Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03103 Психология в Астана халықаралық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - ғылыми басқарудың заманауи үрдістері-жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Курс студенттерді шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстырады. Берілген пәннің негізгі бөлімдері: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқару концепциясы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, субъект психологиясы басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің өз басқару функцияларын іске асыру сапасының өзара байланысын психологиялық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этникалық және кросс-мәдени психология
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқу магистранттарға психология мен мәдениет танудың негізгі ұғымдары туралы толық түсінік алуға және кроссмәдени зерттеуде негізгі психодиагностикалық әдістерді меңгеруге мүмкіндік береді. Мақсаты – әртүрлі мәдениетке жататын адамдар топтарының психологиясының негіздері туралы, тұлғаның осы топтар мен өзара әрекеттесуінің заңдылықтары және олардың өзара әрекеттесуі туралы іргелі білімді қалыптастыру (теориялар, тұжырымдамалар, негізгіұғымдар, заңдылықтар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасауға жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқу ақпараттық мәдениеттің дамуына ықпал етеді; ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен сыйластықты тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқу магистранттарға бүгінгі күнге дейін "Психология" ғылымы туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Мақсаты: психологиялық ойларды дамытудың теориялық және практикалық негіздерін, психологияның даму кезеңдерінде ғылым ретінде мәселелерін шешудің негізгі құралдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің тарихи-мәдени контекстінде пайда болуы, қызмет етуі және дамуы туралы тұтас түсінік береді. Қарастырылатын тақырыптар: Ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контекстері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымның философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 6

    Курс психологиядағы теориялық және эмпирикалық білімнің өзара байланысы туралы және психологиядағы экспериментатор қызметінің ерекшелігі туралы түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Магистранттарға психологиялық эксперименттің заманауи бағыттары мен технологиялары туралы теориялық және практикалық білім алуға, тәжірибелік психологияның базалық, іргелі жағдайлары саласында практикалық психологтың кәсіби құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу барысында студенттер әлеуметтік өзара қарым-қатынастың ерекшеліктері, әлеуметтік өзара іс-қимылдың қажеттілігі мен салдары, бір-бірінен өзара тәуелділік, қарым-қатынас және жанжалды өзара іс-қимыл ерекшеліктері, әлеуметтік және әлеуметтік қарсы өзара іс-қимыл туралы негізгі түсініктерді алады. Мақсаты: әлеуметтік қарым-қатынас аясында адамның ойлау және мінез-құлқының заңдылықтарымен танысу, Әртүрлі зерттеу тәсілдерін талдау және салыстыру дағдысы, әлеуметтік өзара қарым-қатынасты талдау кезінде олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептегі менеджменті
    Несиелер: 6

    Педагогикалық менеджмент теориясын және практикалық тәжірибені талдау негізінде ЖОО практикасына менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын анықтау; болашақ магистрлердің менеджменттің педагогикалық негіздерін және оны басқару практикасына енгізу жолдарын меңгеру; болашақ магистрлерді біліммен, іскерлікпен, педагогикалық менеджмент дағдыларымен қаруландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеке кеңес беру және коучинг
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасы негізгі теориялық тәсілдерге, кеңес беру әдістері мен принциптеріне, коучинг өткізу тәсілдеріне бағытталған. Адамның практикалық іс-әрекеті мен ұйымдастыруда кеңес беру және коучинг қолдана білу. Пәнді игерудің мақсаты кеңес беру және коучинг туралы, олардың даму бағыттары туралы, кадр агенттіктерінің, персоналды басқару қызметтерінің жұмысында оларды қолдану мүмкіндігі туралы, кеңес беруші қызметінің ерекшелігі туралы түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ осы қызмет үшін қажетті дағдылар мен іскерлікті дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-психологиялық технологиялар команда құру
    Несиелер: 5

    Бұл курс ұйымдастыру психологиясының әдісі ретінде командалық білім берудің негізгі ұстанымдарының, әдістері мен тәсілдерінің мазмұнымен таныстырады; тренинг бағдарламасын әзірлеу дағдыларын және командалық білім берудің әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеруге мүмкіндік береді. Мақсаты: командада жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, конструктивті тұлғааралық өзара іс-қимыл сапасын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, Педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, Педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – білім алушыларда ғылымның орны мен рөлі туралы білім жүйесін қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің түрлерін игеру, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу, ресімдеудің негізгі принциптері туралы білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Персоналды диагностикалау, бағалау және дамыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы ұйымдастыру-басқару, ақпараттық-аналитикалық және әлеуметтік-психологиялық қызмет аясында психодиагностикалық жұмыстарды орындауға теориялық және практикалық дайындыққа бағытталған. Мақсаты: адам капиталының диагностикасы, персоналдың дамуын іскерлік бағалаудың қазіргі заманғы технологиялары бойынша теориялық және әдіснамалық білімдердің негіздерін беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі басқару технологиялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім берудегі басқарудың озық тәсілдері мен технологияларымен танысу; білім алушылардың кәсіби басқару сапасы мен басқару мәдениеті кешенін дамыту. Пән басқару психологиясын меңгеруге және меңгеруге бағытталған; басқару процесінің мәні, функциялары, психология әдістері мен принциптері және басқару технологиясы, сонымен қатар педагогтың басқару шеберлігін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқарушылық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Бұл курс кәсіби басқарушылық кеңес берудің жай-күйі, проблемалары, перспективалары туралы білім мен түсініктерді қалыптастыруға, сондай-ақ кеңесшілерді пайдаланудың әр түрлі нұсқаларын талдай білуге, кеңес беру процесіне тән шектеулерді алдын ала білуге бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты кеңес беру қызметін көрсетуде, консалтингтік ұйымдарды таңдауда және кеңес беру шарттарын жасасуда дұрыс бағдар беру үшін қажетті басқарушылық кеңес беруді ұйымдастыру және жүзеге асыру бойынша теориялық білім алу және практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Төтенше және дағдарыс жағдайында адамдарды психологиялық қолдау
    Несиелер: 6

    Күрделі, экстремалды жағдайларда жүзеге асырылатын жоғары жауапкершілікпен, шиеленіспен және күйзеліске төзімділікпен байланысты дағдарыстық және төтенше жағдайлардың психологиясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курс дағдарысты және төтенше жағдайлар мен оқиғаларды бастан кешірген адамдарға психологиялық қолдау көрсету саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты: психологиялық диагностика әдістерін және дағдарыс жағдайында адамдарға психологиялық көмек көрсету технологияларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қауіпті жағдайда балалармен отбасыларды әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу үдерісі кәсіптік қызметте денсаулық сақтау технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыруға, әлеуметтік орта мен білім беру кеңістігінің қауіптері мен қауіптерін ескеруге бағытталған. Балалардың қызығушылықтары, қиыншылықтары, проблемалары, даулы жағдайлар және мінез-құлқындағы ауытқулар туралы түсінікке ие болу. Психологиялық диагностика әдістерін меңгеру. Курсты меңгерудің мақсаты қауіп-қатер жағдайында отбасылар мен балаларды әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеудің ерекшеліктерін білу, олармен жұмыс істеудің негізгі бағыттарын сипаттау және қауіп-қатер жағдайында отбасылар мен балаларды әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеудің жеке және топтық бағдарламаларын әзірлеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес берудегі супервизия
    Несиелер: 6

    Курс психологиялық кеңес беруде супервизормен табысты жұмыс істеуге қажетті теориялық білім мен практикалық құралдарды қалыптастырады. Психологиялық кеңес беруде супервизияның негізгі бағыттары мен тұжырымдамаларын білуді қалыптастыру Маман-психологқа клиенттермен кеңес беру барысында табысты болуға көмектесу және оның кәсіби біліктілігін дамыту. Тренинг және жеке терапия режимінде оқыту. Мақсаты: психологиялық кеңес беруде супервизия үдерісін ұйымдастыру шарттарымен, супервизияның негізгі схемалары мен үлгілерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиядағы математикалық әдістер және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеудің математикалық-статистикалық әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Сонымен қатар курс компьютерлік бағдарламалар көмегімен психологиялық зерттеулер деректерін талдау, талдау әдістері мен тәсілдері, жинау, өңдеу, тәжірибелік дағдыларын игеруді қарастырады. Мақсаты-заманауи деңгейдегі ақпараттық және коммуникациялық технологиялар бойынша білім мен іскерлікті жүйелеу, жинақтау, психологтың ғылыми және практикалық қызметінде базалық және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін тәжірибеде қолдана білуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасылық кеңес беруде жүйелі тәсіл
    Несиелер: 5

    Бұл пән отбасына психологиялық кеңес беру бойынша базалық құзыреттілікті қалыптастыруға, кеңес берудің психологиялық мәдениетін қалыптастыруға, отбасына психологиялық кеңес беру моделін меңгеруге және дұрыс пайдалануға ықпал етеді. Курстың мақсаты - магистранттарды отбасылық кеңес берудің негізгі шетелдік және отандық теориялық концепциялары мен модельдерімен, сонымен қатар отбасымен жұмыс істеу кезінде қолданылатын заманауи әдістемелік әдістермен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психотерапия және кеңес беру бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Психологиялық кеңес беру және психотерапияның теориялық-әдіснамалық негіздері туралы түсінік құру, сондай-ақ практикалық кеңес беру және психотерапиялық міндеттерді тиімді шешу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Мақсаты: магистрантарды психокоррекциялық және психотерапиялық көмек көрсету және кеңес беру кезінде психологтардың тәжірибелік жұмыста қолданатын заманауи техникалармен, әдістемелермен және әдістермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.

  • Код ON2

    Қазіргі кезеңде ғылымда зерттелетін пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау және нәтижелерін кәсіби қызметте пайдалану.

  • Код ON3

    Белсенді қарым-қатынаста ғылыми, өндірістік және әлеуметтік - қоғамдық қызмет салаларында шет тілін білуді қолдану. Психология бойынша ғылыми эксперименталдық зерттеулер жүргізу кезінде коммуникацияларды жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеруді және басқарушылық және консультативтік саладағы практикалық қызметті көрсету.

  • Код ON4

    Басқару қызметінің психологиялық негіздерін білу және оларды білім беру ортасын қалыптастыруда және ұйымдарда практикалық міндеттерді шешуде қолдану. Әлеуметтік қарым-қатынас психологиясы мен басқару қызметі саласындағы психологиялық зерттеу әдістерін меңгеру. Стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі көрсету, шығармашылық әлеуетті пайдалану қабілетін көрсетуге дайын болу; оқу үдерісін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану және білім беру процесін әртүрлі білім беру сатылары мен түрлі білім беру мекемелерінде басқару қабілеті.

  • Код ON5

    Қазіргі әлемдік білім беру кеңістігіндегі жоғары білімнің заманауи мәселелері мен даму стратегияларын ұсыну. Заманауи педагогикалық технологияларды игеру және жоғары білім педагогикасы білімін педагогикалық қызметке қолдану, педагогикалық пәндер мен дискуссияларды шет тілінде жүргізу. Жоғары оқу орнында білім берудің сапа менеджменті жүйесі туралы білімін көрсете отырып, педагогикалық процесті басқарыңыз.

  • Код ON6

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері, тұтас педагогикалық үдерісті және жоғары оқу орнының педагогикалық ұжымын басқару ерекшеліктері туралы білімді көрсету және қолдану. Басқарушылық міндеттерді шешуде ұйымдастырушылық қабілеттерді меңгеру. Команданы тиімді басқару әдістерін, құралдарын және технологияларын меңгеру, тиімді бақылау және басқару үшін білім берудегі сапа менеджменті жүйесінің негізгі элементтерін анықтау.

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін талдау, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алу, ғылыми еңбектерге реферат жасау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасау, алынған нәтижелерді жинақтау, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.

  • Код ON8

    Психологиялық экспериментті жоспарлау және жүргізудің теориялық негіздерін білу: жоспарлау кезеңдері, эксперименттік дизайн түрлері, Сыртқы және ішкі валидтік қауіптер. Психологиялық зерттеу (теориялық, эмпирикалық) және оларды жаңа құралдарды пайдалана отырып әдістемелік қамтамасыз ету бағдарламасын әзірлеу.

  • Код ON9

    Психологияның негізгі мәселелерін зерттеудің жалпы әдіснамалық тәсілдері туралы, психологияның қазіргі даму тенденциялары туралы білімді көрсету және психологиялық зерттеуді ұйымдастыру мен жоспарлауда теориялық-әдіснамалық білімді қолдану. Ғылыми - зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін заманауи математикалық әдістер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып психодиагностикалық құралдарды түрлендіру, бейімдеу.

  • Код ON10

    Психологтың практикалық іс-әрекетінде және ұйымдастыруда басқарушылық кеңес беру мен коучингтің жеке және топтық формаларын қолдану. Басқару шешімдерін талдау және қабылдау, басқару қызметінің дағдыларын пайдалану. Персоналды басқару тұжырымдамасын әзірлеу және іске асыру, ұйымның кадр саясаты, персонал маркетингі, персоналды тарту стратегиясын әзірлеу және іске асыру, персоналды бейімдеу жүйесін қалыптастыру негіздерін практикада қолдану және білімін көрсету. Персоналмен жұмыс істеу саласында білім беру, консалтингтік және өзге де қызмет түрлерінің нарығын талдау үшін ақпарат жинау дағдыларын меңгеру. Еңбек ұжымының нәтижесіне бағытталған үйлесімді (өзара қарым-қатынас, моральдық-психологиялық ахуал) қалыптастыру бойынша кеңес беру қабілеті. Тимбилдингті ұйымдастыру және өткізу дайындығы.

  • Код ON11

    Адам капиталын дамыту саласында білімді қолдана отырып, ұйым персоналын бағалау, іріктеу және дамыту дағдыларын көрсету. Стратегиялық жоспарлауды және персоналды дамыту әдістерін анықтау. Психологиялық тәсілдерді, команданы құру технологиясын қолдану және әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасын әзірлеу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON12

    Корпоративтік мәдениетті құру, ұйымдар, бөлімшелер, қызметкерлер топтарын (командаларын), жобаларды басқару, командалық білім берудің әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру, білім беру мекемесін дамыту міндеттерін шешу және көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру үшін командалық жұмысты ұйымдастыру қабілеті. Командалық жұмысты жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау технологияларын тимбилдинг дағдыларын меңгеру

  • Код ON13

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу қабілетін көрсету. Дәстүрлі әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, индивидке, топқа, психологиялық көмекті ұйымдастырудың стандартты базалық рәсімдерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру; дағдарыстық, төтенше жағдайларда қалған жас кезеңдерінің ерекшеліктерін және оның гендерлік, этникалық, кәсіби және басқа да әлеуметтік топтарға тиесілілік тәуекелін ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшелігін анықтау қабілеті. Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық салаларында белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл жасау дағдыларын меңгеру

  • Код ON14

    Қауіп-қатер жағдайындағы және қиын өмірлік және төтенше жағдайларда қалған адамдарды анықтауға бағытталған психодиагностикалық құралдарды қолдану қауіп-қатер жағдайында отбасыларды психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз ететін тиімді коммуникацияны жүзеге асыру. Отбасымен түзету және оңалту жұмыстарын психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын әзірлеу және бағалау технологияларын, әдістерін меңгеру. Дағдарыс және төтенше жағдайларда психологиялық көмек көрсетудің стратегиясын, қорғау әдістерін қолдану және әзірлеу қабілеті.

  • Код ON15

    Техника мен тәсілдерді пайдалана отырып, психологиялық кеңес беруді, оның ішінде отбасына кеңес беруді жүзеге асыру. Психологиялық кеңес беру және психотерапияның практикаға бағытталған модельдерін, әдістері мен психотехникасын қолдану. Супервизияның теориялық негіздерін, әдіснамасын, стратегиясын білуін көрсету, психологиялық кеңес беруде супервизияның негізгі схемалары мен модельдерін меңгеру. Қызметкерлерге (немесе басқа мекемелердің қызметкерлеріне) клиенттермен өзара іс-қимыл жасау, қажетті психологиялық атмосфераны және терапевтік ортаны құру мәселелері бойынша кеңес беру дағдыларын пайдалану. Басшылықтың негізгі әдістерін қолдану: міндеттерді қою және бөлу, жіберу және бақылау, Кері байланыс және орындауды бағалау, жұмыс орнында оқыту, жеке және топтық шешімдер қабылдау. Кәсіби қызметтің түрлі салаларында жаңа міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін психологиялық технологияларды таңдауға және қолдануға дайындық.

Top