Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08401 Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты бәсекеге қабілетті, білікті, балық шаруашылығы саласында теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар, далалық және зертханалық жағдайларда балық шаруашылығы зерттеулерінің әдістерін еркін меңгерген, балық шаруашылығы, балық аулау, гидробиология, ихтиология және балық шаруашылығының басқа да кәсіби салаларында қойылған практикалық міндеттерді орындауға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B080 Балық шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Дайындық бағыты 6B084 Балық шаруашылығы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Интеллектуалды дамудың жоғары деңгейін, сауатты және дамыған сөйлеуді, гуманитарлық мәдени ойлау дағдыларын көрсетеді.
  • Түрлердің популяциясы, балықтардың қоршаған ортамен түрішілік және түраралық қатынастары туралы зерттеулер жүргізу үшін су биологиялық ресурстарын есепке алудың қазіргі заманғы әдістерін пайдаланады, организмдердің қоршаған ортаға бейімделуінің негізгі жолдарын түсінеді; балық қорларын қалыптастыру теориясы бойынша білімді пайдаланады, кәсіптік су айдындарында балық аулау жағдайларын талдау үшін балықтардың физиологиялық ерекшеліктерін біледі.
  • Балықтардың морфометриялық сипаттамалары туралы теориялық және практикалық білімі бар, балықтардың жетілу шкаласын анықтай алады, балық шаруашылығы тоғандарының санаттары мен техникалық сипаттамаларын еркін біледі, әртүрлі балық түрлерімен селекциялық-асылдандыру жұмысының әдіснамалық негіздерін біледі, жасанды балық өсіру әдістерін қолданады, құнды балық түрлерін өсіру технологиясын қолданады, балық өсіру кәсіпорындарының жұмыс орындарында өндірістік жарақаттану мен кәсіби аурулардың алдын алуды ұйымдастыра аладыю
  • Қауымдастықтың әртүрлі деңгейіндегі су биологиялық жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтарын түсінуге қабілетті; су гидрохимиясы жөніндегі мәселелерді түсінеді және организмнің негізгі жай-күйімен байланысты биохимия жөніндегі білімді меңгерген; микроорганизмдер мен вирустардың негізгі қасиеттері жөніндегі білімді меңгерген, микроорганизмдерді зерттеу әдістерін қолдануға қабілетті және гидробионттардың жай-күйін анықтау үшін микробиологиялық, гистологиялық зерттеулер жүргізуге арналған микроскопиялық препараттар дайындай алады.
  • Аквакультура және жекелеген түрлер мен экожүйелерді қорғау әдістерін пайдаланады, су айдындарында мониторингтік жұмыстарды ұйымдастыру бойынша практикалық дағдылары бар, гидробионттарды көбейту жөніндегі кәсіпорындарда ихтиолог, гидробиолог және балық өсіруші міндеттерін орындай алады; көлдердің қазіргі жағдайы мен гидрологиялық режимін зерттей біледі, кейбір теңіз объектілерін қолдан өсіру технологиялары бойынша білімі қалыптасады, табиғи суқоймаларда балық ресурстарының қорын анықтау жұмыстарына қатыса алады, суқоймадағы балықтардың популяциялық деңгейдегі процестерін, балықтардың мінез – құлық заңдылықтарын түсіндіре біледі.
  • Балықтардың көбеюі мен дамуы туралы білімді көрсетеді, кейбір бағалы балық түрлері мен аквакультура объектілерінің эмбриональды және постэмбриональды даму кезеңдерін анықтай алады, генетикалық эксперименттерді зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды жасауға қабілетті, кейбір вирустық, бактериялық және инвазиялық ауруларды еркін біледі, балық ауруларының алдын-алу және емдеу бойынша жұмысты ұйымдастыра алады.
  • Танымдық кәсіби қызмет нәтижесінде алынған ғылыми негізделген қорытындыларды, бақылаулар мен тәжірибені басшылыққа ала отырып, ұтымды және дербес әрекет етуге дайын; командада жұмыс істей алады, уақытты өз бетінше тиімді жоспарлай алады, басым жұмыстарды анықтай алады, жұмыстарды орындаудың белгіленген мерзімдерін сақтай алады.
  • Су биологиялық ресурстарының әртүрлілігі мен жай-күйі саласындағы бастапқы деректерді жинау, жүйелеу және қорыту дағдыларын меңгерген, аналитикалық ойлауға, логикаға, талдауға, ғылыми негіздемелерге және балық шаруашылығы мен акваөсіру саласындағы проблемаларды шығармашылық шешуге қабілетті; ғылыми мәтіндерді реферирлей алады, кәсіби қызметтің балық аулау, балық қорғау және балық өсіру операцияларын жүзеге асыру мәселелері бойынша ғылыми есептерді, жарияланымдарды, анықтамаларды және талдамалық шолуларды дайындауға қатыса алады.
  • Гидротехникалық құрылыстардың техникалық ерекшеліктері туралы білімді меңгерген, гидроқұрылыстардың құрылыс нормативтерін пайдаланады, тоған және басқа да балық өсіру шаруашылықтарын жобалаудың биологиялық-технологиялық ерекшеліктері бойынша білімді қолданады, су шығынын, пайдаланылатын су көлемін еркін есептейді; балық қоректерінің жіктелуін және аквакультура объектілерінің бағалы жем беру технологиясын түсінеді; балық шаруашылығын ұтымды ұйымдастыру үшін индустриялық балық өсіру, сәндік балық өсіру әдістерін, тірі қоректік организмдерді өсіру технологиясын қолданады.
  • Оқу бағдарламасын аяқтағаннан кейін синтездеу, өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістерін қолданады, өздігінен білім алу, ақпараттық және білім беру технологиялары негізінде білімін кеңейту мүмкіндігін қарастыра алады; оқу және зерттеу қызметінің басымдықтарын таңдау мүмкіндігін пайдаланады; ғаламдық компьютерлік желілердегі әртүрлі көздерден алынған ақпаратты талдайды, әріптестерімен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас құруға құзыретті, өз біліктілігін үнемі арттырады және магистратурада оқуын жалғастыруға дайын.
  • Жануарлар дүниесінің алуан түрлілігі, тірі ағзаның өзіне тән белгілері мен қасиеттері туралы білімдерін көрсетеді, омыртқалылар мен тұқымсыз жануарлар мен су өсімдіктерінің таксономиясы мен жүйеленуі мәселелерін еркін түсінеді, зоология, ихтиология, гидробиология, гидроботаника пәндері бойынша толық ұғымдық – терминологиялық аппаратқа ие.
  • Балықтардың таралу ерекшеліктерін анықтайтын факторларды талдай біледі, суқоймаларының биологиялық өнімділігінің теориялық мәселелерін зерттеу үшін, ихтиологиялық және гидробиологиялық талдау әдістерін қолдану арқылы, су экожүйелерінің трофикалық мәртебесін талдай алады. Биометрия және вариациялық статистика әдістерін қолдана алады, вариациялық – статистикалық көрсеткіштерді есептеу және алынған мәліметтерді түсіндіру техникасын біледі.
Top