Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04125 Менеджмент в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Аталмыш оқу курсының қажеттілігі магистранттардың негізгі заманауи психологиялық тұғырлар мен қағидаларды, жеке тұлғаға тән психикалық үрдістерін зерттеу әдістерін, іс-әрекет тетіктерін реттеуді жеке тұлға мен топтың мінез-құлық заңдылықтарын түсіну және оны қызмет барысында пайдалану ақылы дәлелденеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың Стратегиялық маркетинг саласында кәсіби білімдерін пайдалану және маркетинг қағидаттарында фирманы басқару жүйесін дәйекті және мақсатты қалыптастырудың практикалық дағдыларын қолдану, кәсіпорынның маркетингтік ақпараттық жүйесіндегі маркетингтік зерттеулердің рөлін анықтауда маркетингтік қызметтің нәтижелерін бағалау және маркетинг саласында басқарушылық шешімдерді қабылдаудың тиімділік жүйесін қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік серіктестік
    Несиелер: 5

    Магистранттардың әлеуметтік әріптестік саласындағы теориялық және нормативтік-құқықтық базаны, практикалық әлеуметтік жұмыс міндеттерін тиімді шешу үшін әлеуметтік серіктестік технологияларын игеру және қазіргі заманғы ұйымда және әлеуметтік әріптестіктің басқа да деңгейлерінде әлеуметтік серіктестік қарым-қатынасына қатысумен байланысты туындайтын мәселелерді тәжірибелік қолдану және құқықтық реттеу үшін қажетті құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 5

    Жобалар менеджменті саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру және практикалық мысалдар мен тапсырмаларда мүмкіндік береді, халық шаруашылығының әр түрлі салаларындағы ұйымдарда жобаларды табысты басқару үшін қажетті негізгі дағдыларды бекіту, Ең үздік әлемдік тәжірибеге негізделген жүйеленген ұсыныстарды басшылыққа ала отырып, жобаны басқару шешімін модельдік мысалда қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты «Шетел тілі (кәсіби)» тілдік емес мамандықтардың шет тілді білім беру үдерісінде базалық стандарттық тыс деңгейінде магистранттардың мәдени-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру (С1). Курс академиялық хаттарды меңгеру нормасын, сыни талдау дағдылары, ғылыми шолуларға дайындықтарын дамыту, түйіндер, рефераттар жасау және тақырыптар бойынша жүргізілетін зерттеулердің библиографиясын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Білім алушыларда практикалық және ғылыми жоспарда Менеджменттің дамуы туралы, ұйымдастырушылық менеджмент, оның түрлері мен қазіргі тенденциялары туралы түсінік қалыптастыру және магистранттарда үдерістік, жүйелік және жағдайлық негізде заманауи ұйымдық менеджменттің принциптерін, әдістерін, нысандары мен құралдарын қолдануға жалпы көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнестегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы бизнесті ұйымдастыру бойынша болашақ мамандардың құзыреттілігін кәсіпкерлікке ғылыми негізделген көзқарастың теориялық және практикалық материалы негізінде, экономист – менеджер қызметінің қажетті құрамдас бөлігі ретінде, сондай-ақ жеке күштерді қолданудың ықтимал саласы ретінде, кәсіпкерлік идеялардың коммерциялық (іскерлік) перспективасын анықтай және бағалай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаһандық бәсекеге қабілеттілікті басқару
    Несиелер: 5

    Магистранттарға бәсекеге қабілеттілікті басқару мәселелерін анықтауға және оларды шешу жолдарын табуға мүмкіндік беретін білім мен білік жүйесін қалыптастыру және практикалық шешімдерді талдау және іздеу саласындағы экономикалық теорияның мүмкіндіктерін көрсете отырып, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мәселелерін шешуге қызығушылық туғызу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық бизнес
    Несиелер: 5

    Магистранттарға халықаралық бизнес проблемаларымен байланысты менеджменттің тарихы мен әдіснамасы саласында білімді қалыптастыру, Халықаралық басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін әзірлеу, сонымен бірге менеджмент әдіснамасын білу халықаралық, деңгейде қазіргі экономикалық жағдайларда тиімді ресурс және бәсекелі артықшылық ретінде қарастырылады және бизнес-жобаларды дербес әзірлеудің практикалық дағдыларын алу, олардың экономикалық тиімділігін бағалауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тауарлар мен қызметтерді жылжыту басқармасы
    Несиелер: 4

    Тауарлар мен қызметтер саласындағы маркетингтің ерекшеліктерін зерттеу, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындарда маркетинг кешенін қалыптастыру ерекшелігін, тауарлар мен қызметтер нарығында сегменттеу және позициялау ерекшеліктерін, тауарлар мен қызметтер саласында клиенттік ниеттестік жүйесін және бәсекелестіктің ерекшелігін әзірлеу және қызметтер мен тауарлардың сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін басқаруды қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    ОН1 - Басқару үдерісі кезінде психологиялық әдістерді кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыру кезінде қолдануға дайын болу, жобалық-зерттеу жұмыстары мен ұжымға жетекшілік ету

  • Код ON2

    ОН2 – Таңдалған кәсіпкерлік идеяны қолданып оны бизнес-жоспарға салыңыз, және бизнес-жоспардың негізгі бөлімдерін есептеп және негіздеңіз.

  • Код ON3

    ОН3 - Компаниялардың жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін басқару шешімдерін қабылдау.

  • Код ON4

    ОН4 – Зерттеулерде жобалық басқаруды енгізу әдістерін қолдану.

  • Код ON5

    ОН5 – Жаңа нарық мүмкіндіктерін анықтау және жаңа бизнес модельдерді қалыптастыру.

  • Код ON6

    ОН6– Стратегиялық маркетингтік зерттеулердің деректерін талдау.

  • Код ON7

    ОН7– Қызметтер мен тауарлар саласындағы ассортимент, баға және байланыс саясатын қалыптастыру

  • Код ON8

    ОН8– Халықаралық іскерлік қатынастар саласындағы бизнес-процестерді басқару (реттеу) механизмінің ерекшеліктерін анықтау.

Top