Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03101 Әлеуметтану в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Әлеуметтанулық зерттеулердегі үлгілеу және болжау
    Несиелер: 5

    Әлеуметтанулық зерттеулерде басты компонент болып үлгілеу мен болжаудың орны ерекше. Ғылыми зерттеулерде үлгілеу және болжау ежелгі уақытта қолданыла бастады. Заманауи ғылымның барлық салаларында үлкен жетістік ХХ ғасырда модельдеу әдісінің дамуына алып келді. Үлгілеу және болжау әдісі абстракцияны, ұқсастығын, гипотезаны, басқа санаттарды және білім әдістерін қолданудың нақты нысандарын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның тарихы және философиясы пәні. Ғылымның көзқарастық негіздері. Философия білімнің интегралды формасы ретінде. Ғылымның қызметтері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Антикалық ғылым және философия. Ортағасырдағы ғылыми таным. Жаңа заман ғылымының қалыптасуы. Жаңаевропалық ғылым – ғылым тарихының классикалық кезеңі. Қазіргі ғылым. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылым дамуының постпозитивистік, постклассикалық емес кезеіңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылыми білімнің құрылымы және деңгейлері. Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фокус топ - қолданбалы әлеуметтанулық зерттеудің әдісі ретінде.
    Несиелер: 5

    Фокус-топтар қолданбалы әлеуметтік зерттеу әдісі ретінде әлеуметтік білімнің ажырамас бөлігі болып табылады. Әлеуметтік зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді талдай білу ғылыми жұмысқа сапалы әсер етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік сұраулардың қазіргі технологиялары.
    Несиелер: 5

    Социология ғылымы қоғамның күрделенуі мен оның өзгеруінің жылдамдауына сәйкес және де қазіргі жаһандану мен әлемдік деректорлардың рөлдерінің үдемелі дамуы әлеуметтік сұрауларды жүргізудің де өзіндік жаңа технлогияларын пайдалануды қажет етеді. Ол технологиялар қазіргі ұрпақтың әлеуметтік статусының тез өзгеруін, тағы басқа мобильдік үдерістердің артуын ескеруі керек. Қазіргі компьютерлік технологияның тез дамуы социологиялық зерттеулердің де жүзеге асуына эвристикалық ықпалдар жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерді жоспарлау негіздері. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау қағидалары. Зерттеудің алдын ала бағдарламасы. Жоспарлы құжаттардың құрамы. Білім беру мекемесінде ғылыми-зерттеу және ғылыми-эксперименттік жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру. Кешенді психологиялық-педагогикалық зерттеу. Кешенді зерттеуді жүзеге асыру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнде ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері, ғылыми зерттеулердің құрылымы мен негізгі кезеңдері, теориялық зерттеу әдістері, ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелері қарастырылады. Пән ғылыми зерттеулердің дұрыс бағытын таңдау, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу, сонымен қатар эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізу, өңдеу және форматтау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заман әлеуметтануының өзекті мәселелері.
    Несиелер: 5

    Оқыту барысында қоғамның қазіргі заман әлеуметтануының өзекті мәселелерін, оның даму қырлары қарастырылады. Қазіргі кезеңде қазіргі заманғы әлеуметтану мен процестердің мәселелерін зерттеудің өзектілігі, жеке тұлғаның қалыптасуына және бүкіл қазақстандық қоғамға әсер етті. Ең өзекті мәселе отбасылық институтпен және жастарды жұмыспен қамту мәселесімен байланысты болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтанулық теориялар.
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы Батыс әлеуметтанудың негізгі өкілдерінің теориялық және әдіснамалық ілімдері әлеуметтік-гуманитарлық білім жүйесінде орны туралы қарасырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемнің ғылыми суретінің өзгеруі және әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Адамдардың қоғамды қалай көруіне, оның болашағын қалай елестетуіне, олардың әлеуметтік субъект ретінде қаншалықты хабардар болуына байланысты. Әлеуметтік білім деңгейі әлеуметтік өзгерістердің бағытына айтарлықтай әсер етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік мәселелерді басқарудағы Big Data-ң рөлі
    Несиелер: 5

    Big Data-әлеуметтік шындықты зерделеуде үстемдік ретінде сауалнамалық әдістемелердің заңдылығын қалыптастырған факторлардың бірі. Big Data жаппай мінез-құлықтың болжамдық үлгілерін тиімді жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі әлемдегі көші-қон мәселесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемде көші-қон процестері ауқымды мөлшерге ие болды, бұл қоғамның жұмыс істеуінің әртүрлі жақтарына әсер етеді. Көші-қон ағындарының нәтижесінде туындайтын көптеген қақтығыстар олардың көздерін, себептерін, сондай-ақ әрбірінің өзінің әлеуметтік-мәдени, саяси, экономикалық ерекшелігі бар қазіргі заманғы әлемге өңірлердің дамуы үшін салдарларын түсінуді талап етеді. Әлемдегі қалыптасқан көші-қон жағдайын түсіну, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы көші-қон процестерін зерттеудің теориялық-қолданбалы тәжірибесін зерделеу әлеуметтанушылар үшін өте маңызды болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XXI ғ. Қоғам дамуының социологиялық мәселелрі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік мәселелер адамға немесе қоғамдастықтың көптеген мүшелеріне тікелей немесе жанама әсер ететін жағдайлар оларды жою немесе алдын-алу үшін ұжымдық күш салуды талап етеді. ХХI ғ. қоғам дамуының негізгі мәселелері курста кеңінен қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік өзгерістер теориясының даму бағыттары
    Несиелер: 5

    Бұл курс әлемдегі әлеуметтанудың даму тарихын қарастырады; қазіргі әлеуметтану аясындағы негізгі мектептер мен зерттеу бағыттарын қарастырады. Сонымен қатар, пән әлеуметтік үрдістер мен өзгерістердің теориясын, қазіргі уақытта әлемде болып жатқан өзгерістердің ерекшеліктерін, әлеуметтік өзгерістерді талдаудың синергетикалық тәсілін зерттеуге бағытталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Индустриалды-инновациялық стратегияның әлеуметтанулық негіздері
    Несиелер: 5

    Экономиканы дамыту әрдайым инновацияларды енгізу негізінде жүзеге асырылды, олар әлеуметтік-экономикалық жүйелерді дамытудың негізін құрайды, өсу қарқыны мен ауқымын, оларды енгізу нәтижесінде құрылымдық өзгерістерді айқындайды, бәсекелестік артықшылықтар алады. Инновациялық қызметті іске асырудың негізгі әлеуметтік-экономикалық тиімділігі өндірілетін өнім бірлігін арзандату деп аталады. Осыдарды ескерсек, пәнді оқытудың өзектілігі туып отыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары мектептегі оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру. Кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаһандану жағдайындағы батыс және шығыс қоғамындағы әлеуметтік проблемалар мен процестер
    Несиелер: 6

    Курста жаһандану жағдайындағы социологияның өзгеретін негізгі ұғымдары, сондай-ақ көші-қон, туризм, урбанизм, адамдардың мәдени ұқсастықтарын ауыстыру, жаһандану болашағы және оның әлеуметтік өлшемдері және т. б. сияқты қазіргі қоғамның әлеуметтік мәселелерінің аспектілері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаhандық әлеуметтану:салыстырмалы перспективалар
    Несиелер: 6

    "Жаһандық әлеуметтану: салыстырмалы перспективалар" пәні жаһандану жағдайында батыс және шығыс қоғамдарына тән қазіргі заманғы әлеуметтік, саяси, экономикалық және этномәдени проблемалар мен процестерді талдауды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білім мен іскерлікті зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік зерттеулердегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Үдерісте деректерді жедел және аналитикалық өңдеуді, ақпараттық ресурстардың ғаламдық желісінің ерекшеліктерін және олардың әлеуметтік ғылымдар үшін мүмкіндіктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми жоба және халықаралық жарияланым негіздері
    Несиелер: 6

    Ғылыми жоба және халықаралық жарияланымдар мақалалардағы түпнұсқалық экспериментальды немесе теориялық зерттеулердің қорытындысы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Коммуникативті кеңістік теориясы
    Несиелер: 5

    Курста негізгі назар осы қызмет түрлерімен айналысатын құрылымдардың жұмыс тәжірибесінде туындайтын мәселелерге, сондай-ақ коммуникативтік кеңістікті, коммуникативтік уақытты моделдеудің әртүрлі тәсілдеріне бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметік серіктестік жүйесі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік серіктестік қоғамдық қатынастардағы шиеленістерді шешудің ерекше механизмі екендігі, соның әдістері, құжаттық негіздері көрсетіледі. Аталған курста әлеуметтік серкітестікті зерттеудің социологиялық мәселелері қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықаралық ғылыми жарияланым: импакт-фактор, РИНЦ және хирша
    Несиелер: 6

    Курста ғылыми жариялынымдар мақалалардың түпнұсқасы эксперименталды немесе теориялық зерттеулер нәтижелерін жасудың жолдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтанудағы іскерлік этика
    Несиелер: 6

    Курс әлеуметтанушылардың кәсіби іскерлі этикасының қалыптасуы мен кәсіби дағдыларды меңгеруге бағытталады. Ұйымдардың этикалық деңгейін арттыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерінде бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) іскерлік хат алмасумен жұмыс істеу дағдысын (хат, электрондық пошта және т.б.) анықтайды.

  • Код ON2

    Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсынады.

  • Код ON3

    Жүйелі тәсіл негізінде проблемалық жағдайларды сыни талдауды жүзеге асыруға, іс-қимыл стратегиясын әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON4

    Сандық экономика мен ақпараттық қауіпсіздіктің қазіргі заманғы технологияларын ескере отырып, кәсіби салада ақпаратты алу және жұмыс істеу әдістерін қолданады.

  • Код ON5

    Міндеттер шеңберін анықтауға, өз жобасын жоспарлауға, іске асыруға, оның ішінде кәсіпкерлік, кәсіби салада қабілетті.

  • Код ON6

    Іргелі және қолданбалы әлеуметтік зерттеулер жүргізуге және олардың нәтижелерін ұсынады.

  • Код ON7

    Кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды негізді түрде іріктеуге және пайдалануға қабілетті.

  • Код ON8

    Әлеуметтік құбылыстар мен процестерді болжауға, әлеуметтік маңызды мәселелерді анықтауға және ғылыми теорияларды, тұжырымдамаларды, тәсілдерді және әлеуметтік технологияларды пайдалану негізінде оларды шешу жолдарын әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON9

    Әлемдік әлеуметтану құрылымына қатысты деректер мен зерттеулерді сыни талдау және тәжірибеде қолданады.

  • Код ON10

    Әлеуметтік сараптама және консалтинг жүргізу үшін ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлейді.

7M03101 Әлеуметтану
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M061 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Әлеуметтану
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M061 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M03101 Әлеуметтану (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M061 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Әлеуметтану (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M061 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M03101 Әлеуметтану
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M061 Әлеуметтану

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top