Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01510 Математика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық және азаматтық жауапкершілігі жоғары, заманауи технологияларды меңгерген, педагогикалық қызметті жоғары кәсіби деңгейде жүргізе алатын біліктілігі жоғары математика пәні мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Элементарлық математика
Математика тарихы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Сызықты алгебра
Алгебра 1
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулер
Геометрия
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Математикалық талдау 1
Аналитикалық және проективтік геометрия
Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі
Көп айнымалылар функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Экономика және құқық негіздері
Кәсіпкерлік дағдылары
Алгебра және сандар теориясы
Алгебра 2
Экология және өмір қауіпсіздігі
Математикалық талдау 2
Ғылыми зерттеу әдістері
-
3 Оқу жылы
Математикалық логика және аксиоматикалық теориялар
Математикалық логика және дискреттік математика
Бағалау және дамыту
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Алгебра 3
Математикалық есептерді шешудің әдістемесі
Математиканы оқыту әдістемесі
Алгебралық жүйелер
Операциялық есептеу
Ықтималдық теориясы, математикалық статистика және комбинаторика
Геометрия негіздері және евклидтік емес геометрия
Дифференциалды геометрия
Инклюзивті білім беру ортасы
Дифференциалды теңдеулер
Жоғары математика
Қолданбалы математика
Сыныпты басқару
Ағылшын тіліндегі ықтималдық теориясының таңдаулы тараулары
-
4 Оқу жылы
Олимпиадалық есептерді шешу әдістері
Мектеп геометрия курсындағы есептерді шығарудын логикалық және адістемелік негіздері
Математикалық есептерді шешу практикумы
Білім беру роботехникасы
STEM-технологиялары
Геогебра, Геометриялық моделдеу және құрастыру
Зерттеулер, даму және инновациялар
Қатарлар және кешенді талдауының элементтері
Кешенді талдау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады, өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қорғай алады
- Математика бойынша білім алушылардың іздеу қызметін оқыту мен ұйымдастыруда ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық хат саласындағы білімді біледі және қолданады
- Педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін жалпылайды және білім алушыларды жеке дамыту мақсатында дидактикалық материалдарды әзірлеу үшін осыларды қолданады. ЕБҚ бойынша балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
- Математиканы оқыту үдерісінде білім алушылардың оқу, зерттеу, өзіндік, шығармашылық қызметін ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қолдана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді
- Білім алушыларда келесі дағдыларды қалыптастырады: білім алушыларда логикалық ойлау қабілеттерін, есептеу және графикалық машықтар, пайымдауларды дәлеледей білу, гипотезаларды қалыптастыру, математикалық модель құру, қолданбалы есептерді шешу, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру
- Базалық математикалық пәндер саласындағы білім мен түсініктерді кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздері, елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайда көрсетеді
- Математикада және математиканы оқыту әдістемесінде олардың арасындағы күрделі тәуелділік, құбылыстар, теориялар мен фактілерді білу және түсіну; өз білім саласындағы және аралас ғылымдардағы ғылыми контентті талдау мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады, оларды трансформациялау бойынша идеяларды ұсынады және жүзеге асыру үшін ұжымдарды ұйымдастырады
- Математиканы оқыту мен тәрбилеуде заманауи педагогикалық технологияларды, АКТ мен қашықтықтан оқыту технологияларды түсінеді және қолданады, педагогикалық қызметті модельдейді, дәлелдерді тұжырымдайды және зерттелетін саланың мәселелерін шешеді
- Қазақстан қоғамының мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын білу негізінде азаматтық ұстанымды білдіреді, әлеуметтік және кәсіби салаларда болып жатқан барлық оқиғаларға өзіндік бағасын дәйектейді, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді