Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02201 Философия - әлеуметтану в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіптік құзыреттілікке ие, колледждерде философия мен әлеуметтануды оқыту үшін, мемлекеттік қызмет үшін, экономиканың әр түрлі секторларындағы және саяси саладағы қызмет үшін мамандардың сапасына қойылатын талаптарды қанағаттандыратын, қоғамдағы әлеуметтік-экономикалық даму мен әлеуметтік-саяси үдерістерді тиімді басқаруды қамтамасыз ету мақсатында әлеуметтік-философиялық мәселелерді қазіргі заманғы әдіснамалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби шешуге қабілетті кадрларды даярлау;
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B032 Философия және этика
  • Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: адамгершілік құндылықтар мен бағдарларды, адамгершілік сананы қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Мазмұны: философиялық білім жүйесіндегі этика және эстетика орны. Этика категориялары және адамгершілік құндылықтар. Адамгершілік құндылықтар әлемінде адам. Тұлғаның адамгершілік өзін-өзі тануы. Қолданбалы этика мәселелері.Эстетиканың теориясы мен типологиясы. Құзыреттіліктер: өзінің моральдық ұстанымдарын нығайту, өзінің эстетикалық талғамын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Реформа және Реннесанс философиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты:Қайта өрлеу дәуірінің философиялық проблематикасының қалыптасуы, дамуы, трансформациясы туралы негізгі білім алу. Мазмұны: Қайта өрлеу дәуіріндегі философияның философиялық мәселелерін шешудің негізгі бағыттары мен ерекшеліктері.. Антропоцентризм және гуманизм. Мистикалық скептицизм Н.Кузанского, Дж.Бруно. Батыс Еуропаның рухани дамуындағы Реформацияның рөлі. Қайта өрлеу дәуірінің әлеуметтік концепциялары. Құзыреттіліктер: Қайта өрлеу дәуірінің философиясының негізгі мәселелері мен ұғымдарын суреттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аксиология негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Аксиологияның негізгі ұғымдары мен категорияларын меңгеру. Мазмұны: аксиология пәні, философиялық білім жүйесіндегі орны.Маңызы, идеал, құндылық, бағалау ұғымдары; құндылық бағдарларының табиғаты.Құндылықтар мен бағалау пікірлерінің жіктелуі.Құндылықтар жүйесіндегі ұлттық және жалпыадамзаттық.Құндылықтар арасындағы өзара байланыстар. Құзіреттілік: заттар мен құндылықтар арасындағы айырмашылықты түсіндіру, құндылықтар пирамидасын құруға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Германистиканың әлеуметтік-саяси идеялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: неміс классикалық философиясының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: неміс классикалық философиясының ерекшеліктері. Негізгі ережелер философиялық тұжырымдамасын И. Кант, Г. Гегель, Л. Фейербаха. И. Канттың сыни философиясы. Фихтаның Ғылыми Оқуы. Шеллингтің трансценденттік философиясы. Гегельдің идеалистік диалектикасы. Фейербах материализмінің антропологиялық сипаты. Неміс классикалық философиясының тарихи маңызы. Құзыреттіліктер: философияның өз деңгейін көтеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ философиясының негізгі тұжырымдамаларымен танысу. Мазмұны: қазақ философиясының арнайы ұғымдары мен категориялық аппараты.Синкретизм номадической мәдениет. Жыраулар шығармашылығының философиялық аспектілері. Діни дәстүр. Антропоцентризм, гуманистік философиялық идеялар: Ш. Уәлиханов және Ы. Алтынсарин, Ш. Құдайбердиев. Абай Құнанбаев: "Адам бол!». Ұлттық қазақ интеллигенциясының еңбектеріндегі философиялық тақырып. Құзіреттілік: қазақ философиялық парадигмаларының спецификалық сипаттамаларын анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Конституцияның негізгі ережелері, ҚР қолданыстағы заңнамасы туралы хабардар ету; тақырыптар: Мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттілік шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекет ету механизмі; оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық кезіндегі моральдық-адамгершілік бұзушылықтар. Қалыптасатын дағдылар: сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру және тәрбие философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім берудің қоғамдағы рөлін философиялық түсінудің негіздерін ұғыну. Мазмұны: білім беру философиясы педагогикалық дискурстың философиялық принциптерін, білім беру білімі мен құндылықтарын анықтау және түсіну. Білім беру философиясының генеалогиясы мәселесі. Білім берудің философиялық принциптерінің плюрализмін анықтаудағы тарихи-генетикалық тәсіл. Құзыреттіліктер: отандық және әлемдік білім беру жүйелерін интеграциялау барысында туындайтын мәселелерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерде көшбасшылықтың теориясының, қағидалары мен негіздерінің базалық, кәсіби білімін, сонымен қатар менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.Көшбасшылық қасиеттері мен жеке тиімділігі, Стратегиялық менеджмент, команданы басқара білу, қаржыны тиімді басқару, іскерлік байланыстар және келіссөздер жүргізу тақырыптары қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: көшбасшылық қасиеттер, мақсаттар мен басымдықтарды нақты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларды игерілетін мамандыққа бағдарлай отырып, экономикалық біліммен қамтамасыз ету; әртүрлі экономикалық ақпаратты талдау үшін қабілеттілікті дамыту; экономикалық сауатты және негізделген шешімдерді қабылдау кезінде студенттердің шығармашылық бастамасын ашу. Мазмұны:қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Экологияның негізгі мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: тірі организмдердің, әр түрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғат пайдалануды интенсификациялау жағдайында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ежелгі Үндістан мен Ежелгі Қытайдың философиялық ілімдері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Ежелгі Үндістан, Ежелгі Қытай философиялық ілімдерінің негіздерін зерттеу. Мазмұны:үнді философиясының негізгі ерекшеліктері. Веды. Буддизм. Мадхьямика философиясы ивиджнянавада. Санкхья, йога және Вайшешиканың классикалық философиясы. Классикалық философия Ньяя, Миманстар, Веданттар. Ежелгі Қытай Философиясы. Ежелгі қытай философиясының негізгі ерекшеліктері. "Өзнерістер каноны" ("И цзин").Конфуциандық. Құзыреттіліктер: Шығыс философиялық идеялардың бастапқы матрицасын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылым және техника философиясы
    Несиелер: 4

    Purpose: to study technology from the point of view of its philosophical understanding as a factor affecting the progress of society and the environment.Content:Subject, main areas, Adachi philosophy of technology. The philosophical concept of technology. Socio-cultural determinants of the formation and development of the philosophy of technology. Technical optimism and technical pessimism.Competencies: understand the positive and negative aspects of technical and technological progress.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындарда, ұйымдарда, мекемелерде және т. б. өмір сүру және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында білімді қалыптастыру. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Әлеуметтік қауіптер: рухани салада, саясатта, экономикалық салада, тұрмыста, күнделікті өмірде қауіптер. Қалыптасатын дағдылар: төтенше жағдайларда өмір тіршілігін ұйымдастыру және қарапайым мінез-құлық әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Араб-мұсылман философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарихи перспективада және өркениеттік және конфессиялық ерекшелікті ескере отырып, араб-мұсылман философиясының ағымдарын зерттеу. Мазмұны:ислам философиясының тарихи кезеңдері. Ислам әлемінің діни, ғылыми көрінісінің ерекшеліктері. Калам. Араб философиясындағы Перипатетизм. Суфизм. Құзіреттілік: осы пәнді табысты оқып болғаннан кейін білім алушы қоғамдық-саяси институттардың қалыптасуына, жұмыс істеуіне діни ілімдердің әсер ету сипатын анықтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Онтология және эпистемология
    Несиелер: 5

    Мақсаты:философияның негізгі бөлімдерін терең зерттеу: онтология және эпистемология. Мазмұны. Философиялық білім құрылымындағы онтология және гносеология орны. Антикалық дәуірдегі Онтология және гносеология. орта ғасырларда, Жаңа уақытта. Қазіргі онтологиялық және эпистемологиялық тұжырымдамалар. Адамның танымдық, когнитивті қабілеті.Ғылыми таным. Шындық және шындық. Құзыреттіліктер: болмыс және Таным мәселелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Герменевтика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәтін герменевтикасы саласында базалық білім алу. Мазмұны: философиялық білім жүйесіндегі герменевтика. Дамудың тарихи кезеңдері. Мәтін интерпретацияның негізгі объектісі ретінде. XIX ғасырдың философиялық герменевтикасы. Герменевтика гуманитарлық ғылымдар әдіснамасы ретінде. В. Дильтей. Көркем мәтінді тұтастық ретінде талдау. Құзыреттіліктер: мәтін герменевтикасы саласындағы философиялық негіздегі базалық идеяларды түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік философия
    Несиелер: 6

    Мақсаты: адам болмысының басқа салаларымен салыстырғанда қоғамның ерекшелігін зерделеу. Мазмұны: әлеуметтік философия, оның пәні мен ғылым жүйесіндегі орны. Қоғамның философиялық талдауының ерекшелігі: негізгі тәсілдер мен категориялар. Әлеуметтік-философиялық білімнің даму кезеңдері. Қоғам және адам әлеуметтік философияның базалық санаттары ретінде. Құзіреттілік: әлеуметтік философияның дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелерін жіктеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өмір философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өмірдің көрінісі ретінде барлық бар философиялық бағытты зерттеу. Мазмұны. Барлық бар тек интуитивті болуы мүмкін. Бұл бағытта әртүрлі бағыттағы ойшылдар жатады: Фридрих Ницше, Вильгельм Дильтей, Анри Бергсон, Георг Зиммель, Освальд Шпенглер.Өмір философиясы - XIX ғасырдың 60-70-ші жылдарында. Құзыреттіліктер: ең жоғарғы құндылықты түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ тілінде (орыс тілінде) ауызша және жазбаша сөйлеуді толық меңгерген тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін орыс және қазақ тілдерінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сыни ойлау теоиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Өзін-өзі сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру.Мазмұны: "сыни ойлау" және оның сипаттамалары.Ойлау дағдылары: ақпаратты жинау, ұйымдастыру, талдау, жинақтау, бағалау дағдылары. Сыни ойлауды дамыту технологиясының негізгі теориялық ережелері. Технологияның концептуалды, әдістемелік деңгейі. Технологияның базалық моделінің мазмұны: шақыру-ұғыну-рефлексия. Құзыреттіліктер: шешім қабылдау процесінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістемесін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қоғам дамуындағы тұлға теориясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: тұлғаның қазіргі философиялық теорияларының дамуындағы негізгі үрдістерді зерттеу. Мазмұны: философиядағы тұлға мәселесі. Жеке тұлға-жеке көрініс және қоғамдық идеалдардың, құндылықтардың, қоғамдық қатынастардың, адамдардың іс-әрекетінің, қарым-қатынасының субъектісі. Қазіргі ғылыми білім жүйесіндегі тұлға. Жеке тұлға, қызмет субъектісі, жеке тұлға, жеке тұлға. Тұлға құрылымы.Құзыреттіліктер: қазіргі адам үшін тұлға теориясының маңыздылығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Философия және экономика
    Несиелер: 4

    Мақсаты:нарықтық экономиканың негізгі принциптерімен және қызмет ету заңдарымен танысу. Мазмұны: экономикалық дамудың жалпы мәселелері. Қалыптасудың негізгі кезеңдері, экономикалық теорияның маңызды мектептері мен бағыттары: меркантилизм, физиократтар мектебі, классикалық ағылшын политэкономиясы, марксистік Экономикалық теория, шекті пайдалылық теориясы (маржинализм), құзыреттіліктер: нарықтық механизмнің артықшылықтарын, кемшіліктерін талдау, экономикалық теорияның негізгі мектептері мен бағыттарын ажырату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі Батыс философиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Философия тарихындағы жаңа кезеңнің ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ХХ ғасыр философиясындағы болмыс мәселесін қайта жаңғырту. Иррационалдық философия. Герменевтика. Феноменология. Неотомизм. М. Хайдеггердің жаппай мәдениеті. Философия экзистенциализма.Постмодернизм.К. Ясперстің экзистенциалдық философиясы. Француз экзистенциализмі. Құрылымдық структурализм және постструктурализм. Постмодернизм. Құзыреттіліктер: қазіргі батыс философиясының түрлі ағымдарын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоғамдық сананың философиясы және түрлері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сана-сезімді философиялық ұғынуға қызығушылығын қалыптастыру.Мазмұны: сана және таным. Сана, сана және тұлға. Сананың философиялық концепциялары. Сана-себяс әлемді байланыстырудың тәсілі және нәтижесі. Сана әлеуметтік байланыстың негізі ретінде. Сана феномендері. "Ішкі әлемнің" шынайылығы. Сана және жасанды интеллект. Құзыреттіліктер: дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін философиялық білім негіздерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: орыс философиясының негізгі категориялары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: орыс философиясының іс жүзінде-адамгершілік және көркемдік-бейнелі бағдары. Орыс философиялық ойдың қалыптасуы және дамуының негізгі кезеңдері. Революциялық-демократиялық ойларды қалыптастыру және дамыту. Орыс діни философиясы және оның негізгі бағыттары. Орыс космизмі. Құзыреттіліктер: қазіргі заман болмысын ұғыну кезінде орыс философиясының негізгі мәселелері бойынша білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді өнер туындыларымен, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Антикалық философия
    Несиелер: 6

    Мақсаты: антикалық дәуірде философиялық ойдың пайда болуы мен дамуының негізгі тарихи кезеңдерін зерттеу. Мазмұны: Антикалық Философия: натурфилософский, классикалық, эллинистік кезеңдер. Космоцентризм. Алғашқы философтар, барлық нәрселерді бастау мәселесі. Ежелгі грек атомизм. Антропологиялық революция. Софистер: космоцентризм антропоцентризммен ауысуы. Сократ, Платон, Аристотель.Ерте эллинизм философиясы. Құзыреттіліктер: әлемдік философияның негізі болып табылатын философиялық идеялардың негізгі матрицасын түсіну

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қоғамдық және гуманитарлық пәндерді оқытудың педагогикалық технологиясы. Оқытушының және студенттердің бірлескен жұмысының қағидатын жүзеге асыру жолдары. Әлеуметтік және гуманитарлық пәндерді оқыту үдерісінде оқыту әдістемесі. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласында кәсіпқой болу процесінде контекстік оқыту. Әлеуметтік және гуманитарлық пәндерді оқытудағы проблемалық принцип. Қоғамдық және гуманитарлық пәндерді оқытудағы көрнекілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экзистенциализм және социум
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлемдегі адам жағдайының түсіністігін зерттеу.Мазмұны: ХІХ ғасырдың ортасында пайда болған батыс философиясының какиррационалистік-гуманистік бағыты. М. Хайдеггердің "болмыс және уақыт"жұмысында идеялары.бұл философияның негізгі түсінігі - "экзистенция". Экзистенциализм өкілдері: А. Камю, Ж. П. Сартр, Г. Марсель және т.б. құзыреттер: "бүгін және осында" дағдысының маңыздылығын бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениет және өркениет философиясы
    Несиелер: 4

    Мәдениет және табиғат. Адам мәдениет әлемінде. Мәдениет түрлері. Өркениет Өркениеттердің түрлері. Тарихи дамудың философиялық түсініктері. Тарих заңдары. Объективті және субъективті факторлар. Эволюция, революция, прогресс, тарихтағы регресс. Қазіргі заман өркениетінің дағдарысы: себептері, маңызы. Жаһандық проблемалардың негізгі түрлері. Адам өмірінің әлеуметтік-экономикалық негіздерін жаһандық реттеудің мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ортағасырлық қоғам философиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Еуропалық ортағасырлық философияның негізгі бағыттарымен танысу. Мазмұны: орта ғасырлық философия екі дәстүрдің синтезі ретінде: христиандық Аян және Антикалық философия. Мәні, болуы. Реализм және номинализм полемикасы. Томизмнің номиналистік сыны: ақылға деген ерік басымдылығы. Ортағасырлық схоластиканың ерекшелігі. Тарихи болмыстың сакралылығы. Құзыреттіліктер: кәсіби қызметте теософия, теология туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бітіру (дипломдық жоба) жұмысы
    Несиелер: 12

    Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, оған теориялық және практикалық бөлім кіреді және ЖОО-ның белгіленген талабы бойынша рәсімделеді, ғылыми жетекшінің рұқсаты бойынша дайын дипломдық жұмыс сыртқы және ішкі рецензентке ұсынылады. Оң баға алған кезде мемлекеттік аттестаттау комиссиясында көпшілік алдында қорғалуға қойылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON7

    нормативтік құқықтық базаның, халықаралық тәжірибенің, ішкі факторлардың әсерінің өзгеруін есепке ала отырып, қоғамдағы әлеуметтік процестерді дамытудағы үрдістерді әлеуметтік түсіндіруге қабілетті;

  • Код ON1

    мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінуге, кәсіби этиканың принциптерін ұстана білуге, философия білімдерін, мемлекеттік құрылымдардың қоғамдық-саяси ұйымдарын дамыту үрдістерін және мемлекеттік саясаттың заңнамалық негіздерін қолдануға қабілетті;

  • Код ON2

    әлеуметтік процестің барлық субъектілерінің қызметін талдау, олардың қызметін модельдеу, өзінің өмірлік стратегиясын қалыптастыру және практикада қолдануға, нақты проблемаларды шешу мақсатында қоғамдағы әлеуметтік-саяси жағдайды одан әрі өзгерту мақсатымен талдау процесін жүргізу;

  • Код ON6

    қазіргі заманғы ақпараттық қоғамның дамуындағы ақпараттың сипатын және маңыздылығын түсінуге, осы үдерісте туындайтын қауіптер мен қауіптерді білу, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын, оның ішінде мемлекеттік құпиялардың қорғалуын қамтамасыз ету;

  • Код ON3

    мемлекеттік басқару институттарының қызмет етуінің теориялық және қолданбалы аспектілерін қоғамдық үрдісте түсінуге және талдауға, сараптамалық-аналитикалық және тәжірибелік қызметтің кешенді құралдарына ие;

  • Код ON5

    философиялық мәселелерді шешуде гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардың жүйелі теориялық және практикалық білімдерін пайдалану тәсілі;

  • Код ON4

    сыртқы және ішкі экономикалық факторлардың және олардың әсерінің өзгеруін ескере отырып, елдегі әлеуметтік процестерді дамытудағы тенденциялардың әлеуметтік-саяси түсіндірмесін бере алады;

  • Код ON8

    кәсіптік тапсырмаларды шешуде пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатыса алады, өзгеретін еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті біліктілікті дамытуға үйретуге және ұтқырлыққа қабілетті.

Top