Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Биология в Silkway Халықаралық университеті

  • Кәсіби қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    Педагогикалық мамандықтың пайда болуы және қалыптасуы. Мұғалімнің еңбек жағдайы мен қызметінің ерекшелігі. Педагогикалық қызметтің негізгі түрлері мен құрылымы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Кәсіби-педагогикалық мәдениеттің мәні мен негізгі компоненттері. Білім беру жүйесінің жалпы сипаттамасы. Педагогикалық процестің тұтастығы және әдіснамалық негіздері. Оқу үрдісінде мұғалім мен оқушылардың қызметі. Оқыту түрлері, принциптері және олардың сипаттамасы. Мемлекеттік білім беру стандарты және оның функциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бағдарлама енгізу бөлімдерінен тұрады, тіршіліктің пайда болуы мен мәні, тірі жүйелерді ұйымдастыру деңгейлері туралы түсінік, химиялық құрылыс блоктары, жасушалар биологиясына кіріспе, жасушадағы заттар мен энергия алмасуы, көбею түрлері,онтогенезі, эволюция теориясына кіріспе, Органикалық әлемнің алуан түрлілігі, антропогенезі, организмдердің ортамен қарым-қатынасы, Биосфера. Эволюция биосфера. Ноо��фера.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмбриология
    Несиелер: 6

    Эмбриология негіздері. Жыныс клеткалары. Жыныс бездерінің құрылысы. Ұрықтану процесі. Майдалану процесі. Гластуляция процесі. Кейбір омыртқалы жануарлардың және адамның дамуы. Эмбриология негіздері. Адамдар мен жануарлардың организімдері мен тканьдері. Эмбриология организімнің жеке дамуы жөніндегі ілім. Жыныс клеткалары. Аталық және аналық жыныс клеткаларының құрылысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 4

    Бейорганикалық химияның даму тарихы,пәні және міндеттері, химияның басқа ғылымдармен байланысы. Масса мен энергияның сақталу заңы. Бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі. Кешенді қосылыстар. Атом құрылысы. Сутегі атомының кванттық-механикалық моделі. Д. И. Менделеевтің периодтық заңы және химиялық элементтердің периодтық жүйесі. Химиялық байланыс. Молекулалық орбиталь әдісі. Энергетикалық және химия��ық процестердің бағыты. Химиялық реакциялардың жылдамдығы. Ерітінділер. Электролиттік диссоциация теориясы. Тотығу-қалпына келтіру реакциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бағдарлама студенттердің экологиялық ойлау қабілетін дамытуға, экологиялық қауіпсіздік, өмір сүру қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, мониторингтің негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, сондай-ақ қоршаған ортаны басқару және экологиялық құқық туралы бөлімдерден тұрады. Адам мен биосфераның бірлескен эволюциясы туралы идеяның негізі ретінде жалпы экологиялық мәселелердің кең ауқымы ұсынылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    Бағдарлама студенттерге мектеп жұмысының тапсырмалары мен негізгі бағыттарын таныстыруға, мектептегі психологиялық қызметті түсінуге, сыныптағы ұжымдық қарым-қатынасты бағалауға, күнделік тәжірибесін жасау, құжаттық тәжірибені тіркеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цитология, гистология және эмбриология
    Несиелер: 6

    Цитологияның мақсаттары мен міндеттері. Вирустардың құрылысы мен атқаратың қызметі. Прокариоттар. Бактериялардың таралуы. Эукариоттар. Саңырауқұлақтар, өсімдіктер және жануарлар жасушасының құрылысы. Жасушада зат және энергия алмасу, пластикалық және энергетикалық алмасу. Фотосинтез. Фотосинтездің жарық және қараңғы фазалары, су фотолизі. Хлорофилдің ролі. Жасушалық тыныс алу. Гликолиз. Мейоздың фазалары. Сперматогенез. Овогенез.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Зоология тарихы. Филогенетикалық дамудың негізгі заңдылықтары мен кезеңдері. Омыртқасыздардың негізгі сипаттамалары. Жануарлар дүниесінің қазіргі заманғы жүйесі. Саркомастигофорлар, споралылар, книдоспородиялар, микроспородиялар, инфузориялар, тақталылар, губкалар, ішекқуыстылар, жалпақ құрттар, немертиналар, жұмыр құрттар, скребнидер, буылтық құрттар,буынаяқтылар, онигофоралар, моллюскалар, тікентерілілер, гемихордалылар, погонофорлар,қылтанжақтылар типтерінің құрылысы, физиологиясы, көбеюі, жіктелуі,сондай-ақ филогениясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Органикалық химия пәні. М.Бутлеровтың химиялық құрылыс теориясы. Химия байланыстың электрондық теориясы. Бағытталған валенттіліктер теориясы. Электрондық ығысу теориясы. Органикалық реакциялардың және қосылыстардың классификациясы. Алкандар. Алкендер. Алкиндер. Алкадиендер . Алканолдар. Көп атомды спирттер. Жай эфирлер. Алифатты қатардың аминдері мен нитроқосылыстары. Алифатты қатардың аминдері мен нитроқосылыстары. Оксикарбон қышқылдары және оптикалық изомерия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемкорлыққа қарсы және құқықтық мәдениет
    Несиелер: 5

    Бағдарлама адамның, қоғамның қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлық проблемасының өзектілігі ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қауіп төндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Нерв жүйесінің физиологиясы. Анализаторлар физиологиясы және гигиенасы. Жас ерекшелік эндокринологиясы, оқушыларды дәрігерлік-гигиеналық тәрбиелеу. Оқушылардың тірек-қозғалыстық, ас қорыту, қан айналу, демалу, тері және зат алмасу органдарының ерекшеліктері. Балалардың дамуындағы әлеуметтік факторлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының педагогикасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам туралы ғылым жүйесіндегі педагогиканың орнын, оның негізгі ерекшеліктерін, ғылыми – терминологиялық аппаратты, зерттеуәдістерін қарастырады. Педагогика – адам тәрбиесі туралы ғылым. Тәрбие қоғамдық қызмет ретінде. Тәрбиеніңт арихи және сыныптық сипаты, оның қоғамның қазіргі даму кезеңіндегі көрінісі. Курстың мазмұнына мәдени-тарихи сипаттағы мәселелерді қарастыру, тәрбие жүйесінің қалыптасуы мен дамуы және педагогикалық тұжырымдамалар кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Гүлдің құрылысы, оның шығу тегі. Жоғары сатыдағы өсімдіктер. Гүлді өсімдіктердің микро және мегоспорогенезі. Жабық тұқымдылардың жалаңаш тұқымдылармен салыстырғанда қалыптасу цикліндегі жетістіктері. Өсімдіктердің көбеюі жайында жалпы мәлімет. Дара және қос жарнақты өсімдіктердің жапырағы мен қылқанның анатомиялық құрылысы. Өсімдік ұлпасының құрылыс ерекшеліктері мен атқаратын қызметі. Тамыр жүйесі, тамырдың түрлері. Өсімдіктің тіршілік формасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың коммуникативтік мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың коммуникативтік мәдениеті. мәні, құрылымы, функциялары. Педагогтың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Педагогикалық қарым-қатынас. педагогтің коммуникативтік мәдениетінің деңгейі. Педагогтың коммуникативтік мәдениеті кәсіби қалыптасуының маңызды міндеттерінің бірі. Педагогтың өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеуі. Педагогикалық қарым-қатынас құрылымын. Педагогикалық ойлау, қиял, зейінділік, бақылауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Көк-жасыл балдырлар. Фототрофты (балдырлар) және гетеротрофты (саңырауқұлақтар) эукариоттар. Органикалық әлем жүйесіндегі саңырауқұлақтардың орны. Қоңыр балдырлар бөлімі. Саңырауқұлақтар. Даму циклінде гаметофиті және спорофиті басым жоғары сатыдағы өсімдіктерге сипаттама. Морфологиялық-анатомиялық сипаты. Папоротник тәрізділер. Жабық тұқымды өсімдіктердің шығуы. Гүлді өсімдіктердің филогенезі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биогеоценология
    Несиелер: 5

    Биогеосфера, оның қасиеттері мен ерекшеліктері. Биогеоценоз-биогеосфераның Элементарлық ұяшығы. Биогеоценоздың құрылымдық-функционалдық ұйымы және оның компоненттері. Микроорганизмдер биогеоценотикалық жүйелердің қатысушылары. Атмосфера биогеоценоздардың компоненті. Топырақ құрлықтағы биогеоценоздардың компоненті. Биогеоценоздардың тұрақтылығы мен серпінділігі. Биоценозаралық байланыстар және олардың механизмі.Биогеоценотикалық жүйелерді жіктеу мәселесі. Биоценологиялық зерттеулердің қазіргі жағдайы мен даму болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялықәдіснамалық негіздері. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін диагностикалау және жоспарлау. Мектептегі әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестаттау. Технологиялық тәсіл негізінде мектепті басқару. Мектептің педагогикалық ұжымын басқару. Білім беру менеджерінің көшбасшылығы және көшбасшылық қасиеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 6

    Хордалылар типі. Типтің жалпы сипаттамасы. Личинкахордалылыар немесе қабықшалылар тип тармағы. Бас сүйексіздер тип тармағы. Омырқалылар немесе басқаңқалылар (Сгапіаtа немесе Vегtеbгаtа). Ұрық қабы жоқ омыртқалылар. ��алықтар класы. Шеміршекті балықтар. Тұтас бастылар. Балықтар класы. Шеміршекті балықтар. Тұтас бастылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы менеджмент пен психологияда көшбасшылық пен кәсіпкерлік білім беру детерминантын анықтау бойынша пікірталас орын алуда. Біз көшбасшылық пен кәсіпкерлік адам тұлғасының әлеуметтік қалыптасуы мен дамуының, немесе басқаша айтқанда, әлеуметтену процесінің туынды немесе нәтижелерінің бірі екеніне сенімдіміз. Көшбасшылық-жеке қасиеттер емес, ұжымдағы өзара қарым-қатынас жүйесі, бір адам (көшбасшы) бастамашылық танытып, іс-әрекеттер мен олардың ықтимал салдарлары үшін жауапкершілікті өзіне алған кезде. Көшбасшылық мінез-құлық туралы бірнеше теориялық ережелер бар. Білім беру үдерісіндегі көшбасшылық педагогикалық және тәрбие қызметінің құрылымы мен әлеуметтік функцияларын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі және бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Биологияны оқыту әдістемесі пәні, мақсаты, міндеті. Орта мектепте биологияны оқыту мақсаттары мен міндеттері. Ғылыми-зерттеу әдістері. Мектеп құжаттары. Қазіргі мектеп биология курсын құрудың негізгі принциптері. Орта мектеп оқулықтары мен бағдарламаларына талдау. Мектеп пәнінде биологиялық ұғымдарды дамыту теориясы мен әдістемесі. Биологиядан оқу жұмысын ұйымдастыру. Биология сабақтарының түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 6

    Биохимияның даму тарихы. Белоктар. Белоктардың амин қышқылды құрамы. Қарапайым және күрделі белоктар. Ферменттер. Ферменттер номенклатурасы және классификациясы. Коферменттер. Витаминдер. Суда еритін витаминдер. Нуклеин қышқылдары. Дезоксирибонуклеин қышқылы (ДНҚ) және рибонуклеин қышқылдары (РНҚ). Организмдегі энергия мен зат алмасуы туралы жалпы түсінік. Белоктар алмасуы. Көмірсулар және олардың алмасуы. Липидтер, классификациясы. Гормондар, классификациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы генетика
    Несиелер: 5

    Менделдің гибридологиялық тәсілдері. Моногибридтік тұқым қуалау заңдылықтары. Дигибридті және полигибридті будандастыру кезіндегі белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары. Гендердің тіркес кезіндегі тұқым қуалау заңдылықтары. Мутациялық өзгергіштік. Эволюцияның генетикалық негізі. Гендердің өзара әрекеттесу кезіндегі тұқым қуалаушылықтың ерекшеліктері. Селекцияның генетикалық негізі. Тұқымқуалау өзгергіштігінің гомологиялық қатарлар заңы. Тіркес тұқымқуалау заңдылығы. Жынысты анықтаудағы хромосомдық теория.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микробиология және вирусология негіздері
    Несиелер: 5

    Бактериялар морфологиясы. Прокариоттық жасушалардың құрылымы. Химиялық құрамы және құрылыс ерекшеліктері. Прокариоттардың өсуі мен көбеюі. Вирустар классификациясы. РНҚ және ДНҚ – құрамды вирустар. Адамдарда вирустың әсерінен пайда болатын аурулар. Микроағзалар және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Студенттің педагогикалық жұмыс тәжірибесін жоспарлау. Педагог-химбиолог қызметіне бақылау жүргізу. Мектепте сабақ өткізу үшін қажетті дидактикалық материалдарды, көрнекі құралдарды таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 6

    Адам және жануарлар физиологиясы пәні. Жасушаның физиологиясы.Қоздырғыштықтың физика-химиялық негіздері. Жүйке жүйесінің жалпы физиологиясы. Бұлшық ет физиологиясы. Сенсорлық жүйелер.Висцералды функциялардың жүйке және нейроэндокринді реттелуі. Мінез-құлықтың нейрофизиологиялық негіздері. Қан және жүрек қыз��етінің физиологиясы. Қан айналымын жақсартады. Гемодинамика. Сыртқы тыныс алу физиологиясы. Функциялардың энергетикалық қамтамасыз етілуі. Ас қорыту және бөліну физиологиясы. Метаболизмі. Репродукция физиологиясы. Бейімделудің физиологиялық негіздері және иммунофизиология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер физиологиясы, зерттеу әдістері және міндеттері. Өсімдік бойынша судың қозғалу механизмдері. Судың биологиялық рөлі, оның сіңуі және өсімдіктегі көлік жолдары. Фотосинтез және оның табиғаттың жалпы экономикасындағы рөлі. Биофизика, биохимия және экология фотосинтез.Тыныс алудың ішкі және сыртқы факторларға тәуелділігі. Тамырлы тамақтану. Жұтылу механизмі және макро мен микроэлементтердің физиологиялық рөлі. Өсімдіктердің өсуі және дамуы. Өсімдіктердің бейімделуі және тұрақтылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар морфологиясы
    Несиелер: 6

    Кіріспе. Адам және жануарлар ағзасының Анатомо-морфологиялық ерекшеліктері. Морфологияны зерттеу әдістері. Адам және жануарлар ағзасының қалыптасу заңдылықтары. Осьтік және перифериялық қаңқаның морфологиясы. Сүйектердің қосылуы. Бұлшықеттердің морфологиялық ерекшеліктері. Тері және оның туындылары. Асқорыту органдарының, тыныс алу аппаратының,несеп бөлу аппаратының, қан жасау мүшелерінің, еркектері мен аналықтарының көбеюінің морфофункционалды сипаттамасы. Жүрек-қантамыр және лимфа, эндокриндік жүйелердің сипаттамасы. Жүйке жүйесі және сезім мүшелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Даму мүмкіндіктері шектеулі жастарды оқытуды, тәрбиелеуді, әлеуметтік бейімдеуді және қоғамда интеграциялауды қамтамасыз ететін оңтайлы жағдайлар жасау, білім беру кеңістігінің барлық субъектілері үшін білім беру сапасына қол жеткізуді және қол жеткізуді қамтамасыз ету мақсатында инклюзивті білім беру бойынша жүйелі жұмысты әзірлеу және енгізу, білім беру кеңістігінің барлық субъектілері үшін уақтылы түзету көмегін қамтамасыз ету үшін ЖБ бар оқушылардың білім алу қажеттіліктерін ерте диагностикалауды қамтамасыз ететін, түзету-дамыту жұмысының жеке бағдарламасын әзірлеу және іске асыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіптік бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби бағытталған шет тілі, курстың мақсаты мен міндеттері. Өмірдің әр түрлі деңгейлері. Өмір ұйымдастырудың молекулалық деңгейі. Өмірді ұйымдастырудың генетикалық деңгей. Тор. Жасушалық теория. Өндіріс әдістері мен түрлері. Онтогенез кезеңдері. Өсу. Биоценоз өмірді ұйымдастыру деңгейі. Биотехнологияның даму тарихы, мақсаттары мен міндеттері. Биотехнологиядағы қауіпсіздік мәселесі. Биологиядағы нанотехнологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Тірек-қимыл аппараты. Ішкі органдар туралы ілім. Ішкі секреция бездері туралы ілім. Тамырлар туралы ілім. Жүйке жүйесі және сезім органдары туралы ілім. Автономды жүйке жүйесі. Анализаторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақ биологиясы
    Несиелер: 6

    Топырақ биологиясы пәнінің мақсаты. Топырақтың қарашірігі. Топырақтың сіңіргіштік қасиеті . Өсімдік дұрыс өніп - өсуі үшін топырақ реакциясы. Топырақтың механикалық классификациясы. Топырақ эрозиясы. Топырақтың фазалық құрамы. Өсімдіктердегі микроэлементтердің атқаратын қызметі. Жасыл тыңайтқыштар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 6

    Кіріспе. Молекулалық биология әдістері. Ақуыз. Нуклеин қышқылдары. Вирустар мен фаг геномының құрылымы. Геном прокариот. Эукариот геномының құрылымы. Репликация ДНК. Генетикалық рекомбинация. Транскрипция. РНҚ процессингі. Ақуыз биосинтезі. Репарация ДНК. Бағдарламаланатын жасушалық өлім (апоптоз). Генетикалық инженерия. Генетикалық инженерия әдістері (рекомбинантты ДНК алу технологиясы). СК рестрикциясы. Нуклеин қышқылдарының гибридизациясы. ДНҚ клондау. Генетикалық инженерияның жетістіктері мен перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құрылымдық ботаника
    Несиелер: 6

    Өсімдіктер географиясы пәнінің даму тарихы және оның басқа ғылымдар арасындағы орны. Ғылымның қазіргі жағдайы және фитогеографияның негізгі бөлімдері. Өсімдік ресурстарын тиімді пайдалану және қорғау бойынша фитогеографияның проблемалары. Өсімдіктер географиясы дамуының негізгі кезеңдері. Фитогеографияның экологиялық негіздері.Ареал туралы түсінік. Жер шарының өсімдік жамылғысы. Тропиктердің және субтропиктердің өсімдіктері. Бұрынғы одақтың аймақтық өсімдіктері. Жер бетін флористикалық аудандастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Селекция негіздері
    Несиелер: 6

    Селекция негіздері. Селекцияның мақсаттары мен міндеттері. Селекцияның негізгі әдістері: іріктеу, гибридизациялау, мутагенез, клеткалық және гендік инженерия. Ч. Дарвин Тұжырымдамасы. Законы Менделя. Инбридинг және аутбридж.Будандау.Гетерозиса құбылыс.Мутация. Өсімдік селекциясының әдістері.Мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары. Тұқым қуалаушылық өзгергіштіктің гомологиялық қатарының Заңы. Клеткалық және гендік инженерия әдістері. Микроорганизмдер және олардың селекциясының ерекшеліктері.Клондау. Биотехнологияның қазіргі жағдайы мен болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биотехнология негіздері
    Несиелер: 6

    «Биотехнология негіздері»пәніне кіріспе. Биотехнологиялық объектіні таңдау. Селекция. Инженериялық генетика. Жасушалық инженерия. Генетикалық инженерия әдістерімен алынған, микроағзалардың өнеркәсіптік штамдары. Гибридті жасушаларды алу кезеңдері. Гибридті технология. Өсімдік сұрыптары мен микроорганизмдер штамдарының жаңа түрлерін шығару және бар түрлерін жақсарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоботаника және биогеография негіздері
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер мен жануарлардың құрылыс ерекшеліктері. Геоботаника және биогеографияның негізгі бөлімдері. Қазақстандағы ірі флора мен фаунаның шекараларының ұқсастығы. Геоботаникалық карталар. Биогеографияның жалпы мәселелері. Өсімдіктер мен жануарлардың таралу аймағы және дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Топырақтану негіздері. Ғылыми негіздегі егіншілік жүйесі және ауыспалы егістік.Топырақты өңдеу. Арамшөптер, олармен күресу жолдары. Тыңайтқыштар. Өсімдік шаруашылығы ауылшаруашылық өндірісінің негізгі саласы және ғылым. Астық дақылдары. Дәнді бұршақ дақылдар. Тамыр түйнек жемістер. Майлы және талшықты дақылдар. Көкөніс дақылдар. Жеміс жидек дақылдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер географиясы
    Несиелер: 6

    Өсімдіктер географиясы пәнінің даму тарихы және оның басқа ғылымдар арасындағы орны. Ғылымның қазіргі жағдайы және фитогеографияның негізгі бөлімдері. Өсімдік ресурстарын тиімді пайдалану және қорғау бойынша фитогеографияның проблемалары. Өсімдіктер географиясы дамуының негізгі кезеңдері. Фитогеографияның экологиялық негіздері.Ареал туралы түсінік. Жер шарының өсімдік жамылғысы. Тропиктердің және субтропиктердің өсімдіктері. Бұрынғы одақтың аймақтық өсімдіктері. Жер бетін флористикалық аудандастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан биоресурстары
    Несиелер: 6

    Қазақстан биоресурстары туралы түсінік. шикізаттық өсімдіктерін зерттеу кезеңдері. Табиғи өсімдіктер қорын тиімді пайдалану. Қазақстан флорасындағы дәрілік өсімдіктер және оларды денсаулық сақтау жүйелері. Қазақстанның хош иісті (ароматты) өсімдіктері. Қазақстанда ауланатын балықтар. Далалы жерлерде кездесетін қосмекенділер. Жер бетіндегі омыртқалылар. Құстардың аңшылық- кәсіптік түрлері. Қазақстанның терісі қымбат және кәсіптік аңшылыққа жарайтын аңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Биологиялық ғылымдар жүйесіндегі заманауи Эволюциялық ілім. Жаратылыстанудағы эволюциялық көзқарастың қалыптасу тарихы. Ч. Дарвиннің эволюциялық теориясы. Эволюцияның синтетикалық теориясының негізгі постулаттары. Микроэволюция факторлары туралы қазіргі түсінік. Эволюцияның қозғаушы күші мен нәтижелері. Түрі және түрі. Макроэволюцияның негізгі бағыттары мен заңдылықтары. Онтогенез және филогенез эволюциясы. БиоСфера эволюциясының кезеңдері және өмірінің пайда болуы. Адамның шығу тегі мен эволюциясы (антропогенез). Қазіргі кезеңдегі эволюциялық ілімнің мәселелері.Табиғи сұрыптау. Адаптация, оның пайда болу механизмдері. Түрдің пайда болуы және оның эволюциядағы маңызы. Э��ологиялық – генетикалық жүйе ретіндегі популяция туралы ұғым. Популяцияның генетикалық гетерогенділігі. Микроэволюция. Онтогенез.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жануарлар эволюциясы, зообиология
    Несиелер: 6

    Эволюцияның бағыты. Өмір сүру үшін күрес.Табиғи іріктеу.Табиғи сұрыптау объектісі. Қарапайым Эволюциялық процестер. Қарапайым эволюциялық материал. Қарапайым эволюциялық құбылыс. Мутациялық процесс. Популяциялық толқындар. Олардың жіктелуі. Дамыту өмір архейской, қр протерозойской бар, палеозой, қр мезозойской, қр кайнозойской эрах. Жануарлар дүниесінің эволюциясының негізгі кезеңдері м��н бағыттары. Жануарлар дүниесінің жіктелуі және олардың биологиялық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 6

    Эмбриональдық кезеңі. Метаморфоз. Көбею кезеңі (кəмелеттік жасқа жету). Ұрықалды даму — гаметогенез. Ұрықтандыру жəне ұрықтану. Қолдан ұрықтандыру. Хордалылардың кейбір өкілдеріндегі бөлшектену процесінің жалпы сипаттамасы Кейбір омыртқалылардың гаструляция процесіне жалпы сипаттама Клеткалық адгезия жəне клеткалардың қосылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әртүрлі тарихи кезеңдерде мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, мемлекеттік-саяси, этноконфессиялық және мәдени дамуына факторлардың әсерін білу және түсіндіру;

  • Код ON2

    Терминологияны, негізгі ұғымдарды меңгеру, кәсіби және зерттеу қызметінде АКТ әдістері мен тәсілдерін қолдану

  • Код ON3

    Мәдениетаралық қарым-қатынас пен коммуникативтік мәселелерді шешу үшін сөйлеу әрекетінің түрлерін қолдана білу

  • Код ON4

    Бастамашылық көрсету, белгілі бір қызмет салаларында кәсіпкерлік ойлау дағдыларын қолдану, шешім қабылдау, жауапты таңдау жасау

  • Код ON5

    Денсаулық сақтау технологияларын қолдану, кәсіби қызметте жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескеру

  • Код ON6

    Өсімдіктер құрылысын, вегетативтік мүшелер жүйесін талдау, өсімдіктердің филогенетикалық қатарын салыстыру, өсімдіктің қоректенуін және фотосинтез процесін, топырақ құнарлылығының өсімдіктер жаратылысына әсерін тәжірибе жүзінде анықтау.

  • Код ON7

    Химиялық заттардың реакцияға түсу нәтижесін бақылау, реакцияның есептерін шешу, алынған нәтижесін зертханада қолдану, қоршаған ортадағы тірі ағзалардың биохимиялық құрамын анықтау

  • Код ON8

    Салыстырмалы түрде адам және жануарлар физиологиясының құрылысын сипаттау, олардың қызметтерін толық зерттеу, анатомиялық әдістерін түсіндіру

  • Код ON9

    Мектептегі бология пәнінің оқу-әдістемелік құжаттарын талдау және жасау, биологияны оқыту мен бағалаудың әдіс-тәсілдерін меңгеру және қолдану

  • Код ON10

    Эволюциялық ілімнің негізін түсіну, жануарлардың алуантүрлілігін анықтау, ауыл шаруашылық өсімдіктерінің жаңа сорттарын, гибридтерін шығару әдістерін зерттеу.Организімнің тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігін білу және анықтау.

  • Код ON11

    Табиғи ортаның жағдайы мен қорғалуын бақылау, өсімдіктер мен жануарлардың жеке жасушаларын және ұлпаларын жасанды қоректік орта жағдайында өсіруді зерттеу

  • Код ON12

    Тірі ағзаларды биотехнологиялық процестер тәсілімен микробтар мен вирустар, ген және жасуша деңгейінде салыстыру

Top