Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 Математика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Векторлық Алгебра, жазықтықтағы және кеңістіктегі Аналитикалық геометрия элементтері, екінші ретті сызықтар мен беттер қарастырылады. Векторлардың скаляр, векторлық, аралас көбейтіндісін таба білу; Аналитикалық геометрия бойынша есептерді шешуде алған білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Сөйлеу мәдениетінің теориялық негіздерін білу; әдеби қазақ тілінің нормалары; жазбаша мәтіндер мен тұжырымдарды ауызша түрде құру заңдары. Қоммуникациялық мақсаттар қоя білуге және оған қол жеткізуге; реттеуші байланыстарды пайдалану. Сөйлеу әрекетінің жалпы қазіргі коммуникативті мәдениетіне сәйкес негізгі коммуникативті құзыреттіліктерге ие болу; әдеби тілдің нормалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    - Педагогикадағы заманауи теорияның ғылыми-теориялық түсініктерін қолданады. - Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. - Оқытуда диагностика мен бақылау дағдыларын үйретеді. - - Заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданады. - Мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анықтауыштар теориясы
    Несиелер: 5

    Анықтауыштар теориясының негіздері және олардың негізгі қасиеттері қарастырылады. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешу үшін Крамер формуласын қолдана білу. Анықтағыштардың арнайы түрлерін еркін меңгеру: Вронский, Вандермонд, грамм, Якоби анықтаушысы. Анықтауыштарды есептеудің ең жақсы әдісін таңдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақ дыбыстарын олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып қалыптастыру, латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу қабілеті. Коммуникативтік дағдылар мен сөйлеу біліктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Cызықтық алгебра
    Несиелер: 5

    Сызықты алгебраның негізгі ұғымдары мен теоремалары қарастырылады. Сызықты теңдеулер жүйесін Крамер және Гаусс әдісімен, Гребнер базисі көмегімен есептеу; матрицаның кері матрицасы мен рангасын табу, Көпмүшелерді қалдықпен бөле білу; Евклид алгоритмін, Горнердің сызбасын, сызықтық алгебра есептерін шешу кезінде Штурм әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    Коммуникативтік жағдайлардағы ең көп қолданылатын лексика-грамматикалық құралдар; сөзжасам модельдері қарастырылады. Кәсіби-іскерлік тақырыптарда әңгіме жүргізе білу, анықтамалық әдебиетті қолдана білу; топтық жобаларға қатысу, бұл зерттеулер мен презентацияларды жүргізу дағдыларын пайдалануға көмектеседі. Оқуды жалғастыру үшін қажетті материалды өз бетімен үйрену; әріптестермен қарым-қатынас жасауға коммуникативтік қабілеті болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Математикалық есептерді шешудің әртүрлі әдістері қарастырылады. Алынған теориялық білімді Математиканы оқыту мәселелерін шешуде қолдана білу, стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу арқылы практикалық дағдыларды меңгеру. Мектептегі математика курсының барлық бөлімдерін негізгі зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Алгебра және сандар теориясының негізгі ұғымдары; Жорданның қалыпты формасы туралы теориялық білім қарастырылады. Топ теориясын, топ үстіндегі іс-әрекеттермен практикалық дағдыларды меңгеру. Математикалық есептерді шешу үшін алгебра және сандар теориясы әдістерін қолдану; әртүрлі қолданбалы есептерді зерттеу үшін алгебра әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай туралы ғылымның сипаттамасын түсіндірудің әдіснамасы мен негізгі түсініктерін білу; қазақ әдебиетінің көркемдік ерекшелігін анықтайтын әдеби процестің ерекшеліктерін және үлгілерін меңгеру. Негізгі заңдар, әдеби құбылыстар мен әдеби құбылыстардың өтпелі оқиғалары, әдеби процесті зерттеудің негізгі әдістерін біліп, А. Құнанбаевтың көркем шығармаларын әр түрлі түсіндіруге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шексіз аздар теориясы
    Несиелер: 4

    Бірінші және екінші тамаша шектер қарастырылады. Шексіз кіші функцияларды салыстыра білу, эквивалентті шексіз кіші функцияларды қолдана білу. Айнымалы ��амаларды зерттеудің іргелі әдістерін, шексіз шағын талдау. Жоғары ретті туындылар, айқын емес және параметрлік берілген функциялардың туындысын таба білу, логарифмдік дифференциалдау, функцияның дифференциал ұғымын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі
    Несиелер: 4

    Функциялардың шектерінің теориясы, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері, негізгі эл��ментар функциялардың туындысы қарастырылады. Функцияның туындысын табу кезінде дифференциалдау ережесін және дифференциалдау формулаларын қолдану. Функциялардың шектерін, күрделі функциялардың туындысын (айқын емес, параметрлік түрде) табуға есептерді шығару білу, туынды көмегімен функцияны зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Маңызды дәстүрлер мен алғышарттарды жаңғыртудың сәттілігінің маңызды шарты ретінде қарау, ХХІ ғасырдағы ұлттық сана-сезімді қалыптастырудың негізгі теориялық принциптері. Елдегі жағдайды талдауға, ақпаратты өз бетімен таңдауға, рухани және моральдық потенциалды қолдана отырып, ойларды нақты тұжырымдауға, қорытындыны және жалпылығын жасай білуге қабілеті. Азаматтық және саяси теңдестірілген мінез-құлық дағдыларын меңгеру, олардың саяси көзқарастарын және әрекеттерін түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен қызметі зерттелді; жазушының шығармашылық лабораториясын, оның өмірбаянын шығармашылық тұрғыдан талдайды; Абаян ғылымының құрушысы ретінде; «Манас» жыршысы. М.Әуезовті көр��екті қоғам қайраткері ретінде таныстыру. Әуезовтің әдеби мұрасын әлемдік және шығыс әдебиетіне талдау дағдылары дамып келеді. Отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілік сезімталды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеулері
    Несиелер: 5

    Интегралдау операциялары, алғашқы функция ұғымдары, белгісіз интеграл және оның қасиеттері қарастырылады. Есептерді шешу кезінде интегралдаудың қолайлы әдісін таңдай білу (бөліктер бойынша интегралдау, айнымалыны ауыстыру, рационалды функцияларды, иррационалдылықтарды, дифференциалды биномдарды, тригонометриялық және трансценденттік функцияларды интегралдау); негізгі анықталмаған интегралдардың кестесін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Планиметриялық есептерді шығару практикумы
    Несиелер: 5

    Геометриялық фигуралардың қасиеттері қарастырылады. Ойлаудың математикалық стилін қалыптастыру, планиметрия бойынша геометриялық есептерді шеше білу. Ойды ауызша және жазбаша түрде сауатты баяндай білу; тапсырманың шарттарын дұрыс талдай білу; тапсырманың сауатты сызбасын орындау. Тапсырманы шешудің ең тиімді әдісін таңдайды; күрделі есептерді қарапайым және стандартты есептердің бірізділігіне орналастыра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Фирманы ұйымдастыру, кәсіпкерлік жұмыс жүргізу туралы білім береді. Өндірісті бизнес-жоспарлау мен өнімдерді сатудың, нарық талдауын жүргізу, фирма пайдасын, рентабелділігін, төлемқабілеттілігі мен ликвидациясын есептеу машықтарын дамытады.. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен мәдениетті қалыптастырады. Жемқорлыққа деген азаматтық ұстанымды реттеп, жемқорлыққа қарсы әрекет етудің рухани санасының құндылықтарын, жемқорлық құбылыстарын сыни талдау машықтарын дарытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жазықтықтағы геометриялық есептер
    Несиелер: 5

    Негізгі геометриялық ұғымдар мен анықтамалар қарастырылады. Теориялық жағдайларды дәл және сауатты тұжырымдай білу және жазықтықта есептерді шешу барысында өз ойларын баяндай білу. Есептер шарттарымен берілетін геометриялық фигураларды суреттеу, есептерді шешу кезінде толық негіздеуді жүргізу, геометриялық түрлендірулердің қасиеттерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Әртүрлі математикалық әдістер қарастырылады: алгебралық түрлендірулер, айнымалыны ауыстыру, функциялардың және т.б. қасиеттерін қ��лдану. бүтін рационалды теңдеулерді, бөлшек-рационалды, иррационалды, көрсеткіштік, логарифмдік, тригонометриялық теңдеулерді, планиметриялық және стериометриялық есептерді шешу үшін. Стандартты емес міндеттерді шешуді іздеудің негізгі принциптерін меңгеру және болашақ кәсіби қызметте қажетті проблемалық жағдайларды модельдеу және шешу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикадағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 4

    Орта мектепте оқытудың заманауи ақпараттық технологиялары мен әдістерін қарастырамыз. Теориялық білімді іс жүзінде қолдану және шығармашылық қабілеттерін дамыту, өзін-өзі және командада жұмыс істей білу. Тәрбие жұмысының жаңа әдістерін және инновациялық формаларын қолдануға дағдылану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Балалар дамуының әлеуметтік факторлары және олардың пОНблемаларын шешу кезінде пайдалану, тірек-қимыл аппаратының, жүйке, сенсорлы��, эндокринді, жүрек-тамыр, тыныс алу органдарының, эндокринді, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу органдарының дамуы, теориялары мен оқушылардың даму физиологиясының негізгі қағидаларын білу және түсіну, топта және жеке түрде практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасау, талдау және тұжырымдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Білім беру теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін білу және түсіну; білім беру мен тұлғаны дамытудың негізгі теориясы; заңдар мен принциптер, білім беру нысандары мен әдістері қазіргі заманғы теория мен практиканың практикалық мәселелерін анықтау қабілеті; білім мен өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; білім беру қызметін жүзеге асыруға мотивациялық және әдістемелік дайындығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шығару практикумы
    Несиелер: 5

    Ұқсас түрлендірулерге есептерді шешудің тәсілдері мен әдістері қарастырылады. Теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін шешу әдістерінде; тригонометриялық, планиметриялық, стереометриялық есептерді шешу тәсілдерінде таңдай білу. ҰБТ есептерін шешу кезінде математикалық білімді қолдана білу. Дәл және жақындатылған математикалық дәлелдердің арасында айырмашылықтар жүргізу, ақпараттық көздерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Трансцендентті функциялар
    Несиелер: 4

    Алгебралық емес аналитикалық функцияның негізгі қасиеттері қарастырылады. Трансценденталдық функцияларды кешенді айнымалы фу��кциялар ретінде қарастыру. Экспоненциалды, тригонометриялық, логарифмдік функциялардың қасиеттерін және олардың графиктерін қолдану мүмкіндігі. Трансценденталь теңдеулерін осы функцияларды жоспарлау арқылы шеше білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Өндірістің негізгі факторларын, меншікті экономикалық және заң санаты, экономиканы құқықтық реттеу ретінде қарастырады. Нарықтың, бәсекелестіктің мәні мен түрлерін, кәсіпкерліктің мәнін зерттейді. Қазіргі қоғамдағы құқықтың орны мен рөлін, қоғам мен мемлекеттің заң мәселелерін, құқық, құқықтық жүйені, құқықтық сананы, қоғамның құқықтық мәдениетін, ҚР құқық жүйесін, қазіргі қазақстандық заңнаманы тұтас түсінуді және оны практикалық мақсаттарда қолдануды талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бір өлшемді интегралдардың қолданылуы
    Несиелер: 5

    Интегралды қосындының шегі және олардың қасиеттері қарастырылады, студент белгілі интегралдың геометриялық және физикалық мәнін түсіндіреді. Белгілі интегралды есептеу үшін Ньютон-Лейбниц формуласын қолдана білу. Интегралдық есептеудің негізгі теоремаларын дәлелдеу қабілеті. Интегралды есептеу теориясын қолдануды талап ететін геометрия мен физиканың кейбір есептерін шеше білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Операторлық түрлендірулер
    Несиелер: 4

    Лаплас түрлендіруі және оның қасиеттері, ыдырау теоремасы, түпнұсқа мен бейнені дифференциалдау және интегралдау, суреттер мен түпнұсқаларды көбейту түсініктері қарастырылады. Өтпелі процестерді операторлық әдіспен есептеуді жүргізе білу, алынған білімді есептерді шешуде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қатарлар теориясы
    Несиелер: 4

    Сандық қатарлардың негізгі ұғымдары, геометриялық прогрессиялар қатарлары, сандық қатарлардың жинақталуының қажетті және жеткілікті белгілері қарастырылады. Белгісіздік және белгісіздік қатарларды зерттей білу. Функционалдық және дала қатарлары ұғымдарын функцияны ыдыратуға қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі
    Несиелер: 4

    Көп айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеуінің негізгі түсініктері мен әдістері, Фурье сандық және функционалдық қатарының теориялары қарастырыла��ы. Дифференциалдау, экстремумға бірнеше айнымалылардың функцияларын зерттеу, функциялардың шекті мәнін есептеу, функциялардың жуықтап алынған мәнін есептеу, сандық және функционалдық қатарларды зерттей білу. Басқа математикалық пәндерді үйрену үшін қажетті теориялық материалдарды еркін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Студенттердің оқу жетістіктерін бағалау критерийлері мен жиынтық бағалау негіздері, оқытудың кредиттік технологиясы бойынша жинақтаушы білім беру жүйесі қарастырылған. Портфель ұғымдарын түсіну, бағалау, өзін-өзі бағалау және т.б. Нәтижелерді бағалау тәсілдері мен құралдарын жоспарлау мүмкіндігі; критерийлерді бағалау арқылы оқу нәтижелеріне қол жеткізуді талап етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық к��мек туралы білім.Мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарымен таныстыру. Кәсіби міндеттерді шешу үшін оқушылар мен сынып ұжымдарының психологиялық ерекшеліктерін зерделеуді жүзеге асыра білу; Оқу-тәрбие процесін жобалау кезінде жеке-психологиялық ерекшеліктерін ескеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 4

    Қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен анықтамалары; бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жек��леген түрлерін интеграциялау әдістері; Дифференциалдық теңдеулер шешімдерінің өмір сүру теоремалары қарастырылады. Тұрақты коэффициенттері бар екінші және жоғары ретті сызықты біртекті және біртекті емес дифференциалдық теңдеулерді және олардың жүйелерін интегралдау білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, балаларды жалпы білім беру үрдісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалдық бұзылулармен, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды.Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырады. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Векторлық талдау
    Несиелер: 4

    Векторлық талдаудың негізгі анықтамалары, векторлық жазбадағы көп өлшемді талдаудың маңызды теоремалары қарастырылады. Вектор, скаляр, ротор және векторлық өрістің дивергенциясы, скаляр өрісінің градиенті сияқты математикалық ұғымдармен еркін әрекет ете білу. Координаттардың түрлі жүйелерінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Физикалық есептерге векторлық талдау білімін қолдана білу (электродинамика, теориялық механика).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жай дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері
    Несиелер: 6

    Есептің математикалық қойылымы; сандық әдістерді қалыптастыру принциптері қарастырылады. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін Коши есебін сандық шешу Эйлердің айқын және айқын емес әдістерін қолдана білу. Эйлер әдісінің модификациясын, Рунге-Кутт әдісін түсіндіре және қолдана білу. Сандық әдістерді бағдарламалық жүзеге асыра білу және дұрыс қолдана білу. Сандық әдістерді құру және зерттеу дағдылары бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" пәнінің басқа ғылымдардың арасында рөлі мен орнын қарастырады. Болашақ мамандарды кәсіби терминологиямен таныстыруға ықпал етеді. Кәсіби ойлау дағдыларын меңгереді. Шығармашылық қызметке қабілетті тұлғаны қалыптастырады. Алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолданады. Кәсіби терминологияны қолдану аясын кеңейтеді. - Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тшығармашылық, инновациялық құзіреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дискретті математика
    Несиелер: 4

    Дискретті математиканың негізгі ұғымдары мен әдістері қарастырылады. Білу есептеуге қалыпты нысанын қолдануға алгебру тұжырымдарды құруға, модельдер теориясы, тексеруге непротиворечивость, тәуелсіздік жүйесінің аксиома. Логикалық қайта құрулар техникасын білу, шығару ережелерін пайдалана отырып, өз бетінше тұжырымдау және пікірлерді есептеу формулаларын дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еселі интегралдар
    Несиелер: 4

    Еселік, қисық сызықты және беттік интегралдар теориясы қарастырылады. Бірінші және екінші текті еселік, қисық сызықты және беттік интегралдарды есептей білу, оларды физикалық және геометриялық есептерге қолдана білу. Көп айнымалы функциялардың интегралдау әдістерін меңгеру; өріс теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вариациялық талдау
    Несиелер: 4

    Вариациялық талдаудың теориялық негіздері, Эйлер-Лагранж теориясы, Лагранж есептері қарастырылады. Экстремумның қажетті шарттарын, Эйлер-Лагранждың дифференциалды теңдеуін, брахистохрон туралы есептерді, Лежандр шарттарын, Якоби шарттарын, Вейерштрасс шарттарын, Гамильтон принципін түсіндіре білу. Теоремаларды дәлелдеп, формулаларды шығара білу; Вариациялық талдау бойынша есептерді шеше білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты мен міндеттері, мектепте математиканы оқыту мазмұны қарастырылады. Математиканы оқытудың ғылыми әдістерін, принциптерін ажырата білу және талдай білу. Теоремаларды, теоремаларды дәлелдеу әдістерін баяндай білу, қазіргі заманғы талаптарға сәйкес математикадан сабақты жоспарлай білу; математикадан оқу процесін ұйымдастыру. Математикалық материалды түсіндіру әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Есептеу математикасының теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Алгебралық және трансценденттік теңдеулерді сандық шешу әдістері, сызықты және сызықты емес теңдеулер жүйесін шешудің теориялық негіздері, интерполяция алгоритмдерін құру қарастырылады. Қойылған тапсырманы талдай білу және оны шешу жолдарын таңдау; қолданылатын есептеу алгоритмдерін оңтайландыру. Mathematica пакетінің құралдарын пайдалана отырып қолданбалы есептерді шешудің практикалық есептеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көп айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
    Несиелер: 4

    Қос және үштік интегралдың физикалық және геометриялық мағынасы, олардың қасиеттері; көптеген айнымалылард��ң функциясының интегралын қолдану қарастырылады. Білу есептеуге екі еселі және үш еселі интегралдар. Қос және үш еселі интегралдағы айнымалыны ауыстыру дағдыларын меңгеру. Механикада еселі интегралды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық логика
    Несиелер: 4

    Сөйлемдер алгебрасы мен предикаттар алгебрасының негізгі ұғымдары мен әдістері, комбинаторика, бульдік функциялар теориясы, алгорит��дердің формальды құрылысы, графтар теориясы, кодтау теориясы қарастырылады. Логикалық символиканы қолдана отырып математикалық бекітулерді жазу, кванторлар мен предикаттары бар формулаларды түрлендіре білу. Математикалық формулаларды жазу, оларды сипаттау бойынша буль функцияларын құруды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стереометриялық есептерді шығару практикумы
    Несиелер: 4

    Стереометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Стереометрия есептерін ко��рдинаттық және векторлық әдістермен шеше білу. Көп қырлы модельдерді құру кезінде графикалық мәдениетті қалыптастыру. Кеңістіктік көрініс пен қиялды дамыту. Күрделілігі жоғары деңгейдегі есептерді шешуде әртүрлі әдістерді қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кеңістіктегі геометриялық есептер
    Несиелер: 4

    Стереометриялық фигуралардың негізгі қасиеттері мен формулалары қарастырылады. Стереометриялық фигуралардың қасиеттеріне сүйене отырып, стереометриялық есептерді шеше білу. Келесі ұғымдарды еркін меңгеру және қолдану: векторлар мен координаттар, жазықтықтың теңдеуі, жазықтықтар арасындағы бұрыш. Кеңістіктегі жазықтықтар арасындағы қашықтықты таба білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі өлшемдік бағалау
    Несиелер: 3

    Баланың (психикалық, тұлғалық, әлеуметтік) даму диагностикасын білу: түзетпелі-дамытушылық бағыттағы дербес және топтық сабақтар бағдарламаларын жүзеге асыру, бағалау жүйесі арқылы баланың даму деңгейіне қойылатын талаптар және оқу мен даму үшін тиісті мүмкіндіктер тұрғысынан білім ортасын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Бейіндік болып табылмайтын таңдалған салада қосымша құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында белгілі бір білім алушының пәндер және (немесе) модульдер және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығын анықтайтын қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) қарастырылады. Студенттердің жеке білім алу, студенттердің мотивациясын арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Экологияның негізгі заңдарын зерттеу, экологиялық білім, тәрбие, мәдениет қалыптастыру. Ғаламдық деңгейде тұрақты даму тұжырымдамасын жүзеге асыру, жас ерекшеліктеріне сәйкес қоршаған ортаны қорғау ерекшеліктерін білу және мектеп гигиенасындағы экологиялық проблемалардың алдын алу жолдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби салада шет тілін білу және түсіну, кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызша және ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту және жетілдірудің негізгі кезеңдері, сөйлеу белсенділігінің әртүрлі дағдылары (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау) шет тілінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнаулы педагогика
    Несиелер: 3

    Арнайы педагогиканың негізін, педагогикалық білім құрылымында оның орны, арнайы білім беру мен арнайы педагогиканың даму тарихы, дидактиканың негіздері, мүгедектігі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу технологиялары мен әдістері туралы білу; жалпы және арнайы білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу мүмкіндігі; арнайы білім беру қызметін жүзеге асыру үшін кәсіби дағдыларға ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 4

    Білім беру мазмұнын қалыптастыру қағидаттарын білу, қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының қазіргі заманғы мәселелеріне сәйкес білім беру мазмұнын жаңарту, білім берудің жеке бағдарлануын, білім мазмұнын тұтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету, ішкі және пәнаралық байланыстарды қамтамасыз ету, түпкілікті нәтижені талдау арқылы теңдестіру арқылы білу. студенттердің оқу жетістіктерінің жүйелері және оларды тәжірибеге енгізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қолданбалы физика
    Несиелер: 4

    Физиканың келесі бөлімдері қарастырылады: механика, молекулалық физика, электродинамика, оптика және кванттық физика. Қолданбалы есепте��ді шешу үшін физикалық теориялардың математикалық аппаратын қолдана білу, сапалық және есептік есептерді шешу, өлшеу қателіктерін ескеретін физикалық эксперименттерді жоспарлау және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудың дербес әдістемесі
    Несиелер: 4

    Математика бойынша оқу бағдарламаларының мазмұндық ерекшеліктері мен құрылымы, математиканы оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формалары қарастырылады. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау ерекшеліктерін ажырата білу. Қазіргі талаптарға сәйкес математика бойынша сабақты жоспарлай білу, математика бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру. Математикалық материалды түсіндіру әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп математикасына бейіналды және бейіндік дайындық
    Несиелер: 4

    12 жылдық мектепте бейіналды және бейіндік оқытудың ерекшеліктері қарастырылады. Оқу материалын іріктеу принциптерін, пәннің базалық және бейінді мазмұнының өзара байланысын ұйымдастыру, сонымен қатар, оқу бейінінің аспектісінде оқушылардың белсенді танымдық, зерттеу және тәжірибелік қызметін қамтамасыз ететін оқытудың оңтайлы жолдарын анықтау. Бейініне сәйкес математика бойынша оқу процесін ұйымдастыра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 5

    Оңтайландыру есептерін математикалық қою, оңтайландыру әдістері қарастырылады. Есептерді шешу кезінде оңтайландыру әдістерін қолд��на білу. Оптимизациялық есептерді шешу алгоритмдерін, пәндік саланы тереңдетіп талдау әдістерін және оны модельдеу үшін қолайлы математикалық аппаратты таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Графтар теориясы
    Несиелер: 5

    Графтар теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады. Бағдарлы және бағдарланбаған бағандарды айыра білу; баған элементтерін анықтау, графтарды тапсыру тәсілдерін түсіну. Инциденция матрицасы, шыңдардың көршілік матрицасы, шыңның дәрежесі, Тізбек және жол, цикл және контурлар, ағаштар, Эйлер бағандары түсініктерін еркін қолданады. Графтар теориясының есептерін шешу үшін негізгі формулаларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Комплексті анализ
    Несиелер: 5

    Негізгі түсініктер, формулалар, теоремалар және комплекс айнымалы функциялардың теориясын анықтау; комплекс санның жазуының әртүрлі формалары; комплекс жазықтықтағы қатарлар; функцияны есептеу. Кешенді айнымалы функциялардың интегралдануын және интегралдануын; Коши теоремасын; Коши интегралын және Коши интегралды формуласын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Математика тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Материалды баяндау сапасын арттыру мақсатында математиканың даму тарихы мен әдіснамасы қарастырылады. Математиканың даму дәуірін, математикалық ғылымдағы ашылымдардың мазмұнын, қазақ математикасының негізін қалаушылардың жетістіктерін, математика мен т. б. негіздеріне байланысты математикалық жетістіктердің ерекшеліктерін сипаттай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Математикалық модельдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Формализация әдісінің мәні және өндірістің экстремалды есептерге мазмұнды тұжырымдалған есептерінің мәліметтері, сондай-ақ осы есептерді шешудің математикалық әдістері қарастырылады. Тәжірибелік экстремалды есептердің математикалық модельдерін құрастыра білу; экстремалды есептердің теориялық талдауын жүргізу. Өндірістік есептерді формалдауда математикалық аппараттарды және практикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады: аксиоматика, кездейсоқ оқиғалар. Күрделі оқиғалардың ықтималдығын анықтаудың негізгі тәсілдері мен әдістерін, кездейсоқ шамаларды сипаттау және анықтау әдістерін, Ықтималдықтар теориясының шекті теоремаларын қолдана білу. Кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын табу, математикалық статистика есептерін шешу. Ғылыми зерттеулерде ықтималдық әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Әр түрлі физикалық процестерді зерттеу үшін қолданылатын математикалық әдістер мен модельдер қарастырылады. Модельдеудің негізгі принциптері мен кезеңдерін меңгеру, математикалық құрылғымен физикалық есептерді шешу. Жеке туындыларда дифференциалдық теңдеулерді шеше білу. Математикалық модельдеу нәтижелері негізінде Физикалық процестерді талдау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өрістер теориясы
    Несиелер: 5

    Өріс теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады: жартас өрісі, бет және деңгей сызықтары, бағыт бойынша туындылар, градиент, векторлық өріс, ағын, ди��ергенция, Остроградский-Гаусс формуласы, циркуляция, ротор, Стокс формуласы, Гамильтон операторы, бірінші және екінші ретті векторлық дифференциалдық операциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Теориялық физика
    Несиелер: 4

    Қатты дене физикасының негіздері, оның міндеттері мен оны шешу әдістері, кристалдардағы негізгі процестер қарастырылады. Кристаллдағы қатты денелердің негізгі сипаттамалары мен параметрлерін, толқындардың түрлерін қолдану. Деректерді талдау, эксперименттер жүргізу және қорытынды жасау. Математикалық формулалар, өлшем бірліктері, проблемаларды шешудің әртүрлі әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Математикалық физика теңдеулері
    Несиелер: 5

    Қолданбалы есептерді математикалық физиканың есептері және жалпы математикалық принциптер ретінде қарастыру. МФТ-не кіретін қолда��балы есептердің математикалық модельдерін құра білу, бастапқы қолданбалы есептің терминдерінде МФТ алынған шешімдерін түсіндіру, МФТ аналитикалық шешімдерін таба білу. Динамикалық процестердің математикалық модельдерін және МФТ аппаратын құру принциптерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Педагогикалық, білім беру және ғылыми-әдістемелік міндеттерді шешуде студенттерді, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар жастардың жеке және типологиялық айырмашылықтарын ескере отырып, осы білімдерді қолдану.

  • Код ON7

    Фундаменталды математика саласында білімді дамыту, кең ой-өрісі мен логикалық ойлау қабілеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ету.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сөйлесу.

  • Код ON8

    Математиканы оқытудың инновациялық технологияларын қолдану, пәндік дағдыларды қалыптастыру, мектеп оқушылары арасында математикаға қызығушылық туғызу әдісі;

  • Код ON4

    Педагогикалық процестің психологиялық-педагогикалық жобалау әдістемесі мен әдістерін меңгеру, оларды кәсіптік қызметінде пайдалануға; профилактикалық, диагностикалық және түзету жұмыстарының дағдыларын игеру

  • Код ON9

    Теориялық, іргелі және қолданбалы математиканы білу; практикалық міндеттерді шешу үшін физика-математикалық аппаратураны және заманауи компьютерлік технологияны қолдану;

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON3

    Ақпарат және есептеу дағдыларын меңгеру, ақпарат жинақтау, талдау және қабылдау, мақсаттарды қою және оған жету жолдарын таңдау.

  • Код ON10

    Математика сабақтарын өткізуге, оқу үдерісін және сабақтан тыс іс-әрекеттерді тиімді ұйымдастыруға, білім беру сапасын жақсарту әдістерін ұсынуға және оларды оқу процесіне енгізуді жеңілдетуге.

  • Код ON5

    Мектеп математикасының мәселелерін шешу дағдыларын дамыту, әртүрлі оқыту әдістерін меңгеру, оларды кәсіби қызметте пайдалану мүмкіндіктері.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте жаратылыстану, математикалық, әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, математикалық деректерді өңдеу әдістерін, теориялық және тәжірибелік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін көрсету

  • Код ON11

    Белгісіздікке қарамастан зерттеу, кәсіпкерлік дағдылар мен дағдыларды қолданыңыз.

Top