Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05211 Геоэкология және табиғатты пайдалануды басқару в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты қазіргі географиялық ғылымның әр түрлі салаларында ғылыми-теориялық және практикалық білімі бар және геоэкология және геоақпараттық жүйелер саласында іргелі білімі бар және алынған білімді ғылыми-практикалық және педагогикалық қызметте қолдана алатын, нарық талаптарына бейімделген, топта жұмыс істей алатын, экология бөлімдері арасындағы құрылым мен байланысты белсенді зерттейтін магистранттарды дайындау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M087 Қоршаған ортаны қорғау технологиясы
  • Дайындық бағыты 7M052 Қоршаған орта
  • Жоғары мектеп педагогикасы PVSh-4-2019
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды, оқыту мен ұйымдастыруды қалыптастырады. Жоғары білім беру педагогикасының әдістемесі мен теориясы, қазіргі заманғы педагогикалық технологиялармен таныстыру, білім беруді жоспарлау мен ұйымдастыруды және тәрбиелеуді оқыту.

  • Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық қатынас
    Несиелер: 4

    Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық атмосферадағы жылу мен ылғалды, жауын-шашын мен ауыз суды өзен ағынымен трансшекаралық тасымалдауға, қоршаған ортаны қорғау және табиғат пайдалану саласындағы халықаралық ынтымақтастыққа, қоршаған ортаны қорғау және табиғат пайдалану жөніндегі халықаралық ұйымдар мен бағдарламаларға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жер ресурстарын және минералды шикізат кешенін басқару
    Несиелер: 5

    Пән минералдық-шикізат ресурстарын, кенді және кенсіз пайдалы қазбаларды, қара металлургияны, түсті металлургияны, бағалы металдар мен тастарды, тау-кен-химиялық шикізатты, агрохимиялық кешенді, жер қойнауын пайдаланудың экологиялық мәселелерін, отын-энергетикалық ресурстарды, табиғи жағдайларды экономикалық және әлеуметтік даму факторы ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи технологиялар және экологиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі заманғы экологиялық және өндірістік-шаруашылық нормалауды, ҚР-да жаңа технологияларды енгізуді, шетелдік тәжірибе, атмосфераны өнеркәсіптік ластанудан қорғаудың заманауи әдістері: механикалық, физико-химиялық, химиялық, өнеркәсіптік және шаруашылық-ауыз сумен қамтамасыз ету үшін Су дайындаудың негізгі әдістерінің сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы IFN-4-2019
    Несиелер: 4

    Ғылым мен философияның мәні мен қоғамдағы рөлі, ғылым мен философияның құрылымы, ғылымның қазіргі кезеңдегі ерекшеліктері, ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми революциялар мен ғылыми рационалдылықтың құрылымы, ғылымның әлеуметтік институт ретінде рөлі, педагогика мен білім философиясының филосо-фиялық мәселелері, қоғамдағы ғылымның рөлі мен қызметтері, Ғылым мен философияның өзара байланысы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геоэкология және қоршаған ортаны басқарудағы ГАЖ
    Несиелер: 5

    Пән растрлық және векторлық графиканың мүмкіндіктері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында географиялық бөлінген мәліметтердің типтері, ГАЖ карталарын әзірлеу технологиясы, деректерді жинаудың техникалық құралдары, кеңістіктік деректердің инфрақұрылымы, деректерді картографиялау және талдауға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету, нақты экологиялық есептерді шешуге арналған ГАЖ қосымшалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған табиғи ортаны жүйелік талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әртүрлі масштабтағы қоршаған орта мәселелерін шешуде жүйелік талдау әдістерін , жүйелік экологияның әдістерін, сонымен қатар моделдеудің математикалық әдістерін зерттеу болып табылады. Экологиялық мәселелерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдануда салыстырмалы талдауды, сондай-ақ дискретті модельдердің нәтижелерін өңдеуді қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы PY-2-2019-UPE
    Несиелер: 2

    Басқарудың психологиялық заңдылықтарын зерттеу, диагностикалау және күйін болжау және басқару кіші жүйенің өзгеруі; басқарылатын объектінің жай-күйін осы бағытта өзгертуге бағындырушылар қызметінің бағдарламасы қалыптастыру; диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру, атап айтқанда, біліктілігін арттыру, жоғары лауазымдарға тағайындау үшін резерв құру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі принциптерін оқу, әдістерді талдау, диссертациялық немесе ғылыми зерттеу тақырыбын анықтау, ғылыми-әдістемелік қызмет процесінде ақпаратты жинақтау мен өңдеу және ғылыми немесе диссертациялық зерттеу тақырыбының жаңалығын негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геоэкологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән білім берудің қазіргі парадигмасы мен ЖОО-дағы білім беру ортасын технологияландыру, сонымен қатар оқытудың инновациялық технологиясы, оқыту технологиясын жіктеу, оқытудың балама технологиялары және қазіргі педагогикалық құбылыстар мен процестердің заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ландшафтты жоспарлаудың және қоршаған ортаны басқарудың заманауи әдістер
    Несиелер: 3

    Пән ландшафт компоненттерінің қасиеттерін, аумақтың ландшафтық дифференциациясының жалпы заңдылықтарын, оның негізгі бөліктерін, ландшафт морфологиясы мен жіктелуін зерттеуге бағытталған. Қазақстанның топырақ жамылғысын және оның ерекшеліктерін, табиғи ресурстарды қорғауды және бұзылған ландшафттарды қалпына келтіруді , сондай-ақ табиғи ортаны оңтайландыру принциптерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геоэкологиядағы геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты геоақпараттың негізгі түсінігін, оның географиялық ақпараттық жүйесін, геоақпараттық карталау, геоақпараттық жүйеде деректерді бастапқы өңдеу болып табылады. Геоанализдің жалпы әдістерін анықтау, модельдеу, математикалық әдістерді қолдану және геоақпараттық жүйені жобалау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ландшафттарды рекультивациялау, су ресурстарын және қоршаған ортаны басқару
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-табиғи құрылымдауда пайда болатын табиғи процестердің әртүрлі модельдерін, формализденген практикалық есептерді шешу алгоритмдерін құру болып табылады. Бұзылған ландшафттарды рекультивациялау, мәдени-техникалық және биологиялық мелиорация, мұнаймен ластанған топырақ пен суларды детоксикациялау, тау-кен қазбаларын рекультивациялау, қайта өңделген және егіншілік суару алаңдарын рекультивациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлерге арналған кәсіпкерлік (техникалық мамандықтар үшін) PI(TS)-3-2019-UPE
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік саласындағы халықаралық және ұлттық құқықтық базаны зерттеу; идеяны дамыту және жаңа технологиялық компанияны құру процедуралары. Іскерлік әдеп қағидаттарын меңгеру, бизнес-идеяны маркетинг және қаржылық жоспарларға аудару қабілетін дамыту; бизнес-ортаны және әріптестікті зерттеу және талдау; бизнес-модельдеудегі негізгі процестерд меңгеру; Компанияны басқарудың маңызды элементтері және адам ресурстарын дамыту. Әлеуетті іскер серіктестермен және басқа мүдделі тараптармен келіссөздер жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Кәсіби тақырыптар бойынша диалогтық және монологтық сөйлеу қабілетін дамыту, түпнұсқада берілген мәтіннің мазмұнын түсіну, ауызша орындалатын жұмыстар мен жеке құжаттарды (үзінділер, іскер хаттар, хабарламалар, авобиография, жұмысқа орналасу туралы өтініштер) жаза білу, арнайы әдебиетке шолу жасап аудара алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Техногенді жүйелер және экологиялық қауіп
    Несиелер: 3

    Пән техногенді жүйелерді оқытуға бағытталған: түсінігі, анықтамалары және жіктелуі, техногенді жүйелер және олардың адамға және қоршаған ортаға әсері. Пәннің мақсаты техногендік жүйелердің қоршаған ортаға әсерін нормалау және талдау, экологиялық тәуекел және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі принциптері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам апаттарында экологиялық жағдайды болжау және бағалау әдістері
    Несиелер: 4

    Пән өндірістік орта мен тіршілік ортасын бақылау мен мониторингілеуді зерттеуге бағытталған. Адамды, оның өмір сүру ортасын және кәсіби қызметін қорғау принциптерін, әдістері мен құралдарын меңгеру. Тіршілік қауіпсіздігін басқарудың экономикалық аспектілерін зерттеу, сондай-ақ техногендік авариялар кезіндегі экологиялық салдарларды бағалаудың есептік әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоэкологиялық жобалау және сараптау
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі заманғы әдістер мен әдістерді қолдана отырып, кешенді және салалық географиялық зерттеулерді орындау және сараптамалық-аналитикалық қызметті жобалауды меңгеру болып табылады. Табиғатты қорғау мәселелерін диагностикалауда дағдылану, экологиялық қауіп-қатерлерді төмендету бойынша шаралар мен тұрақты дамуды қамтамасыз ету және практикалық ұсыныстар жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық зерттеулердегі геохимиялық және геофизикалық әдістер
    Несиелер: 4

    Пән экологиялық зерттеулердегі геохимиялық және геофизикалық әдістердің теориясын, зерттеудің геофизикалық әдістерінің әдістері мен аппаратурасын, сонымен қатар барлау геофизикасының тікелей міндеттерін математикалық шешудің тиімділігін зерттеуге бағытталған. Технологиялық кешендерді пайдалану үшін дағдылар қалыптасады: аэроғарыштық (дистанциялық), далалық (жер үсті), жер асты (шахталық) және геофизикалық зерттеулер (ГАЖ) немесе каротаж.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қалдықтарды сақтау, кәдеге жарату және қайта өңдеу
    Несиелер: 3

    Пән қалдықтарды басқару, қоршаған ортаны қауіпті қалдықтардың техногенді және антропогендік әсерінен қорғау үшін қазіргі заманғы технологиялар мен жабдықтарды пайдалануды және қызмет көрсетуді зерттеуге бағытталған. Жоғары тиімді технологияларды оңтайландыру және әзірлеу және қалдықтардың қоршаған ортаға теріс әсерін азайтуға бағытталған жобалардың, өндірістердің қауіпсіздігіне мониторинг жүргізу және сараптама жүргізу бойынша дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аймақтық геоэкологиялық саясат және аумақ қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты Қазақстанның табиғи-климаттық жағдайларының ерекшеліктерін, олардың Экологиялық бағалауын, Қазақстан ресурстарының әртүрлілігін, экологиялық аспектілерді және оларды пайдалануды, сондай-ақ антропогендік әсердің экологиялық салдарларын бағалауды, Қазақстанның биоәртүрлілігінің экологиялық мәселелерін, экологиялық жағдайды және халықтың денсаулығын, қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік саясат пен басымдықтарды зерттеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Наноинженерлік зерттеулер негіздері (техникалық мамандықтар үшін) ONII(TS)-3-2019-UPE
    Несиелер: 4

    Нанотехникалық зерттеулердің негіздері мен әртүрлі әдістерін зерттеу, жалпы интеллектуалды және жалпы мәдени деңгейді дамыту; жаңа ғылыми-зерттеу әдістерін және олардың кәсіби қызметінің ғылыми бағытын дамыту; Кәсіби міндеттерді шешу үшін ресурстық және ақпараттық базаны қалыптастыру, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғи-техникалық геожүйелерді ақпараттық қамту және сараптамалық бағалау
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған ортаны қорғауды басқаруды зерттеуге бағытталған: ақпараттық процестердің негізгі ұғымдары, құрылымы және ерекшеліктері. Қоршаған ортаны басқару жүйесіндегі ақпараттық ағындарды талдау және оларды жіктеу, сондай-ақ ақпараттық технологиялардың даму тенденциялары, деректерді электрондық жинау жүйесі және қоршаған орта жағдайының кешенді көрсеткіштер жүйесін құру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндірістік объектілер мен өндірістің экологиялық жобалау негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қалдықсыз технологияны енгізу, өнеркәсіптік өндірісті жобалаудың және құрудың жаңа инженерлік-экологиялық принциптерін әзірлеу, сонымен қатар максималды экологиялық қауіпсіздік талаптары болып табылады. Объектілерді және технологиялық процестерді жобалау, табиғатты үнемдейтін өндірістердің тиімділігін арттыру және өнеркәсіптік объектілер мен өндірістерді табиғатты үнемдейтін жобалау негіздері бойынша дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоэкологиялық мониторинг
    Несиелер: 4

    Әртүрлі таксономиялық деңгейдегі елдер мен аймақтардағы табиғи және әлеуметтік-экономикалық процестердің дамуын және өзара іс-қимылын бағалау және болжау, қоршаған орта мониторингі түрлерінің жіктелуі, бақылау және жерүсті қамтамасыз ету әдістерінің жүйесі, Кері байланыс және басқару, геоэкологиялық мониторингті бақылау әдістері, биомониторинг негіздері және оның қоршаған орта сапасын бағалаудағы орны..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық сараптама, аудит, қазіргі заманғы әдістер және ҚОӘБ құрылымы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты өнеркәсіптік нысандардың қоршаған ортаға әсерін бағалауды қалыптастыру, жобалау кезіндегі экологиялық талаптар, экологиялық аудит принциптерін қалыптастыру болып табылады. Экологиялық сараптама жүргізудің құқықтық нормалары бойынша, сондай-ақ экологиялық аудитті жүргізу және қоршаған ортаға әсерді бағалау кезінде жүйелі тәсілдемелер қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік технологиялар, экологиядағы статистикалық әдістер және табиғатты пайдалану
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-экологиядағы және Табиғатты пайдаланудағы деректерді статистикалық талдау, сандық картографиялық модельдеу мәселелерін зерттеу, сондай-ақ мәліметтердің геостатистикалық моделін, рельефтің сандық модельдерін (ЦМР), геостатистикалық модельдеуді, ландшафтық-индикациялық байланыстар моделін және тақырыптық картографияның сандық әдістерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясы, жоғарғы мектеп, басқару психологиясының қазіргі заманғы концепциялары мен мәселелерін білу, шет тілінде диалогтық және монологтық формада әңіме құра білу, түпнұсқадағы текстің мазмұнын түсіну. Жоғарғы мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, басқарушыға лайық стилін, жаңа білім беру бағдарламаларын, іскерлік этикет дағдыларын игеру. Алған білімін жинақтап, практикалық қызметте қолдану, ары қарай дамыту.

  • Код ON2

    Наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздерін, табиғи және жасанды нанообъектілердің, нанобөлшектердің қасиеттерін, құрылымын білу; кәсіпкерлік, жаңа технологиялық компанияның идеялары мен стартын пысықтау рәсімдерін білу; бизнес процестерді қалыптастыру; компанияларды басқару және адам ресурстарын дамыту. Наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымын анықтай білу, сондай-ақ оны өндіруге арналған жабдықты таңдау; наноматериалдарды алу әдістері мен тәсілдеріне баға беру; материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдардың сапасын сынау және бағалау әдістерін пайдалану; тиісті құралдарды пайдалана отырып, компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды дербес тұжырымдау, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау және бақылау жүйелерін әзірлеу, салаларда қазіргі заманғы менеджмент принциптерін пайдалану.

  • Код ON3

    әртүрлі экологиялық проблемаларды шешуге арналған математикалық әдістерді талдау, өзбетінше тәжірибелік іс-әрекеттерге қажетті дағдыларды меңгеру, ғылыми зерттеулердің принциптері мен әдістерін, магистрлік диссертацияны жүзеге асыруға, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруға және жоспарлауға арналған әдістеменің ғылыми-практикалық негіздерін игеруге қажетті жалпы түсініктерге ие болу; жаратылыстану және техногендік факторлардан туындайтын тәуекелдерді азайту бойынша шешімдерді талдау, оқу орындарында геоэкологияны оқытудың педагогикалық дағдыларын пайдалану.

  • Код ON4

    табиғат ресурстарын пайдалану және қорғау мәселелерін шешу үшін картографиялық нормативтік ақпаратты пайдалану, олардың ресурстық қамтамасыздандырылуы туралы ақпаратқа негізделген жеке салаларды, өндірістерді және өңірлерді дамыту мүмкіндіктерін талдау, антропогендік әсер ету кезінде табиғи компоненттердің қасиеттерін өзгерту болжанатын тәжірибелік міндеттерді шешу. Геохимиялық зерттеулерге арналған геологиялық үлгілерді талдау, геохимиялық және геофизикалық зерттеулер әдістерін, сараптамалық және аналитикалық жұмыстарды жобалау және қазіргі заманғы тәсілдер мен әдістерді пайдалана отырып кешенді және салалық географиялық зерттеулер жүргізу, экологиялық мәселелерді бағалау, экологиялық тәуекелдерді азайту, инженерлік және географиялық мәселелерді шешу, аумақтық, қала құрылысы және ландшафтты жоспарлау мен жобалау сұлбасын әзірлеу.

  • Код ON5

    геоэкологиялық жобалау және сараптама, ауылдық және қалалық жерлерді тұрақты дамыту, қалдықтарды кәдеге жарату, ГАЖ және экологиялық картографиялау, заңнаманы қолдану және зиянды әсерлі әрекеттер үшін тиімді экономикалық ынталандыру үшін ландшафтық экология және ландшафттарды қалпына келтіру, тереңдетілген білім мен дағдылар. қалдықтар; өңірлік деңгейде әртүрлі табиғи және техногендік үрдістер мен құбылыстарды сипаттау және болжау үшін ақпараттық және білім беру технологияларының мәселелерін шешуде математикалық үлгілерді қолдану арқылы қалдықтарды қайта өңдеуге қоғамның қатысуын ұйымдастыру.

  • Код ON6

    автоматтандырудың техникалық құралдарын пайдалану; ғылыми-практикалық жұмыстарда пайдаланылатын ғылыми жобаларды автоматтандырудың заманауи әдістерін дизайн технологиясы, компьютерлік технологиялар, нормативтік құжаттарды дербес түсініп, оларды шешу үшін автоматтандыру жүйелерін құрып LaTeX, Matlab, Excel компьютерлік бағдарламаларын қолдану, қалдықсыз технологияларды енгізу, өнеркәсіптік қондырғыларды жобалау және жасау үшін жаңа инженерлік және экологиялық принциптерді әзірлеу.

  • Код ON7

    Әлемнің әртүрлі өңірлеріндегі қоршаған ортаның жай-күйі туралы ақпарат жинау дағдыларын меңгеру, әр түрлі табиғи ресурстар мен объектілерді қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастыққа, аналитикалық шолуларды құруға, халықаралық ынтымақтастық саласындағы экологиялық мәселелерді және міндеттерді қалыптастыруға, өнеркәсіптік объектілердің қоршаған ортаға әсерін бағалауға байланысты мәселелерді зерттеуге, экологиялық мәселелерді жобалауға қойылатын талаптар, экологиялық аудит принциптері, техникалық жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу, экологиялық мәселелер экологиялық және техногендік қауіпті көзі ретінде процестер мен құбылыстарды білу.

Top