Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01450 Кәсіптік оқыту в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Оқу шеберханасының практикумы
    Несиелер: 4

    Механикалық және қолмен жұмыс жасау кезінде еңбек дағдылары мен біліктерінің негіздері ашылады. Жұмыс орнын ұтымды ұйымдастыра білу және еңбек қауіпсіздігі, жеке гигиена ережелерін сақтау. Ағашты қолмен және механикалық өңдеу бойынша негізгі және қарапайым операцияларды орындау іскерліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Костюм тарихы
    Несиелер: 3

    Стиль, сән және костюмнің әлеуметтік-тарихи кезеңдері қарастырылады. Киім кию эстетикасы мен костюмнің белгіслік қызметі мен костюм формасының тарихи өзгеру заңдылықтары туралы білімдер қарастырылады. Тарихи және халықтар костюмдерінің пішіндік өзгерістерін зерделеу және форматүзуші композиция құралдарын қалыптастырудағы стилистикалық ерекшеліктері мен композициялық әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тігін өндірісінің құрал-жабдығы/
    Несиелер: 4

    Тігін өндірісінің техникалық-технологиялық құрылғылары мен механизмдерінің негізгі түрлерін, тігін жабдығының жұмыс жасау принциптері ашылады. Тігін жабдығын жіктеудің мәні және тоқыма материалдарынан бұйымдар жасау мәні ашылады. Тігін өндірісінің қазіргі заманғы технологиялық жабдықтарының технологиялық мақсаты мен техникалық сипаттамалары, оның ерекшеліктері мен қолдану тиімділігі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік мақсатын, сондай-ақ олардың болашақ мамандығының әлеуметтік мәні мен мазмұнын зерттейді. Үздіксіз білім беру қажеттілігін, педагогикалық ғылым мен практикада құзыреттілік тәсілдің мәнін қарастырады. Педагогикалық үдерісте педагогикалық қарым-қатынас қалыптасады және жүзеге асырады. Өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық физика және термодинамика
    Несиелер: 4

    Пәнде молекулалық физика мен термодинамиканы зерттеудің теориялық негіздері, негізгі ұғымдары мен заңдары, модельдері мен физикалық әдістері; осы әдістерді қолданбалы мақсатта қолдану; эксперименталды ақпаратты өңдеу және талдау әдістері; физиканың практикалық міндеттерін шешу; физикалық құбылыстарды демонстрациялауға арналған қарапайым өлшеу аспаптарын қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағаш және металды қол аспаптарымен өңдеу
    Несиелер: 4

    Ағаш түрлерінің негізгі қасиеттерін (механикалық, физикалық технологиялық) және металл түрлерін ашады. Ағаш пен металды қолмен өңдеуге арналған аспаптармен жұмыстың негізгі тәсілдерін меңгеру. Ағаш материалдары мен металды қолмен өңдеу бойынша технологиялық операцияларды орындау шеберлігі қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    Іскерлік және тұлғалық қарым-қатынастың ағылшын тіліндегі кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру, арнайы лексика мен терминологияны қолдану; кәсіби қарым-қатынастың түрлі жағдайларында ауызша және жазбаша ой білдіруді құру; әңгімелер, диалог пен дебаттарда сөйлеу. Кәсіби қарым-қатынас саласында қарым-қатынас жасай білу, кәсіби сипаттағы жазбаша мәтіндерді дұрыс баяндай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Техника тарихы/
    Несиелер: 3

    Өркениеттің жалпы тарихымен байланысты техника дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады; материалдық өндіріс деңгейінің әр даму кезеңіндегі ерекшеліктерін; техникалық прогрестегі сапалы өзгерістерді, ғылым мен техника саласындағы жетістіктерді; адам қоғамының тарихи даму кезеңдері мен техника деңгейінің арасындағы себеп-салдарлық байланыстарға талдау жасалады. ХІХ-XXI ғасырларда ғылым мен техниканың негізгі салаларының дамуы. Робототехника. Мехатроника.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Қазіргі күнгі білім берудің негізгі гуманистік тұлғаға бағдарланған парадигмаларын анықтау. Қазіргі заманғы теория мен педагогиканың ғылыми-теориялық ұғымдарын қолдану. Білім беру бағдарламасы бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарға талдау. Оқытудағы диагностика мен бақылау, заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру, мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика негіздері
    Несиелер: 4

    Кеңістіктегі денелердің орын ауыстырумен байланысты физикалық құбылыстар мәселелерін; материалдық нүктелер мен қатты денелер жүйесінің динамика заңда��ын, механикалық шамаларды сақтау заңдарын, электростатика және электродинамика заңдарын, магнит өрісін, электромагниттік индукция заңдарын, толқын және корпускулярлық оптиканы, геометриялық оптика заңдарын зерттеу, жалпы физика есептерін шешу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 3

    Дизайнерлік міндеттерді шешуге концептуалды, шығармашылық тәсілге негізделген жобалық идеяны әзірлеу мәселелерін ашып көрсетеді; бұйым эскиздерін орындау іскерліктері мен дағдыларын меңгеру, әрі қарай жобалау-көркемдік қызметті жүргізу үшін жобасын құру, оқу материалын игеру кезінде академиялық сурет бойынша алынған білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мухтартану
    Несиелер: 3

    Ғылым туралы өзекті мәселелерді зерттеу, жазушының шығармашылығына заманауи көзқарасты анықтау, кешегі кеңестік қоғамдағы кеңестік идеологияның әдеби сыны.кең ғылымды мол деп қарастыру және дамыту. Мұраны білудегі таным мен талғам бүгінгі еркіндік пен тәуелсіздікпен сүйемелденуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық техникасы мен технологиясының практикумы
    Несиелер: 3

    Пән білім беру жүйесінің жұмысына бағытталған кәсіптік білім беру саласындағы білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ету, сондай-ақ технологиялық ойлау мен оқу процесіне шығармашылық қатынасты дамыту мәселелерін қамтиды. Бағдарламалық бөлімдерде сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін білу. Студенттерді даярлау деңгейіне қойылатын талаптарды анықтау іскерліктерін меңгеру, сондай-ақ пәннің мақсаттары мен міндеттерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары математика 2
    Несиелер: 3

    Екі және үштік интегралдарды, кездейсоқ шамалардың түрлерін, дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалардың ықтималдығын үлестіру заңын, үлестіру параметрлерін статистикалық бағалауды, регрессияның таңдамалы теңдеулерін, сызықтық және сызықты емес регрессия параметрлерін ең кіші квадраттар әдісімен анықтауды қарастырады. Математикалық есептердің шешу әдістерін игеру дағдысын қалыптастырады, есептерді шешудің қолайлы алгоритмдерін таңдап, оларды кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Әдеби қазақ тілінің нормаларын білу. Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, фразеологиялық ��йналымдарды, мақал-мәтелдер мен сөздерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Қазақ тілін тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынаста қолдану дағдыларын қалыптстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай туралы ғылымның сипаттамасын түсіндірудің әдіснамасы мен негізгі түсініктерін білу; қазақ әдебиетінің көркемдік ерекшелігін анықтайтын әдеби пОНцестің ерекшеліктерін және үлгілерін меңгеру.Негізгі заңдар, әдеби құбылыстар мен әдеби құбылыстардың өтпелі жағдайлары, әдеби процесті зерттеудің негізгі әдістерін біліп, А.Құнанбаевтың өнер туындыларын интерпретациялаудың әр түрлі әдістеріне ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық анализ
    Несиелер: 3

    Көптеген айнымалылардың функцияларын, шектерін, сандық шегін, қайталанған шегін, үздіксіздігін қарастырады. Коарт интегралдарды шешудің әртүрлі әдістерінің маңызы. Біртекті дифференциалдық теңдеулер, Бернулли теңдеуі және толық дифференциалдық теңдеулер мен экстремумның өмір сүруінің қажетті және жеткілікті шарттарын қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Жаңғырту жетістігінің маңызды шарты ретінде үздік дәстүрлер мен алғышарттарды, ХХІ ғасырдағы ��лттық сана қалыптасуының негізгі теориялық қағидаларын білу. Елдегі жағдайды талдай, ойды айқын түзе білу, рухани-ғұрыптық әлеуетті пайдалан отырып, қортынды жасау. Замазать және саяси таразыланған әрекетті және өзіндік саяси көзқарастар мен әрекеттерді түзету дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақша дыбыстарды олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып қалыптастыруды қарастырады. Латын графикасына негізделген қазақ сөздер және сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттейді. Латын әліпбиіне негізделген сауатты жазу; латын графикасын пайдаланып қазақ тіліндегі мәтіндерді оқи білу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы
    Несиелер: 5

    Қолқұрал-саймандары мен станоктардың жіктелуін, жалпы құрылымын және жұмыс принциптерін; құрал-саймандарымен станоктарда материалдарды өңдеу технологиясын; материалдарды өңдеу кезінде негізгі технологиялық операцияларды және бұйым бөлшектерін қосу тәсілдерін меңгеруді; әзірленетін бұйымдарға технологиялық құжаттар жасауды; конструкциялық материалдардан бұйым бөлшектерін өңдеу және құрастыру үшін техниканы пайдаланудың практикалық дағдыларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері/
    Несиелер: 3

    Компанияны ұйымдастыру, бизнесті жүргізу туралы білім қалыптастырады. Бизнес-жоспарлау, өндіріс және сату, нарықты талдау дағдыларын дамытады; пайда, кіріс, кірістілік, төлем қабілеттілігі, компанияның өтімділігін есептеу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты, мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды дамытады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың адамгершілік сана құндылықтарын түсінеді. Сыбайлас жемқорлықты сыни талдаудың дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Балалар дамуының әлеуметтік факторлары және олардың пОНблемаларын шешу кезінде пайдалану, тірек-қимыл аппаратының, жүйке, сенсорлы��, эндокринді, жүрек-тамыр, тыныс алу органдарының, эндокринді, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу органдарының дамуы, теориялары мен оқушылардың даму физиологиясының негізгі қағидаларын білу және түсіну, топта және жеке түрде практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасау, талдау және тұжырымдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Материалтану негіздері
    Несиелер: 3

    Өндірісте әртүрлі тоқыма материалдарының, құрылымы мен қасиеттерін және алу жолдарын және тоқыма станоктарында маталарды өндірудің әдістерін қарастырады. Тоқыма материалдарынан жасалған бұйымдарды өндіруде тоқыма материалдарының негізгі қасиеттерін қарастыруды көрсетеді. Тоқыма талшықтары мен материалдарының жіктелуі, иірілген жіпті алу процесінің негіздері, құрылымы, ерекшелігі мен иірілген жіптің қасиеттері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Өндірістің негізгі факторларын, меншікті экономикалық және заң санаты, экономиканы құқықтық реттеу ретінде қарастырады. Нарықтың, бәсекелестіктің мәні мен түрлерін, кәсіпкерліктің мәнін зерттейді. Қазіргі қоғамдағы құқықтың орны мен рөлін, қоғам мен мемлекеттің заң мәселелерін, құқық, құқықтық жүйені, құқықтық сананы, қоғамның құқықтық мәдениетін, ҚР құқық жүйесін, қазіргі қазақстандық заңнаманы тұтас түсінуді және оны практикалық мақсаттарда қолдануды талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағаш және металды механикалық өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Ағаш түрлерінің негізгі қасиеттерін (механикалық, физикалық технологиялық) және металл түрлері қарастырылады. Ағаш пен металды механикалық өңдеуге арналған аспаптармен жұмыстың негізгі тәсілдерін меңгереді. Ағаш материалдары мен металды механикалық өңдеу бойынша технологиялық операцияларды орындау шеберлігі қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарының бөлшектерін өңдеу
    Несиелер: 5

    Тігін бұйымдарын өңдеудің технологиялық процестерін, киім бөлшектерін біріктіруді, жеке тапсырыс бойынша тігін бұйымдарын өңдеу технологиясын; тігін бұйымдарына қойылатын сапаны бақылау талаптарын білу. Сән үрдістеріне сәйкес тігін бұйымдарын өңдеу технологиясын меңгеру және киімді технологиялық бірізділікпен өңдей білу іскерліктері мен тігін бұйымдарын пішу және дайындау кезінде технологиялық дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі өлшемдік бағалау
    Несиелер: 3

    Баланың (психикалық, тұлғалық, әлеуметтік) даму диагностикасын білу: түзетпелі-дамытушылық бағыттағы дербес және топтық сабақтар бағдарламаларын жүзеге асыру, бағалау жүйесі арқылы баланың даму деңгейіне қойылатын талаптар және оқу мен даму үшін тиісті мүмкіндіктер тұрғысынан білім ортасын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарын тану негіздері
    Несиелер: 3

    Тоқыма өнеркәсібіндегі ғылыми-техникалық проблемаларыады ашылады, тоқыма станоктарында маталарды алудың инновациялық тәсілдерін қарастырылады. Тоқыма материалдарының қасиеттерін білу және оларды тоқыма материалдарынан жасалған бұйымдарды дайындау кезінде есепке алу. Тоқыма материалдарының құрылысы мен қасиеттерін анықтау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конструкциялық материалдар технологиясы
    Несиелер: 3

    Құрылыс материалдарының жалпы жіктелуін, сондай-ақ өндіріс әдістерін және оларды қолдануды зерттейді. Материалдардың қасиеттерін анықтау әдістерінің қажеттілігін білу. Материалдарды алу әдістерін меңгеру және қолдану, материалдарды іріктеу және бағалау критерийлерін анықтау, қара және түсті металдар салаларында материалдардың рөлін анықтау. Материалдарды өңдеу әдістерін игеру және құрылымдық материалдар технологиясы бойынша зертханалық жұмыстарды орындау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 3

    Критериалы бағалау технологиясының ғылыми негіздерін қарастырады. 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сай критериалды бағалау жүйесін жобалау және құрастыру іскерліктерін қалыптастырады; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау және бағалау мен өзін-өзі бағалау механизмдерін анықтау, тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттілікті қалыптастыру. Студенттің жеке даму траекториясы мониторингін және түзетуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Білім беру теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін білу және түсіну; білім беру мен тұлғаны дамытудың негізгі теориясы; заңдар мен принциптер, білім беру нысандары мен әдістері қазіргі заманғы теория мен практиканың практикалық мәселелерін анықтау қабілеті; білім мен өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; білім беру қызметін жүзеге асыруға мотивациялық және әдістемелік дайындығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқыту әдістемесінің әдістемелік негіздерінің мазмұнын ашып көрсетеді. Педагогикалық жұмыстың ұтымды ұйымдастырылуы туралы сұрақтарды қарастырады. Білім берудің тиімді формаларын, әдістерін және құралдарын таңдау және қолдану дағдыларын меңгеру, сондай-ақ болашақ білім беру іс-шараларына студенттердің әдістемелік дайындығы негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 3

    -Арнайы педагогикаға ауытқу және оның себептерін, даму критерийлеріне түсінік береді. - Арнайы педагогика ғылыми, клиникалық, ��сихолингвистикалық, мәдени-әлеуметтік құқықтық негіздері қарастырады. - Мүмкіндігі шектеулі балалардың аномальды психологиялық дағдылары зерттейді. - "Дамуы нормадан ауытқыған", "дамуы ауытқыған бала", "кемістік". ұғымдар айқындайды. - Арнайы білім беру - қажеттілігі бар адамдарға білім беру ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Механизмдер мен машиналар теориясы
    Несиелер: 3

    Механизмдер мен машиналар теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады. Механизмдер жіктелуі және механизмдер мен машиналарды жобалаудың жалпы зерттеу әдістері, механизмдер мен машиналардың кинематикалық және динамикалық қасиеттері оқытылады. Механизмдер мен машиналардың статикасы мен динамикасын есептеу дағдылары игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологияның негіздері
    Несиелер: 3

    Түрлі оқу орындарында педагогикалық үдерістегі ұйымдарда психологиялық-педагогикалық көмек туралы білу. Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың анатомиялық және физиологиялық дамуының негізгі заңдарымен танысыңыз. Кәсіби мәселелерді шешу үшін студенттер мен сыныптық топтардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу мүмкіндігі; білім беру процесін жобалаудағы адамның жеке психологиялық сипаттамаларын ескеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбекке дайындау технологиясы
    Несиелер: 3

    Пән мазмұнында болашақ мұғалімдерді еңбекке дарлаудың психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық және психологиялық-математикалық әдістер жүйесі туралы мәселелерді қарастырылады. Басқару объектісі ретінде еңбек үдерісін психологиялық талдау мүмкіндігін дамытады. Оқу үдерісіне қолданылатын шығармашылық ойлауды дамытудың психологиялық заңдылықтарын қолдану дағдыларың қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық мәдени дақылдарын өсіру
    Несиелер: 4

    Өсімдік шаруашылығы өндірісінің негізгі сұрақтары, өсімдік түрлері, өнімділікті арттыру әдістері, өсімдіктердің минералды тамақтану қажеттіліктерін есептеу, органикалық және минералды тыңайтқыштардың дозалары мен нормаларын талдау, өсімдік ротациялық үлгілерін жасау және егін егудің түрлі түрлерін жобалау. Дәнді дақылдардың өсірудің базалық білімін және негізгі дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Костюм композициясы
    Несиелер: 4

    Композицияның негізгі принциптері мен заңдылықтары, графикалық бейнелеу әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Костюм композициясының үйлестіру құралдарының (түс, пропорция, сұлба, фактура) рөлі мен маңызын зерделеу; костюм композициясының үйлестіру құралдарымен жұмыс жасау бейімділігі қалыптасады. Суретті стилизациялауда графикалық бейнелеу құралдарымен жұмыс жасау біліктілігі қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Химиялық технология туралы ақпаратты қарайды; пайдалануды көздейді өзара байланысын, қазақ (орыс) тілінің пәндермен Химиялық технологиясы "мамандығы қиын балқитын металл емес және силикатты материалдардың жалпы сипаттамасы функционалдық стиль, ғылыми-техникалық әдебиет, құрылымдық ерекшеліктерін ғылыми шығармалары, кәсіби терминологияны қазақ (орыс) тілінде, ғылыми-көпшілік мәтіндерде кездесетін және кәсіби ортада еркін сұхбатқа мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Машинатану теориясының негіздері
    Несиелер: 3

    Машина бөлшектері мен материалдарының статикасы, кинематикасы, динамикасы, кедергісінің негізгі түсініктерін білу. Жүйенің тепе-теңдік шарттары мен теңдеуін сипаттай білу. Тіректердің реакциясын, нүктеге қатысты күш моментін, жылдамдығын және үдеуді анықтай білу.Машиналар мен машина агрегаттарының қозғалысын автоматты басқару және реттеу, Машина тораптарының өзара байланысқан механизмдерінің жиынтығы бойынша міндеттерді шешу тәсілдерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби психология
    Несиелер: 3

    Пән психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық және психологиялық-математикалық зерттеу әдістері туралы мәселелерді қамтиды. Басқару объектісі ретінде еңбек үдерісін психологиялық талдау іскерліктерін дамытады. Оқу үдерісіне қолданылатын шығармашылық ойлауды дамытудың психологиялық заңдылықтарын қолдану дағдыларың қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандану бағыты бойынша практикум (тігінші, столя, автослесарь)/ 1 бөлім
    Несиелер: 4

    Пән мазмұнында таңдаған мамандығы бойынша жұмыс жасау принциптерін, сипаттамаларын және әдістерін зерттейді (тігінші, ағаш ұстасы, механик). Таңдалған мамандықтар бойынша еңбек және техникалық-технологиялық операцияларды меңгеру және қолдану және мамандандыру бағытында технологиялық операцияларды тез және нақты жүзеге асыру дағдыларын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік/
    Несиелер: 3

    Мұғалімнің болжамдық конструктивті, гностикалық, коммуникативтік және ұйымдастырушылық қызметінің теориялық және әдіснамалық мәселелерін зерделейді. Оқу үрдісіндегі дәстүрлі және инновациялық оқыту әдісі ретінде қолдану мүмкіндігі. Оқытушының дидактикалық, сезімтал, сезімтал, мәнерлі қабілеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық өндірісінің техникасы
    Несиелер: 6

    Пән ауыл шаруашылығы еңбегі саласында пайдаланылатын негізгі техникалық құралдардың құрылғыларының қағидаларын, сыныптамаларын және ерекшеліктерін қамтиды. Ауылшаруашылық техникасын түзету және техникалық қызмет көрсету бойынша жеке дағдыларды практикалық жұмыс барысында қолдану мүмкіндігі. Ауыл шаруашылық еңбек техникасында практикада қолданылатын дағдыларды, жүйеленген білімдер мен дағдыларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Киімді конструкциялау мен модельдеу
    Несиелер: 6

    Киімді құрастыру және үлгілеу әдістерінің түрлері мен конструкцияларының сипаттамасын және жіктелуін білу; киімдерді жобалау негіздерін және олардың даму перспективаларын түсіну; кәсіби қызметте киімді конструкциялау мен үлгілеудің әртүрлі жүйелері мен әдістемелерін қолдану; заманауи талаптарды ескере отырып киімдердің ассортиментін талдау және құрылымын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жұмысшы мамандығы бойынша практикум (тігінші, ағаш ұстасы, автослесарь)/ 1 бөлім
    Несиелер: 4

    Пән мазмұнында таңдаған мамандығы бойынша жұмыс жасау принциптерін, сипаттамаларын және әдістерін зерттейді (тігінші, ағаш ұстасы, механик). Таңдалған мамандықтар бойынша еңбек және техникалық-технологиялық операцияларды меңгеру және қолдану және мамандандыру бағытында технологиялық операцияларды тез және нақты жүзеге асыру дағдыларын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейіндік оқыту педагогикасы
    Несиелер: 3

    Кәсіптік білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері мен кәсіптік білім беру мазмұны және оларды құрылымдау іскерлігі қалыптасады. Кəсіптік оқыту дидактикасының мазмұндық жəне процессуалдық мəселелерін оқу үдерісінде қолдануға қажетті іскерліктер мен дағдыларды меңгертеді. Кәсіптік білім берудің формалары мен әдістерін, болашақ кəсіби қызметінде қолдану дағдыларын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 3

    Білім беру мазмұнын қалыптастыру принциптерін білу, қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының заманауи талаптарына сәйкес білім беру мазмұнын жаңарту, білім берудің өзіндік бағдарлануын қамтамасыз ету, білім мазмұнын тұтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету, ішкі және пәнаралық байланыстарды қамтамасыз ету; студенттердің оқу жетістіктерінің жүйесін құру арқылы түпкілікті нәтижені талдауға және практикада қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, балаларды жалпы білім беру үрдісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалдық бұзылулармен, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды.Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырады. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте заманауй технологияға оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы оқыту технологиясының интегралдық сипаттамаларының мәнін, сондай-ақ кәсіптік оқыту технологиясының негізін қалайтын негізгі қағидаларды енгізеді. Кәсіптік білім беру сабақтарында қазіргі заманғы технологияларды және белсенді / интерактивті оқыту әдістерін пайдалану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпке оқыту әдістемесінің практикумы
    Несиелер: 3

    Білім жүйесінің нәтижелілігіне бағытталған кәсіптік оқыту саласындағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын, сондай-ақ технологиялық ойлауды және оқу процесіне шығармашылық қарым-қатынасты дамытуды қарастырады. Бағдарламаның бөлімдері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі туралы білім беріледі. Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар анықталады, сондай-ақ оқу-тәрбие мақсаттары мен міндеттерін анықтау іскерліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогика
    Несиелер: 3

    Кәсіптік білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері мен кәсіптік білім беру мазмұны және оларды құрылымдау іскерлігі қалыптасады. Кəсіптік оқыту дидактикасының мазмұндық жəне процессуалдық мəселелерін оқу үдерісінде қолдануға қажетті іскерліктер мен дағдыларды меңгертеді. Кәсіптік білім берудің формалары мен әдістерін, болашақ кəсіби қызметінде қолдану дағдыларын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Оқытылатын шетел тілінің практикалық, лексикалық, грамматикалық және фонетикалық құрылымын, экология бойынша түпнұсқалық мәтіндерді оқу мен түсінуді, Термо білім беру тәсілдерін қарастырады. Шетел әдебиеттерін, интернет сайттарын қоршаған ортаның жай-күйі, экологиялық процестердің динамикасы туралы талдайды, оқытудың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес ақпаратты шет тілінде сауатты береді және дұрыс ресімдейді, мамандық бойынша мәтіндерді жазбаша береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Экологияның негізгі заңдарын зерттеу, экологиялық білім, тәрбие, мәдениет қалыптастыру. Ғаламдық деңгейде тұрақты даму тұжырымдамасын жүзеге асыру, жас ерекшеліктеріне сәйкес қоршаған ортаны қорғау ерекшеліктерін білу және мектеп гигиенасындағы экологиялық проблемалардың алдын алу жолдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы технологияларды оқытудың инновациялық технологиялары мен интегралдық сипаттамалары мен кәсіптік оқыту технологиясының негізін қалайтын негізгі қағидаларды зерттейді. Кәсіптік оқыту сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану мен инновациялық заманауи жүйесін, оқу үрдісінде оқытудың әдістері, қағидаттары мен мазмұнын пайдалану іскерліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері/2 бөлім
    Несиелер: 3

    Білім беру мазмұнын қалыптастыру принциптерін білу, қоғамның әлеуметтік-экономи��алық дамуының заманауи талаптарына сәйкес білім беру мазмұнын жаңарту, білім берудің өзіндік бағдарлануын қамтамасыз ету, білім мазмұнын тұтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету, ішкі және пәнаралық байланыстарды қамтамасыз ету; студенттердің оқу жетістіктерінің жүйесін құру арқылы түпкілікті нәтижені талдауға және практикада қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандану бағыты бойынша практикум (тігінші, столя, автослесарь)/ 2 бөлім
    Несиелер: 4

    Пән мамандық бойынша жұмыс жасау принциптерін, сипаттамаларын және әдістерін зерттейді (тігінші, ағаш ұстасы, механик). Таңдалған мамандықтар бойынша еңбек және техникалық-технологиялық операцияларды меңгеру және қолдану. Мамандандыру бағытында технологиялық операцияларды тез және нақты жүзеге асыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпке оқыту әдістемесінің практикумы/ 2 бөлім
    Несиелер: 3

    Білім беру жүйесінің жұмысына бағытталған кәсіби білім беру саласындағы студенттердің функционалдық сауаттылығын зерттейді, сондай-ақ технологиялық ойлау мен оқу процесіне шығармашылық қатынасты дамытады. Бағдарлама тарауларын ұйымдастыруды және өткізудімеңгереді. Студенттерді даярлау деңгейіне қойылатын талаптарды анықтау дағдыларын меңгеру, сондай-ақ білім беру және білім беру мақсаттары мен міндеттерін айқындауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (Минор)-білім алушыларға қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатын��а анықталған пәндер мен мод��льдер және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жұмысшы мамандығы бойынша практикум (тігінші, ағаш ұстасы, автослесарь)/ 2 бөлім
    Несиелер: 4

    Пән мазмұнында таңдаған мамандығы бойынша жұмыс жасау принциптерін, сипаттамаларын және әдістерін зерттейді (тігінші, ағаш ұстасы, механик). Таңдалған мамандықтар бойынша еңбек және техникалық-технологиялық операцияларды меңгеру және қолдану және мамандандыру бағытында технологиялық операцияларды тез және нақты жүзеге асыру дағдыларын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпке оқытудағы заманауй технологиялар
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі заманғы оқыту технологияларының интегралдық сипаттамаларын, кәсіптік оқытудағы оқыту технологияларының негізін қалаушы қағидаларды қарастырады. Кәсіптік оқытудағы қазіргі заманғы технологияларды, оқыту әдістері мен нысандарын және оқу үдерісіндегі қазіргі заманауи нысандарын, әдістерін, қағидаттарын және оқу мазмұнында қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 3

    Менеджменттің негіздері мен мәнін білу, оның кәсіптік білім берудегі рөлі мен оның тиімділігін арттыруға бағытталған білім беру процесін басқарудың принциптері, әдістері, ұйымдастыру нормалары мен технологиялық тәсілдері кешенін түсіну. педагогикалық менеджменттегі білім сапасын басқару әдістерін меңгеру, білім беру мекемелеріндегі педагогикалық менеджментті ақпараттық қамтамасыз ету. Педагогикалық ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынастарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім берудегі ғылыми зерттеулер
    Несиелер: 3

    Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен әдістемесін білуді және түсінуді, кәсіби педагогиканың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай-ақ оларды пайдаланудың ерекшеліктерін біледі. Зерттеу жұмысындағы негізгі дағдылар мен олардың нәтижелерін өңдеуді, зерттеудің өзектілігін анықтау дағдыларын игеру және кәсіптік білім беруде зерттеу әдістерін қолдануды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет
    Несиелер: 3

    Кәсіптік білім беру жүйесінде кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың негізгі сұрақтарын қарастырады. Коммерциялық білім беру қызметтерінің мәні мен әлеуметтік маңыздылығы жайлы білімдер және бБілім беру мекемелерінде кәсіпкерлік қызмет мәселелері мен негізгі бағыттарын айқындау дағдыларын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық еңбегінің технологиясы
    Несиелер: 6

    Ауыл шаруашылық техникасы мен технологиясын зерттеу әдістемесінің негізгі при��циптері ашылады. Топырақты өңдеу, өсімдіктерді отырғызу, егін жинау әдістерін талдау, ауыл шаруашылығы жануарларын күтуге үйренеді Ауыл шаруашылық негіздерін жүйелеу және ауыл шаруашылық еңбек технологиясы бойынша практикалық жұмысты орындау дағдылары мен іскерліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныптағы шығармашылық жұмыстар
    Несиелер: 3

    Көркем еңбекке оқытудың әдіснамалық негіздері туралы мәселелерді қарастырады. Педагогикалық қызметті ұтымды ұйымдастырудың кезеңдерін зерттейді. Тиімді формалар мен әдістерді, оқу құралдарын, оларды қолдану жолдарын, сонымен қатар студенттердің болашақ педагогикалық іс-әрекетке әдістемелік дайындық негіздерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киімді көркем өңдеу
    Несиелер: 6

    Композиция және композиция құралдары мен киім үлгілерінің графикалық эскиздерін құру тәсілдерінің заңдары мен негізгі қағидаттарын; форманы жазықтықта және кеңістікте бейнелеу, құру заңдылықтары; суреттің көркемдік материалдар қасиеттерін; киімнің түрлі-түсті шешімін көркем безендіру әдістерін білу; формада түзуде шығармашылық көздерін трансформациялау әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тігін өндірісін автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Тігін өндірісін автоматтандырудың негізгі қағидаттарын, құрылғыларды пайдалану принциптері мен шартты өн��ірісте қоладанлаытн белгілеулерді қарастырады. Тігін өнеркәсібінде автоматтандырылған технологиялық басқару жүйелері туралы білімді қарастырады. Тігін бұйымдарының сапасын арттыруды қамтамасыз етуге және тігін бұйымдарының бөлшектерін жоғары дәлдіктіе құрастыруды қаматамсыз етудегі автоматтандырудың рөлі. Материалдарды үнемдеу және модельдеу үдерісін жеделдету, құрастыру және үлгілердің пішіндерін орналасырудағы автоматтандыру жүйесінің маңыздылығы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарының компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Компьютерлік бағдарламалар саласындағы білімдер қарастырылады.Модель, моделдеу, модель түрлері, автофигура, презентация, ою-өрнек туралы түсініктері қалыптасады. Алуантүрлілі бағдарламалық қамтамасыз етудің және сала бойынша олардың мүмкіндіктерін талдау. Қазақ ұлттық ою-өрнегінің элементтерін қолдана отырып компьютерде тігін бұйымдарының үлгілерін жобалау. Тігін бұйымдарын жасау кезінде қолданылатын сызба-графикалық символдарды, техникалық қондырғыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық еңбегіне оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылық жұмысында сабақтарды ұйымдастыру мен жүргізу принциптері, формалары мен әдістері, жүйелері мен принциптері ашылады. Ауыл шаруашылық еңбек мәселелерін зерттеуде дәстүрлі, белсенді / интерактивті оқыту әдістерін қолдану іскерліктерін игеру. Білім алушыларды ауылшаруашылық жұмыстарына оқытудың материалдық және процессуалдық принциптерін қалыптастыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық техникасын жөндеу және қызмет көрсету
    Несиелер: 6

    Ауыл шаруашылығы техникасын жөндеу мен қызмет көрсетудің негізгі қағидаларын ашып көрсетеді. Ауыл шаруашылығы техникасының барлық тетіктері мен бөліктерінің функцияларын білу. Ауыл шаруашылығы техникасын жөндеу және техникалық қызмет көрсету әдістерін игеру. Ауыл шаруашылығы техникасын жөндеу және техникалық қызмет көрсету бойынша практикалық іскерліктер мен дағдыларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың бейіндік оқуын ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Әлемдік практикада бейіндік оқытудың тарихи мәнін, бейіндік оқытуды басқарудың негізгі функцияларын ашады. Бейіндік оқыту моделінің сипаттамасы және олардың ерекшеліктері қарастырылады. Бейіндік оқыту бағдарламасын құру принциптері мен функционалдық мақсатын талдау. Бейіндеуде қолданылатын әдістемелерді меңгеру және олардың сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық техникасының құрылысын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық техникасын зерттеудің негізгі принциптерін ашып көрсетеді. Ауыл шаруашылығы техникасының негіздерін талдау және жүйелеу бойынша білім. Ауыл шаруашылығы техникасын бөлшектеу, жинау және реттеу әдістерін қолдану. Ауыл шаруашылығы техникасы құрылғыларын зерттеу әдістемесі пәні бойынша практикалық жұмыстарды орындау дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дуальді оқыту негізі
    Несиелер: 3

    Дуальды оқыту - бұл болашақ маманның сәтті кәсіби және әлеуметтік бейімделуі үшін оқу орындары мен жұмыс берушілер арасындағы тығыз өзара әрекеттестіктің нәтижесі. Дуальды оқытудың ерекшеліктері: білім мазмұнының қазіргі өндіріс деңгейіне сәйкестігі; студенттерді кәсіпорынның корпоративті мәдениетімен, оның ерекшеліктерімен таныстыру; түлектің жаңа еңбек ұжымына әлеуметтік және еңбекке бейімделу шығындарын азайту; нақты өндіріс орындарында оқу процесінде заманауи құрал-жабдықтарды қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Тігін бұйымдарын өңдеудің технологиялық үдерітерін білу; жеңіл және сыртқы киім бөлшектерін қосу; жеке тапсырыс бойынша тігін бұй��мдарын өңдеу технологиясы; тігін бұйымдарының сапасына қойылатын бақылау талаптары. Сән үрдістеріне сәйкес тігін бұйымдарын өңдеу технологиясын меңгеру. Технологиялық реттілік талабы бойынша киім дайындау. Тігін бұйымдарын пішу және дайындау кезінде технологиялық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Кәсіби жұмыста тоқыма, конструкциялық материалдарды өңдеудің арнайы техникасы мен технологиясын орындауға қажетті және жеткілікті білімдер мен дағдылар.

  • Код ON8

    Жастарды кәсіби даярлау жүйесіндегі заманауи инновациялық технологияларды және педагогикалық коммуникация құралдарын (оқыту мен тәрбиелеудің формалары, әдістері мен құралдарын) меңгеру.

  • Код ON4

    Мектеп, техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде практикалық қызметте кәсіби-педагогикалық, психологиялық, инклюзивтік және ғылыми-зерттеу білімдерін қолдана білу.

  • Код ON7

    Болашақ педагогтың процессуалды-әдістемелік дайындығының қалыптасуына сәйкес жалпы білім берудің жаңартылған мазмұнының концептуалды негіздерін меңгеру.

  • Код ON11

    Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылар мен бБелгісіздік жағдайында жұмыс дағдыларын пайдалану.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді тиімді қолдану.

  • Код ON6

    Бітірушінің жалпы кәсіптік және арнайы даярлығының сапасын қамтамасыз ететін базалық, кәсіби және арнайы пәндерді оқытудың қазіргі заманауи әдістерін меңгеру.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылықтарын, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау іскерлігіне ие болу.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммуникация жасай алады.

  • Код ON2

    ОН1 Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммуникация жасай алады.

  • Код ON10

    Дуалды оқыту жүйесінде білім беру мекемелерінің базалық кәсіпорындармен өзара іс-қимылын үйлестіре білу. Күнделікті кәсіптік қызметке қажетті жаңа арнайы білімді жүйелі түрде тереңдету және меңгеру қажеттілігі.

  • Код ON9

    Технологиялық үдерістерді жобалау және іске асыруда еңбекті ғылыми ұйымдастырудың кәсіптік-техникалық білімдерін қолдана білуге қабілетті болуы.

Top