Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01517 География в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты - Білім алушыларда білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында география бағыты бойынша жаратылыстану-ғылыми, психологиялық-педагогикалық, ақпараттық білімді қалыптастыру. - Білім алушылардың патриотизм, гуманизм, толеранттылық және жалпы мәдени құндылықтар негізінде оқу-тәрбие қызметінің әдістерін, тәсілдерін тәжірибеде қолдану. - Аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, бакалаврлардың мектептегі оқушылармен терең қарым-қатынас жасау үшін жобалау қызметін іске асыруы. - Педагогикалық рефлексия негізінде кәсіптік өзін-өзі іске асыру үшін білім алушылардың тұлғалық және көшбасшылық қасиеттерін көрсету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жалпы жертану
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Картография топография негіздерімен
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Қоғамдық географияның ғылыми-әдістемелік негіздері
-
2 Оқу жылы
Гендерлік саясат
Жаратылыстану
Экология және тұрақты даму
Биогеография
Құқық негіздері
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Жалпы гидрология
Экономика негіздері
Жастар саясаты
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Дінтану
Кәсіпкерлік негіздері
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Шоқантану
Толеранттылық негіздері
Гляциология, геокриология және құрлық гидрологиясы негіздері
«Мәнгілік Ел» құндылықтары және рухани жаңғыру
Педагогика
Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру
Геология палеогеография негіздерімен
Ландшафт туралы ілім
Геотектоника негіздері
Климатология негіздерімен Метеорология
Атмосферадағы динамикалық процестер
-
3 Оқу жылы
Әлемдегі геожүйелер туралы ілім
Шығыс жарты шардағы құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
Инклюзивті білім беру
Топонимика және географиялық ашулар, дүниежүзі мен Қазақстанның табиғатын зерттеу
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Жаһандық экология
Дүние жүзінің экономикалық географиясы
Геоморфология
Әр түрлі дәуірдегі әлемнің әлеуметтік-экономикалық географиясы
Іс қағаздары және латын графикасы
Құрлық геоморфологиясы
Әлемдік шаруашылық географиясы
Топырақ географиясы
Геодемография
Әлеуметтік география
ТМД және Қазақстан экономикалық және әлеуметтік географиясы
Физикалық географиялық елтану
Білім беру менеджменті және цифрландыру
Батыс жарты шардағы құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
-
4 Оқу жылы
Өлкетану
Map Info-дағы Геоинформатика және картографиялау негіздері
Геоурбанистика
ТМД және Қазақстанның физикалық географиясы
Қазақстан экологиясы
Қалалар географиясы
Экономикалық-географиялық елтану
Саяси география геоэкономика негіздерімен
Экономикалық процестердің геоақпараттық картографиялау
Табиғатты пайдалану, ресурстану және өндіріс экологиясы
Халықаралық экономикалық қатынастар географиясы
Географияны оқыту әдістемесі
Аудантану
Оқыту нәтижелері
- Тарихи, әлеуметтік-экономикалық және гуманитарлық білім негізінде Қазақстанда және әлемде болып жатқан процестердің себеп-салдарлық байланыстарын талдайды
- География мұғалімі, сынып жетекшісі, білім беру менеджері ретінде жұмыс істеген кезде жеке және ұжымдық іс-әрекет рефлексиясы мен сыни талдау әдістері мен тәсілдерін қолданады.
- Көшбасшылық позициясында физикалық және экономикалық географиялық, картографиялық және педагогикалық білімді, фактілерді, теорияларды қолдану негізінде ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлейді.
- Физикалық және экономикалық географияның теориялық негіздерін, қоғамдық және табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдары мен заңдылықтарын, ғылыми жаратылыстану концепцияларын білу
- Практикалық, далалық, математикалық-географиялық және картографиялық есептердің шешімін көрсетеді
- Білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, география бойынша педагогикалық жағдайларды шешу үшін педагогика және психология бойынша білімді пайдаланады
- Инклюзивті оқыту талаптарын ескере отырып, мектеп жағдайында нақты практикалық міндеттерді шешуде акт және география бойынша алған білімдерін пайдаланады
- Критериалды бағалау технологиясына сәйкес дескрипторлар мен оқу материалдарын әзірлейді (БЖБ, ТБЖ, ҚБ)
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін ескере отырып, ғылыми-зерттеу және оқу қызметін сүйемелдеу үшін ақпараттық, ақпараттық-іздестіру, геоақпараттық жүйелерде материалдарды әзірлейді.