Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01517 География в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - Білім алушыларда білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында география бағыты бойынша жаратылыстану-ғылыми, психологиялық-педагогикалық, ақпараттық білімді қалыптастыру. - Білім алушылардың патриотизм, гуманизм, толеранттылық және жалпы мәдени құндылықтар негізінде оқу-тәрбие қызметінің әдістерін, тәсілдерін тәжірибеде қолдану. - Аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, бакалаврлардың мектептегі оқушылармен терең қарым-қатынас жасау үшін жобалау қызметін іске асыруы. - Педагогикалық рефлексия негізінде кәсіптік өзін-өзі іске асыру үшін білім алушылардың тұлғалық және көшбасшылық қасиеттерін көрсету.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Жалпы жертану

    Географиялық қабықтың негізгі қызмет ету заңдары. Жер, пішіні мен өлшемдері. Атмосфера, стратификация, әр түрлі қабаттардың қасиеті. Гидросфера. Жер үсті және жер асты суларының түрлері. Биосфера. Литосфера, литосфера қабаттарын стратификациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: пән - болашақ бакалаврларда классикалық және қазіргі педагогикалық теорияларды, концепциялар мен технологияларды меңгеру негізінде педагогикалық ойлауды қалыптастырады; кәсіби қызметінде есептерді тиімді шешу үшін психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Картография топография негіздерімен

    Картография ғылым ретінде. Картография ғылымының жүйесі және басқа ғылымдармен байланыс. Карталардың математикалық негізі. Генерализация. Картографиялық бейнелеу әдістері. Рельефті бейнелеу тәсілдері. Зерттеудің картографиялық әдісі. Топография. Топографиялық түсіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Курстың мақсаты–болашақ педагогқа балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомо-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдау. Онтогенез заңдылықтары. Ағзаның жастық анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық географияның ғылыми-әдістемелік негіздері

    Экономикалық география ғылым ретінде. Экономикалық география пәндерінің жүйесі. Зерттеу объектісі, пәні. Даму тарихы. Экономикалық географияның концепциялары. Экономикалық географияның салалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гендерлік саясат

    Мақсаты-саяси өмірдің гендерлік өлшемі туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің мақсаты-жаңа гендерлік идеологияны қалыптастыру. Курс мемлекеттердің негізгі құжаттары мен халықаралық актілермен жарияланған ерлер мен әйелдердің тең құқықтары мен тең мүмкіндіктерін қамтамасыз ету және іске асыру мәселелерін, гендерлік саясаттың негізгі бағыттарын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану

    Негізгі физика-географиялық ұғымдар, Жердің географиялық қабығында болып жатқан негізгі процестер мен құбылыстардың мәнін зерттеу, табиғи компоненттердің, кешендердің, процестер мен құбылыстардың өзара байланысы туралы нақты түсінікке ие болу, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану қажеттілігін түсіну. Студенттер табиғат құбылыстарын бақылау, табиғи объектілердің ерекшеліктерін анықтау, олардың құрылысы мен құрамын зерттеу бойынша практикалық дағдылар мен машықтарды игеруі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты – қалыптастыру тұтас ұсыну туралы табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары. Мақсаты-тұрақты даму тұжырымдамасы туралы дүниетанымды кеңейту және оны жаһандық, ұлттық және жергілікті деңгейлерде іске асыру есебінен экологиялық мәдениетті қалыптастыру. Қоршаған орта құрамының өзгеруін, биосфераның даму заңдылықтарын және сақтау шарттарын зерттейді оның тұрақтылығы және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биогеография

    Биогеография. Зерттеу пәні мен нысаны. Биогеографиядағы зерттеу әдістері. Тамаша материк. Биомалар мен биоталар. Биогеографиялық аудандастыру. Биіктік аймақтары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттерді қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен және өмір сүру ортасымен қауіпсіз қарым-қатынас негіздерімен таныстыру. Авариялардың, төтенше жағдайлардың туындау қаупін азайту негізінде қауіпсіздікті қамтамасыз етуді зерттейді. Тіршілік ету ортасының қауіптілігін тану, Төтенше жағдайлар кезіндегі сауатты іс-әрекет. Халық қауіпсіздігінің мәселелері, заңнамалық және өзге де нормативтік актілер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы гидрология

    Гидрология ғылым ретінде. Әлемдік мұхит. Географиялық қабықтағы судың таралуы. Су балансы. Әлемдік мұхит суларының динамикасы. Су массалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Пәннің мақсаты – қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму заңдылықтарын, экономиканың қызмет етуін қалыптастыру. Курстың мақсаты-студенттерде ғылыми экономикалық ойлауды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Өндірістік ресурстардың қажеттілігі мен шектеулілігі. Экономикалық жүйе және оның құрылымы. Экономикалық қатынастар жүйесіндегі меншіктің орны мен рөлі. Қазақстан: өтпелі кезеңдегі меншік қатынастары. Нарық, оның функциялары мен типтері. Ұлттық экономика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жастар саясаты

    Мақсаты-қазіргі қоғамдағы жастардың жағдайы және оның негізгі мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру. Курстың мақсаты – жастарға және әлеуметтік тәрбие процесіне қатысты гуманистік ұстанымдарды қалыптастыру. Оқу үшін тақырыптар: мемлекеттік жастар саясатының мәні, принциптері мен мақсаттары; ҚР-дағы мемлекеттік жастар саясатының мазмұны мен негізгі бағыттары; ҚР-дағы мемлекеттік жастар саясатының принциптері мен механизмдері; ҚР-дағы мемлекеттік жастар саясатының мәселелері бойынша заңнамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысындастуденттерде сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын модельдеу, жоспарлау және жүргізу, мақсаты мен міндеттерін ескере отырып, сондай-ақ балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып тәрбие түрлерін таңдау; тәрбиенің әдістері мен тәсілдерінвариативтітаңдау, тәрбиеніңқұралдары мен ұйымдастыру нысандарын таңдау және пайдалану; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық жасау және басқару іскерліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дінтану

    Мақсаты-діннің пайда болуының, дамуының және қызмет етуінің негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, діндердің өзара байланысы және мәдениеттің басқа да салалары туралы білімді қалыптастыру. Курстың мақсаты - конфессияаралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру және діни экстремизмнің алдын алу. Тақырыптар: мемлекет және дін. Діннің ерте формалары. Конфуциандық. Даосизм. Индуизм. Иудаизм. Буддизм. Ерте христиандық. Православие. Католицизм. Протестантизм. Ислам. Дәстүрлі емес діни бағыттар. Діни экстремизмнің алдын алу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Бұл пән бизнес, кәсіпкерлік және коммерцияның жалпы түсінігін қарастырады. Курсқа мынадай мәселелер кіреді: бизнесті жүргізу мәдениеті, тәуекелдер, бәсекелестік, персоналды басқару және еңбек қатынастары; ұйымдастыру, нормалау және еңбекақы төлеу. Курстың негізгі мақсаты - өз бизнесін құру, қаржылық тұрақтылық, жауапкершілік және қызметті тоқтату, бизнесті дамытуды мемлекеттік реттеу және мемлекеттік қолдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы негізде осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курстың мақсаты: пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, студенттердің мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны: сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әр түрлі көріністері. Тұлғаның құқықтық мәдениеті. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Мақсаты-ғалымның философиялық көзқарастарымен, ғылыми мұрасымен, сондай-ақ оның өмірі мен қызметі туралы бұрын белгісіз Өмірбаян материалдарымен таныстыру. Курстың мақсаты-ХІХ ғ. екінші жартысындағы Қазақстан дамуының тарихи үрдісі туралы түсінік қалыптастыру. Ұлы ғалым Ш. Уәлихановтың шежіресі, оның дүниетанымының қалыптасуы, Сырымбет пен т. б. сияқты мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Толеранттылық негіздері

    Оқытудың мақсаты курстың дамыту азаматтық бірегейлік қоғамдағы толеранттылықты жүйесі арқылы білім беру және тәрбиелеу. Курстың мақсаты - студенттерде кешенді ғылыми біртұтас жүйе ретінде толеранттылық туралы білім. Курстың мазмұны: этносаралық қатынастардың оң тәжірибесі, этносаралық және конфессияаралық қатынастарды нығайту және үйлестіру. ҚР және т. б. ұлттық саясат элементтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гляциология, геокриология және құрлық гидрологиясы негіздері

    Пән әртүрлі агрегаттық жағдайларда суды зерттеуге бағытталған. Өзендердің режимі, өзендердің қоректенуі, көлдердің генетикалық шығу тегі, жер асты сулары, топырақ және қабат аралық сулар, пьезометриялық деңгей, мұхит пен көлдегі ағыстар сияқты ұғымдар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • «Мәнгілік Ел» құндылықтары және рухани жаңғыру

    Мақсаты - ұлттық студенттерді қалыптастыру,олардың тарихи және әлеуметтік жадысын, ұлттық мәдениетке құндылықты көзқарасын дамыту. Пәннің мақсаты-мәдениаралық қарым-қатынас дағдыларына ие, этникалық стереотиптерді еңсеруге және басқа мәдениет өкілдерімен конструктивті диалог құруға қабілетті тұлғаны тәрбиелеу. Тақырып: пәннің негізгі ұғымдарының мәні: этнос, ұлт, менталитет, ұлттық менталитет, ұлттық идея және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курстың мақсаты: болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру және кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындықты қалыптастыру. Заңдылықтар жүйесі баяндалады, педагогикалық процестің қозғаушы күші, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысы, тұтас педагогикалық үдерісте оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру

    Ландшафттануды ғылым ретінде, ландшафт, ландшафт қабығы, КБП, геожүйе туралы түсініктерді зерттеу. Ландшафттарда болып жатқан процестермен, олардың жұмыс істеуімен, дамуымен және эволюциясымен танысу. Физикалық карта және ландшафтық карта негізінде ландшафттық бейін әзірлеу. Ландшафттық заңдылықтарды зерттеу: ендік зоналдылық, секторлық, кедергілік, қабаттылық, интразональдік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Геология палеогеография негіздерімен

    Литосферамен және оның құрылысымен, геология ғылым ретінде, геологиялық қатынастағы Жердің даму тарихымен танысу, қатпарлы жерлерді, бұршақ түзілу дәуірін зерттеу, эндогенді және экзогенді процестердің әсері. Минералдар және тау жыныстары. Жер бедерінің планетарлық формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ландшафт туралы ілім

    Ландшафттануды ғылым ретінде, ландшафт, ландшафт қабығы, КБП, геожүйе туралы түсініктерді зерттеу. Ландшафттарда болып жатқан процестермен, олардың жұмыс істеуімен, дамуымен және эволюциясымен танысу. Арктикалық, тундралық, Тайга, суббореалдық, шөл, Саванна, орман ландшафтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Геотектоника негіздері

    Осы курс аясында студенттер Ғаламдық литосфералық плиталар теориясымен, сондай-ақ олардың шығу тегі гипотезаларымен танысады. Курс Хаиннің мобилистік теориясы мен теориясын қарастыруға негізделген. Студенттер әртүрлі деңгейдегі литосфералық плиталар, олардың құрылысы туралы білімді меңгеруі, жер қыртысының геологиялық құрылымы, геологиялық динамикалық үрдістер бойынша түсініктерді меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Климатология негіздерімен Метеорология

    Метеорологиямен ғылым ретінде, зерттеу әдістерімен, ауа райы, атмосфералық фронт, бұлттардың типтері, атмосферадағы, климаттық аймақтардағы ауа қозғалысы туралы ұғымдармен танысу. Климаттың палеогеографиялық ерекшеліктерін зерттеу. Циклондар. Антициклондар. Атмосфералық фронттар. Тропикалық циклондар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Атмосферадағы динамикалық процестер

    Климатология және оның ғылым жүйесі. Атмосфера жердегі процестердің көзі ретінде. Күн энергиясы және оның жер бетіне түсуі. Барикалық құрамдауыш. Атмосфералық қысым орталықтары. Пассаттар. Конвергенцияның ішкі Еуропа аймағы. Күш Кориолиса. Төсеніш беттердің қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдегі геожүйелер туралы ілім

    Қазақстан және ТМД. ФГП. Рельеф және геология. Климат. Гидрография. Топырақ-өсімдік жамылғысы. Жануарлар әлемі. Пайдалы қазбалар. Физикалық-географиялық аудандастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс жарты шардағы құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Физикалық географиямен, литосфера, атмосфера, гидросфера және биосфера құрылысының заңдылықтарымен танысу, ұштасқан ұғымдарды зерттеу. Материктер мен мұхиттардың географиясымен танысу. Номенклатураны және географиялық статистиканы зерттеу. Еуразия, Африка, Австралия, Антарктида, Солтүстік және Оңтүстік Америка, Арктика табиғатын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу үдерісінде жеке сұраныстары мен ерекшеліктеріне социумның көмегімен білім беру үдерісіне толық қатысуды қамтамасыз ететін білім берудің түрін қарастырады. Тұлғалық ерекшелігіне қарамай сапалы білім алып, өздерінің потенциялдық даму мүмкіндігіне ие болып, әлеуметтендіру және интеграция тетіктерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Топонимика және географиялық ашулар, дүниежүзі мен Қазақстанның табиғатын зерттеу

    Топонимика. Топонимиканы зерттеу пәні мен объектісі. Топонимика және топонимдер. Топонимиканың теориялық негіздері. Қазақстан мен Орта Азияның топонимикалық жүйелері. Халық географиялық терминдері топонимдер үшін негіз ретінде. Еуропа және Азия, Америка және Австралия елдерінің топонимиясы реликтік терминдер. Табиғат пен халықты зерттеу, географиялық жаңалықтарды зерттеу . табиғат.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Мақсаты: студенттерді жаңартылған білім бері мазмұны бағдарламасына көшу барысында география пәнінің мазмұнында болған өзгерістермен таныстыру. География бойынша білім берудің жаңартылған мазмұнына көшудің негізгі мәселелері. Қазіргі жоғары білімге қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық экология

    Пәннің мақсаты – адамзаттың негізгі Жаһандық экологиялық мәселелері туралы түсінік беру. Мазмұны. Биогенді заттардың Биогеохимиялық айналымдарының, химиялық элементтердің кеңістіктік-уақыттық циклінің сипаттамасы; биосфераның планетарлық-ғарыштық ұйымдасуы; Биосфера дамуының термодинамикалық бағыты, энергияның тірі затпен трансформациясы; ғылыми басқарудың негізі ретінде ноосфералық концепция.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүние жүзінің экономикалық географиясы

    Қоғамның даму тарихын, табиғи ресурстардың географиясын, әлем халқының географиясын, елдердің саяси құрылысын, әлемдік шаруашылық туралы ұғымды зерттеу. ЭГП туралы ұғымды, оның тараптарын қарау. Шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымымен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоморфология

    Геоморфологияны ғылым ретінде зерттеу, оның пәні мен зерттеу объектісі. Экзогенді және эндогенді процестер жүйесімен танысу: флювиалды, бейімді, карстовый, гляциялы, флювиогляциялы, гляциялы криогенді, Эолды және т. б. рельефтің Планетарлық түрлері, мегаформалар, макроформалар, мезоформалар, рельеф микроформалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әр түрлі дәуірдегі әлемнің әлеуметтік-экономикалық географиясы

    Тарихи география ғылым ретінде. Географияны ғылым ретінде дамыту. Әртүрлі тарихи кезеңдердегі қоғамның өмір сүруінің әлеуметтік-экономикалық аспектілері. Басқарма және аумақтық құрылым нысандарын дамыту. ВГО және оның қалыптасу себептері. Басқару нысандары мен аумақ құрылымы бойынша Өңірлерді салыстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс қағаздары және латын графикасы

    Латын графикасы негізінде мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізуде білім алушылар кеңселік іс қағаздары, іскерлік іс қағаздары, қызметтік хаттармен танысып, олардың құрылымы мен мазмұнын, өзіндік ерекшелігі мен жазылу үлгісін, тірек сөздері мен жазылу жағдаяттарын меңгереді. Қазақстан Республикасында қалыптасқан құжат айналымы мен түрлі құжаттардың рәсімделуіне қойылатын талаптарымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құрлық геоморфологиясы

    Геологиялық ұғымдарды қайталау. Геологиялық ғылымдар жүйесі, геоморфология. Экзогенді процестер жүйесімен танысу: флювиалды, бейімді, карстовый, гляциялы, флювиогляциялы, криогенді, Эолды және т. б. толқын-прибойлық қызмет. Жер бедерінің түрлері, жазықтар, плато, таулар, таулар және таулар. Аймақтық шолу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік шаруашылық географиясы

    Экономикалық география ғылым ретінде. Әлемдік шаруашылық және әлемдік экономика. Жаһандық экономиканың даму факторлары. Өндіріс және өндірістік күштерді орналастыру факторлары. Көлік әлемдік экономиканың даму факторы ретінде. Әлемдік өнеркәсіп. Әлемдік ауыл шаруашылығы. Қызметтердің әлемдік жүйесі. Халықаралық экономикалық қатынастар және интеграция.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ географиясы

    Топырақтың экологиялық функциялары. Топырақ өсімдіктер өміріндегі экологиялық фактор ретінде. Топырақтың қасиеттері: жануарлар мен микроорганизмдердің өміріндегі олардың рөлі. Топырақ биогеоценоз компоненті ретінде. Топырақтың құнарлылығы және экожүйелердің өнімділігі. Топырақ пен топырақ жамылғысының әртүрлілігі және биологиялық әртүрлілігі . Топырақ биотасының өміріндегі және топырақ процестерінің ағуындағы циклдік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геодемография

    Геодемографияны зерттеу объектісі мен пәнін зерттеу. Ғылымның даму тарихы. Демографиялық көрсеткіштер. Халықтың сапалық және сандық құрамы. Түрлері молайту. Халықтың этникалық және конфессиялық құрамы. Геодемографиялық көрсеткіштерді зерттеу әдістері. Болжау. Қазақстан мен әлемдегі халық санағы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік география

    Халық географиясын ғылым ретінде зерттеу. Халықтың ұғымдарымен танысу, ұлт, ұлт және рас. Халықтың сандық және сапалық сипаттамалары, туу, өлім, табиғи өсім. Өндіріс формуласын есептеу. Демографиялық міндеттерді шешу. Қала және ауыл тұрғындарын зерттеу. Түрлері молайту. Демографиялық саясат.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ТМД және Қазақстан экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы. Пәннің мақсаты мен міндеттері. Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастық елдері арасындағы рөлі мен орны. Табиғи-ресурстық әлеует және әкімшілік-аумақтық бөлініс; халық және ұлттық құрам. Өнеркәсіп. ТМД

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық географиялық елтану

    Физикалық-географиялық аудандар жүйесі. Солтүстік, Батыс, Шығыс Еуропа. Жерорта теңізінде. Переднеазиатские нагорья. Оңтүстік-Батыс Азия. Оңтүстік Азия. Оңтүстік-Шығыс Азия. Орталық Азия. Шығыс Азия. Солтүстік Африка. Орталық Африка. Шығыс Африка. Оңтүстік Африка. Ресей Империясынан Тыс Шығыс. Кордильерлік Батыс. Бандадан Тыс Шығыс. Андиялық Батыс. Орталық Америка. Австралиялық Батыс және Шығыс. Антарктид. Арктика.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру

    Педагогикалық менеджмент негіздері. Білім беру менеджментінің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамасы. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Электронды оқу құралдарын жасауға арналған қазіргі бағдарламалық құралдар. Интерфейс элементтері және жұмыс тәсілдері (SunRav BookEditor). Кітапқа бейне және аудиофрагменттер, презентациялар, үш өлшемді объектілер, интерактивті суреттер, тестілер жасау және қосу. Әр түрлі форматтарға кітапты компилирлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Батыс жарты шардағы құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Физикалық география ғылым ретінде. Ландшафттардың таралу заңдылықтары. Литосфера. Гидросфера. Атмосфера. С. Америка. Аймақтық шолу. Ю. Америка. Антарактид. Атлантикалық мұхит. Тихий океан

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өлкетану

    Өлкетану ғылыми білім саласы ретінде. Өлкетанудағы заманауи үрдістер. Өлкетану жұмысын ұйымдастыру әдістері. Ақмола облысы. Физикалық-географиялық орналасуы. Экономика және өндіріс. Халық саны. Туған өлкенің қалыптасу тарихы. Туған өлке өміріндегі әдебиеттің, саясаттың, ғылымның көрнекті тұлғалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Map Info-дағы Геоинформатика және картографиялау негіздері

    Геоинформатика және әлеуметтік-экономикалық және физика-географиялық картографиялаудың теориялық негіздерін оқып үйрену, Map Info бағдарламасында практикалық жұмысты студенттерге үйрету. Өз картасын әзірлеу бойынша жобаны орындау кезінде осы білімді қолдану. Практикалық міндеттерді шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоурбанистика

    Қалалардың географиясын ғылым ретінде, қоныстардың құрылымы, тірек қаңқасының теориясы, халықты қоныстандыру типтері ретінде зерттеу. Қалалық жүйе және оның бөліктері, қаланы дамыту. Тарихи типтері қалалар – еуропалық, таяушығыстық, африкалық, америкалық, қытай. Агломерация. Мегалополис.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТМД және Қазақстанның физикалық географиясы

    Қазақстан және ТМД. ФГП. Рельеф және геология. Климат. Гидрография. Топырақ-өсімдік жамылғысы. Жануарлар әлемі. Пайдалы қазбалар. Физикалық-географиялық аудандастыру. Солтүстік қазақ жазығы. Сарыарқа. Алтай. Сауыр-Тарбағатай. Жетісу Алатауы. Іле Алатауы, Шу-Іле таулары, Қырғыз жотасы, Ұзынқара, Қаратау. Түрік ойпаты. Мугажар. Каспий маңы ойпаты. Шөп. Урал. Батыс-Сібір ойпаты. Саян. Шығыс Сібір тасы. Забайкальск таулары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан экологиясы

    Пәннің мақсаты – Қазақстанның негізгі экологиялық мәселелерін және оларды тиімді шешу жолдарын қарастыру. Қазақстан Республикасындағы қоршаған ортаның жай-күйі, оны қорғау мәселесі туралы деректерді қамтитын қолданбалы экология негіздерін зерттейді. Қазақстанның жаһандық әлемнің және т. б. экологиялық проблемаларына қосқан үлесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалалар географиясы

    Қалалардың географиясын ғылым ретінде, қоныстардың құрылымы, тірек қаңқасының теориясы, халықты қоныстандыру типтері ретінде зерттеу. Қалалық жүйе және оның бөліктері, қаланы дамыту. Қалалардың тарихи типтері. Агломерация. Мегалополис. Сәулет және оның қала бейнесіндегі маңызы. Қазіргі кезеңдегі қалалардың даму мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық-географиялық елтану

    Экономикалық география және елтану. Қазіргі заманғы өнеркәсіп, әлемнің ауыл шаруашылығы. Дамыған елдердің экономикасы. АҚШ, Канада, Франция, Германия. Италия, Жапония, Ұлыбритания. Латын Америкасы Елдері. Мексика және Бразилия. Аргентина және Уругвай. Африка Елдері. ОАР және Марокко. Нигер және Нигерия

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси география геоэкономика негіздерімен

    Саяси Географияны қоғамдық-географиялық ғылым ретінде зерттеу. Зерттеудің маңызды объектілері және саяси географияның ұғымдары. Геосаясат және геосаясаттың Тарихи концепциялары мен идеялары. Қоғамның саяси-географиялық тарихы. Әлем аймақтарының саяси картасы. Халықаралық экономикалық қатынастар және олардың түрлері. Интеграциялық одақтар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық процестердің геоақпараттық картографиялау

    Геоинформатика және әлеуметтік-экономикалық картографияның теориялық негіздерін оқып үйрену, студенттерді Map Info бағдарламасында практикалық жұмыс жасауға үйрету. Өз картасын әзірлеу бойынша жобаны орындау кезінде осы білімді қолдану. Әлеуметтік-экономикалық карталардың жіктелуі. Картографиялық сурет тәсілдерін қайталау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғатты пайдалану, ресурстану және өндіріс экологиясы

    Курстың мақсаты - студенттердің қоршаған ортаның өзгеруімен және ресурстық базаның өзгеруімен байланысты ресурстық-экологиялық мәселелерді талдау, қоршаған ортаның өзгеруімен және қоршаған ортаның өзгеруімен байланысты ресурстық-экологиялық мәселелерді талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық экономикалық қатынастар географиясы

    Геосаясат ғылым ретінде. Геосаясат теориясының тарихы: Ратцель, Маккиндер теориялары және мемлекеттердің өмір сүруінің геосаяси стратегиясы. Аймақтық саясат. Әлемдік шаруашылық. Елдердің экономикалық қатынастары. Жұмыс күшінің көші-қоны, капитал. Халықаралық экономикалық интеграция. Халықаралық валюта және валюталық қорлар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: оқушыларды география бағыты бойынша практикалық-бағытталған оқыту әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аудантану

    Әлемдік шаруашылық туралы ілім. Экономикалық география теориясының даму тарихы. Әлемдік шаруашылықтың деңгейлері. Экономикалық қарым-қатынастар. Әлем елдерінің халықаралық өзара іс-қимылы. Өндірістік күштерді орналастыру факторлары. Және олардың экономикаларын макроөңірлер бөлінісінде зерттеу. Номенклатураны және географиялық статистиканы зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тарихи, әлеуметтік-экономикалық және гуманитарлық білім негізінде Қазақстанда және әлемде болып жатқан процестердің себеп-салдарлық байланыстарын талдайды
  • География мұғалімі, сынып жетекшісі, білім беру менеджері ретінде жұмыс істеген кезде жеке және ұжымдық іс-әрекет рефлексиясы мен сыни талдау әдістері мен тәсілдерін қолданады.
  • Көшбасшылық позициясында физикалық және экономикалық географиялық, картографиялық және педагогикалық білімді, фактілерді, теорияларды қолдану негізінде ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлейді.
  • Физикалық және экономикалық географияның теориялық негіздерін, қоғамдық және табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдары мен заңдылықтарын, ғылыми жаратылыстану концепцияларын білу
  • Практикалық, далалық, математикалық-географиялық және картографиялық есептердің шешімін көрсетеді
  • Білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, география бойынша педагогикалық жағдайларды шешу үшін педагогика және психология бойынша білімді пайдаланады
  • Инклюзивті оқыту талаптарын ескере отырып, мектеп жағдайында нақты практикалық міндеттерді шешуде акт және география бойынша алған білімдерін пайдаланады
  • Критериалды бағалау технологиясына сәйкес дескрипторлар мен оқу материалдарын әзірлейді (БЖБ, ТБЖ, ҚБ)
  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін ескере отырып, ғылыми-зерттеу және оқу қызметін сүйемелдеу үшін ақпараттық, ақпараттық-іздестіру, геоақпараттық жүйелерде материалдарды әзірлейді.
Top