Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01517 География-туризм в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Мектеп географиясының құрылымы мен мазмұны
    Несиелер: 3

    Мақсаты жаңартылған мазмұн жағдайында мектеп географиясының теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеру болып табылады. Мектеп географиясын оқытудың құрылымы мен мақсаты. Мектепте география курсының мазмұнын жаңартудағы заманауи үрдістер. География бойынша жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері. «География» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру. Мектеп географиясы курсының мазмұны. Мектеп географиясы курсының мазмұны. Мектеп географиясы курсының мазмұнын құрастыру ұстанымдары. Географияны оқыту мақсаттары жүйесі. Географиялық тұрғыдан күтілетін нәтижелер. Критериалды бағалау жүйесі. Құзыреттер. География бойынша мектеп бағдарламаларының мазмұнын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Мақсаты-географиялық қабықтың құрылысы, қызмет етуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын, оның ұйымдастырылуының әр түрлі деңгейлерінде қоршаған кеңістікпен өзара әрекеттесуі мен бірлігінде зерттеу болып табылады. Мазмұны. Кеңістіктік Жер: пішіні, өлшемі, Жер қозғалысы және олардың географиялық салдары. Жердің ішкі құрылысы және шығу тегі. Жер бедері. Жер бедерінің қалыптасуының жалпы заңдылықтары. Атмосфера, оның құрамы және құрылысы. Гидросфера. Биосфера және оның шекаралары, құрамы және құрылысы. Географиялық қабық, оның шекаралары, құрылысы, ерекшелігі, дамудың негізгі кезеңдері. Құзыреттер. Географиялық қабық салаларында болып жатқан негізгі табиғи құбылыстарды түсіндіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттердің картографиялық білімін қалыптастыру, географиялық карталармен және басқа да картографиялық туындылармен жұмыс істей білу, оларды дұрыс оқу, талдау және оқу және ғылыми қызметте, мектептегі оқу процесінде пайдалану. Мазмұны. Ғылым жүйесіндегі картография. Карта: терминдер мен анықтамалар. Географиялық карта элементтері. Карталарды жіктеу. Карталардың түрлері мен типтері. Географиялық картлардың қасиеті. Карталардың математикалық негізі. Геодезиялық негізі, масштаб, картографиялық проекциялар мен картографиялық торлар. Картадағы бұрмалану және олардың түрлері. Картографиялық бейнелеу тәсілдері. Картографиялық туындылар жүйесі. Құзыреттер. Оқу процесінде географиялық карталар мен басқа да картографиялық туындыларды қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаратылыстанудың қазіргі заманғы тұжырымдары
    Несиелер: 5

    Целью изучения курса «Концепции современного естествознания» является развитие у учащихся мировоззрения планетарного характера и подготовка их к участию в формировании ноосферы. Содержание. Основные принципы естествознания. Объекты и методы исследования, основные периоды развития. Наука о неживой природе. Наука о живой природе. Естествознание и экология. Естествознание через систему знаний о закономерностях и законах, действующих в природе. Компетенции. Применяет полученные знания и умения в будущей профессиональной деятельности.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты географиялық зерттеу әдістері географиялық зерттеулердің әртүрлі әдістерін қолдану теориясы мен практикасын меңгеру болып табылады. Мазмұны. Кіріспе. Физика-географиялық зерттеулердің заманауи әдістері. Кешенді Географиялық зерттеулер әдістері. Экономикалық географияның негізгі әдістері. Географиялық сараптаманың алгоритмі мен түрлері. Сараптамалық бағалау әдістері. Географиядағы модельдеу әдістері. Географиялық аудандастыру әдістері. Құзыреттер. Географиялық зерттеулерде географиялық зерттеу әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геология геоморфология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-білім алушыларда Жердің құрылысы туралы түсініктерді қалыптастыру, жердің құрамы мен рельефі туралы білім беру, геологиялық үрдістерді түсінуге үйрету. Мазмұны. Жер туралы жалпы мәлімет. Жердің және жер қыртысының құрылымы. Жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері. Жер қыртысының қозғалысмы мен деформациялық механизмдері. Жер қыртысы құрылымының негізгі даму кезеңдері. Жер қыртысының даму заңдылықтары. Жер қыртысын геологиялық зерделеудегі негізгі географиялық материалдары. Геоморфологияны ғылым және оны зерделеу нысаны ретінде анықтау. Геоморфологияның ғылым ретінде даму тарихы. Құзыреттер. Рельеф морфологиясын сипаттаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсатты белгілеу, тұлға, білім. Жасына қарай және тұлғалық ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапа. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, түрлері. Дүниетаным– жеке тұлғаның ядросы. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу үдерісі. Оқытудыңзаңдылықтары, принциптері. Білім берудің мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқу үрдісінің педагогикалық сапасын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризмге кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты:" туризм " болашақ жұмыс түрі ретінде адам қоғамының қызмет түрі ретінде кәсіби оқыту пәні ретінде. Мазмұны:туристік қызмет және туристік ресурстар. Туризмнің халық шаруашылығының басқа салаларымен байланысы. Туризмді ғылыми зерттеу, туризм туралы ғылым. Әлемдік туристік индустрияның жалпы сипаттамасы. ТМД және Қазақстанда туризмнің дамуының қазіргі жағдайы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: туризмнің қазіргі теорияларын кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дүниежүзінің физикалық-географиялық аймақтары
    Несиелер: 5

    Мақсаты ең ірі географиялық қабықтың таксондары – құрлықтар мен теңіздерге жүйелі кешенді сипаттама беру болып табылады. Мазмұны. Материктер мен мұхиттар ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттау ұстанымдары. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру ұстанымдары. Ғаламдық экологиялық проблемалардың аймақтық аспектілері. Материктерді ірі табиғи аймақтарға саралау. Аймақтар табиғатына тән белгілер. Әлемдік мұхит және оның бөліктері. Мұхиттарды физикалық-географиялық аудандастыру ұстанымдары. Мұхиттардың аймақтық-географиялық сипаттамасы. Құзыреттер: дүниежүзінің физикалық географиясы бойынша алған білімдерін кәсіби, педагогикалық, әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмыстарының технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тәрбие үрдісін ғылыми ұғынудың негізгі категорияларын меңгеру. Мазмұны: тәрбие үрдісінің мәні, мақсаты, міндеттері. Тәрбие үдерісінің әлеуметтік кеңістігінің динамикасы. Балалардың әлеуметтенуі мен дамуындағы мектептің тәрбие жүйесі. Тәрбие жүйесі. Педагогтың педагогикалық қолдауы. Педагогикалық әсер ету. Тәрбие технологиясы. Мектеп пен отбасының қызметтері, ынтымақтастық формалары. Құзыреттіліктер: тәрбие үрдісінің тиімділігін диагностикалау. Тәрбие үрдісін әдістемелік қамтамасыз ету. Балалар және жасөспірімдер бірлестіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Экологияның негізгі мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: тірі организмдердің, әр түрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғат пайдалануды интенсификациялау жағдайында; ҚР және әр түрлі елдердегі тұрақты дамудың концепциялары, стратегиялары және практикалық міндеттері туралы заманауи түсініктер.; Логикалық ойлау, тірі организмдердің тіршілік ортасымен өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтары туралы, проблемалар туралы түсінік қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Туристік-өлкетану жұмысының негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өлкетанудың мәні мен міндеттерін ашу. Мазмұны:өлкетану түрлері мен формалары. Қазақстан тарихы өлкетану зерттеулері ТМД мен Қазақстанда. Өлкетану принциптері мен көздері. Туристік-экскурсиялық жұмыс бойынша маманды дайындау жүйесіндегі өлкетану орны. Табиғи-географиялық өлкетану. Тарихи өлкетану. Экономикалық өлкетанудың мәні, маңызы, көздері. Өз жерінің топонимдерін қалыптастыру ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: туған өлкенің табиғи және мәдени-тарихи объектілері туралы ақпаратты меңгеру, экскурсиялар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Табиғатты пайдаланудың экологиясы мен экономикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты қазіргі кезеңдегі адам мен қоршаған табиғи ортаның өзара қарым-қатынасының ерекшеліктерін анықтау, сондай-ақ табиғатты ұтымды пайдалану саласындағы негізгі міндеттер болып табылады. Мазмұны. Табиғи ортаның өзгеруі және адам эволюциясы. Табиғи-ресурстық әлеует; қалпына келтірілетін және қалпына келтірілмейтін ресурстар, оларды ұтымды пайдалану мен қалпына келтірудің принциптері мен әдістері. Өндірісті орналастыру: қалдықтар мәселесі. Экологиялық реттеу, табиғат пайдалануды болжау және оның салдары. Биологиялық әртүрлілікті сақтау; қорғалатын табиғи аумақтар. Табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелердің қасиеттерін жақсарту. Табиғатты пайдалануды және геожүйелердің жағдайын басқару. Табиғи ресурстар экономикасы және тұрақты даму тұжырымдамасы. Құзыреттер. Табиғатты пайдалану, Табиғатты пайдалану экономикасы, тұрақты даму, қоршаған ортаға әсерді бағалау негіздерін, табиғатты пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық негіздерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Тіршілік қауіпсіздігін зерттеудің мақсаты-сыртқы факторлар мен себептерден адамдардың өлім-жітімі мен денсаулығының жоғалуын азайтуға бағытталған білімді қалыптастыру. Пән аясында: өмір сүру ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары; физиологияның негіздері және қызметтің рационалды жағдайлары;жарақаттайтын, зиянды және зақымдаушы факторлардың адамға анатомиялық-физиологиялық әсері, оларды идентификациялау принциптері қарастырылады.; технологиялық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру құралдары мен әдістері;Тіршілік қауіпсіздігі қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздері, тіршілік жағдайын бақылау және басқару қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыстағы экономика мен бизнестің негізгі ережелерін, экономикалық категориялар мен заңдарды, білімдерін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капиталдың мәні, нысандары, құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; бизнес түсінігі;кәсіпкерлік қызмет түрлері. Экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру, кәсіпкерлікті стартап мәдениетімен және бизнес терминімен тығыз байланыста ажырату дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды көшбасшылық мәселелерімен қазіргі заманғы феномен ретінде таныстыру. Мазмұны: көшбасшылықтың табиғаты, функциялары және жіктелуі; көшбасшылар мен көшбасшылықтың стиліне жеке бастың жылжу кезеңдері; Жастардың іскерлік және кәсіпкерлік қасиеттерін бағалаудың негізгі әдістері. Қалыптасатын дағдылар: жастар ортасында көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Конституцияның негізгі ережелері, ҚР қолданыстағы заңнамасы туралы хабардар ету; тақырыптар: Мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттілік шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекет ету механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық кезіндегі моральдық-адамгершілік бұзушылықтар. Қалыптасатын дағдылар: сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақстан географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайы мен экономикалық-географиялық жағдайын зерттеу. Қазақстан аумағының табиғатын зерттеу тарихы. Қазақстан аумағының қалыптасуының негізгі кезеңдері. Орогенез кезеңдері. Рельеф түзуші факторлар. Рельеф түрлері. Климат және климат түзуші факторлар. Қазақстан климатының негізгі белгілері. Климаттық аудандастыру. Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстан топырағы. Қазақстанның өсімдіктері. Қазақстанның табиғи аймақтары. Табиғи ресурстар. ҚР экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайы. Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастық елдері арасындағы рөлі мен орны. Әкімшілік-аумақтық бөлініс. ҚР табиғи-ресурстық әлеуеті. Халық және ұлттық құрамы, еңбек ресурстары. Қазақстан шаруашылығы және олардың салалары. Құзыреттер. Қазақстан аумағының физикалық-географиялық сипаттамасын бере алады және осы аймақтың табиғи-ресурстық әлеуетін дұрыс бағалай және салыстыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықаралық туризм географиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықаралық туризм сыртқы экономикалық байланыстардың бір түрі ретінде. Мазмұны:Халықаралық туризм: анықтамасы, негізгі ұғымдар мен терминология. Халықаралық туризмді дамытудың негізгі факторлары мен шарттары. Халықаралық туризмнің негізгі түрлерінің географиясы. Қазіргі Халықаралық Туризм статистикасы. Халықаралық туристік ұйымдар және олардың туризмді дамытудағы рөлі. Қалыптасатын құзыреттіліктер: туристік ағындардың негізгі бағыттарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тілдің дұрыс қолданылуын зерттеу. Қарастырылады: дұрыс таңдау сөздер нысаны сөздер, сөз тіркестері, правильное построение предложений, тілдік жаттығулар белгілі бір коммуникативтік жағдайларда, этика сөйлеу мінез-құлық түрлері іскерлік қарым-қатынас. Қалыптасатын дағдылар: кәсіби есептерде сөйлеуді дұрыс қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Географияны оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты - география мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік және теориялық білімі мен дағдыларымен қаруланған мұғалімнің шығармашылық тұлғасын қалыптастыру. Мазмұны. Кіріспе. Географияны оқыту әдістемесінің нысаны мен міндеттері. Географияны оқытудың заманауи тәсілдері. Мектеп географиясының мазмұнына қойылатын қазіргі талаптар. Мектептегі географиялық білім беру құрылымы. Географиялық білім мен іскерлікті қалыптастыру. Географияны оқытудың негізгі құралдарымен жұмыс. Географияны оқытуды ұйымдастыру формалары. Мектеп географиясын оқыту әдістемесі. Құзыреттер. Мектепте географиялық білімді қалыптастыру үшін география, педагогика, психология, географияны оқыту әдістемесі саласында базалық білімді меңгереді. Алған білімдері мен біліктерін практикада және кәсіби қызметте қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаратылыстануды оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты - орта мектепте «Жаратылыстану» пәнінің тақырыптық бөлімдері бойынша тиімді сабақтарды дамыту. Мазмұны. Жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі - бұл педагогикалық ғылым. Жаратылыстану пәндерін оқыту әдістерінің пәні мен міндеттері. Жаратылыстану пәндерін оқыту әдістерінің басқа ғылымдармен байланысы. Жаратылыстануды оқытудағы зерттеу әдістері. Орта ғылыми білім мазмұнын таңдау принциптері. Орта мектепте жаратылыстану туралы ұғымдар мен түсініктердің қалыптасуы мен дамуының әдістемесі. Орта мектепте ғылыми білім беруді ұйымдастырудың формалары. Құзіреттер. Жаңартылған мазмұн тұрғысынан орта мектепте жаратылыстану пәндерінен сабақ бере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты грамматика негіздерін түсіну және бейімделген мәтіндерді оқудың берік дағдылары болып табылады. Ағылшын тілінде сөйлеу және жазу ерекшеліктерін оқу. Жаңалықтар мен репортаждар. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Ағылшын тілді елдерде бола отырып, әртүрлі тақырыптарға қиындықсыз қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Туризмнің белсенді түрлерінің техника және тактикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдарын қалыптастыру. Мазмұны: белсенді туристік саяхаттардың отандық және шетелдік жіктелуі. Туризмнің белсенді түрлеріндегі тактикалық әзірлемелердің мазмұны мен құрастыру әдістемесі. Белсенді туристік саяхаттарға арналған жабдықтардың жалпы сипаттамасы. Күрделілігі 1-2 санаттағы тау-кен саяхаттарын, жаяу, шаңғы және велосипед, су саяхаттарын ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: асуларды өтудің техникалық кедергілері және жартасқа өрмелеу техникасы бойынша дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі қоғамда студенттің табысты әлеуметтенуіне, оның өмірлік, кәсіби өзін-өзі анықтауына, кең ауқымда әлеуметтік рөлдерді нәтижелі игеруіне және шығармашылық іске асыруға арналған мәселелерді қарастыру болып табылады. Шығармашылық қызметтің түрлі аспектілерін зерттеу, кәсіби қалыптасу үшін де, өмірде практикалық қолдану үшін де қажетті рухани, белсенді, шығармашылық тұлғаны қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экскурсиятану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экскурсияны дайындау және өткізу әдістемесін үйрену. Мазмұны: "Экскурсоведение" пәні, оның мақсаты мен міндеттері. Туристерге және жергілікті халыққа қызмет көрсету үшін экскурсияның маңызы. Экскурсиялардың құрылымы мен жіктелуі. Экскурсияны дайындау әдістемесі. Экскурсиялық объект түсінігі, оның түрлері. Экскурсияны өткізу әдістемесі. Экскурсиялық қызмет көрсетудің ерекшеліктері. Экскурсияны өткізу техникасы. Әр түрлі тақырыптар бойынша экскурсиялар өткізу ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: экскурсияны өткізу техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қашықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру-жаңа кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды Білім беру. Қашықтықтан оқыту үшін сандық гаджеттер, сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері. Құзыреттіліктер: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, дистанциялық олимпиадалар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. қашықтықтан оқыту. Қашықтықтан оқытудың диагностикасы және бағасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Туризм менеджменті
    Несиелер: 6

    Мақсаты. Менеджментке шаруашылық басқарудың бір түрі ретінде сипаттама беру. Мазмұны: курстың пәні мен міндеттері. Басқару және оның элементтері. Басқару объектілері мен субъектілері, олардың тиімді өзара іс-қимылының шарттары. Менеджменттің түрлері мен функциялары. Басқармадағы классикалық мектеп. Менеджментке заманауи концепциялар мен тәсілдер. Туризмді басқару жүйесі. Қазақстандағы туризмді басқару құрылымы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Қазақстандағы туризмді басқару саласында практикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қонақ үй шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қонақ үй бизнесіне сипаттама беру. Қонақ үйлердің жіктелуі мен регламенттелуін зерттеу. Мазмұны: туристік орналастырудың тұжырымдамасы мен сыныптары: қонақ үй және қонақ үй кешендерінен тыс. Қонақ үйлерді регламенттеу және жіктеу. Қонақ үй бизнесі және оның даму динамикасы. Туристік-қонақ үй кешенінің құрылымы. Қызметтердің жіктелуі және олардың функциялары. Қонақ үйлерде тамақтандыруды ұйымдастыру. Қонақжайлылық индустриясындағы корпоративтік мәдениет. Қалыптасатын құзыреттіліктер: туристік-қонақ үй кешенінің құрылымын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның туризм географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты. Қазақстандағы туризмнің аумақтық ұйымдастырылуын зерттеу. Мазмұны: туристік-рекреациялық ресурстар, Қазақстанның әр түрлі аймақтарындағы туризмнің даму тенденциялары мен ерекшеліктері. Статикалық және динамикалық. Туризм дамуының географиялық факторлары. Қазақстанның әртүрлі өңірлерінің табиғи, мәдени-тарихи объектілері. Қазақстандағы туризмнің негізгі түрлері. Қазақстандағы туризмнің даму болашағы. Қазақстанның туристік әлеуеті. Қалыптасатын құзыреттіліктер: халыққа экскурсиялық қызмет көрсету үшін Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, оқу іс-әрекетінің жағдайын пәннің алға қойылған оқу мақсаттарына сәйкес қалыптастыра алады.

  • Код ON2

    оқушылардың зияткерлік даму деңгейін жоғарылату дағдыларын қолдана отырып, балаларға шығармашылық пен жаңашылдықты үйретеді

  • Код ON3

    білім алушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін қолдана алады

  • Код ON4

    әртүрлі деңгейдегі ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеріп, жұмыс істей алады

  • Код ON5

    географияның теориялық және зерттеу негіздерін және онымен байланысты (биология, химия, физика, экология, туризм, экономика негіздері және т.б.) пәндерден алған білімдерін, оларды оқыту технологияларын қолдана алады

  • Код ON6

    оқушылардың пәндік дағдылары мен біліктерін және географияға деген қызығушылықтарын қалыптастырудың әдістері қолдана алады

  • Код ON7

    географиядан (зертханалық, практикалық, демонстрациялық, компьютерлік) бақылаулар мен эксперименттердің зерттеу нәтижелерін талдауды көрсете алады

  • Код ON8

    шолу және тақырыптық экскурсияларды ұйымдастыру және жүргізудің әдістемесін меңгереді, туристік және рекреациялық аудандарда географиялық зерттеулер жүргізе алады

  • Код ON9

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көп мәдениетті ортада туризмді ұйымдастырудың өзіндік әдістерін меңгереді

Top