Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04160 Маркетинг в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми таным құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фирманың экономикалық стратегиясы
    Несиелер: 5

    Компанияның стратегиялық әлеуетінің сипаттамасы - компанияның шектерін көрсететін жүйе және стратегияны қалыптастыруға жүйелі тәсіл Компанияны басқару��а стратегиялық жоспарлау және маркетингтік тәсілді таныстыру және компанияның өнім стратегиясы. Баға стратегияларын жіктеу, компанияны өндірістік ресурстар нарығымен өзара әрекеттестігі, өндірістік шығындарды азайту, компанияның инвестициялық қызметі, компанияның қызметкерлеріне арналған ынталандыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жарнамалық кеңістікті талдау
    Несиелер: 6

    Жарнамалық кеңістіктің мәдени, әлеуметтік, экономикалық маркетинг және экономикалық кеңістіктің құрамдас бөлігі ретінде жіктелуі. Функцияларды талдау, жарнама кеңістігін қалыптастыру әдістері және талдаудағы сапалы, сапалы әдістер. Жарнама кеңістігін қалыптастырудағы жарнама коммуникациясының рөлі мен орнын көрсету. Жарнама кеңістігін қалыптастырудың принциптері мен әдістерін шығарыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмалары, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. П��дагогикалық ғылымның әдіснамасын, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін қарастырады. Оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлауда оқытудың жаңа әдістері мен нысандарын, көшбасшылық қасиеттеріне ие маманның тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жарнама саласындағы шығармашылық технологиялар
    Несиелер: 6

    Жарнамада және шығармашылық жарнаманың құрылымдық элементтерінің иерархиясында шығармашылық идеяларды табу әдістерін талқылау. Жарнамада шығармашылық стратегияларды іске асыру үшін жарнамада және тактикада шығармашылық стратегияларды талдау: ұтымды және проекциялау. Жарнамалық кескін жасау және жарнамалық стилді жасау технологиясын зерттеу. Жарнамадағы маманның кәсіби шеберлігін және жарнама шығармашылығының мәнін ашып білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Заманауи психологияның ғылыми-теориялық салалары мәселелерін, ұлтаралық қарым-қатынастағы әлеуметтік-психологиялық құбылысты меңгертеді. Еңбек ұжымындағы конфликтіні реттеудің механизмдерін, тәсілдерін бағалайды. Коммуникативтік технологияларды пайдаланып, диагностикалық коррекция жасауға, тұлғааралық қарым-қатынасты, сапалы нәтижеге қол жеткізу ұмтылысын, білімін жетілдіру жұмыстарына эксперимент жүргізуге, көшбасшылық, жетекшілік қабілеттерге ие болуға дағдыландырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық құзыреттіліктерді, бизнес-хат-хабармен алмасу дағдыларын дамытады, шет тілінде Негізгі оқу түрлерін меңгереді, мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар дайындайды: ғылыми баяндама, презентация, дискуссиялар, тезистер және шет тілінде ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар, ғылыми мәтінді аннотациялау, түйіндеме құрастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін басқаруды және жоспарлауды сипаттаңыз. Оқу пәндерін басқарудың ерекшеліктерін сипаттау. Басқару пәндерін жобалаудың әдіснамалық негіздерін жинақтау. Басқару пәндері үшін материалдардың жобалау әдістерін және материалдарын сипаттаңыз. Оқу үрдісінде менеджмент пәндерін оқытуда қолданылатын технологиялардың мысалдарын келтіріңіз. Басқару пәндерін оқытуда «Case study» туралы түсініктеме. Басқару пәндерін оқытуда ағымдағы және қорытынды бақылау мәселесін қарастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыртқы экономика қызметін маркетинг
    Несиелер: 5

    Халықаралық маркетинг және халықаралық маркетингтік зерттеу ерекшеліктеріне аннотация. Компанияның халықаралық қызмет стратегиясын және халықаралық маркетинг бойынша баға белгілеуді зерттеу. Халықаралық экспорттау саясатын, байланыс және патенттік-экспорттық операцияларды құқықтық қолдауды көрсету. Халықаралық маркетинг саласында кәсіпкерлік менеджменті және шетелде маркетингтік қызметтің ұйымдастырушылық-құқықтық аспектілерін бағалау. Халықаралық маркетингтік құралдарды және халықаралық маркетинг ортасын таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сапа маркетингі
    Несиелер: 6

    Бәсекелестікті басқару және объективті басқару принциптеріне ғылыми көзқарастарды талдау. Негізгі менеджмент әдістерінің жіктелуін және мәнін, сапаны басқару принциптерін және сапаны жақсарту құралдарын жинақтау. Өнім стандарттау тұжырымдамаларын, мақсаттарын талқылау және сертификаттаудың мақсаты, мақсаты мен мақсаты. Сапаны бақылау және басқару әдістерін, сапаны анықтайтын факторларды қарастыру. Белгілі бір нарықтағы тауарларды тұтынушылардың қызмет көрсету сапасы мен қызмет көрсету сапасының көрсеткіштері жүйесіне шолу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингте инновациялық және инвестициялық талдау
    Несиелер: 4

    Инвестициялардың және инновацияның стратегиялық аспектілерін бөлу. Ақпараттық белгісіздік жағдайында жобаларды инвестициялық жоспарлау әдістерін зерделеу. Инвестициялық және инновациялық тәуекелдердің экономикалық сипатын қарастыру. Инвестициялық және инновациялық тәуекелдердің жіктелуін және түрлерін көрсету. Инвестициялық және инновациялық қызметті инвестициялық және қаржылық жоспарлаудағы тәуекел мен белгісіздікті есепке алу туралы қорытынды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық маркетинг механизмдері және жүйелері
    Несиелер: 4

    Маркетинг жүйесінде инновацияны маркетинг және нарықтағы инновациялар объектісі ретінде қарастыру. Инновациялық үдерістегі маркетингтік зерттеулерді және инновацияларды маркетингті қазіргі заманғы кәсіпорынның басқару жүйесінің элементі ретінде талқылау. Кәсіпорындағы инновациялық өнімді құру және кәсіпорынның инновациялық әлеуетінің маркетингтік көрсеткіштерін маркетингтік басқаруды бағалау. Кәсіпорынның инновациялық дамуының маркетингтік стратегиясын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аналитикалық маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингті компанияны басқарудың және компанияның жұмысының кешенді жүйесі ретінде көрсету. Базардың басымдықтарын анықтаңыз. Индустриядағы бәсекелестіктің күшін бағалау. Бәсекелестердің нарықтық стратегияларын және олардың күштерін талдау. Компанияның бәсекелестік артықшылықтарын зерттеу, компанияның ресурстық әлеуеті және оны дамыту жолдары. Негізгі құзыреттілікті дамытуды және көп өлшемді маркетингтік талдауды түсіндіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру қызметтерін маркетинг
    Несиелер: 6

    Маркетинг қызметтерінің ерекшеліктерін және қызмет көрсету нарығының маркетингтік моделін талдау. ОЖ-дегі маркетингтің мазмұны, қағидаттары, әдістеріне және білім беру қызметтерін маркетинг тұжырымдамасына шолу. Қазақстан Республикасындағы кəсіптік білім беру жүйесінің жай-күйін жариялау, шет елдерде кәсіптік білім беруді дамыту үрдістері жəне маркетингтік оқытудың негіздері. MBA маркетингтік коммуникация және тұтынушылық мінез-құлықтың маркетингтік ортасының сипаттамасы. Оқуды ұйымдастырудың формаларын жүйелеу: Қазақстан Республикасындағы ерекшеліктер, реттеу және реформалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылық маркетингі
    Несиелер: 5

    Агроөнеркәсіптік кешендегі маркетингтің ерекшеліктерін, агроөнеркәсіптік кешенді маркетингтегі көтерме және бөлшек сауданы талдау. Аграрлық рынокты мемлекеттік реттеуді және агроөнеркәсіптік кешеннің маркетингтік қызметін жетілдіруді түсіндіру. CX-тың жалпы, нарыққа шығарылатын өнімдерін, CX өндірісінің құнын, агромаркетингтің дамуы мен рөлін ұсыну. Агромаркетинг жүйесіндегі басқаруды, жоспарлауды және ақпараттарды бағалау. Агромаркетингте өнімді және сату саясатын қорытындылайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сатудың психологиясы
    Несиелер: 5

    Сату бөлімін ұйымдастыру, клиенттермен қарым-қатынас жасау және қарым-қатынастың негізгі психологиялық түрлері. Тауарлардың тиімді көрсетілу рейтингі, қызметтерді сатуға және көтерме басқаруға арналған шарттар. Тауарлар мен қызметтерді сатудың психологиялық аспектілеріне шолу жасау, тұтынушылардың сатып алу әрекеттеріне тікелей және жанама әсер ету әдістері. Қажеттіліктер туралы ақпараттарды ашу, іздеу, сатып алу алдында нұсқаларды бағалау және сатып алу туралы шешім қабылдау процесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Байланыс процесінде жарнама
    Несиелер: 5

    Маркетингтік коммуникациялар жүйесінде жарнама ұсыну және жарнамада ынталандыруды таңдау. Жарнамалық кампанияны, жарнамалық стратегияны, жарнамалық зерттеулерді және жарнаманы коммуникацияның нысаны ретінде түсіндіру. Жарнамалық қорытынды және маркетингтік процестер, әлеуметтік-құқықтық аспектілер және жарнамалық қызметті реттеу. Жарнама коммуникацияларын түсіндіру және оларды қолдану, қазіргі заманғы шығармашылық жарнамалық түсініктер. Жарнаманың коммуникативтік және әлеуметтік-экономикалық тиімділігін көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұтынушылардың мінез-құлқындағы маркетинг
    Несиелер: 5

    Мәні, мазмұны және мәдениеттің PP-ге әсері. Әлеуметтік сыныптарды көрсету, топтар мен топтық коммуникациялардың әсері, жағдайдың ПП-ға әсері. Ақпаратты өңдеуді, оқытуды, тұтынушылық ресурстарды және тұтынушылардың шешім қабылдау ерекшеліктерін қарау. Мотивацияның, тұлғаның, жеке құндылықтардың және өмір салтын бағалау. Ақпараттық іздеуді қорытындылау, сатып алудан бұрын опцияларды бағалау және ұйымдардың нарығында бағдарламалық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтегі инновациялық әдістер мен амалдар
    Несиелер: 5

    Инновацияны жаңа немесе жетілдірілген өнім, инновация ретінде тану. Инновацияның, өнімнің және технологиялық инновациялардың өмірлік циклын анықтау. Дәстүрлі және инновациялық маркетингтік оқытуды зерттеңіз. Маркетингтік зерттеулер әдістерін, маркетингтің жаңа әдістерін, психологияны, экономиканы жіктеу критерийлер жиынтығын көрсету. Маркетинг және визуалды маркетинг бойынша әдістемелік зерттеулерді көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электрондық коммерция
    Несиелер: 6

    Электрондық коммерцияның негізгі технологияларын және электронды сауда этикасын анықтау. Корпоративтік сектордағы электрондық коммерция жүйесін тану. Индустрияны (тік) электрондық сауда алаңдарын (eMarketplace), электронды алмасуды, тұтыну секторындағы электрондық коммерция жүйелерін, онлайн-дүкендерді қорытындылау. Электрондық коммерция жүйесін құру. Электрондық коммерцияның жай-күйі мен болашағы бар жеке және заңды тұлғалар арасындағы өзара әрекеттесу секторындағы электрондық коммерция жүйелерін құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг менеджмент
    Несиелер: 6

    Маркетингтік зерттеулер кешенінде ММ-нің ғылыми бағыттары мен маркетингтік ақпарат жүйесі ретінде қазіргі заманғы түсінігін зерттеу. Маркетингтік ортаны және маркетингтік зерттеулерді талдаудың әдіснамалық негіздерін түсіндіру. Маркетингтік ақпараттық жүйені және жоспарлауды ММ негізгі функциясы ретінде көрсету. Сату және байланыс саясатын және MM брендтерін жіктеу. Маркетингтік қызметтерді ұйымдастыру және халықаралық ММ-нің бағалауы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетинг және жарнама агенттігі туралы қорытынды. Сауда маркаларын, тарату арналарын, жаһандық маркетингті зерттеу. Заманауи бизнес-ақпараттық нарығының дәстүрлерін, құрылымын және жұмыс істеу механизмін жинақтау. Ақпараттық жүйелердің мазмұнын басқару құралдарын дамытуды жеңілдету және брендті маркетингтік оқиға ретінде орналастыру. Маркетингтік шешімдердің эволюциясын және ұйымның құрылымын анықтау. Өнім сапасын басқаруды бағалау, клиенттерге қызмет көрсету және ресурстарды үнемдеу әдістері, баға белгілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жарнамалық дизайн теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Жариялау курсының теориясы мен практикасы. Көпжақты басылымдардың дизайнын түсіндіру (кітабын, журналды, брошюраны, корпоративті сәйкестендіру дизайнын (таңба, логотип, корпоративтік сәйкестендіру), типография, конструкторлық шоу, корпоративтік мәдениет, сандық ортаға жарнамадағы және дизайндағы жобалау. Инвестицияларды тартудың коммуникациялық тәжірибесін негіздеу - түрлі салалардағы PR және жарнама, стратегиялық брендтік кеңес беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Шетел тілін тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметінде білу, ғылыми мақалаларды жазу

  • Код ON2

    Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, оның ішінде талдау ғылымдағы философияның ережелері мен санаттарына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау үшін қазіргі даму сатысында ғылымда туындайтын пәнаралық сипаты

  • Код ON3

    Ұйымдағы персоналдың дамуын және тиімді пайдаланылуын бағалаңыз, бұқаралық мінез-құлықты басқару үшін өзіңіздің әлеуметтік-психологиялық технологияларыңыз бар

  • Код ON4

    Экономикалық менеджмент саласында зерттеу әдіснамасы, тиімді оқыту әдістері туралы білімдерін қолданып, жоғары оқу орнының педагогикалық еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни бағалаңыз, педагогикалық құбылыстардың сипатын талдаңыз

  • Код ON5

    Кәсіпорында ұйымдастыру процедураларын жүргізу, болжам жасау, шығын жоспарларын жасау, жоспарланған мақсаттардың орындалуын талдау, стратегиялық әріптестік құру бойынша ұсыныстар әзірлеу, тарату арналарын пайдалану және тауарларды жылжыту

  • Код ON6

    Нәтижелерді болжап, әлеуметтік жауапкершілік тұрғысынан дамыған маркетингтік стратегияларды, саясат пен бағдарламаларды жүзеге асырудың зардаптарын ескеру керек

  • Код ON7

    Маркетинг саласындағы маркетингтік процестерді басқару, маркетинг саласында тактикалық білімді қалыптастыру; маркетингтік функциялардың жиынтығын және олардың елеулі жинақталуын анықтау

  • Код ON8

    Тұтынушылардың әртүрлі санаттары бойынша тұтынушылардың демографиялық және психографиялық факторларын ескере отырып, сұранысты ынталандыру үшін тауарлар мен бағдарламаларды жылжыту стратегиясын әзірлеу

  • Код ON9

    Маркетингтік мақсаттарды қалыптастырады, маркетинг стратегиясын анықтайды, ұйымның маркетингтік қызметін бақылайды және талдайды және нарықтың ерекшелігін ескере отырып, басқару шешімдерін дайындау үшін нәтижелерді пайдаланады

  • Код ON10

    Маркетингтік қызметтің экономикалық және қаржылық талдауларын жүргізу, маркетингтік қызметтің жеке-дара нарығының сегменттеріне назар аударуын ескере отырып, маркетингтік қызметтің орындылығын негіздеу

Top