталдық дамуды қоса алғанда, қазіргі заманғы жетістіктердің негізінде, ағзалардың анатомиялық-топографиялық өзара қарым-қатынасын зерттеуге бағытталған ғылым.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Медициналық микробиология адамның инфекциялық ауруларын қоздырғыштарының биологиялық қасиеттерін, патогендігі факторларын, олардың жасушалық және молекулалық-генетикалық деңгейлерінде іске асырылу механизмдерін зерттейді және оларды диагностикалаудың, емдеудің және профилактиканың стратегиялық әдістерін әзірлейді. "Микробиология" пәнін игергеннен кейін білім алушы игерілген әдістер негізінде микробиологиялық немесе бактериологиялық зертханада жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гистология
    Несиелер: 3

    Цитология және эмбриологиясы бар Гистология болашақ жалпы практика дәрігер - стоматологының барлық даярлығы құрылатын іргелі теориялық білімді қамтамасыз ететін медициналық - биологиялық ғылымдар жүйесіндегі міндетті және маңызды буын болып табылады. Ол ағзаның морфофункционалды бірліктерінің микроскопиялық құрылымын зерттеуге негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиология
    Несиелер: 3

    Физиология-теориялық пәндердің маңызды бөлігі, қазіргі заманғы дәрігерді қалыптастырады, соның арқасында студент-медик дені сау ағзаның тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтарын танып, клиникалық және клиникалық пәндерді оқуға кіріседі. Адам ағзасының тіршілік ету заңдарын терең білмей, олардың функцияларын бұзу және қалпына келтіру механизмдерін ашу мүмкін емес.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Иммунология
    Несиелер: 3

    Иммунология курсы иммундық реакциялардың жасушалық және молекулалық негіздерін, олардың реттелуін, генетикалық бақылауды, сондай-ақ жеке даму процестеріндегі иммундық механизмдердің рөлін зерттейді. Иммунитетпен басқарудың механизмдері мен тәсілдерінің пайда болу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ адамның иммундық жүйесінің құрылымдық ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара іс-қимыл жасау негіздерін және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерін қарастырады. Пәнді білім алушыларда тиімді кәсіби іс-әрекет пен техника қауіпсіздігі мен адамның қорғалуына қойылатын талаптармен ажырамайтын бірлігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Бұл талаптарды іске асыру адамның жұмыс қабілеттілігі мен денсаулығының сақталуына кепілдік береді, оны төтенше жағдайларда іс-қимыл жасауға дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • "Мәңгілік Ел" құндылықтары
    Несиелер: 3

    "Мәңгілік Ел" пәнінің идеясы - болашақ мамандарға ұлттық салт – дәстүр мен Отан мүддесі туралы тұтас түсінік беру, әлеуметтік-мәдени кеңістіктегі қазақ болмысының мәнін ашу, белгілі бір тұрғылықты жерде-Атамекенде тең құқылы өзара қарым-қатынас пен адамдар қоғамдастығының Ашық жүйесіне негізделген адамның қоғамдық және ішкі өмірін жаңғырту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ортопедиялық стоматология негіздері
    Несиелер: 5

    Ортопедиялық стоматология негіздері - "Ортопедиялық стоматология" пәні бойынша базалық курс және оның ортопедиялық стоматологияның құрамдас бөлігі болып табылады. Тіс техникалық зертханадағы жұмыс сұрақтарын, ортопедиялық құрылымдарды дайындау кезеңдерін зерттейді. Пән стоматолог-ортопедтің білікті дәрігерін қалыптастырады, әмбебап және кәсіби құзыреттілік жүйесіне ие, алғашқы кәсіптік білім беру жағдайында өз бетінше кәсіби іс-әрекет жасауға қабілетті және дайын. медициналық көмек, шұғыл, жедел, сондай-ақ мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтаудағы инновациялар және адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Пән емдеу-алдын алу ұйымдарына инновациялық емдеу-диагностикалық технологияларды енгізу және әзірлеуді ашады, денсаулық сақтау мекемелерінде шетелдік озық технологиялардың трансфертін зерттейді. Медициналық, әлеуметтік және экономикалық тиімділіктермен инновацияға қойылатын талаптармен таныстырады. Адам ресурстарын басқарудағы саясатты түбегейлі қайта құру мәселелері қарастырылады. Басшылықтан персоналға ашық коммуникациялары бар икемді басқару жүйесін құру қажеттілігі көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Терапиялық стоматология негіздері
    Несиелер: 5

    Терапиялық стоматология негіздері бұл "терапиялық стоматология" пәнінің базалық курсы. Стоматология тарихы; этика және деонтология мәселелерімен айналысады; тіндер мен ауыз қуысы мүшелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; стоматологиялық құралдар мен стоматологиялық кабинеттердің жабдықтары; Эргономика, деонтология және стоматологиялық қызмет құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бас және жақ клиникалық анатомиясы
    Несиелер: 4

    Анатомия-адам денесінің құрылымын, оның жүйелерін, ағзалары мен ұлпаларын, макро-микроскопиялық анатомияға, физиологияға, биологияға, дененің жеке, жыныстық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, пренаталдық дамуды қоса алғанда, қазіргі заманғы жетістіктердің негізінде, ағзалардың анатомиялық-топографиялық өзара қарым-қатынасын зерттеуге бағытталған ғылым.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Егеменді Қазақстан халықтарының мәдениеті
    Несиелер: 3

    Қазақстандағы қазіргі мәдени процестер жан-жақты және алуан түрлі. Бұл білімнің, ғылымның және мәдениеттің әртүрлі салалары мен салаларын, соның ішінде қазіргі уақытта дамып келе жатқан өнердің барлық түрлері мен жанрларын қамтитын көптеген өзгерістер, инновациялар, түбегейлі қайта құрулар. Бірқатар тарихи жағдайларға байланысты Қазақстан - көп ұлтты қоғамы бар мемлекет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы гигиена және эпидемиология
    Несиелер: 3

    Эпидемиология және гигиена-адам қоғамында жұқпалы аурулардың пайда болу және таралу себептерін зерттеумен айналысатын, алынған білімді күресу, алдын алу және, сайып келгенде, оларды толық жою үшін, сондай-ақ қоршаған ортаның табиғи және антропогендік факторларының адам ағзасына және қоғамдық денсаулыққа әсер ету заңдылықтарымен айналысатын және гигиеналық нормативтерді, санитарлық ережелер мен іс-шараларды әзірлейтін медицина ғылымының дербес салалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дербес және әлеуметтік қауіпсіздік қағидалары (дәрігерге дейінгі көмек)
    Несиелер: 3

    Дәлелді медицина-бұл үздік нәтижелерді қолдану нақты пациентті емдеуді таңдау үшін клиникалық зерттеулер, бұл клиникалық тәжірибемен үздік ғылыми дәлелдердің интеграциясы және пациенттердің күтуімен. Медициналық-биологиялық деректерді алу мен талдауға қойылатын заманауи талаптарды тек медициналық басылымдардың оқырмандары ғана емес, сонымен қатар олардың авторлары болып табылатын дәрігер-зерттеушілердің де білуі қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Патологиялық физиология
    Несиелер: 4

    Ағзалар мен жүйелердегі патофизиологиялық өзгерістерді, аурулардың этиологиясы мен патогенезін зерттейді. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер бірқатар ауруларды диагностикалау және алдын-алу әдістерін таңдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стоматологиядағы клиникалық фармакология
    Несиелер: 5

    Фармакология-дәрілік заттардың дені сау және науқас адам ағзасымен өзара әрекеттесуін зерттейтін және оларды тиімді, қауіпсіз және тиімді пайдалану мәселелерімен айналысатын ғылым. Клиникалық фармакология бойынша тереңдетілген білім дәрілік заттарды қолданудың дұрыс режимін, оның дәрілік түрін және енгізу жолдарын анықтауға, жанама реакцияларды және дәрілердің өзара жағымсыз әсерлерін болдырмауға және жоюға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыз құысының биологиясы
    Несиелер: 4

    Ауыз қуысының биологиясы мәселелерін зерттеу. Тіндердің физиологиясы мен ауыз қуысы ортасының құрылысының ерекшеліктерін, негіздерін білу онда болатын физиологиялық және патологиялық процестердің мәнін дұрыс түсінудің кепілі болып табылады. Пән білім алушыларда клиникалық анатомия, физиология мәселелері бойынша заманауи білімді қалыптастырады. Биохимия, ағзалар иммунологиясы және ауыз қуысының сұйық ортасының, ауыз қуысында болатын физиологиялық және патологиялық процестердің механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стоматологиялық аурулардың алдын алудағы тексерудің эпидемиологиялық әдістері және олардың рөлі
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының әртүрлі аймақтары бойынша стоматологиялық аурулардың эпидемиологиялық жағдайын зерделеу. Тіс ауруларын, периодонт тіндерін және ауыз қуысының шырышты қабығын тексерудің эпидемиологиялық әдістері емдеу тактикасын анықтауда және алдын алу әдісін таңдауда маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалардағы кариестің профилактикалық заманауи әдістері
    Несиелер: 4

    Кариес дамуының алдын алу мақсатында балалардағы ерте кариесті анықтаудың заманауи технологияларын үйрену. Пән балалар арасында тіс жегісін емдеуде алған білімдерін қолдануға мүмкіндік береді. Балалардың стоматологиялық денсаулығын сақтауға бағытталған алдын алу бағдарламаларын жоспарлау, ұйымдастыру және енгізу әдістерін меңгерген стоматолог-дәрігерді дайындауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи пломбалау материалдары
    Несиелер: 4

    Студенттерді заманауи пломбалау материалдарының жіктелуімен, олардың құрамымен, қолдану мен техниканың көрсеткіштерімен таныстыру. Пән қалпына келтіру стоматологиясына арналған негізгі стоматологиялық материалдардың қасиеттерін зерделеуді қамтиды, студенттерді стоматологиялық материалдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларына үйретуді қарастырады, "мінсіз" стоматологиялық материалдар туралы түсініктерді қалыптастыруға көмектеседі, студенттерге стоматологиялық материалдар қасиеттерінің негізгі топтары бойынша, стоматологиялық материалдардың сапасын бақылау, олардың жіктелуі бойынша бастапқы білім алуға мүмкіндік береді, цементтердің, амальгамдардың, иономерлердің, фототұрақты Композиттердің, адгезивті жүйелердің, уақытша материалдардың қасиеттерін оқып білуге мүмкіндік береді., негізгі конструкциялық және қосалқы материалдар мен илеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіс құысының топографиясы
    Несиелер: 4

    "Тіс қуысының топографиясы" пәні тіс қуысының топографиясы және тістердің түрлі топтарының түбірлік каналдарының мәселелерін зерттейді. Бұл пән стоматолог дәрігерінің кәсіби қызметіне қажетті тіс құрылысының анатомо – топографиялық ерекшеліктерін іргелі білуді меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 3

    "Жалпы хирургия" пәні білім алушыларға анатомия, физиология және басқа да фундаментальды пәндерді нақты тәжірибелік клиникалық міндеттерді шешу үшін қолдануға, хирургиялық ауруларды диагностикалаудың, емдеудің және алдын алудың базалық принциптерін меңгеруге және жалпы дәрігерлік манипуляцияларды орындауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пән бойынша қарастырылатын сұрақтар шеңберіне ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі категориялары, ғылым ұғымдары, принциптері, әдістері, концепциясы кіреді. Ғылыми және көлемді білімді, зерттеу түрлерін, зерттеу қызметінің компоненттерін атай отырып.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәулелі диагностика негіздері
    Несиелер: 3

    Медициналық ғылым мен тәжірибеде қолданылатын сәулелік диагностика және сәулелік терапия әдістері, түрлі аурулардың сәулелік семиотикасы туралы жүйелендірілген ғылыми білімді қамтитын пән. Пән бойынша дайындық аяқталғаннан кейін білім алушы сәулелік диагностиканың теориялық негіздерінің және әртүрлі мүшелер мен жүйелердің рентгенограммаларының синдромдық талдауының тұтас жүйесін ұсына алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Патологиялық анатомия
    Несиелер: 4

    Патологиялық анатомия аурудың құрылымдық (материалдық) негіздерін зерттейді. Ол медицина теориясына да, клиникалық практикаға да қызмет етеді, сондықтан патологиялық анатомия-клиникалық бейіндегі пән. Патологиялық анатомияның теориялық және ғылыми маңызы жасушаның зақымдануы мен стереотиптік патологиялық процестердің жасушааралық затының дамуының жалпы заңдылықтарын зерттеу кезінде, аурудың морфологиялық субстратын құрайтын толық ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Терапиялық стоматологиядағы материал тану
    Несиелер: 4

    Бір жағынан, стоматологиялық материалдардың молдығы және олар туралы мәліметтердің бір жағынан бытыраңқылығы, екінші жағынан, жалпылайтын және жүйелейтін ақпараттың қажеттілігін туындатады. Пән стоматологиялық материалдардың әртүрлілігін бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ортопедиялық стоматологиядағы материал тану
    Несиелер: 4

    Осы саладағы алдыңғы қатарлы білім элементтерін қоса алғанда, оқылатын салада білім мен түсініктерді көрсету. Бұл білімді кәсіби деңгейде қолдану. Стоматолог-ортопед дәрігерінің стоматологиялық тәжірибесінде оларды қолдану жағдайларына байланысты физикалық, механикалық, химиялық және биологиялық факторлардың әсерінен материалдар қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микропротездеу
    Несиелер: 4

    Микротездеудің маңыздылығын зерттеу, өйткені бұл әдістер тіс анатомиялық тұтас ретінде әр түрлі салымдар, виниров көмегімен сақтауға мүмкіндік береді. Бұл пән тістерді қалпына келтірудің заманауи әдістері бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға мүмкіндік береді. Тістерді микропротездеу тістерді қалпына келтірудің инновациялық әдістеріне жатады және пациенттер арасында үлкен танымалдылыққа ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кариесология және тістің қатты тіндерінің кариозды емес зақымдануы
    Несиелер: 5

    Тістің қатты тіндері аурулары бар пациенттерді диагностикалау және емдеуге, алдын алу іс-шараларын жүргізуге қабілетті Жалпы практика дәрігер-стоматологын дайындау. Пән тістің қатты ұлпалары ауруларымен ауыратын науқастарды емдеу бойынша теориялық негіздерді және практикалық дағдыларды меңгеруге, студенттердің дәрігерлік мінез-құлықты қалыптастыруға, кәсіби міндеттерді орындауға және шешуге дайындығын қамтамасыз ететін ойлау мен іскерлікті қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стоматологиядағы қоғамдық денсаулық сақтау
    Несиелер: 3

    Қоғамдық денсаулық сақтау халықтың денсаулығына әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсер ету заңдылықтарын зерттейтін және азаматтардың денсаулығын қорғау жөніндегі мемлекеттік, қоғамдық және медициналық іс-шаралар жүйесін негіздейтін интегралды теориялық-қолданбалы ғылым болып табылады. Стоматологиялық Қоғамдық денсаулық сақтау стоматологиялық ауруларды емдеуде стоматолог рөлінің шеңберінен шығады, сондай-ақ ресурстарды басым бағыттарға қайта бағыттау арқылы денсаулық сақтау жүйесіне сұранысты төмендетуге ұмтылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дәлелді медицина негіздері және биологиялық статистика
    Несиелер: 3

    Дәлелді медицина-бұл үздік нәтижелерді қолдану нақты пациентті емдеуді таңдау үшін клиникалық зерттеулер, бұл клиникалық тәжірибемен үздік ғылыми дәлелдердің интеграциясы және пациенттердің күтуімен. Медициналық-биологиялық деректерді алу мен талдауға қойылатын заманауи талаптарды тек медициналық басылымдардың оқырмандары ғана емес, сонымен қатар олардың авторлары болып табылатын дәрігер-зерттеушілердің де білуі қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Неврология және психиатрия
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқыту студенттердің медициналық университетте білім алуы және мамандығы бойынша дәрігер жұмысы үшін негізгі дағдыларды, білімдерді қалыптастыруға бағытталған. Модуль білім алушыларда жүйке жүйесі туралы жүйелі білімді қалыптастыруға және неврологияның теориялық негіздерін, тексеру тәсілдерін үйретуге мүмкіндік береді неврологиялық науқастарды, топикалық диагноз қою методологиясы, нерв жүйесінің ауруларын алдын алу және емдеу тактикасын қалыптастыру; студенттерді диагностиканың заманауи әдістерімен таныстыру., таңдау, тиімді емдеу мен ең көп таралған психикалық және наркологиялық аурулардың.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стоматологиялық аурулардың алдын алу
    Несиелер: 5

    Халықтың әртүрлі топтары арасында стоматологиялық аурулардың алдын алу, стоматологиялық аурулардың пайда болу қауіп факторларын анықтау және жою бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру жеке, топтық деңгейлерде әртүрлі жас контингенттерінде профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру және жүзеге асыру, сондай-ақ әдістермен және стоматологиялық денсаулықты қолдауға халықтың уәждемесін жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фтизитария, жұқпалы аурулар, дерматовенерология
    Несиелер: 4

    Фтизиатрия-бұл ішкі органдарда да, ауыз қуысында да туберкулездің пайда болу себептерін, таралу заңдылықтарын және даму механизмдерін зерттейтін клиникалық медицинаның бөлімі. Клиникалық медицинаның бұл бөлімі туберкулездің микобактериялары тудыратын адам ағзасындағы патологиялық процестерді, сондай-ақ оны емдеу мен алдын алу диагностикасының әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Офтальмология және оториноларингология
    Несиелер: 4

    Оториноларингология-құлақтың, жоғарғы тыныс алу жолдарының морфофизиологиялық ерекшеліктері мен патологиясын және онымен байланысты облыстарды зерттейтін арнайы клиникалық пән. ЛОР-мүшелердің ерекшеліктерінің бірі-олардың басы мен мойындағы ортадағы орналасуы. Олар бас сүйек шұңқырларымен, көзілдіріктермен, тіс-сүйек аппаратымен, омыртқалармен, мойын және кеуде ортасымен, магистральды тамырлармен, маңызды жүйке оқпандарымен және өрімдермен тығыз байланыста болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ішкі аурулар
    Несиелер: 3

    Студенттерге білім берудің медициналық бағыттылығын қамтамасыз ететін ішкі аурулар негіздерін білу. Бұл пәнді оқу барысында медициналық этика және деонтология негіздері қалыптасады, тексеру, диагностика дағдыларын меңгереді,ішкі ағзалардың патологиясы бар пациенттерді емдеудің негізгі принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хирургиялық стоматология негіздері
    Несиелер: 5

    "Хирургиялық стоматология негіздері" пәні қабыну және жарақаттық аурулар кезінде жақ - бет аймағының анатомиялық-топографиялық және нейрофизиологиялық ерекшеліктерін, хирургиялық бөлімшені ұйымдастыру мәселелерін, Стоматолог – хирург дәрігерінің жұмыс материалдары мен құрал-саймандарын, құрал-саймандарын оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эндодонтия
    Несиелер: 4

    Бұл студенттердің тіс қуысының құрылымы мен топографиясы, заманауи эндодонтикалық жабдықтар мен аспаптар, кариестің күрделі формаларын эндодонтиялық емдеу принциптері мен кезеңдері, құрамы, қасиеттері, дайындау технологиясы және тамырлы тамырларды толтыру жүйесі мен құю материалдарын таңдау туралы білімін қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стоматологиядағы ортопедиялық пропедевтика
    Несиелер: 4

    Негізгі білімді меңгеру және жартылай алмалы-салмалы пластиналы, бюгельді және толық алмалы-салмалы протездерді жасау бойынша дағдыларды қалыптастыру; оларды дайындауға көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді, оң және теріс қасиеттерін, дайындаудың клиникалық кезеңдерін; ішінара алмалы-салмалы, бюгельді протездерді, толық алмалы-салмалы протездерді жасау әдістемесін, протездерді жасаудың қазіргі заманғы әдістерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар терапиялық стоматология негіздері
    Несиелер: 5

    "Балалар терапевтік стоматология негіздері" пәні-бұл балалар жасындағы терапевтік стоматологияға кіріспе, ол балалардағы тістің анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін, тістің жас ерекшеліктерін зерттейді. Пәнді игергеннен кейін білім алушы балаларға дәлелді медицина принциптеріне және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес стоматологиялық аурулар кезінде білікті медициналық көмек көрсетуге мүмкіндігі бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ортопедиялық стоматологиядағы орталық окклюзияның анықтамасы
    Несиелер: 4

    Кез – келген ортопедиялық емдеу аппаратын орталық дайындау жіктелуін зерттеу маман-дәрігердің жоғары біліктілігін және қандай да бір емдеу кезеңін нақты және дұрыс орындауды талап ететін күрделі және емді процесс болып табылады. Ең маңызды және күрделі кезеңдердің бірі Орталық окклюзияны анықтау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ортодонтия және балалар протездеу
    Несиелер: 4

    "Ортодонтия және балаларды протездеу" пәні әртүрлі жастағы емделушілерде тіс-жақ аномалияларын диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін қолдану теориясы мен тәжірибесін меңгеруге мүмкіндік береді. Тіс-жақ аномалияларын диагностикалауға, түрлі жас кезеңінде тіс-жақ аномалияларын емдеу және алдын алу әдістерін таңдау бойынша практикалық дағдыларды алуға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалардың тістерін емдеудің инновациялық әдістер
    Несиелер: 4

    Балалардағы тістерді емдеудің инновациялық әдістері жоғары техникалық мүмкіндіктерді, сондай-ақ қауіпсіздік пен жайлылықты үйлестіретін заманауи технологияларды пайдалана отырып, тіс жегінің асқынған түрлерімен балалардағы тістерді емдеуге мүмкіндік береді. Пән балалар терапевтік стоматологиясының өзекті мәселелерін баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стоматологиядағы сәулелі диагностика
    Несиелер: 3

    Науқасты тексерудің кәсіби дағдыларын, клиникалық ойлау негіздерін, сондай-ақ медициналық этика мен деонтологияны қалыптастыру, стоматологиядағы сәулелік диагностиканың қазіргі мәселелері бойынша студенттердің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. Пән тіс-жақ жүйесінің рентгенологиялық анатомиясын қарастырады, стоматологиядағы зерттеу әдістемелерін көрсетеді,сонымен қатар практикалық денсаулық сақтауда жиі кездесетін стоматологиялық аурулардың негізгі нозологиялық түрлерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалардағы стоматологияның жасқа байланысты ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    Тіс-жақ жүйесі мүшелердің жиынтығы, анатомиялық біріккен және ағза үшін маңызды бірқатар функцияларды орындайтын: ас қорыту, тыныс алу, сөйлеуді қалыптастыру және т.б. "тіс-жақ жүйесінің жас ерекшеліктері" пәні стоматологиялық тексеру дағдыларын және кез келген жас топтарында емдік стоматологиялық іс-шараларды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Протездік стоматологияда тістерді ұнтақтау
    Несиелер: 4

    Одонтопрепарацияны оқыту стоматолог-дәрігерді дайындауда үлкен маңызға ие. Ортопедиялық стоматологияда одонтопрепарирлеу тістің тиісті тобына тиістілік белгілерін және алынбайтын протездің жоспарланған құрылымын сақтайтын өскін қалыптастыру мақсатында тістің қатты тіндерін алудың механикалық процесі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бет-жақ протезі
    Несиелер: 4

    Жақ-бет протезі ортопедиялық стоматологияның бөлімі болып табылады, ол жарақаттар, клиника, зақымданулардың алдын алу және емдеу, деформация мәселелерімен және атыс және неогнестрельден тыс пайда болған жарақаттар, операциялар немесе бастан кешкен аурулар нәтижесінде пайда болған жақ-бет аймағындағы ақаулардың орнын басумен айналысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Акушерлік және гинекология
    Несиелер: 3

    Жалпы практика дәрігер – стоматологына қажетті көлемде Акушерлік және гинекология мамандығы бойынша студенттерге теориялық білім мен практикалық дағдыларды беру. Пән жүктілік пен босанудың әр түрлі асқынуларын диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін, босандыру әдістерін, жүктілік пен босанудың асқынуларын, ұрық пен жаңа туған нәрестенің ауруларын алдын алу және емдеу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауыз құысының хирургиясы
    Несиелер: 4

    Сұрақтарды зерттейді қабыну, травматикалық аурулары бар науқастарға амбулаториялық стоматологиялық хирургиялық көмек көрсету, сондай-ақ жақ сүйектерінің альвеолярлы процестерінің ақаулары мен деформациясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Клиникалық эндодонтия
    Несиелер: 4

    "Клиникалық эндодонтия" пәні болашақ мамандарды АХЖ-10 сәйкес пульпа, периодонт ауруларының этиологиясы, патогенезі, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы және емі мәселелеріне оқытады. Пән эндодонт және периапикальды пародонт биологиясы туралы жалпы мәліметтерден тұрады, эндодонт ауруларының этиологиясы мен патогенезін, зерттеу әдістерін, диагностикасын, емдеу принциптерін және эндодонтикалық техниканың маңызды мәселелерін ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар аурулары
    Несиелер: 3

    Балалар ағзасының жас ерекшеліктері бар патологиясын іргелі білу және балалар ауруларын диагностикалауда, емдеуде және алдын алуда қажетті практикалық дағдыларды меңгеруге үйрету. Көптеген аурулардың клиникалық көрінісінің классикалық сипаттамасымен қатар балалар ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу бойынша жаңа деректер жүйеленді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Медициналық практикадағы емдеу-диагностикалық шаралардың құқықтық аспектілері
    Несиелер: 3

    Диагностика мен емдеу қателіктері кезінде медициналық көмекті дұрыс көрсетпеудің Медициналық және құқықтық салдары туралы мәселе одан сайын өткір болып отыр. "Медициналық практикадағы емдеу-диагностикалық іс – шаралардың құқықтық аспектілері" пәні Дәрігер-стоматологтың кәсіби қызметіндегі құқықтық аспектілерді зерттеумен айналысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Пародионт ауруардын емдеудің физиотерапиялық әдісітері
    Несиелер: 3

    Физиотерапия-бұл адам ағзасына сыртқы физикалық факторлардың әсерін емдеу-алдын алу және оңалту мақсаттарында қолдану принциптері туралы ілім. Пән физиотерапиялық емдеу әдістерінің әсер ету механизмі бойынша, диагностикалық және емдеу мақсаттарында қолданылатын физикалық факторларды таңдау бойынша білімдерін көрсетуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Пародонтология
    Несиелер: 5

    Пародонт ұлпалары аурулары бар пациенттерге амбулаториялық-емханалық көмек көрсетуге қабілетті Жалпы практика стоматолог дәрігерінің дайындығы. "Пародонтология" пәнін оқыту пәні пародонт ұлпаларының ауруларын емдеу және алдын алу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Онкостоматология
    Несиелер: 4

    "Онкостоматология" пациенттің шағымдарын, оның анамнезінің деректерін, тексеру нәтижелерін, стоматологиялық аурудың жай-күйін тану немесе болу немесе болмау фактісін анықтау мақсатында зертханалық, аспаптық және өзге де зерттеулерді жинауға және талдауға әзірлікті қалыптастырудан тұрады; АХЖ-10 сәйкес пациенттерде стоматологиялық аурулардың негізгі патологиялық жай-күйін, симптомдарын, синдромдарын, нозологиялық түрлерін анықтау қабілеттілігінен тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Бас және мойын аурулары
    Несиелер: 5

    "Бас пен мойын аурулары": білім алушылардың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын бөлімдер бойынша меңгеру: арнайы қабыну аурулары, лимфадениттер, сілекей бездерінің аурулары, мойын кистасы. Пән этиология, патогенез, клиника, диагностика, қабыну үдерістерін емдеу және алдын алу, сондай-ақ жақ-бет аймағындағы жарақаттар мәселелерін оқытумен айналысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Бет-жақ гнатикалық хирургиясы
    Несиелер: 4

    "Жақ-бет және гнатикалық хирургия": пациенттің шағымдарын, оның анамнезінің деректерін, тексеру нәтижелерін, зертханалық, аспаптық және өзге де зерттеулердің жағдайын тану немесе стоматологиялық аурудың болу немесе болмау фактісін анықтау мақсатында жинауға және талдауға әзірлікті қалыптастырудан; АХЖ-10 сәйкес пациенттерде негізгі патологиялық жағдайларды анықтау қабілеттілігінен тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Балалар хирургиялық стоматологиясы және бет-жақ хирургиясы және балаларда
    Несиелер: 5

    Пән жақ-бет аймағының жарақаттары мен қабыну ауруларын қарастырады. Пластикалық және реконструктивті-қалпына келтіру хирургиясы бойынша әдістер егжей-тегжейлі зерттеледі. Туа біткен бет кемістігі бар балаларға көмек көрсету дәрігерлік бағдарламасы және туа біткен бет кемістігі бар науқастарды хирургиялық оңалту кезеңдерінде пластика нәтижелерін бағалау әдістемесі ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Пародонтальдик аурудың физиотерапиялық емдеу
    Несиелер: 4

    "Ауыз қуысының шырышты қабығының обыр алды ауруларының алдын алу" пәні элективтік пән бойынша білімдерін, дағдыларын, клиникалық, аналитикалық, сыни ойлауын көрсетуге мүмкіндік береді. "Ауыз қуысының шырышты қабығының обыр алды ауруларының алдын алу" пәні стоматолог дәрігерін дайындауда маңызды орын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Ауыз құсы шырышты қабатының және еріндер қызыл жиегінің аурулары
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы деңгейде ауыз қуысының шырышты қабығы мен еріннің қызыл жиегі ауруларын тану үшін стоматологиялық пациентке тексеру жүргізуге білім алушылардың дайындығын, ауыз қуысының шырышты қабығы мен еріннің қызыл жиегі ауруларымен ауыратын науқастарды жүргізу тактикасын анықтау қабілетін, амбулаториялық жағдайда ауыз қуысының шырышты қабығы мен еріннің қызыл жиегі ауруларымен ауыратын пациенттерді заманауи емдеуге әзірлігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Балалар терапиялық стоматология
    Несиелер: 5

    Балалардағы тіс ауруларын, пародонт пен ауыз қуысының шырышты қабығын диагностикалау мен емдеудің заманауи әдістерін, балалардың стоматологиясы бойынша жүйеленген теориялық білімдердің толық көлемін және өз бетінше жұмыс істеуге қажетті практикалық дағдыларды меңгеру. "Балалар терапиялық стоматологиясы" пәні балалардағы тістің кариесі, тістің қатты тіндерінің (түсінің өзгеруі, тұқым қуалайтын даму патологиясы, патозды емес аурулар тобының терапиясының жалпы принциптері, атап айтқанда флюороз), пульпиттер, периодонтиттер және пародонт аурулары (жіктелуі, этиопатогенез, гингивит, парадонтит, пародонтолиз), шырышты қабық сипатталған, оның балалар жасындағы ерекшеліктері, балалардағы зақымданулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Клиникалық ортопедиялық стоматологиясы
    Несиелер: 4

    Ауру ағымының жеке ерекшеліктерін және пациенттің жасын ескере отырып, тіс-жақ жүйесі аурулары бар пациенттерді кешенді емдеудің ортопедиялық кезеңін диагностикалау және жоспарлау қабілетін қалыптастырудан тұрады. "Клиникалық Ортопедиялық стоматология" жапсырмаларды, Күлтегін, винир мен металл қышты протездеуде дайындауға үйретеді, металл қыш тіс протездерін қалпына келтіру мәселелері ұсынылған, металл қыш тіс протездері және ортопедиялық стоматологиядағы жүйелер сипатталған, литьево силлатты тіс протездері, аттачменттер, әртүрлі стоматологиялық патологиядағы ортопедиялық емдеу қарастырылған, стоматологиялық импланттар сипатталған, шайнау және мимикалық бұлшық ет парафункциялары, стомалгиялар сипатталған., протезді стоматиттер және клиникалық практикада ортопедиялық стоматологияның басқа да маңызды мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Код ON1

    ОН 1: ғылыми және философиялық Таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми пайымдау мен зерделеуді қамтамасыз ететін дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған ақиқатты анықтау.

  • Код ON2

    ОН 2: дәрігерлік этика ережелерін қолдану, құпия ақпаратпен жұмыс істеу бойынша заңдар мен нормативтік - құқықтық актілерді білу, дәрігерлік құпияны сақтау.

  • Код ON3

    ОН 3: өз бетінше жұмыс істей алады; командада тиімді жұмыс істеу, өзінің кәсіби қызметінде басқарушылық шешімдерді қолдану мүмкіндігіне ие болу.

  • Код ON4

    ОН 4: Деректерді енгізу, бағалау және түсіндіру үшін ақпараттық - техникалық мүмкіндіктерді қолдану.

  • Код ON5

    ОН 5: базалық биомедициналық ғылымдардың жетістіктері мен ғылыми принциптерін білу және қолдану, ағзалардың молекулаларынан ағзалардың жасушаларына дейінгі деңгейіндегі құрылымы мен функцияларын және пациенттің жас ерекшеліктерін ескере отырып, қалыпты және патологиядағы барлық ағзаның қызметін білу.

  • Код ON6

    ОН 6: стоматологиялық қабылдауда шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларды диагностикалау, өмірге қауіп төндіретін жағдайларда науқастарға алғашқы (дәрігерге дейінгі, дәрігерлік) және шұғыл медициналық көмек көрсету әдістерін қолдану.

  • Код ON7

    ОН 7: түрлі соматикалық, жұқпалы аурулар мен патологиялық үдерістер кезінде жақ-бет аппаратының функционалдық өзгерістеріне бағалау жүргізу.

  • Код ON8

    ОН 8: алынған біліктілікке сәйкес міндетті клиникалық және практикалық дағдыларды меңгеру.

  • Код ON9

    ОН 9: дәлелді медицина принциптерін ескере отырып, стоматологиялық ауруларды диагностикалаудың, емдеудің дәстүрлі және инновациялық әдістерін қолдану, стоматологиялық аурулардың алдын алу әдістерін білу және меңгеру.

  • Код ON10

    ОН 10: пациенттермен, олардың туыстарымен, әріптестерімен және аралас облыстардың мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасау, оның ішінде жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау, сондай-ақ пациенттің ақпараттандырылған келісімін алу, құпиялылықты сақтау.

  • Код ON11

    ОН 11: аналитикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, жалпы білім беру жүйесінен жаңа теориялар мен тұжырымдамаларды синтездеу

  • Код ON12

    ОН12: үздіксіз жеке және кәсіби даму, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту негізінде медициналық қызмет көрсету сапасын жақсарту үшін қажетті сапаны көрсету.

Top