Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01603 Тарих в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына сәйкес магистрлердің оқу деңгейі В2, С1 сәйкес болуы тиіс. Сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерін оқыту олардың әрқайсысының ерекшелігін ескере отырып, олардың жиынтығында және өзара байланыста жүзеге асырылуы тиіс. Шет тілін меңгеру үшін прагма - кәсіби бағыттылық талабы қызметтің белгілі бір деңгейіне жетудегі негізгі фактор болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи жады және ұлттық бірегейлік
    Несиелер: 5

    Ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы тарихи жадының рөлі. Ұлттық-мемлекеттік бірегейлікті қалыптастыру үдерісіндегі тарихи жады орнын талдау. Талдаудың теориялық негізі бір мезгілде әлеуметтік-мәдени феномен және мақсатты конструкциялаудың өнімі болып табылатын бірегейлікті түсінуге мәдени-тарихи көзқарас болып табылады. Ұлттық бірегейліктің деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару және персоналды басқару жүйесін қалыптастыру әдістемесі, стратегиялық адам ресурстарын басқару және жоспарлау кадрлық ұйымда жұмыс істейді, оның дамуына кадрлық менеджмент және технология, сондай-ақ оның қызметін ұйымдастыру және бағалау мінез-құлқын басқару қызметкерлерінің мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық тарих
    Несиелер: 5

    Курс цифрлық тарихтың қалыптасуы мен даму тенденцияларын, цифрлық гуманитарлық және қоғамдық тарих сияқты басқа пәнаралық салалармен байланысын қарастырады. Сандық тарихтың белгілі бір салаларын зерттеу - мәтіндер мен кескіндерді талдау, желілік және кеңістіктік талдау, тарихи-мәдени мұраны үш өлшемді модельдеу, виртуалды мұражайлар мен сандық коллекциялар, тарихи дереккөздердің цифрлық басылымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 4

    Академиялық дискурстың ерекшеліктері: стиль, жанрлар, проблематика. Зерттеу мәселесін қою. Кіріспе құрылымы және оның ғылыми жұмыс нәтижелерін ұсынудағы рөлі. Библиографияны және анықтамалық аппаратты ресімдеу. Аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері. Ғылыми мәтінге сын-пікірді жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ғылым жүйесіндегі және тарихи білім құрылымындағы тарих методологиясының орны. «Әдіс» танымдық іс-әрекеттің теориялық негізделген құралы ретінде және «әдіс» зерттеу іс-әрекетінің құралы ретінде. Ғылыми зерттеудегі әдістің рөлі және оның ғылымның даму перспективасы, танымдық үрдісті тереңдету үшін маңызы. Ғылыми зерттеу әдістері ғылымның даму деңгейінің көрсеткіші ретінде. Тарихи ғылымда қолданылатын ғылыми әдістердің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи синергетика
    Несиелер: 5

    Синергетика-ұйым теориясының бағыты. Г. Хаакен. Тарихи ғылымда синергетика концепцияларын қолдану мәселесі бойынша пікірталастар. Бейсызық ойлаудың жақтастарының аргументациясы (Л. Бородкин). Тарихтағы синергетиканың қарсыластарының позициясы (Е. Топольский). Сызықтық және синергетикалық парадигмалардың (К. Хвостова, И. Ионов) ымыраға келу мүмкіндіктері туралы заманауи тарихшылар. Қазақстан тарихы ғылымындағы синергетикалық әдістер (Е.Әбіл).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдік тарихнаманың жаңа бағыттары
    Несиелер: 5

    Батыс Еуропа мен АҚШ-тың жетекші тарихнамалық бағыттары мен мектептерінің қызметі, бірқатар ірі батыс ғалымдарының шығармашылығы, аса маңызды тарихи зерттеулер, мақалалар мен монографиялар. Дәстүрлі теориялық-әдіснамалық тәсілдерді дамыту. «Жаңа» саяси тарихты қалыптастыру және дамыту. Әлеуметтік-мәдени тарихтың қалыптасу және даму ерекшеліктері. Гендерлік тарихтың өзіне тән ерекшеліктері. Тарихнамадағы жаңа бағыттар. Визуалды тарих. Микротарих.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кеңес кезіндегі Қазақстан қоғамының күнделікті тарихы
    Несиелер: 5

    Күнделікті тарих бойынша зерттеулердің теориялық негіздері. студенттерді кеңес күнделікті феноменімен және оның отандық және шетелдік тарихнамадағы зерттеулерімен, сондай-ақ кеңес күнделікті тарихын зерделеу жөніндегі деректермен таныстыру. Қазақстан қоғамының күнделікті тарихы (XXғ.). ХХ ғ. Қазақстанның қала халқының күнделікті өмірінің негізгі сипаттамалары (тұрмыстық өмір құрылысы, азық-түлікпен қамтамасыз ету, демалыс ерекшеліктері және т. б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері. Жоғары білім мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи урбанистика
    Несиелер: 5

    Тарихи урбанистика пәнаралық зерттеу бағыты ретінде. Қала өндіріс орныжәне тарихтағы білімін тарату орны ретінде. Модерн дәуіріндегі қалалардың өсуі мен дамуы: әлеуметтік мәселелер және оларды шешу жолдары. Тарихтағы урбанизация және көші-қон процестері. Қалалардағы өмір және тәуекелдер: жаппай эпидемия, санитарлық бақылау мәселелері, медициналық білім мен денсаулық сақтауды дамыту. Тарихтағы қала мен табиғат. Қала, қалалық кеңістік және қиял: бейнелер, оларды қабылдау және циркуляция, ұжымдық жады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Визуальді антропология
    Несиелер: 5

    Визуалды антропологияның негізгі тәсілдері. Визуалды зерттеулер. Визуалды деректер және оның түрлері. Әлеуметтік мәселелерді визуальді құрастыру. Партисипаторлық және акционистік визуальды зерттеулер. Фото-сұхбат. Партисипаторлық бейне. Визуалды методология және әлеуметтік өзгерістер. Moving Walls Жобасы. Эмпауэрмент және рефрейминг: жоба мысалдары. Студиялық және репортаждық, кәсіби әуесқойлық фотосурет. Фотосурет әлеуметтік тәжірибе ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    тарих саласындағы әлемдік тенденциялар мен тұжырымдамаларды; тарихтағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін; қазіргі кезеңдегі тарих ғылымының даму жағдайын, Қазақстанның тарихи мектептері туралы біледі

  • Код ON2

    Кәсіби міндеттерді шешу кезінде гуманитарлық саладағы мәселелерді жаңа жағдайларда шешу қабілетінде, түсінігін және білімін қолданады

  • Код ON3

    Оқу, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін тарих ғылымындағы кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін меңгереді

  • Код ON4

    Магистратура бағдарламасының іргелі және қолданбалы пәндерін пайдалана отырып, ғылыми - зерттеу жұмыстарын дайындауға және өткізуге қабілетті

  • Код ON5

    Қазіргі пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми зерттеу нәтижелерін талдауға және қорытуға қабілетті

  • Код ON6

    Тарихи зерттеудің заманауи әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдерін меңгерген

  • Код ON7

    Тарихи зерттеулерде тақырыптық желілік ресурстарды, деректер базасын, ақпараттық - іздеу жүйелерін пайдалануға қабілетті

  • Код ON8

    Қоғаммен, ұжыммен әлеуметтік-коммуникативтік өзара іс-қимыл жасау дағдысы мен командада жұмыс істеу дағдысы бар

Top