6B08401 Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Балықтарды жасанды өсіру, акваөсіру және өнеркәсіптік балық аулау саласында теориялық және практикалық білімі бар білікті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B080 Балық шаруашылығы
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B084 Балық шаруашылығы
Пәндер
-
Балық шаруашылығының биологиялық негіздері
Табиғатқа антропогендік әсер ету жағдайында балық қорларын сақтаудағы және өсірудегі балық шаруашылығының маңызы; олардың өсімін молайтуға байланысты балықтардың биологиялық ерекшеліктері; балықтардың жыныстық циклдерін басқарудың биологиялық негіздері; тұқымдық жасушаларды алудың және уылдырықты ұрықтандырудың биологиялық ерекшеліктері; уылдырықты инкубациялау және балықтардың шабақтарын өсіру жағдайларын биологиялық қамтамасыз ету; балық өсіру процестерін қарқындату; балық өсіру және балық өсіру; балық шаруашылығы және балық шаруашылығы саласындағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидробионттардың онтогенезі
Су омыртқасыздары мен омыртқаларының тіршілік циклі. Эмбрионалды және эмбрионалды даму. Көбею экологиясы. Жануарлардың әр түрлі топтарындағы жұмыртқа мен Шәует құрылысының ерекшеліктері. Балық өсіру тәжірибесінде балықтарда жыныстық өнімдердің қасиеттері және ұрықтандыру заңдылықтары туралы мәліметтерді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зоология
Зоология пәні. Жануарлардың жіктелуі және құрылымы. Омыртқасыздарға сипаттама. Хордалылар типінің жіктелуі. Омыртқалы жануарлардың сипаттамасы.Ол жануарлардың ішкі және сыртқы құрылымын, олардың түрлерінің әртүрлілігін, таралуын, дамуын, шығу тегін, қоршаған ортамен байланысын, табиғаттағы маңыздылығын, қоршаған ортаны қорғау мәселелерін зерттейді, сонымен қатар эволюциялық дүниетанымды қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика
Курс экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономиканы), ұлттық экономика деңгейінде көбеюді (макроэкономика), мезаэкономика және әлемдік экономиканы зерттейді. Экономиканың әдістері мен тәсілдері.Өндіріс шығындары мен өнімнің өзіндік құнын талдауды үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Оқу курсы аясында студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ұғымдарымен танысады, сыбайлас жемқорлық қазіргі заманғы шындық және оның тарихи тамыры ретінде білім алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология
Экология ғылымының қалыптасу тарихы. Экологияның бөлімдері: аутэкология, демэкология, синэкология. Экологиялық пәндер классификациясы. Организм және орта. Популяция және оның құрылымы. Қауымдастық экология. Организм және олардың тіршілік ету жағдайлары. Экожүйе. Экожүйелердегі энергия ағымы мен зат айналымы. Биосфера және ноосфера. Тұрақты даму концепциясы. Ресурсүнемдеу. Биологиялық түрлердің өзара әсерлесу моделдері және тіршілік циклдері. Қорықтар, мемлекеттік бақтар, ұлттық ескерткіштер т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан балықтарының биологиялық алуантүрлігі
Қазіргі және аборигендік ихтиофаунаны, Қазақстан су айдындарында балықтар мен су омыртқасыздарын жерсіндіру ісін қарасыратын пән болып табылады. Қазақстан су қоймаларының кәсіпшілік ихтиофаунасы. Ихтиоценоздардың құрылымын және балық қорының жағдайын анықтайтын негізгі факторлар. Қазақстан ихтиофаунасының биологиялық әртүрлілігін сақтаудың теориялық негіздері. Ихтиофаунаның биологиялық әртүрлілігін сақтай отырып, балық аулау су қоймаларының балық ресурстарын тұрақты пайдалану туралы қазіргі заманғы идеялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстан суқоймаларының зоогеографиясы
Бұл пән Қазақстан су қоймаларындағы балықтардың және суда тіршілік ететін басқа да жануарлардың таралуы зерттеледі. Зоогеографияның негізгі объектілері фауналар мен ареалдар болып табылады. Ол балық түрлері мен басқа да таксондардың жер шары бойынша таралуын зерттейді, фауналық кешендердің таралуын, сондай-ақ жануарларды қоныстандыру және жойылу процестерін, яғни олардың таралу аймағының кеңею және таралу процестерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өмір тіршілік қауіпсіздігі
Өмірдің қауіпсіздігін қалыптастырады- өлім жітімді азайту және халық денсаулығының сыртқы факторлар мен себептерден төмендеуіне бағытталған білімдіқалыптастыру және насихаттау. Техногенді адам денсаулығының антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегі жағымсыз әсерінен адамның қорғалуын қалыптастыру.Қорғау нысаны - адам.Өмір сүру қауіпсіздігін зерттеу тақырыбы қауіпті болып табылады, сондай-ақ қауіптерден қорғауға арналған құралдар мен жүйелер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зертханалық іс
Ветеринариялық-санитариялық зертханалар. Қауіпсіздік техникасы. Зертханалық ыдыс және техника. Химиялық реактивтер. Бактериологиялық пайдалы орта және бояулар. Әртүрлі үлгідегі зертханалардың құрылымы, зертханалық ыдыс, техника, аспаптар, аппаратуралар, жабдықтар және қондырғылар, түрлері мен ерекшеліктері. Зертханалық жануарлар және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейорганикалық және органикалық химия
Пән химияның негізгі түсініктері мен заңдылықтарын зерттейді. Химиялық байланыс және молекулалардың құрылымы. Химиялық кинетика. Органикалық химия: фотохимия, стереохимия, гидрогенизация, изомеризация, полимерлеу және ашыту. Бейорганикалық химия: электрохимия, кристаллография, Атом құрылымы, қосылыстарды үйлестіру, химиялық байланыстыру және қышқыл негізіндегі реакциялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия
Ерітінділер. Электролиттер. Тұздардың гидролизі. Тотығу-тотықсыздану реакцияларының теориялық негіздері. Кешенді қосылыстар. Элементтер химиясы. Оттегі-құрамында азот бар органикалық қосылыстар. Су гидрохимиясы. Балық өсіруге арналған су қоймаларының тұздық құрамы. Су айдындарындағы карбонаттардың, гидрокарбонаттардың, кальций, магний, натрий, калий сульфаттарының, микроэлементтердің болуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидробиология
Пән гидробиологияның жалпы принциптері мен ұғымдарын, гидробиологияның пайда болуы мен дамуын қарастырады. Су мен топырақтың физика-химиялық қасиеттері, судың термиялық және оптикалық қасиеттері. Континентальды тоғандар және олардың халқы. Гидробионттардың тіршілік формалары: планктон, нектон, бентос, перифитон, пелагобентос, нейстон және плейстон. Гидробионттардың қоректенуі. Гидробионттардың су-тұз алмасуы. Гидробионттардың тынысы. Гидробионттардың өсуі, дамуы және энергетикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азық және азық қоспаларының санитарлық қауіпсіздігі
Азықтық және азықтық қоспалардың санитарлық қауіпсіздігі-бұл антропогендік және табиғи патогенді микроорганизмдердің және уытты заттардың белгілі бір дәрежеде санитариялық гигиена сапасына әсер етуіне байланысты өнімнің биологиялық құндылығының денсаулығы, өнімділігі мен өнімділігі және өнім сапасы туралы ғылым. Улы элементтермен (сынап, кадмий, қорғасын, фтор, күшән және т.б.), Микоуыттар, фитоуыттар, нитраттар және нитриттер ластануы мүмкін, олар жануарларға арналған жем өндірісінде пайдаланылатын пестицидтерді кәдеге жарату үшін өнеркәсіптік кәсіпорындармен пайдаланылуы мүмкін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Іскерлік қағаздар
Қазақстандағы хат алмасудың заңнамалық және нормативтік-әдістемелік негіздері. Іскерлік хатты рәсімдеу ережелері. Іскерлік хат нысандары. Жалпы мәселелер бойынша хаттар. Іскерлік хат құрылымы. Іскерлік хаттың ақпараттылығы мен сенімділігі. Жазу түрлері. Жазбаша жанрлардың ерекшелігі. Ұйымдастыру тарату құжаттамасының жүйесі. Сыртқы сауда серіктестерінің түрлері мен ерекшеліктері. Іскерлік этикет және хаттамалар
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнес этикаcы
Кәсіби этика табиғаты мен мәні. Бизнестегі іскерлік қатынастардың этикасы. Бизнес этикасы ерекшеліктері. Іскерлік этика элементтері мен түрлері. Бизнестегі этикалық стандарттар, принциптер мен заңдылықтар. Этика және корпоративтік мәдениет. Заманауи бизнес этикасы. Басқару этикасы және басқару коммуникациясы этикасы. Жетекшінің этикасы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тауарларды идентификациялау, фальсификация және таңбалау
Негізгі назарды практикалық жұмысқа аудару қажет, сәйкестендіру арқылы нақтылығын анықтау, кейбір азық-түлік тауарлары топтарындағы фальсификатты анықтау, азық-түлік өнімдерін сәйкестендіру және бұрмалау курсын студенттердің білімдерін қазіргі заманның талабына сай тағамдық өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылауда білім беру, сонымен қатар тағам өнімдерінде түрлі қоспалардың болмауын ажырата білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балықты шаруашылығындағы сұрыптау
Пән балықтарды іріктеу ерекшеліктерін, әр түрлі балық түрлерін, әсіресе экономикалық, құнды және сәндік балық түрлерін таңдауды зерттейді. Балық өсірудің теориялық және генетикалық негіздері. Іріктеу түрлері: тұрақтандырушы, дизруптивті, қозғаушы, жаппай, жеке және аралас таңдау. Асылдандыру жұмыстарын ұйымдастыру. Балықты есепке алу, бағалау және белгілеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Санитарлық гидробиология
Санитарлық-көрсеткіштік микроорганизмдер туралы оқу; қоршаған ортаны ластанудан қорғау биотехнологиясы; балық шаруашылығы қызметінің тәжірибесіндегі санитарлық-микробиологиялық зерттеулер. Гидробиология ғылымының саласы ретінде санитарлық гидробиологияның алатын орны. Санитарлық гидробиологиядағы қолданылатын негізгі ұғымдар. Балық шаруашылығындағы санитарлық гидробиологиялық талаптар мен заңдылықтардың әдісі туралы түсініктер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балықтарды қолдан өсіру
Балық аулау су жануарлары мен өсімдік материалдарын жинауға қатысатын балық аулау салаларының бірі болып саналады. Балық аулау мамандары үшін негізгі курстардың бірі, балық аулау бойынша жаттығулардың негізгі мақсаты студенттерді балық аулау әдістерімен таныстыру болып табылады. Курс табиғи бактарға арналған аң аулауды ұйымдастыру, аңшылық жабдықтардың түрлері, олардың жіктелуі және балық аулау технологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жеке ихтиология
Жеке ихтиология балық және шаян тәрізділер туралы ғылым, олардың түрлік әртүрлілігін, таралуын, құрылысын, тіршілігін, эволюциясын, су ортасындағы практикалық маңыздылығын зерттейді және анықтайды. Жасақтар, отбасылар, балықтар класының түрлері. Олардың түрлері, сипаттамасы, биология, экология, филогения, таксономиялық жағдайы, жүйелеу, шаруашылық маңызы және олардың табиғаттағы рөлі. Көптеген жағдайларда балықтардың су ортасында бар болуымен анықталады, онда оларды зерттеу жер үсті жануарларының зоологиясы әдістерінен ерекшеленетін арнайы әдістемелік тәсілдерді талаптандырды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балдырлар туралы ғылым
Алгология-бұл балдырларды, олардың көбею әдістерін, жүйелердің қалыптасуын, даму циклдерін зерттейтін ғылым. Балдырлардың түрлері, су айдындарының ластануы; су айдындарының биологиялық өзін-өзі тазартуы; жер үсті суларының сапасын биологиялық бақылау. Морфология, анатомия, биохимия, физиология, генетика, экология, балдырлардың географиялық таралуы. Балдырлардың систематикасы және флористикасы. Әр түрлі аймақтардың флорасы және олардың таралу заңдылықтары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балық шаруашылығындағы стандарттау және сертификаттау
Стандарттаудың ғылым ретінде пайда болу тарихы. Мемлекеттік стандарттау және сертификаттау жүйесінің негізгі ережелері. Қазақстан Республикасындағы стандарттаудың құқықтық ережелері. «Техникалық реттеу туралы» ҚР Заңы. «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасының Заңы; Сертификаттауды дамытудың жағдайы және негізгі даму тенденциялары. Жалпы мәліметтер. Қазақстандағы және шетелдегі сертификаттаудың тарихы және қазіргі даму тенденциялары. Балық өнімдері мен теңіз өнімдерінің сәйкестігін растау тәртібі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балық шаруашылығындағы қолданбалы генетика
Генетика пәні. Тұқымдық және өзгермелілігі, олардың табиғаты мен түрлеріГенетиканың зерттеу әдістері: гибридологиялық, цитогенетикалықбиохимиялық, популяция, онтогенетикалық, иммуногенетикалықгенеалогиялық және т.б. Генетика дамуының қысқаша тарихы. Генетиканың мақсаты мен міндеттерімал шаруашылығының мәселелерін шешуде оның рөлі. Отандық ғалымдардың үлесігенетиканы дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биоорганикалық химия
Студенттерге биологиялық белсенді заттардың химиялық құрамы бойынша терең білім беру: карбон қышқылдары, липидтер, көмірсулар, белоктар және нуклеин қышқылдары. Студенттерді биоорганикалық химияның заманауи әдістерімен таныстыру және үйрету, сонымен қатар биохимияны және студенттердің мамандығы бойынша басқа да пәндерді зерделеуге ықпал ететін биоорганикалық химия бойынша іргелі білім беру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аквариумда балық өсіру технологиясы
Аквариум шаруашылығының балық өсіру технологиясы аквариумды құру және ұйымдастыру және оны күту принциптері. Аквариум түрлері. Балық шаруашылығының аквариум шаруашылығының балық өсіру технологиясы. Әсемдік балық өсірудегі қауіпсіздік техникасы. Электр қауіпсіздігі. Өрт қауіпсіздігі. Өндірістік санитария.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аквакультура
Аквакультурада өсіру негіздері жасанды жағдайда тауарлы балықтарды өсіру технологиясын теориялық білуді. Кәсіпшілік балық түрлерін өсірудің негізгі кезеңдері. Жасанды, сондай-ақ жылы және суық су шаруашылықтарында бекіре, албырт, балықтар және басқа да балық түрлерін өсірудің ерекшеліктері мен әдістері. Ересек өндірушілерді дайындау және алу. Құнарлылық туралы түсінік. Уылдырықты ұрықтандыру. Қазақстандағы балық шаруашылықтарымен және су қоймаларымен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық физиологиясы
Студенттерді балық тіршілігіндегі маңызды процестермен таныстыру: балықтардың осморегуляциясы, олардың бүйректері мен бездерінің қызметі, сенсорлық жүйелер (көру, есту және т.б.). Жүйке жүйесіне, теріге, балық қозғалысына сипаттама. Қан айналымы, газ алмасу, ас қорыту ерекшеліктері. Балықтардың жасанды тамақтануының физиологиялық негіздері, олардың көбею физиологиясы. Балықтардың эндокриндік жүйесі, олардың иммунитеті, мінез-құлқы, әртүрлі жағдайларда, стресстік жағдай және т. б
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық генетикасы
Балықтардағы жыныстарды анықтаудың цитологиялық механизмі, мутация процесі және мутацияның әртүрлі түрлері, молекулярлық биологияның құрылымдық-функционалдық негіздері, жақсы ген құрылымы, балық және басқа эукариттерде геннің өрнегін реттеудің кейбір молекулалық аспектілері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биохимия
Витаминдер, жіктелуі. Ферменттер. Маңызды коферменттер. Гормондар. Эндокриндік бездер. Көмірсулар, жіктелуі, гликолиз. Липидтер. Майлы қышқылдар. Липидтердің синтезі. Ақуыздар, жіктелуі, қасиеттері. Ақуыз метаболизмі. Нуклеин қышқылдары. ДНҚ және РНҚ. Минералды заттар. Макро-және микроэлементтер, биологиялық функция. Биохимиялық процестердің химиялық реакциялары және ағзаның тіршілік әрекетінің молекулалық деңгейі. Мал шаруашылығындағы Биохимияның практикалық маңызы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық гистологиясы
Организмнің тіршілік ету секторындағы физиологиялық процестер мен жекелеген ағзалар мен тіндердің биологиялық рөлін түсіндіру, жекелеген ағзалар мен жүйелерді реттеу тетіктеріне әсер етуі. Жасуша морфологиясы, жасушаның бөлінуі. Эпителий ұлпалары, дәнекер тіндері, бұлшықет және жүйке тіндері. Қанның сипаттамасы. Құрылыс жыныс жасушаларының аталық және аналық. Ұрықтану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әсемдік балық шаруашылығы
Әсемдік балық шаруашылығын ұйымдастыру, балық өсіру аквариумының міндеттері. Аквариумды құру мен ұйымдастырудың және оған күтім жасаудың жалпы принциптері. Аквариум түрлері. Әсемдік балық шарушылығында дизайн қолдану. Әсемдік балық шаруашылығында техника қауіпсіздігі. Аквариум балықтарының түрлерін, балықтардың мінез-құлық механизмдерін және оларды балық өсіруде пайдалану мүмкіндіктерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес экономикасы
Балық шаруашылығының экономикасы. Нарықтық экономика негіздері. Ауыл шаруашылығы өндірісіндегі нарық функциялары. Жер ресурстары және су ресурстары және оларды нарық жағдайында пайдаланудың тиімділігі Еңбек ресурстары, негізгі қорлар. Өндірістік капитал. Өндірістік шығындар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық аулау
Балық аулауды табиғатты пайдалану түрлерінің бірі, Қазақстандағы балық аулаудың даму тарихы, өнеркәсіптік балық аулау құралдарының жіктелуі, кәсіпшілік құралдарының селективтілігі, аулау құралдарының желілік материалдары мен құрылысы, аулау құралдарының жай-күйін сақтау және бағалау, ішкі су айдындарында кәсіпшілікті ұйымдастыру ретінде қарастыруға болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балық шаруашылығы саласының гидротехникалық құрылымдары
Төменгі палубалар. Балықты қорғау, балық аулау құрылғылары, балық аулау және балық аулау, балық аулаушылар. Су қоймасының шаруашылықтары үшін қажетті ағынды анықтауды есептеу әдісі, тоғанды толтыруға қажетті су ағынын анықтау. Фильтрация және булану арқылы су шығынын анықтау. Су тоғанының ағынын қамтамасыз ету үшін қажетті су ағынын анықтаңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Табиғат қорғау заңнамасының негіздері
Пән жануарлар дүниесі мен балық қорын қорғаудың жалпы принциптерін қарастырады. Антропогендік әсер ету факторлары. Жануарлар дүниесі объектілерін тұрақты пайдалану және өсімін молайту. Табиғи және жасанды көбеюді ұйымдастыру. ҚР балық аулау ережелері. Су биологиялық ресурстарын пайдаланудың құқықтық аспектілері. Мемлекеттік реттеу нысандары, басқару тәсілдері, табиғат қорғауды бақылаудың түрлері мен нысандары, экологиялық-құқықтық жауапкершіліктің түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балық шаруашылық гидротехникасы
Балық шаруашылықтарының түрлері. Тоған шаруашылығы конструктивті ерекшеліктері. Емізетін тоғандар. Сумен жабдықтау арналарының гидравликалық есептері. Су жинау құрылғылары. Науалар және сантехника. Суды ағызу қондырғылары. Су тоғандарынан су ағындары. Су төгетін қондырғылар және олардың қабілетін есептеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балық шаруашылығы өнімдерін өңдеу технологиясы
Балықтарды және балық өнімдерін қабылдау тәртібі. Оларды сапасын анықтау әдістері. Балықты бөлшектеу. Тірі балықты сақтау. Балықты және уылдырықты консервілеу. Маринадтау және тұздау. Балықты кептіру және қақтау. Консервілерді және пресервілерді өндіру. Балықтан жасалатын тағамдар. Балық қалдықтарын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тоған және индустриялық балық шаруашылығы
Тоған балық өсіру шаруашылығының құрылымы. Балық өсіру шаруашылықтарының типтері мен жүйелері. Бір жылдық, екі және үш жылдық тоғандарда бейімделген су қоймаларында тауарлық балықтарды өсіру. Тоған шаруашылығының негізгі нысандарын өсіру технологиясы. Балық өсіру шаруашылығын жүргізудің аралас түрлері. Тауарлы балық шаруашылықтарында балықтарды азықтандыру. Тоғандардың өнімділігін арттыру әдістері. Балық өсіру бақшаларының түрлері мен түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биометрия
Курс бас жиыннан іріктемені құрастыру мен алғашқы мәліметтерді топтастыру әдістерін (статистикалық кешен, вариациалық кесте, корреляциялық тор, дисперсиялық кешен, т.б.) және биометриялық көрсеткіштерді анықтау әдістерін зерттейді. Вариациялық қатардың көрсеткіштерін есептеу, белгінің үлестірім түрлерін біліп, оларды сипатттау, статистиканың және орта шамаларлар айырымының сенімділгін бағалау, әр түрлі үлестірімдерді өзара салыстыру, белгілер арасындағы байланыстың бағыты мен күшін сипатттау, жеке фактордың белгі өзгергіштігіне әсер ету үлесін анықтау және зерттеуге алынған белгінің тұқым қуалау коэффициентін есептей алу мүмкіндіктерін тудырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биостатистика
Курс үлкен және шағын іріктемені құрастыру мен мәліметтерді әртүрлі статистикалық кестелерге топтастыру әдістерін және статистикалық көрсеткіштерді анықтау әдістерін зерттейді. Вариациялық қатардың сипатын, сондай-ақ зерттелетін белгінің әртүрлі қисық сызық түрлерін талдау, жеке статистикалық көрсеткіштердің және орта шамалар арасындағы айырымның сенімділігін анықтау, әр түрлі эмпиризмдік және теориялық үлестірімдерді салыстыру, белгілер арасындағы корреляциялық байланысты талдау және жеке және көпфакторлы статистикалық кешендерге дисперсиялық талдау жүргізу мүмкін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балық өнімдерінің сапасын бағалау әдістері
Пән балық және балық өнімдерін зерттеуге, тамақ шикізаты мен тамақ өнімдерінің қасиеттерін жіктеуге негізделген; сынамаларды іріктеу және зертханалық зерттеулерге дайындау ережелері. Органолептикалық қасиеттерді зерттеу әдістері, органолептикалық және аспаптық әдістермен тамақ шикізаты мен тамақ өнімдерінің сыртқы түрін, дәмін, иісін, консистенциясын анықтау техникасы мен технологиясы. Әдістері: эксперименттік, химиялық, физика-химиялық, микробиологиялық және биологиялық т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аквакультурада бекіре өсіру
Аквакультурада бекіре өсіру-аквакультураның негізгі және перспективалық бағыттарының бірі-тауарлық бекіре тұқымдас, оның құрамдас бөлігі ақуыз өнімдерін өндіру, сондай-ақ бекіре тұқымдас балық түрлерінің, әсіресе сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерінің санын толықтыру болып табылады. Бірегей реликтік түрлер болып табылатын, миллиондаған жыл эволюциядан өткен, әртүрлі экологиялық жағдайларға бейімделген бекіре балықтары қазіргі уақытта толық жойылу шегінде тұр. Бұл жағдайда бекіре тұқымдас балықтардың санын және олардың мекендейтін табиғи жағдайларында биоәртүрлілігін қолдау үшін олардың зауыттық өсімін молайту, тауарлы өсіру маңызды мәнге ие болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балықты өсіру және көбейту
Балықтарды сорттау түрлері, балықтарды қолдан ұрықтандыру үшін сорттау. Балықтардың селекциясы және гибридизациясы. Асыл тұқымды балықтарды сұрыптау.балықтарды таңдау және шағылыстыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балық қорын қалыптастыру теориясы
Бұл пәнде балықтардың салыстырмалы және абсолюттік санын есепке алу әдістері, балық популяциясын және оның динамикасын экологиялық заңдар мен принциптердің көрінісі ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бахтақ шаруашылғы
Албырт тәрізді балықтар биологиясы. Бахтах тоған шаруашылы-ғын ұйымдастыру. Бахтах шаруашылығын жүргізу техникасы. Бахтахты азықтандыру, азық түрлері, оларды даярлау және қоректендіру. Бахтах шаруашылығы жүйесі мен құрылымы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аквакультура технологиялары және құрал-жабдықтар
Балық шаруашылықтық бассейндер. Механикалық фильтрлеу. Биологиялық тазалау. Дегазация, аэрация, тазалау. Оттегімен қанықтыру. Ультракүлгін сәулелендіру рН мәнін реттеу. Мониторниг, бақылау және сигналдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балықтардың қоректенуі және оларды азықтандыру
Балықтардың қоректік қажеттілігі. Қоректі классификациялау. Құрама жемдер. Түйіршікті азықтарды өндіру. Албырттарды, бекірелерді және тұқыларды қоректендіру технологиясы. Балықтарды қоректендіруді автоматтизациялау. Жасанды қоректің қолданылу тиімділігін арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балық популяциялары және оның маңызы
Тағамдық пирамида, сандар пирамидасы, эмердженттілік Заңы, қажетті әртүрлілік Заңы, қоршаған орта есебінен жүйенің даму заңы, өмір ортасы қысымының Заңы, биоценотикалық сенімділік ережесі, экологиялық тауашаларды міндетті толтыру ережесі, Экотон ережесі, ағзалардың биоценозға өзара қабілетті болу ережесі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балық шаруашылығында қолданылатын жүзбе құралдары
Балық шаруашылығында қолданылатын жүзбе құралдар түрлері (қайық, кеме, катер, моторлы қайық және т.б.). Түрлі жүзбе құралдарды айдау және қолдана білу. Шекаралас су бассейндері және биологиялық ресурстардың құқықтық статусы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балықтардың инвазиялық ауруларын патоморфологиялық диагностикалау және балықтарды ветеринариялық-санитариялық сараптау
Балықтардың инвазиялық аурулары. Тұщы су мен теңіз балықтарының инвазиялық аурулары туралы жалпы түсінік, олардың жіктелуі. Балықтарды толық паразитологиялық талдау тәсілдері, балықтарды толық емес паразитологиялық зерттеу тәсілдері. Инвазиялық ауруларды диагностикалау тәсілдері. Балықтардың қарапайымдар тудыратын аурулары. Балықтардың қарапайымдар аурулары туралы жалпы түсінік, олардың жіктелуі. Тұщы су мен теңіз балықтарының бишіктілер, кокцидиялар, микроспоридиялар тудыртын аурулары. Гельминтоздар: церкариоздар, цестодоздар, нематодоздар, балықтардың скребендері
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балықтың аурулары
Даму тарихы. Жалпы патологияның негіздері. Балық ауруларының жіктелуі. Негізгі патологиялық процестердің тұжырымдамасы: атрофия, дистрофия, некроз, қабыну, ісіктер, жалпы және жергілікті қан айналымы бұзылыстары
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тоған шаруашылығы
Студенттерді балық өсіру шаруашылықтары, тоғандар санаттары, тоғандар айналымы мен жүйелері туралы теориялық білімге үйрету. студенттерге тоған фермаларында балық өсіру, тамақтандыру, өсірудің әртүрлі әдістерін үйрету
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балық шаруашылығындағы аулау құралдар
Балық шаруашылығында қолданылатын аулау құралдар түрлері (нәрете, мереже, балықсорғылар, торлар, аулар және т.б.). Түрлі жүзбе құралдарды айдау және қолдана білу. Шекаралас су бассейндері және биологиялық ресурстардың құқықтық статусы
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шарбақтық балық шаруашылығы
Шарбақтық жабық бассейндер. Бассейндік шаруашылықтардың құрылымы және пайдалану. Тұйық балық өсіру қондырғылары. Тұйық түрдегі қондырғылар жағдайында балықтарды өсіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік балық аулау және марикультура
Балық аулауды балықты және басқа да теңіз өнімдерін (теңіз жануарлары, омыртқасыздар, балдырлар) өндіруден тұратын экологиялық түрлерінің бірі ретінде қарастыруға болады, бірақ балық аулау және теңізден балық аулауға бөлінуі мүмкін. Марикультура немесе теңіз дақылы — теңіз гидробионттарын — балдырларды, моллюскаларды, шаян тәрізділерді, балықтарды және теңіздегі, лимандардағы, эстуарийлердегі немесе жасанды жағдайларда ине өсірумен немесе өсірумен айналысатын акваөсіру бағыты.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Аквакультура, балық аулау және су биоресурстарын сақтау саласындағы заңнамалық базаға білімі мен нәтижелерін көрсету
- Инвазиялық аурулар кезіндегі балықтардың патоморфологиялық диагностикасы мен ветеринарлық-санитарлық сараптамасымен байланысты экспериментті дәлелдеу.
- Су организмдерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарына, теңіз және континенттік су қоймаларындағы гидробионттардың экологиялық топтарына; табиғи сулардың ерекшеліктерін, олардың өзара әрекеттесуі мен процестеріне; табиғи сулардың химиялық құрамына, олардың өзгеру заңдылықтарына сипаттама беру
- Балықтарды өсіру және азықтандыру, балықтарды өңдеуге арналған емдік-профилактикалық ерітінділердің құрамы мен концентрациясына байланысты білім мен түсініктерді қолдану
- Әртүрлі жастағы шабақтарды аулау, қайта отырғызу, сұрыптау және есепке алу тәсілдерін, балық қорларын қалыптастыру теориясын, жаңа технологияларды әзірлеу, балықтарды өндіру технологиясын және жасанды өсімін молайтуды бақылау.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды, мемлекеттік тілде іс жүргізуді ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру .
- Жаратылыстану - ғылыми пәндер мен тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі саласындағы базалық негіздерді, құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы, экологиялық және экономикалық мәдениеттің құрылымы мен функцияларын, академиялық адалдық қағидаларының маңызын ұғыну.
- Зерттелетін су айдынының балық және жемдік базасының жай-күйін, су айдындарының биоөнімділігін, балықтардың қоректенуі мен азықтандырылуын, балық өнімдерінің сапасын бағалау.
- Зертханалық эксперименттер барысында алынған мәліметтерді құру үшін ақпараттық технологияларды жоспарлау, балық аулауда қолдану және санитарлық талаптар мен жеке гигиена ережелерін салыстыру
- Кәсіпорындар мен еңбек ұйымдарында жұмыс істейтіндердің еңбек қауіпсіздігін, аквакультура саласында қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету бойынша теориялық және практикалық білімді қолдану және әдістерді бағалау.
- Гидробионттарды жасанды өсіру мен өсірудің заманауи технологияларын кәсіби деңгейде білімді қолдану, қарқынды балық шаруашылығының нысандарын, аквариумда балық өсіру мен балық өсірудің индустриялық әдістерін шешу
- Ғылыми зерттеулердің әдістерін білу және балықтарға морфологиялық және биологиялық талдау жүргізу ерекшеліктерін салыстыру, жүргізілген зерттеулерді статистикалық өңдеу, алынған нәтижелерді талдау