Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08401 Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Зоология

    Курс жануарлар әлемінің алуантүрлілік жүйесін, олардың бір – бірімен және сыртқы әлеммен өзара байланысын қарастырады, омыртқасыздар мен омыртқалылардың экологиялық ерекшеліктері мен морфо-анатомиялық құрылымын зерттейді. Курсты зерделеу нәтижесінде студент омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың құрылымдық ерекшеліктерін сипаттай алады, жануарлар әлемінің негізгі таксондарының құрылымының салыстырмалы морфологиясын талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарлар мен су өсімдіктерінің биоалуантүрлілігі

    Пәннің мақсаты-жануарлар мен су өсімдіктерінің биоалуантүрлілігін сақтау бойынша проблемалық мәселелерді қарастыру, студенттерге негізгі таксономиялық топтардың құрылымы, систематикасы, биологиясы және филогенезі, экожүйелердегі жануарлар мен өсімдіктердің рөлі туралы толық түсінік береді, жануарлар мен өсімдіктердің түрге дейінгі таксондарын анықтайды, жануарлар мен өсімдіктердің негізгі өкілдерінің экономикалық маңыздылығын жүйелейді және талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ихтиология

    Пәннің мақсаты-әртүрлі таксономиялық топтарға жататын балықтар мен балық тәрізді жануарлардың сыртқы құрылымы мен морфологиялық, биологиялық және физиологиялық ұйымдастырылуы, биологиясы мен экологиясы, су ортасының әртүрлі жағдайларына (температура, оттегі, тұздылық) бейімделуі туралы түсінік беру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Гидробиология

    Пәннің мақсаты гидросфера мен организмдердің тіршілік ортасы ретіндегі сипаттамасы, тіршілік ортаға су жануарларының бейімделуі, әртүрлі суқойма мекендеушілерінің сипаттамасы мен әртүрлі биотоптағы гидробионттардың құрылыс ерекшеліктері, таралуы және сандық дамуы, олардың гидросферадағы рөлі және практикалық маңызымен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Цитология және гистология

    Пәннің мақсаты-тірі жасуша туралы оның биофизикалық және биохимиялық процестерді құрылымдық ұйымдастыруы, өмірлік циклі, тіндердің дамуы, шығу тегі және дифференциациясы, олардың жіктелуі, жануарлардың эмбриональды даму кезеңдерін, гаметогенез кезеңдерін зерттеу; ұрықтандыру; ұсақтаудың негізгі түрлері, х жануарлардағы гаструляция, нейруляция және органонез әдістері туралы білім қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Гидрохимия және гидробионттардың биохимиясы

    Пәннің мақсаты-жер үсті суларының гидрохимиясы мен биохимиясы саласындағы мәселелерді, гидрохимия мен Биохимияның теориялық негіздерін, аймақтық және қолданбалы химия мәселелерін қарастыру және зерделеу, су ерітінділерінің маңызды қасиеттерін білу, табиғи сулардың құрамын зерттеу әдістері мен білдіру тәсілдері, гидробионттардың құрылымы мен тіршілік ету ортасына әсер ететін негізгі химиялық факторлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 9
  • Гидробионттарды ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты-қазіргі деңгейдегі гидробиологиялық зерттеулердің практикалық базасымен таныстыру және су ағзаларын зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, ғылыми тәсілдің әртүрлі деңгейлеріндегі зерттеу нәтижелерін жоспарлау және талдау: организм, түр, популяция және экожүйе бойынша құзыреттерді алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 9
  • Балық қорын қалыптастыру теориясы

    Пәннің мақсаты-балық аулаудың биологиялық және экологиялық негіздері, тіршілік ету ортасының табиғи жағдайындағы балық популяциясының тұрақтануы мен динамикасының заңдылықтары туралы түсінік беру, балық ресурстарының табиғи қорларын болжауды, балықтардың маңызды және негізгі популяциялық параметрлерін бағалау бойынша жұмыс дағдыларын үйрету, балық аулаудың оңтайлы параметрлерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Аквакультура және балықтарды қоректендіру

    Пәннің мақсаты-әртүрлі балық түрлерінің тағамдық қажеттіліктері, құрама жемдердің физикалық және химиялық қасиеттері, әртүрлі балық түрлерін нормаланған азықтандыру, жасанды жемнің сапасын анықтау, күнделікті рационды есептеу және оңтайлы режимді анықтау. азықтандыру, жасанды жемнің қажеттіліктері, жемді сақтау әдістерін меңгеру және азықтандыру тиімділігіне әсер ететін факторларды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 9
  • Балықтардың эмбриологиясы

    Пәннің мақсаты-әр түрлі таксономиялық топтардағы балықтардың эмбриологиялық дамуының ерекшеліктері мен бейімделуін көрсету (литофильді, фитофильді, псаммофильді), эмбриологиялық дамудың жалпы заңдылықтарын анықтау және әр түрлі таксономиялық балық түрлерінің тіршілік ету ортасының әр түрлі жағдайларына эмбриональды және постэмбриональды бейімделудің әр түрлі ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Жалпы генетика

    Пәннің мақсаты – белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары, тұқым қуалау түрлері, биомолекула деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, тасымалдау және жүзеге асыру механизмдерін түсіну; нуклеин қышқылдары мен белоктардың қасиеттері мен қызметі, қазіргі молекулалық-генетикалық зерттеу әдістері туралы тұтас және жүйелі білім қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Балықтардың генетикасы және селекциясы

    Пәннің мақсаты-аквакультурада селекциялық жұмыстарды іс жүзінде жүзеге асыру және асыл тұқымды шаруашылықты ұйымдастыру үшін теориялық базаны қалыптастыру, аквакультура кәсіпорындарында селекциялық жұмыстарды ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттеу, балық өсіруде селекциялық міндеттерді және балық өсіру шаруашылықтарында асыл тұқымдық жұмыстарды ұйымдастыру, селекция әдістерін дұрыс таңдау және қолдану, ұрпақ сапасы бойынша балық өндірушілердің сапасына бағалау жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 9
  • Әсемдік балық өсіру

    Пәннің мақсаты - әсемдік балық түрлерінің биологиясы мен экологиясын, әуесқойлық, зерттеу және эксперименттік мақсаттар үшін аквариум жағдайында өсіру және өсіру әдістерін зерттеу, аквариумдарды құру, әсемдік балықтарды ұстау, аквариумдық балықтардың биологиялық сипаттамаларын білу, аквариумдардағы химиялық және температуралық режимді анықтау, аквариум балық түрлерінің ауруларын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Балық шаруашылығының экономикасы

    Пәннің мақсаты-балық шаруашылығындағы экономика саласындағы негізгі ұғымдар мен терминдер туралы білім беру, экономикалық есептеулер жүргізу және гидробионттар мен балық өнімдерінің тауарлық өнімдерінің құнын есептеу, су объектілерінің шикізат базасын экономикалық бағалау, балық шаруашылығының жағдайы мен дамуы, асыл тұқымды объектілерді дұрыс таңдау экономикалық тұрғыдан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 9
  • Тірі азықтарды қолдан өсіру

    Пәннің мақсаты-гидробионттар мен омыртқасыз жануарлардың тірі жемшөптерінің негізгі объектілерінің биологиясы, морфологиясы және экологиясы туралы түсінік беру, жасанды жағдайда омыртқасыз жануарларды мысалмен өсіруге үйрету; аквамәдениеттің коммерциялық балық түрлерін өсіруге арналған дафния, энхитрей, салина артемиясы, тірі жемді өсіру әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Микробиология және вирусология негіздері

    Пәннің мақсаты – бактериялар систематикасы, морфологиясы, генетикасы және көбеюі туралы негізгі білімді қалыптастыру; микроорганизмдердің зат алмасуын, олардың құрылысын, физиологиясын және биохимиясын, жиі кездесетін инфекциялардың қоздырғыштарының биологиясын, сондай-ақ осы аурулармен күресу және алдын алу шараларын, микроорганизмдер мен микробиологиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Ихтиотрофология

    Пәннің мақсаты-әртүрлі экологиялық топтардағы балықтардың морфологиялық ерекшеліктері мен ас қорыту жүйесінің құрылымы туралы негізгі түсініктер беру шөпқоректі және жыртқыш, балықтардағы тамақ кесектерінің сапалық және сандық құрамын талдау, балықтардың асқазаны мен ішектерін өңдеу әдістемесінің дағдылары, балықтардың асқазанының құрамын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Ихтиотоксикология

    Пәннің мақсаты-су токсикологиясының негіздерімен балықтардың физиологиясы мен морфологиясының теориялық негіздерін беру, өнеркәсіптік, тоған түріндегі шаруашылықтарда өсірілген балықтардың физиологиялық жағдайын анықтауға үйрету, организмнің антропогендік, биологиялық және абиотикалық факторларға бейімделуі мен реакция механизмдері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Балық шаруашылықтарын жобалау негіздері

    Пәннің мақсаты-әр түрлі типтегі балық өсіретін шаруашылықтарды жобалау туралы негізгі түсініктер мен түсініктерді қалыптастыру, шаруашылықтың суға, жемге деген қажеттілігін есептеу принциптерін, инкубациялық аппараттарды дамыту үшін балық өсіретін зауыттар мен уылдырық шашатын шаруашылықтарды жобалауды үйрету, балық өсіретін шаруашылықтардың құрылымдары мен ұйымдарын білу, нақты балық өсіретін шаруашылықтардың жобалық технологиясын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Марикультура негіздері

    Пәннің мақсаты-балық шаруашылығында пайдаланылатын негізгі гидротехникалық құрылымдарды білу, су ағынының жылдамдығын, каналдардың өткізу қабілетін, су қоймасындағы су ортасының жалпы қажеттілігін анықтау бойынша қарапайым есептеулер жүргізу, балық шаруашылығының су тұтынуы бойынша гидротехникалық есептеулерді, каналдардың өткізу қабілетін және гидротехникалық құрылыстардың қуатын білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Ихтиогеография

    Пән балық тәрізділер мен балықтардың таралуын, Әлемдік мұхит және континентальды суқоймалардың ихтиогеографиялық аудандарын қарастырады. Пәнді оқу нәтижиесінде келесі пунктер қарастырылады: балықтардың таралу ерекшеліктерін анықтайтын факторлар; - балықтардың таксономикалық және зоогеографиялық құрамына енушілігін, балықтар популяциялардың, түрлердің, туыстардың, тұқымдастардың және отрядтардың ареалдарын сипаттауды, суқойманың жануарлар әлемінің алуантүрлілігін, Әлемдік мұхиттың балықтәрізділері мен балықтардың ареалдарын картаға түсіру ептілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Балық аулау

    Пәннің мақсаты-табиғи (су айдыны, су қоймалары, көлдер,) және жасанды су айдындарында (тоған, тор) өнеркәсіптік балық аулауды жүзеге асыру үшін су биоресурстарын өндіру, балық және өзге де өнімдерді өңдеу, қайта тиеу, тасымалдау, сақтау және су биоресурстарынан түсіру бойынша қажетті теориялық және практикалық базаны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Индустриалды аквакультура

    Пәннің мақсаты-индустриалды шаруашылықтардың құрылымы, индустриалды аквамәдениет объектілерінің әртүрлі түрлерінің биологиясы мен экологиясы, жылы және суық сүйгіш балық түрлерін өсіру және өсіру ерекшеліктері және оларды азықтандыру ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру, өнеркәсіптік аквамәдениетте қолданылатын судың сапасын бағалау және жасанды жемді жіктеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Ихтиопатология

    Пәннің мақсаты-паразитологияның әртүрлі әдістерін қолдана отырып, балық өсіру шаруашылықтары мен табиғи су қоймаларының эпизоотиялық жағдайына мониторинг жүргізуді үйрену, жұқпалы және инвазиялық аурулардың қоздырғыштарын зерттей отырып, су қоймаларының ағымдағы жағдайын бағалау, балық ауруларының диагностикасы, алдын алу және емдеу, инфекция ошақтарын анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Лимнология және суқоймалардың мониторингі

    Пәннің мақсаты-көлтану саласындағы академиялық, кәсіптік және әлеуметтік-жеке құзыреттіліктерді ұйымдастыру, көлдердің қазіргі жай-күйі мен гидрологиялық режимін зерделеу, табиғи гидроэкожүйелердің дамуы мен жұмыс істеуінің географиялық заңдылықтарын белгілеу, олардың жай-күйі мен жақын болашаққа сақталуын болжау, балық шаруашылығы маңызы бар су айдындарында мониторингтік байқаулар жүргізудің ерекшеліктері мен әдістемесін зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Балық шаруашылығындағы гидротехника

    Курс тоған, бекіре және форель балық фермаларында жобаланған әртүрлі гидротехникалық құрылыстардың сипаттамаларын қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық шаруашылығында қолданылатын негізгі гидротехникалық құрылымдардың техникалық ерекшеліктері туралы білім қалыптастырады, будт студенттері ағынның жылдамдығын, каналдардың өткізу қабілетін және судың жалпы қажеттілігін анықтау үшін қарапайым есептеулер жүргізе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9

Оқыту нәтижелері

  • Зияткерлік дамудың жоғары деңгейін, сауатты және дамыған сөйлеуді, Қазақстан тарихы, философия, саясаттану, әлеуметтану, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері саласындағы гуманитарлық, мәдени ойлау білімі мен дағдыларын көрсетеді, компьютерде бағдарламалық қосымшалармен (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint) жұмыс істеу дағдыларын меңгереді
  • Тиісті пәндер бойынша ғылыми терминологияны пайдалана отырып, жануарлар дүниесінің алуантүрлілігі, тірі организмнің биологиясы, омыртқалы және омыртқасыз жануарлар мен су өсімдіктерінің систематикасы мен таксономиясы, цитология мен гистологияның, ихтиологияның, гидрохимияның, гидробиологияның және су айдындарының экологиясының негізгі бөлімдері туралы білімдерін көрсетеді.
  • Түрлер популяциясының жағдайын анықтау үшін биохимия, микробиология және вирусология, генетика бойынша теориялық білімді қолдана отырып, су биологиялық жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтарын түсінеді.
  • Балық және басқа да аквамәдениет объектілерін өсірудің технологиялық процестерін қолданады, балық шаруашылығы экономикасының негізгі мәселелерін түсінеді, гидрохимия, тоған балық шаруашылығы, генетика және балық шаруашылығындағы селекциялық-асыл тұқымдық жұмыс, еңбекті қорғау, өрт және өндірістегі қауіпсіздік техникасы жөніндегі білімді пайдалана отырып, өсірілетін аквамәдениет объектілерінің жай-күйін және қоршаған орта жағдайларын бақылайды.
  • Балық ауруларының алдын алу және емдеу шараларын қолдана отырып, балықтардың эмбриологиясы, балықтардың вирустық, бактериялық және инвазиялық аурулары туралы білімді пайдаланады, балықтардың инкубация процесін өз бетінше эксперименттер мен бақылауларды жоспарлайды.
  • Гидротехника негіздері бойынша, балық өсірудің технологиялық процестерінің негіздері және аквакультураның басқа да объектілерін марикультура жағдайында өсіру, олардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балық өсіру шаруашылықтарын жобалау, балық азығының түрлері және аквакультураның құнды объектілерін азықтандыру технологиясы, өнеркәсіптік және сәндік балық өсіру әдістерін пайдалана отырып, тірі жемшөп өсіру технологиялары бойынша білімдерін қолданады.
  • Суқоймаларының трофикалық жағдайын анықтау, балықтардың азықпен қамтамасыз етілуі, балықтардың қоректенуін анықтау әдістемесін қолдану, балық түрлерінің популяциясының жай-күйін және олардың қоршаған ортамен қарым-қатынасын зерттеу үшін су биологиялық ресурстарын есепке алу үшін практикалық дағдыларды қолданады.
  • Балық қорын қалыптастыру бойынша теориялық білімді және өнеркәсіптік балық аулау, балық аулау құралдарын жіктеу, лимнология, табиғи су айдындарының мониторингі, табиғи су айдындарында ихтиологиялық және гидробиологиялық зерттеулер жүргізу бойынша практикалық дағдыларды қолданады.
  • Су объектілерінің биологиялық өнімділігінің теориялық мәселелерін зерттеу үшін балықтардың таралу ерекшеліктерін, балықтардың ихтиогеографиялық аудандастырылуын, су экожүйелерінің трофикалық мәртебесін Ихтиологиялық және гидробиологиялық талдау әдістері мен ғылыми зерттеулердегі Биометрия және вариациялық статистика әдістері арқылы анықтайтын факторларды талдайды.
  • Ғылыми мәтіндерді, жарияланымдарды, анықтамалар мен аналитикалық шолуларды, балық шаруашылығы мен аквакульиура саласындағы ғылыми негіздемелерді талдауды пайдалана отырып, су биологиялық ресурстарының әртүрлілігі мен жай-күйін зерттеу саласындағы бастапқы деректерді жинауды, жүйелеуді және жинақтауды дербес жүргізеді.
  • Оқу бағдарламасын аяқтағаннан кейін синтездеу, өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамытудың әдістерін қолданады, өздігінен білім алу, оқу және зерттеу қызметінің басымдықтары негізінде білімді кеңейту мүмкіндігі бар.
  • Танымдық кәсіби қызмет нәтижесінде алынған ғылыми негізделген қорытындыларды, бақылаулар мен тәжірибелерді басшылыққа ала отырып, ұтымды және дербес әрекет етуге дайын; командада жұмыс істей алады, уақытты өз бетінше тиімді жоспарлай алады, басым жұмыстарды айқындай алады, жұмыстарды орындаудың белгіленген мерзімдерін сақтай алады.
Top