Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03103 Психология в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар беру және оларды жүзеге асыру бойынша тәжірибелік дағдыларды үйрету. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: ғылым түсінігі, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің Мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері

    Бұл пән магистранттарға кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған психологиялық ғылымның негізгі философиялық және әдіснамалық мәселелері туралы тұтас түсінік алуға бағытталған. Лин пәндерін игеру шеңберінде магистранттар қазіргі ғылыми психологияның теориялық-әдіснамалық негіздерін, ғылыми зерттеулерді әдіснамалық талдау деңгейлерін қарастырады, психологиядағы қазіргі әдіснамалық жағдайды бағдарлай алады, психологияның әдіснамалық негіздерін зерделеу және өзіндік зерттеу әдіснамасын құру саласында өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілетін дамытады, ғылыми әдістемені қалыптастыру саласында кәсіби міндеттер қою қабілетін дамытады., психологиялық ғылым мен практика мысалындағы ғылыми-зерттеу және практикалық қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары білім берудегі психологияны оқыту әдістемесі

    Бұл пән психологияны оқытудың әдіснамалық мәселелерін меңгеруге, сондай-ақ жоғары және қосымша білім беру жүйесінде Психологияны оқыту саласындағы оқу бағдарламаларын, сабақ жоспарларын әзірлеу үшін қажетті білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттарды орта және жоғары оқу орындарында психология оқытушысы қызметін жүзеге асыруға әдістемелік даярлау. Бұл оқу пәнін игеру магистранттарға қазіргі заманғы отандық және шетелдік ғылымда Психологияны оқыту әдістемесінің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, теориялық және практикалық бағыттағы психологиялық пәндерді оқытудағы әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерді игеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этникалық және кросс-мәдени психология

    Бұл пән магистранттарға адамдардың жеке және топтық мінез-құлқын талдаудың негізгі мәдениетаралық тәсілдерін білуге, жеке тұлғаның дамуына, жеке және топтық мінез-құлыққа, сондай-ақ топаралық қатынастарға әсер ететін мәдени-психологиялық факторларды түсінуге, әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің қарым-қатынасына әсер ететін психологиялық механизмдерді білуге, көші-қон және аккультурация психологиясы туралы түсінік алуға мүмкіндік береді. сондай-ақ мәдениетаралық өзара іс-қимыл туралы. Пәнді игерудің негізгі мақсаты мәдениетаралық зерттеуде негізгі психодиагностикалық әдістерді меңгеру, адамдардың жеке және топтық мінез-құлқының этномәдени ерекшеліктерін бастапқы талдау дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқарушылық кеңес беру

    Бұл пән кәсіби басқарушылық кеңес берудің жай-күйі, проблемалары, перспективалары туралы білім мен түсініктерді қалыптастыруға, сондай-ақ кеңесшінің әртүрлі пайдалану жағдайларын талдауға, кеңес беру процесіне тән шектеулерді болжауға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты-консультациялық қызметтерді көрсетуде, консалтингтік ұйымдарды таңдауда және консультациялық шарттар жасасуда дұрыс бағдарлау үшін қажетті басқарушылық кеңес беруді ұйымдастыру және жүзеге асыру бойынша теориялық білім алу және практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі сапа менеджменті

    Курстың мақсаты: барлық деңгейде білім сапасын басқарудың теориялық білімдерін, зерттеушілік және практикалық дағдыларын қалыптастыру, сапа менеджменті жүйесін, негізгі элементтерін, даму перспективаларын және сапа менеджменті жүйесін жақсартуды түсіну, сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушылар білім беру сапасын басқару тұжырымдамасын, сапаны басқарудың кешенді жүйесін құру қағидаттарын, халықаралық рейтингтер мәнмәтініндегі Қазақстанның білім беру жүйесін, білім беру сапасын халықаралық салғастырмалы зерттеулерді (TIMSS, PISA, PIRLS, ICILS, PIAAC, TALIS), білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін, оның құрылымын, тиімділігін, халықаралық тәжірибені білетін болады халықаралық сапа стандарттарына (БҰҰ, ЮНЕСКО, ЭЫДҰ, ЮНИСЕФ, ДБ, ЕО және т.б.) қол жеткізуді жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі психологияның ғылыми мектептері мен теориялары

    Бұл пән қазіргі психологиядағы негізгі ғылыми мектептер, негізгі кезеңдер мен теориялар туралы жалпы идеяны қалыптастыруға бағытталған; психологтар әзірлеген бірқатар ірі теорияларды зерттеу және оларды практикалық қолдану тәжірибесін жалпылау; кәсіби мақсаттар мен міндеттерді өз бетінше қою, қолданбалы зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін Психология Магистріне қажетті деңгейде ғылыми және психологиялық дүниетанымды қалыптастыру және кәсіби қызметке шығармашылық элементтерді енгізу. Бұл курсты игеру магистранттарға көптеген теориялардың, зерттеу әдістерінің, ғылыми жаңалықтардың және қолдану салаларының өзара байланысын терең түсінуге, ғылыми-психологиялық ақпаратты талдау және жүйелеу қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Отбасылық кеңес беруде жүйелі тәсіл

    Бұл пән магистранттарды отбасылық кеңес беру теориясы мен практикасының іргелі негіздерімен таныстыруға бағытталған. Отбасына психологиялық кеңес беру, кеңес берудің психологиялық мәдениеті, отбасына психологиялық кеңес беру модельдерін игеру және дұрыс пайдалану бойынша негізгі құзыреттерді қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді игеру отбасылық кеңес берудің теориялық принциптерін, консультативтік практиканы ұйымдастырудың жалпы мәселелерін, әртүрлі кеңес беру мектептерінің әдістері мен әдістерін, клиенттердің әртүрлі санаттарымен жұмыс істеудің ерекше ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді. Курстың мақсаты-магистранттарды отбасылық кеңес берудің негізгі шетелдік және отандық теориялық тұжырымдамалары мен модельдерімен, сондай-ақ отбасымен жұмыс кезінде қолданылатын заманауи әдістемелік әдістермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке кеңес беру және коучинг

    Бұл пән магистранттарда, психологтарда коучингтің әдіснамалық, теориялық, әдістемелік және технологиялық негіздері, негізгі теориялық тәсілдер, кеңес беру әдістері мен принциптері, сондай-ақ коучинг жүргізу тәсілдері саласындағы идеялар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Адамның іс-әрекетін ұйымдастыруда және тәжірибеде кеңес беру мен коучингті қолдана білу. Пәнді игерудің мақсаты консультация беру және коучинг туралы, олардың даму бағыттары туралы, оларды кадр агенттіктерінің, персоналды басқару қызметтерінің жұмысында қолдану мүмкіндігі туралы, консультант қызметінің ерекшелігі туралы түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ осы қызмет үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі басқару технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім берудегі ұйымды басқару технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Бұл курс білім берудегі ұйымды басқарудың мәні, басқару қызметінің технологиялары мен модельдері туралы білімді өзектендіреді, тереңдеті және жүйелейді; басқару шешімдерін қабылдау технологияларын қолдану білігін және білім беруде әртүрлі деңгейдегі ұйымды басқару технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Персоналды диагностикалау, бағалау және дамыту технологиясы

    Бұл пән адами капиталды диагностикалау бойынша теориялық және әдіснамалық білімнің негіздерімен танысуға, персоналдың дамуын іскерлік бағалаудың заманауи технологияларын зерделеуге, сондай-ақ ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-аналитикалық және әлеуметтік-психологиялық қызмет шеңберінде психодиагностикалық жұмысты орындауға теориялық және практикалық дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты-персоналды кәсіби дамыту негіздерін, оқыту процестерін, мансапты басқаруды және персоналды қызметтік-кәсіптік ілгерілетуді зерделеу; кадр резервімен жұмысты ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; персоналды оқыту мен дамытуда ұйымның қажеттілігін анықтау және тапсырысын қалыптастыру үшін ақпарат жинау дағдыларын қалыптастыру; персоналды басқару саласындағы білім беру, консалтингтік және өзге де қызмет түрлерінің нарығын талдау үшін ақпарат жинау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес берудегі супервизия

    Бұл пән психологиялық кеңес беруде супервайзердің табысты жұмыс істеуі үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс магистрантқа психологиялық бақылаудың бастапқы дағдыларын игеруге мүмкіндік береді: жеке және топтық қадағалау негіздері, ақпарат жинау әдістері, психотерапиялық гипотезаларды ұсыну және кеңес беру мен психотерапия процесінде туындайтын қиындықтарды түсіндіру; белгілі бір супервайзерлік жағдайлармен, соның ішінде психологиялық қорғаныс және клиенттің қарсылығы сияқты құбылыстармен жұмыс істеу ерекшеліктері. Психолог маманға клиенттермен кеңесу процесінде табысты болуға және оның кәсіби құзыреттілігін дамытуға көмектесу мүмкіндігі. Тренинг және жеке терапия режимінде оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Клиникалық психологиядағы психологиялық кеңес және психотерапия

    Бұл пән клиникалық психология саласындағы практикалық және консультациялық жұмыс дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мазмұны клиникалық тәжірибеде қолдану үшін психологиялық кеңес берудің негізгі бағыттарының теориялық негіздері мен практикалық мүмкіндіктерін ашатын модульдерден тұрады: дағдарыстық және стресстік жағдайлармен, клиникалық симптомдармен және синдромдармен, тәуелді және тәуелді мінез-құлық проблемаларымен, отбасылық мәселелермен. Бұл курс тәжірибеге бағытталған және денсаулық сақтау, халыққа білім беру және халыққа әлеуметтік көмек жүйесіндегі кешенді клиникалық-психологиялық көмек мәселелерін шешуге мүмкіндік береді. Бұл курс клиникалық психология саласындағы психологиялық көмек үшін әртүрлі психотерапиялық тәжірибелердің ресурстарын пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қауіпті жағдайда балалармен отбасыларды әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу

    Бұл пән кәсіби қызметте Денсаулық сақтау технологияларын қолдану, әлеуметтік орта мен білім беру кеңістігінің қауіптері мен қауіптерін ескеру қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Балалардың мүдделері, қиындықтары, проблемалары, жанжалды жағдайлары және мінез-құлқындағы ауытқулар туралы түсінікке ие болу. Психологиялық диагностика әдістерін меңгеру. Курсты игерудің мақсаты тәуекел жағдайында отбасылар мен балаларды әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу ерекшеліктерін білу, олармен жұмыс істеудің негізгі бағыттарын сипаттау және тәуекел жағдайында отбасылар мен балаларды әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеудің жеке және топтық бағдарламаларын әзірлеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық зерттеу деректерін өңдеудің заманауи статистикалық әдістері

    Бұл пән психологиялық зерттеуде деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолдану туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар Статистика әдістерінің ерекшелігі мен мазмұнын, гипотезаларды статистикалық растау стратегияларын және SPSS (demo) көмегімен деректерді статистикалық өңдеуді жүргізеді, APA баптары негізінде өзекті критерийлерді талдайды. Курс барысында магистранттар диссертациялық жұмыс үшін статистикалық критерийлерді өз бетінше таңдай алады, негіздей алады, психологиялық зерттеу деректерін SPSS-ке дұрыс енгізе алады, графикалық нәтижелерді өңдейді және ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Діни сана психологиясы

    Бұл пән діни сана мен мінез-құлықтың қасиеттері мен функциялары туралы теориялық білімді қалыптастыруға, магистранттардың ғылыми-зерттеу және практикалық қызметті орындау саласында терең білім алуына, қоғамның діни санасы, Діни қызмет, Діни сенім шеңберінде психологиялық зерттеулер жүргізуге; халықты психологиялық ағартуға, адамның психикалық қызметін оңтайландыруға және әртүрлі саладағы қызметкерлердің психологиялық мәдениетінің деңгейін арттыруға бағытталған қоғам өмірі. Пәннің мақсаты: әртүрлі діни топтармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесі

    Бұл пән магистранттарды психологиялық экспериментті жоспарлау мен жүргізудің теориялық және практикалық негіздерімен таныстыруға, эксперименттік деректерді түсіндіруге және ұсынуға бағытталған. "Психологиялық эксперимент теориясы мен практикасы" пәнінің мақсаты магистранттарда эксперименттік әдістерді қолдану арқылы психологиялық білімді қалыптастыру. Курс барысында магистранттар психологиядағы теориялық және эмпирикалық білімнің өзара әсері және психологиядағы экспериментатор қызметінің ерекшелігі туралы түсініктерге ие болады, сондай-ақ Психологиялық эксперименттің қазіргі заманғы бағыттары мен технологиялары туралы теориялық және практикалық білім алады, эксперименттік психологияның негізгі, іргелі ережелері саласындағы практикалық психологтың кәсіби құзыреттілігінің негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Төтенше және дағдарыс жағдайында адамдарды психологиялық қолдау

    Бұл пән дағдарыстық және төтенше жағдайлар мен оқиғалардан аман қалған адамдарға психологиялық қолдау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Күрделі, экстремалды жағдайларда жүзеге асырылатын жауапкершіліктің жоғарылауымен, шиеленіспен және стресске төзімділікпен байланысты дағдарыстық және төтенше жағдайлар психологиясының тұтас көрінісін көрсетеді. Пәннің мақсаты: төтенше жағдайларда адамдарға кәсіби психологиялық көмек көрсету үшін қажетті білім мен дағдыларды және дағдарыс жағдайында адамдарға психологиялық диагностика әдістері мен психологиялық көмек технологияларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Топтық психотерапия және психокоррекция бойынша практикум

    Бұл пән магистранттарда топтық психотерапияның жалпы мәселелері, оның ішінде топтық Этика, психотерапиялық топтарды қалыптастыру, топтық психотерапия мен психокоррекцияның негізгі әдістерін білу саласындағы тұрақты білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс консультативтік жағдайды, "консультант/психотерапевт - клиент" өзара іс-қимылын ұйымдастыруды, психолог-консультанттың жеке, теориялық және психотехникалық өзін-өзі анықтауын ескере отырып әзірленді; түзету процесінің мазмұны, құрылымы мен динамикасы ашылады, психотерапиялық емдеу әдістері пысықталады. Мақсаты: магистранттарды психологтар кеңес беру және психокоррекциялық және психотерапиялық көмек көрсету кезінде практикалық жұмыста қолданатын заманауи әдістермен, әдістемелермен және әдістермен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Психологтың практикалық іс-әрекетінде және ұйымдастыруда басқарушылық кеңес беру мен коучингтің жеке және топтық формаларын қолдану. Басқару шешімдерін талдау және қабылдау, басқару қызметінің дағдыларын пайдалану. Персоналды басқару тұжырымдамасын әзірлеу және іске асыру, ұйымның кадр саясаты, персонал маркетингі, персоналды тарту стратегиясын әзірлеу және іске асыру, персоналды бейімдеу жүйесін қалыптастыру негіздерін практикада қолдану және білімін көрсету. Персоналмен жұмыс істеу саласында білім беру, консалтингтік және өзге де қызмет түрлерінің нарығын талдау үшін ақпарат жинау дағдыларын меңгеру. Еңбек ұжымының нәтижесіне бағытталған үйлесімді (өзара қарым-қатынас, моральдық-психологиялық ахуал) қалыптастыру бойынша кеңес беру қабілеті. Тимбилдингті ұйымдастыру және өткізу дайындығы.
  • Басқару қызметінің психологиялық негіздерін білу және оларды білім беру ортасын қалыптастыруда және ұйымдарда практикалық міндеттерді шешуде қолдану. Әлеуметтік қарым-қатынас психологиясы мен басқару қызметі саласындағы психологиялық зерттеу әдістерін меңгеру. Стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі көрсету, шығармашылық әлеуетті пайдалану қабілетін көрсетуге дайын болу; оқу үдерісін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану және білім беру процесін әртүрлі білім беру сатылары мен түрлі білім беру мекемелерінде басқару қабілеті.
  • Психологиялық кеңес беруді, оның ішінде техникалар мен әдістерді қолдана отырып, отбасына кеңес беруді жүзеге асыру. Психологиялық кеңес беру мен психотерапияның тәжірибеге бағытталған модельдерін, әдістері мен психотехникасын қолданыңыз. Теориялық негіздер, әдістеме, қадағалау стратегиясы туралы білімдерін көрсету, психологиялық кеңес беруде қадағалаудың негізгі схемалары мен модельдерін меңгеру.
  • Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері, тұтас педагогикалық үдерісті және жоғары оқу орнының педагогикалық ұжымын басқару ерекшеліктері туралы білімді көрсету және қолдану. Басқарушылық міндеттерді шешуде ұйымдастырушылық қабілеттерді меңгеру. Команданы тиімді басқару әдістерін, құралдарын және технологияларын меңгеру, тиімді бақылау және басқару үшін білім берудегі сапа менеджменті жүйесінің негізгі элементтерін анықтау.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін талдау, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алу, ғылыми еңбектерге реферат жасау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасау, алынған нәтижелерді жинақтау, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
  • Белсенді қарым-қатынаста ғылыми, өндірістік және әлеуметтік - қоғамдық қызмет салаларында шет тілін білуді қолдану. Психология бойынша ғылыми эксперименталдық зерттеулер жүргізу кезінде коммуникацияларды жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеруді және басқарушылық және консультативтік саладағы практикалық қызметті көрсету.
  • Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.
  • Мақсаттарды тұжырымдау, оқытудың инновациялық нысандары мен технологияларын пайдалана отырып оқу сабақтарын өткізу, білім беру процесінің нәтижелерін бағалау критерийлерін әзірлеу, білім алушылардың педагогикалық, ғылыми-зерттеу және практикалық жұмыстарына қадағалау жүргізу қабілетін көрсету. Қазіргі психологиядағы ғылыми бағдарламалар, ғылыми бағыттар мен мектептер туралы түсініктерге ие болу. Қазіргі психологияның ірі теорияларының іргелі түсініктерін, зерттеу әдістері мен қолдану салаларын білу. Әлемдік психологияның заманауи бағыттары мен мектептерін ғылымның тарихи тәжірибесімен сабақтастықта талдау; өткеннің жетістіктеріне барабар тарихи баға беру, олардың артықшылықтары мен шектеулерін анықтау; ғылыми теорияларға салыстырмалы талдау жүргізу.
  • Психологиялық экспериментті жоспарлау және жүргізудің теориялық негіздерін білу: жоспарлау кезеңдері, эксперименттік дизайн түрлері, Сыртқы және ішкі валидтік қауіптер. Психологиялық зерттеу (теориялық, эмпирикалық) және оларды жаңа құралдарды пайдалана отырып әдістемелік қамтамасыз ету бағдарламасын әзірлеу.
  • Адам капиталын дамыту саласында білімді қолдана отырып, ұйым персоналын бағалау, іріктеу және дамыту дағдыларын көрсету. Стратегиялық жоспарлауды және персоналды дамыту әдістерін анықтау. Психологиялық тәсілдерді, команданы құру технологиясын қолдану және әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасын әзірлеу дағдыларын меңгеру.
  • Қауіп-қатер жағдайындағы және қиын өмірлік және төтенше жағдайларда қалған адамдарды анықтауға бағытталған психодиагностикалық құралдарды қолдану қауіп-қатер жағдайында отбасыларды психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз ететін тиімді коммуникацияны жүзеге асыру. Отбасымен түзету және оңалту жұмыстарын психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын әзірлеу және бағалау технологияларын, әдістерін меңгеру. Дағдарыс және төтенше жағдайларда психологиялық көмек көрсетудің стратегиясын, қорғау әдістерін қолдану және әзірлеу қабілеті.
  • Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу қабілетін көрсету. Дәстүрлі әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, индивидке, топқа, психологиялық көмекті ұйымдастырудың стандартты базалық рәсімдерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру; дағдарыстық, төтенше жағдайларда қалған жас кезеңдерінің ерекшеліктерін және оның гендерлік, этникалық, кәсіби және басқа да әлеуметтік топтарға тиесілілік тәуекелін ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшелігін анықтау қабілеті. Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық салаларында белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл жасау дағдыларын меңгеру
  • Қазіргі кезеңде ғылымда зерттелетін пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау және нәтижелерін кәсіби қызметте пайдалану.
  • Қызметкерлерге (немесе басқа мекемелердің қызметкерлеріне) клиенттермен өзара әрекеттесу, қажетті психологиялық атмосфераны құру және терапевтік орта туралы кеңес беру дағдыларын қолданыңыз. Басшылықтың негізгі әдістерін қолдану: міндеттерді қою және бөлу, өкілдік ету және бақылау, Кері байланыс және орындалуын бағалау, жұмыс орнында оқыту, жеке және топтық шешім қабылдау. Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында жаңа міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін психологиялық технологияларды таңдауға және қолдануға дайындық. Клиникалық психология саласындағы психологиялық көмек үшін әртүрлі психотерапиялық тәжірибелердің ресурстарын пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеру.
  • Психологияның негізгі мәселелерін зерттеудің жалпы әдіснамалық тәсілдері туралы, психологияның қазіргі даму тенденциялары туралы білімді көрсету және психологиялық зерттеуді ұйымдастыру мен жоспарлауда теориялық-әдіснамалық білімді қолдану. Ғылыми - зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін заманауи математикалық әдістер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып психодиагностикалық құралдарды түрлендіру, бейімдеу.
Top