Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01517 География в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - Білім алушыларда білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында география бағыты бойынша жаратылыстану-ғылыми, психологиялық-педагогикалық, ақпараттық білімді қалыптастыру. - Білім алушылардың патриотизм, гуманизм, толеранттылық және жалпы мәдени құндылықтар негізінде оқу-тәрбие қызметінің әдістерін, тәсілдерін тәжірибеде қолдану. - Аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, бакалаврлардың мектептегі оқушылармен терең қарым-қатынас жасау үшін жобалау қызметін іске асыруы. - Педагогикалық рефлексия негізінде кәсіптік өзін-өзі іске асыру үшін білім алушылардың тұлғалық және көшбасшылық қасиеттерін көрсету.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тарихи, әлеуметтік-экономикалық және гуманитарлық білім негізінде Қазақстанда және әлемде болып жатқан процестердің себеп-салдарлық байланыстарын талдайды
  • География мұғалімі, сынып жетекшісі, білім беру менеджері ретінде жұмыс істеген кезде жеке және ұжымдық іс-әрекет рефлексиясы мен сыни талдау әдістері мен тәсілдерін қолданады.
  • Көшбасшылық позициясында физикалық және экономикалық географиялық, картографиялық және педагогикалық білімді, фактілерді, теорияларды қолдану негізінде ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлейді.
  • Физикалық және экономикалық географияның теориялық негіздерін, қоғамдық және табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдары мен заңдылықтарын, ғылыми жаратылыстану концепцияларын білу
  • Практикалық, далалық, математикалық-географиялық және картографиялық есептердің шешімін көрсетеді
  • Білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, география бойынша педагогикалық жағдайларды шешу үшін педагогика және психология бойынша білімді пайдаланады
  • Инклюзивті оқыту талаптарын ескере отырып, мектеп жағдайында нақты практикалық міндеттерді шешуде акт және география бойынша алған білімдерін пайдаланады
  • Критериалды бағалау технологиясына сәйкес дескрипторлар мен оқу материалдарын әзірлейді (БЖБ, ТБЖ, ҚБ)
  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін ескере отырып, ғылыми-зерттеу және оқу қызметін сүйемелдеу үшін ақпараттық, ақпараттық-іздестіру, геоақпараттық жүйелерде материалдарды әзірлейді.
Top