Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03101 Халықаралық қатынастар в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық қатынастар саласында білімі бар, мемлекеттік құрылымдар мен жеке кәсіпорындардың ғылыми-зерттеу, сараптамалық-консультативтік және ұйымдастыру-басқару қызметін орындауға қабілеті бар, Қазақстанның сыртқы саясатының тиімділігін қамтамасыз етуге бағытталған, халықаралық аренада мемлекеттің мүдделерін білдіруге және қорғауға қабілетті магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M064 Халықаралық қатынастар
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ғылымның негізгі ерекшеліктерін білімнің ерекше түрі ретінде, ғылымның дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, ғылыми әдістің түрлерін, кең әлеуметтік-мәдени контексттерде қызмет ету ерекшеліктерін, ғылым философиясының классикалық және қазіргі заманғы тұжырымдамаларын анықтайды. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінде пайда болатын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық проблемаларға бағдарланады; ғылыми мәтіндермен және ондағы мағыналық құрылымдармен жұмыс істейді. Кәсіби қызметте ғылым әдіснамасының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелерін білуді пайдаланады.
  • Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау қабілеті.
  • Стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындыққа дайын болу; білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, Ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті.
  • Зерттеудің жаңа тәсілдері мен әдістерін (кейс-стади, интент-талдау, сандық әдістер) меңгерген, жаһандық мәселелерді шешуде қолдануға бағытталған қолданбалы әдістер (фокус-топтар әдісі, эксперимент, сауалнама жүргізу әдістері, биографиялық әдіс, әлеуметтік сараптама әдісі, кейс-стади) адамзаттың ахуалдары, заңсыз көші-қон, климаттық өзгерістер, өмір сүру жағдайларына қол жетімділіктің болмауы, халықаралық қатынастарды зерттеу құралдары туралы білімдерді біледі, сапалық және сандық әдістерді, қазіргі халықаралық қатынастардың әдіснамалық негіздерін біледі, әртүрлі жаңашыл ғылыми тәсілде, әсіресе конструктивизм, постмодернизм теориялары, күрделі жүйелер мен неомодернизм теориялары контекстінде еркін бағдарлай алады, талдаудың әдіснамалық негізін айқындайды. Терең зерттелген әдістер мен тәсілдер негізінде: ивент-талдау, сандық және сапалы контент-талдау, факторлық талдау, интент-талдау, құжаттарды зерттеу әдісі, жүйелік тәсіл негізінде әлемдік дамудың өзекті проблемалары мен үрдістерін зерттеу бойынша сараптамалық жұмыс жүргізеді. Инновациялық тәсілдер негізінде зерттеу жұмысының дағдыларын, ғылыми пікірталасты жүргізу және жаһандық мәселелерді шешу жолдарын негіздеу үшін қолданбалы әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген.
  • Көпжақты дипломатияның негізгі институттары мен тетіктерін біледі: ЕҚЫҰ, ШЫҰ, НАТО, БҰҰ ҚК, ҰҚШҰ және т.б., Сирия қақтығысын реттеу жөніндегі көпжақты топтар, Иранның ядролық бағдарламасы, Солтүстік Корея мәселесі, Ливиядағы жағдай, табысты келіссөздер процесінің барысы, ұтымды саяси шешім туралы, келіссөздерге қатысу стратегиялары туралы білімді игерген. Қауіпсіздік саласындағы халықаралық ұйымдардың сипатында, мәселелерінде, мағынасында еркін бағдар ала алады және алынған білімдерге негізделе отырып, олардың өміршеңдігі мен тиімділігін негіздейді, келіссөздер халықаралық практикасының қандай да бір жағдайында саяси шешімнің барабарлығын айқындайды.. Мемлекетаралық қақтығыстарды шешу және халықаралық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша көпжақты күш-жігерді талдау бойынша сараптамалық жұмыс дағдыларын қолданады, жаңа ғылыми әдістерді пайдалана отырып және ұтымды таңдау теориясына негізделе отырып, халықаралық келіссөздерді зерттеу бойынша талдамалық жұмыс дағдыларын меңгерген.
  • Алдын ала дипломатияның тетіктері туралы біледі: "халық дипломатиясының", ресми тұлғалардың, халықаралық ұйымдардың, ҮЕҰ, азаматтық қоғамның рөлі, ассиметриялық халықаралық жанжалдардың алдын алуда, "гибридті соғыстардың", халықаралық қауіпсіздіктің негізгі проблемалық аймақтары (ОМҚ, халықаралық терроризмнің таралуы, қарулар мен содырлардың бақыланбайтын трафигінің таралуы, заңсыз көші-қон, жаһандық кедейлік, діни экстремизм, маңызды ресурстар мен азық-түліктің тапшылығы, экологиялық қауіптер мен климаттың өзгеруі, санитарлық-эпидемиологиялық қатерлер), олардың алдын алу тәсілдері мен жолдары туралы білімді тәмамдадаған. Аймақтық қауіпсіздіктің қазіргі заманғы дәстүрлі және дәстүрлі емес сынақтары туралы білімі, постконфликтен кейінгі кезеңде бейбітшілік құру туралы білімі, бейбітшілікті қолдау жөніндегі халықаралық тетіктері, халықаралық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімі бар. Осы қақтығыстар мен соғыстардың халықаралық қауіпсіздікке ықпалына, олардың алдын алу және реттеу жолдарына, кешенді тәсіл мен жүйелік әдіс тұрғысынан халықаралық қауіпсіздіктің сындарлы түйіндерінің барлық алуан түрлілігіне бағдарлануы; осы мәселе бойынша ғылыми пікірталастар жүргізуі және өз көзқарасын негіздеуі, бейбітшілікті орнату мен қолдаудың халықаралық жүйесі мен практикасын жүйелі түрде ұсына алады. Жаңа буын жанжалдарын реттеудің алдын алу тетіктерін талдау және жеке әзірлеу бойынша сараптамалық жұмыс дағдыларын, ҰҚШҰ, ШЫҰ, ЕҚЫҰ, НАТО, БҰҰ, АӨСШК, ЕО қызметі шеңберінде өңірлік қауіпсіздікті қамтамасыз ету сипаты мен жолдарын зерттеу бойынша талдамалық жұмыс, халықаралық қауіпсіздіктің қазіргі заманғы қатерлерін сараптамалық талдау дағдыларын қолданады.
  • Әлемдік дамудың негізгі мегатрендері туралы біледі: мегаймақтық интеграциялық бірлестіктердің құрылуы (ТТП, ТТиП, ЭПШП және т.б.), желілік интеграция формаларын дамыту, әлемдік саясаттың мемлекеттік емес акторларының рөлін күшейту (ТҰК, ҮЕҰ, лобби және т. б.), БРИКС, G-20, Қытайдың күшеюі, жаһандық көші-қон ағынын күшейту, жаһандану негіздері, оның салдары, антиглобалистік үрдістер, Әлемдік экономикалық дағдарыстардың себептері мен салдары, полиполярлық әлемді қалыптастыру тетіктері туралы білімді меңгерген. Әлемдік дамудың қазіргі заманғы мегатрендтерінің сипатында, неомодернизм мен постмодернизм теориясына сәйкес жаңа әлемдік тәртіптің қалыптасу жолдарында бағдарланады және қолда бар білімнің негізінде олардың мәні бойынша өз ұстанымын білдіреді. Әртүрлі мегатрендтердің дамуын болжау, осы ғылыми тақырып шеңберінде сараптамалық жұмыс жүргізу, халықаралық жүйенің панорамалық көрінісі, жаңа әлемдік тәртіпті қалыптастыру негіздері және оның трансформациясын болжау дағдыларын меңгерген.
  • Тиімді масштабталатын бизнес-модельдерді іздеу үшін құрылымдар ретінде стартаптар туралы, кәсіпкерліктің инновациялық модельдері туралы, заманауи кезеңнің сын-қатерлеріне жауап беретін белгілі бір дүниетанымдық қондырғылар жиынтығы ретінде дизайн-ойлау негізінде стандартты емес инновациялық шешімдерді генерациялау алгоритмі мен техникасы туралы білімдерді меңгерген. Стартаптарды құру механизмдерінде, ерекшеліктерінде бағдарланады, алған білім негізінде креативті, жаңа заманауи халықаралық қатынастарды бағалай алады. Инновациялық бизнес-модельдерді құру үшін стартаптарды әзірлеу және құру дағдыларын, бірлескен талдау жұмысының, дизайн-ойлау, болашақты ғылыми жобалаудың дағдыларын қолданады.
Top