Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10103 Педиатрия в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бакалавриатқа Педиатрия – 6B10105 мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты –терең теориялық білімді және тәжірибелік дағдыларды меңгерген, сонымен қатар балалар ауруларын анықтау және емдеуде қажетті құзыреттіліктермен қамтамасыз етілген жоғары мамандандырылған педиатрларды үздіксіз кәсіби оқыту және дайындау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B088 Педиатрия
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Жасушалық метаболизм
    Несиелер: 5

    Жасуша және олардың компоненттерін механизмдері, тіршілік циклі, жасушаларды зерттеу әдістері, молекулалық механизмдер мен метаболизм процестерін реттеуді зерттейді, тіндер мен мүшелердегі патологиялық өзгерістердің пайда болуы мен қалыптасуының себептерін, оның ішінде, осы бұзылыстарды түсіну үшін биохимиялық заттар мен микробиологиялық көрсеткіштер қолданылатын микроорганизмдер де бар.

    Оқу жылы - 1
  • Тұқым қуалаушылық және тіндер
    Несиелер: 5

    Пән тұқым қуалаушылық механизмдерінің молекулалық және жасушалық негіздерін, адамның эмбриондық даму заңдылықтарын, оның қатерлі кезеңдерін, дамудың ақауларын анықтаудың жаңа молекулалық-генетикалық және профилактикалық әдістерін, сондай-ақ тірі материяны ұйымдастырудың тіндік деңгейінің қағидаларын, қалыпты жағдайда эпителий, дәнекер, бұлшықет, нерв тіндерінің ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогика және валеология
    Несиелер: 5

    Валеология бұл денсаулық ұғымы және салауатты өмір салты туралы білімнің жиынтығын құрайтын пән. Педагогикаоқу пәні ретінде жас мамандардың қалыптасуында ғылыми-зерттеу және кәсіби-педагогикалық мәдениетті меңгеруіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Медицина тарихы және қоғамдық денсаулық
    Несиелер: 5

    Медицина тарихы медициналық теория мен практиканың дамуын зерттейтін білім беру пәні ретінде және қоғамдамуымен, халықтармәдениетініңзерттейді.Қоғамдық денсаулық - халықтың денсаулығын сақтау мен жақсартуға бағытталған стратегиялық және тактикалық ұйымдастырушылық, медициналық және әлеуметтік ұсыныстарды қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Балалардың қалыпты бұлшық ет-қанқалық жүйе
    Несиелер: 5

    Пән балалардағы сүйек-бұлшықет жүйесін оның қанмен қамтамасыз етілуі мен иннервациясын ескере отырып, оның морфологиялық және функционалды компоненттерінің өзара байланысын зерттейді.Макроскопиялық және микроскопиялық құрылымды , буындардың, бұлшықеттердің, олардың тамырлары мен нерв талшықтары туралы білім береді, нейро-бұлшықеттік қосылыстарда пайда болатын деңгейдің төмендеу қажеттілігінен туындаған биомеханиканы түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулерге және биостатистикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Осы пән аясында әдеби шолуды жазу және ресімдеудің практикалық дағдылары оқытылады. Студентқысқашашолудайындап, негізгімәселеніжазу керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өмірдің химикалық, молекулалық және физикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән тірі ағзалардың негізінде химиялық, биологиялық және биофизикалық процестер, атап айтқанда, биомолекулалардың құрылымы және олардың химиялық компоненттерінің физиологиялық қызметінің рөлі, биомембрананың құрылымдық ерекшеліктері, оның транспорттық қызметін қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Балалардың қалыпты зәр -жыныс жүйесі
    Несиелер: 4

    Ғылыми және клиникалық зерттеулерді дұрыс түсіндіруге қажетті балалардағы несеп-жыныс жүйесінің қызмет етуінің қасиеттері мен заңдылықтарын зерттеу мақсатында базалық пәндердің тәртіптік интеграциясы (анатомия, гистология, физиология, биохимия).

    Оқу жылы - 2
  • Балалар ауруының биологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған пән жалпы патологиялық процестер, олардың этиологиясы, патогенезі, морфогенезі, мүшелер мен тіндердің функционалды және құрылымдық өзгерістері, сонымен қатар оның жасушалық деңгейде тұтастығын қамтамасыз ету үшін организмді генетикалық бөгде заттардан қорғаудың әдістері мен механизмдері туралы іргелі теориялық білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Клиникалық эпидемиология және биостатистика негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сипаттама және аналитикалық зерттеулерді жүргізу ережелерін оқытуды қамтиды. Пәндершеңберінде, білімалушыныңғылымизерттеуәзірлеуережелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Балалардың қалыпты асқорыту және эндокриндік жүйе
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған пән "Асқорыту және эндокриндік жүйе патологиясы" пәндерін одан әрі табысты оқытуды қамтамасыз ететін молекулалық механизмдер мен қызметтер негізінде, балалардағы қалыпты жағдайдағы жасушалық, ағзалық және жүйелік деңгейлерде асқорыту және эндокриндік жүйенің құрылымдық және функционалдық ұйымдастырылуы туралы іргелі теориялық білімді қалыптастырады, клиникалық кафедраларда оқыту және дәрігердің кәсіби дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
  • Балалардың қалыпты қан мен лимфа
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған пән базалық биомедициналық пәндерді (анатомия, гистология, физиология, биохимия, генетика, иммунология) ғылыми және клиникалық зерттеулерді дұрыс түсіндіруге қажетті балалардағы қан және лимфа жүйесінің қасиеттері мен қызмет істеу заңдылықтарын зерттеу мақсатында интеграциялауды көретеді.

    Оқу жылы - 2
  • Балалардың қалыпты жүйке жүйесі мен сезу мүшелері
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған пән "жүйке жүйесі және сезу мүшелерінің патологиясы" пәнін одан әрі табысты оқытуды қамтамасыз ететін балалардағы жүйке жүйесінің және сезім мүшелерінің құрылымдық және функционалдық ұйымдары және қалыпты жағдайдағы жасушалық, ағзалық және жүйелік деңгейлерде, олардың даму заңдылықтары, молекулалық және биофизикалық механизмдері мен қызметтері туралы іргелі теориялық білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Балалардың қалыпты кардиореспираторлық жүйе
    Несиелер: 5

    Интеграцияланған пән "Кардиореспираторлы жүйенің патологиясы" пәнін одан әрі табысты оқытуды қамтамасыз ететін функциялардың молекулалық және биофизикалық механизмдері мен қызметтері, балалардағы қалыпты жағдайдағы жасушалық, ағзалық және жүйелік деңгейлердегі жүрек-қантамыр және тыныс алу жүйелерінің құрылымдық және функционалдық ұйымдары туралы фундаментальды теориялық білімді қалыптастыру, клиникалық кафедраларда оқыту және дәрігердің кәсіби дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
  • Балалардың қан мен лимфа патологиясы
    Несиелер: 5

    Балалардағы қан мен лимфа ауруларының этиолгиясы және патогенезі, клиникалық синдромдары. Диагностикасы мен емдеудің негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 3
  • Балалардың кардиореспираторлық жүйенің патологиясы
    Несиелер: 6

    Балалардағы жүрек – қантамыр және тыныс алу жүйелерінің туа біткен және жүре пайда болған аурулары: этиологиясы, патогенезі, клиникалық көріністері. Диагностикасы мен емдеудің негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 3
  • Педиатриядағы жалпы патология
    Несиелер: 12

    Әрүрлі жүйелер мен мүшелер патологияларының даму себептері мен патогенетикалық механизмдерін оқу

    Оқу жылы - 3
  • Балалардың зәр-жыныс жүйе патологиясы
    Несиелер: 6

    Балалардағы несеп – жыныс жүйесінің ауруларының этиолгиясы, патогенезі, патоморфологиялық ерекшеліктері. Несеп – жыныс жүйесінің аууларында қолданылатын дәрілік препараттардың фармакокинетикасы және фармакодинамикасы.

    Оқу жылы - 3
  • Балалардың асқазан-ішек және эндокринді жүйелер патологиясы
    Несиелер: 6

    Балалардағы асқазан – ішек жолдарының және эндокринді жүйенің ең көп таралған ауруларының этиологиясы, патогенезі, негізгі симптомдары мен синдромдары, клиникалық және лабораторлы – инструменталды диагностикасы, емдеу принциптері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән бағалау интервенциясымен эксперименталды және экологиялық зерттеулерді жүргізу ережелерін оқытудан тұрады. Пәндер шеңберінде, зерттеу жүргізудің ғылыми ережелеріне білім алушыларға әзірленген хаттамаларға сәйкес оқыту кезінде бағалау араласуымен эксперименттік және экологиялық зерттеулер жүргізіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Балалардың жүйке жүйесі мен сезу мүшелерінің патологиясы
    Несиелер: 6

    Этиологиясы, патогенезі, негізгі симптомдары мен синдромдары оқытылады: балалардағы жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің зақымдалуы, цереброваскулярлы патология кезіндегі сезімталдық, нейродегенеративті, қабынулы, аутоиммунды процестер, психобелсенді заттар реакциясымен, психикалық, эмоционалды бұзылулармен байланысты метаболикалық, токсикалық және жарақаттық зақымданулар.

    Оқу жылы - 3
  • Балалардың тірек-қимыл жүйесінің патологиясы
    Несиелер: 6

    Балалардағы сүйек – бұлшықет жүйесінің туа біткен және жүре пайда болған аурулары, жарақаттар және олардың салдары, күйіктер және үсіктер: патогенезі, клиникалық көріністері. Диагностикасы мен емдеудің негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 3
  • Балалар клиникасындағы кардиореспираторлық жүйе
    Несиелер: 15

    Әртүрлі жастағы балалардың жүрек - қантамыр және тыныс алу жүйесіңін зерттеу әдістемесін жүргізу ерекшеліктеріне үйрету; жүрек – қантамыр және респираторлы патологиясын дифференциалды диагностикасын жүргізу, балаларға емдік тактиканы таңдауға үйрету.

    Оқу жылы - 4
  • Медицинадағы ғылыми зерттеулерді жүргізу
    Несиелер: 5

    Берілген курс өз зерттеу тақырыбына міндетті компонент болып табылады. Курс аясында оның бекіту хаттамасын жазу, сондай-ақ этикалық комитеттің өту ережелерін оқыту жоспарлануда

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Балалар клиникасындағы тірек-қимыл жүйесі
    Несиелер: 13

    Осы пән «Қалыпты сүйек-бұлшықет жүйесі» және « Сүйек-бұлшықет жүйесінің патологиясы» пәндері бойынша алынған негізгі теориялық білімдерін тереңдетеді. Ол клиникалық зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру және балалардағы сүйек-бұлшықет жүйесінің функционалды жағдайын бағалау құзіреттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
  • Балалар клиникасындағы зәр-жыныс жүйесі
    Несиелер: 14

    Балалар мен жасөспірімдерге нефрологиялық көмекті ұйымдастыру мәселелері. Балалар жасындағы нефрологияның негізгі проблемаларының қазіргі жай-күйін, сондай-ақ балаларға медициналық көмек көрсетудің халықаралық стандарттарына сәйкес балалардағы несеп шығару жолдарының ауруларын дифференциалды диагностикалау, емдеу және алдын алу принциптерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
  • Акушерия және перинатология
    Несиелер: 15

    Жаңа туған нәрестелерге күтім көрсету мәселелері, оның ішінде алғашқы төрт аптасындағы балалар ауруларының диагностикалау мен емдеудің тиімді әдістерін ескеру, неонаталдық кезеңде бүкіл кейінгі өмірде денсаулық жағдайын қалыптастыру үшін қажетті жағдайлар жасау.

    Оқу жылы - 4
  • Амбулаториялық-емханалық педиатрия
    Несиелер: 8

    Қазақстан Республикасының балаларына емханалық көмек көрсетуді ұйымдастырудың жалпы принциптері. Амбулаториялық-емханалық жағдайдағы дәрігер-педиатр жұмысының ерекшеліктері. Дәлелді медицина тұрғысынан емханалық деңгейде соматикалық аурулар кезіндегі диагностика және емдеу алгоритмдері.

    Оқу жылы - 5
  • Педиатриядағы шұғыл көмек
    Несиелер: 8

    Пән шұғыл жағдайлардың ерекшеліктерін, травматология, Акушерлік және гинекология, педиатрия, кардиология, ОЖЖ аурулары кезіндегі алғашқы медициналық көмектің заманауи технологияларын оқытады. Пән принциптеріне сәйкес студент жедел диагностиканы жүзеге асыруға, шұғыл көмекті талап етуге, әртүрлі аспаптық зерттеулердің нәтижелерін интерпретациялауға, кең таралған шұғыл жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету принциптеріне негізделуге, реанимациялық шараларды білікті орындауға қабілетті.

    Оқу жылы - 5
  • Балалардағы клиникалық гематология және иммунология
    Несиелер: 8

    Балалар гематологиясы мен иммунология сұрақтары; тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Балалардағы гематологиялық жіне иммунологиялық аурулардың қазіргі заманға сай емі және алдын алу шараларының кешені.

    Оқу жылы - 5
  • Сот медицинасы және медициналық құқық
    Несиелер: 3

    Сот медицинасы сот-медициналық сараптаманы ұйымдастыру мен құқықтық нормаларды, биоэтиканың негізгі мәселелерін, дәрігерлердің денсаулығына зиян келтіргені үшін және кәсіби және кәсіби-құқықтық, құқық бұзушылықтары үшін жауапкершілігі мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 5
  • Балалар жұқпалы аурулары
    Несиелер: 8

    Балалар жұқпалы ауруларына кіріспе. Жұқпалы аурулардың эпидемиология негіздері. Этиология. Балалардағы жұқпалы аурулардың жіктелуі. Ауырлық критерийлері. Балалардағы жұқпалы аурулардың клиникасы, ажырату диагностика, зертханалық диагностикасы. Емің және алдын алудың принциптері

    Оқу жылы - 5
  • Балалар клиникасындағы жүйке жүйесі және сезу мүшелері
    Несиелер: 9

    Әртүрлі жастағы балалардың жиі кездесетін жүйке аурулары, орталық және перифериялық жүйке жүйесінің әр түрлі бөліктерін зақымдайтын аурулрдың этиологиясы, патогенезі, негізгі симптомдары мен синдромдары зерттеледі.

    Оқу жылы - 5
  • Балалар клиникасындағы асқазан-ішек және эндокринді жүйелер
    Несиелер: 9

    Балаларға гастроэнтерологиялық жіне эндокриндық көмекті ұйымдастыру негіздері. Қазіргі жағдайдағы балалардың гастроэнтерологиялық және эндокринологиялық негізгі мәселелерінің зерттеу, сондай - ақ балалардағы асқазан-ішек жолдарының ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу принциптері.

    Оқу жылы - 5
  • Емханалық педиатрия
    Несиелер: 10

    Қазақстан Республикасының балаларына емханалық көмек көрсетуді ұйымдастырудың жалпы принциптері. Амбулаториялық-емханалық жағдайдағы дәрігер-педиатр жұмысының ерекшеліктері. Дәлелді медицина тұрғысынан емханалық деңгейде соматикалық аурулар кезіндегі диагностика және емдеу алгоритмдері

    Оқу жылы - 6
  • Педиатриядағы қарқынды терапия
    Несиелер: 3

    Көмек көрсетудің әртүрлі кезеңдерінде балалардағы қауіп төндіретін жағдайларды диагностикалау мен интенсивті терапияның негізгі принциптері

    Оқу жылы - 6
  • Стационардағы балалар аурулары
    Несиелер: 24

    Қазақстан Республикасының балаларға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастырудың жалпы принциптері. Дәлелді медицина тұрғысынан бала ағзасының жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, балалар ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу алгоритмдері

    Оқу жылы - 6
  • Педиатриядағы жұқпалы аурулар
    Несиелер: 8

    Стационар және емхана жағдайында жұқпалы аурулар кезінде балаларға көмек көрсетуді ұйымдастыру. Дәлелді медицина принциптеріне сәйкес амбулаториялық және стационарлық деңгейде инфекциялық патологиясы бар балаларды жүргізу тактикасы: шағымдар мен анамнез жинау, диагноз қою, дифференциалды диагностика, зертханалық-аспаптық тексеру тағайындау, емдеуге жатқызу көрсеткіштерін анықтау, емдеу, шығару және стационардың критерийлері. Кейінгі бақылау. Алдын алу (арнайы емес және арнайы). ДДҰ бағдарламасы «Бала жасындағы ауруларды интегрирленген жүргізу»

    Оқу жылы - 6
  • Балалар реабилитологиясы
    Несиелер: 3

    Медициналық реабилитологияның теориялық негіздері. Медициналық реабилитологияның жалпы сұрақтары мен негізгі ұғымдарын меңгеру. Медициналық реабилитологияның жеке сұрақтары: жүрек-қантамыр жүйесінің патологиясы, жүйке жүйесінің орталық бөлімдерінің зақымдануы, тірек-қимыл аппаратының аурулары және жарақат салдары және т. б. ауыратын балаларды реабилитациялау әдістері мен құралдары/

    Оқу жылы - 6
  • Балалар фтизиатриясы
    Несиелер: 4

    Дәлелді медицина қағидаларына сәйкес амбулаторлық және стационарлық деңгейде туберкулёзбен ауыратын балалар мен жасөспірімдерді емдеу тактикасы: шағымдар мен анамнез жинау, диагноз, дифференциалды диагностика, зертханалық және инструменталды зерттеулер, емдеу. Диспансерлік бақылау. Туберкулезді алдын алу

    Оқу жылы - 6
  • Балалар хирургиясы
    Несиелер: 5

    Балалар жасындағы хирургиялық патологияны диагностикалау сұрақтары. Жеткілікті көлемде зерттеу әдістерін игеру жіті және ургентті жағдайларда емдеуге дейінгі кезеңде балалардағы хирургиялық патологияны өз бетінше тану үшін; клиникалық ең жиі кездесетін хирургиялық ауруларды ерте диагностикалау бойынша ойлау жас ерекшеліктерін есепке ала отырып.

    Оқу жылы - 6
  • Код ON1

    Белгілі бір қызмет саласы мен тәжірибе шеңберіндегі медициналық қызметпен айналысу, пациент бағытталған клиникалық бағалау және жүргізу тактикасының жоспарын құрастыру, және/немесе менеджменті бағалау үшін процедуралар мен араласуды жоспарлау,оны орындау. Тұрақты мониторинг жоспарын құрастыру және қажет болған жағдайда уақтылы кеңес беру.

  • Код ON2

    Науқаспен және оның жанұясымен кәсіби емдік өзара әрекеттесуді орнатуға, науқастың және оның отбасының болашағын ескере отырып, нақты және маңызды ақпаратты жинауға және қорытындылауға, пациентке және оның отбасына денсаулық сақтау және болашақ жоспарлар туралы ақпарат ұсынуға, пациенттің денсаулықты сақтаудағы қажеттіліктері мен мақсаттарын іске асыру үшін, науқасты және оның отбасын жоспар құрастыруға қатыстыру.

  • Код ON3

    Дәрігерлермен және денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен тиімді жұмыс істей білу, дәрігерлермен және денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен жанжалдарды шешу және алдын-алу, үздіксіз көмек көрсету үшін пациентті басқа дәрігерге немесе денсаулық сақтау саласының маманына қауіпсіз трансферт қамтамасыз ету.

  • Код ON4

    Денсаулық сақтау ресурстарын басқаруға қатысу, кәсіби тәжірибеде көшбасшылықты көрсету, мансаптық жоспарлауды, қаржы және адам денсаулығын ресурстарын іс жүзінде басқару.

  • Код ON5

    Науқастың денсаулығының жеке қажеттіліктеріне жауап беру, клиникалық ортада және одан тыс жерлерде пациенттің мүдделерін қорғау, қоғамдастықтардың немесе қызмет көрсетілетін халықтың қажеттіліктеріне жауап беру, сонымен бірге әлеуметтік жауапкершілік арқылы жүйелік деңгейде өзгерістерге шақыру.

  • Код ON6

    Үздіксіз оқу арқылы өзінің кәсіби қызметін үнемі жетілдіруге, студенттерді, резиденттерді, қоғамды және басқа денсаулық сақтау мамандарын оқытуды, үздік дәлелдемелерді тәжірибеге енгізу.

  • Код ON7

    Ең жақсы тәжірибені қолдана отырып және жоғары этикалық стандарттарды ұстану арқылы пациенттерге адалдықты көрсете білу, қоғамның денсаулығына қатысты үміттерді ақтау және оларға жауап беру.

  • Код ON8

    Денсаулыққа қолданылатын білім мен тәжірибелік дағдыларды құрастыруға және таратуға ықпал етеді.

Top