Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04160 Маркетинг в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект жүйелері

    Мақсаты: Күрделі жүйелерді зерттеуде қолданылатын жасанды интеллект жүйелері теориясының тұжырымдамалық негіздерімен танысу Мазмұны: Жасанды интеллект саласындағы зерттеулердің құрылымы. Мәселелер және оларды шешу әдістері. Логикалық қорытындылардың негізгі түрлері. Білімнің белгісіздігі және оны өңдеу тәсілдері. Өнім жүйелері. Білімді бейнелеу. Білімнің қасиеттері. Білімді бейнелеу үлгілері. Санамен жұмыс істеу әдістері. Интеллектуалды жүйелерді дамытуға арналған құралдар. Интеллектуалды жүйелерді ұйымдастыру және қызмет ету принциптері. Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент пен маркетингтегі жасанды интеллект

    Мақсаты: Жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, заманауи бизнесте басқару дағдыларын дамыту Мазмұны: Жасанды интеллектпен таныстыру. Менеджмент пен маркетингтегі жасанды интеллект. Компанияны басқарудағы жасанды интеллект. Анық емес ақпаратты көрсету және өңдеу әдістері. Білімді шығару және ұсыну әдістері мен құралдары. Интеллектуалды ақпараттық жүйелер, олардың түрлері, қолдану салалары. Сараптамалық жүйелер. Эволюциялық модельдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылым феноменінің проблематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мінез-құлық экономикасы (ілгермелі курс)

    Мақсаты: Магистранттарға мінез-құлық экономикасы шеңберіндегі теориялық әзірлемелер және олардың практикалық қолданылуы туралы терең түсінік беру, атап айтқанда, экономикалық агенттерді зерттеудің әмбебап әдістері, мінез-құлыққа әсер ететін және оны қалыптастыратын құралдар мен механизмдер туралы түсінік беру.. Мазмұны: Кіріспе. Мінез-құлық экономикасының негіздері. Анықтамалық нүктелер. Уақыт, тәуекел және белгісіздік жағдайында шешім қабылдау. Әлеуметтік артықшылықтар. Үкімдердің жетілмегендігі. Шешім қабылдау аномалиялары. Айналдыру және таңдау архитектурасы. Шешім қабылдау теориялары. Эвристика. Мінез-құлық әсерлері: бизнесте және өмірде қолданылуы. Мінез-құлық экономикасындағы эксперимент. Таңдау архитектурасы. Дәстүрлі және мінез-құлық қаржысы. Эксперименттік экономика. Нарық тиімсіздігі. Инвесторлардың қалауы мен сеніміне негізделген модельдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: Болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жарнама саласындағы шығармашылық технологиялар

    Мақсаты: Магистранттарға креативті жарнама технологияларын қолданудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын үйрету Мазмұны: Жарнамада креативті идеяларды табу әдістерін және креативті жарнаманың құрылымдық элементтерінің иерархиясын талқылау. Жарнамадағы шығармашылық стратегияларды талдау және жарнамадағы шығармашылық стратегияларды жүзеге асыру тактикасы: рационалды және проекциялық. Жарнамалық имиджді жасау технологиясын және жарнамадағы шығармашылық стильдерді зерттеу. Жарнама маманының кәсіби шеберлігін және жарнамалық шығармашылықтың мәнін ашу. Қазақстан кәсіпорындарындағы жарнама қызметін басқару ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жарнама кеңістігін талдау

    Мақсаты: жарнама кеңістігін талдау және жарнамалық хабарламаларды ұсыну тактикасы туралы түсінік беру, сонымен қатар талдау әдістемесін әзірлеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жарнамалық кеңістіктің мәдени, әлеуметтік, экономикалық маркетингтік және экономикалық кеңістіктің құрамдас бөлігі ретінде жіктелуі. Функцияларды талдау, жарнама кеңістігін қалыптастыру жолдары және талдаудағы сапалық әдістер. Жарнама кеңістігін қалыптастырудағы жарнамалық коммуникациялардың рөлі мен орнын көрсету. Жарнама кеңістігін қалыптастырудың принциптері мен әдістерін қорытындылаңыз. Экологиялық тұрақсыздық жағдайында жарнамалық кеңістікті қалыптастырудың инновациялық әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фирманың экономикалық стратегиясы

    Мақсаты: маркетинг сияқты күрделі бизнестің табысты болуы ең алдымен экономикалық білімге, адамның өз күш-жігеріне, жағдайды талдай білуге, бүгінгі таңда қабылданған шешімдердің ұзақ мерзімді салдарын болжай білуге байланысты деген ойды жеткізу. Мазмұны: Кәсіпорынның стратегиялық әлеуетінің сипаттамасы – компанияның шектеулі мүмкіндіктерін көрсететін жүйе және стратегияны қалыптастырудың жүйелі тәсілі. Фирманы басқарудың стратегиялық жоспарлау және маркетингтік тәсілін және фирманың өнім стратегиясын ұсыну. Баға стратегиясының классификациясы, кәсіпорынның өндірістік ресурстар нарықтарымен өзара әрекеттесуі, өндірістік шығындарды азайту, кәсіпорынның инвестициялық белсенділігі, кәсіпорын персоналын ынталандыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Байланыс процесінде жарнама

    Мақсаты: Магистранттардың коммуникация құрылымы мен үлгілері, білімді ұсыну мен ақпаратты берудің әртүрлі тәсілдері, тіл мен ойлаудың байланысы туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру Мазмұны: Маркетингтік коммуникациялар жүйесіндегі жарнаманы көрсету және жарнамадағы мотивтерді таңдау. Жарнамалық кампанияны, жарнама стратегиясын, жарнамалық зерттеулерді және коммуникация түрі ретіндегі жарнаманы түсіндіру. Жарнама және маркетинг процесінің қысқаша мазмұны, әлеуметтік-құқықтық аспектілері және жарнама қызметін реттеу. Жарнамалық коммуникацияларды нақтылау және оларды қолдану, заманауи креативті жарнама концепциялары. Жарнаманың коммуникативті және әлеуметтік-экономикалық тиімділігін көрсету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапа маркетингі

    Мақсаты: маманды кәсіпорынның маркетинг жүйесінде сапалы маркетинг туралы заманауи біліммен қамтамасыз ету Мазмұны: Бәсекеге қабілеттілікті басқарудың ғылыми тәсілдерін және объектілерді басқару принциптерін талдау. Басқарудың негізгі әдістерінің, сапаны басқару принциптерінің және сапаны жақсарту құралдарының классификациясы мен мәнін қорытындылау. Өнімді стандарттау түсінігін, міндеттерін және анықтамасын, сертификаттаудың мақсаты мен мақсаттарын талқылау. Сапаны бақылау және басқару әдістерін, сапаны анықтайтын факторларды қарастыру. Белгілі бір нарықтағы тауарларды тұтынушыларға өнім сапасы мен қызмет көрсету сапасының көрсеткіштерінің жүйесіне шолу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аналитикалық маркетинг

    Мақсаты: Магистранттар белсенді басқару шешімдерін тиімді қабылдау үшін компанияның бәсекелестік ортасын диагностикалау және модельдеу үшін қажетті теориялық және практикалық білімді меңгеру. Мазмұны: Маркетингті компанияны басқарудың интеграцияланған жүйесі және компания қызметінің тиімділігі ретінде көрсету. Үстем нарық модельдерін анықтау. Саладағы бәсекелестіктің күшін бағалау. Бәсекелестердің нарықтық стратегияларын, олардың күшті және әлсіз жақтарын талдау. Кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтарын, кәсіпорынның ресурстық әлеуетін және оны дамыту жолдарын зерттеу. Негізгі құзыреттердің дамуын түсіндіру және көп өлшемді маркетингтік талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыртқы сауда қызметінің маркетинг

    Мақсаты: Қазіргі заманғы теориялық білімді, сыртқы экономикалық қызмет маркетингінің әдістемелік негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Халықаралық маркетинг және халықаралық маркетингтік зерттеулердің ерекшеліктеріне аннотация. Кәсіпорынның халықаралық қызметінің стратегиясын және халықаралық маркетингтегі бағаны зерттеу. Халықаралық өнім саясатын, байланыс және экспорттық патенттерді көрсетіңіз. Кәсіпорынның халықаралық маркетинг саласындағы менеджментін және шетелдегі маркетингтік қызметтің ұйымдық-құқықтық аспектілерін бағалау. Халықаралық маркетинг құралдарын және халықаралық маркетинг ортасын бөлу. Қазақстандағы сыртқы экономикалық қызмет маркетингінің дамуы: мәселелері, ерекшеліктері, бағыттары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру қызметтеріндегі маркетинг

    Мақсаты: Білім беру қызметін дамыту және көрсету саласында теориялық және практикалық білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Маркетинг қызметтерінің ерекшеліктерін және қызметтер нарығының маркетингтік моделін талдау. Білім беру ұйымдарындағы маркетингтің мазмұнына, принциптеріне, әдістеріне және маркетингтік білім беру қызметінің тұжырымдамасына шолу. Қазақстан Республикасындағы кәсіптік білім беру жүйесінің жағдайын, шетелде кәсіптік білім берудің даму тенденцияларын және маркетингтік білім беру негіздерін ашу. Білім берудің маркетингтік ортасының сипаттамасы, маркетингтік коммуникациялар және МВА тұтынушыларының мінез-құлқы. Білім беруді ұйымдастыру нысандарының жүйесін оңтайландыру: Қазақстан Республикасындағы ерекшеліктері, реттелуі және реформалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ауыл шаруашылық маркетингі

    Мақсаты: Ауыл шаруашылығындағы маркетинг туралы оның ерекшеліктерін ескере отырып білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Агроөнеркәсіп кешеніндегі маркетингтің мәнін, ерекшеліктерін және агроөнеркәсіптік кешен маркетингіндегі көтерме, бөлшек сауданы талдау. Ауыл шаруашылығы нарығын мемлекеттік реттеуді түсіндіру және агроөнеркәсіптік кешеннің маркетингтік қызметін жетілдіру. ҚТ жалпы, тауарлық өнімін, ҚТ өнімдерінің өзіндік құнын, ауыл шаруашылығы маркетингінің дамуы мен рөлін көрсету. Агромаркетинг жүйесіндегі басқаруды, жоспарлауды және ақпаратты бағалау. Ауылшаруашылық маркетингіндегі тауарлық және маркетингтік саясат туралы қорытындылар. CX маркетингінің инновациялық әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Сатудың психологиясы

    Мақсаты: маркетинг саласындағы психологтың практикалық іс-әрекетінің кәсіби дағдыларының негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыруды, байланыс орнатуды, қолдауды және тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі психологиялық түрлерін зерттеу. Өнімді тиімді ұсыну рейтингі, қызметтерді сату шарттары және көтерме сауданы басқару. Тауарлар мен қызметтерді сатудың психологиялық аспектілеріне шолу, тұтынушылардың сатып алу тәртібіне тікелей және жанама әсер ету әдістері. Қажеттілік туралы хабардар болу, іздеу, сатып алу алдында опцияларды бағалау және сатып алу туралы шешім қабылдау процесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Маркетингтегі инновациялық әдістер мен амалдар

    Мақсаты: Маркетингтегі инновациялық әдістер мен әдістерді зерттеу Мазмұны: Инновацияны жаңа немесе жетілдірілген өнім, инновациялық қызмет ретінде тану. Инновацияның өмірлік циклінің анықтамасы, өнім және процесс инновациясы. Маркетингтегі оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін зерттеу. Маркетингтік зерттеу әдістерін, маркетинг, психология, экономикадағы жаңа әдістерді жіктеу критерийлерінің жиынтығын көрсету. Маркетинг және визуалды маркетинг бойынша әдістемелік зерттеулерді көрсету. Өндірістік қызметтің әртүрлі салаларында маркетингтің инновациялық әдістері мен әдістерін қолданудың экономикалық тиімділігінің көрсеткіштері мен нәтижелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Электрондық коммерция

    Мақсаты: Жаңа ақпараттық технология мүмкіндіктерінің кең спектрімен үйлестіре отырып, электронды коммерцияны жүзеге асырудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілеріне жүйелі көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Электрондық коммерцияның негізгі технологияларын және электрондық коммерция этикасын анықтау. Корпоративтік сектордағы электрондық коммерция жүйесін тану. Салалық (тік) электрондық сауда алаңдары (eMarketplace), электронды биржалар, тұтыну секторындағы электрондық коммерция жүйелері, интернет-дүкендер туралы қысқаша мәлімет. Онлайн сауда жүйесін құру. Жеке және заңды тұлғалардың мемлекетпен өзара әрекеттесу секторында электрондық коммерция жүйелерін құру және электрондық коммерцияның перспективалары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Практикалық маркетинг

    Мақсаты: Маркетингтік ақпаратты талдау дағдыларын және бизнес мәселелерін шешуге маркетингтік көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Маркетолог және жарнама агенттігі туралы қорытынды. Бренд капиталын, тарату арналарын, жаһандық маркетингті зерттеу. Қазіргі бизнестің ақпараттық нарығының дәстүрлерін, құрылымын және қызмет ету механизмін қорытындылау. Ақпараттық жүйелер үшін мазмұнды басқару құралдарын әзірлеуді және маркетингтік оқиға ретінде брендті орналастыруды оңтайландыру. Маркетингтік шешімнің эволюциясын және ұйымның құрылымын анықтау. Өнім сапасын басқаруды бағалау, тұтынушыларға қызмет көрсету және ресурстарды үнемдеу әдістері, баға белгілеу. Отандық кәсіпорындарда практикалық маркетингтің даму ерекшеліктері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық ортадағы маркетингтік стратегиялар

    Мақсаты: заманауи цифрлық маркетинг тұжырымдамаларын меңгеру, сонымен қатар цифрлық маркетинг құралдарын тәжірибеде қолдана білу. Мазмұны: Цифрлық ортада маркетингтік стратегияны әзірлеу. Веб-сайттарды құрудың принциптері мен процесі. Веб-сайттар мен мобильді қосымшаларды жылжыту. Статистиканы жинау жүйелері және веб-аналитика. Қорытынды жоба. Сандық маркетинг құралдарына шолу. Сандық маркетинг стратегиясын әзірлеу. Сайтты құру және оңтайландыру. Әлеуметтік желілердегі және жаңа медиадағы маркетинг. Сандық жарнама. Электрондық пошта маркетингі. Веб-аналитика және жарнамалық науқандардың тиімділігін талдау. Цифрлық ортада маркетингті дамытудың қазақстандық тәжірибесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жарнамалық дизайн теориясы мен практикасы

    Мақсаты: Жарнама дизайнының теориясы мен практикасы бойынша жалпы және арнайы біліммен қатар бакалавриатты қалыптастыру. Мазмұны: Жарнамалық дизайнның курс теориясы мен тәжірибесін ашу. Көп бетті басылымдардың дизайнын түсіндіру (кітап, журнал, брошюра, корпоративтік сәйкестендіру дизайны (белгі, логотип, корпоративтік сәйкестік), типография. Дизайнды көрсету, корпоративтік мәдениет, цифрлық ортада жарнама және дизайндағы дизайн. қазіргі заманғы коммуникация ғылымының теориясы, әдістемесі және интеграцияланған коммуникациялар Инвестицияларды тартудың коммуникациялық тәжірибесін негіздеу - IR, PR және әртүрлі салалардағы жарнама, стратегиялық бренд консалтингі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Веб-аналитика және ыңғайлылық

    Мақсаты: заманауи веб-аналитикалық құралдарды қолданудың қолданбалы аспектілерін зерттеу Мазмұны: Веб-аналитика негіздері. Маркетинг және цифрлық стратегия. Қозғалыс және қозғалыс көздері. Веб-аналитика құралдары: Google Analytics. Веб-аналитика құралдары: Басқа құралдар. CX және UX талдауы. A/B сынағы және түрлендіруді оңтайландыру. Жетілдірілген цифрлық аналитика. Веб-аналитика ұғымдары, оның мақсаттары мен міндеттері. Веб-аналитиканың тарихы. Веб-сайт трафигін талдау. Интернет-дүкен деректерін талдау. Веб-сайтты пайдалану мүмкіндігін талдау. Сайтқа келушілердің мінез-құлқын талдау. Салыстыру. Үздіксіз талдау. Веб-аналитикадағы есептегіштер. Рейтинг есептегіштері. Журнал анализаторлары. Интернеттегі статистикалық жүйелер. Қазақстанда веб-аналитика мен ыңғайлылықты дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнімді жылжытуға арналған маркетингтік технологиялар

    Мақсаты: өндірісті ұйымдастыру және нарықта тұтынушылар мен әлеуетті сатып алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын тауарлар мен қызметтерді жеткізу мәселелерін шешуге бағытталған кәсіпорынның қызметін ұйымдастыру үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіпорынның дамуының маркетингтік тұжырымдамасы: қазіргі заманғы міндеттер. Қазіргі маркетингтік зерттеулер. Сегменттеу, мақсаттылық, позициялау. Нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Аналитикалық маркетинг құралдары. Қазіргі бәсекелік ортадағы маркетингтік стратегиялар. Маркетинг кешені: өнім саясаты, баға саясаты, заманауи өткізу технологиялары. Маркетинг кешені: дәстүрлі және жаңа маркетингтік коммуникациялар, жылжыту саясатының спецификалық ерекшеліктері. Интернет-маркетинг. Брендинг

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаһандық желідегі жарнама

    Мақсаты: Жаһандық желідегі жарнаманы дамыту саласында білім алу Мазмұны: Маркетингтік коммуникациялар жүйесінде жарнаманы көрсету және жарнамадағы мотивтерді таңдау. Жарнамалық кампанияны, жарнама стратегиясын, жарнамалық зерттеулерді және коммуникация түрі ретіндегі жарнаманы түсіндіру. Жарнама және маркетинг процесінің қысқаша мазмұны, әлеуметтік-құқықтық аспектілері және жарнама қызметін реттеу. Жарнамалық коммуникацияларды нақтылау және оларды қолдану, заманауи креативті жарнама концепциялары. Жарнаманың коммуникативті және әлеуметтік-экономикалық тиімділігін көрсету. Қазақстандағы жаһандық желідегі жарнама қызметінің дамуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетинг менеджмент

    Мақсаты: маркетинг принциптері мен әдістерін ескере отырып, басқарушылық міндеттерді тиімді шешуге қажетті кәсіби білім мен дағдылардың заманауи жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Маркетингтік зерттеулер кешеніндегі ММ мәнін ғылыми бағыт және маркетингтік ақпарат жүйесі ретіндегі қазіргі заманғы түсінігін зерттеу. Маркетингтік ортаны талдаудың және маркетингтік зерттеулердің әдіснамалық негіздерін түсіндіру. ММ-нің негізгі қызметі ретінде маркетингтік ақпараттық жүйе мен жоспарлауды көрсетіңіз. Сату және коммуникация саясаты және ММ тауар белгілерінің классификациясы. Маркетинг қызметін ұйымдастырудағы бағалау және халықаралық ММ

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тұтынушылардың мінез-құлқындағы маркетинг

    Мақсаты: әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындардың, ұйымдардың маркетингтік қызметі мен қызметі үшін нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу. Мазмұны: Тұтынушы мінез-құлқының мәнін, мазмұнын және мәдениеттің тұтынушы мінез-құлқына әсерін талдау. Әлеуметтік таптарды, топтар мен топтық коммуникациялардың ықпалын, жағдайдың тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін көрсету. Ақпаратты өңдеуді, оқытуды, тұтынушылық ресурстарды және тұтынушылардың шешім қабылдау ерекшеліктерін қарастыру. Мотивацияны, тұлғаны, жеке құндылықтарды және өмір салтын бағалау. Ақпаратты іздеудің, сатып алу алдындағы опцияларды бағалаудың және ұйым нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқының қысқаша мазмұны

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін меңгергендігін көрсету.
  • Негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді талдау, соның ішінде. ғылымда оның қазіргі даму кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипат, ғылым философиясының ұстанымы мен категориясына сүйене отырып, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалайды.
  • Ұйымдағы персоналдың дамуын және тиімді пайдалануын, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың өзіндік әлеуметтік-психологиялық технологияларын бағалау.
  • Білім, ғылым және инновация интеграциясын және мамандық ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы және инновациялық технологияларды бағалау және студентке бағдарланған оқыту қағидаттарына негізделген оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу
  • Кәсіпорында ұйымдастырушылық процедураларды енгізу, болжамдар жасау, стратегиялық серіктестіктерді құру, тарату арналарын пайдалану және тауарларды жылжыту бойынша ұсыныстар әзірлеу.
  • Бөлшек сауда желісінің ресурстарын сәтті жұмыс істеу және дамыту үшін оларды ұйымдастыру және тиімді басқару
  • Тиімді басқару құралдарын пайдалана отырып, экономикалық қатынастар саласында кәсіби шешім қабылдау мінез-құлқын дамыту
  • Тұтынушылардың әртүрлі санаттарының тауарларды қабылдауының демографиялық және психографиялық факторларын ескере отырып, жарнамалық стратегиялар мен сұранысты ынталандыру бағдарламаларын әзірлеу.
  • Кәсіби мәселелерді шешу үшін жасанды интеллекттің негізгі әдістерін қолдану
  • Сандық платформаларда орналастыру, іздеу жүйелерінде және ғаламдық Интернет желісінде веб-сайтты жылжыту үшін мәтіндік және графикалық жарнамалық материалдарды әзірлеуді басқару
Top