Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10104 Стоматология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтау жүйесінде жаңа білімді меңгеруге және генерациялауға қабілетті кәсіби және адами құзыреттілік деңгейі жоғары мамандарды даярлауды қамтамасыз ету, қазіргі заманғы технологиялар, отандық және халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, белсенді азаматтық ұстанымы бар, бейбітшілік, жақсылық пен әділдік идеяларына негізделген кәсіби міндеттерді тұжырымдау және шешу.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B087 Стоматология
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Медициналық сұхбат және медициналық этика негіздері
    Несиелер: 5

    Этика және деонтология қағидаттарын сақтай отырып, емдеу-диагностикалық процесті тиімді қарым-қатынас жасау және жүргізу; командада жұмыс істеу, диагностикалық және емдеу процесін ұйымдастыру және басқару дағдылары; дәрігер мен пациент арасында динамикалық қарым-қатынасты тиімді құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стоматологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Дәрігер-стоматологдің кәсіби қызметінің шарттары, пациенттер мен медицина қызметкерлеріне пациенттің орталықтанған тәсілінің талаптары туралы түсінікті қалыптастыруды қамтамасыз ету, тиімді коммуникация және дәрігерге дейінгі көмек және пациенттерді күту дағдыларын дағдыландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекуладан жасушаға дейін
    Несиелер: 7

    Денедегі процестер мен құбылыстардың физика-химиялық мәні туралы негізгі ұғымдар. Химия, биофизика және биология тұжырымдамалары медициналық жағдайлар, аналитикалық ойлау мен жеке және топтық жұмыстағы дағдыларды дамыту арқылы суреттелген

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адамның морфологиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 11

    Адам ағзалары мен жүйелерінің морфологиясы мен физиологиясы туралы білім (тыныс алу, кардиоваскулярлық, қан өндіру, ас қорыту, зәр шығару, репродуктивті, эндокриндік, тірек-қимыл және тері, жүйке, сезім мүшелері) жас және жыныстық аспектілерде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қорғаныс және денсаулық сақтау тетіктері
    Несиелер: 6

    Маңызды органдардың, дене тіндерінің молекулалық ұйымдастырылуы мен метаболизмінің ерекшеліктері және оларды реттеу туралы; микроорганизмдердің негізгі биологиялық қасиеттері туралы, иммундық жүйенің құрылымы мен қызметі, макро - және микроорганизмнің өзара әрекеттесуі туралы тұтас түсінік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жақ-бет аймағының анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 5

    Ауыз қуысы мен жақ-бет аймағының мүшелері мен тіндері құрылымының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, ауыз қуысының биологиялық ортасы мен биотоптарының ерекшелігін, гомеостазды, стоматологиялық денсаулықты және стоматологиялық аурулардың дамуын қолдайтын табиғи механизмдерді егжей-тегжейлі зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіс анатомиясы және материалды тану
    Несиелер: 7

    Терапевтикалық және ортопедиялық кабинеттердегі жабдықтармен жұмыс, тұрақты тістердің анатомиялық және гистологиялық құрылымының ерекшеліктерін, қазіргі заманғы стоматологиялық пломбалау материалдарын таңдау мен пайдалануды және ортопедиялық стоматологиядағы материалтануды зерттейді..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бас пен мойынның клиникалық анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пән анатомиялық құрылымдардың, бас және мойын аймағындағы қан тамырлары-жүйке будаларының құрылысы мен өзара орналасуын болашақ кәсіби тәжірибеде қолдану үшін жас ерекшеліктері мен жеке айырмашылықтарын ескере отырып терең білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы патология
    Несиелер: 6

    Патофизиология және патологиялық анатомия негіздері. Модуль аясында патологиялық процестер мен аурулардың пайда болуы, дамуы және нәтижелері кезіндегі ағзалардағы, тіндердегі, жасушалардағы, ультрақұрылымдардағы патофизиологиялық процестер мен морфологиялық өзгерістерді интеграцияланған зерттеу қарастырылған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оперативті стоматология
    Несиелер: 10

    Одонтогенез мәселелері, уақытша тістердің, тамырлары қалыптаспаған тұрақты тістердің анатомиялық құрылымдық ерекшеліктері, хирургиялық стоматологиялық қабылдауда қолданылатын заманауи стоматологиялық материалдар мен құралдар, анестезия және олардың балалар мен ересектердегі асқынулары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Науқас және дәрігер
    Несиелер: 4

    Адамның нейропсихикалық дамуын түсіну негізінде тиімді қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ пациентті қалыпты және патологиялық жағдайда физикалық тексеру және алынған ақпаратты талдауда клиникалық дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ауыз қуысының иммунологиясы және микробиологиясы
    Несиелер: 4

    Жақ-бет аймағының қабыну және қабыну-деструктивті ауруларының даму процесінде пайда болатын бөгде құрылымдарға ағзаның реакциясын терең зерттеу; қалыпты және патологиядағы механизмдер, көріністер, курс және нәтиже.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы
    Несиелер: 4

    Ішкі ағзалардың негізгі аурулары, ауыз қуысы мен жақ-бет аймағындағы аурулардың көрінісі, диагноз және ең көп таралған ауруларға алғашқы медициналық көмек. Клиникалық дәлелдеуді, проблемалық-бағытталған ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Одонтопрепарациялау
    Несиелер: 4

    Бекітілген протездің жоспарланған дизайны үшін кесек қалыптастыру үшін тістердің қатты тіндерін механикалық алып тастау әдістері, протездердің бекітілген конструкцияларымен сәтті ортопедиялық емдеудің өлшемі болып табылатын тістің биомеханикалық сипаттамаларын барынша сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тісті протездеуге дайындау
    Несиелер: 4

    Тістерді қалпына келтіруге дайындық, дайындау, қойындыларды, тәждерді дайындаудың клиникалық және зертханалық кезеңдері, жеке қалыптар бойынша дайындау, олар фотополимерлердің пломбаларымен салыстырғанда әлдеқайда берік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Иммунология және микробиология стоматологқа
    Несиелер: 4

    Жақ-бет аймағының қабыну және қабыну-деструктивті ауруларының, реакциялар механизмдерінің, олардың көріністерінің, қалыпты және патологиядағы курс пен нәтиженің, ауыз қуысының микробиотасының және патологияның даму процесінде пайда болатын бөгде құрылымдарға ағзаның реакциясын терең зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Стоматологиядағы қоғамдық денсаулық
    Несиелер: 4

    Халықты эпидемиологиялық тексеру, денсаулықты сақтау және нығайту, стоматологиялық аурулардың пайда болуының алдын алу, олардың пайда болуы мен дамуының себептері мен жағдайларын анықтау, жеке адам мен тұтастай қоғам деңгейінде денсаулыққа зиянды әсерді жою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педиатрия негіздері
    Несиелер: 8

    Пән студенттерде қалыпты жағдайда және патологияда баланың дамуы туралы теориялық білімді, жиі кездесетін аурулардың клиникасы туралы түсініктерді, аурулардың алдын алу және дені сау және науқас баланы күту бойынша дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс балаларды тәрбиелеу мен күтуге деген ізгілікті қарым-қатынас негіздерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Стоматологиялық аурулардың алдын алу
    Несиелер: 4

    Халықты профилактикалық тексеру және эпидемиологиялық тексеру жүргізу, балаларды гигиеналық тәрбиелеу және оқыту, ауыз қуысының ұтымды гигиенасы, стоматологиялық аурулардың пайда болу қауіп факторларын анықтау және жою, стоматологиялық ағартудың нысандары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кариесология
    Несиелер: 6

    Тістің қатты тіндерінің кариес және кариес емес зақымдануларын ерте диагностикалау және емдеу, клиникалық ақпаратты жинау, диагностика, дифференциалды диагностика, тістің қатты тіндерінің кариес және кариес емес зақымдануларын консервативті және хирургиялық емдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Терапия негіздері
    Несиелер: 8

    Мақсаты-дәлелді медицина принциптеріне және медициналық диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес олардың типтік көріністерінде кең таралған терапиялық ауруларды диагностикалау мен емдеудің білімі мен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дәрігер - стоматологқа балалар аурулары
    Несиелер: 8

    Баланың қалыпты және патология кезіндегі дамуы туралы теориялық білім, жиі кездесетін аурулардың клиникасы, аурулардың алдын алу және дені сау және науқас балаға күтім жасау дағдылары, балаларды тәрбиелеу мен күтуге адамгершілік көзқарасының негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дәрігер- стоматологқа фармакология
    Несиелер: 4

    Стоматологиялық практикада қолданылатын дәрілік препараттардың жіктелуін, фармакокинетикасын, фармакодинамикасын, олардың қасиеттерін, өзара әрекеттесуін, органдар мен тіндерге әсерін, қолдануға көрсетілімдері мен қарсы көрсетілімдерін зерделеу, салыстырмалы талдау, клиникалық жағдайға байланысты дәрілік препараттарды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Стоматологиялық фармакология негіздері
    Несиелер: 4

    Стоматологиялық және жалпы дәрігерлік практикада қолданылатын дәрілік препараттардың жіктелуін, фармакокинетикасын, фармакодинамикасын, олардың қасиеттерін, өзара әрекеттесуін, органдар мен тіндерге әсерін, қолдануға көрсетілімдері мен қарсы көрсетілімдерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дәрігер- стоматологқа ішкі медицина
    Несиелер: 8

    Ең көп таралған соматикалық аурулары бар науқастарды диагностикалау және емдеу және олардың стоматологиялық практикадағы көріністері, инфекциялық патология мен фтизиатрия негіздері және олардың ауыз қуысында көрінісі, Дерматовенерология негіздері және стоматологиялық аурулармен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ауыз қуысы хирургиясының негіздері
    Несиелер: 6

    Халыққа хирургиялық стоматологиялық көмекті ұйымдастыру, тістерді жұлу операциясы, хирургиялық бейіндегі стоматологиялық науқасты клиникалық тексерудің ерекшеліктері, ауруларды диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, пациенттерге амбулаториялық стоматологиялық хирургиялық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педиатриялық стоматология негіздері
    Несиелер: 6

    Клиникалық ақпаратты жинау, диагноз қою, балалардағы кариестің асқынбаған және асқынған түрлерін, кариозды емес зақымдануларды, балалардағы амбулатория жағдайындағы хирургиялық ауруларды (тістерді алып тастау операциясы, қабыну аурулары, тіс жарақаттары) дифференциалды диагностикалау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Науқас және қоғам
    Несиелер: 8

    Денсаулық және денсаулық сақтау проблемаларын популяциялық деңгейде зерделеу, эпидемиология, Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы интеграцияланған білім мен дағдыларды, медициналық ақпаратты сыни бағалау және практикалық қызметте ұтымды пайдалану үшін стоматологиялық қызметті ұйымдастыру негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ортодонтия негіздері
    Несиелер: 4

    Тіс-жақ сүйек диагностикасының негізгі және қосымша әдістері аномалиялар, ортодонтиялық және ортопедиялық аппараттардың конструкциялары және ортодонтиялық аппараттарды қолдану кезіндегі тіс-жақ жүйесіндегі өзгерістер туралы жалпы түсініктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тіс жақ аномалиясы
    Несиелер: 4

    Клиникасы, диагностикасы, окклюзия мен тіс-жақ аномалияларының морфофизиологиялық бұзылыстарының алдын алу әдістері, балалар мен жасөспірімдердің шайнау аппаратының өсуі мен дамуы кезінде физиологиялық дамуына жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Диагностикалық гнатология және окклюзия
    Несиелер: 6

    Хирургиялық және ортопедиялық іс-шараларды кешенді зерттеуді, диагностикалауды және жоспарлауды көздейтін жүйенің анатомиясын, физиологиясын, патофизиологиясын қамтитын тіс-жақ-бет жүйесінің барлық органдарының өзара іс-қимылын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Профилактикалық медицина
    Несиелер: 8

    Профилактикалық ойлауды және гигиеналық білім негіздерін қалыптастыру, инфекциялық және инфекциялық емес этиология ауруларының бастапқы және қайталама профилактикасы, науқастарды барабар емдеу және оңалту, халықтың гигиеналық сауаттылығын арттыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дәрігер-стоматологқа хирургиялық аурулар
    Несиелер: 12

    Дәлелді медицина қағидаттарына, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіруге, зертханалық-аспаптық зерттеу әдістерінің мәліметтеріне сүйене отырып, ең көп таралған хирургиялық аурулары бар науқастарды диагностикалау және емдеу..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стоматологқа Хирургия
    Несиелер: 12

    Ең көп таралған хирургиялық аурулары бар науқастарды, ЛОР мүшелерін, көру мүшелерін диагностикалау мен емдеудің негіздерін олардың типтік көрінісінде игеру, клиникалық белгілер мен синдромдарды түсіндіру, зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің деректері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эндодонтия
    Несиелер: 6

    Балалар мен ересектердегі пульпа және периодонт ауруларын консервативті емдеуді зерттеу, бастапқы эндодонтиялық қол жетімділікті қалыптастыру мәселелері, эндодонтиялық құралдар, тамыр арналарын өңдеу тәсілдері; стоматологиялық материалдар және тамыр арналарын уақытша және тұрақты обтурациялау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Алынбайтын протездеу
    Несиелер: 6

    Тіс және тіс қатарларының этиологиясы, патогенезі, клиникасы, ақауларын диагностикалау мәселелерін және алынбайтын тіс протездерінің қарапайым конструкцияларымен (қосымшалар, штифті тістер, сауыттар, көпіртәріздес протездер) ортопедиялық емдеу әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эстетикалық стоматология негіздері
    Несиелер: 4

    Терапиялық және балалар стоматология клиникаларында заманауи реставрациялық пломбалау материалдары мен тікелей реставрациялау технологияларын тереңдетіп зерделеу, фантомдарда және нақты клиникалық қабылдау жағдайларында тікелей реставрациялаудың базалық технологиялары бойынша дағдылар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эндодонтиядағы физиотерапия
    Несиелер: 6

    Ұйымдастыру мәселелері, физиотерапиялық стоматологиялық кабинет жабдықтарын пайдалану ережелері, Қауіпсіздік техникасы бойынша білім мен практикалық дағдыларды игеру. Эндодонтиядағы көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді ескере отырып, олардың әсер ету механизмдерін, физиотерапия әдістерін қолдануды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Неврология және психикалық денсаулық
    Несиелер: 6

    Неврология және психотерапия туралы ұғымдар, білімді стоматологиялық практикада қолдану дағдылары. Неврология мен психотерапияның модельдері мен әдістері, тәуелділігі бар науқастарды диагностикалау мен емдеу принциптерін игеру. Пациенттердің әртүрлі проблемалары. Жеке өсу мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Алмалы-салмалы протездеу
    Несиелер: 6

    Пән этиологияға, патогенезге, тіс қатарындағы ақаулары бар пациенттерде клиникалық ақпаратты жинауға, клиникаға, диагностикаға, ішінара алмалы-салмалы және толық алмалы-салмалы протездерді, оның ішінде бюгельді протездерді дайындаудың Клиникалық-зертханалық кезеңдеріне, емдеу әдістеріне қатысты проблемалар бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Клиникалық эндодонтия
    Несиелер: 8

    ҚР қолданыстағы клиникалық хаттамаларына сәйкес балалар мен ересектердегі пульпа және периодонт ауруларының жіктелуі, этиологиясы, патогенезі, клиникалық ақпаратты жинау, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, консервативті және оперативті емі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Бас пен мойын аурулары
    Несиелер: 8

    Жақ-бет аймағының жұмсақ тіндерінің қабыну аурулары (абсцесс және флегмоналар), олардың асқынулары, үш тармақты және бет нервтерінің аурулары мен жарақаттары, самай-төменгі жақ буынының аурулары және басқа да аурулары бар хирургиялық стоматологиялық науқасты клиникалық тексеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Клиникалық ортопедиялық стоматология
    Несиелер: 6

    Жақ-бет аймағының күрделі ауруларының этиологиясы мен патогенезі (пародонт аурулары, тістердің жоғары өшірілуі, ТМЖ аурулары, ауыз қуысының шырышты қабаты, деформациялар, тістер мен тіс қатарларының ауытқулары), оларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Парадонтология
    Несиелер: 6

    Периодонтальды кешен тіндерінің анатомиялық-физиологиялық және гистологиялық ерекшеліктері, пародонт патологиясы бар балалар мен ересектерді зерттеу әдістері, пародонт ауруларының жіктелуі, клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы және периодонтальды ауруларды емдеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Ауыз қуысының шырышты аурулары
    Несиелер: 4

    Ауыз қуысының шырышты қабығының және еріннің қызыл шекарасының патологиясындағы патоморфологиялық процестер мен зақымдану элементтері, клиникалық тексерудің ерекшеліктері, дифференциалды диагностика, ауруларды жоспарлау және емдеу, балалар мен ересектердегі онкологиялық сақтық принциптері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Клиникалық ортодонтия негіздері
    Несиелер: 6

    Балалар мен ересектерге ортодонтиялық көмекті ұйымдастыру, тіс-жақ аномалияларын диагностикалау мен емдеудің клиникалық көріністері, негізгі принциптері, ортодонтиядағы цифрлық технологиялар, тіс-жақ аномалияларын емдеудің заманауи әдістері, ортодонтиялық емдеудегі қателер мен асқынулар.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Госпитальдық балалар хирургиялық стоматологиясы
    Несиелер: 6

    Балалардағы жақ-бет аймағының қабыну аурулары, олардың асқынулары, уақытша-мандибулярлы буын аурулары, жақ-бет аймағының туа біткен ақаулары және хирургиялық профильдің басқа аурулары бар балалардағы хирургиялық стоматологиялық науқасты клиникалық тексерудің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Онкостоматология
    Несиелер: 4

    Балалар мен ересектердегі бастың және мойынның қатерсіз және қатерлі ісіктері, онкологиялық аурулары бар халыққа медициналық көмекті ұйымдастыру мәселелерін; Онкологиядағы медициналық этика және деонтология негіздерін, онкологиялық сақтықты зерделейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Дентальды имплантология
    Несиелер: 4

    Остеоинтеграция, операцияны жоспарлау, көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдер, ақпараттандырылған келісім, конструкцияны жоспарлау, рентгенограммаларды талдау аспаптар мен материалдарды қолдану, импланттарға протездеудің жалпы қағидаттары, операциядан кейін пациенттерді бақылау бағдарламалары, оңалту.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Жақ-бет хирургиясы
    Несиелер: 4

    Жақ-бет аймағының хирургиялық профилінің ауруларын диагностикалау, емдеу, бетті қалпына келтіру хирургиясы және пластикалық операциялардың негізгі әдістері туралы терең білім. Жақ деформациясын емдеудің хирургиялық әдістері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Стоматологиялық практикадағы шұғыл жағдайлар
    Несиелер: 4

    Пән клиника, диагностика, дифференциалды диагностика және стоматологиялық қабылдауда (талу, Квинке ісінуі, есекжем, анафилактикалық шок, кернеу стенокардиясы, гипертониялық криз, бронх демікпесі, истерия, қан кету, жүрек-өкпе реанимациясы) туындауы мүмкін аурулар мен өмірге қауіп төндіретін жағдайларда жедел көмек көрсету алгоритмдері сұрақтары бойынша білім мен практикалық дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Код ON9

    9. Барлық жас тобындағы емделушілерде шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда медициналық көмек көрсету

  • Код ON4

    Медициналық қаралғанға дейін, уақытында және кейін болатын дәрігер мен пациент арасында динамикалық қарым-қатынасты тиімді құру; пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін медициналық ақпаратты ауызша және жазбаша нысанда тиімді беру; басқа денсаулық сақтау мамандарымен кәсіби /мультидисциплинарлық командада тиімді жұмыс істеу;

  • Код ON6

    6. Клиникалық симптомдар мен синдромдарды, науқастарды зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін анықтау және түсіндіру; тиісті араласуларға бастамашылық жасауды қоса алғанда, стоматологиялық патологияны басқару және диагностикалау жоспарын жасау үшін тиісті деректердің басымдығын түсіндіру, талдау, бағалау және анықтау.

  • Код ON11

    11. Денсаулық сақтау ұйымдарында қажетті құжаттарды талдау және жүргізу және құжат айналымын ұйымдастыру; кәсіби міндеттерді шешу үшін денсаулық сақтаудың қазіргі заманғы ақпараттық-цифрлық технологиялары мен ақпараттық жүйелерін пайдалану.

  • Код ON8

    8. Барлық жас тобындағы емделушілерде, кең таралған стоматологиялық аурулар кезінде медициналық көмек көрсету

  • Код ON12

    12. Барлық кәсіби қызмет барысында үздіксіз кәсіби оқытуға және өз білімі мен дағдыларын жетілдіруге деген қажеттілікті көрсету; ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын көрсету, жаңа білімге ұмтылу және білім басқаларына беру.

  • Код ON2

    Адам ағзасының типтік құрылымы мен функцияларын молекулалардан ағзалар жасушаларына және барлық ағзаға дейінгі деңгейде егжей-тегжейлі білімдерді қолдану; кәсіби стоматологиялық қызметте тудыратын негізгі патологиялық процестер мен биологиялық зақымданулар туралы білімдерді қолдану

  • Код ON7

    7. Адамның және отбасының салауатты өмір салтын, популяциялық денсаулықты қалыптастыру принциптері мен әдістерін білу; стоматологиялық патологияның алдын алу және кез келген жастағы пациенттерді гигиеналық оқыту мақсатында денсаулық пен ауруды анықтайтын факторлар кешенін білу.

  • Код ON3

    Клиникалық білім мен дағдыларды интеграциялау, нақты науқасты емдеу кезінде оның қажеттіліктеріне сәйкес оның денсаулығын нығайтуда жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін әлеуметтік және биологиялық факторлардың рөлін талдау; диагностиканың рационалдылығын талдау негізінде және дәлелді және дербестендірілген медицина принциптерін қолдана отырып кәсіби шешімдер қабылдау.

  • Код ON10

    10. Стоматологиялық жабдықтармен, құрал-саймандармен және материалдармен жұмыс істеу дағдысын меңгеру

  • Код ON5

    Диагностикалық процедураларды орындауды қоса алғанда, кең таралған және шұғыл жағдайлардың диагностикасына, емдеуге және алдын алуға қатысы бар пациенттер мен басқа да көздерден ақпарат жинау.

  • Код ON1

    1. Кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарына адалдығын көрсету; этникалық белгілеріне, мәдениетіне, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарына қарамастан, пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби өзара іс-қимылдарда этикалық қағидаттарды сақтау;

Top