Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11102 Туризм(РУДН) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм саласындағы ғылыми, педагогикалық, басқарушылық және қолданбалы мәселелерді шешуге қабілетті туризм саласының ғылыми-педагогикалық және басқарушылық профильді, жоғарғы санаттағы, мамандар дайындау: - сыртқы ортаның субъектілерімен өзара әрекеттесуді және функцияаралық әрекеттесуді жүзеге асыру, ресурстық талаптарды жоспарлау, адам ресурстарын басқару, туристік кәсіпорындардағы корпоративтік мәдениетті сақтау, туристік нарыққа талдау жасау, туристік өнімдер мен қызметтерді сатуды басқару; - қазіргі заманғы туристік нарықтың қалыптасуына әсер ететін, оның даму перспективаларын және мазмұнын бағалау арқылы, соңғы ғылыми концепция негізінде ЖОО-дағы туристік бағыттағы пәндерді оқыту; - қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, деректер базаларын, компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып туристік кәсіпорындарда және мамандандырылған жоғары оқу орындарында жұмыс істеу; - ғылыми жарияланымдарды, есептерді және презентацияларды дайындау арқылы өздерінің ғылыми зерттеулеріне байланысты ғылыми бағыттарды білу, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу және ұсыну.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 125
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
  • Туристік нарықтық құрылымы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: практикалық қызметтің негізгі бағыттары бойынша шешім қабылдау үшін туристік нарық туралы білімді қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: туристік нарық ұғымы, оның қасиеттері мен белгілері; туристік нарықтың тұжырымдамасы мен сипаттамасы; оның ерекшеліктері мен үрдістері; туристік тұтыну сұранысы мен ұсынысының географиясы, туристік кәсіпкерлік қызмет моделінің кеңістіктік-уақыттық модификациялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризмдегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби және ғылыми қызметте компьютерлік және мультимедиа-технологияларды қолдана отырып туризмнің арнайы міндеттерін шешу қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылыми-техникалық ақпарат түрлері; іздестіру жүйелері; деректерді өңдеудің компьютерлік рәсімдері; бағдарламалық өнімдер, географиялық зерттеулерге арналған қосымшалар; географиялық ақпараттық технологиялар; туристік қызметті бағдарламалық қамтамасыз ету; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынуға арналған компьютерлік технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы қабылданған халықаралық деңгей жүйесі негізінде күнделікті және кәсіби қарым-қатынас үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Мәтінді жалпылау және түйіндеу. Ғылыми мәтіндегі байланыс құралдары. Аннотация және реферат жазу кезінде қолданылатын тәсілдер. Аннотация мен реферат арасындағы айырмашылықтар. Кәсіби бағыттағы мәтіндерді оқу. Хат: оқылған мәтіндерге қысқаша және толық аннотацияларды құрастыру және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Іскерлік және басқару риторикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша іскерлік жанрларды, іскерлік қарым-қатынастағы тілдік этикетті меңгеру қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: сөйлеу әрекетінің түрлері және іскерлік қарым-қатынас түрлері, оның түрлері; сөйлеу әрекетінің нәтижесі ретінде мәтін; сөйлеу техникасы; сөйлеу мәдениетінің негіздері; іскерлік қарым-қатынас жанрлары, іскерлік қарым-қатынас жағдайларын модельдеу, қарым-қатынастың оңтайлы алгоритмдерін таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты. адам ресурстарын басқару, штатты жоспарлау және жинақтау бойынша жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. қысқа мерзімді, орта мерзімді және ұзақ мерзімді кезеңдерге стратегиялық бизнес мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған HR саласында ұсыныстар әзірлеу; 2. адам ресурстарын тиімді басқару саласында басқару шешімдерін қабылдау және логистиканы қалыптастыру; 3. ұйымның адам ресурстарына деген қажеттілігін қамтамасыз ету және еңбек нарығында ұйымның ұстанымын бағалау тұрғысынан еңбек нарығының жай-күйі мен даму үрдістерін талдау; 4. қызметкерлерді бағалаудың және аттестациялаудың әр түрлі әдістерін қолдана отырып, қызметкерлерге арналған оқыту бағдарламасын әзірлеу және олардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдану; 5. нәтижелілік анықталатын қызметкерлердің негізгі тиімділік көрсеткіштерін (КРІ) анықтау процесін әзірлеу және сүйемелдеу; Пәннің мақсаты. Пән персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, еңбек өнімділігін арттыру, ұйым персоналының тиімділігімен бар Еңбек ресурстарын тиімді пайдалану дағдыларын әзірлеуге арналған. Бағдарламаның мазмұны тыңдаушыларға өз дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі ұйымдардың персоналымен жұмыстың тұжырымдамалық және әдістемелік негіздерін беруі, тыңдаушыларда персоналды басқарудың тәсілдері мен әдістерін практикада қолдану дағдыларын қалыптастыруы тиіс. "Адам ресурстарын басқару" пәні тиімді жұмыс үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдай жасау, қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру мәселелерін қамтиды. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдалану ерекшеліктері, еңбек өнімділігін арттыру, қолда бар Еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; персоналды дамыту; тиімді жұмыс үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдайлар жасау, қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру; мотивация әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм экономикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: практикалық міндеттерді шешу үшін туризм экономикасы бойынша базалық ғылыми-теориялық білімді қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: макро-, мезо- және микродеңгейде туризм экономикасы; туризмдегі экономикалық қызметтің негізгі ұғымдары, тұжырымдамалары; әсер ету факторлары; проблемалар және оларды шешу жолдары; туризм индустриясы кәсіпорындарының экономикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: инженерлік физика саласындағы кәсіби қызметтің тиімділігін арттыру үшін басқару психологиясы мен практика негіздерін қолдану. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ұжымдағы тұлғаның мінез-құлықтары мен қызметінің нәтижелерінің өзара байланысы контекстінде өмірлік және кәсіби жағдайларды талдау; 2. техникалық ғылымдар саласындағы SWOT-талдау әдісімен басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық үрдістерін біріктіру және топтастыру; 3. басқару стилін зерттеу негізінде басшының қызметін басқару тиімділігін бағалау; 4. психологиялық климатты және корпоративтік мәдениетті жақсарту бойынша ұйым басшылары мен қызметкерлері үшін эмоциялық жағдайды реттеу техникасы мен тренингтік бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру; 5. бейіндік пәндер сабақтарын өткізу кезінде дәстүрлі және жаңа білім беретін интерактивті технологияларды қолдану. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Басқару психологиясы психологиялық ғылым саласы ретінде. Басқару психологиясының міндеттері мен әдістері. Басқару ғылым және өнер ретінде. Субъект және басқару объектісінің психологиясы. Ұйымдастырушы ретінде басшыға қойылатын психологиялық талаптар. Әлемдегі басқару ғылымының қалыптасу және даму тарихы. Қазіргі басқарудың ерекшелігі мен функциясы. Басқару қарым-қатынас заңдары. Тұлға басқару субъектісі ретінде. Ұйымдастырушылық құрылымдардағы жетекшінің жеке тұлғасы. Қызметкерлерді жалдау және бейімдеу психологиясы. Персоналды ынталандыру психологиясы. Персоналдың еңбек уәждемесіне әсер етудің негізгі құралдары. Қақтығыстарды басқару психологиясы. Іскерлік әңгіме және келіссөздер. Адамдарды басқарудағы наным психологиясы. Контроллингте басқару шешімдерін қабылдау тәсілдерін жіктеу. Дағдарысқа қарсы басқару психологиясы. Ұйымның корпоративтік мәдениеті. Ұжым басқарудың объект және субъектісі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмнің ұлттық және аймақтық жоспарлануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: туризмді ұлттық/аймақтық жоспарлау саласында шешімдерді қалыптастыру және қабылдау үшін басшылық ережелерді анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: туризмді жоспарлаудың маңызы, тәсілдері, иерархия, құрылымы, ұлттық және аймақтық деңгейде туризмді жоспарлау моделі, стратегиялық және жедел жоспарлау тәжірибесі, институционалдық элементтер мен туристік нарықты жоспарлау, туризмді дамытуды қаржыландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмдегі тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: туристік қызметті ұйымдастыру кезінде болжаудың, бағалаудың, жоспарлаудың, тәуекелдерді басқарудың ғылыми-негізделген әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: тәуекелдерді анықтаудың және бағалаудың теориялық негіздері, факторлар, негізгі ұғымдар, сыныптау тәсілдері, туризмдегі тәуекелдерді талдау, бағалау, болжау, басқару әдістері; туризмдегі тәуекелдерді азайту, сақтандыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын, орта және жоғары білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті ұйымдастыру үшін оқытушының кәсіби құзыреттілігін меңгеру. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Педагогикалық ғылым және оның ғылым жүйесіндегі орны. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары білім мазмұны. Жоғары мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан инновациялық әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: мәдениет пен философия контекстінде ғылыми бағдарламалардың пайда болу тарихын және прогресін, ғылыми білім құрылымын және оның даму динамикасын, ғылыми этиканы, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшеліктерін, техникалық ғылымның қазіргі кезеңінде ғылыми іздеу және ғылыми зерттеу бағыттарын зерделеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: ғылымның тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық негіздері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі әлемдегі, орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым. Жаңа еуропалық ғылым-ғылымды дамытудың классикалық кезеңі. Негізгі тұжырымдамалар мен бағыттар классикалық емес және постклассикалық емес кезеңі ғылымды дамыту. Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері. Ғылым мамандық ретінде. Ғылым идеалдары мен нормалары және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризимдегі инновациялық менеджемент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инновациялық жобаларды әзірлеу үшін туризимдегі инновациялық менеджмент әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқытылады: туризмдегі инновациялық менеджменттің мән-мағынасы мен мазмұны; басқару объектісі болып табылатын инновациялық қызмет; туризмдегі инновациялық менеджменттің функциялары мен әдістері; туристік өнімді жылжыту мен коммерциализациялаудағы инновациялық үдерістер; туризм саласындағы инновациялық қызметке қоршаған ортаның тигізетін әсері; туристік кәсіпорынның инновациялық қызметін басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: презентация, баяндама, мақала және диссертация формасында көрсету үшін дайындалған сценарий негізінде өзіндік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылымның даму тенденциялары; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, басқару әдістері мен оны қаржыландыру; халықаралық ғылыми қорлар мен ғылым мен білімді қолдау бағдарламалары; ғылыми журналдар рейтингісі; ғылыми құжаттарды басқару, академиялық хат жазу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғарғы мектепте туризмді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жоғары мектепте географиялық және туристік пәндерді оқыту үшін оқытудың дәстүрлі және заманауи инновациялық технологияларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: «Туризм» мамандығы бойынша жоғары кәсіби білімнің оқу-әдістемелік кешеннің мазмұны, ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризм индустриясының теориялық және әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: туризм индустриясының мәселелерін зерттеудің теориясы мен әдіснамасын жүйелі түсінуді қалыптастыру үшін арнайы ақпаратты бағалау, теориялау қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылыми зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы, туристік салаға қазіргі көзқарастар, туризм индустриясының шекаралары мен құрамы; әлемдік туризмдегі жаһандану процестері; Қазақстандық туризмнің қазіргі жағдайы; туризм персоналын даярлау және қайта даярлау саласындағы саясат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризмдегі картографиялық моделдеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ГАЖ-қосымшалар арқылы компьютерлік моделдеу үшін компоненттік, инвентарлық, кешендік (интегралдық) карталарды құрастыру қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: картографиялық моделдерді құрастыру қағидалары; кеңістік-белгілік моделдер ретінде карталарды құрастыру кезеңдері; карталарды құрастырудың негізгі әдістері; ГАЖ-де туристік және рекреациялық шаруашылықтың картографиялық қамтамасыздануы; қазіргі заманғы ГАЖ арқылы картографиялық моделдерді жасау; ГАЖ-технологияларының негіздері; Казақстанның туристік саласындағы картографиялық моделдеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    ON1: Жаңа және бейтаныс контексттердегі, көп мәдениетті және шет тілдік ортадағы ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешу үшін, туризм саласындағы қазіргі заманғы білім, ғылыми түсініктер мен теорияларды түсіндіреді.

  • Код ON10

    ON10:Ақпаратты басқарады, кәсіби, педагогикалық, практикалық міндеттерді шешу үшін тиімді, креативті, біріктірілген ақпараттық ресурстар мен технологияларды, ГАЖ және GDS бағдарламаларды қолданады.

  • Код ON5

    ON5: Жаңа педагогикалық технологияларды қолдана отырып, заманауи ғылыми концепциялар негізінде, актуалды ғылыми мазмұны бар оқу курсының бағдарламасын әзірлейді және кәсіби туристік пәндерді оқытады.

  • Код ON11

    ON11: Көп мәдени және шет тілді ортада бизнес-жоспар, презентация, баяндама, мақала, ғылыми баяндама, оқу материалы түрінде өзінің кәсіби идеялары мен қызметінің нәтижелерін ұсынады, туристік өнімді жылжыту бойынша жарнамалық іс-шараларды жүзеге асырады.

  • Код ON3

    ON3: Объектінің сипаты мен туризм саласындағы ғылыми бағыттың әдістемесіне сәйкес өзіндік зерттеу әдістерінің жүйесін дұрыс таңдайды.

  • Код ON9

    ON9:Бәсекеге қабілетті, көп мәдениетті, шет тілді ортада туристік қызметті болжау, жоспарлау және басқару үшін нарықтық талдау жүргізеді, туризм теориясы мен тәжірибесінің соңғы жетістіктерін қолданады.

  • Код ON4

    ON4: Кәсіби туристік білім берудің жоғары мектебінің, жоғары білімі бар кадрларды қайта даярлаудың және біліктілікті арттыратын мамандандырылған мекемелерінің оқу процесінде ғылыми және кәсіби білімді енгізеді.

  • Код ON12

    ON12: Өзінің дамуын басқарады, оқу дайындығының деңгейін бағалайды, дербес жеке, кәсіби, практикалық, ғылыми, педагогикалық іс-әрекетті және біліктілікті жоғарылату жолын қалыптастырады.

  • Код ON2

    ON2: Ғылыми зерттеулерді өздігінше құру және орындау үшін, туризм саласындағы ғылыми аппаратты және табысты практикалық тәжірибені критикалық түрде бағалайды.

  • Код ON6

    ON6: Іскерлік этика негізінде туристік кәсіпорында оқыту, құжаттама жасау, сату және бизнес-процестерді басқару барысында тиімді коммуникацияларды, интерактивті өзара байланысты және мүдделі тараптармен әрекеттесуді жүзеге асырады

  • Код ON7

    ON7: Ресурстарға қажеттілікті жоспарлауды, туристік кәсіпорын қызметінің әр түрлі түрлеріне кешенді экономикалық талдау жүргізуді жүзеге асырады, экономикалық қызметтің тиімділігі мен туристік қызметтердің сапасын жақсарту жөніндегі шараларды әзірлейді.

  • Код ON8

    ON8: Кадрлық ресурстарды басқарады, кәсіби және корпоративті мәдениетті қолдайды, мекеме кадрларын іріктеуді, бейімдеуді, ынталандыруды, дамытуды және бақылауды, туризм саласындағы кәсіпорындар мен ұйымдар үшін міндетті талаптар мен стандарттардың сақталуын ұйымдастырады.

Top