Инновациялық білім беру бағдарламасы

8D10101 D142 Мейіргерлік ғылым в Қарағанды медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты денсаулық сақтау саласындағы білім беру және ғылым ұйымдарында практикалық жұмыс үшін мейірбике ғылымы саласында көшбасшы - ғалым-зерттеуші, сарапшы және педагогтарды даярлау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D151 Медбикелік ғылым
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
  • Мейірбикелік істегі іс-әрекеттерді зерттеу
    Несиелер: 3

    Мейірбикелік істегі ғылыми зерттеулер сенімді деректерді алу әдісі ретінде. Медициналық ұйымның қызметін, кадрлық құрамын, Еңбекті нормалауды, персоналды басқару тиімділігін бағалау бойынша зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбикелік істе клиникалық зерттеу
    Несиелер: 4

    Мейірбикелік істегі клиникалық зерттеу: теориялар мен модельдер, методология мен әдістер, дәлелді медицина принциптеріне негізделген мейірбике ісінің мәдениетін ілгерілетуі мен қолдауы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • *Қолданбалы статистика 1
    Несиелер: 3

    Статистикалық критерийлерді пайдалана отырып, сандық, сапалық медициналық-биологиялық деректерді ұсыну, сипаттау, талдау, медицинада болжау бойынша практикалық дағдыларға оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейіргер ісіндеі озық сапалы әдістер
    Несиелер: 3

    Мейірбике ісі саласындағы сапалы зерттеулер. Жобалау, іріктеу, жинау және талдау. Этикалық сұрақтар. Зерттеулердегі шынайылық және сыни ойлау, шектеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • **Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Сандық, сапалық және аралас әдістер шеңберінде зерттеу процесін сыни зерттеу. Зерттеу дизайны. Зерттеу хаттамаларын әзірлеу. Зерттеуді басқару. Нәтижелерді жылжыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • **Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Пән медицина және аралас ғылымдар саласында табысты қарым-қатынас жасау үшін жазудың, оқудың және Сын тұрғысынан ойлаудың академиялық және кәсіби дағдыларын дамытады және жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбике ісі ғылымының теориясы
    Несиелер: 3

    Мейірбике ісі ғылымының философиясы, концепциялары мен теориялары. Мейірбике ісі ғылымындағы білімді сыни бағалау. Мейірбике ғылымының теориясын әзірлеу, қолдану және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбике ісі этикасы және биоэтика
    Несиелер: 3

    Мейірбикелік іс этикасы саласындағы тұжырымдамалар мен негіз қалаушы теориялар. Этикалық принциптерге сәйкес мейірбикенің тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • **Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау
    Несиелер: 34

    Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • *Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 10

    Оқыту процесінде алынған білімді бекіту және практикалық іс-әрекет барысында кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті және практикалық іс-әрекетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейіргер ісінде озық сандық зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Мейірбике ісі саласындағы сандық зерттеулер. Этикалық аспектілер, Зерттеу дизайны, сандық деректерді жинау және талдау әдістері. Сенімділік, тұтастық және сенімділік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейіргерлік білімдегі зерттеулер
    Несиелер: 3

    Мейірбике ісіне оқытудағы зерттеулер. Оқыту мен оқытудағы педагогикалық теориялар мен әдістер. Мейірбике ісіне оқытудағы инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • *Қолданбалы статистика 2
    Несиелер: 3

    Медициналық-биологиялық деректерді жіктеу, диагностикалау және көп өлшемді талдау міндеттерін шешуде статистикалық және ықтималдық тәсілдерді қолдану бойынша практикалық дағдыларға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мейірбикелік істегі инновациялар мен технологиялар
    Несиелер: 3

    Мейірбике ісіндегі инновациялық қызмет. Мейірбикенің күнделікті практикасында қолжетімді, қауіпсіз және тиімді қызметтерді қамтамасыз ету және енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау саясаты және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Денсаулық сақтау саясатындағы мейірбикелік істі нығайту стратегиясы, тұрақты даму саласындағы мақсаттар. Мейірбикелердің лидерлік рөлі, қызметті жаңғырту, мейірбике кадрларын даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кеңейтілген мейірбикелік тәжірибе үлгілері
    Несиелер: 3

    Мейірбикелік тәжірибенің қазіргі моделі. Мейірбикелердің құзыреттілік деңгейі. Ең үздік халықаралық тәжірибеге сәйкес мейірбикелік персоналды басқару жүйесі. Өкілеттіктерді беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мейіргер ісінде менеджмент және көшбасшылық саласындағы зерттеулер
    Несиелер: 3

    Мейірбикелік істегі стратегиялық басшылық және көшбасшылық. Мейірбике ісіндегі менеджмент және сапаны бағалау стратегиясын әзірлеу, қаржылық менеджмент және адами ресурстарын басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • *Зерттеу тәжірибе
    Несиелер: 10

    Теориялық білімді қолдану және бекіту, дәстүрлі және заманауи зерттеу әдістерін қолданудың тәжірибелік дағдыларын меңгеру, зертханаларда зерттеу тапсырмаларын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • **Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау
    Несиелер: 41

    Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • **Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау
    Несиелер: 48

    Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Код ON1

    денсаулық сақтау саласында өз біліктілігін көрсетіп, қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген.

  • Код ON2

    денсаулық сақтаудың ең алдыңғы шебінде тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді пайдаланады.

  • Код ON3

    тәуелсіз зерттеулер жүргізуге және ғылыми нәтижеге жұмыс істеуге қабілетті, денсаулық сақтау саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге тұрақты қызығушылық танытады.

  • Код ON4

    кәсіби пікірталастарға ауызша немесе жазбаша түрде қатысады, зерттеу нәтижелерін халықаралық академиялық басылымдарда жариялайды.

  • Код ON5

    идеяларды құру, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілетуге жәрдемдеседі.

  • Код ON6

    көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты мәселелерді шешуді талап ететін жаңа контекстердегі Еңбек және оқу қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, инновациялықты және дербестікті көрсетеді.

  • Код ON7

    өз құзыретіндегі тақырып мәртебесі бойынша тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен қарым-қатынас жасай алады.

  • Код ON8

    өзін-өзі талдау дағдыларын, өмір бойы оқуға ұмтылысын және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді.

Top