Жаңа білім беру бағдарламасы

8D03202 Медиа және коммуникациялар в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Медиа индустрия, бұқаралық коммуникация салаларына төмендегідей істерді атқара алатын кәсіби кадрларды сапалы даярлау: - медиакомпаниялар мен жобаларды талдау үшін түрлі әдістерді қолдана отырып, медиа феноменін және коммуникация құралдарының барлық жиынтығын зерттеу; - медиа жобаны монетизациялау стратегиясын әзірлеу және іске асыру; - қазіргі заманғы кросс-медиалық, транс-медиалық орта жағдайында жұмыс істеу және журналистік, басқарушылық, продюсерлік, техникалық және технологиялық дағдыларды кәсіби ұштастыру.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D067 Журналистика және репортер ісі
  • Коммуникацияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – докторанттарда Қазақстанның, алыс-жақын шетелдердің, медиа саласын, коммуникациялық индустриясын зерттеу, бұқаралық коммуникацияны талдау қабілетін қалыптастыру. Әр елдің, аймақтардың коммуникациялық мектептерінің теориялары мен концепциялары, қазіргі коммуникологияның жаңа форматтары, тенденциялары зерттеледі, әр ақпараттық революция кезіндегі бұқаралық коммуникацияның ерекшеліктері, коммуникация тарихы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Виртуалды қоғам және гуманитарлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – желілік әдіснамаларды өнімдер мен қызметтерді цифрлық кеңістікте ілгерілету стратегияларын әзірлеу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру. Цифрлық коммуникациялар нарығының құрылымы; брендтердің цифрлық арналардағы даму стратегиясы; зерттеу жұмыстары, мақсатты аудиторияны талдау, коммуникация арналары, нәтижелілік көрсеткіштері; әлеуметтік медиадағы жұмыс істеу құралдарын пайдалану стратегиясы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммуникациялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – бұқаралық коммуникацияны зерттеу, талдау, бұқаралық медианың социологиялық сауалнама жүргізу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Осы курс цифрлық технологиялар, әлеуметтік желілер, жаһандық геосаясат проблемалары, ақпараттық соғыстар, киберқауіпсіздік мәселелерінің ықпалы артып келе жатқан кезеңдегі бұқаралық коммуникацияның талдау әдістерімен, коммуникацияның қоғамдық дамуға, қоғамдық пікірге ықпал ету әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты – кәсіби бағыттағы академиялық мәтіндердің әртүрлі түрлерін құрылымдау қабілетін қалыптастыру. Зерттеу жобасын сипаттайтын авторлық академиялық мәтінді жасау. Курс мәтіндегі дәйексөздерді және пайдаланылған әдебиеттер тізімін дұрыс ресімдеуге үйретеді. Оқу қорытындысы бойынша білім алушы гипотезаны қалыптастыра алады, өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсына алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жекешелендіру және бұқаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - медиа пәндерін оқытуда жаппай және жеке қарым-қатынас әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Қазіргі заман адамының ойлауындағы өзгерістер; бұқаралық коммуникация құралдарының конвергенция процестері; ақпараттың дербестенуі, дербес коммуникация ерекшеліктері, олардың тақырыптық, жанрлық, жүргізушінің, модератордың, тележүргізушінің тұлғасы бойынша жіктелуі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеу жүргізу және оның нәтижелерін рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Зерттеу әдістемесінің негізгі ұғымдары, зерттеу жұмысының тәсілдері мен әдістері, Ғылыми білімнің сипаты мен оның функциялары, диссертациялық жұмыстың орындалуын жоспарлау мен ұйымдастыру зерттелетін болады. Пәнді меңгеру нәтижесінде докторант стандартты алгоритмдер мен ғылыми әдістерді қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның медиа жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тарихи, әлеуметтік-саяси, экономикалық және ақпараттық-мәдени дамуын ескере отырып, Қазақстанның медиа-жүйесін зерттеуге қаржы тарту үшін докторанттардың инвестициялар тарту қабілеттерін қалыптастыру. Бұл курс Қазақстандағы медиа жүйесінің тарихы мен заманауи дамуымен, бұқаралық ақпарат құралдарының қоғамның дамуына әсерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық медиа және қоғам
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – цифрлық технологияларды, цифрлық коммуникацияларды, зерттеу, талдау және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Мобильдік платформалар зерттеледі; цифрлық коммуникацияға мессенджерлер платформасын пайдалану; медиа агенттіктің жұмысында стратегиялық медиажоспарлау; programmatic құралдарының экожүйесі; цифрлық жобаларды басқару; тиімді бизнес-процестер, ресурстарды жоспарлау, сапа және нәтижелілік көрсеткіштерін бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаһандық коммуникация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жаһандық, өңірлік және локалдық коммуникацияны зерттеу, талдау қабілетін қалыптастыру. Осы курс жаһандық коммуникация тенденцияларымен, пішін және түрлерімен, ақпараттық жаһандану процестерімен, оның оң және кері тұстарымен, түрлі елдер мен құрлықтардың қоғамдық дамуына ықпалымен, технологиялық, биогендік, экологиялық, психологиялық, нейрофизиологиялық ықпалымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медиа үрдістер мен әсерлер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – медиа процестерді талдау, олардың қоғамға ықпал ету эффектілері мен тенденцияларын талдау; медиа процестерінің концепциялары мен бағыттарын зерттеу; медиа эффектілердің аудиторияға, жекелеген тұлғаға ықпалының дамуына болжам жасау қабілетін қалыптастыру. Медиа дамуының қазіргі қоғамның мәдениетіне ықпалы зерттеледі; жаһандану, дигитализация, конвергенция, коммерциалану, демассификация, дербестену, интернеттену секілді коммуникациялық процестер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    медиа өнімдерін жасау, креативті идеяларды іске асыру және медиа және коммуникация саласындағы жобаларды басқару

  • Код ON2

    коммуникативистикада коммуникацияның әртүрлі түрлерін практикалық қолдану үшін коммуникология, медиалогия саласындағы жаңа идеяларды, тұжырымдамаларды жобалау, генерациялау;

  • Код ON3

    әлемдік ғылымда қолданылатын коммуникацияларды зерделеуде зерттеу тәсілдерін практикаға енгізу; ғылыми сараптама жүргізу;

  • Код ON4

    коммуникациялық жобалардағы деректерді талдау, өз болжамдарын ұсыну және өз міндеттерін шешу үшін жобаның немесе ғылыми зерттеудің жоспарын құру;

  • Код ON5

    медиакомпанияның даму стратегиясын әзірлеу; медиа және коммуникациялық индустрия өкілдерінің қолданбалы міндеттерін шешу үшін идеялар ұсыну;

  • Код ON6

    инвестицияларды тарту бойынша коммуникациялық науқандарды жүргізу, мақсатты аудиторияға қарай артықшылық медиатасымалдарды талдау; интерактивті әлеуметтік алмасулар және әлеуметтік желілер арқылы аудиторияны тарту;

  • Код ON7

    медиа өнімдерді құру процесінде қоғамның әртүрлі сегменттерімен, ұйымдармен, мекемелермен жемісті өзара іс-қимылды жолға қою;

  • Код ON8

    қоғамның әртүрлі салаларын дамытуға зерттеудің коммуникациялық, желілік, мобильді, электрондық, баспа әдістерінің әсерінің тиімділігін болжау;

  • Код ON9

    шығармашылық ұжымдарды басқару, қызметкерлерді белсенді шығармашылық қызметке ынталандыру;

  • Код ON10

    педагогикалық этика ережелерін сақтай отырып, ЖОО-да инновациялық технологияларды пайдалана отырып дәріс/семинар сабақтарын өткізу;

  • Код ON11

    жоғары әлеуметтік, жалпыадамзаттық, ұлттық құндылықтарды ұстану;

  • Код ON12

    топпен, пәнаралық командада медиа және коммуникация саласындағы жобалармен жұмыс істеу, өзіне әлеуметтік және этикалық міндеттемелерді алу, командада басқалардың пікірін тыңдау, сонымен қатар осы саладағы ғылыми мәселелерді шешу жолдары бойынша өз пікірін қорғай білу.

Top